In de permafrost op de Knobbel. En dan over 2000 jaar worden gevonden als JöhnnÿKnöxvïllë.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Sterf..
En dan kom je er achter dat er in 2000 jaar geen fuck is veranderd op die hele kut-veluwe.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de permafrost op de Knobbel. En dan over 2000 jaar worden gevonden als JöhnnÿKnöxvïllë.!
De leukste meeting die ik ooit heb gehad was in Tilburg.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef DubbelFrisss het volgende:
Waarom geen meeting in TIlburg?![]()
Het is nog wel zo'n sprankelende plaats..![]()
Ja, maar kan er niet eens variatie in die plaatsen komen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Tilburg is te ver...A'dam staat vast
Niet zeuren, voor mij zijn alle meetings ver weg. En jij woont nog dichter bij Amsterdam dan ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:36 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ja, maar kan er niet eens variatie in die plaatsen komen?
Voor sommigen is Amsterdam weer ver weg enzo.
Misschien dat de meeting hierop eens ergens anders gehouden kan worden.![]()
Jamaar ik heb een hekel aan randstadtersquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor mij zijn alle meetings ver weg. En jij woont nog dichter bij Amsterdam dan ik.
Tssssk!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:52 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Jamaar ik heb een hekel aan randstadters![]()
![]()
* DubbelFrisss wegrent uit topic
Echt niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Tilburg is te ver...
Ja maar daar staat de muziek wel hard en danst iedereen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:59 schreef Maanvis het volgende:
Nouk>> Ikke vond coco's een geweldig ideeDe onzinmeet van een jaar geleden was daar en was leukere locatie dan de samsam iig
Oh, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:06 schreef Maanvis het volgende:
Nouk>> Ik denk dat jij het over een andere coco's hebtVorig jaar was de enige die daar danste static, die van de trap af breakdancete
Er zijn er iig 2 in a'dam heb ik me laten vertellen, en ik bedoel dus gewoon die op de nieuwendijk..
oequote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:47 schreef on_air het volgende:
Bij Coco's was laatst wel een.
. barman.
Coco's op het Rembrandts dus.
tilburgquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef DubbelFrisss het volgende:
Waarom geen meeting in TIlburg?![]()
Het is nog wel zo'n sprankelende plaats..![]()
Uhuh. Deze is/was *yumyum*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oebarmannen zijn owkay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |