Mickeyquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Stoer die foto's.
Ja wie is dat gedrag met die bril ??.
Klopt volkomen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:16 schreef S-Two het volgende:
whaha, die jongen op die laatste foto in het midden tweede van rechts is toch diegene die Lex in SamSam speelt??? (volgde gtst toen nog nooit dus weet het niet).... iig bedankt!
Die is vast uit de versie van voor de oorlogquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar wie is dan in godsnaam de 3e van linksOok een soort gedrocht met bril
![]()
Nee...die kwam pas later de serie in.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:14 schreef Dizer het volgende:
van de laatste foto, bovenaan helemaal rechts, is dat niet de moeder van Kim en julian
duhquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee...die kwam pas later de serie in.
oh nou weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:29 schreef BVO het volgende:
Nee maar is dezelfde actice ook niet hoor....die Mira was stukkie jonger.
dus?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef karoltje het volgende:
Die nacht sliep Robin in de Koning!
Je haar wordt vanzelf groen als je het vaak bleekt/kleurt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef babette21 het volgende:
En die brief was van Paskwal aan The Chin (=Dennis)... Wel blijven opletten he!!
Viel het jullie gisteren ook op dat Isabella groen haar had?? foutje bij het verven haha!!
Oh ik was tegelijk aan het kokenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef babette21 het volgende:
En die brief was van Paskwal aan The Chin (=Dennis)... Wel blijven opletten he!!
quote:Viel het jullie gisteren ook op dat Isabella groen haar had?? foutje bij het verven haha!!
Lijkt me ook 'n beetje lastig he haha...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze neukt niet met vrouwen...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef karoltje het volgende:
Die nacht sliep Robin in de Koning!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dus?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar die zit toch in een inrichting 's nachts![]()
En wat heeft hij dan in die brief geschreven![]()
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden. Maarja het is gtst.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dus?
Karoltje lost alles als vanouds weer opquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:51 schreef karoltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden.
Bullshit, waarom zou dat niet kunnen?! Hij kent de weg toch! Hij kon twee jaar terug ook in z'n eentje van dat tehuis van 'm naar meneer Harmsen toe. Scale en De Koning liggen naast elkaar, dus da's een eitje... zelfs voor Robin!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden. Maarja het is gtst.
Kijk, dat lijkt me nou een leuke wending in 't verhaal!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.![]()
En ik irriteerde me weer doodquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Robin was weer op TV![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.![]()
Me too.... dacht al dat ik de enige was haha!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
En ik irriteerde me weer dood.
Heb ik deze week gehad.. dus ook in de ochtend gekeken...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef Noa-lynn het volgende:
'k heb het nog niet gezien.Kijk het maandag ochtend.'k heb testweek dus 'k moet pas laat naar school.Relax! Robin weer te zien,fantastisch.Wat kan hij het goed!!!
Robin: ga je dan weer doodquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
Robin: ga je dan weer dood
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robin: ga je dan weer dood
Ik moet helaas toch toegeven dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
gezwets
Dan al?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
Ik denk zo eind mei, dus dan ben je denk ik net te laat
Volgens mij pas eind juni.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dan al?![]()
Waarom zet jij in godsnaam punten achter je uitroeptekens en vraagtekens?quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Sukkels!!. Robin is stoer!!!.
Je hebt gelijk. Hij is niet helemaal goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom zet jij in godsnaam punten achter je uitroeptekens en vraagtekens?
Ben je niet helemaal goed ofzo?.
Ze ging een congres houden voor tandartsen. Dat mocht ze doen van Valerie, haar zus die daar de baas isquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef farfavour het volgende:
Sinds wanneer werkt Barbara in de Roosenboom Rozenboom?
Ik begreep het niet helemaal.
En wat dacht je van die oorbel bij 'De Zwakste Schakel'quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:46 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Rayopdeplee en zijn vrouwensjaaltjes? Wat is daar toch mee aan de handZou het kunnen zijn dat Janine
pot wordt en daarom op Rayopdeplee valt?
Wat is Rayopdeplee's volgende stap? Rokjes dragen?
De rest zegt me helemaal niks....quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
Ik heb even wat vraagjes over voorgaande GTST-jaren. M'n geheugen laat me wat in de steek waar het gaat om de volgende personen:
-Inge Berkhout >> Stalker van Mr Harmsen en Helen Helmink, a.k.a. Alice de Boer
-Nancy Bijnema
-Lisanne van Bruggen
-Xandra Coertz
-Philip Harinxma (ik weet wel wie Philip van Alphen was, maar was er nog een Philip?)
-Justin
-Cynthia Kuiper >>> scharrel van Milan tijdens wintersport?!
-Yolanda van Lier
-Gaby Lorentz
-Mimi >>> klinkt heel bekend, volgens mij had ze iets met Sylvister, Terra en/of Gladys te maken
-Kees Morré
Sandra Mulder >>> Scharrel van Robert?? en/of schoonzus van Jef (zus van Karin) ??
-John Vanderzand
Xandra Coertz, was dat niet het liefje van Daniël die beweerde zwanger te zijn? Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van de jongen die een tijdje met Suzanne ging, misschien was dat die John Vanderzand wel. Werd door twee acteurs gespeeld (de eerste werd al snel vervangen). En misschien dat iemand me kan helpen aan de namen van de verkrachters van Mathilde (die psycho) en Hedwig (leraar). Sorry dat ik zo veeleisend ben, maar ik heb de info nodig voor het opzetten van een website. Alvast bedankt!
Neem eens een ander avatarquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij is niet helemaal goed
Was dat niet ... Wassenaar?? Die ouwe vent die van 't dak van de parkeergarage is gelazerd?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van de jongen die een tijdje met Suzanne ging, misschien was dat die John Vanderzand wel. Werd door twee acteurs gespeeld (de eerste werd al snel vervangen).
Arnie oke.. maar ik heb het niet zo op Reinout..quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Arnie
quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
-Mimi >> Dat was dat Chineze vriendinnetje van Hedwig dat verliefd was op Rik (Weet niet meer hoe het is afgelopen trouwens)
Ja dat bedoelde ik daarboven ook al: voor de kijkers is het wel leuk om oude karakters terug te zien, maar 't is haast onmogelijk om ze op 'n leuke manier terug te laten komen. Je zag 't ook al een beetje bij Martine: er zijn er maar 'n paar die haar nog kende en daarom was de shock helemaal niet zo groot. Jammer...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:47 schreef Dizer het volgende:
Anette kan niet terug komen. Zou moeilijk om haar een verhaallijn te geven. Zij zou alleen nog Robert, Jef, Laura en Martine kennen en die hebben niks met haar te maken. Oh wacht jawel, volgens mij heeft ze ook als hoertje voor Martine gewerkt.
Ja ze was met Simon getrouwd. En volgens mij "kwijt geraakt" in één of andere jungle. Ging op expeditie ofzo, maar keerde nooit meer terug. Toen ze haar gingen zoeken kwamen ze die Rebecca tegen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:50 schreef BVO het volgende:
Waarom was Annette vertokken? Ze was toch met Simon getrouwd?
Dan kan er misschin een verhaallijn komen met Zjanine ofzo.
Rebecca?quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja ze was met Simon getrouwd. En volgens mij "kwijt geraakt" in één of andere jungle. Ging op expeditie ofzo, maar keerde nooit meer terug. Toen ze haar gingen zoeken kwamen ze die Rebecca tegen...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
Rebecca?.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:16 schreef Spindoc het volgende:
Weet iemand misschien wie Rebecca Duvalier was (werd net als de rol van Annette vertolkt door Frederique Huydts)? Dit is de laatste die ik van jullie vraag, hoor.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:21 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij was zij 'n fotografe ofzo, ze kwam uit het gebied waar Annette vermist was en Simon was er heilig van overtuigd dat Rebecca en Annette dezelfde waren (nogal logisch, zelfde actrice). 't is nooit helemaal duidelijk geworden of Rebecca idd Annette was; ze lieten ons geloven van niet maar toch ergens in de waan dat 't mogelijk was.... Erg vaag allemaal...
Ja inderdaad. Dat was wel even hilarischquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Frey het volgende:
Stefano was weermet de suiker
![]()
Suzanne was niet de enige. Wie was nog meer een hoertje? Er was nog iemand..quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik daarboven ook al: voor de kijkers is het wel leuk om oude karakters terug te zien, maar 't is haast onmogelijk om ze op 'n leuke manier terug te laten komen. Je zag 't ook al een beetje bij Martine: er zijn er maar 'n paar die haar nog kende en daarom was de shock helemaal niet zo groot. Jammer...
Volgens mij was het trouwens Suzanne die als hoer voor Martine had gewerkt!!
Oh jah, nu weet ik het weer!! Inderdaad. Zelfde actrice maar iemand anders. Maar GTST makers lieten haar gewoon terugkomen als een ander personage. Maar ze bleef toch ook niet zo lang?quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Done!quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Neem eens een ander avatar.
Ik denk steeds dat je weet_ik_veel bent.
Wie denk je dat het is?quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Done!
Maar wat de neuk heb jij nou weer voor avatar
Hindquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie denk je dat het is?.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hind
Ach wat schattig. je geilt nu ook al op een kleine Hindquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie denk je dat het is?.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach wat schattig. je geilt nu ook al op een kleine Hind
Door wie zou dat toch komenquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
[..]
.
.
Fok! is wel aan het verHinden zeg.
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM op videobandquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
Door al die oude herinneringen moest ik weer denken de GTST kerstfilm. Daarin kwamen ook veel bekenden van vroeger weer terugKan iemand hem zich nog herinneren?
Thnx.. Dan is het onbekend voor mij..quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:
oeh, iets van 96 of zo
Ja .. zou ook wel willen zien.. iemand caps ervan mayb?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
Die film was zó slecht dat het leuk werd ja.
Zou hem ook wel weerns willen zien.
Anders neem je alleen de leukste fragmentjes, scheelt weer ruimte!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:30 schreef Dizer het volgende:
Heeel misschien kan ik hem online zetten. Ik moet even kijken of mijn videokaart dat aankan. Geloof het wel. Alleen dan nog even 100 mb ergens vinden waar ik hem kan neerzetten
Zou leuk zijn .quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:30 schreef Dizer het volgende:
Heeel misschien kan ik hem online zetten. Ik moet even kijken of mijn videokaart dat aankan. Geloof het wel. Alleen dan nog even 100 mb ergens vinden waar ik hem kan neerzetten
Zo heette de film ook: De Reüniequote:Op zaterdag 17 april 2004 16:35 schreef babette21 het volgende:
't idee was best leuk, zo'n reünie... daarom was 't ook zo'n domper toen alles gewoon 'n droom bleek te zijn...![]()
Freefilebox.comquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:30 schreef Dizer het volgende:
Neeeej, Ik heb die kerstaflevering ook gezien, en ik keek zeker niet in 96. Of er moet nog een andere special geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:
oeh, iets van 96 of zo
Later of eerder?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:50 schreef karoltje het volgende:
[..]
Neeeej, Ik heb die kerstaflevering ook gezien, en ik keek zeker niet in 96. Of er moet nog een andere special geweest zijn.
Een zij toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:58 schreef babette21 het volgende:
Later dus he, als ie in 96 nog niet keek!!!
Ik gok op 1998...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:29 schreef babette21 het volgende:
zat weer 's niet op te letten, weet wel dat Karoltje een zij is, maar had niet echt bewust gekeken wie 't eigenlijk geschreven had.... boeit verder ook niet haha...
Dat was de juf van Arnie waar ie een relatie mee had...quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
Ik heb even wat vraagjes over voorgaande GTST-jaren. M'n geheugen laat me wat in de steek waar het gaat om de volgende personen:
-Gaby Lorentz
Dat je dat nog weetquote:Op zondag 18 april 2004 09:31 schreef Crazy_Diamond het volgende:
[..]
Dat was de juf van Arnie waar ie een relatie mee had...
Lijkt mij niet.. anders zou het mij wel bekend voor komen...quote:Op zondag 18 april 2004 02:07 schreef RedGuy het volgende:
DIe kerstfilm was 2000 of 2001. Een van die twee.
quote:Op zondag 18 april 2004 20:03 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns even allemaal.
GTST Tournament: Vervelendste personage ooit. weetje hoeveel werk?![]()
.. en ik ken de helft niet...
quote:Op zondag 18 april 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
weetje hoeveel werk?![]()
.. en ik ken de helft niet...
Degenen die je niet kent mag je overslaanquote:Op zondag 18 april 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
en ik ken de helft niet...
Goed dan.. ik zal erover nadenken..quote:Op zondag 18 april 2004 20:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die je niet kent mag je overslaan.
Ehmmmm....wat was het einde van donderdag...? ik weet het niet meer...quote:Op zondag 18 april 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Goed dan.. ik zal erover nadenken..
Weetjij BTW nog wat er in het eerste kwartier van vrijdag is gebeurd ( ik heb gemist..) ..?
NIet iets met Nick en Charlie? dat Nick haar uit zijn kamer stuurde omdat zij alleen over 'de verkrachting' praatte.... eigenlijk heb ik geen idee...quote:Op zondag 18 april 2004 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehmmmm....wat was het einde van donderdag...? ik weet het niet meer....
Balbalbla praat met janine over Ray en Janine zegt tegen Balbalbla dat ze blij moet zijn dat Anouk terug is en dat Sjefke haar afwijst. Balbalbla wordt blij.quote:Op zondag 18 april 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Goed dan.. ik zal erover nadenken..
Weetjij BTW nog wat er in het eerste kwartier van vrijdag is gebeurd ( ik heb gemist..) ..?
Ik ben een zij jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Een zij toch?
ow ja ik heb ook geen idee hoe oud hij/zij is.. dus had toch ook gekunt dat ze/hij alleen het begin keek.. ?..
Bron En zoeken op het woord GTSTquote:RTL 4 brengt op Tweede Kerstdag een 'Goede Tijden Slechte Tijden'-film op
televisie: 'De Reunie'. In de film keren veel oude bekenden uit de tv-serie
terug. De film volgt een kerstdiner bij de familie Alberts. Omdat iedereen
is uitgenodigd, laaien veel oude vetes op. In de GTST-kerstfilm keren enkele
oude personages als Helen Helmink, Martine Hafkamp en Sylvia Merx voor e e n
keer terug. De laatste come-back is opmerkelijk want Sylvia was eerder in de
RTL4-serie al overleden. 'De Reunie' zal circa anderhalf uur duren.
23/10/1998
Balbalblaquote:Op zondag 18 april 2004 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Balbalbla praat met janine over Ray en Janine zegt tegen Balbalbla dat ze blij moet zijn dat Anouk terug is en dat Sjefke haar afwijst. Balbalbla wordt blij.
Robin en Benjamin zijn in de speeltuin en Benjamin legt Robin uit dat hij weg moet. Robin snapt dit niet en vraagt aan Benjamin of ie weer dood gaat
Martine zet Ludo voor het blok weer tussen iedereen en iedereen wil ludo uitkopen, Ludo weigert. Ray praat met Stefano over Janine en Stefano haalt hem over om met Janine te gaan samenwonen.
De rest moet jij wel weten dan he
quote:Op zondag 18 april 2004 23:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Balbalbla![]()
.. haha
He thnx he!... nu ben ik weer helemaal uptodate..
Je bedoelt Sebastiaan?quote:Op maandag 19 april 2004 11:02 schreef miki het volgende:
Kennen jullie die ene vriend van Janine nog? Weet niet meer hoe hij heet, maar 't is nog niet hééél lang geleden...die werd uiteindelijk opgesloten in een of andere kelder door Ludo...geen idee wat daarmee gebeurd is, ook nooit meer iets van gehoord, GTST is volgens mij vergeten zn rolletje uit te schrijven
Ja dat lijkt me echt cool!!.quote:Op maandag 19 april 2004 11:47 schreef Dizer het volgende:
Dat wil ik eigenlijk best wel zien!! Ludo die de vriendjes van Nina de deur uitschopt of iets ergers![]()
Nou die zijn toch broer en zus, dus dat zal wel meevallen! Maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Ja inderdaad. Want Nina wordt dan ook zo een verwend nest. En dan gaat Nick haar versieren, want zo is hij wel.....
Precies... daar kan alles...quote:Op maandag 19 april 2004 15:26 schreef Shir het volgende:
Het is en blijft een soap he?!
En is dus hardstikke nep.quote:Op maandag 19 april 2004 15:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Precies... daar kan alles...
Net zoals Ludo(blind) en Robert (rolstoel) zekerquote:Op maandag 19 april 2004 16:58 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het op zich wel een geloofwaardig element dat Charlie in haar rolstoel blijft! Zou zo afgezaagd zijn als ze een maand erna weer vrolijk rondhuppelde. Het is nu al bijna een jaar toch?
Door die speciale stoel he. En laat die . achter die ! nou eens wegquote:Op maandag 19 april 2004 20:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Charlie stond !!.
ehm.... volgens mij iets te voorbarigquote:Op maandag 19 april 2004 16:58 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het op zich wel een geloofwaardig element dat Charlie in haar rolstoel blijft! Zou zo afgezaagd zijn als ze een maand erna weer vrolijk rondhuppelde. Het is nu al bijna een jaar toch?
Robin is kutquote:Op maandag 19 april 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Robin is stoer!!
Zo nog iemand met Nelly Furtado in zijn sigquote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk weer eens een goede aflevering!!!!!
Zeker weten de beste aflevering sinds de laatste keer toen Balbalbla op der knieen ging voor Sjefke-Ami
Charlie kan weer lopen, zijn we daar eindelijk vanaf!!!
Ludo weer cool bezig!!! Martine in de schok op het laatst!!!
Benjamin en Robin!! Robin was weer
Robin is echt hilarisch!! Ze hadden hem beter een vaste rol moeten geven!!
En mijn toppunt van de avond:
Nick en zijn modderige schoenen!!
Nick is echt
Goed Aflevering zeg!!!
Is dat nou alles wat je op zijn reactie te vertellen hebtquote:Op maandag 19 april 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo nog iemand met Nelly Furtado in zijn sig
dunn0w ook al
sorry hoorquote:Op maandag 19 april 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat nou alles wat je op zijn reactie te vertellen hebt
daar waren we ook al achterquote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef TFD het volgende:
Uhm mensen charly kan dus nog niet lopen als je goed kijkt zie je dat er voor aan de rolstoel 2 beugels zitten waardoor ze mbv haar armen kan 'staan'. Ze stond dus alleen maar mbv haar beugels en armen.
Ze voelde wel iets dus ze zal over een tijdje ongetwijfeld wel weer kunnen lopen![]()
Greetz
Charlie is niet leuk als ze in een rolstoel zitquote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
sorry hoor
Maar ja...ik ben het wel hem eens....
Was een goede aflevering (Robin kwam er in voor)
maar dat van Charlie wordt wel erg nep
quote:Op maandag 19 april 2004 20:52 schreef Kylee het volgende:
EEn groot applaus voor Robin..
Ja! Net zoals je de enige bent die Hind leuk vindtquote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ben ik nou de enige die hem niet kan uitstaan?.
Nelly Rulezzzzzz!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo nog iemand met Nelly Furtado in zijn sig
dunn0w ook al
quote:Op maandag 19 april 2004 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Net zoals je de enige bent die Hind leuk vindt
I know....ik heb haar nieuwe album ookquote:Op maandag 19 april 2004 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nelly Rulezzzzzz!!!!
Ik kan je garanderen, wat voor soort muzieksmaak jij ook hebt, dat je Nelly der neiuwe album gewoon geweldig zou vinden!! Ik ben een Alternative en Metal fan, maar sinds vorige week ook een Nelly Furtado fan
In de 1e ronde uitgeschakeldquote:Op maandag 19 april 2004 21:08 schreef Dada het volgende:
robin is echt 1 van de vervelendste personages uit gtst, nu ik het daarover heb, is robin eigenlijk nog in de race voor het gtst kampioenschap?
quote:Op maandag 19 april 2004 21:08 schreef Dada het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft charlie gevoel in dr benen MAAR kan ze nog niet lopen?
quote:Op maandag 19 april 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
In de 1e ronde uitgeschakeld.
Dan moet je even naar de laatste post in haar topic kijkenquote:Op maandag 19 april 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Hind trouwens ook leuk hoor![]()
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.quote:Op maandag 19 april 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar Ik denk dat Benjamin het geheim van Robin verzwijgt....En uiteindelijk zal niemand als dader worden aangewezen...
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.
Maar het was dus niet die "kennis" van Morrisquote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.
Jap.. tuurlijk... in een soap blijft toch nooit iemand altijd blind/lam enz..quote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
daar waren we ook al achter
Over een tijdje blijkt dat ze opeens kan lopen
quote:Op maandag 19 april 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jap.. tuurlijk... in een soap blijft toch nooit iemand altijd blind/lam enz..
quote:Op maandag 19 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het was dus niet die "kennis" van Morris
Ik blijf volhouden dat het die kennis van Morris is.quote:Op maandag 19 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:
Maar het was dus niet die "kennis" van Morris
Ik hoop het!!.quote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waar is die kennis trouwens gebleven?Is hij weer terug naar Zuid-afrika zonder het ons te laten weten?Robin is wel grappig.Op omroep brabant presenteert hij ook een programma,kan hem alleen niet serieus nemen als presentator.Ik kijk de hele tijd naar zijn handen of hij zijn vingerpoppetjes toevallig nog om heeft.quote:Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat het die kennis van Morris is.
Misschien de nieuwe zomerstop.. maarja.. daar is het nu al niet meer spannend genoeg voor..quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou Robin wel eens als 'normaal persoon' willen zien
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo![]()
OK dank.quote:Op maandag 19 april 2004 21:13 schreef Bupatih het volgende:
idd
Ik denk dat het zo zal gaan: eerst krijgen we de laura rechtszaak dan lijkt het er een week of twee op dat valerie dr zin krijgt en sil kan "overnemen". Dan wordt laura vrijgesproken. Dan begint het getouwtrek tussen laura en valerie. Uiteindelijk verliest valerie sil en dan zet ze haar zinnen weer op charlie. En dan krijgt charlie ergens in de winter van volgend seizoen (op zn vroegst) te horen dat valerie haar echte moeder is.quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo
Nieuwe topictitelquote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ludo en Il Figlio vs The Six BigBoobs (Martine, Isabella en Jasmin)
De GTST-kerstfilm??quote:P.s. Aankomend Weekend heb ik een verrassing voor jullie in petto.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nieuwe topictitel
Zeker!
[..]
De GTST-kerstfilm??
haha. da weet niej, maar ben dol op verrassingen.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nieuwe topictitel
GTST #52: Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs
[..]
De GTST-kerstfilm??
Ik zeg niks![]()
Ik kan m juist wél uitstaan.quote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ben ik nou de enige die hem niet kan uitstaan?.
haha nou in liedmachine speelt Robin een zingende debiel.quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou Robin wel eens als 'normaal persoon' willen zien
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo![]()
Ik hoop voor hem dat het kim is. Want kim =quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:28 schreef Sfinxy het volgende:
Bij RTL-Boulevard vertelden ze gisteren dat Winston Post (Benjamin) vandaag gaat trouwen met een van de zangeressen van de Venga Boys... Leuk he![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het kim is. Want kim =![]()
![]()
quote:Eindelijk is het zover: GTST-acteur Winston Post trouwt met ex-Vengaboy Denise. Winston vertelt hoe het allemaal begon en waar hij op zijn knieën ging.
Rozen
Op 20 april is het zo ver voor Winston en Denise; dan gaan de twee namelijk trouwen. Winston legt alvast uit wat hij doet als ze na het feest in het hotel arriveren. "Voordat we de kamer binnengaan, gooi ik de deur open en dan zeg ik: 'schat, kom hier'. Dan pak ik haar op en spring ik zo over de drempel", lacht Winston. Drie jaar na hun eerste ontmoeting besluiten de twee te gaan trouwen. "Ik had rozen, champagne en een ring. In een klein kasteeltje in Heerlen heb ik haar ten huwelijk gevraagd op mijn knieën. Precies zoals het hoort."
Vergeetachtig
De trouwdatum is zorgvuldig uitgekozen door Winston. "Ik heb de datum uitgepikt. Ik ben nogal vergeetachtig, ze noemden mij vroeger op school Het Vergiet en dat klopt ook echt. Denise kan zich er heel erg aan storen, maar goed, zo ben ik nu eenmaal. Waar hadden we het ook alweer over? Haha! Dinsdag is het 20 april, dat wordt in de ring dus 20 04 2004."
Trouwringen
De inscripties in de trouwringen moeten Het Vergiet en Denise hun leven lang herinneren aan de mooiste dag van hun leven. "In mijn ring hebben we in laten schrijven 'Denise 20 04 2004' en bij haar 'Winston 20 04 2004'. Soort Ezelsbruggetje voor deze jongen”, lacht Winston.
Bullshit
Hoewel het huwelijk pas dinsdag plaatsvindt, denkt weekblad Story daar anders over. De twee zouden volgens het blad al lang getrouwd zijn. "Dat was gebaseerd op helemaal niks. Getrouwd op zondag 11 april, nou 11 april was op een maandag. En Delft, daar trouwen wij helemaal niet", aldus Winston. "Het is gewoon bullshit", voegt Denise haar verloofde toe. Voor het feest heeft het stel ruim 250 gasten uitgenodigd.
Dat ben ik wel beetje met je eens, er zouden meer allochtonen inmoeten een homostel hebben we ook nog niet gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is ook niet meer werkelijk.
Allemaal mooie blanke jongens en meisjes die zeiken over kleine dingen.
We leven in een multiculturele sameleving!!.
en dan is meerdijk zeker het enige dorp in heel Nederland waar geen buitenland woont!.
Wordt dit echt de zomerstop? Want meneer Harmsen mag niet doodquote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Zomerstop wordt:
- Ludo en Il Figlio vs The Six BigBoobs (Martine, Isabella en Jasmin)
- Valerie vs Laura vs Dennis
- Oom Harmsen vs Gas vs Dood
- Nick vs Sjors
- Balbalbla vs Sjefke-Ami
P.s. Aankomend Weekend heb ik een verrassing voor jullie in petto.
Het is net Urkquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
en dan is meerdijk zeker het enige dorp in heel Nederland waar geen buitenland woont!.
Nee, natuurlijk niet gekkiequote:Op dinsdag 20 april 2004 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wordt dit echt de zomerstop? Want meneer Harmsen mag niet dood![]()
Allemaal blank? dacht je van Terra en Gladys?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Die zijn al een tijdje weg...op dit moment zijn er geen in Meerdijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Allemaal blank? dacht je van Terra en Gladys?
Maar ze zijn er dus wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje weg...op dit moment zijn er geen in Meerdijk.
Bron: Het Spectrumquote:Selmhorst voorgeleidSelmhorst lijkt alle schijn tegen zich te hebben. Niet alleen was zij op de avond van de moord bij het slachtoffer, er is ook DNA van Berings onder Selmhorsts nagel aangetroffen.
Getuigen
Vanaf dinsdag zullen er verschillende getuigen gehoord worden in de zaak Berings. Op basis van deze verhoren zal de rechter naar verwachting eind volgende week uitspraak doen.
Welnee dat is allang passé.quote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Zomerstop wordt:
- Nick vs Sjors
en van Bebé en N'Golo?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef Inca het volgende:
Valerie verlaat de serie ook![]()
Jasmin is vast ook niet nederlands bedoeld.. En Ludo en Stefano zijn nog steeds Italiaans. Isabella is oorspronkelijk russischquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maar die, muv Yasmin, zijn wel blankquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:56 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Jasmin is vast ook niet nederlands bedoeld.. En Ludo en Stefano zijn nog steeds Italiaans. Isabella is oorspronkelijk russischEn natuurlijk ons aller vrind Nick, die is vlaams!
![]()
Ja klopt.. maar allochtoon wil nog niet zeggen dan iemand donker is..quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die, muv Yasmin, zijn wel blank
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja klopt.. maar allochtoon wil nog niet zeggen dan iemand donker is..
Die zitten nu ergens in noorwegen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
en van Bebé en N'Golo?
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
en Arthur is dood.
Die lamme bokser??.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:44 schreef karoltje het volgende:
Stef was ook donker!
en zijn vriendin Hedwig ook...nou ja donker...lichtbruinquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:44 schreef karoltje het volgende:
Stef was ook donker!
Echt niet, hij was een stuk donkerder.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:49 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die lamme bokser??.
Die was toch niet echt donker.
Die was Yasmin kleur.
DuH dat Benjamin strafrechtelijk gezien niet vervolgd kan worden voor de daden van Robin.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:35 schreef Bupatih het volgende:
nee maar Benjamin dan weldie is verantwoordelijk voor Robin(s daden)
Sorry.. kzat cker niet op te letten ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij begon over dat er nog meer niet-blanken waren--> LINK
Maar ja..boei niet zoveel
WELLL Laura...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Neeeeee.
Niet Laura![]()
.
Laura is leukquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
WELLL Laura...!
daar leg ik me bij neerquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Laura is leuk.
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan Dennis.
Ga je nou nog in het GTST Tournament stemmen?. Je hoeft nu nog maar 16 namen te kiezen
.
tis je vergevenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sorry.. kzat cker niet op te letten ofzo![]()
..
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
tis je vergeven![]()
Ik vond het mooi hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Maar wat vonden jullie dan van het 3-delig bruin-witte pak van Benjamin?
Supergaaf!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maar wat vonden jullie dan van het 3-delig bruin-witte pak van Benjamin?
Hij hielp haar en had haar koffers mee naar beneden genomen, dacht ik, dat ie zoiets zei bedoel ik..quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:47 schreef Inca het volgende:
Volgens mij is het Robin niet eens
Hij zei dat de koffers daar stonden boven dus en hij had haar geslagen maar ze was niet kwaad.
Toen ze onderaan de trap werd gevonden stonden de koffers beneden![]()
Moet jij nog niet slapen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:35 schreef dunn0w het volgende:
.. Of het is gewoon een fout van GTST..
Bedankt!!!! Ik zit al de hele avond te denken.......waar ken ik die gast toch van??quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
daar leg ik me bij neerLaura is in de laatste tijd een van mijn favorieten geworden. Die man in de rechtzaal speelde trouwens in de dramaserie "Westenwind" als Juup.
slapen? wat is dat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet jij nog niet slapen?
Groot gelijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
slapen? wat is dat?
Nee hoor.. dat doe ik later wel.
Ze had die klap gehad, nam de koffers mee en op de trap werd ze onwel van de klap ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:47 schreef Inca het volgende:
Volgens mij is het Robin niet eens
Hij zei dat de koffers daar stonden boven dus en hij had haar geslagen maar ze was niet kwaad.
Toen ze onderaan de trap werd gevonden stonden de koffers beneden![]()
Dit was inderdaad de secretaresse van ... het bedrijf waar Robert, of de familie Hoogendoorn in het begin werkte. Haar naam in de serie was Jeanette. Ze had niet echt een boeiende verhaallijn. Ik weet alleen dat ze er eerst inderdaad altijd als een kneusje uitzag en een tijdje later ineens een metamorfose tot Diva was ondergaan. (Net zoals Famke Jansen in The Faculty, eerst kneuswijf, daarna hot babe).quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar wie is dan in godsnaam de 3e van linksOok een soort gedrocht met bril
\
edit- Huh dat is toch niet Mickey?? volgens mij is het een vrouw
Het is soap, maar ook niet alles klopt altijd. Ik heb Robert namelijk in de Koning ook wel eens een biertje zien drinken, trerwijl hij dat toen helemaal niet mocht hebben!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze had die klap gehad, nam de koffers mee en op de trap werd ze onwel van de klap ofzo.
Maar dat verklaart nog niet waarom die koffers (als ik me goed herinner) rechtop stonden beneden.
Ken ik niet, misschien op gtst.nl?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Dit was inderdaad de secretaresse van ... het bedrijf waar Robert, of de familie Hoogendoorn in het begin werkte. Haar naam in de serie was Jeanette. Ze had niet echt een boeiende verhaallijn. Ik weet alleen dat ze er eerst inderdaad altijd als een kneusje uitzag en een tijdje later ineens een metamorfose tot Diva was ondergaan. (Net zoals Famke Jansen in The Faculty, eerst kneuswijf, daarna hot babe).
Iemand meer info?
Ja, we zien het wel...misschien heeft Robin het nog niet eens gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:11 schreef Shir het volgende:
[..]
Het is soap, maar ook niet alles klopt altijd. Ik heb Robert namelijk in de Koning ook wel eens een biertje zien drinken, trerwijl hij dat toen helemaal niet mocht hebben!
Zou idd niet leuk zijnquote:Op woensdag 21 april 2004 11:30 schreef Sfinxy het volgende:
Gaat Valerie er echt uit? Jammer, één van de betere...
Arthur en Mathilde warenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:56 schreef Shir het volgende:
En Arthur, Mathilde, Yasmin is ook niet echt blank.
Maar Harmsen gaat echt niet dood hoor, dan hadden ze hem wel eerdre dood laten gaan en niet zo veel moeite gedaan met die vervanger.
"Er mag zelfs van mij een homo koppel komen. Hoewel ik liever 2 mooie meiden zie "
Hebben we niet vorig seizoen de lesbo's Charlie en Isabella gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |