Ja niet dus... Lexus heeft deze imagos mischien wel, maar BMW nog veeeeeeeeeeeel meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik zeg Lexus
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef MALLENS het volgende:
kijk een 6je
maar een DB9 (waar ie wel iets van weg heeft (maar niet veel) vind ik dan toch mooier)
(zei ik 7???????? ik bedoel natuurlijk 9!!!!)
Die heeft een Mercedes en een Ferarriquote:Op woensdag 7 april 2004 19:12 schreef manny het volgende:
[..]
zou ronaldinho er 1 hebben ?
deze keer niet in geel verkrijgbaarquote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef Farao het volgende:
Simpel, het rijdt gewoon ontzettend lekker.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef Tarantino het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je stront in je ogen ofzo??? Hoe kan je de 6 nu vergelijken met een schoonheid als de DB9???
BMW maakt niet alleen auto'squote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
Ik verbaas me er over dat jij de gelijkenis niet ziet.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef Tarantino het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je stront in je ogen ofzo??? Hoe kan je de 6 nu vergelijken met een schoonheid als de DB9???
Ik vind het veel leuker rijden. Ook als het glad isquote:Op woensdag 7 april 2004 22:56 schreef CEx het volgende:
Btw een achterwielaangedreven auto is voor de doorsnee automobilist gevaarlijker
Je hebt helemaal gelijk, qua vorm lijken ze best op elkaar.. Neem de contouren, dan zul je zien dat ze erg op elkaar lijken...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:02 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat jij de gelijkenis niet ziet.
Niet de details, de vorm dus.
Niet helemaal waar, in Japan is Honda de BMW, ook verkopen ze hier de Acura modelletjes niet, wat zegmaar de luxe-lijn van Honda is, en als je die naast elkaar tyft ontloopt het elkaar qua luxe en comfort een stuk minder.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.
Sla de autoweek van nu eens open, en daarin zit een test.
Met Alfa GT, BMW 316ti, Audi A3 19TDI , Seat Leon 1.8 20VT
Vrijwel de hele testpanel was unaniem, de BMW bleef verbazend lang trekken. En IS sneller! ook hogere top, hogere koppel dan Alfa GT, en ZUINIGER, dit allemaal excl. Seat, want die heeft turbo op benz. da's natuurlijker andere koek.
BMW kun je zien als een Europese Honda, maar dan luxeus en krachtig.
(Voorbeeldje, BMW M5 V8 = 400 PK's zonder turbo/supercharger. Mercedes E55 AMG V8 mét supercharger 'maar' 478 pk's).
M1quote:Op donderdag 8 april 2004 01:02 schreef GWD het volgende:
Nou ts, vraag aan iemand of je een keer in zijn/haar bmw mag rijden, maakt niet uit welk type of welk jaartal, ze rijden allemaal goddelijk
en daarbij zien ze er allemaal heel erg strak uit
audi heeft een v8 4.0 met 275 pk en 650 nm, halve liter meer, maar 1 turbo minderquote:Op donderdag 8 april 2004 09:43 schreef Roadster het volgende:
Ik zie op dieselgebied trouwens niet zo snel iemand die de 535d (biturbodiesel) met 272pk gaat overtreffen (koppel weet ik niet direct, maar is uiteraard nog veel belangrijker dan het vermogen).
Ik dacht dat het 4.0l turbodiesel blok van mercedes het sterkste was eigenlijk. Waar je ook aan moet denken is dat de biturbo natuurlijk supersoepel is, zowel bij lage als bij hogere toeren.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:19 schreef CEx het volgende:
[..]
audi heeft een v8 4.0 met 275 pk en 650 nm, halve liter meer, maar 1 turbo minder
En dodge had een diesel moter met 320pk, zal straks ff informatie zoeken
Net of er in Audi geen pooiers rijden....quote:Op donderdag 8 april 2004 13:03 schreef vdo28 het volgende:
Bmwpooierbakken
Audi![]()
Nee tuurlijk dat is ook zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:05 schreef Roadster het volgende:
[..]
Net of er in Audi geen pooiers rijden....
Audi is best oke, alleen die achterlijke aandrijving... haldex quattro...
Mercedes vind ik zelf ook niet zo. Het interieur EN de prijzen staan me niet aan (vooral de opties).quote:Op donderdag 8 april 2004 13:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk dat is ook zo.
Ik vind mercedes al helemaal pooierbakken geworden.
Ik vind audi gewoon mooi lijken en niet erg agressief ogend.
Ja, alleen komen ze daar niet voor uit ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 12:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan er mensen die ontevreden zijn over hun BMW?
Gelukkig heeft BMW geen VANOS.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:38 schreef Auxerre het volgende:
[..]
opbokken knul, die Honda heeft het voordeel van zijn VTEC systeem.
Als ze mij vragen wat ik rij zeg ik ook meestal "een bmw" ,als je gelijk met je serie gaat gooien vind ik zelf 'n beetje opschepperig overkomen, al ben ik wel trots op m'n wagen, en als ze dan willen weten wat ik precies rij moet ik toch vaak even glunderenquote:Op donderdag 8 april 2004 13:11 schreef Tiger_Woods het volgende:
Nu het toch over [downundercast] bmw [/downundercast] gaat:
Waarom zeggen serie 3 rijders altijd: "Ik rijd bmw" en overige serie rijders: "Ik rij een 5/7 serie"
Nee da kan niet, onmogelijkquote:Op donderdag 8 april 2004 12:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan er mensen die ontevreden zijn over hun BMW?
Cool, ik heb een '92 coupequote:Op donderdag 8 april 2004 20:46 schreef creepy_stalker het volgende:
Sex-appeal....
....blabla
De troef van BMW is zo sterk dat veel jonge meiden nog liever meerijden in een '92 E36 coupe dan in een nieuwe auto van menig ander merk. Daarnaast hebben vrouwen weinig interesse in technische zaken, vandaar dat de 316's en 318's prima voldoen voor veel rijders![]()
Kan nog net maar is het eerstvolgende type dat z'n status zal verliezenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Cool, ik heb een '92 coupe![]()
doe es toevoeging touring erbij, touring jaquote:Op donderdag 8 april 2004 22:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen kap eens met dat gezeur, zonde van zo'n topic.
M'n broer heeft trouwens ooit een BMW 320 station gehad.
Niet echt mooi ofzo maar hij reed wel super lekker.
En dat geluid, 6 cilinder.. brr heerlijk.
Heel vaag maar op de 1 of andere manier kan ik geen foto's van die bak vinden.
misschien wel een 5 liter 12 cilinderquote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef jaguar het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gezien
een bmw 350![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh wacht ff een 5 liter 6 cilinder? nog nooit gezien, dit is dus fake
Heb je überhaupt ooit een M350 op de achterkant gezien? Als het echt een M3 geweest was stond er gewoon M3 op.. Al zou de 350 bestaan, stond er gewoon 350.. Stoerdoenderij..quote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef jaguar het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gezien
een bmw 350![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh wacht ff een 5 liter 6 cilinder? nog nooit gezien, dit is dus fake
de motor is wel van een m3 die herken ikquote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit een M350 op de achterkant gezien? Als het echt een M3 geweest was stond er gewoon M3 op.. Al zou de 350 bestaan, stond er gewoon 350.. Stoerdoenderij..Lijkt wel zo'n bmw 3 van een stel turken ofzo.. met z'n allen een simpele 3 serie kopen, nog oud ook, en dan achterop een M sticker plakken..
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |