moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:57 schreef Lemmeb het volgende:
Joh laat hem lekker
Daar vliegen ze bovenop.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openen
.. iddquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zat er ook al gefronst naar te kijken.
Een domme uitspraak van een dom iemand.
Die laat ik ook lekker, reageer ik niet eens op. Als die mensen ook maar enige invloed zouden hebben, was ik al 100 keer geband op POL en NWS, maar helaas voor hen is dat nog nooit gebeurd. Volgens mij letten de mods er niet eens meer op.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openen
Niet per se een ban, misschien een opfrissend geschiedkundig lesje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:03 schreef Fearlezz het volgende:
Aangezien moslims en hitler allebei het zelfde doel voor ogen hadden/hebben: uitroeien van alle joden...
Of krijg ik dan wel een ban, als ik dat zeg?
Dat is het nieuwe Random Forum.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Wat heeft dit met politiek te maken?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe Random Forum.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Monidique het volgende:
Overigens is anti-moslim wel anti-liberaal, maar dat terzijde.
Hitler zat in de politiekquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Wat heeft dit met politiek te maken?
* RM-rf gaat straks een discussietopic over Cicciolina opstarten, met foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hitler zat in de politiek
Moslims willen graag vertegenwoordigd zijn in de politiek
[suikerpot]Misschien is een centraal BSB topic een idee. Net als bij poedel akkersloot zeg maar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
* MikeyMo gaat straks een discussietopic over Cicciolina opstarten, met foto's natuurlijk
Ik ben niet per definitie anti-moslim, wel anti-islam.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:11 schreef Lemmeb het volgende:
Wanneer is iemand trouwens 'anti-moslim'? Ik zou weleens een definitie hiervan willen zien.
Volgens mij ligt dit ook in lijn met:quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben niet per definitie anti-moslim, wel anti-islam.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
volgens mij snaptie trouwens het verschil niet tussen 'anti-moslim' en anti-moslimfundamentalisme', da's dan ook wel weer komisch
Als je moslims haat, en dus anti-moslim bent, dan houd je er dezelfde ideeën op na als wijlen Bush Hitler, want ook hij haatte een complete bevolkingsgroep/religie en probeerde ze zelfs te vernietigen, maar gelukkig kwam hij niet verder dan 2 miljoenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
"anti-moslim = hitlerfanaat"
ik zag deze ondertitel net bij bansheeboy en ik vind hem werkelijk nergens op slaan. Het meest wrange is nog wel dat bepaalde fundamentalistische moslims juist Hitler geweldig vinden omdat hij het gepresteerd heeft de wereld te verlossen van 6 miljoen joden (dat dat tot gevolg heeft gehad dat de door hun zo gehate staat Israel is opgericht snappen ze kennelijk niet, maar goed)
Want Moslims zijn allemaal liberaal, ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Monidique het volgende:
Mjah... BansheeBoy, dat zegt het wel, denk ik.
Overigens is anti-moslim wel anti-liberaal, maar dat terzijde.
Nee, dat moet het niet zijn. De moslims zijn nl. niet ant-joods, maar anti-zionistisch, zoals gelukkig heel Europa isquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef pberends het volgende:
Moet de titel niet zijn:
Pro-moslim = Hitlerfanaat
?
Jij begrijpt het tenminste..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Want Moslims zijn allemaal liberaal, ofzo?
Veeleer omdat liberalen voor godsdienstvrijheid zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Want Moslims zijn allemaal liberaal, ofzo?
Hahaha! Je maakt jezelf wel weer zo belachelijk!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je moslims haat, en dus anti-moslim bent, dan houd je er dezelfde ideeën op na als wijlen Bush Hitler, want ook hij haatte een complete bevolkingsgroep/religie en probeerde ze zelfs te vernietigen, maar gelukkig kwam hij niet verder dan 2 miljoen
Wat veel mensen tegenwoordig willen is de moslims vernietigen door ze monddood te maken
Ik ga toch voor het atheïsme.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch, ondanks al deze ongenuanceerde op en top semi-racistische denkbeelden op Fok! zal de islam de grootste religie worden in Nederland:
- moslims door grote gezinnen
- moslims door importhuwelijken
- moslims door bekeringen
- ontzuiling Christendom en andere B-religies
- ombouwen kerken naar moskeeën (zie bv. Veghel en Rotterdam)
- kleine gezinnen autochtonen
Dit alles maakt tot de simpele som dat de islam ondanks de onwil van velen de grootste religie zal worden.
Gelukkig weet je dat dat geen religie is maar een visiequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het atheïsme.
Mwah net als kleine kinderen met sinterklaas ben ik er eik van overtuigd dat ook moslims ooit zullen ondervinden dat Allah niet bestaat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch, ondanks al deze ongenuanceerde op en top semi-racistische denkbeelden op Fok! zal de islam de grootste religie worden in Nederland:
- moslims door grote gezinnen
- moslims door importhuwelijken
- moslims door bekeringen
- ontzuiling Christendom en andere B-religies
- ombouwen kerken naar moskeeën (zie bv. Veghel en Rotterdam)
- kleine gezinnen autochtonen
Dit alles maakt tot de simpele som dat de islam ondanks de onwil van velen de grootste religie zal worden.
Dat is een aanname die nergens op is gebasseerd is, wat ik constateer daarentegen staaf ik met de gegevens die we vandaag hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mwah net als kleine kinderen met sinterklaas ben ik er eik van overtuigd dat ook moslims ooit zullen ondervinden dat Allah niet bestaat.
Een heel mooi, uitstekend voorbeeld van een 'Guilt-by-Association' valse argumentatiequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je moslims haat, en dus anti-moslim bent, dan houd je er dezelfde ideeën op na als wijlen Bush Hitler, want ook hij haatte een complete bevolkingsgroep/religie en probeerde ze zelfs te vernietigen, maar gelukkig kwam hij niet verder dan 2 miljoen
Wat veel mensen tegenwoordig willen is de moslims vernietigen door ze monddood te maken![]()
Wat boeit het dan dat de Islam de grootste religie is? Er zijn nog veel meer mensen die niks geloven. Enne, je maakt, net als Hitler, een fatale fout. Je doet alsof Moslim een ras is. Want door geboorte word je geen moslim hoor. Aan de ene kant tel je wel de leegloop mee van het Christelijk geloof, maar aan de andere kant doe je wel alsof je door geboorte moslim word. Nou, ik zie buiten veen jongeren, die zichzelf misschien moslim noemen, maar het echt niet zijn. Ja qua ras misschien, maar qua gedrag niet!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat dat geen religie is maar een visie
Er zijn veel, veel meer mensen op de wereld die geloven dan mensen die niet geloven.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat boeit het dan dat de Islam de grootste religie is? Er zijn nog veel meer mensen die niks geloven.
Ieder mens is in zijn eerste levensjaren moslim (volgens de Islam).quote:Enne, je maakt, net als Hitler, een fatale fout. Je doet alsof Moslim een ras is. Want door geboorte word je geen moslim hoor.
Who gives a fuckquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig weet je dat dat geen religie is maar een visie
We hadden het dan ook over Nederland.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er zijn veel, veel meer mensen op de wereld die geloven dan mensen die niet geloven.
Ja volgens de Islam. Haha. Ze kunnen wel zeggen dat ík Moslim ben. Maar dan nog: roepen dat je Moslim bent of écht Moslim zijn, da's wel wat anders hè?quote:Ieder mens is in zijn eerste levensjaren moslim (volgens de Islam).
oh.. en Islam is niet de grootste religie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |