BMWquote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
ik zal het maar meteen zeggen ik heb totaal niets met auto's
maar ik merk dat (vooral mannen) HELEMAAL weg zijn van BMW's
nou vroeg ik me af wat is er nou zo speciaal aan?? wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
Wat hij zegtquote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef wouter37 het volgende:
[..]
BMW![]()
dat is wel heel erg generaliserend.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ach, een Bak Met Watjes heeft het imago dat het luxe en sportiviteit weet te combineren maar ook dat het vaak sjonnies aantrekt (vooral oudere modellen, die nieuwe kunnen ze niet betalen afgezien vd de drugsdealende marokkanen wat vaak het geval is).
Maar een M5 of een X5 vind ik niet verkeerd!!
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dat is wel heel erg generaliserend.
ben benieuwd naar wat jij rijdt.![]()
hm...image hier ( Zuid oost ) veel zakenmensen in Bmw'tjes rijden.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.
ik rijd btw een civicje...en een zxr 400auto's boeien me niet zoveel meer...
pff dan moet je ook eens de achterkant laten zien. Die is echt afzichtelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef Peewee het volgende:
Bij mij is het de 'look'
[afbeelding]
Maar ik zie liever een degelijke auto. VW - Pheaton of zo
Dat zijn inderdaad de belangrijkste punten waarom BMW zo speciaal is.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Achterwielaandrijving
-Motor altijd in lengterichting
....
Dit is zeker allemaal waar... Daar wil ik echter nog wat aan toevoegenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Achterwielaandrijving
-Motor altijd in lengterichting
-Motoren leveren altijd meer PK's per liter dan bijna alle andere personenwagens
-Degenlijkheid
-Zeker de looks
-Rijgedrag wordt niet opgeofferd, geen compromissen
zou ronaldinho er 1 hebben ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Knoekie het volgende:
Bruine Mensen Wagen
Sorry, die eer is aan Hondaquote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Motoren leveren altijd meer PK's per liter dan bijna alle andere personenwagens
toch iest beter je huiswerk doen.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry, die eer is aan Honda
(BMW doet het goed, turbo-loos, maar wel 6 cilinders gebruiken ipv 4)
Ja oke, maar de motors van BMW zijn wel iets degelijker en gaan ook stukken langer mee, En zet maar is een turbo op een BMW motor, vroem vroem...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef johanclio het volgende:
[..]
toch iest beter je huiswerk doen.
honda s2000 1997 cc 240 pk
mazda rx-8 653 cc 231 pk
en zo simpel is hetquote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef Farao het volgende:
Simpel, het rijdt gewoon ontzettend lekker.
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry, die eer is aan Honda
(BMW doet het goed, turbo-loos, maar wel 6 cilinders gebruiken ipv 4)
Niet uitgaande van de wankelmotor uiteraardquote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef johanclio het volgende:
[..]
toch iest beter je huiswerk doen.
honda s2000 1997 cc 240 pk
mazda rx-8 1300 cc 240 pk
Ja, dus?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.
Allemaal 6 cilinders?quote:Sla de autoweek van nu eens open, en daarin zit een test.
Met Alfa GT, BMW 316ti, Audi A3 19TDI , Seat Leon 1.8 20VT
Vrijwel de hele testpanel was unaniem, de BMW bleef verbazend lang trekken. En IS sneller! ook hogere top, hogere koppel dan Alfa GT, en ZUINIGER, dit allemaal excl. Seat, want die heeft turbo op benz. da's natuurlijker andere koek.
Ik zeg Lexusquote:Bmw is een van de weinige auto merken die het Imago: Sportief, Status, Luxe, Zakelijk en Stijl allemaal tegelijkertijd heeft...
Teveel glamour. Straalt minder degelijkheid uit.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
Neh, Lexus is een saaie wagen. Saai als in: Niets op aan het merken.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
Ben ik niet met je eens, ik vind zelfs dat een Lexus meer uitstraling heeftquote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Teveel glamour. Straalt minder degelijkheid uit.
maar een rx-8 is wel een personen wagen, en we gingen uit van deze stelling:quote:Op woensdag 7 april 2004 19:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet uitgaande van de wankelmotor uiteraard
Die perst er inderdaad nog meer uit maar heeft ook een heel andere techniek.
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
De stelling was al ruk, altijd meer pk's dan bijna elke ander...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:54 schreef johanclio het volgende:
[..]
maar een rx-8 is wel een personen wagen, en we gingen uit van deze stelling:
[..]
Ja niet dus... Lexus heeft deze imagos mischien wel, maar BMW nog veeeeeeeeeeeel meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef MALLENS het volgende:
kijk een 6je
maar een DB9 (waar ie wel iets van weg heeft (maar niet veel) vind ik dan toch mooier)
(zei ik 7???????? ik bedoel natuurlijk 9!!!!)
Die heeft een Mercedes en een Ferarriquote:Op woensdag 7 april 2004 19:12 schreef manny het volgende:
[..]
zou ronaldinho er 1 hebben ?
deze keer niet in geel verkrijgbaarquote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef Farao het volgende:
Simpel, het rijdt gewoon ontzettend lekker.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef Tarantino het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je stront in je ogen ofzo??? Hoe kan je de 6 nu vergelijken met een schoonheid als de DB9???
BMW maakt niet alleen auto'squote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
Ik verbaas me er over dat jij de gelijkenis niet ziet.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef Tarantino het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je stront in je ogen ofzo??? Hoe kan je de 6 nu vergelijken met een schoonheid als de DB9???
Ik vind het veel leuker rijden. Ook als het glad isquote:Op woensdag 7 april 2004 22:56 schreef CEx het volgende:
Btw een achterwielaangedreven auto is voor de doorsnee automobilist gevaarlijker
Je hebt helemaal gelijk, qua vorm lijken ze best op elkaar.. Neem de contouren, dan zul je zien dat ze erg op elkaar lijken...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:02 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat jij de gelijkenis niet ziet.
Niet de details, de vorm dus.
Niet helemaal waar, in Japan is Honda de BMW, ook verkopen ze hier de Acura modelletjes niet, wat zegmaar de luxe-lijn van Honda is, en als je die naast elkaar tyft ontloopt het elkaar qua luxe en comfort een stuk minder.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Sla de autoweek van nu eens open, en daarin zit een test.
Met Alfa GT, BMW 316ti, Audi A3 19TDI , Seat Leon 1.8 20VT
Vrijwel de hele testpanel was unaniem, de BMW bleef verbazend lang trekken. En IS sneller! ook hogere top, hogere koppel dan Alfa GT, en ZUINIGER, dit allemaal excl. Seat, want die heeft turbo op benz. da's natuurlijker andere koek.
BMW kun je zien als een Europese Honda, maar dan luxeus en krachtig.
(Voorbeeldje, BMW M5 V8 = 400 PK's zonder turbo/supercharger. Mercedes E55 AMG V8 mét supercharger 'maar' 478 pk's).
M1quote:Op donderdag 8 april 2004 01:02 schreef GWD het volgende:
Nou ts, vraag aan iemand of je een keer in zijn/haar bmw mag rijden, maakt niet uit welk type of welk jaartal, ze rijden allemaal goddelijk
en daarbij zien ze er allemaal heel erg strak uit
audi heeft een v8 4.0 met 275 pk en 650 nm, halve liter meer, maar 1 turbo minderquote:Op donderdag 8 april 2004 09:43 schreef Roadster het volgende:
Ik zie op dieselgebied trouwens niet zo snel iemand die de 535d (biturbodiesel) met 272pk gaat overtreffen (koppel weet ik niet direct, maar is uiteraard nog veel belangrijker dan het vermogen).
Ik dacht dat het 4.0l turbodiesel blok van mercedes het sterkste was eigenlijk. Waar je ook aan moet denken is dat de biturbo natuurlijk supersoepel is, zowel bij lage als bij hogere toeren.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:19 schreef CEx het volgende:
[..]
audi heeft een v8 4.0 met 275 pk en 650 nm, halve liter meer, maar 1 turbo minder
En dodge had een diesel moter met 320pk, zal straks ff informatie zoeken
Net of er in Audi geen pooiers rijden....quote:Op donderdag 8 april 2004 13:03 schreef vdo28 het volgende:
Bmwpooierbakken
Audi![]()
Nee tuurlijk dat is ook zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:05 schreef Roadster het volgende:
[..]
Net of er in Audi geen pooiers rijden....
Audi is best oke, alleen die achterlijke aandrijving... haldex quattro...
Mercedes vind ik zelf ook niet zo. Het interieur EN de prijzen staan me niet aan (vooral de opties).quote:Op donderdag 8 april 2004 13:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk dat is ook zo.
Ik vind mercedes al helemaal pooierbakken geworden.
Ik vind audi gewoon mooi lijken en niet erg agressief ogend.
Ja, alleen komen ze daar niet voor uit ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 12:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan er mensen die ontevreden zijn over hun BMW?
Gelukkig heeft BMW geen VANOS.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Als ze mij vragen wat ik rij zeg ik ook meestal "een bmw" ,als je gelijk met je serie gaat gooien vind ik zelf 'n beetje opschepperig overkomen, al ben ik wel trots op m'n wagen, en als ze dan willen weten wat ik precies rij moet ik toch vaak even glunderenquote:Op donderdag 8 april 2004 13:11 schreef Tiger_Woods het volgende:
Nu het toch over [downundercast] bmw [/downundercast] gaat:
Waarom zeggen serie 3 rijders altijd: "Ik rijd bmw" en overige serie rijders: "Ik rij een 5/7 serie"
Nee da kan niet, onmogelijkquote:Op donderdag 8 april 2004 12:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan er mensen die ontevreden zijn over hun BMW?
Cool, ik heb een '92 coupequote:Op donderdag 8 april 2004 20:46 schreef creepy_stalker het volgende:
Sex-appeal....
....blabla
De troef van BMW is zo sterk dat veel jonge meiden nog liever meerijden in een '92 E36 coupe dan in een nieuwe auto van menig ander merk. Daarnaast hebben vrouwen weinig interesse in technische zaken, vandaar dat de 316's en 318's prima voldoen voor veel rijders![]()
Kan nog net maar is het eerstvolgende type dat z'n status zal verliezenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Cool, ik heb een '92 coupe![]()
doe es toevoeging touring erbij, touring jaquote:Op donderdag 8 april 2004 22:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen kap eens met dat gezeur, zonde van zo'n topic.
M'n broer heeft trouwens ooit een BMW 320 station gehad.
Niet echt mooi ofzo maar hij reed wel super lekker.
En dat geluid, 6 cilinder.. brr heerlijk.
Heel vaag maar op de 1 of andere manier kan ik geen foto's van die bak vinden.
misschien wel een 5 liter 12 cilinderquote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef jaguar het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gezien
een bmw 350![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh wacht ff een 5 liter 6 cilinder? nog nooit gezien, dit is dus fake
Heb je überhaupt ooit een M350 op de achterkant gezien? Als het echt een M3 geweest was stond er gewoon M3 op.. Al zou de 350 bestaan, stond er gewoon 350.. Stoerdoenderij..quote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef jaguar het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gezien
een bmw 350![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh wacht ff een 5 liter 6 cilinder? nog nooit gezien, dit is dus fake
de motor is wel van een m3 die herken ikquote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit een M350 op de achterkant gezien? Als het echt een M3 geweest was stond er gewoon M3 op.. Al zou de 350 bestaan, stond er gewoon 350.. Stoerdoenderij..Lijkt wel zo'n bmw 3 van een stel turken ofzo.. met z'n allen een simpele 3 serie kopen, nog oud ook, en dan achterop een M sticker plakken..
![]()
Touring?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:43 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
doe es toevoeging touring erbij, touring ja
Een V12 uit een M3quote:Op donderdag 8 april 2004 23:22 schreef jaguar het volgende:
[..]
de motor is wel van een m3 die herken ik
Als je geld wil verliezen aan een slechte auto... vooral een 8-serie kopen...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
misschien wel een 5 liter 12 cilinder
btw, hier staat bij een autobedrijf nog een 850 CSibinnenkort toch maar even kijken wat dat ding moet kosten
Omdat er een M opstaat zeker? 12 cilinders? Niet bij een M3 denk ikquote:Op donderdag 8 april 2004 23:22 schreef jaguar het volgende:
[..]
de motor is wel van een m3 die herken ik
Bij dat oude type 3 passen die velgen nog wel, maar bij een nieuwe 3... nee..quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een V12 uit een M3![]()
sure.. M3's hebben altijd een straight six
Dit is gewoon een zeldzame ombouw, die motor is de V12 uit de 850 CSL als ik me niet vergis.
Hij is wel heel fout hoor, die velgen en de M achterop zijn echt not done
Ik snap het ook niet hoor, het ontwerp is de afgelopen 25 jaar ofzo niet veranderd. Half nederland heeft zo'n ding. Nee geef mij maar een mooie Lincoln of Corvette !quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
nou vroeg ik me af wat is er nou zo speciaal aan?? wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef L.Denninger het volgende:
BMW's zijn auto's die je van de zaak krijgt.
Dus al die jonge mannetjes die erin rondrijden willen graag dat andere mensen denken dat ze werk hebben.
Hehe, zo had ik t nog niet bekeken.... heb zelf een cbr600f, maar de r1100rt van mn pa rijdt wel relaxed hoor, dat wel!quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks, het zijn kutmotoren
De BMW's blijven mooi, ik vind de meeste BMW's de mooiste in hun prijsklasse. Een Corvette is vetter dan de meeste BMW's, maar zit ook in een andere prijsklasse. Trouwens, vergelijk de Corvette's eens, die lijken ook allemaal op elkaar.. De nieuwste is erg geil btw...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:00 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor, het ontwerp is de afgelopen 25 jaar ofzo niet veranderd. Half nederland heeft zo'n ding. Nee geef mij maar een mooie Lincoln of Corvette !
Zie ja dalijk wel in me spiegels als je ik je voorbij rijdtquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks, het zijn kutmotoren
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:26 schreef Roadster het volgende:
[..]
maar de r1100rt van mn pa rijdt wel relaxed hoor, dat wel!
Dit "neusje" is dus juist precies waarom ik die BMW's zo lelijk vind!Dit "neusje" is dus al heeeel lang hetzelfde!Gelukkig hebben ze het wel een beetje door,ze hebben in die nieuwe modellen EINDELIJK deze neus een beetje aangepast aan deze tijden.....Maar mooi zijn ze nog steeds niet!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
Dat is toch een prachtig neusje.
Volgende auto word ook zeker weer een BMW.
Ach... een oceanblue gekleurde M3 is ook niet misselijk.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef JeOma het volgende:
Het zijn gewoon de mooiste auto's die er zijn. Stuk voor stuk. Met uitzondering van de X5, da's een lelijk groot monster.
Maar ontopic: ik denk de uitstraling/degelijkheid die belangrijk is. Wat mij betreft is BMW in elk geval de ultieme auto. (de Z4 of de M5 wat mij betreft)
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... een oceanblue gekleurde M3 is ook niet misselijk.
BMW is wel een mooi merk alhoewel in de nieuwe 5/7 serie nog niet echt geweldig vind. Vind ze alwel mooier dan in het begin. Went dus wel langzaam aan.
Deze mag ja anders gerust bij mij op de oprit parkeren hoorquote:Als BMW niet met een M7 komt, doen we het zelf, heeft tuner G-Power gedacht. Het resultaat is een BMW 760i met een 7,1-liter motor die 530 pk levert. Natuurlijk werd ook een bijbehorend spoilerpakket ontwikkeld.
mijn posts zijn weg... en die waren JUIST super gezelligquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:54 schreef MutZ het volgende:
Ok, dit topic gaat weer open... Alle offtopic zooi is verwijderd... Hou het een beetje gezellig...
waar waren we gebleven?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
ff ontopic raken dus..
De X3 is wel vet hoor... in het echt veel beter dan op foto's, maar dan wel met de bumper dezelfde kleur als de rest..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k vind die 2 X-modellen helemaal niet zo mooi eigenlijk.. Kweet niet.. BMW moet maar geen SUV's maken..
Ja, hij is vet, had hem al eerder gezien.. check die G-Power website, daar staat hij ook, met veel uitgebreidere specs.. echt vet..quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:24 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Deze mag ja anders gerust bij mij op de oprit parkeren hoor
Ik heb m in 't echt al gezien, nog steeds niet mooi..quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:22 schreef Uddel het volgende:
[..]
De X3 is wel vet hoor... in het echt veel beter dan op foto's, maar dan wel met de bumper dezelfde kleur als de rest..
Jammer dat ze zo knetterlijk zijn hequote:Op vrijdag 9 april 2004 17:26 schreef PatrickM het volgende:
Ben er achter waarom een BMW Motor zo leuk is:
BMW K1100LT
100 pk / 107 nm
290 kg
En de top? Vandaag 230 km per uur gereden
Het is zo'n fijne motor
Je zit lekker, het rijdt lekker en het gaat ondanks zijn gewicht toch nog altijd 230 km per uur...
En oja... het gaat bij het beter gaswerk af als een raket(voor het type motor dan he
)
"knetterlijk"quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:33 schreef -En4Cer- het volgende:
Jammer dat ze zo knetterlijk zijn he![]()
Misschien is ie zelf knetterquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:07 schreef kasper het volgende:
[..]
"knetterlijk"
Mercedes komt eind dit jaar met een 300cdiquote:Op donderdag 8 april 2004 09:43 schreef Roadster het volgende:
Ik zie op dieselgebied trouwens niet zo snel iemand die de 535d (biturbodiesel) met 272pk gaat overtreffen (koppel weet ik niet direct, maar is uiteraard nog veel belangrijker dan het vermogen).
Mannen? Ik vind dat vooral vrouwen er gek op zijn...quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:33 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo knetterlijk zijn he![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef yup het volgende:
Verder vind ik het mooie en vooral stijlvolle wagens. Er is niets speciaals aan. Als ik mocht kiezen tussen een BMW 330i of een Opel Vectra GTS 3.2 dan zou ik zeker voor de Vectra gaan (om een voorbeeldje te geven.)
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dacht gisteren heel vaak dat er een wout achter ons reed....
BMW is gewoon een stuk beter dan Opel... sim-pelquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef kasper het volgende:
[..]
Maak eerst eens een proefrit met beide auto's. Kijken hoe je er dan over denkt...
Ik had ook ff stiekum een blauwe lamp op mijn Go-Go-Gadget helm gezetquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus!
gaan we weer...quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
BMW is gewoon een stuk beter dan Opel... sim-pel
BMW gaat langer (in tijd) EN meer kilometers mee dan slOpel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gaan we weer...
definieer beter... luxer? comfortabeler? prestigeuzer? betere value for money? of....?
in bouwkwaliteit dus.... gebaseerd op...?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
BMW gaat langer (in tijd) EN meer kilometers mee dan slOpel
Praktijkervaringquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in bouwkwaliteit dus.... gebaseerd op...?
'Go-Go-Gadget zwaailamp uit'quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
En je racehouding dan8)
Had nou TUV en J.D. Power geantwoord!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Praktijkervaring
ik vind het de vreselijkste auto die een vent kan hebben, hij wordt meteen geassocieerd met johnny's en kampvolk en daarbij is een BMW nog lelijk ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
Whahahahaquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:27 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
[..]
ik vind het de vreselijkste auto die een vent kan hebben, hij wordt meteen geassocieerd met johnny's en kampvolk en daarbij is een BMW nog lelijk ook.
Inderdaad, bmw is luxer en comfortabeler dan opel, zeker geen betere value for money... maar bij mij is de achterwielaandrijving van de bmw doorslaggevend.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gaan we weer...
definieer beter... luxer? comfortabeler? prestigeuzer? betere value for money? of....?
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijdenquote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahahaha
BMW is te duur voor Johnnies
Zijn net turken, met z'n tienen een M3 oid kopen en om de dag mogen ze erin rijden...quote:Op zondag 11 april 2004 14:14 schreef CEx het volgende:
[..]
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijden![]()
Hier in D-H rijden ze vooral Mercedesquote:Op zondag 11 april 2004 14:14 schreef CEx het volgende:
[..]
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijden![]()
Als je iemand wilt beledigen doe het dan goed, dat doen Marokkanen vaak idioot.quote:Op zondag 11 april 2004 16:25 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zijn net turken, met z'n tienen een M3 oid kopen en om de dag mogen ze erin rijden...
Òf, wat vaker gebeurt, kopen ze een oude 3 en plakken ze er zo'n afgrijselijke nep-M-sticker op...
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Knoekie het volgende:
Bruine Mensen Wagen
*kuch de E30 M3 van 1986 heeft 4 cylinders dus je verhaal gaat niet helemaal op....quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een V12 uit een M3![]()
sure.. M3's hebben altijd een straight six
Dit is gewoon een zeldzame ombouw, die motor is de V12 uit de 850 CSL als ik me niet vergis.
Hij is wel heel fout hoor, die velgen en de M achterop zijn echt not done
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:21 schreef creepy_stalker het volgende:
[..]
Kan nog net maar is het eerstvolgende type dat z'n status zal verliezenDe E36 Sedan is z'n status al bijna helemaal kwijt
![]()
Wat ik me ook net bedacht (jaja ik ben op dreef):
Als je als man opzoek bent naar een vrouw voor een lange relatie, koop dan een Volvo Stationwagon. Een BMW (vooral Coupe) past meer bij een no strings attached / latrelatie / one night stand etc.
Rijden er niet vooral van die gabbers met lonsdale, nike air maxjes en bomberjacks er altijd in? Die kopen zo'n bak en plakken alle mogelijke styling onderdelen erop zodat het uitziet als het nieuwere modelquote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.
ik rijd btw een civicje...en een zxr 400auto's boeien me niet zoveel meer...
Bijna 3 jaar na datoquote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
jammer dat ik de enige ben die het opmerkt...
Ik ben een man en heb helemaal niks met BMW's. Vind sommige modellen best aardig maar bijzonder? nee. Of je moet van knalharde stoelen en keiharde vering houden.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
Kenker, strontmongoolquote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Draganta het volgende:
[..]
Rijden er niet vooral van die gabbers met lonsdale, nike air maxjes en bomberjacks er altijd in? Die kopen zo'n bak en plakken alle mogelijke styling onderdelen erop zodat het uitziet als het nieuwere model. Je auto zegt inderdaad veel over jezelf.
BTW Topicstarter, kijk eens naar de BMW Z4 en de Z8. Dan zie je waarom.
Niks mooier dan een porsche... Hoewel ik de nieuwe modellen met ronde koplamp niet geweldig vind...quote:
Het is een echte rijdersauto. Als je van autorijden houdt, dan kun je dat waarderen. Rij overigens zelf geen BMW, maar mijn vriendin heeft er wel een.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
Zit niet zo over jezelf te lullen: "ben de enige dat het opmerkt"quote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
*kuch de E30 M3 van 1986 heeft 4 cylinders dus je verhaal gaat niet helemaal op....
jammer dat ik de enige ben die het opmerkt...
Even ter info de laatste m3(e46) heeft 6 cylinders de andere(e92) is namelijk nog een conceptcar en nog niet in productie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Zit niet zo over jezelf te lullen: "ben de enige dat het opmerkt"!
Want de laatste M3 heeft ook een 8-cylinder, naast 4 en 6 cylinder.
Er rijden anders wel 3 exemplaren van rondquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Even ter info de laatste m3(e46) heeft 6 cylinders de andere(e92) is namelijk nog een conceptcar en nog niet in productie.
Jammer joh het zijn er namelijk 5...weer mis volgende keer beter je huiswerk doen he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Er rijden anders wel 3 exemplaren van rond
Die rijden dan toch niet meer rond?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:16 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Jammer joh het zijn er namelijk 5...weer mis volgende keer beter je huiswerk doen he...
er zijn er al twee stuk gereden op de ring![]()
![]()
haha goedzo geef m op z'n broek!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die rijden dan toch niet meer rond?
O?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:36 schreef speedstar het volgende:
Maar de meeste mensen kopen hem niet daarvoor, maar om er mee te patsen
Dat zeg ik, er rijden 3 exemplaren van rond. Sukkelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:16 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Jammer joh het zijn er namelijk 5...weer mis volgende keer beter je huiswerk doen he...
er zijn er al twee stuk gereden op de ring![]()
BMW, en dan vooral de oudere modellen, vind ik de meest lelijke afgetrapte marokkanenbakken die er rondrijden op deze aardkloot. Alle kneusjes die net 3000 euro bij elkaar konden sparen omdat ze eens een keer geen 50 pakjes per dag roken, kopen een afgeragd 3-serietje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
bmw is de shit, je weet
Niet alleen mannen hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
daar ging het niet om...en dat weet je best maar dit gaat nergens heen dus laten we lekker ontopic blijvenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:05 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er rijden 3 exemplaren van rond. Sukkel
Ik vind autootjes best leuk... maar er mee naar bed gaan gaat mij wat ver.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef ChantalC het volgende:
Onlangs mijn E30 Touring ingeruild voor een E36 325td executive... Wat een beest! Daar kan geen man in bed tegenop!![]()
![]()
dan moet ze vast eerst een ritje op de eigenaar makenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef Don_Tom het volgende:
Idd, maar als dat je reactie al is bij een td'tje wil ik je reactie wel eens zien in, zeg, een m3 of een 330d![]()
Laat dat bij nader inzien maar zitten (no offense)quote:Op maandag 19 maart 2007 00:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet ze vast eerst een ritje op de eigenaar maken
5 dagen na de laatste postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |