Meer een geen-idee-vraagquote:Op zondag 4 april 2004 18:48 schreef placebeau het volgende:
zondag, rustdag?
Klopt ook helemaal. Wees er wel snel bij want:quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef placebeau het volgende:
dat zijn the pixies
15 live CD's
bron: nme.comquote:The records will all be strictly limited editions and fans at the concerts will have first chance to buy them.
The live albums will be pressed at the shows in a limited edition of 1,000, with the exception of their Coachella Festival gig, where 2,000 will be made, Rolling Stone reports.
Half of the CDs will be available to pre-order through disclive.com with the rest being sold at the show. Any left over will be sold through the website. The recordings are individually numbered, foil-stamped, limited edition double-CD copies and will feature artwork individual to each show.
en op 1 april nog welquote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef Jimmy het volgende:
Marvin Gaye, door zijn vader nog wel!
En dat is helemaal correct! Onze rockende zuiderburen ware idd op pad met de lieden van QOTSA.quote:Op zondag 4 april 2004 21:54 schreef placebeau het volgende:
millionaire?
De nieuwste van phoenix - Alphabeticalquote:Op zondag 4 april 2004 22:22 schreef bukgeit het volgende:
Wat hangt er nu weer aan m'n luisterpaal?
[afbeelding]
ook een tvp plaatstquote:Op maandag 5 april 2004 10:29 schreef bartrid het volgende:
rustig hier vanmorgen...
Aaagggghhhhh weer zo'n typische vraag waar ik het antwoord van weet maar er niet op kan komenquote:Op maandag 5 april 2004 11:59 schreef Grobbel het volgende:
Onlangs is er van Radiohead een nieuwe limited (import-)EP uitgekomen genaamd Com Lag waarbij op 1 van de nummers (een Four Tet remix van Scatterbrain) een flinke brandfout heeft geresulteerd in een hoop gepiep en gekraak als je 'm probeert af te spelen. De platenmaatschappij EMI Toshiba heeft al aangegeven dat ze deze EP niet zullen herroepen, maar dit is zeker niet de eerste keer dat er wat is misgegaan met een Radiohead-release. Zo werden de eerste 150.000 Benelux exemplaren van Kid A op onverklaarbare wijze voorzien van een veertigtal seconden live-concert van een andere bekende band (welke overigens wel later werden herroepen).
Welke band was dit?
Daarom is het ook een brandfout. Die remix stond namelijk oorspronkelijk ook al op een eerdere single, en ook de Australische versie van Com Lag heeft niet die fout - dus op zich zijn er meer dan genoeg goede versies van de remix in omloop.quote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef Doeke het volgende:
[..]
Aaagggghhhhh weer zo'n typische vraag waar ik het antwoord van weet maar er niet op kan komenok gokje dan maar......het was als ik het goed had een hardrock band die je hoort....Rammstein
![]()
bytheway......Com Lag is zoals gewoonlijk tegenwoordig al weer van het net te plukken......en om eerlijk te zijn ik het die brandfout nog niet gehoord![]()
Je kent het wel.......weer zo'n typische Maandagquote:Op maandag 5 april 2004 12:20 schreef bartrid het volgende:
en je bent zo'n 10 minuten te laat
Was het niet zo dat Al Jourgensen bang was dat iedereen een bepaald nummer of album ofzo (waar 'ie zich dus kennelijk voor schaamde) te horen zou krijgen, en dat iemand toen tegen hem zei dat het waarschijnlijk alleen bij duizend homosexuele discjockeys ten gehore zou komen?quote:Op maandag 5 april 2004 12:13 schreef bartrid het volgende:
misschien wat te moelijk, maar we kijken wel. Nog maar een vraag over 1 van mijn favoriete bands ministry.
Hoe kwamen de 1000 Homo DJ's aan hun naam?
Iets laat maar daarom niet minder relevant!quote:Op maandag 5 april 2004 00:37 schreef Grobbel het volgende:
Cassius - 1999.
en jawel dat is hem helemaal. Zie bv de liner notes van de wax trax black box waar dit verhaal instaat. Zie ook http://www.prongs.org/ministry/homo/quote:Op maandag 5 april 2004 12:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Al Jourgensen bang was dat iedereen een bepaald nummer of album ofzo (waar 'ie zich dus kennelijk voor schaamde) te horen zou krijgen, en dat iemand toen tegen hem zei dat het waarschijnlijk alleen bij duizend homosexuele discjockeys ten gehore zou komen?
quote:Op maandag 5 april 2004 12:52 schreef bartrid het volgende:
missen allebei een lichaamsdeel?
ben in vorm vandaag....quote:Op maandag 5 april 2004 13:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
puntje en wederom een vraag voor Bartrid!
Iemand al een ideetje voor de Senser songteksten?
Nieuwe vraag:quote:Op maandag 5 april 2004 13:33 schreef bartrid het volgende:
jazeker, iggy_in_the_house +1.
TheSilentEnigma +1quote:Op maandag 5 april 2004 13:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Goo Goo Dolls!
En even verder gezocht en voila:quote:Op maandag 5 april 2004 13:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
@TheSilentEnigma: kan 1 lyric vinden van Senser:
http://www.songlyrics4u.c(...)l
Ok, sorry had ik niet begrepen. Asylum kan ik ook niet vinden.quote:Op maandag 5 april 2004 13:46 schreef bartrid het volgende:
yep, maar ze zocht lyrics van asylum, die kan ik ook nergens vinden....
Die is het ook niet......quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Mark het volgende:
Moest aan Cynic denken, maar die staat al in de omschrijving
Zeker wel!! puntje voor Mark !!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:07 schreef Mark het volgende:
Dillinger Escape Plan?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:14 schreef placebeau het volgende:
k's choice?
Sig?quote:Op maandag 5 april 2004 14:27 schreef placebeau het volgende:
met dat slodder-T-shirt en dat korte haar zag ik direct dat het een lesbische was
(voor de duidelijkheid, ben absoluut geen K's choice liefhebber)
eeuuhmm
van welk nummer komt mijn sig, en van wie is dat nummer?
Ok nu snap ik hemquote:Op maandag 5 april 2004 14:41 schreef placebeau het volgende:
signature:
I'm gonna love you anyhow
(en nee, het is niet placebo, het nummer is van een singer-songwriter)
in memoriamquote:Op maandag 5 april 2004 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Elliott Smith - Waltz no. 2
Telt Tatu voor 2?quote:Op maandag 5 april 2004 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Skin
Melissa Etheridge
KD Lange
Tori Amous
Is altijd zo joh......lekkere wijven blijken altijd pot te zijnquote:Op maandag 5 april 2004 15:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Is K3 Lesbie?![]()
karen is toch samen met gert verhulst (waarvan iedereen dacht dat hij een vaste relatie met samson had)quote:Op maandag 5 april 2004 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
als er een k3-dame lesbo is, dan alleen karen
Minus K3quote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Doeke het volgende:
Mellisa Etherige
Skin
KD LAng
Matilde Santing
Anne Clark
Tatu
K3
ahaquote:Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
karen is toch samen met gert verhulst (waarvan iedereen dacht dat hij een vaste relatie met samson had)
Samson heeft toch een relatie met Kabouter Plop?quote:Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
karen is toch samen met gert verhulst (waarvan iedereen dacht dat hij een vaste relatie met samson had)
die hebben toch pas bekend gemaakt dat het allemaal nep wasquote:Op maandag 5 april 2004 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoewel er erg veel connecties zijn te vinden tussen Tori Amos en een eventueel pot-zijn, ben ik niet overtuigd. Skin is idd bi, maar t.a.t.u. dacht ik dat het wel weer lesbo's waren.....
Als TATU dan inderdaad voor 2 zou tellen, stel ik voor dat het punt naar Doeke gaat. Bezwaren?quote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Doeke het volgende:
Mellisa Etherige
Skin
KD LAng
Matilde Santing
Anne Clark
Tatu
K3
Nee, die is het nietquote:Op maandag 5 april 2004 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is niet A Tribe Called Quest he?
Ahumquote:Op maandag 5 april 2004 16:01 schreef bigshadow het volgende:
damn guys and lady , ik moet van deze vraag af!
Similar Artists: Guru, Grand Puba, Gang Starr, Arsonists, Professor Griff, Poor Righteous Teachers, Paris, Heavyshift, Sadat X, Us3, Deems, Camp Lo, Pete Rock & C.L. Smooth, Spearhead, Justice System, Solsonics, MC Solaar, Digable Planets, The Roots, Rough House Survivors, Lakim Shabazz
Zie editquote:Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ahum![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 16:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
He!! Grand Puba en Sadat X, die waren toch van Brand Nubian? Zijn dat ze soms?
Ziet hij er nog jong uit voor zijn 68 Jaarquote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Yousu Ndour? (moeilijke naam)
Correct!! (Sorry, niet gezien) Mr Wizzle puntje erbijquote:Op maandag 5 april 2004 16:35 schreef MrWizzel het volgende:
Ik weet dat Roger Whittaker in Kenia geboren is, en ik gok dat hij ook wel ongeveer van die leeftijd is....
Misschien wel ja...... bartrid +1quote:Op maandag 5 april 2004 17:54 schreef bartrid het volgende:
het nog steeds fantastische Public Image LTD misschien?
Het had me verbaasd als iemand het had geweten, maar was toch benieuwd. Zie boven,andere foto. Wie is die charmante dame?quote:Op maandag 5 april 2004 19:23 schreef bigshadow het volgende:
als ik het zou weten gambol, dan had ik het je verklapt, nu maar wachten op een andere knappe kop
Ja da's dan weer overdreven snelquote:Op maandag 5 april 2004 19:25 schreef Z het volgende:
PJ Harvey
Andere foto van de man/band:quote:Op maandag 5 april 2004 19:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ben wel benieuwd wie die eerste van Gambolputty was.........
......en die van Bartrid is ook al zo'n "o ja" foto
O.k. dan. Anagram van tostiequote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjeezus, alweer een foto. En als ik ergens beroerd in ben.....
Hèhèquote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tiesto!!!!!
Bimmel ff niet gezienquote:Op maandag 5 april 2004 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Gambolputty, weet jij misschien:
-Waar ik songteksten van Senser kan vinden?
-Of er iets ernstigs met Bimmel aan het handje is?
Asylum. Stacked up is wel te vinden, maar teksten van Asylum niet. Ik heb wel de cd, maar in het boekje staan ook geen teksten....quote:Op maandag 5 april 2004 20:08 schreef Gambolputty het volgende:TSE, welke cd zoek je qua tekst?
Oh, sorry. Dat heb ik dus niet meegekregen, dus ik vroeg het me gewoon af. Het viel me op, vandaar.....quote:Op maandag 5 april 2004 20:08 schreef bukgeit het volgende:
Het is al vaker gezegd, maar Bimmel heeft een klus op een locatie zonder internet en 's avonds was ie hier toch al nooit.
melissa etheridgequote:Op maandag 5 april 2004 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjonge, die was makkelijk
Nog maar een niet zo moeilijke vraag dan:
Wie zei ooit dat ze haar kinderen nooit, maar dan ook noooooooooit mee naar de MacDonalds zou nemen?
quote:Op maandag 5 april 2004 20:21 schreef bukgeit het volgende:
Zo bedoelde ik het niet, je hoeft je niet te verontschuldigen.
ontop: Sinead?
Ook niet......quote:Op maandag 5 april 2004 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
madonna
* TheSilentEnigma lepelt een puntje bij Bukgeit naar binnenquote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef bukgeit het volgende:
Chrissie Hinde?
Jimmy blijft thuis want het is inderdaad Pink.quote:Op maandag 5 april 2004 21:33 schreef Jimmy het volgende:
Geen idee, maar als het een van de bovenstaande antwoorden is, sla ik even over met naar de bios gaan.
Kan die zingen dan?quote:Op maandag 5 april 2004 21:40 schreef bukgeit het volgende:
Er komt trouwens nog een Janis Joplin-film, maar dan met Renee Zellweger in de hoofdrol. Jimmy?
quote:Op maandag 5 april 2004 21:41 schreef Mark het volgende:
Wie lulde de ballen van een neushoorn?
Wie lulde de ballen van een neushoorn? (of zou dat gekund hebben)quote:Op maandag 5 april 2004 21:44 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Wie deed wat?
Zegt me niets...sorry. Punk zeker?quote:Op maandag 5 april 2004 21:57 schreef Mark het volgende:
Kom op! Niemand die deze songtext kent? Schande!
Dan zou je denken dat ik zou herkennen.quote:Op maandag 5 april 2004 22:08 schreef Gambolputty het volgende:
Zegt me niets...sorry. Punk zeker?
Weet niet of er op geparkeerde vragen mag worden geantwoord maar bij deze..... de meneer is Jah Wobblequote:Op maandag 5 april 2004 18:14 schreef bartrid het volgende:
dan ken je deze meneer ook vast wel:
Het is nog vroeg dus ik geef de antwoorden welquote:Op maandag 5 april 2004 23:41 schreef Doeke het volgende:
The The is eigenlijk gewoon Matt Johnson. Op bijna iedere cd speeld wel een bekende naam mee.
Noem er vijf en op welk album ze meespelen
Ik heb ook nooit gesuggereerd dat ie moeilijk was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Makkie: Howlin' Wolf
Sepultura is al goed hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
El Bailar En Su Sepulcro => Spaans
Dançar Em Sua Sepultura=> Portugees
Het heeft dus te maken met Sepultura, gokje, Roots Bloody Roots.
quote:Hope I die before I turn into Pete Townshend
Dat is hem! Doeke +1 en een nieuwe vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef Doeke het volgende:
Kurt Cobain?
Berkery +1quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:11 schreef Berkery het volgende:
Achja, Bruce Willis
Helemaal juistquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:42 schreef MrWizzel het volgende:
Videoclip You could be mine!
De heren van Guns 'n Roses zijn een waste of ammo voor de Terminator
Terminator 2, deel 1 is van 1984 en de Guns van 1985quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:41 schreef Z het volgende:
Geen bedreiging oid? Therminator 1 toch?
Henry Rollins, maar ik dacht dat dat zijn echte naam was....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:54 schreef MrWizzel het volgende:
Nieuwe vraag, van welke artiest zijn de volgende albums, en wat is zijn echte naam?
Hot Animal Machine
Sweatbox
Live at McCabe's
Zijn voornaam is wel goed...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Henry Rollins, maar ik dacht dat dat zijn echte naam was....:N
Je hebt eigenlijk wel gelijk, ik dacht alleen dat hij anders weer te gemakkelijk was, maar goed. Je krijgt van mij het volle punt en het recht van het stellen van een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef Mark het volgende:
Meestal worden dit soort vragen andersom gesteld, omdat vrijwel niemand die andere naam kent, en het dan niet te raden is. Heb het even opgezocht en dit is inderdaad niet te raden, tenzij je hints gaat geven
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef Z het volgende:
Dat moest van diep komen maar het is/zijn Wilson Phillips!
Hoe weet je dat nou? Mocht je een gebakje komen eten?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Mark het volgende:
[..]
..
Kwam er op omdat Mama Michelle Phillips vandaag jarig is.
Je bent Trivia-speler of je bent het nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:49 schreef Gambolputty het volgende:
Hoe weet je dat nou?
Michelle Phillips zat bij de Mama's & the Papa's. Haar dochter Chynna is een van de drie dames (de andere twee zijn dochters van Beach Boy Brian Wilson)quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef RoofingBurner het volgende:
mama Michelle?Welke is dat, ik zie alleen drie beebs staan.
![]()
de broer van Meatloaf.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:51 schreef Z het volgende:
Ik heb gister "Big Fish" gezien, erg leuke film en deze meneer speelde er in. Wie is hij?
[afbeelding]
Bob Dylan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef Z het volgende:
Hij trek gekke bekken als hij zingt en hij zingt grappige liedjes, in z'n eentje met een gitaar.
Idem, maar van zijn zoon weer welquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:49 schreef bigshadow het volgende:
Opgezocht maar never heard of
Mooi hintje, z'n zoon heet Rufus.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Idem, maar van zijn zoon weer wel![]()
wist niet dat diens pa ook zongquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:24 schreef Z het volgende:
[..]
Mooi hintje, z'n zoon heet Rufus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |