Charlie is niet leuk als ze in een rolstoel zitquote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
sorry hoor
Maar ja...ik ben het wel hem eens....
Was een goede aflevering (Robin kwam er in voor)
maar dat van Charlie wordt wel erg nep
quote:Op maandag 19 april 2004 20:52 schreef Kylee het volgende:
EEn groot applaus voor Robin..
Ja! Net zoals je de enige bent die Hind leuk vindtquote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ben ik nou de enige die hem niet kan uitstaan?.
Nelly Rulezzzzzz!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo nog iemand met Nelly Furtado in zijn sig
dunn0w ook al
quote:Op maandag 19 april 2004 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Net zoals je de enige bent die Hind leuk vindt
I know....ik heb haar nieuwe album ookquote:Op maandag 19 april 2004 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nelly Rulezzzzzz!!!!
Ik kan je garanderen, wat voor soort muzieksmaak jij ook hebt, dat je Nelly der neiuwe album gewoon geweldig zou vinden!! Ik ben een Alternative en Metal fan, maar sinds vorige week ook een Nelly Furtado fan
In de 1e ronde uitgeschakeldquote:Op maandag 19 april 2004 21:08 schreef Dada het volgende:
robin is echt 1 van de vervelendste personages uit gtst, nu ik het daarover heb, is robin eigenlijk nog in de race voor het gtst kampioenschap?
quote:Op maandag 19 april 2004 21:08 schreef Dada het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft charlie gevoel in dr benen MAAR kan ze nog niet lopen?
quote:Op maandag 19 april 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
In de 1e ronde uitgeschakeld.
Dan moet je even naar de laatste post in haar topic kijkenquote:Op maandag 19 april 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Hind trouwens ook leuk hoor![]()
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.quote:Op maandag 19 april 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar Ik denk dat Benjamin het geheim van Robin verzwijgt....En uiteindelijk zal niemand als dader worden aangewezen...
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.
Maar het was dus niet die "kennis" van Morrisquote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of dit is de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de scenarioschrijvers... Robin zei dat Pascale nog leefde nadat hij haar met de stofzuiger had geslagen. Benjamin denkt nu dat Robin de 'dader' is. Het kan zijn dat Pascale later door duizeligheid van de trap is gevallen... of dat ze na Robins woedeaanval toch nog slachtoffer is geworden van een misdrijf. Daarmee kunnen ze de verhaallijn nog wel even rekken tot de zomerstop.
Jap.. tuurlijk... in een soap blijft toch nooit iemand altijd blind/lam enz..quote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
daar waren we ook al achter
Over een tijdje blijkt dat ze opeens kan lopen
quote:Op maandag 19 april 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jap.. tuurlijk... in een soap blijft toch nooit iemand altijd blind/lam enz..
quote:Op maandag 19 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het was dus niet die "kennis" van Morris
Ik blijf volhouden dat het die kennis van Morris is.quote:Op maandag 19 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:
Maar het was dus niet die "kennis" van Morris
Ik hoop het!!.quote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waar is die kennis trouwens gebleven?Is hij weer terug naar Zuid-afrika zonder het ons te laten weten?Robin is wel grappig.Op omroep brabant presenteert hij ook een programma,kan hem alleen niet serieus nemen als presentator.Ik kijk de hele tijd naar zijn handen of hij zijn vingerpoppetjes toevallig nog om heeft.quote:Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat het die kennis van Morris is.
Misschien de nieuwe zomerstop.. maarja.. daar is het nu al niet meer spannend genoeg voor..quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou Robin wel eens als 'normaal persoon' willen zien
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo![]()
OK dank.quote:Op maandag 19 april 2004 21:13 schreef Bupatih het volgende:
idd
Ik denk dat het zo zal gaan: eerst krijgen we de laura rechtszaak dan lijkt het er een week of twee op dat valerie dr zin krijgt en sil kan "overnemen". Dan wordt laura vrijgesproken. Dan begint het getouwtrek tussen laura en valerie. Uiteindelijk verliest valerie sil en dan zet ze haar zinnen weer op charlie. En dan krijgt charlie ergens in de winter van volgend seizoen (op zn vroegst) te horen dat valerie haar echte moeder is.quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo
Nieuwe topictitelquote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ludo en Il Figlio vs The Six BigBoobs (Martine, Isabella en Jasmin)
De GTST-kerstfilm??quote:P.s. Aankomend Weekend heb ik een verrassing voor jullie in petto.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nieuwe topictitel
Zeker!
[..]
De GTST-kerstfilm??
haha. da weet niej, maar ben dol op verrassingen.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nieuwe topictitel
GTST #52: Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs
[..]
De GTST-kerstfilm??
Ik zeg niks![]()
Ik kan m juist wél uitstaan.quote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ben ik nou de enige die hem niet kan uitstaan?.
haha nou in liedmachine speelt Robin een zingende debiel.quote:Op maandag 19 april 2004 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou Robin wel eens als 'normaal persoon' willen zien
En Charlie kan binnenkort weer lopen.. was te verwachten natuurlijk. Wanneer komt eindelijk uit dat Valerie Charlie's moeder is? Die verhaallijn duurt onderhand ook alweer 1,5 jaar ofzo![]()
Ik hoop voor hem dat het kim is. Want kim =quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:28 schreef Sfinxy het volgende:
Bij RTL-Boulevard vertelden ze gisteren dat Winston Post (Benjamin) vandaag gaat trouwen met een van de zangeressen van de Venga Boys... Leuk he![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het kim is. Want kim =![]()
![]()
quote:Eindelijk is het zover: GTST-acteur Winston Post trouwt met ex-Vengaboy Denise. Winston vertelt hoe het allemaal begon en waar hij op zijn knieën ging.
Rozen
Op 20 april is het zo ver voor Winston en Denise; dan gaan de twee namelijk trouwen. Winston legt alvast uit wat hij doet als ze na het feest in het hotel arriveren. "Voordat we de kamer binnengaan, gooi ik de deur open en dan zeg ik: 'schat, kom hier'. Dan pak ik haar op en spring ik zo over de drempel", lacht Winston. Drie jaar na hun eerste ontmoeting besluiten de twee te gaan trouwen. "Ik had rozen, champagne en een ring. In een klein kasteeltje in Heerlen heb ik haar ten huwelijk gevraagd op mijn knieën. Precies zoals het hoort."
Vergeetachtig
De trouwdatum is zorgvuldig uitgekozen door Winston. "Ik heb de datum uitgepikt. Ik ben nogal vergeetachtig, ze noemden mij vroeger op school Het Vergiet en dat klopt ook echt. Denise kan zich er heel erg aan storen, maar goed, zo ben ik nu eenmaal. Waar hadden we het ook alweer over? Haha! Dinsdag is het 20 april, dat wordt in de ring dus 20 04 2004."
Trouwringen
De inscripties in de trouwringen moeten Het Vergiet en Denise hun leven lang herinneren aan de mooiste dag van hun leven. "In mijn ring hebben we in laten schrijven 'Denise 20 04 2004' en bij haar 'Winston 20 04 2004'. Soort Ezelsbruggetje voor deze jongen”, lacht Winston.
Bullshit
Hoewel het huwelijk pas dinsdag plaatsvindt, denkt weekblad Story daar anders over. De twee zouden volgens het blad al lang getrouwd zijn. "Dat was gebaseerd op helemaal niks. Getrouwd op zondag 11 april, nou 11 april was op een maandag. En Delft, daar trouwen wij helemaal niet", aldus Winston. "Het is gewoon bullshit", voegt Denise haar verloofde toe. Voor het feest heeft het stel ruim 250 gasten uitgenodigd.
Dat ben ik wel beetje met je eens, er zouden meer allochtonen inmoeten een homostel hebben we ook nog niet gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is ook niet meer werkelijk.
Allemaal mooie blanke jongens en meisjes die zeiken over kleine dingen.
We leven in een multiculturele sameleving!!.
en dan is meerdijk zeker het enige dorp in heel Nederland waar geen buitenland woont!.
Wordt dit echt de zomerstop? Want meneer Harmsen mag niet doodquote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Zomerstop wordt:
- Ludo en Il Figlio vs The Six BigBoobs (Martine, Isabella en Jasmin)
- Valerie vs Laura vs Dennis
- Oom Harmsen vs Gas vs Dood
- Nick vs Sjors
- Balbalbla vs Sjefke-Ami
P.s. Aankomend Weekend heb ik een verrassing voor jullie in petto.
Het is net Urkquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
en dan is meerdijk zeker het enige dorp in heel Nederland waar geen buitenland woont!.
Nee, natuurlijk niet gekkiequote:Op dinsdag 20 april 2004 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wordt dit echt de zomerstop? Want meneer Harmsen mag niet dood![]()
Allemaal blank? dacht je van Terra en Gladys?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Die zijn al een tijdje weg...op dit moment zijn er geen in Meerdijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Allemaal blank? dacht je van Terra en Gladys?
Maar ze zijn er dus wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje weg...op dit moment zijn er geen in Meerdijk.
Bron: Het Spectrumquote:Selmhorst voorgeleidSelmhorst lijkt alle schijn tegen zich te hebben. Niet alleen was zij op de avond van de moord bij het slachtoffer, er is ook DNA van Berings onder Selmhorsts nagel aangetroffen.
Getuigen
Vanaf dinsdag zullen er verschillende getuigen gehoord worden in de zaak Berings. Op basis van deze verhoren zal de rechter naar verwachting eind volgende week uitspraak doen.
Welnee dat is allang passé.quote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Zomerstop wordt:
- Nick vs Sjors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |