Ehm, nee dus. Denk je nou echt dat het jazzpuristen te doen is om de populariteit van de muziek? Als jazz zodanig in pop-vorm wordt gegoten dat het populair wordt, vinden de jazz puristen er helemaal niks meer aan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:31 schreef Cybart het volgende:
natuurlijk kraken ze het af...
maar wacht maar tot jazz (ook al is het een beetje in pop vorm) helemaal populair gaat worden...
dan hebben ze het o.a. aan hem te danken...
en dan krijg je lovende woorden.
hear hear!quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Het is natuurlijk wel 100x beter dan de rest van de top40 zooi.
SevenWonders dachtg precies hetzelfde. Maar JC is wel OK ! Past wel in deze tijd van de Norah Jonesen en de Katie Melua'squote:Op dinsdag 23 november 2004 23:28 schreef HuubTuub het volgende:
Het is wel aardig, maar zelf blijf ik de voorkeur houden aan Harry Connick JR.
Ik vind het niet vernieuwend maar wel een leuke aanvulling aan het bestand van Jazz/Piano en vocaal.
Dan zal ik wel dicht bij je hebben gestaan... Ik heb het nieuwe nummer jump for joy nu als mp3... Als iemand hem wil hebben mailt die me maar even (zie profiel) En ik krijg een cd'tje met video bestanden en foto's van dat optreden... 260 mb Dussquote:Op maandag 29 november 2004 22:09 schreef moniek het volgende:
To know him is to love him. Daarnaast wou ik even zeggen dat ik afgelopen weekend met hem gedanst heb tijdens zijn geweldige concert in Brussel *jaloersmaaktopic
The love cats?? Van the Cure?? Oeh ik down em alquote:Op maandag 29 november 2004 23:14 schreef Bosco het volgende:
Ennnnnnnnnnn ook voor de liefhebbers:
Mp3tje van Jamies' duet met Katie Melua op The Brit Awards 2004 genaamd 'The Love Cats' is hier te vinden:
http://www.katiemelua.quinlivan.net/
Enjoy!
Geweldig duet!quote:Op maandag 29 november 2004 23:20 schreef drelletje het volgende:
[..]
The love cats?? Van the Cure?? Oeh ik down em al
Ja das de nieuwe track. Voor de volgende cd. Ik heb nog niet er van gehoord dat hij ergens anders is gespeelt. Wij waren dus de eerste die hem hoorde... Wat opzich wel erg leuk isquote:Op maandag 29 november 2004 23:26 schreef Bosco het volgende:
[..]
Geweldig duet!
Fijn dat ik wat terug kan doen voor die jump for joy...
Is dat een nieuwe track die nog nergens is verschenen? Heerlijke text!!!
Die ' Let it Snow' is ook heerlijk btw!!! Die wil ik echt op cd zetten..maar ben niet zo handig!
grrrquote:Op maandag 29 november 2004 23:12 schreef Bosco het volgende:
Voor de liefhebbers...
http://music.channel.aol.(...)b=av&artistid=560488
In dat duet zingt ze echt vals.. Andere liedjes van haar zijn veel leuker! Zoals: My aphrodisiac is you, crawling up a hill, mockingbird, blame it on the moon. etc.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:50 schreef Kirke het volgende:
James is weer erg goed, Katie Melua vind ik niet zo'n goede stem hebben eigenlijk.
Misschien moet 'ie met Amy Winehouse zoiets doen, die heeft ook een lekkere krachtige stem.
Afijn, als ik het voor het zeggen had...
En deze link: http://www.capitalfm.com/article.asp?id=24891quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:51 schreef Kirke het volgende:
[..]
grrr
werkt niet op mac
thanx!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:22 schreef Bosco het volgende:
[..]
En deze link: http://www.capitalfm.com/article.asp?id=24891
Ha, ik wist het wel, dit is zijn 3de album i.pv. zijn 2de.quote:Op zondag 28 november 2004 16:18 schreef m021 het volgende:
Iedereen heeft het hier over "zijn tweede cd", maar ik las laatst ergens (in de krant?) dat dit al zijn 5de is ofzo, en dat hij de 1ste drie albums op een ander label heeft uitgebracht.
kan aan de beveiliging liggen, had dat ook bij cd van Saybia. Als het goed is doet ie dat niet in gewone cd speler?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:41 schreef Everett het volgende:
Heel relaxed, maar er valt me wel op dat in het nummer Frontin? een soort ?hiccup? zit.
Net nog even geluisterd (op een gewone cd speler. Het valt al met al wel mee, maar toch. Na 0.16 seconden in de zin "Don't wanna sound full of myself or rude, But you ain't loo-looking at no other dudes cause you love me". Bij "looking" slaat ie dus over. Of ligt het nou aan mij?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:42 schreef Kirke het volgende:
[..]
kan aan de beveiliging liggen, had dat ook bij cd van Saybia. Als het goed is doet ie dat niet in gewone cd speler?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasd me dat er nog geen tipic is over deze geweldige muzikant.
Ja die had ik gezien maar ik bedoel geen centraal topic. Waar we hem kunnen vereren zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, geen topic... er is wel al een topic over zijn optreden in de HMH. Jamie Cullum - HMH - 14 December 2005
Ik vind er weinig aan. Mijn moeder vindt het geweldig, die gaat dan ook naar het concert.
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef Vivi het volgende:
*meld
Hij heeft ook een duet gedaan met Katie Melua, een cover van love cats
Zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:30 schreef Houniet het volgende:
Joss Stonedie heeft lekkere nummers ja
Jammer, want het enige nummer dat je van hem kent (waarschijnlijk Everlasting love? Een van de mindere!) zegt niets over de rest van zijn muziek, hij is namelijk heel divers. Luister maar eens naar nummers als All at Sea en Frontin en kijk wat je er dan van vindt. Misschien hou je er niet van hoor, maar om hem op basis van één nummer af te schrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef Houniet het volgende:
ik ken 1 nummer van hem, die is wel aardig. maar niet dat ik gelijk zijn album download.. uhh koop
Daarom zei ik het ook, Katie is the bombquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!
Nu ken ik de muziek van Katie Melua en Lizz Wright niet, maar sinds wanneer maakt Joss Stone jazz?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt! Zij is ook geweldig trouwens. Ik vind het leuk om te zien dat er allemaal nieuwe jonge jazzmuzikanten opstaan, Jamie Cullum, Joss Stone, Katie Melua en Lizz Wright. Alle vier helemaal top!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |