Veel vrije tijdquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:36 schreef thomastux het volgende:
hmm, wat zijn de eisen voor de admins? heb wel intressen
hoe kom je aan zn mailadres?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:53 schreef Slarioux het volgende:
Ow Proxima, ik heb je 3 mailtjes gestuurd ofzo
Dat emailadres is maarliefst één klik van je verwijderd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef apophis4u het volgende:
[..]
hoe kom je aan zn mailadres?
Machtsmisbruik?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat emailadres is maarliefst één klik van je verwijderd.
Fuckquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:11 schreef Proxima het volgende:
Als je op www.freefilebox.com kijkt zie je het emailadres info@freefilebox.com
![]()
voeg me nog ff toe aan msn ivm die scripts om files te checken op echtheid van geuploadde bestanden (zie email voor mijn adres)quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:31 schreef Proxima het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic ( Wat is gewild op het web? ) een nieuw topic geopend omdat nu een aantal dingen zeker zijn. De servers worden gebruikt voor een gratis file-upload dienst. Het wordt een soort Picserver maar dan voor alle soorten bestanden. De geplande limiet is op 100 MB per gebruiker. De naam freefilebox.com is afgeleid van freeimagebox.com en is bedacht door Lucille (ik zal dit ook vermelden op de site).
De ontwikkelingen zijn te volgen via www.freefilebox.com en via hier.
Ik ben nu bezig met het configureren en testen van een virtual community/upload script. De script lijkt een beetje op die van de Picserver, maar dan een stuk uitgebreider.
De dienst wordt gratis, dus hulp is erg welkom. Mensen die kennis hebben in scripting, mensen die als admins de site willen beheren, en mensen die leuke ideeen hebben, meld dit hier.
donequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
khebbum gemaild op info@freefilebox.com
verzoekje aan lucille om mn yahoo email adres dan maar ff te verwijderen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |