*meldt*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:25 schreef QyRoZ het volgende:
ga jij maar alvast, wij komen later welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:25 schreef QyRoZ het volgende:
Jongeman, heb jij ooit het genoegen gehad bovenop de Knobbel te staan. Nadat je deze met je eigen spierkracht had bedwongen? En dat je toen de ganze Veluwe aan je voeten zag liggen, daar vanaf de eeuwige sneeuw op de top?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga jij maar alvast, wij komen later wel.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jongeman, heb jij ooit het genoegen gehad bovenop de Knobbel te staan. Nadat je deze met je eigen spierkracht had bedwongen? En dat je toen de ganze Veluwe aan je voeten zag liggen, daar vanaf de eeuwige sneeuw op de top?
nee, ik woon in de beschaafde wereldquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jongeman, heb jij ooit het genoegen gehad bovenop de Knobbel te staan. Nadat je deze met je eigen spierkracht had bedwongen? En dat je toen de ganze Veluwe aan je voeten zag liggen, daar vanaf de eeuwige sneeuw op de top?
Beschaafd ja, tussen de spuiten door je weg zoeken terwijl je om de 10 meter hetzij een partij slechte drugs krijgt aangeboden danwel een Oost-Europese vrouw met uitgegroeid blondeersel danwel een mes tusen je ribben van ongure types. Heel beschaafd ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:40 schreef HeatWave het volgende:
nee, ik woon in de beschaafde wereld.
Beschaafd jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beschaafd ja, tussen de spuiten door je weg zoeken terwijl je om de 10 meter hetzij een partij slechte drugs krijgt aangeboden danwel een Oost-Europese vrouw met uitgegroeid blondeersel danwel een mes tusen je ribben van ongure types. Heel beschaafd ja..
*zich niet aangesproken voelt*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:28 schreef paarse_paashaas het volgende:Kinders toch!
*Check*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:25 schreef QyRoZ het volgende:
Hulliequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:43 schreef stinkie het volgende:
stinkie, OP, kleine letters.
Details heren, het draait om de details
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hullie.
2 maarquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:38 schreef Shirley het volgende:
Zitten wel een paar leuke mensen tussen idd....
Ik tel er 7.... 3½ paar dus eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 maar
* NiteSpeed kijkt S. hoopvol aanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik tel er 7.... 3½ paar dus eigenlijk...
JK en ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |