Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Naaistreek btje in de HMH spelen. Als er iets sucked.... Kaartjes ook freaking meteen 32,50.......ik wil Paradiso! VVK start zaterdag 27 augustus.....heel fijn aangezien ik dan nog op vakantie ben. JC gaat nu duidelijk op mn niet-lieve lijstje..
Nouja JC had meer rekening kunnen houden dat de HMH qua menseninhoud sucked, de kaartjes meteen meer dan 1/3 duurder zijn en de VVK al is voordat zn nieuwe cd uitkomt dus je er dan maar vanuit moet gaan dat dat goed is.
En in duitsland wel gewoon in zaaltjes van 500 man spelen....I'm going to Germany.
Ik ga er wel heen, we waren de 27e harstikke vroeg bij t postkantoor voor kaartjes (ik dacht dat 't druk zou worden, wij waren de enige maar goed ..) Er stond dus + support op 't kaartje .. iemand enig idee wie dat kan zijn??