quote:A multi-gender unit comprised of <groepsleden> — in addition to their refusal to reveal their full names, they also rejected all requests for interviews and photographs — the group debuted in late 1991 opening for Heavenly, and soon began recording their first demos. After the British indie Wiiija issued a collection of their demos, became the subject of a major label bidding war, but the quintet steadfastly rejected all offers to remain with Wiiija — they did, however, agree to an offer from the Nude label on the condition that the company drop its flagship act, Suede. (Nude declined the offer.)
quote:Early 1995 the quartet disbanded just slightly after its three-year anniversary — the predetermined expiration date that the band members set for themselves upon forming in the early '90s. Even in its short lifespan, however, accomplished more than most bands ever do, practically defining the U.K. riot grrrl scene for many, and wreaking havoc everywhere the group played its caustic punk rock ruckus.
quote:Z - vrijdag 9 april 2004 @ 13:56
Maar wel "riot grrrl" achtig toch?
Helemaal goed. Erg fijne muziek, als je van riot-grrl houdt dan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:05 schreef Grobbel het volgende:
Huggy Bear, volgens mij...
Ken de band vooral van de idiote naam en dat stukje over Suede, ken ze verder niet zo heel erg goed.
Ik ben er alleen het hele weekend niet...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:09 schreef belsen het volgende:
Dubbele stand dan maar!
Voor mij ook een, graagquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:16 schreef Berkery het volgende:
pvdtvp
quote:Not so much a band as a long, strange trip, the chaotic avant pop pranksters @@@ formed in Buffalo, NY, in the late '80s.
quote:the performances, mounted without any practice sessions, constantly teetered on the brink of disintegration — set lists were nonexistent, and ### frequently hopped off the stage (in midsong, no less) to grab a drink. Additionally, the group was reportedly banned from air travel after *** attempted to gouge out &&&'s eye with a spoon in mid-flight.
Die mag ook wel in de lijst met verklarende afkortingen van de openingspost.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:18 schreef Jimmy het volgende:
pvdt?
Ik dacht 'post van de terugvonst...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die mag ook wel in de lijst met verklarende afkortingen van de openingspost.
pvdt:
Puntje Van De Tong - Artiest/band komt je bekend voor maar de naam wil je niet te binnen schieten.
Leve de dubbelepunten-topicsquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:09 schreef belsen het volgende:
Mark is in de top 3 terecht gekomen met een evenveel aan punten als The Silent Enigma en Z is terug in de top 10!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:33 schreef belsen het volgende:
Stand staat er overigens...
Wie maakt er even een mooie definitie? Dan plak ik die in de op!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:27 schreef bukgeit het volgende:
Neem dan lama ook even mee.
Sjips, de lettertjes vergeten. Wel bij deze en meteen het eerste stukje galg, dankzij Jimmy!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef Jimmy het volgende:
T
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:44 schreef Z het volgende:
JAJAJAJAJAJA IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE
Ik ruik een punt voor belsen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:46 schreef onkjoe het volgende:
h
Eenmaal!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:47 schreef MrWizzel het volgende:
e
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
n
Ook niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:49 schreef Gillingham het volgende:
s
Ook eenmaal!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:50 schreef MrWizzel het volgende:
de R
De laatste letter!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:51 schreef MrWizzel het volgende:
O
Twee maal!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef bukgeit het volgende:
i
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:55 schreef bukgeit het volgende:
y
Ook niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:56 schreef MrWizzel het volgende:
L
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:57 schreef MrWizzel het volgende:
U
Die zit er dan wel weer in!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:59 schreef MrWizzel het volgende:
A
Zit er ook al in...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:01 schreef Mark het volgende:
m?
Kon er niet opkomen, shit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Jimmy het volgende:
Radiohead - Creep
Volgens mij klopt dat, ja, was net te laatquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Jimmy het volgende:
Radiohead - Creep
I M A W E I R D Oquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Jimmy het volgende:
Radiohead - Creep
Nou, met twee armen, de benen moesten alleen nog komen...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:03 schreef bukgeit het volgende:
We stonden echt met 1 been in het graf!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef Jimmy het volgende:
Met dank aan iggy idd!
Het is weer vrijdag.... foute vrijdagvraag of liever niet?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef Jimmy het volgende:
Met dank aan iggy idd!
Jeuheu!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef Jimmy het volgende:
Met dank aan iggy idd!
Da's wel erg snelquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef bukgeit het volgende:
Hadaway
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef belsen het volgende:
Johnny Hoes?
Yea. Het zat zo:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef belsen het volgende:
Johnny Hoes?
belsen +1quote:
AMSTERDAM (ANP) - Johnny Hoes beheert zelf de rechten van zijn muziek, niet zijn kleinzonen. Voor de voorzieningenrechter in Amsterdam diende donderdag een kort geding tussen Johnny Hoes en zijn kleinzonen. De kleinkinderen weigerden de naburige rechten te betalen aan hun opa.
De twee kleinzonen hebben sinds de dood van hun moeder de dagelijkse leiding over Hoes' platenmaatschappij Telstar. De jongens stelden dat zij ook de rechten beheerden. Johnny Hoes heeft de rechten alleen nooit overgedragen aan zijn dochter, zo bleek donderdag.
De Stichting ter Exploitatie van Naburige Rechten (SENA) betaalde niets tot dit familie-akkefietje was uitgevochten. De voorzieningenrechter heeft besloten dat SENA de vergoeding voor de naburige rechten aan platenmaatschappij Telstar moet betalen. Johnny Hoes en zijn twee zonen hebben hier een meederheidsbelang van 51 procent in, de kleinkinderen beheren de overige aandelen.
Ook te lezen dat Timi Yuro is overleden. Pas nog in deze topics als onderwerp geweestquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef belsen het volgende:En ik lees het nu op teletekst!
Tegenwoordig bij Net5 een reclame voor de Johnny Hoes box door Johnny Hoes en Imca Marina!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yea. Het zat zo:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook te lezen dat Timi Yuro is overleden. Pas nog in deze topics als onderwerp geweest
Eigenlijk bedoelde ik mijn eigen Timi Yuro vraagquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef belsen het volgende:
Bij mijn André van Duin vraag...
Kan ook...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik mijn eigen Timi Yuro vraag![]()
Nu al onenigheid over de boedel..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik mijn eigen Timi Yuro vraag![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:59 schreef bukgeit het volgende:
Nu al onenigheid over de boedel..
Nee, dat was:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef bukgeit het volgende:
Die van Sjef van Oekel?
Ik zal nog eens een foute vrijdagvraag doen...quote:Zuurkool met vette jus
soep vooraf, ja dat is mijn menu
kaantjes met bruine bonen
flink veel ei, niet van dat gewone
blokken kaas met mayonaise
warme frites en ook saucijzen
sperciebonen uit het vet
pap van brood, zo is 't maar net
warme kip, zo van het spit
flink veel aardappelen waar al een korstje aan zit
een lekker prakje met een kuiltje jus
gehakte spek, dat is wat ik lust
gebakken meel versierd met een sprotje
zure bonen uit een potje
ossetong in hete brij
gegarneerd met dampende prei
zwanenhals gevuld met druiven
paardehoef om af te kluiven
wat dacht u van een pudding met bessesap
en als toetje garnalenpap
slappe thee en vruchtenijsjes
lendelappen met veel radijsjes
gebraden haring, druipend vet
koffie toe en dan naar bed
hutspot met wat croquetten
en een doekje om dat op te betten
oude kaas in vele talen
oude vis, kan veel verhalen
rode wijn en pruimedanten
zeer veel drank en ook fazanten
tonnen bier en stapels brood
harde worst vol kokosnoot
een witte saus van weleer
ach, wat wil een mens nog meer!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik miste de doperwtjes en worteltjes ook alquote:warme kip, zo van het spit
flink veel aardappelen waar al een korstje aan zit
een lekker prakje met een kuiltje jus
Zo'n slechte smaak heb ik nou ook weer niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:07 schreef Mark het volgende:
Andre Hazes?
De foto spreekt je tegenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Zo'n slechte smaak heb ik nou ook weer niet!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:08 schreef Mark het volgende:
[..]
De foto spreekt je tegen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:08 schreef Mark het volgende:
De foto spreekt je tegen
Nee, dat is Stakka Bo!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Is dat die vent van Stakka Bo?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:13 schreef Jimmy het volgende:
[..]
![]()
Kijk, Gambolputty snap het.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:22 schreef Gambolputty het volgende:
Belsen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik nou de punten van Mark en Jimmy¿
Talk to the hand, cause my face won't here it anymore!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:24 schreef Mark het volgende:
Belsen en Gambolputty were sitting in a tree........
Ach, ik had ze allemaal wel herkend, zelfs Vivian Campbell.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:24 schreef bukgeit het volgende:
Met Adje bovenin
Belsen +1 wegens wansmaak en een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:27 schreef belsen het volgende:
Kenny G.
Kennedie?
Ik ken de beste man ook eigenlijk verder niet, maar goed, wel weer een punt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Belsen -10 wegens wansmaak en een nieuwe vraag
Vindt die van Whitesnake met Tawny Kitaen trouwens ook niet ergquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef belsen het volgende:
En in de clip van Here we go again een onwijs geile Zweedse zangeres, die mij toen menig nachtje uit mijn slaap heeft gehouden...![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:37 schreef Mark het volgende:
Stoerder dan Lemmy bestaat niet, maar die heeft baardgroei...
Tommy Lee?
Nee, jonger...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef bukgeit het volgende:
Ozzy?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:48 schreef bukgeit het volgende:
Nou.. Slash dan?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:55 schreef MrWizzel het volgende:
Jon Bon Jovi?
"Probably in a country where it's hip to be called Huey" (slaat op "Hip to be square", maar hier ook wel toepasselijk)quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:58 schreef Jimmy het volgende:
Bon Jovi stoer? In welke parallel wereld is dat?
Inderdaad, maar nu nog een soloalbum van deze meneer....quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:03 schreef belsen het volgende:
Richie Sambora!
Dat is dan wel een heel kort plaatje...quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:05 schreef Z het volgende:
The Best of Richie Sambora?
"Richi Sambora, The Platinum Hits"quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel kort plaatje...
en op de b-kantquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:08 schreef Z het volgende:
[..]
"Richi Sambora, The Platinum Hits"
Richie Sambora - Lost tracksquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:11 schreef ranja het volgende:
[..]
en op de b-kant
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:17 schreef Mark het volgende:
Marc Winter met De Heilsoldaat
Zelfs correct geschreven!quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:25 schreef Z het volgende:
5 star?
He, waar is die link zo snel heen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:24 schreef Z het volgende:
-...............-
Zit net achter een slome connectiequote:Op vrijdag 9 april 2004 17:29 schreef Z het volgende:
Het wordt een vraagWelk bandje zie je hier voorbij komen (naast de chipmunks natuurlijk)?
http://www.yorku.ca/casa/images/chipmunks.html
Ai, dan gaat het niet echt opschieten idd... Wel een grappig filmpje trouwens...quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:30 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Zit net achter een slome connectie
Van hetzelfde!quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:39 schreef Z het volgende:
En een vrolijk pasen allemaal. Ik ben er maandag weer
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:48 schreef MrWizzel het volgende:
Van Spitting Image!![]()
Min of meer....quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:56 schreef Mark het volgende:
Vast onderwerp van songs, maar weet niet van welke band(s)
We didn't start the fire van Billy Joel!quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:55 schreef MrWizzel het volgende:
Wat hebben Harry Truman, James Dean, John Glenn en Malcolm X gemeen?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:49 schreef Grobbel het volgende:
Chicks on Speed.
Welke band?quote:School girls Mercedes Lander and Fallon Bowman met in gym class and said, "let's play together!" And thus, *** was born. At least, that's how legend has it and it's not that far from the truth. Four teenage girls with a love of heavy metal, a desire to prove naysayers wrong and a passion to rock, formed the hard sounding metalesque quartet in 1997, while still in high school. One part glam rock and one part death metal, the women of *** signed with the Ng Records-distributed Artemis Records after a stint of playing covers of Nirvana, Silverchair and even Corey Hart. By the time indie record producer GGGarth had gotten ahold of their demo, they had graduated from teen-pop to pushing their sound up a notch along the likes of L7 and Godsmack. The full-length $$$, showcasing their incisive sound, was released late in 1999.
Ook niet. Denk fouter!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Michael de Jong?
TROS: Voor alle fans niveau...quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:56 schreef Jimmy het volgende:
Zo fout dat ik er nog nooit van heb gehoord.
Wow!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
love me do
Ik ken het niet, en AMG ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
methodmich zei slit, ik ken t niet
ranja +1quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:36 schreef ranja het volgende:
Het smurfenlied
Smurfenbier
Het kleine cafe aan de haven
Den Uyl is in de olie
Vader Abraham had zeven zonen
Wij zijn de wuppies
Juist!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:24 schreef bukgeit het volgende:
aus der Sternen Mitte bin ich der dritte von links.. derde van links in het melkwegstelsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eg he?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:11 schreef ranja het volgende:
Oh, is die dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Amen. Ik kan nog wel waardering opbrengen (weliswaar heeft het wat moeite gekost) voor Gary Jules maar op zo'n plaat van de Schaarzusjes zou een celstraf op z'n plaats zijn. Met TBS.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:28 schreef Mark het volgende:
Vanwege hun verkrachting van Comfortably Numb?
Ik zet wel wat klaar.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:32 schreef Mark het volgende:
Ik zie nog wel of het goed was, laat je door mij niet tegenhouden om verder te spelen
![]()
![]()
-edit: het is dus goed, maar ik ga naar bed. Liefhebbers? -
Heeft iemand het opgenomen (en anders heeft misschien mijn ASZ eraan gedacht)?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef Jimmy het volgende:
Voor de liefhebbers avn Rock & Roll:
Nu op Ned 3 een docu over de jukebox van John lennon
Wat is een ASZ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Heeft iemand het opgenomen (en anders heeft misschien mijn ASZ eraan gedacht)?
Aanstaande SchoonZus...quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wat is een ASZ?
Nee, wel de goede hoek. Ze staan bij AMG als Roots & Influencesquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Aanstaande SchoonZus...
Hoeft niet opgenomen te worden in de verklarende woordenlijst...
Die gozer vooran lijkt wel verdacht veel op Ian Brown, maar het zijn niet The Stone Roses, toch?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:04 schreef bukgeit het volgende:
The Charlatans? Dat bekkie heeft er verdacht veel van weg.
Nico zonder naam¿quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb nog een foute vraag.
Hoe heet de LP die Nico Haak maakte samen met de zangeres zonder naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |