abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:34:32 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18159476
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook de niet-meeters.

Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden.

Meet on
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:35:32 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18159500
And I do know when and where.

Maar laten het niet weer over de Islamisering houden pleasee, daar zijn wel topics over in NWS of WFL.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:36:05 #3
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18159513
Sidekick je zegt wat zinnigs
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:36:50 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18159538
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:36 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick je zegt wat zinnigs
Echt?

Oh, dat was onbedoeld, maar laat ik het toch maar bookmarken.
pi_18159543
Sorry Sidekick, ik ga natuurlijk wel weerwoord geven.
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:26 schreef Sidekick het volgende:
Jouw mening of Sneek wel of niet een stad is is irrelevant. Het is een stad. Als je al zulke feiten gaat ontkennen, tja.
Een stad moet toch minimaal 100000 inwoners hebben?
quote:
Ja, want er wonen weinig Fryzen.
En weinig Hagenaars .
quote:
Dat was een kleinschalig onderzoek van 200 diefstallen.
Waarvan er dus 2 gepleegd waren door autochtonen. Vertel mij, ben je werkelijk zo naief dat je denkt dat het er heel anders uit had gezien als er meer diefstallen waren onderzocht? Een kleine afwijking is mogelijk, maar het is wel zo goed als zeker dat minstens 90% vd straatroven in Rotterdam worden gepleegd door allochtonen.
quote:
Nooit last van die moskee, behalve als een kat gaat janken door de microfoon.
Hehehe.
quote:
Hier in Sneek kan het gewoon. Ik heb nog niemand gehoord met kritiek.
Goed, dat kan ik me wel voorstellen. 1 moskee zou ik misschien ook niet erg vinden. Maar in Den Haag staan er al 44! Kun je het je echt niet voorstellen dat mensen dat zat worden?
quote:
Ik wil hiermee niet zeggen dat elke moskee hardstikke goed is, maar die nuance vind ik wel belangrijk om naar voren te brengen, aangezien je dat niet onderkent, waarschijnlijk door een te klein wereldbeeld vanwege het leven in een semi-wereldstad. Ja, die kun je lastig vergelijken met kleine steden. Grote steden treken nu eenmaal de lagere klassen van de maatschappij, en daar zitten veel allochtonen in. Je ziet, ik ontken niets.
Dan is jouw wereldbeeld ook te klein, want jij hebt je hele leven in een dorpje gewoond. Ik denk dat mensen die in een semi-wereldstad wonen toch een ruimer wereldbeeld hebben dan dorpelingen, vind je niet?

Roden is trouwens een kutdorp.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:37:31 #6
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18159553
Ok, laten we het hebben over het stemrecht vanaf 14 jaar. Het voorstel van de liberalen in Duitsland.
Je krijgt een snoepje van pappa als je op zijn partij stemt.

Wat een dom voorstel van die liberalen, of geven ze die 5 miljoen werklozen ook een snoepje?
pi_18159590
@Underworld:
quote:
Hoe bedoel je? Die mensen krijgen de Nederlandse nationaliteit en worden gewoon autochtoon.
Nee. Je bent pas autochtoon als je ouders allebei in Nederland geboren zijn. Pas de derde generatie (mits er geen sprake is van een importhuwelijk) is dus autochtoon.
quote:
Daarbij nemen ze invloeden mee uit andere culturen. Een keertje wat afwisseling op de Nederlandse boerenkool. Mooi toch?
Niet als het gaat om een achterlijke cultuur. Je hebt superieure culturen en je hebt minderwaardige culturen. De islamitische behoort helaas tot de laatste.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:39:26 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18159602
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sorry Sidekick, ik ga natuurlijk wel weerwoord geven.
Is goed. Ik ga alleen door over de stadsrechten.
quote:
[..]

Een stad moet toch minimaal 100000 inwoners hebben?
Nu wel, maar vroeger niet. En eens een stad, altijd een stad.

Het is wel erg suf dat Sloten, met 1500 inwoners, een stad is.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:40:08 #9
54772 Silmarwen
pi_18159620
14 jaar is idd wat jong maar voor een snoepje kun je kids niet meer omkopen tegenwoordig
pi_18159707
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
14 jaar is idd wat jong maar voor een snoepje kun je kids niet meer omkopen tegenwoordig
condoompje dan maar
pi_18159720
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Underworld:
[..]

Nee. Je bent pas autochtoon als je ouders allebei in Nederland geboren zijn. Pas de derde generatie (mits er geen sprake is van een importhuwelijk) is dus autochtoon.
3de generatie allochtoon bestaat ook. Maar ik bedoel dat die mensen hier heen komen en ook gewoon zich inpassen in Nederland. Daarbij neemt Nederland een gedeelte van de nieuwe cultuur over. Dat is toch niet slecht? Is het erg dat we een beetje van de waarden en normen van andere culturen overnemen?
quote:
[..]

Niet als het gaat om een achterlijke cultuur. Je hebt superieure culturen en je hebt minderwaardige culturen. De islamitische behoort helaas tot de laatste.
Nee, de fundumentalistische tak van de islam is achterlijk. Niet de gematigde tak (waar haast alle moslims in Nederland toe behoren). Wat is er achterlijk aan de cultuur van de turkse bakker? Wat heeft hij voor slechts in zich? Niks, hij past zich gewoon aan aan de algemene waarden en normen die in Nederland gelden. Prima toch?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_18159797
Volgens mij bestaat er geen islamitische cultuur. Net zoals er geen joodse cultuur bestaat of een christelijke cultuur. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik betwijfel het.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:48:01 #13
54772 Silmarwen
pi_18159855
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Volgens mij bestaat er geen islamitische cultuur. Net zoals er geen joodse cultuur bestaat of een christelijke cultuur. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik betwijfel het.
Je vergist je iid. Cultuur wordt gebaseerd op normen enw aarden, en die weer op geloof en of idealismes dus dat zijn subculturen.
pi_18159856
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
3de generatie allochtoon bestaat ook. Maar ik bedoel dat die mensen hier heen komen en ook gewoon zich inpassen in Nederland. Daarbij neemt Nederland een gedeelte van de nieuwe cultuur over. Dat is toch niet slecht? Is het erg dat we een beetje van de waarden en normen van andere culturen overnemen?
Dat hangt geheel af vd waarden en normen die worden overgenomen. De islamitische normen en waarden zijn imo achterlijk, die mogen dus niet worden overgenomen.
quote:
Nee, de fundumentalistische tak van de islam is achterlijk. Niet de gematigde tak (waar haast alle moslims in Nederland toe behoren). Wat is er achterlijk aan de cultuur van de turkse bakker? Wat heeft hij voor slechts in zich? Niks, hij past zich gewoon aan aan de algemene waarden en normen die in Nederland gelden. Prima toch?
ALS hij zich aanpast wel ja. Maar aangezien hij geen gewone bakkerij heeft, maar een TURKSE bakkerij, twijfel ik daaraan. Iemand die zich aanpast aan Nederland gaat hier toch geen Turkse bakkerij neerzetten?
pi_18159883
quote:
Politie doet geen oplichtingszaken 03-04-2004

De politie scheept mensen die aangifte van oplichting willen doen, af. Dat zou blijken uit opnames met een geheime camera, gemaakt door het televisieprogramma Opgelicht! Mensen die pogingen deden tot aangifte werden vier van de vijf keer weggestuurd. Zaterdag wordt het programma uitgezonden.

De redactie van het programma zegt al jaren door klachten over de politie te worden overspoeld. Agenten zijn verplicht een aangifte op te nemen, maar schepen mensen af door te zeggen dat er geen mankracht is om de zaak te behandelen en verwijzen zelfs wel eens door naar 'dat televisieprogramma'.

In het programma reageert het hoofd beleidszaken van het Functioneel Parket, die het niet goedkeurt maar weet dat het gebeurt. Tweede Kamerfractievoorzitter Jan Marijnissen van de SP zegt te onderzoeken of minister Piet Hein Donner van Justitie op het matje moet worden geroepen.
[Copyright 2004, Novum]
nieuws.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:49:51 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_18159898
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat ben je toch een walgelijk type, eigenlijk....

Jij gelooft dus in de Ubermenschen en Untermenschen-theorie? Ben je een islamiet, dan ben je automatisch een Untermensch in jouw wereldbeeld?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:52:14 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18159959
quote:
Mensen die pogingen deden tot aangifte werden vier van de vijf keer weggestuurd
Toch goed dat de politie zo snel doorheeft dat het om valse aangifte gaat.
pi_18159992
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat ben je toch een walgelijk type, eigenlijk....

Jij gelooft dus in de Ubermenschen en Untermenschen-theorie? Ben je een islamiet, dan ben je automatisch een Untermensch in jouw wereldbeeld?
Mensen zijn gelijkwaardig, culturen niet, zei Paul Cliteur voordat hij de mond werd gesnoerd door de AIVD. Een cultuur waar bv mensen geofferd worden aan niet-bestaande goden, dat noem ik een minderwaardige cultuur. Dat betekent nog niet dat ik vind dat de mensen die de cultuur aanhangen minderwaardig zijn.
pi_18160006
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat hangt geheel af vd waarden en normen die worden overgenomen. De islamitische normen en waarden zijn imo achterlijk, die mogen dus niet worden overgenomen.
Een voorbeeld van een Islamitische waarde is dat je respect moet hebben voor je ouders. Niet overnemen?
quote:
[..]

ALS hij zich aanpast wel ja. Maar aangezien hij geen gewone bakkerij heeft, maar een TURKSE bakkerij, twijfel ik daaraan. Iemand die zich aanpast aan Nederland gaat hier toch geen Turkse bakkerij neerzetten?
Hoezo niet? Het is niet de bedoeling dat ze alles wat Nederlands is gaan overnemen. Dat ze elke avond boerenkool eten, etc. Mensen uit Turkije en Marokko houden zich ook gewoon aan de grondwet. Daarnaast participeren ze -zoals Sidekick al zei- vaak goed in de maatschappij (bijvoorbeeld door het opzetten van eigen winkels).

Waarom kunnen ze geen turkse bakkerszaak opzetten? Dat past totaal in onze internationaal georienteerde Nederlanse cultuur. Het is niet zo dat we onze fundamentele waarden verwerpen, we ontdekken gewoon een nieuwe cultuur en verwerken die gedeeltelijk in onze eigen cultuur, bijvoorbeeld door het eten van niet traditioneel voedsel.
pi_18160015
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:48 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je vergist je iid. Cultuur wordt gebaseerd op normen enw aarden, en die weer op geloof en of idealismes dus dat zijn subculturen.
Daar zit wat in, maar zou je dan niet beter de islam met het christendom en het jodendom vergelijken en de nederlandse cultuur met de turkse/marokkaanse/ghanese/somalische/amerikaanse/engelse/enz cultuur vergelijken?

Anders zou je, in jouw woorden, een subcultuur willen vergelijken met een cultuur. Lijkt me niet geheel gelijkwaardig dan.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:54:24 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_18160034
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mensen zijn gelijkwaardig, culturen niet, zei Paul Cliteur voordat hij de mond werd gesnoerd door de AIVD. Een cultuur waar bv mensen geofferd worden aan niet-bestaande goden, dat noem ik een minderwaardige cultuur. Dat betekent nog niet dat ik vind dat de mensen die de cultuur aanhangen minderwaardig zijn.
Quatsch. Een cultuur wordt gevormd door de mensen die het aanhangen. Door een cultuur als minderwaardig te veroordelen, bestempel je automatisch de mensen die hem aanhangen als minderwaardig.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:56:50 #22
54772 Silmarwen
pi_18160097
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Daar zit wat in, maar zou je dan niet beter de islam met het christendom en het jodendom vergelijken en de nederlandse cultuur met de turkse/marokkaanse/ghanese/somalische/amerikaanse/engelse/enz cultuur vergelijken?

Anders zou je, in jouw woorden, een subcultuur willen vergelijken met een cultuur. Lijkt me niet geheel gelijkwaardig dan.
Ben het geheel met je eens. Je hebt geloofsculturen en een cultuur van een land.
pi_18160117
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef UnderWorld_ het volgende:
Een voorbeeld van een Islamitische waarde is dat je respect moet hebben voor je ouders. Niet overnemen?
Ik vind het goed genoeg zoals het nu is en zie geen enkele reden waarom dat veranderd zou moeten worden.
quote:
Hoezo niet? Het is niet de bedoeling dat ze alles wat Nederlands is gaan overnemen. Dat ze elke avond boerenkool eten, etc.
Eten Nederlanders dan elke avond boerenkool?
quote:
Mensen uit Turkije en Marokko houden zich ook gewoon aan de grondwet. Daarnaast participeren ze -zoals Sidekick al zei- vaak goed in de maatschappij (bijvoorbeeld door het opzetten van eigen winkels).

[quote]Waarom kunnen ze geen turkse bakkerszaak opzetten?
Jij bent niet tegen segregatie? Je vindt het wel oke als er voor elke bevolkingsgroep aparte winkels komen?
quote:
Dat past totaal in onze internationaal georienteerde Nederlanse cultuur. Het is niet zo dat we onze fundamentele waarden verwerpen, we ontdekken gewoon een nieuwe cultuur en verwerken die gedeeltelijk in onze eigen cultuur, bijvoorbeeld door het eten van niet traditioneel voedsel.
Wereldvreemde cultuurrelativist.
pi_18160133
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Quatsch. Een cultuur wordt gevormd door de mensen die het aanhangen. Door een cultuur als minderwaardig te veroordelen, bestempel je automatisch de mensen die hem aanhangen als minderwaardig.
Nogmaals: Een cultuur waar bv mensen geofferd worden aan niet-bestaande goden, dat noem ik een minderwaardige cultuur. Dat betekent nog niet dat ik vind dat de mensen die de cultuur aanhangen minderwaardig zijn.
pi_18160164
Proleten.

Waar blijft die zionistische revolutie ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:59:52 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_18160197
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nogmaals: Een cultuur waar bv mensen geofferd worden aan niet-bestaande goden, dat noem ik een minderwaardige cultuur. Dat betekent nog niet dat ik vind dat de mensen die de cultuur aanhangen minderwaardig zijn.
Nogmaals: Totale onzin. Een cultuur wordt gevormd door de mensen die hem aanhangen. Als er geen mensen meer zijn die dat geloven (dat offergezeik van je) verdwijnt die cultuur. Als die mensen er wel zijn en jij vindt hun cultuur minderwaardig, vind je automatisch en mutatis mutandis de mensen die de cultuur vormen ook minderwaardig. Daar lul je je echt niet even uit.
pi_18160262
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nogmaals: Totale onzin. Een cultuur wordt gevormd door de mensen die hem aanhangen. Als er geen mensen meer zijn die dat geloven (dat offergezeik van je) verdwijnt die cultuur. Als die mensen er wel zijn en jij vindt hun cultuur minderwaardig, vind je automatisch en mutatis mutandis de mensen die de cultuur vormen ook minderwaardig. Daar lul je je echt niet even uit.
Je hebt het hier wel over Dora "ik lul alles recht wat krom is" van Crizadak.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:02:04 #28
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18160268
quote:

Jij bent niet tegen segregatie? Je vindt het wel oke als er voor elke bevolkingsgroep aparte winkels komen?
Iedereen is welkom in die Islamitische winkels.
Wat een gezwam. En je denkt hiermee de blik te verbrden van mensen in kleine dorpjes?

He du_ke.
Ja, Zionisten moeten eens in actie komen.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:02:34 #29
66444 Lord_Vetinari
pi_18160284
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je hebt het hier wel over Dora "ik lul alles recht wat krom is" van Crizadak.
Ik ben een onverbeterlijke optimist. IK geloof dat er iets goed in alle mensen zit
pi_18160350
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Onzin. Ik vind het conservatisme bijvoorbeeld ook een minderwaardige ideologie, maar dat betekent nog niet dat ik alle conservatieven minderwaardig vind. Ik heb alleen een mening over de ideologie die zij aanhangen. Zo heb ik ook een mening over de islamitische cultuur.,
pi_18160363
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Iedereen is welkom in die Islamitische winkels.
Ook mensen die varkensvlees willen?
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:07:30 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_18160429
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Onzin. Ik vind het conservatisme bijvoorbeeld ook een minderwaardige ideologie, maar dat betekent nog niet dat ik alle conservatieven minderwaardig vind. Ik heb alleen een mening over de ideologie die zij aanhangen. Zo heb ik ook een mening over de islamitische cultuur.,
Nogmaals: Een cultuur wordt gevormd door de denkbeelden van de mensen die haar aanhangen. Door een cultuur of ideologie als minderwaardig te beoordelen, beoordeel je de mensen die de cultuur of ideologie vormen c.q. volgen als minderwaardig.

Leg anders even uit hoe jij de islamitische cultuur los ziet van de islamitische mensen?
pi_18160493
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ook mensen die varkensvlees willen?
Ja hoor .

Alleen zullen ze er niet slagen . Maar voor een pak macaroni ga je ook niet naar de drogist dus dat is geen enkel probleem .
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:09:30 #34
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18160499
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nogmaals:
Joh. Het helpt niet. Het is zinloos.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:10:59 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_18160565
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Joh. Het helpt niet. Het is zinloos.
Ik voel me dan ook een statistiek
pi_18160623
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nogmaals: Een cultuur wordt gevormd door de denkbeelden van de mensen die haar aanhangen. Door een cultuur of ideologie als minderwaardig te beoordelen, beoordeel je de mensen die de cultuur of ideologie vormen c.q. volgen als minderwaardig.

Leg anders even uit hoe jij de islamitische cultuur los ziet van de islamitische mensen?
Ik zie de islamitische mensen als slachtoffers vd islamitische cultuur. Net als de Duitsers het slachtoffer vd nazistische cultuur waren.
pi_18160642
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja hoor .

Alleen zullen ze er niet slagen . Maar voor een pak macaroni ga je ook niet naar de drogist dus dat is geen enkel probleem .
Wat een vergelijking... .
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:13:32 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_18160656
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik zie de islamitische mensen als slachtoffers vd islamitische cultuur. Net als de Duitsers het slachtoffer vd nazistische cultuur waren.
Jij bent echt ziek, zielig en beyond any form of help
pi_18160679
quote:
Underworld_
Deze heb je zeker zelf geschreven Du_ke? En dan te bedenken dat Duitsland geen wachtlijsten kent en daar de ziekenhuizen wel geprivatiseerd zijn, en in Nederland niet.
Nee, gewoon Ctrl V. Overigens is de boel in Belgie niet geprivatiseerd en zijn daar ook geen wachtlijsten en is het aantal ziekenhuizen in Duitsland waar dit voor geld ook vrij beperkt.

Het grootste probleem is de te beperkte capaciteit van de geneeskunde opleiding en de hoge salarisen van de specialistenpraktijken. Ze moeten gewoon in loondienst van de ziekenhuizen.
pi_18160740
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mhaw valt wel mee niet in elke winkel kan je alles krijgen wat je wil. Dat lijkt me erg logisch.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:16:20 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_18160752
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Pot, ketel, etc.
pi_18160850
Overigens kreeg ik al die vooroordelen gisterenals doorstuurmailtje van een vriendin die in Schotland woont. Die zal dus met een aantal er van wel regelmatig te maken hebben .
pi_18160959

Alternatieve borstvergrotingen groot succes
pi_18161288
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Alternatieve borstvergrotingen groot succes
Omdat ik niet zo pervers ben zoals jij mis ik de grap hiervan
pi_18161461
quote:

[..]

Ik vind het goed genoeg zoals het nu is en zie geen enkele reden waarom dat veranderd zou moeten worden.
Omdat nieuwe culturen ook nieuwe elementen mee kunnen brengen. Interessante gewoontes of bijvoorbeeld apart voedsel. Dat kunnen wij dan ook uitproberen. Dat heet ontwikkeling.
quote:
[..]

Hoe bedoel je? De turken en marokkanen gaan ook naar de AH en ik koop ook brood bij de turkse bakkerszaak. Dat is dan toch juist integratie?
pi_18161529
Cultuur bestaat niet, religie ook niet, net zoals tijdgeest of persoonlijkheid.

Je moet het over concrete dingen hebben.

Waarom, waarom, waarom precies.
pi_18161551
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, gewoon Ctrl V. Overigens is de boel in Belgie niet geprivatiseerd en zijn daar ook geen wachtlijsten en is het aantal ziekenhuizen in Duitsland waar dit voor geld ook vrij beperkt.

Het grootste probleem is de te beperkte capaciteit van de geneeskunde opleiding en de hoge salarisen van de specialistenpraktijken. Ze moeten gewoon in loondienst van de ziekenhuizen.
Jippie

Nog meer mensen onder een bureaucratisch regime van managers. Dat is zeker goed voor de kosten en capaciteit
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:44:47 #48
54772 Silmarwen
pi_18161598
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef Monidique het volgende:

Zo jij bent geduldig
pi_18161604
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Jippie

Nog meer mensen onder een bureaucratisch regime van managers. Dat is zeker goed voor de kosten en capaciteit
Het is ieder geval stukken goedkoper. Dat blijkt wel in Belgie.
pi_18161618
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:44 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Zo jij bent geduldig
Hoe bedoel je?
pi_18161624
Overigens is al dat middenmanagement in ziekenhuizen van omhoog gevallen verpleegsters ook drie keer niks.
pi_18161626
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef Monidique het volgende:

Bestaan wij wel? Wat als ... we in de matrix zitten?
pi_18161658
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is ieder geval stukken goedkoper. Dat blijkt wel in Belgie.
M'n neus ja, een hoop bureaucratische managers is totaal niet goedkoper. Wat een onzin.
pi_18161661
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:45 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Bestaan wij wel? Wat als ... we in de matrix zitten?
Dacht je dat we niet in de Matrix zaten?

Nee, maar dat bedoel ik niet. Je kan zeggen "Oezbeken drinken meer vanwege hun cultuur", maar het is een foute stelling. Je moet zeggen wát uit hun cultuur zorgt voor dat meer drinken. Zo bestaat cultuur niet.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:48:21 #55
54772 Silmarwen
pi_18161676
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Voordat we overal waarom op weten

Veel dingen zijn subjectief en relatief. Maar we gebruiken het wel omdat wij het omgedoopt hebben tot wetten. Zoals tijd bijvoorbeeld.
pi_18161741
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dacht je dat we niet in de Matrix zaten?

Nee, maar dat bedoel ik niet. Je kan zeggen "Oezbeken drinken meer vanwege hun cultuur", maar het is een foute stelling. Je moet zeggen wát uit hun cultuur zorgt voor dat meer drinken. Zo bestaat cultuur niet.
Cultuur is een set van waarden/normen/gewoontes/etc. onder een bepaalde groep. Dat bestaat wel degelijk.
pi_18161765
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Cultuur is een set van waarden/normen/gewoontes/etc. onder een bepaalde groep. Dat bestaat wel degelijk.
Natuurlijk bestáát het wel, maar je kán er niets mee. Je mág niet zeggen: het ligt aan de cultuur. Je moet specificeren.
pi_18162052
Wat is dit trouwens voor 'n bullshit? Nederland krijgt nu een soort aanklacht van Europa omdat het boven de 3% zit. Het gaat toch over dire achtereenvolgende jaren?
pi_18162130
Even een vraagje zijn er nog meer mensen die vermoeden dat ze deze nacht meer gaan drinken dan strikt genomen gezond en verstandig is?

.
pi_18162155
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:06 schreef du_ke het volgende:
Even een vraagje zijn er nog meer mensen die vermoeden dat ze deze nacht meer gaan drinken dan strikt genomen gezond en verstandig is?

.
Immer so.
pi_18162197
Overigens heb ik gisteren wel goed voldaan aan de idealen van onze grote roerganger JP.

Bij het ochtendgloren opgestaan, de hele dag hard gewerkt en 's avonds nog de vrijwilliger uitgehangen. Wat heeft hij nog meer te wensen .

Zijn er hier nog meer fanatieke vrijwilligers? Of zijn jullie allemaal van die saaie minderwaardige dwazen?
pi_18162268
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef Monidique het volgende:
Wat is dit trouwens voor 'n bullshit? Nederland krijgt nu een soort aanklacht van Europa omdat het boven de 3% zit. Het gaat toch over dire achtereenvolgende jaren?
nee, eigenlijk een procedure wordt gestart, Nederland moet nu iets doen aan hun begroting, zoniet (tekort op de begroting 2005 wordt met zekerheid overschreden), dan boetes, volgens de afspraken dan
pi_18162544
quote:
166 tt-TV1 166 za 03 apr 23:04:31
buitenland ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

ITALIE BETOOGT TEGEN PRIJSSTIJGINGEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
In Rome hebben honderdduizenden mensen
betoogt tegen de prijsstijgingen sinds
de invoering van de euro. Tot de
betoging was opgeroepen door de grote
vakbonden, die zegden dat er zo'n half
miljoen mensen op kwamen dagen.

Onder de manifestanten waren er veel
gepensioneerden. De vakbonden zeggen
dat veel gepensioneerden moeten
rondkomen met 50 euro per maand.

Ook de oppositiepartijen betoogden mee.
Ze beschuldigen de regering-Berlusconi
ervan de inflatiecijfers op te smukken
en niets te doen aan de prijsstijgin-
gen. Ook de geplande belastingverlaging
werd op de korrel genomen. Die zou
vooral de rijken ten goede komen.
pi_18162574
Gelukkig hebben wij hier de prijzenoorlog in de supermarkten wat de boel weer afvlakt.
pi_18162734
meer hierover:
quote:
Europese dag van de Vakbondsactie in Berlijn, Rome, Parijs - 03/04/2004

BERLIJN/ROME/PARIJS - In verschillende Duitse steden kwamen zaterdag, afhankelijk van de bronnen, tussen de 400.000 en 500.000 mensen op straat ter gelegenheid van de tweede Europese dag van de vakbondsacties. Ook in Parijs kwamen vele duizenden mensen op straat om te vragen voor meer werkgelegenheid in Europa. In Rome betoogden volgens de vakbonden zo'n 500.000 mensen, vooral gepensioneerden, tegen de prijsstijgingen sinds de invoering van de euro.

b>Duitsland

In Duitsland werd betoogd in Berlijn, Keulen en Stuttgart ter gelegenheid van de Europese dag van de vakbonden. Tot de mobilisatie werd opgeroepen door de Europese Vereniging van Vakbonden. De bonden vragen aandacht voor bescherming van de sociale rechten en de bevordering van de werkgelegenheid in Europa.

In Duitsland werd vooral betoogd tegen de plannen van de regering van Gerhard Schröder voor de hervorming van de pensioenen, de gezonheidszorg en de werkgelegenheid. Tot de betogingen werd opgeroepen door de vakbonden, de bonden van de gepensioneerden en organisaties van andersglobalisten zoals Attac. De organisatoren spraken van een half miljoen manifestanten in de Duitse steden.

De hervorming van de Duitse sociaal-democratische en groene regering staat bekend als Agenda 2010. De hervormingen komen neer op een verlaging van de koopkracht van de gepensioneerden, hogere kosten voor de ziekteverzekering en lagere werkloosheidsuitkeringen. Vrijdagavond nog benadrukte kanselier Schröder het belang van goede communicatie met betrekking tot de socio-economische hervormingen. Met de plannen wil de regering de welvaartstaat aanpassen aan de realiteit. De welvaartstaat is een systeem van het einde van de 19de eeuw en de economische boom na WOII. De kostprijs van de welvaartstaat wordt te hoog geacht voor de stagnerende economie in Duitsland.

Uit een peiling blijkt dat 73 procent van de Duitsers de hervormingen sociaal onterecht vindt. Slechts 20 procent van de ondervraagden vindt de hervorming in balans.

Frankrijk

In Parijs kwamen zaterdag duizenden manifestanten op straat, 10.000 à 15.000 volgens de organisatoren, minder dan de helft volgens de politie. Ook in Marseille kwamen enkele honderden mensen op straat. De manifestanten vroegen een evenwichtigere socio-economische politiek in Europa. Ook in andere Franse steden als Lyon, Bordeaux, Rennes en Rijsel werd betoogd.

De betoging in Frankrijk viel samen met de herschikking van de Franse regering. De slogans tegen de regering van premier Raffarin waren talrijk. De regering wordt gevraagd de sociale politiek te veranderen.

Italië

In Rome ten slotte manifesteerden verschillende honderduizenden gepensioneerden tegen de prijsstijgingen sinds de invoering van de euro. De grote vakbonden hadden hun leden tot de betoging opgeroepen. Volgens de bonden daagden een half miljoen mensen op. De gepensioneerden trokken met bussen naar de hoofdstad. Er is vooral veel onvrede onder de gepensioneerden over de dalende koopkracht door prijsstijgingen na de invoering van de euro twee jaar geleden. Het wordt volgens de manifestanten steeds moeilijker om met een pensioen rond te komen.

Volgens Silvano Miniati van de Italiaanse federatie van vakbonden moeten meer dan 4 miljoen gepensioneerden het stellen met 500 euro per maand. De Italiaanse regering wil het aantal gewerkte jaren om in aanmerking te komen voor het pensioen, optrekken. Momenteel mogen de Italianen op 57 jaar met pensioen, indien ze 35 jaar gewerkt hebben. De hervorming is nog niet door het parlement goedgekeurd.

Verbruikersorganisaties van hun kant hebben reeds eerder gewaarschuwd tegen de prijsstijgingen bij de invoering van de euro. Ze beweren ook dat de inflatiecijfers mooier worden voorgesteld dan ze zijn. Ook oppositiepartijen stapten mee op in Rome. Ze beschuldigen de regering ervan niets te hebben gedaan om de prijsstijgingen te niveleren.

De manifestanten droegen slogans mee als
Het Volk
pi_18163160
nieuws vh oliefront :
quote:

Rusland gaat olieproductie niet aanpassen aan Opec-normen

21:01:46

NEW YORK - Rusland gaat zich niet aansluiten bij de beslissing van de organisatie van olie exporterende landen (Opec) om de productie terug te dringen. De Russische productie zal blijven stijgen, aldus de Russische minister van Financien Alexej Koedrin zaterdag in New York.
Rusland rekent op een gemiddelde prijs per vat van 27,5 dollar voor 2004, aldus Koedrin op een persconferentie. Door de recordprijzen van petroleum heeft Rusland de vooruitzichten voor groei opgetrokken tot 6,4 procent eind maart, in plaats van 5,2 procent voordien. De sterke stijging van de Russische petroleumexport, die is te danken aan de hoge prijzen en de lage reserves wereldwijd, gaat in tegen de strategie van de Opec. Die hebben donderdag laten weten dat ze de productie met een miljoen vaten per dag zullen terugdringen. De Opec deed dit omdat ze verwachtte dat de prijzen de komende maanden zullen dalen door een dalende vraag op de markten.

Koedrin van zijn kant zei dat Rusland zich zal baseren op zijn eigen projecties. De internationale agentschappen verwachten net een prijsstijging, in tegenstelling tot de verwachtingen van de Opec, aldus nog Koedrin.
03/04/2004 - afp - psr
De Standaard
  zaterdag 3 april 2004 @ 23:49:15 #67
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18163197
sorry in verkeerd topic gepost

[ Bericht 98% gewijzigd door giovan op 03-04-2004 23:57:31 ]
pi_18163386
Ik heb min of meer regelmatig het vermoeden dat PBerends een tikje dwaas is.
pi_18163469
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:54 schreef du_ke het volgende:
?
pi_18163493
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu CNN: De 3 verdachten zijn dood
Totaal aantal slachtoffers:

Burgers: 0 doden (4 gewonden?)
Politie: 1 dode, 11 gewonden
Terroristen: 3 doden

bron: cnn op TV
COUNTER-TERRORISTS WIN!!
pi_18163540
Oh verdachten zijn direct terroristen?
pi_18163607
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef du_ke het volgende:
Als ze terugschieten en een plein + flatgebouw opblazen lijkt het me duidelijk.
  zondag 4 april 2004 @ 00:06:25 #73
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18163662
Sterk van Bommel ......

pi_18163698
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef du_ke het volgende:
Het is niet onredelijk te veronderstellen dat het terroristen zijn.
pi_18163712
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:06 schreef Koos Voos het volgende:
Sterk van Bommel ......

[afbeelding]
Altijd leuk die oude arcade spellen.
pi_18163921
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:54 schreef du_ke het volgende:
  zondag 4 april 2004 @ 00:17:38 #78
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18163927
Iemand gisteren nog Laetitia Griffith gezien in BVD?
ze doet me altijd denken als het zusje van die amerikaanse superatleet, maar ben z'n naam kwijt.

In ieder geval, de vrouw heeft een knappe uitstraling. Ze is ook geen excuus allochtoon, dit in tegenstelling tot Hirsi Ali die er alleen voor de poet zit.
  zondag 4 april 2004 @ 00:17:44 #79
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18163928
oei.... puistje ?
  zondag 4 april 2004 @ 00:18:38 #80
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18163948
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:16 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waar kijk jij 's nachts op? dat moet toch onzin zijn???
pi_18163956
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:17 schreef Koos Voos het volgende:
oei.... puistje ?
Nieuw uiterlijk voor Bin Laden.
pi_18163962
quote:
[afbeelding]
Linken naar rotten mag niet pBerends.
  zondag 4 april 2004 @ 00:21:03 #83
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18163996
Wel een goeie manier voor de family om af te vallen. Het is niet bepaald gezwellig en smakelijk als Pa op zondag het vlees komt snijden.

Goeie voor in de shoarma-tent, als het vlees op is kan die stukjes van zichzelf snijden.

[ Bericht 26% gewijzigd door giovan op 04-04-2004 00:26:56 ]
pi_18164258
He kinders lief zijn enzo .

Ik ga er vandoor, een nieuwe voorraad drank m'n lichaam inpompen .
  zondag 4 april 2004 @ 00:36:56 #85
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18164325
Slaap ze duke viva la revolucion
pi_18164337
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:17 schreef giovan het volgende:
Iemand gisteren nog Laetitia Griffith gezien in BVD?
ze doet me altijd denken als het zusje van die amerikaanse superatleet, maar ben z'n naam kwijt.

In ieder geval, de vrouw heeft een knappe uitstraling. Ze is ook geen excuus allochtoon, dit in tegenstelling tot Hirsi Ali die er alleen voor de poet zit.
Allochtone VVD'ers gedragen zich tenminste nooit als een slachtoffer allochtoon.
  zondag 4 april 2004 @ 00:37:40 #87
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_18164339
Wat een ongelovelijk smerige foto... ieuwwwwwwwwwwwwww
pi_18164345
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:18 schreef giovan het volgende:

[..]

Waar kijk jij 's nachts op? dat moet toch onzin zijn???
pi_18164352
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:37 schreef Maerycke het volgende:
Wat een ongelovelijk smerige foto... ieuwwwwwwwwwwwwww
Waarom? Je wilt de realiteit niet onder ogen zien? Zeker links.
  zondag 4 april 2004 @ 00:38:15 #90
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18164353
en de retecoolversie...

....
pi_18164361
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:38 schreef Koos Voos het volgende:
en de retecoolversie...

[afbeelding]

....
LOL
pi_18164402
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:38 schreef Koos Voos het volgende:
en de retecoolversie...

[afbeelding]

....
  zondag 4 april 2004 @ 00:57:52 #95
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18164631

... gheghe
pi_18164648
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:57 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

... gheghe

...
  zondag 4 april 2004 @ 01:03:30 #97
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18164722
nog meer plaatjes .. http://anndvorak.com/Gallery.htm
pi_18164744
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:03 schreef Koos Voos het volgende:
nog meer plaatjes .. http://anndvorak.com/Gallery.htm
LOL, dat zijn nu zeker weten MILFs.
  zondag 4 april 2004 @ 01:07:40 #99
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18164786
quote:
[afbeelding]
Suggestie voor Osama bin L.?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 4 april 2004 @ 01:08:27 #100
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18164798
en het laatste nieuws in foto's ... http://tinyurl.com/2q4wh (als fotofucker stik je natuurlijk van de fotolinkies..)
  zondag 4 april 2004 @ 01:14:30 #101
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18164892
zeg de een tegen de ander..laatst een mooie film gezien joh..

pi_18164916
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:14 schreef Koos Voos het volgende:
zeg de een tegen de ander..laatst een mooie film gezien joh..

[afbeelding]
En opeens blijkt Jezus een ander logo te nemen...
  zondag 4 april 2004 @ 01:24:02 #103
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_18165039
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

En opeens blijkt Jezus een ander logo te nemen...
Jezus versie 2.0 ... nu met ingebouwde internetbrowser
pi_18165077
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:24 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dan altijd nog IESVS!
pi_18165093
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:24 schreef Maerycke het volgende:

[..]

En een USB poort voor synchronisatie met handhelds.
  zondag 4 april 2004 @ 02:30:54 #106
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18165735
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

En een USB poort voor synchronisatie met handhelds.
Nâh, gewoon een IEE1394 poort dat schiet wat vlotter op en werkt zonder problemen.
pi_18165754
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:30 schreef sjun het volgende:

[..]

Nâh, gewoon een IEE1394 poort dat schiet wat vlotter op en werkt zonder problemen.
Het christendom is nu eenmaal ouderwets.
  zondag 4 april 2004 @ 02:34:08 #108
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18165761
hi
pi_18165780
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:30 schreef sjun het volgende:

[..]

Verdorie, sjun, daar gaat je reputatie van onbedorven echte intellectuteel, een beetje schermen met digitale termen.

.
pi_18165784
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:34 schreef kLowJow het volgende:
hi
Haai
pi_18165819
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het christendom is nu eenmaal ouderwets.
Misschien dat de Anti-Christ net zoals de hp5550 Wireless Lan heeft.
pi_18165842
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:39 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Misschien dat de Anti-Christ net zoals de hp5550 Wireless Lan heeft.
Bedoel je religie is ouderwets of het christendom kan niet voldoen aan het moderne karakter van andere religies?

Ik wil je er wel op wijzen dat "ouderwets" nergens op slaat. Alles wat nu is, is modern.
pi_18165859
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:41 schreef Monidique het volgende:
Bedoel je religie is ouderwets of het christendom kan niet voldoen aan het moderne karakter van andere religies?

Ik wil je er wel op wijzen dat "ouderwets" nergens op slaat. Alles wat nu is, is modern.
Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.
  zondag 4 april 2004 @ 02:45:43 #114
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18165872
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:44 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.
Zilverzacht
  zondag 4 april 2004 @ 03:47:57 #115
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18166225
Yoyoyo, big it up fo my main man Ype, who's chillin' in tha forum right now!
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zondag 4 april 2004 @ 03:52:59 #116
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18166239
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:47 schreef Ype het volgende:
Yoyoyo, big it up fo my main man Ype, who's chillin' in tha forum right now!
dus... respect
pi_18166250
Ok.
  zondag 4 april 2004 @ 04:02:55 #118
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18166279
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:57 schreef Monidique het volgende:
Ok.
Spret de wurt mofo!
  zondag 4 april 2004 @ 04:07:22 #119
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18166324
quote:
Op zondag 4 april 2004 04:02 schreef Ype het volgende:

[..]

Spret de wurt mofo!
Waar zullen we het wurt gaan spretten?
  zondag 4 april 2004 @ 04:10:34 #120
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18166337
quote:
Op zondag 4 april 2004 04:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Waar zullen we het wurt gaan spretten?
Appingedam lijkt me he.
  zondag 4 april 2004 @ 08:38:45 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18166852
Linkse krakers herken je zo makkelijk op dit forum.

Morgen, dames.

En eigenlijk gelijk ook weer doei. Voor de meeters: tot morgen. Voor de rest: tot dinsdag.
  † In Memoriam † zondag 4 april 2004 @ 10:02:39 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18167141
Goedenochtend!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18168017
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
  zondag 4 april 2004 @ 11:36:57 #124
54772 Silmarwen
  † In Memoriam † zondag 4 april 2004 @ 11:38:17 #125
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18168065
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
lo
Hal!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18168519
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:44 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik kwam 11.45 uit mijn bed. Dat was niet gepland. Nu kan ik weer 3 kwartier minder fokken
pi_18169477
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
Wat een sukkels zeg.
pi_18169487
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat een sukkels zeg.
Wie heeft jou wat gevraagt?
pi_18169522
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wie heeft jou wat gevraagt?
.
pi_18169574
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
.
Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.
pi_18169602
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.
Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.
pi_18169620
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.
Whatever.
pi_18169666
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Whatever.
Ja.
  zondag 4 april 2004 @ 13:28:10 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169733
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Verdorie, sjun, daar gaat je reputatie van onbedorven echte intellectuteel, een beetje schermen met digitale termen.

.
Sorry ik zal hier voortaan Firewire zeggen als ik IEE 1394 bedoel. Ik moet je teleurstellen. Ik ben geen onbedorven intellectueel. Ik doe in het dagelijkse leven een deel systeem en netwerkbeheer, een deel interim management, ik sta op de markt als koopman bij familie gedurende een dag in de week, vergeet tussendoor als er een pc met internetaansluiting in de buurt is vooral niet te fokken en blijf graag op de hoogte met de vakgebieden waarin ik studies gevolgd heb. Verder verricht ik dan nog wat vrijwilligerswerk als bestuurder op afstand.

Wie had ooit gedacht dat de digitale entiteit sjun die als relkloon begon als tegenwicht op een al te hemelse voorstelling van het SP-evangelie bij sommigen een reputatie van onbedorven intellectueel zou kunnen opbouwen...

Je zou kunnen zeggen dat Wile E., T-o-m-a-a-t, K3vil en verwanten een sjun gebaard hebben, zoals Wim Kok een Pim Fortuyn baarde.
pi_18169759
Sjun, je verrast me positief. Ik had verwacht dat je het over spelfouten zou hebben en dat je de schuld, zoals gewoonlijk, bij de SP zou leggen .
pi_18169762
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat een sukkels zeg.
Mwah, dat netsky.p@mm-virus is sowieso nogal hardnekkig, ik heb er de afgelopen anderhalve week enkele tientallen binnengekregen. Ook van allerlei instanties. Of de afzender er echt iets aan kan doen is nog maar de vraag, volgens mij maakt het virus gebruik van mailadressen die het vindt op een besmette computer, de afzender hoeft nog niet eens degene te zijn waarvan het virus daadwerkelijk komt. Ik krijg ook bounce-mailtjes, alsof ik het virus naar anderen heb gestuurd, terwijl ik zeker weet dat mijn computer virusvrij is.

Maar ik vond het wel grappig dat er ook 2 bekende politici tussenzaten.
  zondag 4 april 2004 @ 13:33:16 #137
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169814
quote:
Een beetje virusmail stelt zich voor als van een andere afzender dan de oorspronkelijke. Zo krijg ik op mijn XS4ALL-account ook nog wel eens mails binnen van mensen die menen van mij een virus te hebben gehad. Waarschijnlijk staat mijn mailaccount in een adressenlijst van iemand die een virus heeft want als er één PC absoluut virusvrij is dan is het wel mijn laptop (met dank aan Symantec AV). Als dat niet het geval is dan zouden er behoorlijk wat instellingen die ik vanaf dat ding beheer een virusprobleem hebben...
  zondag 4 april 2004 @ 13:34:12 #138
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18169826
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]
Maar ik vond het wel grappig dat er ook 2 bekende politici tussenzaten.
Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.
Alvast voor morgen de groeten aan Kay 'need to know' van de Linde
  zondag 4 april 2004 @ 13:35:53 #139
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169847
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sjun, je verrast me positief. Ik had verwacht dat je het over spelfouten zou hebben en dat je de schuld, zoals gewoonlijk, bij de SP zou leggen .
Soms mag ik graag even rellen.
pi_18169883
quote:
tomaat.exe?
  zondag 4 april 2004 @ 13:39:17 #142
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169910
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:34 schreef giovan het volgende:

[..]

Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.
Alvast voor morgen de groeten aan Kay 'need to know' van de Linde
Het zou leuk zijn als de mensen van de collegecyclus een bijeenkomst met Frits Wester zouden kunnen organiseren. Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.
pi_18169966
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:35 schreef sjun het volgende:

[..]

Soms mag ik graag even rellen.
.
  zondag 4 april 2004 @ 13:45:27 #144
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170012
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.
Het CDA is inderdaad kleurloos te noemen
pi_18170060
sjun is opeens wel veel online de laatste tijd. Je wilt je kansen voor een moderatorship vergroten?
pi_18170081
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:46 schreef pberends het volgende:
UBERLOL @ avatar van Profiel van Kaboutertje_X

:'(
nou De bezuiniging op psygische bijstand is sterk af te raden.
pi_18170106
Het hoeft niet, Sidekick. Als je geen zinnige titel kunt verzinnen, doe het dan niet.
pi_18170129
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

nou De bezuiniging op psygische bijstand is sterk af te raden.
De Geus: LOL
  zondag 4 april 2004 @ 13:52:43 #150
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170144
Vandaag was Paul Cliteur op televisie.Toen hij zijn hoofd opzijj wendde kon je duidelijk zien dat hij joods is.
Ik kan me vergissen maar de huidige hetze tegen de Islam komt de pro-israëli's goed uit. Ik vraag me dan ook af hoe oprecht de kritieken van Van Gogh en Cliteur zijn op de linkse kerk en of hun kritieken niet gevoed worden vanuit een andere agenda.
Als de Islam achterlijk is waarom zijn het joden- en christendom dan geen achterlijke godsdiensten?
Kortom zijn ze niet het broertje en zusje uit dezelfde achterlijke familie?

Ik kan mij herinneren dat deze godsdiensten allemaal in 1 god geloven en schuld- en boetedoening bevatten. Dit in tegenstelling tot het boeddhisme. In deze religie gelooff men in de hemel op aarde door te werken aan je attitude. Het boeddhisme schetst niet meer dan een reeks methoden en technieken om aan jezelf te werken. Een soort visual basic toolkit voor je eigen geest.
  zondag 4 april 2004 @ 13:53:19 #151
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18170155
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:47 schreef pberends het volgende:
sjun is opeens wel veel online de laatste tijd. Je wilt je kansen voor een moderatorship vergroten?
Ik ben twee dagen weggeweest?
pi_18170175
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:53 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik ben twee dagen weggeweest?
Dat zegt genoeg. Je hebt Kozzmic die 2 dagen gestalkt en bedreigt, zodat je nu zijn troon over kan nemen.
pi_18170194
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:52 schreef pberends het volgende:

[..]

De Geus: LOL
Geef die lui eens ff een bak met koffie

zondag 4 april 2004 @ 13:55:53 #155
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170197
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:53 schreef pberends het volgende:
Boeddisme en hindoeisme
Nogal een fundamenteel verschil tussen boeddhisme en hindoeisme.
Hindoeisme is juist nog achterlijker dan christendom en islam
pi_18170216
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:55 schreef giovan het volgende:

[..]

Nogal een fundamenteel verschil tussen boeddhisme en hindoeisme.
Hindoeisme is juist nog achterlijker dan christendom en islam
Dat wel, maar wel vredelieverder
pi_18170237
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat wel, maar wel vredelieverder
Inderdaad. Daarom slaan moslims en hindoe's elkaar de koppen in, in de regio kashmir
pi_18170243
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:54 schreef pberends het volgende:

[..]

bedreigt
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18170247
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:52 schreef giovan het volgende:
Vandaag was Paul Cliteur op televisie.Toen hij zijn hoofd opzijj wendde kon je duidelijk zien dat hij joods is.
Ik kan me vergissen maar de huidige hetze tegen de Islam komt de pro-israëli's goed uit. Ik vraag me dan ook af hoe oprecht de kritieken van Van Gogh en Cliteur zijn op de linkse kerk en of hun kritieken niet gevoed worden vanuit een andere agenda.
Als de Islam achterlijk is waarom zijn het joden- en christendom dan geen achterlijke godsdiensten?
Kortom zijn ze niet het broertje en zusje uit dezelfde achterlijke familie?
Ik hoop dat dit een grap is, van het Joods profiel tot het ontbreken van kritiek op Jodendom en Christendom ?
pi_18170251
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:57 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom slaan moslims en hindoe's elkaar de koppen in, in de regio kashmir
Heb het meer over de Nederlandse situatie. Wat daar gebeurd boeit me niet, is goed om de wereldpopulatie uit te dunnen.
  zondag 4 april 2004 @ 13:59:00 #161
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170260
Boeddhisme:
Wie de uiteindelijke verlichting bereikt, geniet het Nirwana, enerzijds beschreven als een staat van grootste volheid maar anderzijds ook als een staat van volledige leegte.

Goed nieuws voor iedereen met een burnout, je zit momenteel in het Nirwana
pi_18170265
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

bedreigdt dan.
pi_18170280
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Heb het meer over de Nederlandse situatie. Wat daar gebeurd boeit me niet, is goed om de wereldpopulatie uit te dunnen.
Natuurlijk. Voorstel voor het decimeren van de wereldpopulatie:

pi_18170290
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef giovan het volgende:
Boeddhisme:
Wie de uiteindelijke verlichting bereikt, geniet het Nirwana, enerzijds beschreven als een staat van grootste volheid maar anderzijds ook als een staat van volledige leegte.

één van de drijvende krachters achter becoming superpower China
pi_18170311
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef giovan het volgende:
Boeddhisme:

Iemand op Fok! had als onderschrift: "dementie = nirwana" Vond 'm wel leuk....

Ach, ik kom wel in de hel
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18170322
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef pberends het volgende:

[..]

bedreigdt dan.
Beter.....
  zondag 4 april 2004 @ 14:02:09 #167
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170329
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef pberends het volgende:

[..]

één van de drijvende krachters achter becoming superpower China
Klopt boeddhisme en taoisme voeren daar de boventoon. Naar ik meen is echter elke vorm van religie verboden in China.
Maar het boeddhisme is moeilijk religie te noemen.Dan zouden de boeken van Ratelband ook religie zijn.
pi_18170332
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Natuurlijk. Voorstel voor het decimeren van de wereldpopulatie:

[afbeelding]
Een miljard of 2 in 2050 is perfect.
pi_18170349
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef giovan het volgende:

[..]

Klopt boeddhisme en taoisme voeren daar de boventoon. Naar ik meen is echter elke vorm van religie verboden in China.
Maar het boeddhisme is moeilijk religie te noemen.Dan zouden de boeken van Ratelband ook religie zijn.
fout:
quote:
Daoist (Taoist), Buddhist, Muslim 1%-2%, Christian 3%-4%
note: officially atheist (2002 est.)
pi_18170355
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Net zoals de aanslag in Madrid En de aanslag die morgen komt op het gebouw van de Tweede Kamer
pi_18170357
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Een miljard of 2 in 2050 is perfect.
In het huidige tempo schiet het in het MO wel op.
pi_18170369
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef giovan het volgende:

[..]

Tis meer een levensbelijdenis ofzo.
pi_18170371
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een grap is, van het Joods profiel tot het ontbreken van kritiek op Jodendom en Christendom ?
Ter verduidelijking; het lijkt me sterk dat je aan een profiel kunt merken of iemand Joods is, Ik heb ongeveer hetzelfde profiel, maar ik ben niet Joods.
Bovendien schrijft professor Paul de ene na de andere invalide polemiek tegen het Christendom.
pi_18170385
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

In het huidige tempo schiet het in het MO wel op.
Valt wel mee, al die doden waarover je hoort steekt schil af op het aantal geboortes.
  zondag 4 april 2004 @ 14:05:38 #175
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170391
Okidoki Berends.
De 1-child policy en verbod op religie maken China tot gidsland voor Nederland.

The Communists have discouraged religious practices, which they consider anti-socialist. Many temples and churches have been closed and their property taken. During the Great Proletarian Cultural Revolution (or simply the Cultural Revolution), a mass movement that lasted officially from 1966 to 1977, conditions were especially difficult, and religious practitioners were persecuted. The situation eased after 1977. A number of Buddhist temples were allowed to reopen. Worship services among Christians were permitted once again, and it is believed that as many as 2 million Christians are practicing their faith in China. The Chinese government is cautious about all religious activity, especially if it happens to involve foreign people in any way
pi_18170410
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Valt wel mee, al die doden waarover je hoort steekt schil af op het aantal geboortes.
Het is opvallend stil. Zouden Hesbollah en Hamas een conventionele oorlog beginnen
pi_18170449
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:05 schreef giovan het volgende:
Okidoki Berends.

The Communists have discouraged religious practices, which they consider anti-socialist. Many temples and churches have been closed and their property taken. During the Great Proletarian Cultural Revolution (or simply the Cultural Revolution), a mass movement that lasted officially from 1966 to 1977, conditions were especially difficult, and religious practitioners were persecuted. The situation eased after 1977. A number of Buddhist temples were allowed to reopen. Worship services among Christians were permitted once again, and it is believed that as many as 2 million Christians are practicing their faith in China. The Chinese government is cautious about all religious activity, especially if it happens to involve foreign people in any way
1 child policy geld nu toch niet meer of wel? Ze zitten nu volgens CIA op 1.7 kinderen, das Europees niveau, dus vrij acceptabel voor een nog niet al te onwikkeld land. Nederland zit op 1.66, zonder moslims zou dat dik onder de 1.5 zijn, nog een nadeel van het importeren van moslims in Nederland. De kinderbijslag versie van Partij tegen de Overbevolking zou opzich best ingevoerd kunnen worden
pi_18170468
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:05 schreef giovan het volgende:
Okidoki Berends.

Beste millieupolicy ooit: minder kinderen, minder migranten.

Jammer dat GroenLinks dat niet snapt.
pi_18170474
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:06 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het is opvallend stil. Zouden Hesbollah en Hamas een conventionele oorlog beginnen
Valt me op dat na Sjeik Yassin nog geen dikke aanslagen zijn geweest. Ze zullen wel een clusterattack voorbereiden ofzo.
pi_18170490
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Valt me op dat na Sjeik Yassin nog geen dikke aanslagen zijn geweest. Ze zullen wel een clusterattack voorbereiden ofzo.
quote:
goed om de wereldpopulatie uit te dunnen.
pi_18170495
quote:
The Communists have discouraged religious practices, which they consider anti-socialist. Many temples and churches have been closed and their property taken. During the Great Proletarian Cultural Revolution (or simply the Cultural Revolution), a mass movement that lasted officially from 1966 to 1977, conditions were especially difficult, and religious practitioners were persecuted.
.
pi_18170514
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[..]
Die 6 miljoen Israeli's kun je moeilijk relevant noemen voor de wereldpopulatie
pi_18170515
quote:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat Israël zijn doel heeft bereikt en nu voor de komende maanden verlost is van zelfmoord mafkezen.
pi_18170523
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

.
pi_18170542
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat Israël zijn doel heeft bereikt en nu voor de komende maanden verlost is van zelfmoord mafkezen.
Hun lot ligt aan de Amerikaanse kiezer. Wat wilt Kerry eigenlijk doen aan het conflict.
pi_18170551
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:13 schreef pberends het volgende:
Abortus te zien op Britse televisie

Ik ben voor abortus, maar wel ziek.
Het programma zal vooraf worden gegaan door een waarschuwing en kijkers kunnen achteraf naar een speciale hulplijn bellen.

.
pi_18170571
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
.
Jammer dan. Het doel heiligd de middelen.
pi_18170593
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Die 6 miljoen Israeli's kun je moeilijk relevant noemen voor de wereldpopulatie
Kashmir-oorlog is daarin wel relevand?
pi_18170595
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Jammer dan. Het doel heiligd de middelen.
Ben jij voor abortus dan?
pi_18170597
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Het programma zal vooraf worden gegaan door een waarschuwing en kijkers kunnen achteraf naar een speciale hulplijn bellen.

.
"Deze abortus kost u 80 cent per minuut"
  zondag 4 april 2004 @ 14:17:12 #192
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170600
quote:

De motivatie van dat programma slaat nergens op.
Het zou net zo zijn als je in het kader van een discussie van pacifisme contra valken oorlogsslachtoffers laat zien en afgehakte ledematen.

De vraag blijft of abortus moreel aanvaardbaar is, waarom hebben mensen beelden nodig voor zo'n discussie?
pi_18170610
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kashmir-oorlog is daarin wel relevand?
Ligt eraan, het zou een begin van een nuke oorlog betekenen in de regio. Pakistan, India en China zijn overpopulated.
pi_18170612
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

.
Zo kennen we je weer.
pi_18170630
quote:

quote:
goed om de wereldpopulatie uit te dunnen.
pi_18170634
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ben jij voor abortus dan?
Ja
pi_18170641
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[..]
Het aantal abortussen zijn vrij irrelevant voor de wereldpopulatie.
pi_18170646
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Ligt eraan, het zou een begin van een nuke oorlog betekenen in de regio. Pakistan, India en China zijn overpopulated.
Lang niet zo dichtbevolkt als Nederland
pi_18170665
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Het aantal abortussen zijn vrij irrelevant voor de wereldpopulatie.
...is......
pi_18170674
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Die 16 miljoen mensen en die tulpen zullen door niemand gemist worden.
pi_18170676
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zo kennen we je weer.
Sorry. Ik was voor heel even slachtoffer van zionistische waanzin.
pi_18170685
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

...is......
Taalpurizzt .
pi_18170693
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat zal je nog tegenvallen.

India: 1.1 miljard
China: 1.3 miljard
Pakistan: 0.15 miljard.

En India is niet zo groot.
pi_18170729
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

...is......
Taalpurist = werken. En dat mag van SGP niet op zondag.
pi_18170753
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zal je nog tegenvallen.

India: 1.1 miljard
China: 1.3 miljard
Pakistan: 0.15 miljard.

En India is niet zo groot.
Groter dan Europa....
pi_18170759
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Groter dan Europa....
Lijkt me sterk, schoonheid.
pi_18170783
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, schoonheid.
Australië heeft ongeveer het oppervlak van Europa.
quote:
Area
(sq km)

13 Australia 7,686,850 NA
14 India 3,287,590 NA
pi_18170794
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Taalpurist = werken. En dat mag van SGP niet op zondag.
......dus......
pi_18170832
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Australië heeft ongeveer het oppervlak van Europa.
[..]
Europa: 10.498.000 km2
pi_18170842
Maar goed, ik ga feesten

Bier wacht
pi_18170845
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Europa: 10.498.000 km2
Hier je verbeterd jezelf.
pi_18170848
quote:

Ik ben voornamelijk in bepaalde gevallen voor postnatale abortus.
pi_18170850
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
Maar goed, ik ga feesten

Bier wacht
pi_18170865
quote:
Europa telt met een oppervlakte van 10.498.000 km2 ongeveer 750 miljoen inwoners en is daarmee het dichtstbevolkte werelddeel.
pberends: Europa nuken, goed voor de wereldpopulatie
pi_18170887
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Werelddeel. Ze hebben het niet over landen
pi_18170893
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ga je nou nog naar je denkbeeldige zuipfestijn ?
pi_18170898
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

pberends?
pi_18170901
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Postnatale euforie.
pi_18170952
quote:
'Operatie Madrid heeft nieuwe aanslagen voorkomen'

MADRID - Door de politieactie zaterdagavond in Madrid zijn nieuwe aanslagen in Spanje voorkomen. Dat zei de Spaanse minister van Binnenlandse Zaken Angel Acebes zondag in Madrid.

Hij zei dat behalve de vermeende coördinator van de aanslagen in Madrid, de Tunesiër Serhane Ben Abelmajid Farkhet, ook de Marokkaan Abdennabi Kounjaa onder de doden is. Ook deze man, alias Abdallah, stond op een lijst van in totaal zes mensen die nog werden gezocht in verband met betrokkenheid bij de aanslagen. Twee vermeende terroristen zouden zijn gevlucht

In de woning die de politie binnenviel zijn springstof van het type Goma 2 Eco gevonden en tweehonderd onstekingsmechanismes aangetroffen. Goma 2 Eco is gebruikt in de aanslagen in Madrid. Ook een langs het traject van de hogesnelheidslijn tussen Madrid en Sevilla is vrijdag Goma 2 Eco aangetroffen.
Nu nog in Nederland graag, KUT-regering.
pi_18170971
quote:
België zegt succes te danken aan lagere belastingen

BRUSSEL - Belastingvermindering verklaart waarom België een van de weinige landen in Europa is met een begrotingsoverschot, terwijl Nederland, Duitsland en Frankrijk met overmatige begrotingstekorten kampen. De Belgische premier Verhofstadt heeft dat zondag gezegd in het VRT-televisieprogramma De Zevende Dag.

België heeft de voorbije jaren de belastingen verlaagd en diensten zoals het trein- en busverkeer goedkoper gemaakt. ,Belastingvermindering brengt geld op ", zei Verhofstadt. "Mensen en bedrijven gaan dan weer investeren en de economie komt op gang."

België rekent dit jaar op een economische groei van 2 procent. Dat is veel meer dan Nederland, waar het begrotingstekort bovendien zo hoog is opgelopen dat de Europese Commissie woensdag vrijwel zeker maatregelen eist.

De Belgische premier zei bereid te zijn tot een speciale afspraak met de Belgische bierbrouwer Interbrew. Die had vrijdag gedreigd de statutaire vestigingsplaats naar Luxemburg te verplaatsen, waar bepaalde belastingen lager zijn.
België snapt het.
pi_18170985
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:

[..]

België snapt het.
Ja, het is idd merkwaardig waarom de btw destijds nog meer is verhoogt
pi_18171030
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Nu nog in Nederland graag, KUT-regering.
Wat? Je wil hier graag aanslagen? Daar is de regering hard mee bezig. Alles op alles wordt gezet om de polarisatie aan te jagen. En zodoende een klimaat te scheppen waarin de kans op aanslagen een stuk groter is.
pi_18171068
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:38 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Begrotingsoverschot België te danken aan lagere belastingen.

pi_18171079
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat? Je wil hier graag aanslagen? Daar is de regering hard mee bezig. Alles op alles wordt gezet om de polarisatie aan te jagen. En zodoende een klimaat te scheppen waarin de kans op aanslagen een stuk groter is.
Je lult uit je nek, als je terroristen preventief oppakt is er weinig aan de hand.
pi_18171153
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Je lult uit je nek, als je terroristen preventief oppakt is er weinig aan de hand.
Nee je meot op een andere manier preventief werken. Je moet voorkomen dat er een klimaat ontstaat waardoor terrorisme aantrekkelijk wordt voor bepaalde personen.

Oppakken en afluisteren en alles heeft erg weinig zin. De netwerken hangen als los zand aan elkaar en zijn zeer moeilijk te infiltreren. En pak er 1 op en er komen 3 nieuwe bij.
pi_18171161
quote:
EU-ministers verdeeld over begroting

DUBLIN/PUNCHESTOWN - Nederland lijkt enige steun te krijgen van de andere landen van de Europese Unie bij de roep om meer zuinigheid bij de Europese begroting. Eensgezindheid was er echter nog lang niet tijdens een eerste overleg zaterdag over de meerjarenbegroting van de EU tussen 2007 en 2013.

Wel zeiden enkele grote lidstaten te willen snijden in de steunprogramma's voor arme regio's. Dat is een steuntje in de rug voor de Nederlandse minister Zalm. Hij roept al langer dat de Brusselse steun alleen nog maar naar de nieuwe, veelal Oost-Europese lidstaten moet gaan. Daar is het nationaal inkomen doorgaans stukken lager dan in de huidige EU.

In de voorstellen van de Europese Commissie staat echter dat arme regio's in rijke landen ook in de toekomst aanspraak kunnen maken op steun. Bijna de helft van het potje voor regiosteun is voor de huidige lidstaten.

"Er is nu een vrij brede consensus dat het bedrag aan steungeld dat gereserveerd is voor rijke landen drastisch omlaag moet", was de conclusie van Zalm na afloop van het overleg in Ierland. Dat lijkt voorbarig, want met name de zuidelijke lidstaten willen de steun niet kwijtraken. Spanje, Portugal en Griekenland staan achter de plannen van de Commissie.

Voorzitter Prodi van de Commissie was zelf naar Ierland gekomen om het voorstel toe te lichten. In de plannen stijgt de Europese begroting van 100 miljard euro per jaar nu tot 143 miljard in 2013.

Nederland heeft samen met zes andere landen, waaronder Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië, geprotesteerd tegen verhoging van de Europese uitgaven in een tijd dat alle landen moeten bezuinigen. Ze willen dat de begroting nooit meer wordt dan 1 procent van het 'nationaal' inkomen van de EU. De Commissieplannen komen uit op gemiddeld 1,14 procent met uitschieters naar 1,22 procent.

Nederland betaalt relatief veel aan de EU. Daarom is de meerjarenbegroting voor Zalm een hard punt. Daarnaast wil hij dat landen die veel meer aan de Brusselse kas afdragen dan ze ontvangen, een korting krijgen. Daarover is zaterdag nauwelijks gesproken.

Wel gaan de ministers kijken of er een manier is om de zeggenschap van het Europees Parlement bij de jaarlijkse begroting te wijzigen. Ze zijn het daarover onderling niet eens. Europarlementsleden hebben al bij voorbaat geprotesteerd tegen veranderingen omdat ze verlies aan invloed vrezen.
Zalm

Maar daar willen die rijke klotelanden als Ierland natuurlijk niet aan, stel hypocriete teringlijers!
pi_18171174
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee je meot op een andere manier preventief werken. Je moet voorkomen dat er een klimaat ontstaat waardoor terrorisme aantrekkelijk wordt voor bepaalde personen.

Oppakken en afluisteren en alles heeft erg weinig zin. De netwerken hangen als los zand aan elkaar en zijn zeer moeilijk te infiltreren. En pak er 1 op en er komen 3 nieuwe bij.
Inderdaad, zo min mogelijk migranten is het beste preventieve middel tegen interne terrorisme. Bedankt voor je antwoord, du_ke.
pi_18171242
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Inderdaad, zo min mogelijk migranten is het beste preventieve middel tegen interne terrorisme. Bedankt voor je antwoord, du_ke.
Nee hoor de beste preventie is een goede integratie en niet het stimuleren van segregatie.
  zondag 4 april 2004 @ 14:51:10 #230
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18171252
De oorlog in Afghanistan en Irak binden alleen maar de kat op het spek.
Je drijft mensen met weinig maatschappelijke kansen (zoals Michael Jackson) in de armen van moslimterroristen, de oorlogen worden gezien als martelaarsoorlogen, het grote onrecht zeg maar.

Voor je het weet zit je in eenzelfde haatspiraal als israel-palestina
pi_18171255
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hoor de beste preventie is een goede integratie en niet het stimuleren van segregatie.
Je bent dus tegen het Lubbers/Kok beleid van het subsidieren van één of enkele etniciteiten.
pi_18171330
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Je bent dus tegen het Lubbers/Kok beleid van het subsidieren van één of enkele etniciteiten.
Nee hoor juist voor, alles lekker doodsubsidiëren geen snellere manier om nieuwe mensen hier in allerlei sociale netwerken te krijgen. Staat er een wat extremere groep op. Benoem ze dan direct tot de spreekbuis en flikker ze in allerle overlegorganen en het extreme heeft zo plaats gemaakt voor polderachtig pappen en nathouden.
pi_18171337
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Begrotingsoverschot België te danken aan lagere belastingen.

Ik bedoelde dus hier in NL.
pi_18171367
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

quote:
Brein achter bommen Madrid gedood

MADRID Bij de politieactie van gisteren
in een buitenwijk van Madrid blijkt de
hoofdverdachte van de aanslagen van 11
maart in Madrid te zijn omgekomen.Het
gaat om de 35-jarige Tunesiër Fakhet.
Tegen hem was een internationaal
opsporingsbevel uitgevaardigd.

Fakhet en twee Marokkaanse terroristen
bliezen zich in het appartement op,na
een schotenwisseling met de politie.Een
vierde verdachte viel dood uit een raam
in een zwembad.Een vijfde verdachte zou
voortvluchtig zijn.

Volgens de Spaanse minister Acebes van
Binnenlandse Zaken zijn met deze actie
zeker nieuwe aanslagen voorkomen.
Aha, dat had volgens jou niet moeten gebeuren. Vuile klootzak.
pi_18171392
quote:
Duits protest tegen 'afbraakbeleid'

BERLIJN In Berlijn,Keulen en Stuttgart
hebben gisteren 500.000 mensen tegen
het 'sociaal-economische afbraakbeleid'
van de regering-Schröder betoogd.De
organisatie van de manifestaties was in
handen van de vakcentrale DGB.

De betogingen waren onder meer gericht
tegen de hogere kosten van de zorg en
de strengere werkloosheidsregels.De DGB
stelt dat de regering de gevolgen van
de crisis afwentelt op de kleine man.
Schröder zegt dat er geen alternatief
voor zijn beleid is.

Het protest vond plaats in het kader
van de actiedag van de Europese bonden.
Ook in Italië betoogden 500.000 mensen.
pi_18171417
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:38 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo dom als de ziekte. Het BTW in Duitsland is een ubergrote concurrent geworden, zij hebben maar 16% BTW. Vooral via online-shopping gaat er veel geld verloren aan Duitsland mede door dat btw-tarief. Vooral bijvoorbeeld als je kijkt naar computerzooit.
  zondag 4 april 2004 @ 15:00:02 #237
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18171423
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
he Berends niet schelden tegen Duke

Mijn vraag is: een terroristische groep stelt normaliter eisen, wat zijn de eisen van Al Qaida eigenlijk???

volgens mij valt er niks in te willigen, dus een vreedzaam pad is moeilijk te bewandelen
pi_18171435
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:58 schreef pberends het volgende:

[..]
Dat stelletje egoïsten ze kunnen alleen maar aan zichzelf denken. Denken aan de economie in het geheel is er ook niet bij.
pi_18171444
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hoor juist voor, alles lekker doodsubsidiëren geen snellere manier om nieuwe mensen hier in allerlei sociale netwerken te krijgen. Staat er een wat extremere groep op. Benoem ze dan direct tot de spreekbuis en flikker ze in allerle overlegorganen en het extreme heeft zo plaats gemaakt voor polderachtig pappen en nathouden.
pi_18171453
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:57 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk moet je mensen oppakken als je de kans er toe krijgt. En helpt misschien wel een aanslag te voorkomen. Maar het is veel belangrijker er voor te zorgen dat de mensen geen aanslagen willen plegen.
pi_18171454
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef giovan het volgende:

[..]

he Berends niet schelden tegen Duke

Mijn vraag is: een terroristische groep stelt normaliter eisen, wat zijn de eisen van Al Qaida eigenlijk???

volgens mij valt er niks in te willigen, dus een vreedzaam pad is moeilijk te bewandelen
Al-Qaida wil totale vernietiging van de westerse wereld. Best veel onderhandelingsruimte dus
pi_18171462
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je mensen oppakken als je de kans er toe krijgt. En helpt misschien wel een aanslag te voorkomen. Maar het is veel belangrijker er voor te zorgen dat de mensen geen aanslagen willen plegen.
Door minder migranten toe te laten, dat werkt pas preventief. En dat weet je donders goed.
pi_18171468
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Al-Qaida wil totale vernietiging van de westerse wereld. Best veel onderhandelingsruimte dus
Vote pBerends 2004
pi_18171515
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:02 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Vote pBerends 2004
Ik snap Bush' standpunt op zich wel, waarom hij het zo zwartwit ziet. Dat doet Al-Qaida namelijk ook.
  zondag 4 april 2004 @ 15:16:58 #246
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18171740
Probleem is dat we de poltieke correctheid plaats heeft gemaakt voor een nieuwe politieke correctheid. Namelijk het afgeven op de Islam.

Zijn we eindelijk af van de gesloten politieke cultuur, nu wordt er schaapachtig door iedereen weer hetzelfde nieuws verkondigd. Onderstaand een quote van Prem Radhakishun, de beroemde surinaamse advocaat (oa gevraagd voor LPF door Fortuyn)

Integratie is iets wat de fucking elite, die groepen wil uitsluiten, heeft bedacht als uitsluitingsmechanisme. Waar het eigenlijk om gaat is om de haves en de have nots. Ik ben absoluut niet geïntegreerd: ik eet rijst, praat Sranang Tongo, luister naar hindi-popstations. ...de minachting voor Islam en marokkanen vind ik idioot. Dat Hirsi Ali op een lagere school aan kinderen vraagt of Allah belangrijker is dan Nederland, dat is VVD extremisme. Als integreren betekent dat je geen respect hebt voor ouderen, dat je rondneukt met iedereen, de amerikaanse Coca-colacultuur overneemt en achter Bush aanloopt en geen mening meer hebt, laten we dan alsjeblieft Allah, boeddha en Jezus bidden dat we niet integreren
pi_18171752
quote:
Skinheads schieten op allochtonen in Muiderberg

Een confrontatie tussen zogenoemde 'skinheads' en een groep jeugdige allochtonen, zaterdagavond in Muiderberg, heeft ertoe geleid dat drie allochtonen in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Om een nog onbekende reden kregen de twee groepen woorden, waarna een van de skinheads een pistool trok en enkele malen vuurde.

Twee van de slachtoffers konden na behandeling het ziekenhuis verlaten, de derde was nog niet in staat om naar huis terug te keren. "Er is nog niemand gearresteerd", laat woordvoerder Dick Bakker van de politie Gooi- en Vechtstreek weten.
Moet je ook maar geen allochtonen toelaten.
pi_18171776
Klopt ik heb dat interview met die Prem ook gelezen en hij heeft zeker een punt.
pi_18171799
Rassenrellen Muiderberg het grote allochtoon bashen is overgeslagen naar NWS
pi_18171804
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:16 schreef giovan het volgende:
Probleem is dat we de poltieke correctheid plaats heeft gemaakt voor een nieuwe politieke correctheid. Namelijk het afgeven op de Islam.

Zijn we eindelijk af van de gesloten politieke cultuur, nu wordt er schaapachtig door iedereen weer hetzelfde nieuws verkondigd. Onderstaand een quote van Prem Radhakishun, de beroemde surinaamse advocaat (oa gevraagd voor LPF door Fortuyn)

Integratie is iets wat de fucking elite, die groepen wil uitsluiten, heeft bedacht als uitsluitingsmechanisme. Waar het eigenlijk om gaat is om de haves en de have nots. Ik ben absoluut niet geïntegreerd: ik eet rijst, praat Sranang Tongo, luister naar hindi-popstations. ...de minachting voor Islam en marokkanen vind ik idioot. Dat Hirsi Ali op een lagere school aan kinderen vraagt of Allah belangrijker is dan Nederland, dat is VVD extremisme. Als integreren betekent dat je geen respect hebt voor ouderen, dat je rondneukt met iedereen, de amerikaanse Coca-colacultuur overneemt en achter Bush aanloopt en geen mening meer hebt, laten we dan alsjeblieft Allah, boeddha en Jezus bidden dat we niet integreren
LOL Ik veroordeel trouwens ook de westerse cultuur tot op zekere hoogte. Ik kan Idols, TMF, Breezer, Cola, reclame, soaps en rondneuken moeilijk goed noemen.

Maar waarom wilde de LPF hem?
pi_18171847
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL Ik veroordeel trouwens ook de westerse cultuur tot op zekere hoogte. Ik kan Idols, TMF, Breezer, Cola, reclame, soaps en rondneuken moeilijk goed noemen.

De LPF wou iedereen met een grote mond.
pi_18171857
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:16 schreef giovan het volgende:

quote:
Integratie is iets wat de fucking elite
Zeker teveel pberends-literatuur gelezen de beste man.
pi_18171862
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:22 schreef du_ke het volgende:
Waarom kreeg jij dan geen aanbod?
pi_18171869
En samenzwering Spong is ook een van oorsprong surinaamse advocaat en soort zoekt soort .
  zondag 4 april 2004 @ 15:23:59 #255
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18171872
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij is recht voor z'n raap en heeft veel draagvlak in de allochtone groepering. Als je intern in de LPF met zo'n vent keiharde discussie kan voeren, en het levert nieuwe stellingen op (nieuwe inzichten) dan heb je als politieke partij ook veel meer toe te voegen aan het bestel.
Hij zal zeker geen knuffelallochtoon zijn geweest zoals Hirsi Ali bij de VVD. Die vrouw laat zich gewoon gebruiken met als oogpunt geldelijk gewin.
pi_18171890
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Waarom kreeg jij dan geen aanbod?
Ik ben politiek correct.

En die extreem rechtse baggerpartij is ook echt drie keer niks.
pi_18171932
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Hij is recht voor z'n raap en heeft veel draagvlak in de allochtone groepering. Als je intern in de LPF met zo'n vent keiharde discussie kan voeren, en het levert nieuwe stellingen op (nieuwe inzichten) dan heb je als politieke partij ook veel meer toe te voegen aan het bestel.
Hij zal zeker geen knuffelallochtoon zijn geweest zoals Hirsi Ali bij de VVD. Die vrouw laat zich gewoon gebruiken met als oogpunt geldelijk gewin.
Prem Pim
  zondag 4 april 2004 @ 15:28:10 #258
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18171987
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Prem Pim
Pim zit nu al in de hemel met duizenden maagden, Pim kennende zijn er nu geen maagden meer over daar.
pi_18172006
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:28 schreef giovan het volgende:

[..]

Pim zit nu al in de hemel met duizenden maagden, Pim kennende zijn er nu geen maagden meer over daar.
LOL

Sjeik Yassin en Pim zitten nu gezellig te babbelen.
pi_18172027
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:28 schreef giovan het volgende:

[..]

Vooral 18 jarige Marokkanen zijn hun kontje niet veilig.
pi_18172036
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vooral 18 jarige Marokkanen zijn hun kontje niet veilig.
Dat zal hun leren.
  zondag 4 april 2004 @ 15:35:48 #262
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18172137
De quote van Prem is leuk om te spin doctoren. Daar kunnen de mensen die morgen naar Kay van de Linde gaan nog veel over vragen.
DE QUOTE VAN PREM GESPIND

Moslim worden is iets wat de fucking 1ste generatie moslims heeft bedacht als machtsmechanisme. Waar het eigenlijk om gaat wil je hier wonen of wil je hier alleen maar geld verdienen. Ik ben absoluut geen moslim: ik ben niet besneden, eet aardappelen en ga van het weekend uit. De minachting voor vrouwen en met name Nederlandse vrouwen vind ik idioot. Dat een marokkaan op straat een meisje gewoon vraagt of ze met hem wil neuken omdat ze toch maar een hoer is vind ik van de gekke. Als moslim worden betekent dat je je vrouw slaat, geen mening hebt en alleen maar achter de Imam aanloopt, leeft in een schaamtecultuur en ondertussen toch allerlei vuiligheid uithaalt, laten we dan Allah, Boeddha en Jezus bidden dat ik geen moslim word.

[ Bericht 0% gewijzigd door giovan op 04-04-2004 15:53:21 ]
pi_18172196
Goedemorgen, en zo.

* Monidique is playing Sepultura - Nomad (MPC@207kbps, 7.66mb, 2:22/5:01)
pi_18172216
Een autobom gevonden in madrid. Nu op CNN.
pi_18172289
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een autobom gevonden in madrid. Nu op CNN.
Hmmmmmja...

Interessant, zal dit de enige cel zijn?
pi_18172294
LATEST: Four Salvadoran soldiers killed in clashes in Najaf, Spain says. More soon.
At least 19 Iraqis are killed when Spanish-led troops fire on demonstrators in the holy city of Najaf.
pi_18172652
CIV3 werkt nog niet echt mee met het downloaden .
pi_18172784
Die Al-Sadr mogen ze van trouwens ook wel afmaken, ware het niet dat dat niet zo tactisch zou zijn.
pi_18173050
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:35 schreef giovan het volgende:
De quote van Prem is leuk om te spin doctoren. Daar kunnen de mensen die morgen naar Kay van de Linde gaan nog veel over vragen.
DE QUOTE VAN PREM GESPIND

Moslim worden is iets wat de fucking 1ste generatie moslims heeft bedacht als machtsmechanisme. Waar het eigenlijk om gaat wil je hier wonen of wil je hier alleen maar geld verdienen. Ik ben absoluut geen moslim: ik ben niet besneden, eet aardappelen en ga van het weekend uit. De minachting voor vrouwen en met name Nederlandse vrouwen vind ik idioot. Dat een marokkaan op straat een meisje gewoon vraagt of ze met hem wil neuken omdat ze toch maar een hoer is vind ik van de gekke. Als moslim worden betekent dat je je vrouw slaat, geen mening hebt en alleen maar achter de Imam aanloopt, leeft in een schaamtecultuur en ondertussen toch allerlei vuiligheid uithaalt, laten we dan Allah, Boeddha en Jezus bidden dat ik geen moslim word.

pi_18173068
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:43 schreef Monidique het volgende:
LATEST: Four Salvadoran soldiers killed in clashes in Najaf, Spain says. More soon.
At least 19 Iraqis are killed when Spanish-led troops fire on demonstrators in the holy city of Najaf.
Salvawatte?
pi_18173095
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Salvawatte?
El Salvador.

pi_18173108
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben anders met mij geen contact opgenomen hoor.
pi_18173689
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ze hebben anders met mij geen contact opgenomen hoor.
En je hebt wel een hekel aan moslims. Vreemd erg vreemd dat riekt naar de misdaad .
pi_18173742
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

En je hebt wel een hekel aan moslims.
Nee, alleen aan de islam.
pi_18174526
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

El Salvador.

[afbeelding]
quote:
Exports - partners:
US 63.3%, Guatemala 12%, Honduras 6.8%, Nicaragua 4.5% (2002)
quote:
Currency:
US dollar (USD)
Vandaar.
pi_18174611
Oost-Timor en Ecuador hebben de $ ook al enige currency
  zondag 4 april 2004 @ 17:30:52 #277
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18174651
Goedenmorgen.
pi_18174663
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef Ype het volgende:
Goedenmorgen.
  zondag 4 april 2004 @ 17:32:59 #279
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18174696
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Jij bent nu toch wel mijn vaste groetmaatje.
  zondag 4 april 2004 @ 17:38:47 #280
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18174826
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef Ype het volgende:
Goedenmorgen.
Top of the morning to you
pi_18174913
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:32 schreef Ype het volgende:

[..]

Jij bent nu toch wel mijn vaste groetmaatje.
Groetzone.

Krijgen we ook de aanrij zone?
pi_18174956
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Groetzone.
  zondag 4 april 2004 @ 17:46:09 #283
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18174991
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

[afbeelding]
Heil Dora.
pi_18175056
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zondag 4 april 2004 @ 17:52:21 #285
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18175112
Vrouw en schoonmoeder doodgestoken in Appingedam
quote:
Tja, als je een 'interessante' discussie wil, kun je natuurlijk de vraag stellen of deze 'autochtone' acties geen gevolg zijn van de multiculturele samenleving... Het fenomeen is door allochtonen in onze samenleving geïntroduceerd en wordt nu overgenomen door autochtonen (net als aanslagen trouwens).
Sommige mensen hebben nog nooit gehoord van sarcasme...
Toch Calvobbes?
  zondag 4 april 2004 @ 17:55:06 #286
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18175154
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:52 schreef kLowJow het volgende:
Vrouw en schoonmoeder doodgestoken in Appingedam
[..]

Sommige mensen hebben nog nooit gehoord van sarcasme...
Toch Calvobbes?
Relpuber.
pi_18175178
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Kende je die niet? Ik heb die nog wel toegezonden via MSN.
pi_18175232
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:46 schreef Ype het volgende:

[..]

Heil Dora.
Sieg heil.
pi_18175240
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Sieg heil.
Allahoe Akhbar .
Temporaal-kwab epilepsie heerst!
  zondag 4 april 2004 @ 18:00:57 #290
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18175258
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Sieg heil.
Avé.
pi_18175262
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef Muhammed-klaas het volgende:

[..]

Allahoe Akhbar .
Zeg, doe dat maar in de moskee of zo. Ruikt het hier gelijk een stuk beter.

Of blaas jezelf op in de Sahara .
pi_18175283
Ooit was hier op Fok een user genaamd Siegheiligman .
  zondag 4 april 2004 @ 18:02:18 #293
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18175294
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Zeg, doe dat maar in de moskee of zo. Ruikt het hier gelijk een stuk beter.

Of blaas jezelf op in de Sahara .
Al dat arme zand. Alsof die korrels iets verkeerds gedaan hebben.
pi_18175328
pi_18175404
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/55889
Bestaat er al een B&H topic van Adolfje? Hij was toch de meeste begeerde vrijgezel rond die tijd?
pi_18175433
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Bestaat er al een B&H topic van Adolfje?
Nee, open er eens 1 .
  zondag 4 april 2004 @ 18:11:37 #298
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18175501
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Bestaat er al een B&H topic van Adolfje? Hij was toch de meeste begeerde vrijgezel rond die tijd?
Die is volgens mij wel eens gemaakt.
In ieder geval over dictators ofzo.
pi_18175537
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:11 schreef Ype het volgende:

[..]

Die is volgens mij wel eens gemaakt.
Ik wil een topic dat alleen maar over Adolfje gaat .
  zondag 4 april 2004 @ 18:15:19 #300
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18175583
quote:
Wat Ype zegt dus.
  zondag 4 april 2004 @ 18:15:43 #301
54772 Silmarwen
  zondag 4 april 2004 @ 18:16:00 #302
54772 Silmarwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')