Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.quote:In het Limburgse Panningen is maandagavond een brandend voorwerp gegooid in de moskee aan de Ruijsstraat. Volgens de politie ontstond er geen schade, doordat het voorwerp vanzelf doofde zodra het op de grond lag. Er raakte dan ook niemand gewond in het gebouw.
Getuigen zeggen een groepje van vijf tot zes jongeren in donkere kleding te hebben zien wegfietsen. De technische recherche heeft een onderzoek ingesteld. De politie vraagt getuigen zich te melden.
Ik zie dit meer als een vorm van jeugdvandalisme dat wel erg ver is doorgeschoten. Men heeft zich waarschijnlijk op laten jutten door het nieuws om deze moskee te treffen. Maar hen bestempelen als rechtsextreem slaat nergens op Kirmiz. Je moet de huid niet verkopenvoordat de beer geschoten is....quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.nieuws.nl/news(...)d=4&article_id=22665
[..]
Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.
Laten we hopen dat het om een georganiseerde actie gaat en nog vele acties zullen volgen!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.
Misschien zijn het milieuterroristen die hun actie op willen dragen aan de gesneuvelde viervoeters tijdens het offerfeest, wie weet. Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:45 schreef Lucille het volgende:
Ik zie nergens dat het potentiele rechts extremisten zijn. Hoe zie jij dat dan?
TS is geïntegreerd. Ik herken zijn manier van posten namelijk van de 100.000 allochtonen topics.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:45 schreef freud het volgende:
[..]
Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:45 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien zijn het milieuterroristen die hun actie op willen dragen aan de gesneuvelde viervoeters tijdens het offerfeest, wie weet. Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.
Wie/wat slaat nergens op? TS, de moskee, de potentieel rechts-extremistische jongeren?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef sp3c het volgende:
het slaat nergens op?
Volgens mij is de link meer de overduidelijk. Het voorwerp doofde meteen op de grond. Aanslag van domme mensen, dus -> rechts extremisten.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:17 schreef sp3c het volgende:
gvd, ik ben dronken je opent teveel onzinnige topics tegelijk ik haal ze door elkaar!
dit topic is onzinnig omdat je A. niet op kunt maken of die figuren potentieel grote extreem rechtsen zijn. B. je zinspeelt op de intentie, maar je legt die intentie niet uit.
nieuws dumpen zijn vervelend
Intifada anyone?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een voorbeeld van excessieve toename van geweld jegens de tolerante islam in Nederland
En waaruit concludeer jij dat?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een voorbeeld van excessieve toename van geweld jegens de tolerante islam in Nederland
Net zo dom als die labiele palestijnse jongen die werd aangezet door zijn omgeving om een aanslag te plegen, maar de ontsteking werkte niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij is de link meer de overduidelijk. Het voorwerp doofde meteen op de grond. Aanslag van domme mensen, dus -> rechts extremisten.
Inderdaad, een jeugdvandaal die spiegels van auto's aftrap hoeft niet per se leijk te zijn (zodat hij zichzelf niet in de spiegel ziet) en hoeft ook niet per se iemand te zijn die een hekel aan auto's heeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:31 schreef sp3c het volgende:
misschien hadden ze meer de intentie een waarschuwing af te geven
weet jij veel ik kan helemaal nix uit de text opmaken, dus ook niet dat het om rechts extremen, potentieel rechts extremen of draken gaat.
Dude vraag het aan de gemiddelde moslim. Als jij er niets van merkt betekent het niet dat het niet bestaat hoor. Gaat lekker zo, in Frankrijk waren er laatst 2 moskee'en en een moslimschool afgefikt.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En waaruit concludeer jij dat?
Grappig, volgens mij zegt dat namelijk meer over jou dan over mij. Aangezien ik geen woord heb gerept over de islam of iets wat met de islam te maken heeft. Maar toch scrhijf je mijn uitspraken toe aan mijn geloofovertuiging.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:34 schreef Elgigante het volgende:
Alstjeblieft zeg.. Door posten van jou krijgt de Islam te maken met negatieve beeldvorming..
Dat doen mensen vaak hoor. Je zo snel mogelijk in hokjes stoppen, zo had ik laatst een discussie met iemand over Joden. Ik was nogal kritisch tegenover hen, die gast ging meteen afreageren op de Islam, omdat hij wist dat ik moslim was. Tja triest natuurlijk..quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij zegt dat namelijk meer over jou dan over mij. Aangezien ik geen woord heb gerept over de islam of iets wat met de islam te maken heeft. Maar toch scrhijf je mijn uitspraken toe aan mijn geloofovertuiging.
Jij hangt graag dat naamplaatje aan iemand als die persoon iets tegen de islam heeft. (wat in dit geval natuurlijk niet zeker is)quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Iemand die tegen de Joden is noemen we ook anti-semiet. Een heel speciaal woord, door de Joden zelf ook gebruikt met een bepaalde negatieve lading (mede door WW2), moslims hebben niet zo'n speciaal woord. Meestal noemen we diegene dan Islamofoob of een rechts-extremist, alleen op die manier wordt de negatieve lading zichtbaar.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij hangt graag dat naamplaatje aan iemand als die persoon iets tegen de islam heeft. (wat in dit geval natuurlijk niet zeker is)
Precies, bagetalliseer het maar. De laatste tijd zijn al vaker rechts-extremisten opgepakt wegens brandstichting. Met name moskee'en en moslimscholen moeten het ontgelden. Of wat dacht je van bekladding van huizen en moskee'en met hakenkruizen, nee geen rechts-extremisten...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Extreem rechts, sure
Gewoon een paar pubers die stoer willen doen
Misschien wordt het buiten de rechtste hoek gehouden omdat het nergens op gebaseerd is en wel erg makkelijk is om dat zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
Grappig hoeveel moeite er wordt gedaan om het buiten de rechtse hoek te houden. Allicht zijn dit geen extreem-rechtse types maar doe nou ook niet alsof het toeval is dat dit in een moskee gebeurt.
Ik ben blij dat jij geen rechter bent. Je oordeelt echt veel te snel.quote:Zo'n daad is een gevolg van een trend die momenteel heerst. De islam is de kop van jut en het heeft wel degelijk met meer te maken dan met vandalisme.
Een islamofoob tolereert praktisch de hele godsdienst en de mensen die het aanhangen niet (oftewel een hele bevolkingsgroep). Een ideologie gebaseerd op "racisme van godsdienst".quote:Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:
maar het slaat feitelijk totaal nergens op
een islamofoob is niet per sé een rechts extremist of vice versa
Het is wel ergens op gebaseerd. Namelijk op voorgaande brandstichtingen en bekladdingen van moskee'en waarvan de daders tot nu toe praktisch allemaal rechts-extremisten zijn. Als er ergens een bom afgaat wordt al van te voren gesproken van moslimterroristen. Maar o-wee als we het hier over rechts-extremisten hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Misschien wordt het buiten de rechtste hoek gehouden omdat het nergens op gebaseerd is en wel erg makkelijk is om dat zo maar te zeggen.
[..]
Ik ben blij dat jij geen rechter bent. Je oordeelt echt veel te snel.
als het bericht over 1 of andere tempel ging de OP hetzelfde was dan had ik er ook problemen mee gehadquote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een islamofoob tolereert praktisch de hele godsdienst en de mensen die het aanhangen niet (oftewel een hele bevolkingsgroep). Een ideologie gebaseerd op "racisme van godsdienst".
Anti-semieten worden vaak op een hoop gezet met rechts-extremisten, dan kan het andersom neem ik aan ook.
Ja dat bedoel ik dus. Lekker alles afhouden en net doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Misschien wordt het buiten de rechtste hoek gehouden omdat het nergens op gebaseerd is en wel erg makkelijk is om dat zo maar te zeggen.
[..]
Ik ben blij dat jij geen rechter bent. Je oordeelt echt veel te snel.
dan zal ik lekker op z'n fok's naar bronnen moeten vragen, anders geloof ik het niet..quote:Op woensdag 7 april 2004 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dude vraag het aan de gemiddelde moslim. Als jij er niets van merkt betekent het niet dat het niet bestaat hoor. Gaat lekker zo, in Frankrijk waren er laatst 2 moskee'en en een moslimschool afgefikt.
Dit mag je wel als een trend zien, en het lastigvallen van meisjes in zwembaden niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Lekker alles afhouden en net doen alsof er niks aan de hand is.
Veel anderen zeggen meteen dat het vandalisme zal zijn. Het gaat verdomme om een moskee en om een brandend voorwerp, een aanslag dus. Dat kun je niet zomaar wegzetten en je hoeft geen rechter te zijn om dit in een trend te plaatsen. Het ging om een moskee - zoals vaker. En niet om een lege school ofzo.
Jawel, sterker nog, ik durfs zelfs de vergelijking te maken tussen een Islamofoob en een hitleraanhanger !quote:Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:
maar het slaat feitelijk totaal nergens op
een islamofoob is niet per sé een rechts extremist of vice versa
Dan geloof je het niet, het zal mij een worst wezen. Zoek anders even op google naar het aantal bedreigingen naar moslims, geweldsdelicten tegen moslims etc. Er is sinds 2001 een explosieve stijging geweest.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
dan zal ik lekker op z'n fok's naar bronnen moeten vragen, anders geloof ik het niet..![]()
ja jij wel ja maar dat zegt eigenlijk vrij weinigquote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, sterker nog, ik durfs zelfs de vergelijking te maken tussen een Islamofoob en een hitleraanhanger !![]()
en rot jij ook lekker een eind opquote:Op woensdag 7 april 2004 13:26 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep dom is, dan zijn het wel de allochtonen. Ze zijn niet voor niet hierheen gehaald om de VIEZE werkjes op te knappen. Dat ga je niet doen als je genoeg andere capaciteiten hebt. Ik vind het dus verwerpelijk dat een paar mensen, aanhangers van de achterlijke cultuur, hier een hele groep over een kam gaan scheren en ze dom noemt. Kijk eerst maar eens naar je eigen "groepje".
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dit mag je wel als een trend zien, en het lastigvallen van meisjes in zwembaden niet?
Lekker consequent ben jij. Gelijke monniken, gelijke kappen. In allebei gevallen debielen
Het is jammer dat ik zoveel tekst niet kwijt kan in mijn sig. Maar misschien denken een aantal mods daar anders over.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:26 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep dom is, dan zijn het wel de allochtonen. Ze zijn niet voor niet hierheen gehaald om de VIEZE werkjes op te knappen. Dat ga je niet doen als je genoeg andere capaciteiten hebt. Ik vind het dus verwerpelijk dat een paar mensen, aanhangers van de achterlijke cultuur, hier een hele groep over een kam gaan scheren en ze dom noemt. Kijk eerst maar eens naar je eigen "groepje".
Je suggereert hier keihard dat allochtonen dus dommer zijn dan rechts-extremistenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:26 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
zegt de Al Qaida verdediger.....quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, sterker nog, ik durfs zelfs de vergelijking te maken tussen een Islamofoob en een hitleraanhanger !![]()
Dat mag je even uitleggen (desnoods in een ander topic)quote:Op woensdag 7 april 2004 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
zegt de Al Qaida verdediger.....
Zo'n flauwe grap moet je eens maken in de stad.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:34 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Ok jongens, dit was flauw van mij: normaal ben ik de nuance zelve, maar ik wilde alleen kijken of er echt iemand serieus op zo'n post in zou gaan.
![]()
dat is ook een tendens die niet te verklaren is hequote:Op woensdag 7 april 2004 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, het zal mij een worst wezen. Zoek anders even op google naar het aantal bedreigingen naar moslims, geweldsdelicten tegen moslims etc. Er is sinds 2001 een explosieve stijging geweest.
Deze poging tot humor moet je maken in het centrum van Goudaquote:Op woensdag 7 april 2004 13:34 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Ok jongens, dit was flauw van mij: normaal ben ik de nuance zelve, maar ik wilde alleen kijken of er echt iemand serieus op zo'n post in zou gaan.
![]()
Jouw signature:quote:Op woensdag 7 april 2004 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat mag je even uitleggen (desnoods in een ander topic)
quote:Al een tijdje is Al-Qaida bezig de naam te zuiveren door in het publiek te treden met de goede daden die ze verichten in bv. de 3de wereld d.m.v. bouw van scholen, voedselpakketten, studieprojecten etc.
Waarom zet je het er bij dan. Jodenhaat is ook te verklaren, dat zeg ik ook niet tegen een Jood als er een Synagoge in de fik gaat.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
dat is ook een tendens die niet te verklaren is he![]()
Dat wil nog biet zeggen dat het goed te praten valt, maar dat is een tweede, het is natuurlijk in en intriest.
Als je daar kritiek opleverd, ben je een racist, een moslimhater en dus een hitlerfanaat, niet Banshee?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jouw ondertitel:
[..]
Als een persoon feiten opnoemt betekent dat nog niet dat hij aan het verdedigen is.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jouw signature:
[..]
Dan is het op zijn minst een smerige provocatie. Saddam Hussein, Hitler etc lieten zich ook vaak fotograferen met kleine kindertjes, om het gepeupel zand in de ogen te strooien.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een persoon feiten opnoemt betekent dat nog niet dat hij aan het verdedigen is.
Ik vind haat veeeeeeeeeels te ver gaan, maar ik kan me voorstellen dat mensen verbolgen zijn over de dingen die Sharon en zijn manschappen uitvoeren. Zowel de palestijnen als de Israeli's verwijten elkaar precies hetzelfde. Wederom de pot en de ketel verhaal.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zet je het er bij dan. Jodenhaat is ook te verklaren, dat zeg ik ook niet tegen een Jood als er een Synagoge in de fik gaat.
Irritant is dat hè? Dat gebagatelliseer. Iets wat PvdA & GL de afgelopen 10 jaar aan de lopende band doen wanneer het de hoge criminaliteit onder allochtonen betreft.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, bagetalliseer het maar. De laatste tijd zijn al vaker rechts-extremisten opgepakt wegens brandstichting. Met name moskee'en en moslimscholen moeten het ontgelden. Of wat dacht je van bekladding van huizen en moskee'en met hakenkruizen, nee geen rechts-extremisten...
Wie zegt dat ik Joden haat?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind haat veeeeeeeeeels te ver gaan, maar ik kan me voorstellen dat mensen verbolgen zijn over de dingen die Sharon en zijn manschappen uitvoeren. Zowel de palestijnen als de Israeli's verwijten elkaar precies hetzelfde. Wederom de pot en de ketel verhaal.
Ik ben zelf ook faliekant tegen het et beleid van Israel, maar dat wil niet zeggen dat ik een Jodenhater ben (hoewl de meeste joden het wel zo opvatten).
Maar jij begint blijkbaar meteen iemand te haten als ie je niet bevalt. Ik zou zeggen zoek het eens op in de van Dale, wat het woord haten precies betekent, misschien ga je dan over tot een gematigder woord.
Mijn excuse voor mijn verkeerde aanname mbt je haat gevoelens (die je dus niet hebt).quote:Op woensdag 7 april 2004 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Joden haat?Allemachtig zeg, ik geef slechts een voorbeeld dat dit soort actie's altijd wel te verklaren zijn. Maar dat dat niet nodig is om te vertellen. Zo kun je namelijk ook 11 sept. verklaren. Dat maakt het niet minder erg voor de onschuldige slachtoffers
Die visie deel ik niet met je, iedereen mag zijn mening hebben, maar wel binnen de grenzen van de vrijheiden van een anderquote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je daar kritiek opleverd, ben je een racist, een moslimhater en dus een hitlerfanaat, niet Banshee?
Dat is er een om te onthouden, voor zowel autochtonen als allochtonen! Maarja, de discussie gaat juist over de grenzen, waar liggen die?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die visie deel ik niet met je, iedereen mag zijn mening hebben, maar wel binnen de grenzen van de vrijheiden van een ander
Die grenzen worden vaak overschreden zonder dat mensen het door hebben. Of juist wel, pure provocatie. Feit is dat deze grenzen bij iedereen verschillend lopen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:58 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Dat is er een om te onthouden, voor zowel autochtonen als allochtonen! Maarja, de discussie gaat juist over de grenzen, waar liggen die?
Nergens is tot nogtoe ook maar enige aanwijzing opgedoken dat het om extreem rechts gaat. Hoe vaak worden er geen scholen aangestoken door van die irritante hangjeugd met hun scootertjes en blikjes bier ?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Lekker alles afhouden en net doen alsof er niks aan de hand is.
Veel anderen zeggen meteen dat het vandalisme zal zijn. Het gaat verdomme om een moskee en om een brandend voorwerp, een aanslag dus. Dat kun je niet zomaar wegzetten en je hoeft geen rechter te zijn om dit in een trend te plaatsen. Het ging om een moskee - zoals vaker. En niet om een lege school ofzo.
Ja helemaal met je eens, maar mijn vraag is dan: welke grenzen moeten als algemene standaard gelden? Zo maakte KirmiziBeyaz laatst duidelijk dat hij bijv. nooit op een homo zou stemmen, puur omdat degene homo is. Volgens de Nederlandse grondwet is dit discriminatie, maar vanuit zijn geloof mag dit gezegd worden. Ik vind dat in zo'n geval de wet van het land, boven het geloof moet gaan (ik moet er niet aan denken dat we ons bijv. allemaal aan zo'n SGP moeten aanpassen). Hoe denken jullie hierover?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die grenzen worden vaak overschreden zonder dat mensen het door hebben. Of juist wel, pure provocatie. Feit is dat deze grenzen bij iedereen verschillend lopen.
hij mag zo'n opinie best hebben hoor, mits hij homo's er niet mee lastig valt natuurlijk. Een nazi mag van mij best het nazisme aanhangen, mits hij mij er niet mee lastig valt. etc etc.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:06 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Ja helemaal met je eens, maar mijn vraag is dan: welke grenzen moeten als algemene standaard gelden? Zo maakte KirmiziBeyaz laatst duidelijk dat hij bijv. nooit op een homo zou stemmen, puur omdat degene homo is. Volgens de Nederlandse grondwet is dit discriminatie, maar vanuit zijn geloof mag dit gezegd worden. Ik vind dat in zo'n geval de wet van het land, boven het geloof moet gaan (ik moet er niet aan denken dat we ons bijv. allemaal aan zo'n SGP moeten aanpassen). Hoe denken jullie hierover?
Toch is het begrip "vandalisme" al zo oud als de weg naar Rome......quote:Op woensdag 7 april 2004 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
Als er te vaak van dit soort "incidenten" zijn (zoals de afgelopen jaren), noem je het geen incidenten meer.
Ik zeg alleen maar dat er in dit topic door veel mensen moeite wordt gedaan om het uit die hoek te houden. Ik denk ook niet dat het extreem rechtse jongeren zijn maar dat het niet zo toevallig is dat het om een moskee gaat. Of is dat toeval, denk je?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:03 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nergens is tot nogtoe ook maar enige aanwijzing opgedoken dat het om extreem rechts gaat. Hoe vaak worden er geen scholen aangestoken door van die irritante hangjeugd met hun scootertjes en blikjes bier ?
Het zou je niet misstaan om eens wat minder snel conclusies te trekken!
Ja draai het even lekker omquote:Op woensdag 7 april 2004 14:20 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Ik vind het nogal voorbarig te zeggen dat om extreem-rechtste-racistische motieven gaat. Ik denk dat (let op:) SOMMIGE moslims het graag willen geloven, zodat ze zich nog meer de positie van de "onderdrukte" aan kunnen nemen en de schuld van alles weer bij anderen kunnen gaan zoeken.
Ondanks dat het voorbarig is, zit er wat mij betreft toch wel een luchtje aan....
Lees mijn laatste zin monsieur: ik denk dat racisme er wel mee van doen heeft..quote:Op woensdag 7 april 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja draai het even lekker om
Misschien gaat het niet om extreem rechts maar jij wil stellen dat er iets brandends in een gebouw werd gegooid en hey, zeg, toevallig nou: blijkt het een moskee te zijn. Da's vervelend
Vind je het gek als het door mensen als Bansheeboy, jijzelf en nog een paar usual suspects in die hoek wordt gedrukt ? Nogmaals: er is geen enkele aanwijzing die wijst richting racistische motieven. Mischien waren de daders wel "verward" ?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er in dit topic door veel mensen moeite wordt gedaan om het uit die hoek te houden. Ik denk ook niet dat het extreem rechtse jongeren zijn maar dat het niet zo toevallig is dat het om een moskee gaat. Of is dat toeval, denk je?
Juistquote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Vind je het gek als het door mensen als Bansheeboy, jijzelf en nog een paar usual suspects in die hoek wordt gedrukt ? Nogmaals: er is geen enkele aanwijzing die wijst richting racistische motieven. Mischien waren de daders wel "verward" ?
De kans dat de daders in de war waren is even groot als dat het racisten waren. Recentelijk onderzoek heeft n.l uitgewezen dat veel jongeren aan psychische aandoeningen lijden...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Juist![]()
De bal terug spelen met hun eigen bullshit eraan.
Ja tuurlijk, en die moskee was net op een vliegend tapijtje daar aangekomen. Toe nou even. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk om het op deze tour te gooien en niet in te gaan op het echte verhaal.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Vind je het gek als het door mensen als Bansheeboy, jijzelf en nog een paar usual suspects in die hoek wordt gedrukt ? Nogmaals: er is geen enkele aanwijzing die wijst richting racistische motieven. Mischien waren de daders wel "verward" ?
Wie kopt hem in ?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en die moskee was net op een vliegend tapijtje daar aangekomen. Toe nou even. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk om het op deze tour te gooien en niet in te gaan op het echte verhaal.
En die mensen bleken daar achteraf dan ook volkomen gelijk in te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:26 schreef Davitamon het volgende:
En het zijn de zelfde 'linkse' personen die bij de aanrijding van Van Aartsen vol bleven houden dat die gebeurtenis niks met politiek te maken zou hebben het het maar een incident was.
Oh stoer hoor. Laat dan maar joh.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:36 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Wie kopt hem in ?
Anders ga je ff buitenspelen met je gejank over het lastigvallen van moskeeenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh stoer hoor. Laat dan maar joh.
Hoe komt het volgens jou dan dat er regelmatig gedonder is bij moskeeen en islamitische scholen. Echt volkomen toeval zeker
Joh niks aan de hand, zijn gewoon wat verwarde mensen.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou dan dat er regelmatig gedonder is bij moskeeen en islamitische scholen. Echt volkomen toeval zeker
Ah, jij hebt de uitslag van de onderzoeken en verhoren al binnen voordat de Politie die heeft ? Chapeau!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En die mensen bleken daar achteraf dan ook volkomen gelijk in te hebben.
Wat ben jij toch een hypocriete nicht zeg! Je krijgt de bal nu echt terug na je gebazel over die sociale advocate die Van Aarsten naar een andere wereld wilde rijden....quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en die moskee was net op een vliegend tapijtje daar aangekomen. Toe nou even. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk om het op deze tour te gooien en niet in te gaan op het echte verhaal.
Er is ook regelmatig gedonder rondom politici die voor een streng immigratiebeleid zijn. Toeval zeker? De fakkel komt van rechts maar die auto niet van links?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit ging om een moskee en niet om een basisschool of bibliotheek. Waarom ontken je dat?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Goodluck het volgende:
Maar goed,we dwalen af. Niemand heeft tot nogtoe ook maar een aanwijzing dat het hier racistren betreft. Waarschijnlijk gaat het gewoon om een treurig incident waarvan we er (helaas) tientallen per jaar kennen . Vele basisscholen en bibliotheken hebben door dit soort kwajongens al de ondergang tegemoed moeten zien...![]()
Onzin. Hier vloog een Islamitische slagerij de lucht in. Meteen het traditionele racisme-gejank, later bleek dat de eigenaar de verzekering wilde tillen.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Terwijl het doelwit daar wel op wijst.
Het niveau van de school voor journalistiek is ook niet meer wat het geweest is. Of is het nooit wat geweest?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit ging om een moskee en niet om een basisschool of bibliotheek. Waarom ontken je dat?
Dat begint wel een beetje verdacht te worden. Het was dus toevallig een moskee het had net zo goed een bieb kunnen zijn - dat soort struisvogelgedrag lost niks op.
Jij trekt namelijk nog veel sneller een conclusie door te zeggen dat het zeer waarschijnlijk niks met racisme te maken heeft. Terwijl het doelwit daar wel op wijst.
Nou, da's een vierkante bal dan. Dat heeft hier niks mee te maken en uiteindelijk bleek ik ook gelijk te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een hypocriete nicht zeg! Je krijgt de bal nu echt terug na je gebazel over die sociale advocate die Van Aarsten naar een andere wereld wilde rijden....
Precies en al die andere "aanslagen" waarbij rechts-extremisten zijn opgepakt die vergeten we maar even voor het gemak. En owja terroristische aanslagen zijn ook alleen maar incidenten. Het betreft slechts per toeval Westerse doelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Hier vloog een Islamitische slagerij de lucht in. Meteen het traditionele racisme-gejank, later bleek dat de eigenaar de verzekering wilde tillen.
En daarna kan het nooit meer zo zijn dat aanslagen of vandalisme wel vanuit dat soort redenen voortkomen.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Hier vloog een Islamitische slagerij de lucht in. Meteen het traditionele racisme-gejank, later bleek dat de eigenaar de verzekering wilde tillen.
Het gaat erom dat je het daar meteen gooit op verwardheid en dat je hier meteen met je vingertje begint te wijzen.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's een vierkante bal dan. Dat heeft hier niks mee te maken en uiteindelijk bleek ik ook gelijk te hebben.
Dat heeft hier alles mee te maken en je bleek geen gelijk te hebben. Ja... probeer je hier maar eens uit te lullen. Koekje van eigen deeg.. noemen we dat.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's een vierkante bal dan. Dat heeft hier niks mee te maken en uiteindelijk bleek ik ook gelijk te hebben.
Dat kan wel, maar het hoeft niet zo te zijn dat het per definitie racistische motieven heeft. Overigens verwacht ik dat als het een racistische poging tot brandstichting is de AEL het wel even goedpraat, dat deden ze ook in Turkije bij die veel grotere aanslag.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En daarna kan het nooit meer zo zijn dat aanslagen of vandalisme wel vanuit dat soort redenen voortkomen.
De daders misschien?quote:Ook al gaat het hier om vandalisme, wie geeft er dan eindelijk antwoord op de vraag: is het toeval dat het om een moskee gaat?
Waar ontken ik dat ?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit ging om een moskee en niet om een basisschool of bibliotheek. Waarom ontken je dat?
Mar, maar, maar.... het kan toch ook heel goed dat de verdachten gewoon in de war waren of niks te doen hadden ?quote:Dat begint wel een beetje verdacht te worden. Het was dus toevallig een moskee het had net zo goed een bieb kunnen zijn - dat soort struisvogelgedrag lost niks op.
Deze lijst ik in!quote:Jij trekt namelijk nog veel sneller een conclusie door te zeggen dat het zeer waarschijnlijk niks met racisme te maken heeft. Terwijl het doelwit daar wel op wijst.
Nou is links inderdaad collectief verward dus dat klopt ook wel, misschien dattie daarop doelt?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het daar meteen gooit op verwardheid en dat je hier meteen met je vingertje begint te wijzen.
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou is links inderdaad collectief verward dus dat klopt ook wel, misschien dattie daarop doelt?
Nee hoor - ik zei daar dat het niet duidelijk was en dat zeg ik hier ook. Maar dat er in dit topic wel erg op wordt gezinspeeld dat het bijna niet met islamhaat te maken mag hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het daar meteen gooit op verwardheid en dat je hier meteen met je vingertje begint te wijzen.
Het is overduidelijk Cherry, kijk eens hoe hypocriet jullie zijn. Gaat het om jodenhaat, dan gaat het om moslims. Gaat het om criminaliteit, dan gaat het over Marokkanen. Gaat het over bommen.. etc. etc. Hou op met dat zielige gejank en zie gewoon in dat een groepje rechtste ballen een domme aanslag hebben gepleegd.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, jij loopt wel heel erg met je vingertje te wijzen en daar wordt over gediscussieerd.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - ik zei daar dat het niet duidelijk was en dat zeg ik hier ook. Maar dat er in dit topic wel erg op wordt gezinspeeld dat het bijna niet met islamhaat te maken mag hebben.
Aha, jij weet al meer dan de politie en de recherche?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is overduidelijk Cherry, kijk eens hoe hypocriet jullie zijn. Gaat het om jodenhaat, dan gaat het om moslims. Gaat het om criminaliteit, dan gaat het over Marokkanen. Gaat het over bommen.. etc. etc. Hou op met dat zielige gejank en zie gewoon in dat een groepje rechtste ballen een domme aanslag hebben gepleegd.
En ook hier zwam je weer uit je nek. Nergens wordt beweerd dat het geen Islam-haat zou kunnen zijn. Niemand weet het motief tot nog toe. Jij niet, ik niet en de Politie niet. Verder vind ik je houding m.b.t "voorbarige conclusies" ontzettend lachwekkend. Zeker als je hier vervolgens ook nog eens met droge ogen durft te beweren dat de aanslag op Van Aartsen geen politiek motief hadt, terwijl de Politie nog geen enkele conclusie heeft getrokken en de verhoren van de sociaal asiel-advocate nog bezig zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - ik zei daar dat het niet duidelijk was en dat zeg ik hier ook. Maar dat er in dit topic wel erg op wordt gezinspeeld dat het bijna niet met islamhaat te maken mag hebben.
Aha. Dus als het Marokkanen of Moslims betreft mogen 'we' die lijn niet trekken. Maar indien het rechts-extremisten betreft trek je zelf die lijn ineens wel? Bravo, erg consequent! En dan zijn 'wij' hypocriet? Dwaasquote:Op woensdag 7 april 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is overduidelijk Cherry, kijk eens hoe hypocriet jullie zijn. Gaat het om jodenhaat, dan gaat het om moslims. Gaat het om criminaliteit, dan gaat het over Marokkanen. Gaat het over bommen.. etc. etc. Hou op met dat zielige gejank en zie gewoon in dat een groepje rechtste ballen een domme aanslag hebben gepleegd.
Het wordt voorbarig gevonden om dat uberhaupt al te noemen en dat is werkelijk krankzinnig dom.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:06 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En ook hier zwam je weer uit je nek. Nergens wordt beweerd dat het geen Islam-haat zou kunnen zijn. Niemand weet het motief tot nog toe. Jij niet, ik niet en de Politie niet.
Zullen we in de discussie betrekken dat het om een moskee gaat en dat het de zoveelste keer is dat een islamitisch gebouw het doelwit is.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
zullen we niet eerst wachten totdat de daders gepakt zijn of dat de politie een bepaald daderprofiel/signalement bekend maakt?
En de hoeveelste keer is het dat een (vermeend) rechtse politicus wordt belaagd danwel bedreigd?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we in de discussie betrekken dat het om een moskee gaat en dat het de zoveelste keer is dat een islamitisch gebouw het doelwit is.
Ach flapdrolquote:Op woensdag 7 april 2004 15:09 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Aha. Dus als het Marokkanen of Moslims betreft mogen 'we' die lijn niet trekken. Maar indien het rechts-extremisten betreft trek je zelf die lijn ineens wel? Bravo, erg consequent! En dan zijn 'wij' hypocriet? Dwaas![]()
WAAR DOE IK DAT DAN ?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:03 schreef SCH het volgende:
Ik vind het echt walgelijk hoe iemand als Goodluck zich in alle bochten wringt om maar aan te tonen dat het vooral niet tegen moslims bedoeld kan zijn.
Vooralsnog ben jij het die met geen enkel argument op de proppen komt. Je gaat er al per definitie vanuit dat het wel Islam-haat zal zijn terwijl daar echt geen enkel bewijs voor is. De paranoia is voor jou al genoeg om hier als valide argument neer te kwakken.quote:Om het vervolgens weer te ontkennen en zijn opponenten belachelijk te maken. Zielig en sneu: gan dan geen discussie aan als je geen argumenten hebt
Weldegelijk. Speciaal voor jou nog een keer: ik vind het naar dat bepaalde rotjochies gewoon brand proberen te stichten en andermans eigendommen proberen te vernielenquote:- je reageert nergens op de kwestie zelf.
Heb je het politierapport nou al voor me die je voorbarige uitspraken bevestigen?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach flapdrolDie lijn wordt juist altijd getrokken, maar hier wordt die lijn ontkent
![]()
![]()
Daar vergis je je. Het is gedaan door potentieel rechtse extremisten. Maar voor de rest heb je gelijk hoor.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef pomtiedom het volgende:
Ik weet het goed gemaakt.
Ja, het is gedaan door rechtse extremisten die een gruwelijke hekel hebben aan Moslims en er zullen in de toekomst waarschijnlijk nog veel meer incidenten volgen die hier op lijken.
Nu tevreden?!?
dat bewijst niet direct dat er rechts-extremisten achter de aanslag zitten. Waarom wil je zo graag een groepering aanwijzen als schuldige terwijl er nog niets over de eventuele daders bekend is?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we in de discussie betrekken dat het om een moskee gaat en dat het de zoveelste keer is dat een islamitisch gebouw het doelwit is.
Waar blijkt dat precies uit dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is gedaan door potentieel rechtse extremisten.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Daar vergis je je. Het is gedaan door potentieel rechtse extremisten. Maar voor de rest heb je gelijk hoor.
Dat zowel linkse als rechtse politici worden bedreigd vind ik ook afschuwelijk. Maar leg mij even uit waarom dat een aanslag op een moskee minder erg maakt?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En de hoeveelste keer is het dat een (vermeend) rechtse politicus wordt belaagd danwel bedreigd?
Nee, waar ik me zorgen om maak is het feit dat iedereen het rechts extremisme hier probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je het politierapport nou al voor me die je voorbarige uitspraken bevestigen?
Dat is niet wat hij zegt.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:19 schreef pomtiedom het volgende:
CherrymoonTRaxx, iedereen is een potentieel dader, dus ook rechtsextremisten.
Jij weet er dus meer van ? Heb je je al als getuige bij de Politie gemeld ?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het is gedaan door potentieel rechtse extremisten.
Voorlopig zijn het de rechtse politici die echt vermoord/belaagd worden. Een redelijke indicatie dat linksextremisten er wel eens mee te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zowel linkse als rechtse politici worden bedreigd vind ik ook afschuwelijk. Maar leg mij even uit waarom dat een aanslag op een moskee minder erg maakt?
Hier dus:quote:Op woensdag 7 april 2004 15:15 schreef Goodluck het volgende:
WAAR DOE IK DAT DAN ?
quote:ik vind het naar dat bepaalde rotjochies gewoon brand proberen te stichten en andermans eigendommen proberen te vernielen
Kom nou toch, wat een onzin. Stel je even op de hoogte van de bewaking en beveiliging van politici en dan zie je dat het aan alle kanten gebeurt.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het de rechtse politici die echt vermoord/belaagd worden.
Het hoeven helemaal geen rechtsextremisten geweest te zijn, vind ik ook niet boeiend. Ik stel alleen dat er een gerede kans is dat de moskee een bewust doelwit was.quote:En in dit geval van de moskee heb je dezelfde redelijke indicatie dat rechtsextremisten er wel eens mee te maken kunnen hebben.
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier dus:
[..]
Je hebt het over jezelf?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:25 schreef Leonardo1504 het volgende:
Hypocriete huilies zijn jullie!
Precies wat ik denk.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:25 schreef Leonardo1504 het volgende:
Stelletje idiote hypocrieten die altijd bij de minste of geringste gelegenheid vooraan staan om Marokkanen danwel moslims te bashen en een lekker potje te generaliseren en te speculeren over iemands achtergrond of afkomst. En nu flink janken als iemand anders hetzelfde doet. Hypocriete huilies zijn jullie!
Yeah, right!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:25 schreef Leonardo1504 het volgende:
Stelletje idiote hypocrieten die altijd bij de minste of geringste gelegenheid vooraan staan om Marokkanen danwel moslims te bashen en een lekker potje te generaliseren en te speculeren over iemands achtergrond of afkomst. En nu flink janken als iemand anders hetzelfde doet. Hypocriete huilies zijn jullie!
wat is er hypocriet aan niet zonder duidelijke dadergegevens al vast te gaan stellen dat het skinheads zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:25 schreef Leonardo1504 het volgende:
Er is helemaal geen bron. Er zijn verschillende factoren die hier al meermaal in dit topic op duiden.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Youssef waar blijft die bron die je voorbarige uitspraken bevestigen? Of heb je die gewoon niet?
Nou nee, voornamelijk over jou en MMquote:Op woensdag 7 april 2004 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf?
Welke dan? Heb je de politie al ingelicht over je bevindingen want zij weten er aanmerkelijk minder van blijkbaar?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bron. Er zijn verschillende factoren die hier al meermaal in dit topic op duiden.
Waar precies dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:30 schreef leoonardo1504 het volgende:
[..]
Nou nee, voornamelijk over jou en MM
Amen, dat is altijd zo geweest en dat veranderd niet bij deze mensen. Een terroristische aanslag is altijd door een moslim gepleegd, een Marokkaan is altijd een crimineel, en in een moskee wordt altijd jodenhaat gepredikt: deze dingen komen zo vaak langs op dit forum. Echter daar zie ik geen Cherrymoontax of een Broekhoest deze statements veroordelen. Maar owee als het een om een rechts-extremist zou gaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:25 schreef Leonardo1504 het volgende:
Het is hypocriet dat Youssef er op gewezen wordt dat hij voorbarige conclusies trekt, door personen die altijd hetzelfde doen als het gaat om delicten waar "wel eens een moslim/Marokkaan/allochtoon" de schuldige zou kunnen zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 15:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat is er hypocriet aan niet zonder duidelijke dadergegevens al vast te gaan stellen dat het skinheads zijn?
Moskee, aanslag, verschillende uitspraken op forums als Stormfront, polinco en het extreem rechtse Fok! en de mensen die hier hun handen in onschuld wassen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Welke dan? Heb je de politie al ingelicht over je bevindingen want zij weten er aanmerkelijk minder van blijkbaar?
nogmaals wat is er hypocriet aan om vooralsnog niemand aan te wijzen als dader voordat we daar meer infor over hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Aha, welke uitspraken doen jou dan vermoeden dat degene achter die uitspraak de dader is?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moskee, aanslag, verschillende uitspraken op forums als Stormfront, polinco en het extreem rechtse Fok! en de mensen die hier hun handen in onschuld wassen.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amen, dat is altijd zo geweest en dat veranderd niet bij deze mensen. Een terroristische aanslag is altijd door een moslim gepleegd, een Marokkaan is altijd een crimineel, en in een moskee wordt altijd jodenhaat gepredikt: deze dingen komen zo vaak langs op dit forum. Echter daar zie ik geen Cherrymoontax of een Broekhoest deze statements veroordelen. Maar owee als het een om een rechts-extremist zou gaan.
Je bent nog steeds geen steek veranderd. Nog altijd dezelfde zielige huilie.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Die wil je dan vast wel even hier neerzetten. En nu niet (net als SCH) je in een hoekje gaan terugtrekken als je om argumentatie/onderbouwing wordt gevraagd.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bron. Er zijn verschillende factoren die hier al meermaal in dit topic op duiden.
Ja, maar zelfs al is het een doel dat bewust is gekozen (het heeft er alle schijn van), dan nog kun je er niet blind van uitgaa dat het rechtse, laat staan extreem rechtse mensen het gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er in dit topic door veel mensen moeite wordt gedaan om het uit die hoek te houden. Ik denk ook niet dat het extreem rechtse jongeren zijn maar dat het niet zo toevallig is dat het om een moskee gaat. Of is dat toeval, denk je?
Misschien heeft iemand wel problemen met ritueel slachten, of geluidsoverlast, of hinderen de minaretten zijn uitzicht, of is het iemand die in de moskee een aanvaring heeft gehad met iemand van de moskee zelf...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef SCH het volgende:
Maar leg dan eens uit wat er zo gek aan is om bij een aanslag op een moskee een licht vermoeden te uiten dat de daders misschien niet zo verschrikkelijk dol op de islam zijn? Volgens mij is het raarder om dat niet te doen dan wel!
SCH zal vast wat nuttigs zijn gaan doen, je kunt niet van iedereen verwachten dat ze maar achter de PC blijven zitten. Netzoals ik, want ik ga ook zo weg. Maar als jullie hier wachten dan kom ik wel weer terug hoor.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:34 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Die wil je dan vast wel even hier neerzetten. En nu niet (net als SCH) je in een hoekje gaan terugtrekken als je om argumentatie/onderbouwing wordt gevraagd.
yup, maar is de dader een nazi skinhead, een orthodoxe jood, een buurtbewoner die de minaretten hekelde... ik weet het niet. Maar als ik het zo de reacties lees staat het onomstotelijk vast dat het om de nazi skinhead gaat.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef Posdnous het volgende:
Ahahaha...
Een brandbom in een moskee en iedereen maar roepen dat dat niks met vijandigheid tegen Moslims te maken heeft.![]()
![]()
![]()
geniaal gewoon.
Voor jou even dezelfde vraag als voor SCH:waaruit blijkt dat het hier om rechts-extremisme gaat. Ik laat me graag overtuigen!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amen, dat is altijd zo geweest en dat veranderd niet bij deze mensen. Een terroristische aanslag is altijd door een moslim gepleegd, een Marokkaan is altijd een crimineel, en in een moskee wordt altijd jodenhaat gepredikt: deze dingen komen zo vaak langs op dit forum. Echter daar zie ik geen Cherrymoontax of een Broekhoest deze statements veroordelen. Maar owee als het een om een rechts-extremist zou gaan.
Laat ze eens zien dan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
En de uitspraken? Nee, die verzamel ik niet, maar ik neem aan dat je vast niet wil ontkennen dat er uitspraken in de trent van aanslagen op moskeeën alhier zijn.
Nee - dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs al is het een doel dat bewust is gekozen (het heeft er alle schijn van), dan nog kun je er niet blind van uitgaa dat het rechtse, laat staan extreem rechtse mensen het gedaan hebben.
De enige die rept over of de daders wel of niet skinheads zijn dat ben jij. En dat zal Danny vast niet op prijs stellen...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef MikeyMo het volgende:
straks is de dader een orthodoxe jood, sta je dan op Fok met je bewering dat het om een skinhead ging
Ik zeg net nog dat ik ze niet verzamel.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laat ze eens zien dan.
Zoals je het nu stelt komt het eindelijk redelijk over.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef SCH het volgende:
Maar leg dan eens uit wat er zo gek aan is om bij een aanslag op een moskee een licht vermoeden te uiten dat de daders misschien niet zo verschrikkelijk dol op de islam zijn? Volgens mij is het raarder om dat niet te doen dan wel!
uit de OP:quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
De enige die rept over of de daders wel of niet skinheads zijn dat ben jij. En dat zal Danny vast niet op prijs stellen...
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uit de Van Dale:quote:Op woensdag 7 april 2004 15:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uit de OP:
Oke, dan zijn je voorbarige uitspraken bij deze dus lariekoek.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik ze niet verzamel.
Ik snap niet wat deze kwestie met Van Aartsen te maken heeft en ik heb toen linkse mensen alleen horen zeggen dat er nog geen conclusie kon worden getrokken terwijl het toen juist weer GoodLuck was die niet anders deed dan er op hameren dat het een politieke aanslag was. Dat had het kunnen zijn maar omdat de tekenen vrij snel in het teken van een psychotisch persoon wezen, was terughoudendheid op zijn plaats.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef Davitamon het volgende:
Ok, ik zie de situatie als volgt:
Van Aartsen:'Links' bagatelliseert. 'Rechts' trekt (voorbarige) conclusies.
Brandend voorwerp in moskee:'Links' trekt (voorbarige) conclusies 'Rechts' bagatelliseert.
Vervolgens beschuldigt 'links' 'rechts' ervan niet consequent (voorbarige) conclusies te trekken en andersom beschuldigt 'rechts' 'links' ervan niet consequent te bagatelliseren.
Kortom: deze discussie gaat nergens heen zolang men niet in ziet dat beide beschuldigingen waar zijn, ongeacht vanaf welke positie je het bekijkt.
Nee, je hoeft geen nazi-skinhead te zijn om extreem rechts te zijn. Gewoon een grondige hekel aan een hele bevolkingsgroep hebben en dat uiten via geweld noem ik al extreem-rechts.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup, maar is de dader een nazi skinhead, een orthodoxe jood, een buurtbewoner die de minaretten hekelde... ik weet het niet. Maar als ik het zo de reacties lees staat het onomstotelijk vast dat het om de nazi skinhead gaat.
Ja, doe ik dat niet dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zoals je het nu stelt komt het eindelijk redelijk over.
Maar datzelfde moet je doen in het geval van belaagde rechtse politici: daar mag je ook wel vermoeden dat er politieke motieven zijn.
GE-NI-AAL i.d.d!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef Posdnous het volgende:
Ahahaha...
Een aanslag op Van Aartsen door een asiel-advocate die vind dat er in dit land "misdadig met mensen wordt omgegaan" en iedereen maar roepen dat dat niks met vijandigheid tegen rechtse politici te maken heeft.![]()
![]()
![]()
geniaal gewoon.
Jij weet kennelijk ook al heel wat meer dan de politie weet. Ik zou ze maar even inlichten want jouw tips kunnen ze goed gebruiken in het onderzoek.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, je hoeft geen nazi-skinhead te zijn om extreem rechts te zijn. Gewoon een grondige hekel aan een hele bevolkingsgroep hebben en dat uiten via geweld noem ik al extreem-rechts.
En wie zegt dat de moskeebelagers geen psychoten kunnen zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet wat deze kwestie met Van Aartsen te maken heeft en ik heb toen linkse mensen alleen horen zeggen dat er nog geen conclusie kon worden getrokken terwijl het toen juist weer GoodLuck was die niet anders deed dan er op hameren dat het een politieke aanslag was. Dat had het kunnen zijn maar omdat de tekenen vrij snel in het teken van een psychotisch persoon wezen, was terughoudendheid op zijn plaats.
Lezen lulhannes: het is hypocriet om nu moord en brand te schreeuwen dat er gespeculeerd en gegeneraliseerd wordt, terwijl ik je nooit hoor als precies hetzelfde gebeurd t.o.v allochtonen/Marokkanen/moslims. Dat is hypocriet.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nogmaals wat is er hypocriet aan om vooralsnog niemand aan te wijzen als dader voordat we daar meer infor over hebben.
straks is de dader een orthodoxe jood, sta je dan op Fok met je bewering dat het om een skinhead ging
Ik zei niet dat het rechts extremisten waren.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uit de OP:
[..]
Nee, je zei dat het potentiele rechts extremisten waren. Maar dan is mijn vraag: Waar blijkt dat uit dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het rechts extremisten waren.
Nee hoor, ik weet van niks. Maar om nu te zeggen dat het absoluut niet suggereert dat het om haat tegen moslims gaat is gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij weet kennelijk ook al heel wat meer dan de politie weet. Ik zou ze maar even inlichten want jouw tips kunnen ze goed gebruiken in het onderzoek.
Uit de daad? Je doet het niet omdat je geluidsoverlast hebt of omdat je het gebouw lelijk vind. Als dat zo zou zijn viel er heel wat af te branden.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, je zei dat het potentiele rechts extremisten waren. Maar dan is mijn vraag: Waar blijkt dat uit dan?
Maar dan staat het nog niet vast: is het iets tegen deze moskee persoonlijk (een buurtbewoner die zich stoort aan geluidsoverlast), is het een extreem rechts individu, is het een Jood die dit heeft gedaan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, je hoeft geen nazi-skinhead te zijn om extreem rechts te zijn. Gewoon een grondige hekel aan een hele bevolkingsgroep hebben en dat uiten via geweld noem ik al extreem-rechts.
En ook al zijn het domme pubers (wat erg waarschijnlijk is ) dan is het nog heus geen toeval dat dat uitgerekend op een moskee is. Denk je dat ze dat bij een kerk ook hadden gedaan?![]()
Het is gewoon de verharding in de maatschappij, het scheren over één kan van de islam dat tot dit soort dingen leidt en dat zal alleen maar erger worden.
Maar ja, ik heb het hier al honderd keer gezegd, dus hou er maar over op.
Eerdere aanslagen. Daar blijkt het uit.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, je zei dat het potentiele rechts extremisten waren. Maar dan is mijn vraag: Waar blijkt dat uit dan?
Nou, je weet het maar nooit. Er zijn mensen die hun vader neersteken om een ruzie om een tientje, dus zijn er ook mensen die doordraaien na geluidsoverlast of omdat ze het niet eens zijn met ritueel slachten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uit de daad? Je doet het niet omdat je geluidsoverlast hebt of omdat je het gebouw lelijk vind. Als dat zo zou zijn viel er heel wat af te branden.
Laat maar eens zien WIE hier schrijft dat het om een nazi skinhead gaat. Dat verzin je er voor het gemak zeker maar even bij? Quotes please?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup, maar is de dader een nazi skinhead, een orthodoxe jood, een buurtbewoner die de minaretten hekelde... ik weet het niet. Maar als ik het zo de reacties lees staat het onomstotelijk vast dat het om de nazi skinhead gaat.
Aha. Paar jaar geleden is er hier ingebroken. Bleken Marokkanen te zijn. Als er nu weer wordt ingebroken dan zijn het per definitie ook Marokkanen dus?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerdere aanslagen. Daar blijkt het uit.
Ontkennen dat die uitpsraken er zijn is als het ontkennen van de mensheid.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oke, dan zijn je voorbarige uitspraken bij deze dus lariekoek.
Die kans is toch inderdaad heel groot CMT? Het zijn toch vaak Marokkanen ? of niet ?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aha. Paar jaar geleden is er hier ingebroken. Bleken Marokkanen te zijn. Als er nu weer wordt ingebroken dan zijn het per definitie ook Marokkanen dus?
Dat is ook exact die situatie die ik beschrijf. En in dit geval (van de moskee) zijn er nog geen eens 'tekenen' in wat voor vorm dan ook, en gelijk denkt zowel links als rechts te weten uit welke hoek het (niet) komt.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet wat deze kwestie met Van Aartsen te maken heeft en ik heb toen linkse mensen alleen horen zeggen dat er nog geen conclusie kon worden getrokken terwijl het toen juist weer GoodLuck was die niet anders deed dan er op hameren dat het een politieke aanslag was. Dat had het kunnen zijn maar omdat de tekenen vrij snel in het teken van een psychotisch persoon wezen, was terughoudendheid op zijn plaats.
Buurtbewoner die zich stoort aan geluidsoverlastquote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maar dan staat het nog niet vast: is het iets tegen deze moskee persoonlijk (een buurtbewoner die zich stoort aan geluidsoverlast), is het een extreem rechts individu, is het een Jood die dit heeft gedaan?
we weten het niet...
Ik schreef Nazi Skinhead, maar ik heb ondertussen begrepen dat dat niet helemaal gelijkis aan de omschrijving extreem-rechts. Iig heeft men hier al voor zichzelf beslist dat de dader extreem rechts is.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:46 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Laat maar eens zien WIE hier schrijft dat het om een nazi skinhead gaat. Dat verzin je er voor het gemak zeker maar even bij? Quotes please?
Je bevindt je in een lastig parket SH dat weet je. Er is namelijk niets duidelijk over de motieven, het kan ALLE kanten op zolang wij het politierapport niet hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat begint wel een beetje verdacht te worden. Het was dus toevallig een moskee het had net zo goed een bieb kunnen zijn - dat soort struisvogelgedrag lost niks op.
Jij trekt namelijk nog veel sneller een conclusie door te zeggen dat het zeer waarschijnlijk niks met racisme te maken heeft. Terwijl het doelwit daar wel op wijst.
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerdere aanslagen. Daar blijkt het uit.
Ja, en dus gaan ze met een groepje op de fiets naar zo'n gebouw toe (blijkbaar is het niet op loopafstand, dus valt geluidsoverlast al af) en hebben ze heel spontaan een molotov proberen te maken om deze heel toevallig, omdat ze er toch langs fietsten, op een moskee te gooien.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nou, je weet het maar nooit. Er zijn mensen die hun vader neersteken om een ruzie om een tientje, dus zijn er ook mensen die doordraaien na geluidsoverlast of omdat ze het niet eens zijn met ritueel slachten.
Kan je even ophoeren naar de vismarkt met je gehuil?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Die kans is toch inderdaad heel groot CMT? Het zijn toch vaak Marokkanen ? of niet ?
Zou kunnen - zou kunnen. Maar het gaat om een moskee, en dan is het ook niet gek de mogelijkheid open te houden van een bewuste daad. Net als bij Van Aartsen die mogelijkheid opengehouden moet worden.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En wie zegt dat de moskeebelagers geen psychoten kunnen zijn?
Nee hoor, ik vermoed simpele domme zielen die beinvloed zijn door de huidige tendens een hekel aan moslims te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik schreef Nazi Skinhead, maar ik heb ondertussen begrepen dat dat niet helemaal gelijkis aan de omschrijving extreem-rechts. Iig heeft men hier al voor zichzelf beslist dat de dader extreem rechts is.
Het zouden jouw woorden anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je even ophoeren naar de vismarkt met je gehuil?
Ja en dat is wat voorbarig, maar wat hypocriet is, is dat ik je daarover nooit hoor als de conclusie "het zullen wel weer Marokkanen/moslims zijn" wordt getrokken. Of als er geconcludeerd wordt dat het "welweer de linkse kerk zal zijn ". Dan hoor ik je nooit. Gek he?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik schreef Nazi Skinhead, maar ik heb ondertussen begrepen dat dat niet helemaal gelijkis aan de omschrijving extreem-rechts. Iig heeft men hier al voor zichzelf beslist dat de dader extreem rechts is.
Goh, voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je even ophoeren naar de vismarkt met je gehuil?
Why not? Jij hebt kennelijk al de bewijzen dat dit een of andere goed voorbereide aanslag is van potentiele rechts extremistische terroristen. Al heb je nog niets laten doorsijpelen van die bewijzen hier.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, en dus gaan ze met een groepje op de fiets naar zo'n gebouw toe (blijkbaar is het niet op loopafstand, dus valt geluidsoverlast al af) en hebben ze heel spontaan een molotov proberen te maken om deze heel toevallig, omdat ze er toch langs fietsten, op een moskee te gooien.
![]()
Opvallend hoe je in iedere topic dit soort lieden een hand boven het hoofd wilt houden, maar als het gaat om bijvoorbeeld een marokkaan en een relatief klein vergrijp als het stelen van een mobieltje, dan zijn bij jou de rapen gaar en is de wereld te klein. Dubbele standaard?
Nee, maar je zou gewoon op het punt in kunnen gaan in plaats van je weer te laten kennen als een hypocriet stinkend viswijf.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:51 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Goh, voel je je aangesproken?
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geluidsoverlast kan het best wel zijn hoor. Misschien wonen er wat van de daders wel op loopafstand maar zijn ze naar het huis van een van de mededaders gevlucht. Als je een molotov naar binnen gooit stap je namelijk niet recht tegenover de plaats delict je huis binnen.
ach in deze tijd van kattenvergiftigers en waarin mensen worden doodgeslagen omdat je er wat van zeggen als iemand met zijn scooter een bejaarde omver rijdt kijk ik nergens meer van op.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Buurtbewoner die zich stoort aan geluidsoverlast![]()
Hoe kom je erop!
En wat boeit het of een Jood het heeft gedaanis het dan minder erg of zo?
Dat het een extremistische daad is dat zal best. Helemaal normaal is het niet om ergens een molotov naar binnen te gooien, maar hier wordt meteen gezegd dat het rechtsextremisten zijn, terwijl dat vooralsnog nergens uit blijkt. Of wel soms?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef Leonardo1504 het volgende:
Even een ding CMT: het is niet zo raar om het gooien van een molotov cocktail een extreme daad, of een extremistische daad te noemen. Of die cocktail van links of rechts kwam maakt me geen zier uit. Kunnen we nu weer ontopic gaan?
Je wil zo graag horen dat je gelijk hebt he? Nogmaals: dat het een voorbarige conclusie is dat het rechts-extremisten zouden zijn is juist. Dat het speculaties zijn is volkomen waar.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, maar je zou gewoon op het punt in kunnen gaan in plaats van je weer te laten kennen als een hypocriet stinkend viswijf.
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
Hou op, you're killing me![]()
Ja, en 11 september is ook uitgevoerd door mensen die het gebouw eigelijk niet mooi vonden en dat het hun zicht uit het hotelraam verhinderde.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Why not? Jij hebt kennelijk al de bewijzen dat dit een of andere goed voorbereide aanslag is van potentiele rechts extremistische terroristen. Al heb je nog niets laten doorsijpelen van die bewijzen hier.![]()
Geluidsoverlast kan het best wel zijn hoor. Misschien wonen er wat van de daders wel op loopafstand maar zijn ze naar het huis van een van de mededaders gevlucht. Als je een molotov naar binnen gooit stap je namelijk niet recht tegenover de plaats delict je huis binnen.
He he, het hoge woord is eruit.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Je wil zo graag horen dat je gelijk hebt he? Nogmaals: dat het een voorbarige conclusie is dat het rechts-extremisten zouden zijn is juist. Dat het speculaties zijn is volkomen waar.
T is maar wat voor naam je het geeft. Wat kan mij het schelen of het rechts-extremistisch is of een Jood. het gaat om discriminatie en haat tegen een volk of geloof en de rest is niet belangrijk.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach in deze tijd van kattenvergiftigers en waarin mensen worden doodgeslagen omdat je er wat van zeggen als iemand met zijn scooter een bejaarde omver rijdt kijk ik nergens meer van op.
En als een Jood heeft gedaan is het niet echt een vorm van rechts extremisme me dunkt.
Je begint dus al terug te krabbelen. Heel goed!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou kunnen - zou kunnen. Maar het gaat om een moskee, en dan is het ook niet gek de mogelijkheid open te houden van een bewuste daad. Net als bij Van Aartsen die mogelijkheid opengehouden moet worden.
Niemand verdedigt hier het rechts-extremisme, omdat nergens uit blijkt dat het hier om rechts-extremisme gaat. Bovendien heeft niemand de aanslag toegejuigd (op een paar imbicielen na).quote:Op woensdag 7 april 2004 15:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, waar ik me zorgen om maak is het feit dat iedereen het rechts extremisme hier probeert te verdedigen.
Waarom is dit te vergelijken met 11 september?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, en 11 september is ook uitgevoerd door mensen die het gebouw eigelijk niet mooi vonden en dat het hun zicht uit het hotelraam verhinderde.
![]()
Hoe ver wil je het zoeken?
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
T is maar wat voor naam je het geeft. Wat kan mij het schelen of het rechts-extremistisch is of een Jood. het gaat om discriminatie en haat tegen een volk of geloof en de rest is niet belangrijk.
Omdat jij zo een lafaard bent dat je mijn posts maar half quote, zal ik hem nog maar even helemaal quoten. Ik zei:quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He he, het hoge woord is eruit.
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Je wil zo graag horen dat je gelijk hebt he? Nogmaals: dat het een voorbarige conclusie is dat het rechts-extremisten zouden zijn is juist. Dat het speculaties zijn is volkomen waar.
Maar wat hypocriet is is dat ik o.a. jou hier al pagina's lang daar over zie janken, terwijl ik je nooit hoor als er op dezelfde manier bevooroordeeld gespeculeerd wordt over allochtonen/moslims.
Pot -> Ketel -> Pikzwartquote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom is dit te vergelijken met 11 september?
Het is maar goed dat jij niet werkzaam bent bij een onderzoeksteam of de recherche want soms moet je in dat vak net even verder kijken dan je neus lang is.
Feit is dat de meeste mensen die hier zo hard roepen dat het geen rechts-extremisten zijn, meestal zelf het hardst roepen dat alles de schuld is van de moslims als er bij een bepaald conflict een moslim betrokken is. Een beetje dat "Skinhead schiet Marokkanen" -neer verhaal. Heb je de FP gelezen?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je begint dus al terug te krabbelen. Heel goed!
Bij de poging tot moord op Van Aartsen zijn er namelijk nog totaal geen conclusies uit welk politierapport dan ook voor handen, maar wel aanwijzingen dat de vrouw vanuit politieke motieven handelde. Kortom: we weten nog niks!
In dit geval gaat precies hetzelfde verhaal op, alleen is er nog geen enkele aanwijzing aanwezig. Er bestaat een kans dat het rechts-extremisten waren en er bestaat een kans dat het om baldadige jongeren of een intern conflict ging. Alle kansen zijn precies even groot!
Precies, die nu in plaats van spiegels moskeen in de fik zetten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Elgigante het volgende:
nu kunnen het net zo goed vandaaltjes zijn die genoeg hadden van spiegeltje trappen.
Ik zit hier niet pagina's lang te janken. Ik zeg gewoon dat ik nog geen harde bewijzen heb gezien.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:59 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Omdat jij zo een lafaard bent dat je mijn posts maar half quote, zal ik hem nog maar even helemaal quoten. Ik zei:
[..]
Weet je nog wat jij in dat van Aarsten topic schreef?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je begint dus al terug te krabbelen. Heel goed!
Bij de poging tot moord op Van Aartsen zijn er namelijk nog totaal geen conclusies uit welk politierapport dan ook voor handen, maar wel aanwijzingen dat de vrouw vanuit politieke motieven handelde. Kortom: we weten nog niks!
In dit geval gaat precies hetzelfde verhaal op, alleen is er nog geen enkele aanwijzing aanwezig. Er bestaat een kans dat het rechts-extremisten waren en er bestaat een kans dat het om baldadige jongeren of een intern conflict ging. Alle kansen zijn precies even groot!
Oh en je kan het alhier nalezen.quote:De motieven van de vrouw zijn inmiddels ook bekend. Uit de mails die eerder naar Nova zijn verstuurd melde ze dat ze het : "schandalig vond hoe er in dit land met mensen werd omgegaan" om aangekomen bij het korte voorhout te melden " Just the right target". 1+1=2: Dit is links extremisme!
Tja, je zou er maar eens inhoudelijk op ingaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Pot -> Ketel -> Pikzwart
Daar is niks hypocriet aan, dat is juist verstandig !quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nogmaals wat is er hypocriet aan om vooralsnog niemand aan te wijzen als dader voordat we daar meer infor over hebben.
Aha, je begint al terug te krabbelen heel goed!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
De omwonenden van moskeeën hebben landelijk de wapens opgenomen tegen geluidsoverlast natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef SCH het volgende:
Allemaal toeval?
rollen omdraaien ben je erg sterk in, net zoals Kirmiz en Banshee. Ga zo door!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Precies wat ik denk.
Alle kansen zijn even groot. Je moet wel blijven lezen en niet zijn woorden verdraaien.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, je begint al terug te krabbelen heel goed!!!
Het hoeven dus helemaal niet perse vandaaltjes geweest te zijn, de kansen zijn nu even groot. Dat gaat snel man
Ik vind dit heel eerlijk gezegd nogal een subjectieve insteek. Discussieren we nou om persoonlijke onderbuikgevoelens te vergelden of discussieren we hier om feiten en meningen te openbaren ? Er lopen hier anderzijds ook zat "Volkert-figuren" rond die niet zullen schroimen om morgen met een wals op Balkenende in te rijden. Draagt dat feit ook maar enigsinds iets bij aan deze discussie ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Feit is dat de meeste mensen die hier zo hard roepen dat het geen rechts-extremisten zijn, meestal zelf het hardst roepen dat alles de schuld is van de moslims als er bij een bepaald conflict een moslim betrokken is. Een beetje dat "Skinhead schiet Marokkanen" -neer verhaal. Heb je de FP gelezen?
Nee, ze vonden de gebouwen niet mooiquote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De omwonenden van moskeeën hebben landelijk de wapens opgenomen tegen geluidsoverlast natuurlijk![]()
Je speelt wel voortdurend op de persoon, net als in een vorige post tegen mij. Als je dat volhoudt dan heb ik me ernstig in je vergist. Maar ik ben de beroerdste niet: je krijgt nog een kansquote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
rollen omdraaien ben je erg sterk in, net zoals Kirmiz en Banshee. Ga zo door!
jij bent echt hypocrietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik vind dit heel eerlijk gezegd nogal een subjectieve insteek. Discussieren we nou om persoonlijke onderbuikgevoelens te vergelden of discussieren we hier om feiten en meningen te openbaren ? Er lopen hier anderzijds ook zat "Volkert-figuren" rond die niet zullen schroimen om morgen met een wals op Balkenende in te rijden. Draagt dat feit ook maar enigsinds iets bij aan deze discussie ?
Ik ben het er met je eens en wijs dan ook slechts op de hypocrisie van een aantal posters hier. Die hard hun best doen om rechts-extremisten buiten schot te houden.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik vind dit heel eerlijk gezegd nogal een subjectieve insteek. Discussieren we nou om persoonlijke onderbuikgevoelens te vergelden of discussieren we hier om feiten en meningen te openbaren ? Er lopen hier anderzijds ook zat "Volkert-figuren" rond die niet zullen schroimen om morgen met een wals op Balkenende in te rijden. Draagt dat feit ook maar enigsinds iets bij aan deze discussie ?
Doet ie wel vaker. Met name als hij door heeft dat ie met een moslim in discussie is.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je speelt wel voortdurend op de persoon, net als in een vorige post tegen mij. Als je dat volhoudt dan heb ik me ernstig in je vergist. Maar ik ben de beroerdste niet: je krijgt nog een kans
Jij de zwakste schakelquote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
Jazeker wel. Ik trok conclusies op basis van concrete aanwijzingen die ik nu nog steeds trek. Is daar iets mis mee vind je ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Weet je nog wat jij in dat van Aarsten topic schreef?
Ben je gek, ik geloof mijn eigen woorden wel hoor.quote:Oh en je kan het alhier nalezen.
Jeemig, how low can you go. Laat dan maar zitten zeg - jij hebt echt geen enkel respect voor andere usersquote:Op woensdag 7 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
3 incidenten in 3 jaar? Dat is niet eens noemenswaardig als je de getallen van landelijke brandstichting erbij pakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef SCH het volgende:
De politie tast nog in het duister over de daders en het motief van een aanslag, zondagavond laat, op de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in Eindhoven. Onbekenden gooiden een brandbom door een raam naar binnen. De brandweer was snel ter plekke, waardoor de schade beperkt bleef. (2003)
Verschillende godshuizen zijn het afgelopen weekeinde doelwit geworden van vernielzucht. In de nacht van vrijdag op zaterdag is een moskee in Den Haag beklad met hakenkruisen en anti-islamitische leuzen. Bij een moskee in Gorinchem vloog gisterochtend een molotovcocktail door de ruit van de kantine van de moskee, waarna de vloerbedekking in brand vloog. Het vuur doofde uit zichzelf, maar de moskee liep wel rook- en roetschade op (2002)
Onbekenden hebben zaterdagmorgen een brandbom gegooid naar een moskee in Venlo. De brandbom kwam terecht op de trap van de moskee. Een bezoeker kon het vuur snel doven. In de moskee waren zeker tien mensen aanwezig. Niemand raakte gewond. De man die het vuur doofde, had vlak daarvoor een auto hard zien wegrijden. Deze veroorzaakte bijna een aanrijding en reed vervolgens door rood licht. (2001)
Allemaal toeval?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, je begint al terug te krabbelen heel goed!!!
Het hoeven dus helemaal niet perse vandaaltjes geweest te zijn, de kansen zijn nu even groot. Dat gaat snel man
Het is slechts een ZEER kleine greep. Je kunt natuurlijk een hele lijst gaan posten maar dat is onzin. Overigens moet je beter het bericht lezen. In die van 2002 staat toch duidelijk meerdere incidenten in een week.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:10 schreef Davitamon het volgende:
[..]
3 incidenten in 3 jaar? Dat is niet eens noemenswaardig als je de getallen van landelijke brandstichting erbij pakt.
Welke rollen draai ik om dan ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
rollen omdraaien ben je erg sterk in, net zoals Kirmiz en Banshee. Ga zo door!
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:10 schreef Davitamon het volgende:
[..]
3 incidenten in 3 jaar? Dat is niet eens noemenswaardig als je de getallen van landelijke brandstichting erbij pakt.
Proest ! Concrete aanwijzingen? Aanwijzingen zijn nooit concreet my dear. Feiten zijn concreet. Links extremisme is wel een heel gewaagde conclusie. Eerder een psychisch probleem. maar we dwalen af. Je bent evengoed aan het speculeren: pot, ketel, zwart!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik trok conclusies op basis van concrete aanwijzingen die ik nu nog steeds trek. Is daar iets mis mee vind je ?
[..]
quote:Ben je gek, ik geloof mijn eigen woorden wel hoor.
En waarom niet tegen die kerken die heel Nederland zondags wakker maakt met die klokken-geluiden ? En waarom zie je de moslims zich hier niet tegen bewapenen ? Simpel, omdat zij tolerant zijn !quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De omwonenden van moskeeën hebben landelijk de wapens opgenomen tegen geluidsoverlast natuurlijk![]()
Vanaf het begin huil je daar over maar ik heb al eerder gezegd dat je dat vervolgens ook weer ontkent, waarvan je braaf meteen het bewijs levert. Net als je hypocriete post zonet over Van Aartsen - ongelooflijk wat je daar schreef en dat je hier dan een grote bek durft te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Goodluck het volgende:
troll
Nee, nee, dit keer kom je er niet meer mee weg. Ik wil nu van je weten waar ik gezegd heb dat de kans niet evenredig groot was dat het rechts-extremisten waren, i.p.v vandaaltjes ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig, how low can you go. Laat dan maar zitten zeg - jij hebt echt geen enkel respect voor andere users![]()
Aha, dus ik kan die post rustig afschrijven als pure suggestieve stemmingmakerij.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]Waar staat dat dit een volledige lijst is?
Nee, als een greep uit het nieuws. Het is iets wat je niet kan bagetalliseren.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan die post rustig afschrijven als pure suggestieve stemmingmakerij.
Vanaf het begin - in iedere post zeg je dat het om vandaaltjes zou gaan en vind je het gezeik als mensen zeggen dat het misschien om de moskee als doelwit zou gaan. Daar mag van jou niet over gesproken worden. Lees je posts terug - is dat nou zoveel werk?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, nee, dit keer kom je er niet meer mee weg. Ik wil nu van je weten waar ik gezegd heb dat de kans niet evenredig groot was dat het rechts-extremisten waren, i.p.v vandaaltjes ?
Je doet maar johquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan die post rustig afschrijven als pure suggestieve stemmingmakerij.
Mooi, dan kan de politie voortaan wel thuisblijven als er een bommelding wordt gegeven.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:13 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Proest ! Concrete aanwijzingen? Aanwijzingen zijn nooit concreet my dear.
Waarmee je jezelf definitief diskwalificeert als serieus gesprekspartner. In eent post hetzelfde doen waar je een ander van beschuldigd getuigd van een miniem (zelf)beeld.quote:Feiten zijn concreet. Links extremisme is wel een heel gewaagde conclusie. Eerder een psychisch probleem. maar we dwalen af. Je bent evengoed aan het speculeren: pot, ketel, zwart!
hierquote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Goodluck het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu even met de billen bloot SCH: waar heb ik gezegd dat het perse vandaaltjes zijn en dat de kans niet even groot zou zijn dat het rechts extremisten waren ? Komop, wees eens een kerel!![]()
Wat tot dusver enkel een linkse eigenschap was. ( Wanneer het bijvoorbeeld criminaliteit of werkloosheid onder allochtonen betrof. )quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, als een greep uit het nieuws. Het is iets wat je niet kan bagetalliseren.
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de politie voortaan wel thuisblijven als er een bommelding wordt gegeven.
[..]
Hey dat wilde ik van je horen! Ik geef toe, het was een lokkertje, maar je trapt er met open ogen in: Hiermee heb je keihard aangetoond dat ook jij voorbarige conclusies trekt! Je geeft het notabene zelf toequote:]Waarmee je jezelf definitief diskwalificeert als serieus gesprekspartner. In eent post hetzelfde doen waar je een ander van beschuldigd getuigd van een miniem (zelf)beeld.
quote:
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!quote:Ik zal de vraag even centraal houden:
Waar is gebleken dat het hier om extreem-rechtse/racistische motieven gaat ? Stonden er hakenkruizen op de moskee ? Hingen er vlaggen met W.P.W.W ? Hadden de jongens nazistische kleding aan ?
Zoals het er nu uitziet is dit een gewoon incident zoals dat talloze malen per jaar in dit land plaatsvind. Ook scholen,bliliotheken en andere openbare gebouwen zijn regelmatig het slachtoffer van brandstichting!
En maar weer ontkennenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Goodluck het volgende:
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!![]()
Mwah je suggereert op zijn minst dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat het om rechts-extremisten gaat. Dat is zo ongeveer hetzelfde. Maar genoeg mierenneukerij nu. Laten we allemaal (ik ook) weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Goodluck het volgende:
[..]
[..]
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!![]()
Die hoeft volg toch helemaal niet te bestaan ? Concrete aanwijzingen zeggen immers niets, toch ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Nou wordt ie helemaal mooi!!! Moet de politie alleen feiten opschrijven of aanwijzingen onderzoeken?
Al eens bedacht wat "recherche" letterlijk betekent?
Kut, je hebt me te pakken!quote:Hey dat wilde ik van je horen! Ik geef toe, het was een lokkertje,
quote:maar je trapt er met open ogen in: Hiermee heb je keihard aangetoond dat ook jij voorbarige conclusies trekt! Je geeft het notabene zelf toe!
Ga ergens anders een "links vs rechts" strijd uitlokken. We hebben het hier over een moskee en brandstischting. Kolere zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Wat tot dusver enkel een linkse eigenschap was. ( Wanneer het bijvoorbeeld criminaliteit of werkloosheid onder allochtonen betrof. )
Ja inderdaad. Dit is een Nederlanderbashtopic, geen linksbashtopic!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga ergens anders een "links vs rechts" strijd uitlokken. We hebben het hier over een moskee en brandstischting. Kolere zeg.
Nederlanderbashtopic? Dude lees de hele thread of blijf gewoon weg.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit is een Nederlanderbashtopic, geen linksbashtopic!
Iemand die het niet met jou eens is heeft het topic niet gelezen. Geweldige retoriek...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nederlanderbashtopic? Dude lees de hele thread of blijf gewoon weg.
Dan roept iedereen Al Qiada?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is nou het erge van alles. Als er een fiets wordt gestolen of een donut gejat bij de plaatselijke bakker, dan roept iedereeen Al-Qaida, zonder maar 1 enkel argument of bron/bewijs of wat dan ook.
Onterecht zwart wordt gemaakt? Man, ze profileren zichzelf als idioten die tot alles in staat zijn.quote:Zelfs als je die zelfde mensen vertelt dat Al-Qaida onterecht zwart wordt gemaakt in de media blijven ze die klinklare onzin verkondigen. Wat ik bedoel is dat het menselijk is om uitspraken te doen die gebasseerd zijn op aannames en niet zozeer op argumenten of bronnen.
Zou je best gelijk in kunnen hebben, wat een zelfkennis van jou en je vriendjes.quote:Fok! is verworden tot een vrijplaats van extreem-rechts getinte mensen
Helemaal niet, bovendien zie ik nergens gebash op Nederlanders dus zit niet zo te huilen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:48 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Iemand die het niet met jou eens is heeft het topic niet gelezen. Geweldige retoriek...
Dit was al een 'links vs. rechts' onderwerp nog voordat het hele topic geopend werd.
En wat als ie leeg was?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat laf om een brandend voorwerp in een moskee te gooien terwijl er mensen in zitten.
Dan had het me geen barst kunnen schelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat als ie leeg was?
Dus je vind het niet erg als er lege moskeeen in de fik worden gestoken?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan had het me geen barst kunnen schelen.
Mij wel!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan had het me geen barst kunnen schelen.
Nee, alhoewel ik persoonlijk prefereer om een varkenskop aan de poort te nagelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:55 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Dus je vind het niet erg als er lege moskeeen in de fik worden gestoken?
Ik vind het schandalig dat hele steden worden gekoloniseerd door islamieten.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Mij wel!
Ik vind het schandalig dat men overgaat tot het vernielen van andermans eigendommen!
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:58 schreef Bluesdude het volgende:
De meest waarschijnlijke speculatie is dat het om een groep islamietenhatende baldadige jongeren gaat.
Man, laat je opnemen in het Pieter-Baan centrum met je rare conclusies en waanbeelden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Jij moet dringend tegen jezelf in bescherming worden genomen!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
Goodluck: "Zoals het er nu uitziet is dit een gewoon incident zoals dat talloze malen per jaar in dit land plaatsvind. Ook scholen,bliliotheken en andere openbare gebouwen zijn regelmatig het slachtoffer van brandstichting!"
Wie concludeert nu wat en wie is er voorbarig? Hoezo ziet het er nu zo uit. Hoezo een incident? Volstrekte flauwekullerige aanname waarmee je dus meteen buiten sluit dat het feit dat het om een moskee gaat er iets mee te maken heeft. Dat is vreemd, zeer vreemd en ook zeer onjuist.
Islamietenhaat is jou middlenamequote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.
Hoe ongenuanceerd ! Alleen maar omdat hij een andere mening heeft, nee mensen als jij maken Nederland tot een betere samenlevingquote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Man, laat je opnemen in het Pieter-Baan centrum met je rare conclusies en waanbeelden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Jij moet dringend tegen jezelf in bescherming worden genomen!
Ik vind jou vele malen enger dan een doorsnee moslimquote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.
En dus vind je dat voor jezelf een legitimatie om andermans eigendommen te gaan platfikken ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat hele steden worden gekoloniseerd door islamieten.
Hoe kom je erbij dat ik een hekel heb aan islamieten? Ik uit slechts terecht kritiek op hun geloof, mag dat tegenwoordig niet meer in Nederland?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Islamietenhaat is jou middlename
Nou Kirmiz als dat bewijzen zijn om je conclusie te staven lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uit de daad? Je doet het niet omdat je geluidsoverlast hebt of omdat je het gebouw lelijk vind. Als dat zo zou zijn viel er heel wat af te branden.
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, maar het kan me ook niets schelen, mits het gaat om een lege moskee uiteraard. Het doden van onschuldige burgers is nooit goed te praten. Niet als het gaat om moslims of joden, zelfs niet als het gaat om christenen!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En dus vind je dat voor jezelf een legitimatie om andermans eigendommen te gaan platfikken ?
Moeten we je dat nou nog uitleggen ook?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een hekel heb aan islamieten?...
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:
1. Waarom haat jij moslims ?
2. Hoe lang haat je ze al ?
3. Waar koop jij je luiers ?
4. Wat doe je voor werk ?
5. Wat vind jij van de sterke opkomst van de moslims in Nederland?
BvD
Gelukkig wel. Wat zeg ik : eindelijk! mag dat!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik uit slechts terecht kritiek op hun geloof, mag dat tegenwoordig niet meer in Nederland?
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Moeten we je dat nou nog uitleggen ook?
Ik keur dan ook niets goed en zeg alleen dat het me weinig kan schelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen ene bal te maken met het goedkeuren van gewelddadigheden/vernieling van m.b.t andermans eigendommen.
Door dit soort mensen krijg je dus dit soort aanslagen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die zaten er wel in en daarom heb ik deze aanslag ook veroordeeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef Posdnous het volgende:
Voor hetzelfde geld zaten die er dus wel in.
Hoezo keur ik een hetze tegen moslims goed?quote:Dan zit je daar met je goedkeuring voor een hetze tegen moslims.
Mister slachtofferrol laat weer eens van zich horen hoor, omdat meneer verbaal niet zo sterk is sluit ie zich maar bij een ander aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt een ongelofelijke zielepiet BansheeBoy! Je vind jezelf een slachtoffertje maar ik ben er van overtuigd dat moderne, geschoolde liberale moslims zich helemaal kapot lachen om dat zielepietencomplex dat je is aangepraat door derden. Hoe schat je je eigen kansen eigenlijk in als je in deze slachtofferrol blijft steken ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:
1. Waarom haat jij moslims ?
2. Hoe lang haat je ze al ?
3. Waar koop jij je luiers ?
4. Wat doe je voor werk ?
5. Wat vind jij van de sterke opkomst van de moslims in Nederland?
BvD
En hoe weten 'die helden' van jou dan precies of er mensen aanwezig zijn of niet en wie je schaadt met zo'n imbeciele actie.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die zaten er wel in en daarom heb ik deze aanslag ook veroordeeld.
[..]
Je bagatelliseert een criminele, respectloze daad die als het vervolg krijgt een gevaar kan betekenen voor de hele maatschappij.quote:Hoezo keur ik een hetze tegen moslims goed?
En dat maak je op uit de gequote tekst ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je bent echt een ongelofelijke zielepiet BansheeBoy!
Hoe kom je daar nou bij ? Ik heb een Nederlands paspoort en de meeste (1 miljoen) moslim in Nederland ook, dus ik voel mezelf geen slachtofferquote:Je vind jezelf een slachtoffertje
Mij is niks aangepraat, en ik vind het jammer dat je een negatieve lading in je tekst hebt, want ik heb het gevoel dat jij geen oplossing wilt, wel wil je er voor zorgen dat iedereen dezelfde visie heeft als jij: alle problemen komen door de moslims. De Janmaat-ideologie zeg maar ...quote:maar ik ben er van overtuigd dat moderne, geschoolde liberale moslims zich helemaal kapot lachen om dat zielepietencomplex dat je is aangepraat door derden.
Ik heb een goede baan. Ik word betaald terwijl ik hier zit te Fok!kenquote:Hoe schat je je eigen kansen eigenlijk in als je in deze slachtofferrol blijft steken ?
Inderdaad een imbeciele actie. Als ze dit om 4 uur 's nachts hadden gedaan en er dus geen mensen in de moskee zaten had het me echter weinig gescheeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef Posdnous het volgende:
En hoe weten 'die helden' van jou dan precies of er mensen aanwezig zijn of niet en wie je schaadt met zo'n imbeciele actie.
Hetzelfde doen jij en je islamofiele broeders als het gaat om criminele en respectloze daden van moslims als El-Moumni.quote:Je bagatelliseert een criminele, respectloze daad die als het vervolg krijgt een gevaar kan betekenen voor de hele maatschappij.
Ik zei alleen dat het mij weinig zou kunnen schelen. Of moet ik rouwig zijn voor elke moskee die tegen de grond gaat? Als het aan mij ligt gaan ALLE moskeeen (evenals alle kerken en synagoges trouwens) tegen de grond.quote:Zo van 'ja, dat is heel erg, mensen mag je niet doden, maar moskees zijn van tuig dat ons koloniseert dus als ze leeg zijn is het niet erg.'
Keur ik dat dan goed? Nee, ik zeg alleen dat het mij weinig kan schelen als ze leeg zijn. Le-zen.quote:Moskees in de fik zeggen is geen hetze?
Het gaat er toch ook allen om dat het saillant is, wie heeft het over doorslaggevend dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Elgigante het volgende:
Feit is dat een moskee doelwit is geweest van een molotov cocktail. Het is wel saillant, MAAR VOORALSNOG NIET DOORSLAGGEVEND, dat het hier om een gebedshuis voor moslims gaat.
Auto's heeft iedereen, een moskee is over het algemeen iets islamitisch meen ik me te herinneren. Sterker nog, een symbool van de islam.quote:Je hoeft geen hekel te hebben aan de islam of aan een volk om iets te doen. Zijn alle autobranden af te schuiven op mensen die anti-auto zijn?
Inderdaad.quote:Jezus wat een niveau hier zeg...
Inderdaad, na een belediging ga je meteen extreem geweld toepassen zoals men in de neanderthalertijd deed. Als islamitieten een aanslag goedkeuren omdat men zich beledigd voelt is het inderdaad een achterlijke godsdienst zonder normbesef, maar ik schat de Islam wel wat hoger in..quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door dit soort mensen krijg je dus dit soort aanslagen.
En dan quasi-slim gaan zitten doen dat het wel erg is als er mensen in zitten
Voor hetzelfde geld zaten die er dus wel in. Dan zit je daar met je goedkeuring voor een hetze tegen moslims.
Was dat de universiteit waar Wouter Bos het over had? Te triest hoe je WEER op de man speelt, het hoeft niet zo te zijn maar de laatste tijd is het gedaan door mensen die een hekel hadden aan de islam of aan een volk. Dus dan is het niet zo gek dat we in die richting gaan denken. Jij zit ook niet te zeiken als er mensen na een aanslag speculeren over eventuele moslimterroristen. Kruip alsjeblieft terug in je hol zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mister slachtofferrol laat weer eens van zich horen hoor, omdat meneer verbaal niet zo sterk is sluit ie zich maar bij een ander aan.
Feit is dat een moskee doelwit is geweest van een molotov cocktail. Het is wel saillant, MAAR VOORALSNOG NIET DOORSLAGGEVEND, dat het hier om een gebedshuis voor moslims gaat.
Je hoeft geen hekel te hebben aan de islam of aan een volk om iets te doen. Zijn alle autobranden af te schuiven op mensen die anti-auto zijn?
Jezus wat een niveau hier zeg... Volgens mij komt wel meer dan 60 % van de belangrijkste school van Nederland af (Quote van Wouter Bos)
Als je zoiets goedkeurt wel ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:17 schreef Elgigante het volgende:
Triest figuur ben je als je zoeist goedkeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |