quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:35 schreef bukgeit het volgende:
OMD - Architecture & Morality
ik ken 'm ook alleen maar in het geel
Johnny Depp?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:40 schreef bukgeit het volgende:
Welke beroemde Amerikaanse acteur gaat een documentaire presenteren over Nick Drake op de BBC?
Volgens dit meisje is hij niet knapper dan Johnny Depp hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:13 schreef belsen het volgende:
Leonardo DiCaprio?
bron: nme.comquote:BRAD PITT is to turn DJ – and is presenting a documentary on NICK DRAKE.
Pitt, a big fan of Drake, will present the documentary on BBC Radio 2.
’Lost Boy - In Search Of Nick Drake’, tells the story of the English singer-songwriter, who died virtually unknown in 1974 at the age of 26.
The documentary is broadcast on May 22 at 9pm.
Pitt said: "I was introduced to Nick Drake's music about five years ago, and am a huge admirer of his records.
"When Radio 2 approached me to get involved in this project, I was delighted to be asked and pleased that I was able to fit it into my schedule."
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:49 schreef Jimmy het volgende:
Nelly Furtado
bron: feesttent.nlquote:We haden al eens eerder gemeld dat Lee Towers het officiele EK-lied ging zingen, maar pas vandaag werd het echt definitief. Met het nummer "Allemaal achter oranje" zal Towers de vedetten proberen te steunen tijdens de jacht op de Europese titel. Het is overigens geen nieuw nummer, want dit lied was al eens eerder uitgebracht door Lee Towers. Dit echter zonder succes.
Gek genoeg kom ik daar niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef placebeau het volgende:
kon je ook in het nelly furtado topic lezen
geweldige bronquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:52 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt me ook een veel betere keus.
Dit ook nog even gevonden:
[..]
bron: feesttent.nl
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Snap?
Grobbel + 1quote:Op woensdag 7 april 2004 00:08 schreef Grobbel het volgende:
Venga Boys.
Cristina Branco...quote:Op woensdag 7 april 2004 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Moonspell
Amalia Rodrigues
Christina Branco
Madredeus
Misia
Inderdaad. Maar het is niet goed.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:50 schreef ranja het volgende:
Het zal wel iets heel ergs zijn. Looking for freedom van David Hasselhoff ofzo.
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:52 schreef ranja het volgende:
Of iets nederlands. Die fügeltanz van Der Electronicas ofzo
Hitmeister ranja +1quote:Op woensdag 7 april 2004 00:53 schreef ranja het volgende:
Ojee... Vati Abraham und der Smurfen dan?
Nee.. - ook niet op Vliegveld Eelde Airportquote:Op woensdag 7 april 2004 01:13 schreef bukgeit het volgende:
In de Apenheul?
-geen idee-
quote:I go within towards the low one from goes them, in which beloved getlteman, if you are young, glie them port until I have rendered it to dad and Mary has come them to contact of in the High School, when it had seventeen years just, on which we would put in on the external part in reduction of this goes them, where the fields were greens
Is goed volgens mij. Nu zie ik pas dat de interpunctie aan gort is, dat maakt het zo lastigquote:Op woensdag 7 april 2004 08:35 schreef Gambolputty het volgende:
The river - Bruce Springsteen?
Kijk, now we're talking dit is het nummer waar we over praten. Gambolputty +1quote:Op woensdag 7 april 2004 08:35 schreef Gambolputty het volgende:
The river - Bruce Springsteen?
Lijkt mij ook zoquote:Op woensdag 7 april 2004 08:54 schreef bigshadow het volgende:
nickelback lijkt me zo
Mark +1 En tsja die foto, soms een beetje misleiden mag wel!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:27 schreef Mark het volgende:
Weird Al Yankovic
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Sammy Davis Jr.
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:02 schreef Z het volgende:
Curtis Mayfield?
bigshadow +1quote:Op woensdag 7 april 2004 10:54 schreef bigshadow het volgende:
meindert talma?
Tip was een weggevertjequote:Op woensdag 7 april 2004 10:55 schreef Z het volgende:
[..]
bigshadow +1
Uit het niets komt grobbel de punten claimen!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:03 schreef Grobbel het volgende:
Notwist.
Ook echt geen idee, zo bekend ben ik niet met de band.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:30 schreef Mark het volgende:
Pas
En gezien het feit dat het 12 uur is nu, levert die je een punt op.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eentje weet ik: Lali Puna
ik probeer bij tijd en wijlen wel eens het slacker topic te doorgronden, ik dacht altijd dat jullie geheimtaal spraken maar het zijn dus bandsquote:Op woensdag 7 april 2004 12:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Verder hadden uiteraard ook Console, Tied + Tickled Trio en Ms John Soda genoemd kunnen worden. Ik vind het zelf niet echt onbekende namen, maar wellicht viel dat toch enigszins tegen...
Goed topic is dat!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik probeer bij tijd en wijlen wel eens het slacker topic te doorgronden, ik dacht altijd dat jullie geheimtaal spraken maar het zijn dus bands![]()
Heel goed. bartrid+1quote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef bartrid het volgende:
uit a clockwork orange.
Mark + 1quote:Op woensdag 7 april 2004 14:50 schreef Mark het volgende:
Rolling Stones - Fool to cry
meneer bartrid +1quote:Op woensdag 7 april 2004 15:05 schreef bartrid het volgende:
da's meneer tone loc.
Die tip deed het hem wel trouwens!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:39 schreef Mark het volgende:
Waardeloze tip:
Hij is ook actief als zanger van deze band:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Z het volgende:
Mark Kozeleck oid, van de Red House Painters
Ik wordt altijd wat nerveus van de beste man, vooral z'n stemgeluid vind ik vervelend...! Even wat verzinnen ...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef Mark het volgende:
[..]Mark Kozelek van de Red House Painters
Aanrader voor liefhebbers van het genre! Ook opmerkelijk: zijn akoestische versies van AC/DC nummers uit de tijd van Bon Scott, geeft weer een heel nieuwe kijk op die band
Z +1
Had jij je punt gehad voor "Loudon de derde" in het vorige topic?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook ja, Sebadoh.
Ik vraag het wel even aan belsen vanavond.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Weet niet of iemand die vet gedrukt heeft naderhand.
zolang ik weet dat ik niet alleen benquote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef bigshadow het volgende:
I second that
Mark +1quote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef Mark het volgende:
Me first and the gimme gimmes
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Jimmy het volgende:
Beastie Boys
batrid + 1quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef bartrid het volgende:
luscious jackson?
En hier nog een late call voor een puntje voor Zquote:Op woensdag 7 april 2004 16:03 schreef Z het volgende:
Sebadoh.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:29 schreef Grobbel het volgende:
De lead-zangeres van Shivaree?
Yepquote:Op woensdag 7 april 2004 19:58 schreef dolle_hond het volgende:
mireille mathieu
placebeau +1quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef placebeau het volgende:
walter grootaerts
Dan hebben we het toch over Bart Peeters en consorten?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef placebeau het volgende:
jullie kennen the radios toch?
Nana zal wel een afkorting van iets schunnings zijn? In de trant pipi en booboo?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:02 schreef placebeau het volgende:
juist
nu nog waarom.
inderdaad!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'while she flows' zien de Amerikanen dit misschien als ejaculeren? En van 'she goes nana' kan ik niet meer maken dan 'ze komt klaar'. Of denk ik nu heel platvloers?
grobbel + 1quote:Op woensdag 7 april 2004 22:58 schreef Grobbel het volgende:
dEUS.
Ik denk zelfs dat de meeste triviaspelers hem hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 22:59 schreef Jimmy het volgende:
[..]
grobbel + 1
Wel erg snel
Zou er eigenlijk een cd zijn die we allemaal hebben?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de meeste triviaspelers hem hebben![]()
Denk het niet, hoewel een aantal albums een goede kans maakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zou er eigenlijk een cd zijn die we allemaal hebben?
Blanc Desir zeker?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Grobbel, succes met je tentamens.
Wat hebben Duran Duran en Gus Gus met elkaar gemeen?
Geintje!!
Omdat de zanger van Noir Desir een paar jaartjes in de gevangenis mag doorbrengen, hebben andere ND-leden onder een andere naam een cd uitgebracht. Onder welke naam?
nee. zeker niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Blanc Desir zeker?
Dag Venlo?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uh, heren. Zie nu dat mijn informatie niet helemaal juist was.Sorry!!
Nieuwe vraag dan maar: hoe heet het laatste album van Hallo Venray?
Nee, Engelse titel.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dag Venlo?
Nogmaals, heb een trage computer. SCANMANquote:Op donderdag 8 april 2004 00:12 schreef scanman01 het volgende:
I'm Not A Senseless Person, At Least I Don't Want To Be ?
Het was niet de bedoeling dat jij hier ook zou ronddwalenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
Rosanna Arquette
Pamela??quote:Op donderdag 8 april 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak, dus weet niet wat makkelijk is en wat niet.
Vraag: Voor welke actrice maakte de popgroep Toto ooit een nummer?
Talking Heads - Once in a lifetimequote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef prupke het volgende:
Wie zong : er is water op de bodem van de oceaan?
yes!!!! you are so damn right!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Talking Heads - Once in a lifetime![]()
Kunnen die ook al nederlands dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Talking Heads - Once in a lifetime![]()
sorry...wilde er niet tussendoor wringen.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Gambolputty het volgende:
Alhoewel de vraag aan Ranja was....
Wat zongen ze dan??quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen die ook al nederlands dan?
gokje maken dat ze dat niet hebben gezongen?
Ga maar verder dan dan kan ik slapenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Gambolputty het volgende:
Alhoewel de vraag aan Ranja was....
No problem.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
sorry...wilde er niet tussendoor wringen.
Da's helemaal juistquote:Op donderdag 8 april 2004 01:39 schreef bukgeit het volgende:
Da's Smokey, Smokey Robinson
Nog even voor wat het waard is: The Dismemberment Plan Is Terrified. De hoes van Emergency & I deed inderdaad de truc.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:29 schreef Grobbel het volgende:
Okay, een beetje riskante indievraag, geen idee of iemand deze zal herkennen...
Een albumhoes die hoort bij een album waarvan ik de naam en uitvoerenden wil weten.
[afbeelding]
Van een Boudewijn de Groot tribute, geloof ik.quote:Op donderdag 8 april 2004 01:58 schreef bukgeit het volgende:
Waar kennen The Scene, The Serenes, Arno, Tröckener Kecks, Burma Shave, Shine, Sjako!, Bettie Serveert, Daryll-Ann, Julia P. Hersheimer, Rowwen Hèze, dEUS, Hallo Venray, Prodigal Sons, De Dijk en The Nits elkaar van?
Inderdaad, Grobbel, Als de rook om je hoofd is verdwenenquote:Op donderdag 8 april 2004 06:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Van een Boudewijn de Groot tribute, geloof ik.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhw ja.... Heb mijn hersenen echt enorm gepijnigd. Heb niet de originelen in huis... Ik vind overigens "The Dismemberment Plan Is Terrified" een fantastische naam voor een CD.quote:Op donderdag 8 april 2004 02:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nog even voor wat het waard is: The Dismemberment Plan Is Terrified. De hoes van Emergency & I deed inderdaad de truc.
Bandnamen die terugkeren in albumtitels zijn cool.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:30 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind overigens "The Dismemberment Plan Is Terrified" een fantastische naam voor een CD.
Dit had zo maar een vraag kunnen zijn! Ik zal wel even wat verzinnen, denk niet dat Grobbel nog online is...quote:Op donderdag 8 april 2004 09:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bandnamen die terugkeren in albumtitels zijn cool.
The Blue Moods Of Spain
The Tired Sounds Of Stars Of The Lid
De La Soul Is Dead
Hier alvast het antwoord: Death To The Pixiesquote:Op donderdag 8 april 2004 09:47 schreef Z het volgende:
[..]
Dit had zo maar een vraag kunnen zijn! Ik zal wel even wat verzinnen, denk niet dat Grobbel nog online is...
quote:If you care to know, We went to Germany in July to play a festival. Ah...we really made a impression to those Germans. Yes. We trashed all our gear. Yes, we set a kick drum on fire to give thanks to the Rock Godz above. Yes, We threw two televisions out of our hotel window. Yes, we acted like complete buffoons...this was our little rock moment...to act out every rock cliche...Yes kids, we have fallen. Now that I've come my senses, I feel a little silly. We are a band that cares and we are here for the music. That is the truth. We can leave the asshole part of us behind. Well at least for now. Please don't give up on us yet. haha...
Ik reken hem goed!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:12 schreef Doc het volgende:
They know us by the trail of the dead ...?
Dank.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:18 schreef Z het volgende:
[..]
Ik reken hem goed!
Het is eik "...And You Will Know Us by the Trail of Dead" .
Doc +1
Het is een cover versie.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Only the good die young?
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Honestly van de mannen van Zwan
RoofingBurner +1quote:Op donderdag 8 april 2004 11:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Worstjes op haar borstjes?
quote:To jump so much in the river and leather to swim God's gonnawas left your already sent and if you can't gonna still light God's sees you buying a satellite
Klinkt wel lekker inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Z het volgende:
Toad the Wet Sprocket.
Dat zal wel niet goed zijn, maar altijd al een keer willen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |