Ik vind het enigzins irritant dat rechts Nederland steeds zielig begint te doen over die bedrijgingen. Net of rechts daar alleen last van had. O.a. Melkert en Paul Rosenmoller hadden hier ook last van.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef Koos Voos het volgende:
Grappig.. links Fok struikeld hier over elkaar om maar vooral te benadrukken dat het geen aanslag is terwijl het wel duidelijk is (NOVA) dat het wel zo is... de linkse extremisten moeten nu eindelijk eens worden aangepakt !
De dierenbevrijders, de millieumafkezen en de fascisten van Kafka, te lang hebben ze vrijelijk kunnen opereren onder bescherming van links bestuur.
Dat wil ik niet tegenspreken. Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef DaveHarris het volgende:
Ze heeft misschien wel op pure willekeur voor van Aarsten gekozen, omdat van Aartsen daar toevallig was. Misschien had ze, als ze een ander doelwit wat "zo met mensen omgaat" zag had ze daar inderdaad wel voor gekozen. Maar dat maakt de aanslag niet minder slinks.
Precies,quote:Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef Koos Voos het volgende:
...
De dierenbevrijders, de millieumafkezen en de fascisten van Kafka, te lang hebben ze vrijelijk kunnen opereren onder bescherming van links bestuur.
Idd. Die linkse heilprofeten moeten maar eens ophouden met het denken dat alles maar geoorlooft is om rechts monddood te maken.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef DaveHarris het volgende:
Ze heeft misschien wel op pure willekeur voor van Aarsten gekozen, omdat van Aartsen daar toevallig was. Misschien had ze, als ze een ander doelwit wat "zo met mensen omgaat" zag, daar inderdaad wel voor gekozen. Maar dat maakt de aanslag niet minder slinks.
Op FP bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Knap. Ik vraag me af waar je je op baseert. Misschien moet je de politie in Den Haag even bellen.
Als VVD'ster was ze het niet eens met het beleid van die partij. Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 22:28 schreef DaveHarris het volgende:
Het is mij al duidelijk dat dit weereens een slinkse aanslag is, lang leve de tollerantie!
quote:"Ja, dit is exactly the target, zei ik net nadat ik voor Hotel des Indes had geparkeerd en Van aartsen voorbij liep over het gras. Overdag veel getuigen. U bent krankzinnig. Dat gewetenloos tuig dat uw excuus moet zijn zal door mij afgestraft worden.'
quote:'Ik hoop dat Van Aartsen zich doodgeschrokken is. Ik vind het zielig voor die ambtenaar. Maar die is niet zwaargewond. Dat riep ik ook: hij is toch niet kapot....'
Pot en ketel. Hetzelfde doe jij ookquote:Op donderdag 1 april 2004 22:50 schreef NorthernStar het volgende:
Ja hoor, hoe kunnen we dit weer politiek uitbuiten!
Nee, dat was een "gewone" idioot.quote:Een schizofrene, psychotische vrouw.... Die man die vorig jaar met een mes op zoek was naar Balkenende was toch zeker ook (s)links geweld?
Gooi deze mafkees eens in een amsterdamse achterbuurtquote:Dittrich onderstreepte dat het "van groot belang is dat politici gewoon op straat kunnen lopen, zonder bewaking''.
Die zijn ook niet blootgesteld aan een pogingquote:Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het enigzins irritant dat rechts Nederland steeds zielig begint te doen over die bedrijgingen. Net of rechts daar alleen last van had. O.a. Melkert en Paul Rosenmoller hadden hier ook last van.
Ooooh, dan is het niet erg natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die zijn ook niet blootgesteld aan een poging
Idd, dit is om van te walgen. Ze had deze poging het beste kunnen ondernemen tijdens de verkiezingen. Dan hadden we er nog wat aan gehad als rechts NL zijnde.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Goodluck het volgende:
1+1=2: Dit is links extremisme!
Rechtse mensen kunnen dus niet sociaal zijn ? Dat is wat je feitelijk zegt.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Goodluck het volgende:
De motieven van de vrouw zijn inmiddels ook bekend. Uit de mails die eerder naar Nova zijn verstuurd melde ze dat ze het : "schandalig vond hoe er in dit land met mensen werd omgegaan" om aangekomen bij het korte voorhout te melden " Just the right target". 1+1=2: Dit is links extremisme!
Nee, inderdaad niet. Een brief met bloem of een paar kogels krijgen is in geen verhouding met een mislukte aanrijding.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het niet erg natuurlijk.
Allemaal in de bizarre gedachtengang van de linkse medemens.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Rechtse mensen kunnen dus niet sociaal zijn ? Dat is wat je feitelijk zegt.
Nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pot en ketel. Hetzelfde doe jij ook![]()
Niet zo trollen meneertje.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef Steijn het volgende:
Ah, nu is het dus toch weer een aanslag, amusant.
Ze heeft nog meer geroepen. Bijvoorbeeld "ze willen me dood maken, ze willen me dood maken". Maar goed, je had je oordeel vanmiddag al klaar, ik begrijp dat we je daar niet zo 1-2-3 vanaf kunnen brengen.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Goodluck het volgende:
De motieven van de vrouw zijn inmiddels ook bekend. Uit de mails die eerder naar Nova zijn verstuurd melde ze dat ze het : "schandalig vond hoe er in dit land met mensen werd omgegaan" om aangekomen bij het korte voorhout te melden " Just the right target". 1+1=2: Dit is links extremisme!
Volgens mij was het zo dat de man tegen die vrouw zei; "wilde je hem vermoorden" (of zoiets dergelijks) waarop de vrouw zei; "ze willen mij toch ook vermoorden." Over psychotisch heb ik niets gehoord, alleen dat ze verward was.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef NorthernStar het volgende:
Ik basseer me voorlopig op die man die de vrouw na het voorval uit de auto heeft gehaald en zo'n vijf-tien minuten heeft vastgehouden (en toen heeft laten gaan). Hij zei duidelijk dat het een verwarde psychotische vrouw was en dat ze dingen riep dat iedereen haar wilde vermoorden en zo.
welquote:Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef NorthernStar het volgende:
Nee, dat doe ik niet.
Ik denk dat als hij beleefd blijft terwijl hij aangereden word hij er ook geen politiek punt uit sleept. Dat zal hoogstends de media of de publieke opinie doen.quote:En als Van Aartsen een vent is zal die het ook niet willen dat anderen (of hijzelf) met zoiets aan de haal gaan. Kijken of ie opportunistisch is of niet.
Dat bewijst idd dat ze links is.quote:Ik basseer me voorlopig op die man die de vrouw na het voorval uit de auto heeft gehaald en zo'n vijf-tien minuten heeft vastgehouden (en toen heeft laten gaan). Hij zei duidelijk dat het een verwarde psychotische vrouw was en dat ze dingen riep dat iedereen haar wilde vermoorden en zo.
Rechtse mensen kunnen niet in de war zijn ofzo??quote:Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat bewijst idd dat ze links is.
Er is niets mis met links, er is iets mis met extremiteiten.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat bewijst idd dat ze links is.
Wel, maar daar gaat het niet over. Het gaat over extremistenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:17 schreef schatje het volgende:
Rechtse mensen kunnen niet in de war zijn ofzo??
Misschien is de vrouw wel gebrainwashed door NOVA, voelde ze zich daar zo verbonden mee waarna ze besloten heeft daad bij het woord te voegen en NOVA daarvan op de hoogte te stellen.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wel toevallig dat die gestoorden het altijd hebben voorzien op rechtse politici, Fortuyn, Balkenende en nu van Aartsen.
De demonisatie van links raakt bij minder labielen toch een snaar.
Ze vroegen hem te omschrijven wat voor vrouw het was en verder dan dat ze verward was en een 'kantoortype' kwam hij niet. Laat niet zoveel te raden over als dat het enige is wat dan in je opkomt als omschrijving. En als ze dan gaat roepen dat mensen haar willen vermoorden denk ik aan een psychose.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat de man tegen die vrouw zei; "wilde je hem vermoorden" (of zoiets dergelijks) waarop de vrouw zei; "ze willen mij toch ook vermoorden." Over psychotisch heb ik niets gehoord, alleen dat ze verward was.
Het is vandaag 1 april. Dat is 20 dagen na 11 maart, 11-3 dus. 20 - 11 = 9. 9 is het lievelings getal van de Illuminatie. 9 x 3 = 36. 36 + 3 (het goede getal van de Illuminatie) = 39.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Misschien is de vrouw wel gebrainwashed door NOVA, voelde ze zich daar zo verbonden mee waarna ze besloten heeft daad bij het woord te voegen en NOVA daarvan op de hoogte te stellen.
Wie heeft Van Aartsen gedemoniseerd?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:19 schreef Strolie75 het volgende:
De demonisatie van links raakt bij minder labielen toch een snaar.
Niet van Aartsen persoonlijk, maar het continu op een zeer laag niveau schoppen tegen het zogenaamde asociale rechtse kabinet.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef Sidekick het volgende:
Wie heeft Van Aartsen gedemoniseerd?
De Linkse Media kan het niet gedaan hebben, aangezien Van Aartsen als beste politicus wordt gezien bij de pers.
Er zijn idd wat oneliners die kwalitatief niet denderend zijn. Maar wat voor haatdragende boodschappen hebben de linkse politici geuit?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet van Aartsen persoonlijk, maar het continu op een zeer laag niveau schoppen tegen het zogenaamde asociale rechtse kabinet.
De communistische schoonmaker heeft de vloer te glad gemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:47 schreef NorthernStar het volgende:
De linkse terreur kent geen grenzen.
Zalm gewond
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:12 schreef Stef_Unicef het volgende:
Nog meer korten op uitkeringstrekkers zodat ze geen auto meer kunnen rijden
Wat heel voor de hand liggend lijkt te duiden op de "greep" van het huidige kabinet die de vrouw als een verstikking ervaart.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer geroepen. Bijvoorbeeld "ze willen me dood maken, ze willen me dood maken".
Klopt, ik ben er ten stelligste van overtuigd dat de vrouw uit politieke motieven heeft gehandeld . Ze is zeker weten in de war maar dat wil niet zeggen dat haar redenen om Van Aartsen aan te rijden niet politiek waren. Ze is naar alle waarschijnlijkheid bij het korte voorhout (waar veel politici lopen) op zoek gegaan naar een rechtse politicus en trof uitgerekend Van Aartsen, wat volgens haar eigen zeggen, "het ideale target" was.quote:Maar goed, je had je oordeel vanmiddag al klaar, ik begrijp dat we je daar niet zo 1-2-3 vanaf kunnen brengen.
Welk toneelstukje ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
Gaan we nu bij iedere rechtse politicus die een ongelukje krijgt dit hele toneelstuk opvoeren???OMG
Is dit stukje echt serieus bedoeld?????????quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:57 schreef Goodluck het volgende:
Klopt, ik ben er ten stelligste van overtuigd dat de vrouw uit politieke motieven heeft gehandeld . Ze is zeker weten in de war maar dat wil niet zeggen dat haar redenen om Van Aartsen aan te rijden niet politiek waren. Ze is naar alle waarschijnlijkheid bij het korte voorhout (waar veel politici lopen) op zoek gegaan naar een rechtse politicus en trof uitgerekend Van Aartsen, wat volgens haar eigen zeggen, "het ideale target" was.
Ik denk dat ze precies hetzelfde had gedaan als Bos daar stond voor een foto-shoot.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
Gaan we nu bij iedere rechtse politicus die een ongelukje krijgt dit hele toneelstuk opvoeren???OMG
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:06 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Welk toneelstukje ?
Je gaat mij toch niet vertellen , zeker niet na alle berichtgeving, dat dit zomaar een "ongelukje" was ?
ik zou het niet durven zeggen, ik heb ook een hoop ontwikkelingen gemist vanavond, maar ik hoorde wel dat die fotosessie niet van te voren bekend was, waar die gehouden werd, dat kan 2 dingen betekenen, of die vrouw is echt een gek die zin had om iemand aan te rijden of die fotograaf zit ook in het komplot.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:06 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Welk toneelstukje ?
Je gaat mij toch niet vertellen , zeker niet na alle berichtgeving, dat dit zomaar een "ongelukje" was ?
Voor de hand liggend?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:57 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Wat heel voor de hand liggend lijkt te duiden op de "greep" van het huidige kabinet die de vrouw als een verstikking ervaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |