Ha, ik wist het wel, dit is zijn 3de album i.pv. zijn 2de.quote:Op zondag 28 november 2004 16:18 schreef m021 het volgende:
Iedereen heeft het hier over "zijn tweede cd", maar ik las laatst ergens (in de krant?) dat dit al zijn 5de is ofzo, en dat hij de 1ste drie albums op een ander label heeft uitgebracht.
kan aan de beveiliging liggen, had dat ook bij cd van Saybia. Als het goed is doet ie dat niet in gewone cd speler?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:41 schreef Everett het volgende:
Heel relaxed, maar er valt me wel op dat in het nummer Frontin? een soort ?hiccup? zit.
Net nog even geluisterd (op een gewone cd speler. Het valt al met al wel mee, maar toch. Na 0.16 seconden in de zin "Don't wanna sound full of myself or rude, But you ain't loo-looking at no other dudes cause you love me". Bij "looking" slaat ie dus over. Of ligt het nou aan mij?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:42 schreef Kirke het volgende:
[..]
kan aan de beveiliging liggen, had dat ook bij cd van Saybia. Als het goed is doet ie dat niet in gewone cd speler?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasd me dat er nog geen tipic is over deze geweldige muzikant.
Ja die had ik gezien maar ik bedoel geen centraal topic. Waar we hem kunnen vereren zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, geen topic... er is wel al een topic over zijn optreden in de HMH. Jamie Cullum - HMH - 14 December 2005
Ik vind er weinig aan. Mijn moeder vindt het geweldig, die gaat dan ook naar het concert.
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef Vivi het volgende:
*meld
Hij heeft ook een duet gedaan met Katie Melua, een cover van love cats
Zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:30 schreef Houniet het volgende:
Joss Stonedie heeft lekkere nummers ja
Jammer, want het enige nummer dat je van hem kent (waarschijnlijk Everlasting love? Een van de mindere!) zegt niets over de rest van zijn muziek, hij is namelijk heel divers. Luister maar eens naar nummers als All at Sea en Frontin en kijk wat je er dan van vindt. Misschien hou je er niet van hoor, maar om hem op basis van één nummer af te schrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef Houniet het volgende:
ik ken 1 nummer van hem, die is wel aardig. maar niet dat ik gelijk zijn album download.. uhh koop
Daarom zei ik het ook, Katie is the bombquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!
Nu ken ik de muziek van Katie Melua en Lizz Wright niet, maar sinds wanneer maakt Joss Stone jazz?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |