Mits op de juiste plek geplaatst, iets duidelijker opgesteld, mag je uiteraard een topic openen. Maar er zijn nooit garanties natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:17 schreef Ingeborg het volgende:
Ja dat heeft ons nichtje me verteld hoor maar dat andere dat wist ik nog niet hoor dus dan mag ik het onderwerp dan daar weer zetten en zo al? Dat is alleraardigst van u hoor. ja toch?
Dat haalde ik er ook wel uit ja. Maar das dus een topicje voor in de Klaagbaak.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef Ingeborg het volgende:
Maar mijn fiets is gestolen en dat is toch wel duidelijk hoor ja toch?
dank je welquote:Op zondag 16 mei 2004 22:58 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Newbie voorstel Topic deel 15
Laatste reacties uit dat topic zijn alles behalve ON-topic..
Ben je nu boos op mij of niet? Ik dacht jij was er niet en wilde je alleen even helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind het vreemd dat dr. flash het topic beetje user-posting stats deel 5 dichtgooit.
ik post in dat topic de weekscores en dergelijke.
in Fok!Totals - De Stand #2 post ik alleen de algemene stand. Omdat de zaken anders geheel door elkaar gaan lopen houd ik het graag gescheiden.
dus ik vind het prima (sterker eigenlijk) dat bmwm3 dat deel 5 heeft geopend.
Ik ga ff kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:23 schreef retep22 het volgende:
'Krijg ik misschien nog antwoord.![]()
Hebbes: Kinderloos koppel had nog geen seks geprobeerdquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:19 schreef retep22 het volgende:
Heatwave, dit topic: Arts raadt kinderloos koppel seks aan.
Er staat anders geen enkele in NWS.
Bedankt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:27 schreef static het volgende:
[..]
Hebbes: Kinderloos koppel had nog geen seks geprobeerd
Ik ook van jou schatquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Niet half zo kansloos als jij, Dr_Flash.
Tnxquote:Op zondag 23 mei 2004 17:00 schreef _The_General_ het volgende:
Gastslotje ; Petitie
Done.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Geachte dames Moderators, heren moderators,
Wilt u een [afbeelding]je plaatsen op dit dubbelle 30/40 topic?
Bij voorbaat dank
30/40ers doen het op hun werk
dat zou je aan breuls moeten vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
O okee D_H, ik zal wel niet goed opgelet hebbenIn hoeverre is het een idee om jouw werk zeg maar permanent in Fok! op te nemen, zoals de top-500 (en dan per 500 dus) van Vroegah? Dat lijkt me eigenlijk het beste
of is iets dergelijks al "under construction"?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:33 schreef Havoc het volgende:
Kan een mod even in Column: Vrouwen in de supermarkt. de topictitel veranderen. Essay weghalen, Column voor in de plaats?
BVD.
Blinde vink...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef LoveHenk het volgende:
ik kan het topic niet vinden waar ze nieuwe usericons maken. heb al alles afgezocht. mag ik een link?
Probeer maar in ONZquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:50 schreef Riquelme het volgende:
In welk subforum mag deze wel:
Grappige typfouten in topictietels!
Nee hoor, deze is echt voor GCquote:
nope mogen jullie zelf doenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:55 schreef Derice het volgende:
Het meest rare plaatje op het internet?
Kunnen die posts niet overgezet worden ofzo?
En waar is het centrale topic dan? Kan 't niet vinden.
Alstu: Funny links, pics & clipsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:55 schreef Derice het volgende:
Het meest rare plaatje op het internet?
Kunnen die posts niet overgezet worden ofzo?
En waar is het centrale topic dan? Kan 't niet vinden.
goh wat hou ik toch van deze manquote:
ik was ook heel serieusquote:Op maandag 7 juni 2004 00:42 schreef Monidique het volgende:
Hey!
WTF!
Het was een serieus topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |