abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18119804
Grappig.. links Fok struikeld hier over elkaar om maar vooral te benadrukken dat het geen aanslag is terwijl het wel duidelijk is (NOVA) dat het wel zo is... de linkse extremisten moeten nu eindelijk eens worden aangepakt !

De dierenbevrijders, de millieumafkezen en de fascisten van Kafka, te lang hebben ze vrijelijk kunnen opereren onder bescherming van links bestuur.
pi_18119895
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef Koos Voos het volgende:
Grappig.. links Fok struikeld hier over elkaar om maar vooral te benadrukken dat het geen aanslag is terwijl het wel duidelijk is (NOVA) dat het wel zo is... de linkse extremisten moeten nu eindelijk eens worden aangepakt !

De dierenbevrijders, de millieumafkezen en de fascisten van Kafka, te lang hebben ze vrijelijk kunnen opereren onder bescherming van links bestuur.
Ik vind het enigzins irritant dat rechts Nederland steeds zielig begint te doen over die bedrijgingen. Net of rechts daar alleen last van had. O.a. Melkert en Paul Rosenmoller hadden hier ook last van.
pi_18119896
Ze heeft misschien wel op pure willekeur voor van Aarsten gekozen, omdat van Aartsen daar toevallig was. Misschien had ze, als ze een ander doelwit wat "zo met mensen omgaat" zag, daar inderdaad wel voor gekozen. Maar dat maakt de aanslag niet minder slinks.
eeeh
pi_18119916
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef DaveHarris het volgende:
Ze heeft misschien wel op pure willekeur voor van Aarsten gekozen, omdat van Aartsen daar toevallig was. Misschien had ze, als ze een ander doelwit wat "zo met mensen omgaat" zag had ze daar inderdaad wel voor gekozen. Maar dat maakt de aanslag niet minder slinks.
Dat wil ik niet tegenspreken. Ben ik het mee eens.
  donderdag 1 april 2004 @ 22:46:25 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_18119984
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef Koos Voos het volgende:
...

Precies,
De otoo kwam van links.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_18119994
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef DaveHarris het volgende:
Ze heeft misschien wel op pure willekeur voor van Aarsten gekozen, omdat van Aartsen daar toevallig was. Misschien had ze, als ze een ander doelwit wat "zo met mensen omgaat" zag, daar inderdaad wel voor gekozen. Maar dat maakt de aanslag niet minder slinks.
Idd. Die linkse heilprofeten moeten maar eens ophouden met het denken dat alles maar geoorlooft is om rechts monddood te maken.
pi_18120028
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Knap. Ik vraag me af waar je je op baseert. Misschien moet je de politie in Den Haag even bellen.
Op FP bijvoorbeeld.
pi_18120059
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:28 schreef DaveHarris het volgende:
Het is mij al duidelijk dat dit weereens een slinkse aanslag is, lang leve de tollerantie!
Als VVD'ster was ze het niet eens met het beleid van die partij. Dat kan ook natuurlijk .

De emails die de vrouw heeft verzonden aan NOVA:
quote:
"Ja, dit is exactly the target, zei ik net nadat ik voor Hotel des Indes had geparkeerd en Van aartsen voorbij liep over het gras. Overdag veel getuigen. U bent krankzinnig. Dat gewetenloos tuig dat uw excuus moet zijn zal door mij afgestraft worden.'
quote:
'Ik hoop dat Van Aartsen zich doodgeschrokken is. Ik vind het zielig voor die ambtenaar. Maar die is niet zwaargewond. Dat riep ik ook: hij is toch niet kapot....'
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 22:50:06 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18120089
Ja hoor, hoe kunnen we dit weer politiek uitbuiten!

Een schizofrene, psychotische vrouw.... Die man die vorig jaar met een mes op zoek was naar Balkenende was toch zeker ook (s)links geweld?
pi_18120134
Misschien was het wel zo'n hollandse bekeerde moslima.. die zijn nog erger als VVD'ers.
pi_18120154
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:50 schreef NorthernStar het volgende:
Ja hoor, hoe kunnen we dit weer politiek uitbuiten!
Pot en ketel. Hetzelfde doe jij ook
quote:
Een schizofrene, psychotische vrouw.... Die man die vorig jaar met een mes op zoek was naar Balkenende was toch zeker ook (s)links geweld?
Nee, dat was een "gewone" idioot. Die zijn al erg genoeg.
pi_18120189
http://www.novatv.nl/inde(...)tails&kolumn_id=4099 :
quote:
Dittrich onderstreepte dat het "van groot belang is dat politici gewoon op straat kunnen lopen, zonder bewaking''.
Gooi deze mafkees eens in een amsterdamse achterbuurt
pi_18120261
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik vind het enigzins irritant dat rechts Nederland steeds zielig begint te doen over die bedrijgingen. Net of rechts daar alleen last van had. O.a. Melkert en Paul Rosenmoller hadden hier ook last van.
Die zijn ook niet blootgesteld aan een poging
  donderdag 1 april 2004 @ 23:02:05 #64
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18120368
De motieven van de vrouw zijn inmiddels ook bekend. Uit de mails die eerder naar Nova zijn verstuurd melde ze dat ze het : "schandalig vond hoe er in dit land met mensen werd omgegaan" om aangekomen bij het korte voorhout te melden " Just the right target". 1+1=2: Dit is links extremisme!
pi_18120403
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Die zijn ook niet blootgesteld aan een poging
Ooooh, dan is het niet erg natuurlijk .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18120432
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Goodluck het volgende:
1+1=2: Dit is links extremisme!
Idd, dit is om van te walgen. Ze had deze poging het beste kunnen ondernemen tijdens de verkiezingen. Dan hadden we er nog wat aan gehad als rechts NL zijnde.
pi_18120448
quote:
De motieven van de vrouw zijn inmiddels ook bekend. Uit de mails die eerder naar Nova zijn verstuurd melde ze dat ze het : "schandalig vond hoe er in dit land met mensen werd omgegaan" om aangekomen bij het korte voorhout te melden " Just the right target". 1+1=2: Dit is links extremisme!
Rechtse mensen kunnen dus niet sociaal zijn ? Dat is wat je feitelijk zegt.
pi_18120467
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ooooh, dan is het niet erg natuurlijk .
Nee, inderdaad niet. Een brief met bloem of een paar kogels krijgen is in geen verhouding met een mislukte aanrijding.
pi_18120480
Ik vind het ook raar dat NOVA zelf naar buiten brengt geen aanleiding gezien te hebben om actie te ondernemen tegen haar eerdere mailtjes. Mailtjes met titels als MOORDAANSLAG moeten toch wel een belletje doen rinkelen lijkt mij zo, zeggen dat ze per dag 10tallen van dergelijke mailtjes krijgen is volgens mij niet echt een excuus om er niets tegen te doen.
eeeh
pi_18120502
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Rechtse mensen kunnen dus niet sociaal zijn ? Dat is wat je feitelijk zegt.
Allemaal in de bizarre gedachtengang van de linkse medemens.
pi_18120580
Ah, nu is het dus toch weer een aanslag, amusant.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 23:10:52 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18120589
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Pot en ketel. Hetzelfde doe jij ook
Nee, dat doe ik niet.

En als Van Aartsen een vent is zal die het ook niet willen dat anderen (of hijzelf) met zoiets aan de haal gaan. Kijken of ie opportunistisch is of niet.

Ik basseer me voorlopig op die man die de vrouw na het voorval uit de auto heeft gehaald en zo'n vijf-tien minuten heeft vastgehouden (en toen heeft laten gaan). Hij zei duidelijk dat het een verwarde psychotische vrouw was en dat ze dingen riep dat iedereen haar wilde vermoorden en zo.
pi_18120602
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef Steijn het volgende:
Ah, nu is het dus toch weer een aanslag, amusant.
Niet zo trollen meneertje.
pi_18120650
quote:
Ze heeft nog meer geroepen. Bijvoorbeeld "ze willen me dood maken, ze willen me dood maken". Maar goed, je had je oordeel vanmiddag al klaar, ik begrijp dat we je daar niet zo 1-2-3 vanaf kunnen brengen.
pi_18120719
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef NorthernStar het volgende:

Ik basseer me voorlopig op die man die de vrouw na het voorval uit de auto heeft gehaald en zo'n vijf-tien minuten heeft vastgehouden (en toen heeft laten gaan). Hij zei duidelijk dat het een verwarde psychotische vrouw was en dat ze dingen riep dat iedereen haar wilde vermoorden en zo.
Volgens mij was het zo dat de man tegen die vrouw zei; "wilde je hem vermoorden" (of zoiets dergelijks) waarop de vrouw zei; "ze willen mij toch ook vermoorden." Over psychotisch heb ik niets gehoord, alleen dat ze verward was.
eeeh
pi_18120737
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef NorthernStar het volgende:
Nee, dat doe ik niet.
wel
quote:
En als Van Aartsen een vent is zal die het ook niet willen dat anderen (of hijzelf) met zoiets aan de haal gaan. Kijken of ie opportunistisch is of niet.
Ik denk dat als hij beleefd blijft terwijl hij aangereden word hij er ook geen politiek punt uit sleept. Dat zal hoogstends de media of de publieke opinie doen.
quote:
Dat bewijst idd dat ze links is.
pi_18120781
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Rechtse mensen kunnen niet in de war zijn ofzo??
pi_18120799
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

Er is niets mis met links, er is iets mis met extremiteiten.
eeeh
pi_18120804
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:17 schreef schatje het volgende:
Rechtse mensen kunnen niet in de war zijn ofzo??
Wel, maar daar gaat het niet over. Het gaat over extremisten
pi_18120810
Wel toevallig dat die gestoorden het altijd hebben voorzien op rechtse politici, Fortuyn, Balkenende en nu van Aartsen.

De demonisatie van links raakt bij minder labielen toch een snaar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18120859
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wel toevallig dat die gestoorden het altijd hebben voorzien op rechtse politici, Fortuyn, Balkenende en nu van Aartsen.

Misschien is de vrouw wel gebrainwashed door NOVA, voelde ze zich daar zo verbonden mee waarna ze besloten heeft daad bij het woord te voegen en NOVA daarvan op de hoogte te stellen.
eeeh
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 23:24:05 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18120910
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Volgens mij was het zo dat de man tegen die vrouw zei; "wilde je hem vermoorden" (of zoiets dergelijks) waarop de vrouw zei; "ze willen mij toch ook vermoorden." Over psychotisch heb ik niets gehoord, alleen dat ze verward was.
Ze vroegen hem te omschrijven wat voor vrouw het was en verder dan dat ze verward was en een 'kantoortype' kwam hij niet. Laat niet zoveel te raden over als dat het enige is wat dan in je opkomt als omschrijving. En als ze dan gaat roepen dat mensen haar willen vermoorden denk ik aan een psychose.
pi_18120924
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:21 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Misschien is de vrouw wel gebrainwashed door NOVA, voelde ze zich daar zo verbonden mee waarna ze besloten heeft daad bij het woord te voegen en NOVA daarvan op de hoogte te stellen.
Het is vandaag 1 april. Dat is 20 dagen na 11 maart, 11-3 dus. 20 - 11 = 9. 9 is het lievelings getal van de Illuminatie. 9 x 3 = 36. 36 + 3 (het goede getal van de Illuminatie) = 39.

39 is het aantal dagen van tussen de voorlaatste en laatste moord van jack the ripper. deze vrouw is dus een afstammeling van Jack the Ripper.

Nog meer idiote verbonden of heb je genoeg gehad?
  donderdag 1 april 2004 @ 23:26:05 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18120951
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:19 schreef Strolie75 het volgende:

Wie heeft Van Aartsen gedemoniseerd?

De Linkse Media kan het niet gedaan hebben, aangezien Van Aartsen als beste politicus wordt gezien bij de pers.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_18121363
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef Sidekick het volgende:
Wie heeft Van Aartsen gedemoniseerd?

De Linkse Media kan het niet gedaan hebben, aangezien Van Aartsen als beste politicus wordt gezien bij de pers.
Niet van Aartsen persoonlijk, maar het continu op een zeer laag niveau schoppen tegen het zogenaamde asociale rechtse kabinet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 23:47:24 #86
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18121451
De linkse terreur kent geen grenzen.

Zalm gewond
  donderdag 1 april 2004 @ 23:50:41 #87
90140 TFD
Business Man
pi_18121536
Dus toch een aanslag. Nou toe maar.

Wie wordt de volgende kunnen we geen poll starten

Ik ga voor Herben ik bedoel die is nu net zo nietszeggend als van aartsen.

donderdag 1 april 2004 @ 23:50:57 #88
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18121540
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Niet van Aartsen persoonlijk, maar het continu op een zeer laag niveau schoppen tegen het zogenaamde asociale rechtse kabinet.
Er zijn idd wat oneliners die kwalitatief niet denderend zijn. Maar wat voor haatdragende boodschappen hebben de linkse politici geuit?

Zo kan ik ook wel zeggen dat er op zeer laag niveau tegen de Islam wordt geschopt om de schuld van misdaden tegen moslims bij Rechts Nederland te leggen.
pi_18121985
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:47 schreef NorthernStar het volgende:
De linkse terreur kent geen grenzen.

Zalm gewond
De communistische schoonmaker heeft de vloer te glad gemaakt.
pi_18122021
Wat hier nu zo merkwaardig is, is dat er in dit soort zaken een omgekeerde redenering wordt gehouden, nl: doordat de vrouw dit soort uitingen en daden heeft gedaan, moet zij wel gestoord zijn en is dus van een linkse samenzwering geen sprake.
Net zo als klaas de Vries na de moord op Fortuyn wist te melden dat het om een gek ging die alleen handelde en dat het niet om een politiek moord ging (hoe wist die dat zo snel ?)

Ik zeg dus, voor de goede orde, niet dat het wel om een linkse samenzwering gaat, alleen de argumentatie van het tegendeel deugt van geen kanten.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:12:50 #91
90333 Stef_Unicef
Ik schijt kaviaar
pi_18122027
Nog meer korten op uitkeringstrekkers zodat ze geen auto meer kunnen rijden
pi_18122040
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:12 schreef Stef_Unicef het volgende:
Nog meer korten op uitkeringstrekkers zodat ze geen auto meer kunnen rijden
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:57:08 #93
74080 Goodluck
pi_18122617
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ze heeft nog meer geroepen. Bijvoorbeeld "ze willen me dood maken, ze willen me dood maken".
Wat heel voor de hand liggend lijkt te duiden op de "greep" van het huidige kabinet die de vrouw als een verstikking ervaart.
quote:
Maar goed, je had je oordeel vanmiddag al klaar, ik begrijp dat we je daar niet zo 1-2-3 vanaf kunnen brengen.
Klopt, ik ben er ten stelligste van overtuigd dat de vrouw uit politieke motieven heeft gehandeld . Ze is zeker weten in de war maar dat wil niet zeggen dat haar redenen om Van Aartsen aan te rijden niet politiek waren. Ze is naar alle waarschijnlijkheid bij het korte voorhout (waar veel politici lopen) op zoek gegaan naar een rechtse politicus en trof uitgerekend Van Aartsen, wat volgens haar eigen zeggen, "het ideale target" was.
pi_18122675
Gaan we nu bij iedere rechtse politicus die een ongelukje krijgt dit hele toneelstuk opvoeren???OMG
  vrijdag 2 april 2004 @ 01:06:10 #95
74080 Goodluck
pi_18122694
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
Gaan we nu bij iedere rechtse politicus die een ongelukje krijgt dit hele toneelstuk opvoeren???OMG
Welk toneelstukje ?
Je gaat mij toch niet vertellen , zeker niet na alle berichtgeving, dat dit zomaar een "ongelukje" was ?
pi_18122714
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:57 schreef Goodluck het volgende:
Klopt, ik ben er ten stelligste van overtuigd dat de vrouw uit politieke motieven heeft gehandeld . Ze is zeker weten in de war maar dat wil niet zeggen dat haar redenen om Van Aartsen aan te rijden niet politiek waren. Ze is naar alle waarschijnlijkheid bij het korte voorhout (waar veel politici lopen) op zoek gegaan naar een rechtse politicus en trof uitgerekend Van Aartsen, wat volgens haar eigen zeggen, "het ideale target" was.
Is dit stukje echt serieus bedoeld????????? Sorry hoor, maar het is echt zo lachwekkend. Ongelooflijk, dat je het uit je toetsenbordje krijgt geperst. Ik vind het echt schandalig en vindt dat dit soort discussies echt uit de hand aan het lopen zijn. Mensen die dit soort beweringen doen, zouden eens wat langer na moeten denken over de gevolgen ervan. Je kan echt niet zomaar alles roepen en je fantasie de vrije loop laten. Echt verbijsterend
  vrijdag 2 april 2004 @ 01:07:56 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_18122719
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze precies hetzelfde had gedaan als Bos daar stond voor een foto-shoot.

Het blijft speculeren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_18122723
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 01:06 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Welk toneelstukje ?
Je gaat mij toch niet vertellen , zeker niet na alle berichtgeving, dat dit zomaar een "ongelukje" was ?
Ongelooflijk.
pi_18122726
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 01:06 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Welk toneelstukje ?
ik zou het niet durven zeggen, ik heb ook een hoop ontwikkelingen gemist vanavond, maar ik hoorde wel dat die fotosessie niet van te voren bekend was, waar die gehouden werd, dat kan 2 dingen betekenen, of die vrouw is echt een gek die zin had om iemand aan te rijden of die fotograaf zit ook in het komplot.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 april 2004 @ 01:10:02 #100
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18122748
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:57 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Wat heel voor de hand liggend lijkt te duiden op de "greep" van het huidige kabinet die de vrouw als een verstikking ervaart.
Voor de hand liggend?
Dan zie ik een vrouw die denkt vermoord te gaan worden, en zodoende via dit dat probeert te voorkomen. En al slaat het op het kabinetsbeleid en handeld ze uit politieke motieven, geen enkele politicus porbeert de mensen wijs te maken dat dit beleid mensen probeert te doden. Er is geen onderbouwing voor demonisatie. Mocht de vrouw wel uit politieke motieven hebben gehandeld, dan nog is dat volledig de verantwoordlijkheid van de vrouw zelf.

Kritiek op het regeringsbeleid met de leuk klinkende oneliners is net zo normaal als kritiek op moslims. Als iemand een moskee platbrandt met de tekst "ze gaan ons vermoorden", dan is het toch ook dom om schuld bij Cliteur te zoeken oid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')