quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ff een complimentje aan alle mods, die een 6-dubbel slotje hebben gezet.
Tis een gavequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ff een complimentje aan alle mods, die een 6-dubbel slotje hebben gezet.
Teamworkquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een gave.
GMCATSTquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:06 schreef static het volgende:
En nog allemaal om 22:00 ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
gewoon effe een nieuwe aanmaken, niet alsof je al een hele historie achter je naam hebt staanquote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef dennis2925 het volgende:
Ik zou dol graag mijn nickname laten veranderen. Alleen ik weet niet waar ik het kan aanvragen. Volgens mij moet ik hier wezen
is er, het heet e-mailquote:Misschien een tip voor dit forum: Een subforum waar je direct wat aan de mods kan vragen.
1 Dat kan niet.quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef dennis2925 het volgende:
Ik zou dol graag mijn nickname laten veranderen. Alleen ik weet niet waar ik het kan aanvragen. Volgens mij moet ik hier wezen
Misschien een tip voor dit forum: Een subforum waar je direct wat aan de mods kan vragen.
Zieke posts in dat topic.quote:Op maandag 19 april 2004 23:14 schreef EgoTrippin het volgende:
Wat haalde jij vroeger als kattekwaat uit?
Dat er mensen zijn die het niet vinden kunnen dat je dieren neerschiet kan ik begrijpen, maar is dit nou een reden op dit verder goede topic te sluiten?
Dan kun je ze verwijderen, het topic verdient het niet om gesloten te worden.quote:Op maandag 19 april 2004 23:25 schreef static het volgende:
[..]
Zieke posts in dat topic.
Het martelen van dieren en dat dan ook nog es op zo'n trotse manier gaan vertellen is reden om het topic (al was het maar ter opschoning) dicht te gooien.quote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef EgoTrippin het volgende:
Dan kun je ze verwijderen, het topic verdient het niet om gesloten te worden.
Ja, dat was het idd. Haal die marokkanenposts maar gewoon weg, incluis dat plaatje, en doe het gewoon weer open.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou je soms beweren dat dit een serieus topic was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |