Praktijkervaringquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in bouwkwaliteit dus.... gebaseerd op...?
'Go-Go-Gadget zwaailamp uit'quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
En je racehouding dan8)
Had nou TUV en J.D. Power geantwoord!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Praktijkervaring
ik vind het de vreselijkste auto die een vent kan hebben, hij wordt meteen geassocieerd met johnny's en kampvolk en daarbij is een BMW nog lelijk ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
ik zal het maar meteen zeggen ik heb totaal niets met auto's
maar ik merk dat (vooral mannen) HELEMAAL weg zijn van BMW's
nou vroeg ik me af wat is er nou zo speciaal aan?? wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
Whahahahaquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:27 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
[..]
ik vind het de vreselijkste auto die een vent kan hebben, hij wordt meteen geassocieerd met johnny's en kampvolk en daarbij is een BMW nog lelijk ook.
Inderdaad, bmw is luxer en comfortabeler dan opel, zeker geen betere value for money... maar bij mij is de achterwielaandrijving van de bmw doorslaggevend.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gaan we weer...
definieer beter... luxer? comfortabeler? prestigeuzer? betere value for money? of....?
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijdenquote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahahaha
BMW is te duur voor Johnnies
Zijn net turken, met z'n tienen een M3 oid kopen en om de dag mogen ze erin rijden...quote:Op zondag 11 april 2004 14:14 schreef CEx het volgende:
[..]
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijden![]()
Hier in D-H rijden ze vooral Mercedesquote:Op zondag 11 april 2004 14:14 schreef CEx het volgende:
[..]
Correct maar niet voor kampers, anders nodig ik je bij deze uit een keer door helmond te cruisen, waar al minstens 2 kampers in een 7 rijden![]()
Als je iemand wilt beledigen doe het dan goed, dat doen Marokkanen vaak idioot.quote:Op zondag 11 april 2004 16:25 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zijn net turken, met z'n tienen een M3 oid kopen en om de dag mogen ze erin rijden...
Òf, wat vaker gebeurt, kopen ze een oude 3 en plakken ze er zo'n afgrijselijke nep-M-sticker op...
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Knoekie het volgende:
Bruine Mensen Wagen
*kuch de E30 M3 van 1986 heeft 4 cylinders dus je verhaal gaat niet helemaal op....quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een V12 uit een M3![]()
sure.. M3's hebben altijd een straight six
Dit is gewoon een zeldzame ombouw, die motor is de V12 uit de 850 CSL als ik me niet vergis.
Hij is wel heel fout hoor, die velgen en de M achterop zijn echt not done
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:21 schreef creepy_stalker het volgende:
[..]
Kan nog net maar is het eerstvolgende type dat z'n status zal verliezenDe E36 Sedan is z'n status al bijna helemaal kwijt
![]()
Wat ik me ook net bedacht (jaja ik ben op dreef):
Als je als man opzoek bent naar een vrouw voor een lange relatie, koop dan een Volvo Stationwagon. Een BMW (vooral Coupe) past meer bij een no strings attached / latrelatie / one night stand etc.
Rijden er niet vooral van die gabbers met lonsdale, nike air maxjes en bomberjacks er altijd in? Die kopen zo'n bak en plakken alle mogelijke styling onderdelen erop zodat het uitziet als het nieuwere modelquote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch wel maar een imago is nu eenmaal een generaliserend beeld.
ik rijd btw een civicje...en een zxr 400auto's boeien me niet zoveel meer...
Bijna 3 jaar na datoquote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
jammer dat ik de enige ben die het opmerkt...
Ik ben een man en heb helemaal niks met BMW's. Vind sommige modellen best aardig maar bijzonder? nee. Of je moet van knalharde stoelen en keiharde vering houden.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sugarlady het volgende:
ik zal het maar meteen zeggen ik heb totaal niets met auto's
maar ik merk dat (vooral mannen) HELEMAAL weg zijn van BMW's
nou vroeg ik me af wat is er nou zo speciaal aan?? wat geeft jouw dat speciale gevoel bij deze auto??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |