Inderdaad, Hattrick heeft wat servers eruit gegooid en er wat anderen voor in de plaats gezet zodat de IP's waarop veel programma's proberen te connecten niet meer werken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij opties ff andere servers proberen, werkte bij mij in ieder geval.

Mijn opstelling hou ik 100% gelijk aan die van vorige week, dat gaf een prima resultaat. Wel jammer dat een van m'n middenvelders naar weak vorm is gedaald maar dat komt vast goed: tegenstander heeft maar 3 spelers in z'n opstelling BOVEN de weakquote:Keeper: Koos Kooi (wretched form)
Wing back: Coos ten Have (wretched form)
Olger Kraaijeveld (poor form)
Centrer back: Dennis Dittmar (inadequate form, powerful)
Mark Hilhorst (poor form)
Wing: Nuh Lebriz (weak form)
Reinier Diekerhof (weak form)
Central Midf.: Eddo Serbrock (inadequate form, pleister)
Aaron van der Molen (weak form, powerful)
ForWard: Dean Pool (passable form, head)
Rowan Rijnen (wretched form, pleister)
Sub Winger: Cyril Heinemans (weak form, pleister)

dat zijn droomstats voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:35 schreef Tim_G het volgende:
Best een goede training gehad! 2 middenvelders van 20 naar Uitmuntend playmaking met een beetje mazzel stijgen ze nog een level voor het einde van het seizoen!

zondag bedoel je natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:48 schreef Vision het volgende:
geen noemenswaardige veranderingen bij mij geloof ik. en nu zaterdag zal ik wel weer winnen tegen een van de middenmoters

Ik weet niet wat jouw skills zijn...quote:Op zondag 11 april 2004 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
moet tegen een team dat net een nieuwe eigenaar heeft, die gast heeft nog maar 1 keer ingelogd.. op 7 april? PICen?!?

ik zou PICen, de kans dat je eigen team nog steeds niet beter is dan een nieuw team zo klein hoop ik voor je (je bent toch wel wat sterker geworden).......quote:Op zondag 11 april 2004 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw skills zijn...
Maak je opstelling een vlak voor de deadline, is die gast dan nog niet ingelogd, heeft ie dus ook geen opstelling gemaakt en kun je dus mooi piccen...

verkoop je die? ik train ze wel af voor jequote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef engessa het volgende:
Mijn HAM is volgens mij van slag. Maar wat ik er zo uit kan opmaken is vooral mijn vorm en waarde gestegen en heb ik nu sowieso 2 spelers die op 83% training met verdedigen zitten.

Euh, neen. Train ze zelf wel af, daarna mag jij ze kopen!quote:Op zondag 11 april 2004 17:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkoop je die? ik train ze wel af voor je

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |