Anders ga je proberen om 1 topic helemaal met je eigen posts te vullenquote:Op maandag 19 april 2004 11:48 schreef frenzy2003 het volgende:
na deze post nog een en dan issie verder dan de vorige
en als je vrouw bent over mannenquote:Op maandag 19 april 2004 11:54 schreef BossFight het volgende:
Moeten we het hier dan hebben over uhh vrouwen?
Ik snap.quote:Op maandag 19 april 2004 12:07 schreef Angst het volgende:
het word weer niet gesnapt
thema's zijn: sex , boekenkastjes zeep en credicarts
en waarom gerdo zo gemeen heeft gedaan tegen monk-E en een vriending heeft genomen met z'n arrogante hoofd...
en waarom doctor_bara denkt dat een vrouw onder de douche masturbeert door een douchekop in d'r vaginale opening te douwen
SNAPPEZ-VOUS?
Oh. Dokter Bara heeft ut fout.quote:Op maandag 19 april 2004 12:07 schreef Angst het volgende:
het word weer niet gesnapt
thema's zijn: sex , boekenkastjes zeep en credicarts
en waarom gerdo zo gemeen heeft gedaan tegen monk-E en een vriending heeft genomen met z'n arrogante hoofd...
en waarom doctor_bara denkt dat een vrouw onder de douche masturbeert door een douchekop in d'r vaginale opening te douwen
SNAPPEZ-VOUS?
mensen doen nou je bestquote:Op maandag 19 april 2004 12:08 schreef Klonk het volgende:
ik ben hetero en nu ?
En ook over bier?quote:Op maandag 19 april 2004 12:09 schreef Angst het volgende:
[..]
en als je vrouw bent over mannenzoals het goddelijke lichaam van jagermaster die hier naast mij zit te leren...
en over gezonde heterosexuele sex
en over de afwezig heid van gezonde heterosexuele sex
als ik spreek uit eigen ervaring ben ik het zeer zeker met je eensquote:Op maandag 19 april 2004 12:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Oh. Dokter Bara heeft ut fout.
daar is de [BIER] reeks al voor!quote:Op maandag 19 april 2004 12:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
En ook over bier?
jah en liqour en sinasappelsapquote:Op maandag 19 april 2004 12:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
En ook over bier?
Neuken...quote:Op maandag 19 april 2004 12:09 schreef Angst het volgende:
[..]
en over de afwezig heid van gezonde heterosexuele sex
homos zijn hier trouwens ook welkomquote:Op maandag 19 april 2004 12:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
oeh, tof, allemaal homofoben op een rijtje!
wie? wat? waar? P:?quote:Op maandag 19 april 2004 12:12 schreef Fool het volgende:
[..]
Neuken...
?quote:Op maandag 19 april 2004 12:12 schreef Angst het volgende:
[..]
homos zijn hier trouwens ook welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |