Ik moest lachenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:40 schreef Leah het volgende:
Ik heb de lamp eruit gedraaid ("Mama, ik kan niets zien" riep ie)
Ik ookquote:
Toch wel dus leah? gelukkig maar!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ook. Het nieuwtje is eraf, hij gaat gewoon lekker slapen! Vast omdat ie niets kan zien.
Ik vind dat zó knap dat jullie dat kunnen!! (Had het in een ander topic ook al gelezen). Maar het schijnt idd te werken, je moet even doorzetten, da heb je er vast veel 'plezier' van (en vooral je kind dus).quote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
In het begin hebben we Anna echt VEEL moeten laten huilen, soms wel drie kwartier tot een uur (na elk kwartier mag je wel even gaan troosten - in het bedje laten!)
Daarom vind ik het ook zo knap!quote:
Yup, stond bij ons ook in dat boekje.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Jarno het volgende:
Vaak duurt het voor je gevoel ook langer dan in werkelijkheid hoor. Het boekje adviseert dan ook om even een klusje te gaan doen of om de wekker even te zetten op een kwartier. Eerste dagen uitgezonderd komt ze maar zeer zelden voorbij de eerste 15 minuten.
Als ze echt huilt, laat ik haar ook echt niet liggen. Dat kan ik niet. Het is meer een soort van 'gezeur'. Niet met lange uithalen zoals wanneer ze honger of pijn heeft. Dat moet ik voor mezelf wel uit elkaar houden. Als ze protesteert in bed, moet ze blijven liggen, maar als ze honger heeft of een regeldag heeft, mag ze eruit.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo knap!
Het gaat zo tegen je natuur in lijkt me. Een huilend kind wil je troosten, toch?
Maar erg fijn voor jullie dat het bij Anna zo goed werkt!
Nou ja, veel keus heb je niet tochquote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef Igraine het volgende:
pfew 5 jaar, petje af dat je dat vol hebt gehouden...
Allen als ze ziek is of tandjes krijgt of een hele intense dag heeft gehad wordt ze één of meer keren wakker per nacht. Ik neem haar gewoon altijd even bij me dan en daarna leg ik haar weer terug en slaapt ze gewoon verder.
Wil je hiermee zeggen dat er hoop isquote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef Leah het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb toch al zeker een week gewoon doorgeslapen, voor het eerst in 5 jaar.
Zul je zien dat dit onmiddelijk afgestraft wordt, dan heb ik dit niet gepost.
Nou ja je hebt altijd nog de keus om in te storten of eenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou ja, veel keus heb je niet toch. Qua volhouden dan hè?
Hier was het een gevalletje van wat jij beschrijft, er was altijd wel een reden (in mijn ogen) dat ze wakker werden, maar dat dan maal twee. Dus als de 1 doorsliep deed de ander dat niet. En als ze allebei wèl sliepen, dan sliep ik niet.
Gek genoeg werd ik acuut slapeloos als ik zwanger was. Dus dan heb je al bijna twee jaar te pakken.
Ja, wrijf het er nog ff inquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef Igraine het volgende:
[..]
En 's morgens ook tot een uur of 9 slaapt vaak.![]()
Nou, ben niet ingestortquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou ja je hebt altijd nog de keus om in te storten of eenprobleem te ontwikkelen
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef Leah het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb toch al zeker een week gewoon doorgeslapen, voor het eerst in 5 jaar.
Maxim komt zelf uit bed??!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:00 schreef Martineke het volgende:
wat fijn Leah
ik heb toevallig de laatste 2 nachten mogen doorslapen van Romijntje. dat wil niet zeggen dat dat dan mocht van Maximdie stond gisteren om 12 uur snachts en half 5 smorgens aan me bed "mama, bij". vanmorgen was hij er pas om half 7
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:53 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Maxim komt zelf uit bed??!!dat durft Noa niet eens. Heeft hij al een groot bed ofzo?
O, dat heb ik ook, en daar wordt ik nog het meest moe van: ik kan zelf niet goed in slaap komen. Dus eerst 's avonds: manlief geeft laatste fles en ik lig in bed naar het plafond te starenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:24 schreef lcicle het volgende:
Zit er niets anders op dan toch maar elke nacht nog een borstvoeding te geven. Eigenlijk is dat ook wel makkelijk. Kost me maar 20 minuutjes en daarna slaapt hij weer.
Het probleem is alleen dat ik niet altijd weer in slaap kan vallen daarna.
Nja, ik lig meer in mijn gedachten keukens in te richten en Sinterklaascadeaus te bedenken enzo, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef lcicle het volgende:
Vreemd is dat ja.. alsof je toch stiekum een oogje in het zeil wilt houdenMaar wel vervelend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |