BMWquote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
ik zal het maar meteen zeggen ik heb totaal niets met auto's
maar ik merk dat (vooral mannen) HELEMAAL weg zijn van BMW's
nou vroeg ik me af wat is er nou zo speciaal aan?? wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
Wat hij zegtquote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef wouter37 het volgende:
[..]
BMW![]()
dat is wel heel erg generaliserend.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ach, een Bak Met Watjes heeft het imago dat het luxe en sportiviteit weet te combineren maar ook dat het vaak sjonnies aantrekt (vooral oudere modellen, die nieuwe kunnen ze niet betalen afgezien vd de drugsdealende marokkanen wat vaak het geval is).
Maar een M5 of een X5 vind ik niet verkeerd!!
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dat is wel heel erg generaliserend.
ben benieuwd naar wat jij rijdt.![]()
hm...image hier ( Zuid oost ) veel zakenmensen in Bmw'tjes rijden.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.
ik rijd btw een civicje...en een zxr 400auto's boeien me niet zoveel meer...
pff dan moet je ook eens de achterkant laten zien. Die is echt afzichtelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef Peewee het volgende:
Bij mij is het de 'look'
[afbeelding]
Maar ik zie liever een degelijke auto. VW - Pheaton of zo
Dat zijn inderdaad de belangrijkste punten waarom BMW zo speciaal is.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Achterwielaandrijving
-Motor altijd in lengterichting
....
Dit is zeker allemaal waar... Daar wil ik echter nog wat aan toevoegenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Achterwielaandrijving
-Motor altijd in lengterichting
-Motoren leveren altijd meer PK's per liter dan bijna alle andere personenwagens
-Degenlijkheid
-Zeker de looks
-Rijgedrag wordt niet opgeofferd, geen compromissen
zou ronaldinho er 1 hebben ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Knoekie het volgende:
Bruine Mensen Wagen
Sorry, die eer is aan Hondaquote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
Doh...
-Motoren leveren altijd meer PK's per liter dan bijna alle andere personenwagens
toch iest beter je huiswerk doen.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry, die eer is aan Honda
(BMW doet het goed, turbo-loos, maar wel 6 cilinders gebruiken ipv 4)
Ja oke, maar de motors van BMW zijn wel iets degelijker en gaan ook stukken langer mee, En zet maar is een turbo op een BMW motor, vroem vroem...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef johanclio het volgende:
[..]
toch iest beter je huiswerk doen.
honda s2000 1997 cc 240 pk
mazda rx-8 653 cc 231 pk
en zo simpel is hetquote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef Farao het volgende:
Simpel, het rijdt gewoon ontzettend lekker.
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry, die eer is aan Honda
(BMW doet het goed, turbo-loos, maar wel 6 cilinders gebruiken ipv 4)
Niet uitgaande van de wankelmotor uiteraardquote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef johanclio het volgende:
[..]
toch iest beter je huiswerk doen.
honda s2000 1997 cc 240 pk
mazda rx-8 1300 cc 240 pk
Ja, dus?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.
Allemaal 6 cilinders?quote:Sla de autoweek van nu eens open, en daarin zit een test.
Met Alfa GT, BMW 316ti, Audi A3 19TDI , Seat Leon 1.8 20VT
Vrijwel de hele testpanel was unaniem, de BMW bleef verbazend lang trekken. En IS sneller! ook hogere top, hogere koppel dan Alfa GT, en ZUINIGER, dit allemaal excl. Seat, want die heeft turbo op benz. da's natuurlijker andere koek.
Ik zeg Lexusquote:Bmw is een van de weinige auto merken die het Imago: Sportief, Status, Luxe, Zakelijk en Stijl allemaal tegelijkertijd heeft...
Teveel glamour. Straalt minder degelijkheid uit.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
Neh, Lexus is een saaie wagen. Saai als in: Niets op aan het merken.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
Ben ik niet met je eens, ik vind zelfs dat een Lexus meer uitstraling heeftquote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Teveel glamour. Straalt minder degelijkheid uit.
maar een rx-8 is wel een personen wagen, en we gingen uit van deze stelling:quote:Op woensdag 7 april 2004 19:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet uitgaande van de wankelmotor uiteraard
Die perst er inderdaad nog meer uit maar heeft ook een heel andere techniek.
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Hagedis het volgende:
De stelling was al ruk, altijd meer pk's dan bijna elke ander...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:54 schreef johanclio het volgende:
[..]
maar een rx-8 is wel een personen wagen, en we gingen uit van deze stelling:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |