Ik zal m'n zweepjes voor je invetten.quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die een warm gevoel krijgt als Insomaniac weer eens streng gaat doen?
Eerder werd een idee als "Er moet een [ZWA]Zwarte Humor subforum komen, waarin alles mag wat niet in ONZ mag", aangedragen door naastgetekende afgedaan met "Dat is niet nodig, in ONZ mag ook heel veel".quote:Op maandag 19 april 2004 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
yup, grensoverschrijdend, dieptepunt van fok bla bla...
OO eruit ZWA erinquote:Op maandag 19 april 2004 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In het kader van Feedback en dergelijken:
[..]
Eerder werd een idee als "Er moet een [ZWA]Zwarte Humor subforum komen, waarin alles mag wat niet in ONZ mag", aangedragen door naastgetekende afgedaan met "Dat is niet nodig, in ONZ mag ook heel veel".
Misschien toch weer een idee?
Laat ik voorop stellen, ik heb het topic van Xebrozius niet gezien, maar waar ligt de grens in ONZ?
Omdat je baggert.quote:Op maandag 19 april 2004 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hai Inso
Inso, waarom moet je mij vanavond hebben?
Baggeren, ik?quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat je baggert..
Ohw. Sorry. Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op maandag 19 april 2004 21:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Baggeren, ik?
Ik zou potjandosie niet durven![]()
Dat dacht ik verdikkeme wel hequote:Op maandag 19 april 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw. Sorry. Dan heb ik je verkeerd begrepen. :') .. Vriendjes?
quote:Op maandag 19 april 2004 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[knip]
Waar ligt de grens in ONZ?
Case by case met de policy ernaast. En een ZWA lijkt mij niet haalbaar omdat het toch moraalridders aantrekt. Misschien voorstellen in Feedback?quote:Op maandag 19 april 2004 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Juist door een aparte ZWA te maken en daar duidelijk te waarschuwen voor explicit content, net zoals bijvoorbeeld bij het fantastische kanaal #onz op IRC, wordt gelijk al duidelijk dat in ZWA de grenzen een eind verder liggen dan in ONZ.quote:Op maandag 19 april 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
Case by case met de policy ernaast. En een ZWA lijkt mij niet haalbaar omdat het toch moraalridders aantrekt. Misschien voorstellen in Feedback?
Zoals je weet ben ik pro-ZWA. Maar ik ben bang dat het mensen zal trekken die geen flauw benul hebben wat ZWA precies inhoudt en gewoon smakeloze grappen gaan maken, of ZWA als excuus gebruiken om zich racistisch uit te laten.quote:Op maandag 19 april 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist door een aparte ZWA te maken en daar duidelijk te waarschuwen voor explicit content, net zoals bijvoorbeeld bij het fantastische kanaal #onz op IRC, wordt gelijk al duidelijk dat in ZWA de grenzen een eind verder liggen dan in ONZ.
Maar goed, ik snap ook wel dat jij als Insomaniac zijnde () daar verder weinig mee kunt of aan doen kunt. En een topic openen in FB gaat me dan net weer wat te ver.
Beetje vragen naar de bekende weg, je weet zelf heus wel hoe ver je kan gaan en nietquote:Op maandag 19 april 2004 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen, ik heb het topic van Xebrozius niet gezien, maar waar ligt de grens in ONZ?
It is I BB!quote:Op maandag 19 april 2004 18:49 schreef Nouk het volgende:
BB je nieuwe usericon
maak van zwa dan een soort van GoT HK, qua toegang regels, niet qua verdere inhoudquote:Op maandag 19 april 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik pro-ZWA. Maar ik ben bang dat het mensen zal trekken die geen flauw benul hebben wat ZWA precies inhoudt en gewoon smakeloze grappen gaan maken, of ZWA als excuus gebruiken om zich racistisch uit te laten.
door de aandacht die zulke topics krijgen blijkt juist dat er een groep users is die ze zeer zeker wel kan waarderen, en een groep die hier wat minder tolerant tegenoverstaat..quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:49 schreef S03P het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg, je weet zelf heus wel hoe ver je kan gaan en niet
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 19 april 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
het fantastische kanaal #onz op IRC
Ik ben de enige BB jij bent een nep BBquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
It is I BB!
Kijk een in GC, daar staat exact hetzelfde topic waar je in gereageerd hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:27 schreef kibber het volgende:
Sinds wanneer verwijderen we posts in topics van brechtje als ze niet helemaal naar wens zijn?
Ik had wat gepost in dit topic: Wie kan meejelpen Duits naar het Nederlands vertalen!
Ik had gepost dat ze maar eens op google moest gaan kijken en een online Duits-Nederlands vertaler neergezet.. Kijk ik net is die reactie gewoon verwijderd...
Dat noem ik dus censuur.. Is brechtje heilig verklaard ofzo?
Of is dit gedaan omdat het een admin-dochter is?
Ik wou eerst in FB eeb topic openen maar ikw eet niet wie die reactie's verwijderd heeft want ik was niet de enige
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk een in GC, daar staat exact hetzelfde topic waar je in gereageerd hebt.
Na wat spoedberaad met de oppergoeroe is zojuist aflevering twee uitgezonden...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:23 schreef Maanvis het volgende:
Nounou RipleyWas het nou werkelijk nodig om dit verhaaltje van mij op slot te doen?
Fok! De Soop!
Zo ja, zonde van mijn tijd dan
Okquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Baggeren doe je maar in je wc.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef -B- het volgende:
Dit is zo ongeveer het enige leuke topic in ONZ.
Vind je 't gek, mijn kwaliteitstopics worden altijd voortijdig van een slotje voorzienquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef -B- het volgende:
Dit is zo ongeveer het enige leuke topic in ONZ.
Het is niet grappig.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:54 schreef StofjeB het volgende:
Snap niet dat mijn topic De minuut van ... verwijderd en gesloten is. Hij was gebaseerd op De Minuut van Raoul uit Vrienden van Van Swieten, toch een vrij bekend programma op de maandagavond op Nederland 2 dacht ik. Graag antwoord waarom ie gesloten is? Is ie niet onzinnig genoeg? Is ie beledigend? Wat is er mis mee?
Uitgaande van de reply's was je de enige.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:59 schreef StofjeB het volgende:
Zo kan ik er nog wel 100 opnoemenVond het topic wel potentie hebben
![]()
Zelfs als Raoul het doet vind ik het niet grappig.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:54 schreef StofjeB het volgende:
Snap niet dat mijn topic De minuut van ... verwijderd en gesloten is. Hij was gebaseerd op De Minuut van Raoul uit Vrienden van Van Swieten, toch een vrij bekend programma op de maandagavond op Nederland 2 dacht ik. Graag antwoord waarom ie gesloten is? Is ie niet onzinnig genoeg? Is ie beledigend? Wat is er mis mee?
Als het bekend zou zijn zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:49 schreef S03P het volgende:
Beetje vragen naar de bekende weg, je weet zelf heus wel hoe ver je kan gaan en niet
Er is inmiddels een discussie in feedback.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het bekend zou zijn zou ik het niet vragen.. Daarom juist mijn vraag.
. Omdat het onbekend is voor mij.
.
Ik heb hem gezien. Maar ik durf niet te reageren in verband met je nieuwe avatar.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:42 schreef Insomaniac het volgende:
Er is inmiddels een discussie in feedback..
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Maar ik durf niet te reageren in verband met je nieuwe avatar..
Ja hallo, als ik jouw naam zie in de AT en er dan op klik wil ik een lekker wijf op een boot zien. Niet een vieskijkende gozâh.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:52 schreef Insomaniac het volgende:! Mallerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |