Staatslimousine van Bos.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Fiets van Donner's vrouw?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Ziet er wel mooi uit, screenshots op internet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:42 schreef Silmarwen het volgende:
De Grave had toch een driewieler?
syberia is een adventure, komt ergens in April uit geloof ik. Syberia 1 was erg gaaf en syberia 2 is een waardig opvolger. Heb hem nog niet uit though
Ali G rockt, aaaaaight!quote:
OUD NIEUWSquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/index.htm
holy shit!
Dat speelde ik vroeger ook vaak. Lekker geheimzinnig en puzzelen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:49 schreef Silmarwen het volgende:
Is ook echt een mooi en best lastig spel. Ik ben fan van het eerste uur. Maar je moet wel van adventres en puzzlen zonder solve houden.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
Weer allemaal kutplaatjes.
Nee jij hebt leuke.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
Eens even een test.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
Leuker als jouw "creatieve" slowchat-titeltjes...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:56 schreef kLowJow het volgende:Overdaad schaad!
Goodluck is terugquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Leuker als jouw "creatieve" slowchat-titeltjes...![]()
Dat is goed voor de economie, meer gebruik van bandbreedte!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Eens even een test.
Hoe zou jij ingrijpen??
Eerst democratisch besluiten:quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Eens even een test.
Hoe zou jij ingrijpen??
[dualisme]quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Poll: Moet pberends opzouten?Ja Had zelfs al moeten gebeuren Nee, laat hem nu maar zitten
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik eveneens.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[dualisme]
I voted: yes.
[/dualisme]
Hehe, in de vorige poll was de stemverhouding geloof ik 17 tegen 1 voor opzouten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Poll: Moet pberends opzouten?
Das geen dualisme.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik eveneens.
Niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Eens even een test.
Hoe zou jij ingrijpen??
was zeker midden in een doordeweekse nacht?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hehe, in de vorige poll was de stemverhouding geloof ik 17 tegen 1 voor opzouten.
Al moet ik bekennen dat ik slinks alle keuze-opties naar 'opzouten' heb laten verwijzen.
LOL @ Kozzmic diequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hehe, in de vorige poll was de stemverhouding geloof ik 17 tegen 1 voor opzouten.
Al moet ik bekennen dat ik slinks alle keuze-opties naar 'opzouten' heb laten verwijzen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef kLowJow het volgende:
I voted no.
mohos moeten geaccepteerd worden
Historische fout. Deze bookmark ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet.
Jawel, ik had ook de derde optie kunnen verkiezen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Das geen dualisme.
quote:Treinreis door het nieuwe Europa
Een treinreis langs de nieuwe grenzen van Europa. Verslaggever Cees Overgaauw bezocht Litouwen, Polen en Slowakije. Wat nemen ze mee naar de EU, zegening of malheur? Een tocht langs corruptie, lekke grenzen, illegalen en discriminatie.
Toch knap dat er dan nog 1 pberends-fan te bekennen viel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Kozzmic het volgende:
Kozzmic zelf? Hij had ten slotte beschrikking over de juiste link.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Toch knap dat er dan nog 1 pberends-fan te bekennen viel.
Kozzmic is op pberends!!! Na na na naaaaa na.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Kozzmic zelf? Hij had ten slotte beschrikking over de juiste link.
The Third Way.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, ik had ook de derde optie kunnen verkiezen.
Tja, ik schat Kozzmic toch een beetje hoger in.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoger dan een mongool?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tja, ik schat Kozzmic toch een beetje hoger in.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
The Third Way.
Poldermodel
Kok
Paars
Ook deze bookmark ik. Verlies aan toch al broze vrijwel niet aanwezige gezag.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
The Third Way.
Poldermodel
Kok
Paars
Blijven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:09 schreef Goodluck het volgende:
Even een egodocument plaatsen.
Poll: Moet Goodluck maar eens opzouten ?Weg met die eikel. Nee, hij mag gerust blijven. Geen idee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Twee keer suffer dan ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:14 schreef Sidekick het volgende:
Het is vrij logisch dat Monikick 2 keer zo suffer is dan ik.
Jij hebt een auto en GroenLinks laat foto's maken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, laat ik eens wat mongolen vermoorden.
Sorry, een duidelijke typo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Twee keer suffer dan ik.
Twee keer zo suf als ik.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, laat ik eens wat mongolen vermoorden.
Optie 1 natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Poll: Is Aaahikwordgek een toffe gozer?Jazekers! Kan beter! Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
En jij als mod!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:18 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Optie 1 natuurlijk.![]()
Als een haas er vandoor gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He ?
Ah.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als een haas er vandoor gaan.![]()
Wie heeft er SCH gestemd ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:16 schreef Goodluck het volgende:
Poll: Wie van de 3 als Pol Mod ?Sidekick Goodluck SCH
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hem zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:26 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Wie heeft er SCH gestemd ?
Dat zou me wat worden zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hem zelf.
Tssss en nog ontkennen ookquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:30 schreef Goodluck het volgende:
[..]
![]()
Oplichter!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit zijn pas de echte scores
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:35 schreef Silmarwen het volgende:
Aaahhh waarom zon f***** groot plaatje je veneucked mn lay out lul!
Ik heb dergelijke maatregelen niet nodig om toch tot precies hetzelfde effect te komen. Kuch.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding\]afbeelding]
Gaat goed, mensen. Ik dank u.![]()
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef Goodluck het volgende:
Ik heb dergelijke maatregelen niet nodig om toch tot precies hetzelfde effect te komen. Kuch.....![]()
Dat heb je toch al gedaan door op mij te stemmen ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er dan?![]()
Mag een mens al geen campagne meer voeren voor een betere wereld?![]()
![]()
mag ik jouw sidekick zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:45 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Dat heb je toch al gedaan door op mij te stemmen ?
Niet grappig!quote:
Is goed,quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
mag ik jouw sidekick zijn?![]()
![]()
Ik heb lange armen, dat komt dus goed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:48 schreef Goodluck het volgende:
Is goed,
zullen we dan afspreken dat je (geheel realiteitsgetrouw met de huidige versie) als een halve hansworst al mijn topics leest, mij overal gelijk geeft, en mij overal waar mogelijk prijst als uitstekend moderator ?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tussenstand:
Geregeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb lange armen, dat komt dus goed.
Volgens poldermodel van een goede sidekick:quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef Goodluck het volgende:
Geregeld.
Nu alleen nog even je user-icon veranderen in een Max Havelaar pootveld en de zaak is beklonken.
Dus toch!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:57 schreef sizzler het volgende:
De vrouw de gisteren Van Aartsen heeft aangereden was een 41-jarige advocate asielrecht
wELKE? lINK?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:57 schreef sizzler het volgende:
De vrouw de gisteren Van Aartsen heeft aangereden was een 41-jarige advocate asielrecht en had daarvoor 'op een internetforum' gereageerd in een topic over de pardonregeling....
FOK??
http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevancequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:57 schreef sizzler het volgende:
De vrouw de gisteren Van Aartsen heeft aangereden was een 41-jarige advocate asielrecht en had daarvoor 'op een internetforum' gereageerd in een topic over de pardonregeling....
FOK??
You go girl!quote:
OMG.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:19 schreef pberends het volgende:
Inbrekers klagen agent aan voor poging moord
Nederland
Ik word starks met Sovjet scores winnaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oplichter!![]()
![]()
![]()
Een verkrachting is legaalquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:33 schreef pberends het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=302072&c=15
Dit snap ik niet. Een verkrachting is bij wijze van spreken legaal in Nederland, maar een moord op je schoonmoeder is 15 jaar![]()
Het devalueert "bij wijze van spreken" wel, maar ach, een kniesoor die daarop let.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Een verkrachting is legaal
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het devalueert "bij wijze van spreken" wel, maar ach, een kniesoor die daarop let.
nieuws.nlquote:Hartstichting verlaagt salaris medisch directeur 02-04-2004
De Stichtingsraad van de Nederlandse Hartstichting gaat het salaris van medisch directeur Volkert Manger Cats verlagen, om de 'goodwill' van donateurs en vrijwilligers te behouden. De stichting loopt hiermee vooruit op de salarisrichtlijnen voor goede doelen die de Vereniging van Fondswervende Instellingen wil vaststellen.
Hoeveel Cats, die nu een jaarsalaris heeft van 170.000 euro, er op achteruit gaat wil woordvoerder Marianne Verhoeven nog niet zeggen. Cats weet nog niet of hij als medisch directeur aanblijft.
Bij de donateurs en vrijwilligers van de Hartstichting is bezorgdheid ontstaan over de hoogte van de directiesalarissen, nadat er in de media over was bericht.
[Copyright 2004, Novum]
Lijkt me dat mensen met een Nederlands paspoort worden bedoeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:00 schreef pberends het volgende:
LPF: "Uitkeringen enkel voor Nederlanders"
Bedoeld de LPF alleen autochtonen of mensen met een Nederlands paspoort
Sinds wanneer is Drenthe een woonplaats?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:54 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Lijkt me dat mensen met een Nederlands paspoort worden bedoeld.
quote:1. Never use the word "Dutch" in front of a Hollander. It reminds him
too
much of the word "Deutsch", which is a word for Germans and other things
he
doesn't like. A Dutchman is a Hollander or a Nederlander.
nieuws.nlquote:Bolkestein vindt opvatting Amnesty 'verschrikkelijk' 02-04-2004
Eurocommissaris Frits Bolkestein noemt de opvatting over globalisering van Irene Khan, secretaris-generaal van de Nederlandse afdeling van mensenrechtenorganisatie Amnesty International en van haar voorganger Pierre Sané, 'verschrikkelijk'. Zij houden vol dat globalisering in veel gevallen ten koste gaat van de mensenrechtenagenda. Dat blijkt vrijdag uit een interview dat Amnesty met de politicus heeft gehouden.
In het interview zegt Bolkestein Amnesty altijd hogelijk gerespecteerd te hebben, maar hij vindt dat de 'antiwesterse lompenintellegentie afbreuk doet aan de schone reputatie van Amnesty'. Volgens Bolkestein gaat globalisering juist niet ten koste van de mensenrechtenagenda. Globalisering verhoogt in zijn ogen de welvaart en verkleint de inkomensverschillen.
Om zijn visie kracht bij te zetten, noemt Bolkestein de ontwikkeling van ontwikkelingslanden, in vergelijking met Birma en Noord-Korea waar nog steeds een dictatuur heerst. Bolkestein is van mening dat 'links' de ogen sluit voor de werkelijkheid. Hij begrijpt niet dat Sané arme landen arm wil houden.
[Copyright 2004, Novum]
GENIAAL !!quote:23. Do not bother to hire a car. Not only can you steal more bikes
than you will need, but car-traffic in Holland is not something you will
enjoy.
In the rest of the world, traffic jams are measured in miles or
kilometres. Nederlandse traffic jams are measured in weeks. As a
matter of fact, the more persistent traffic-jams are well worth a touristic visit.
The sight of starving people in an expensive Mercedes can be quite uplifting if you
are of a philosophic nature. You may want to bring some pieces of bread
with you to throw through open car windows. The resulting fights can
often be worth watching.
Nog een goede avond, lid van de burgerij.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:23 schreef du_ke het volgende:proletariërs.
Deze heb je zeker zelf geschreven Du_ke? En dan te bedenken dat Duitsland geen wachtlijsten kent en daar de ziekenhuizen wel geprivatiseerd zijn, en in Nederland niet.quote:30. Do not get sick in Nederland. Over the last ten years, the famous
Hollandse healthcare has been privatised. These days some operations,
like
open heart surgery, have a waiting list of more than six months. The
doctors don't think that is a problem. "More than half of our patients
for
open heart surgery never even show up anyway," they say. Some
Nederlandse
patients who have become desperate move to a country like Mozambique,
Iraq
or Pakistan, where healthcare is infinitely better.
Waar staat dat kozzmic, sidekick als zijn opvolger wil hebben?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet er niet een topic over Kozzmic-gate geopend worden? Ik denk dat Kozzmic zijn eigen gedachtengoed wil veiligstellen door Sidemod aan te stellen als nieuwe mod. De democratie is ver te zoeken. Wat vinden jullie? In politieke traditie vind ik dat dit een debat waard is.
Tussen de regels door zijn er genoeg suggesties daarvoor. Beetje raar dat je aankondigt om te vertrekken, maar niks zegt over de opvolger of de procedure. Volgens mij is het allang bekonkeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waar staat dat kozzmic, sidekick als zijn opvolger wil hebben?
Ik weet iig nergens van af.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Volgens mij is het allang bekonkeld.
Er staan ook dingen tussen die ook gewoon totaal niet kloppen zoals over onze files. Kijk ze zijn erg, maar om files af te meten in weken gaat wel erg verquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik heb het helemaal gelezen, en het is geniaal.
Ik mis alleen het feleciteren van de gehele familie, wat typisch Nederlands is.
Nee, het zal wel niet ...quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet iig nergens van af.
Politiek antwoord. Ik bookmark deze opmerking maar even.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet iig nergens van af.
Ja, en de wachtlijsten zijn nu ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Er staan ook dingen tussen die ook gewoon totaal niet kloppen zoals over onze files. Kijk ze zijn erg, maar om files af te meten in weken gaat wel erg ver
Hoeveel posts van me heb je al gebookmarked?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Politiek antwoord. Ik bookmark deze opmerking maar even.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, en de wachtlijsten zijn nu ook niet zo erg.
Maar ach, lekker alle vooroordelen laten zien, kan ik wel waarderen.
Stuk of drie. Ik kan ze altijd gebruiken als ik word opgeroepen voor de POL parlementaire enquete.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoeveel posts van me heb je al gebookmarked?
Is het al genoeg voor een biografie?
Ik heb trouwens die posts als mens gezegd, niet als minister, lijstrekker, user of wannabe-mod.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stuk of drie. Ik kan ze altijd gebruiken als ik word opgeroepen voor de POL parlementaire enquete.
Kozzmic-gate is geboren.![]()
Bookmark.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die posts als mens gezegd, niet als minister, lijstrekker, user of wannabe-mod.
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stuk of drie. Ik kan ze altijd gebruiken als ik word opgeroepen voor de POL parlementaire enquete.
Kozzmic-gate is geboren.![]()
Behalve Tjechië is het een grote zooi.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Netwerk, nederland 1.
Uitbreiding EU met oost-europese landen.
Joh, die landen hadden nooit mogen toetreden. Een jaar over 5 later zou een stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Netwerk, nederland 1.
Uitbreiding EU met oost-europese landen.
Hetzelfde probleem hebben ze in Afrika.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
"Ik heb 5 kinderen en maar 8500 kronen"
Ja, het probleem is niet het geld, maar het aantal kinderen dat je armer maakt, stomme hoer.
¤87,50, ja daar kom je zelfs al met 1 persoon rondquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
Ja, het probleem is niet het geld, maar het aantal kinderen dat je armer maakt, stomme hoer.
Klopt. Daarom moet je er ook geen medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hebben ze in Afrika.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je er ook geen medelijden mee hebben.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Behalve Tjechië is het een grote zooi.
Idd, mijn bovenburen lijken er op, ook van die domme gasten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
De Tjechen doen er wat aan een investeerders komen als magneten naar dat land. Het land komt er wel weer bovenop.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Corruptie viert hoogtij.![]()
![]()
Hij heeft nog in Oostende gewoond, wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
Marvin Gaye op NL3
ze hebben sowiezo al de hoogste inkomen per inwoner van de nieuwe toetredende landen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De Tjechen doen er wat aan een investeerders komen als magneten naar dat land. Het land komt er wel weer bovenop.
Bron: RTLZquote:Goede cijfers VS: werkgelegenheid stijgt met 308.000
AEX-index schiet omhoog na goede werkgelegenheid-nieuws
In Amerika zijn er onverwacht veel banen bijgekomen: 308.000. Wereldwijd vlogen de beurzen, na het bekendworden van de cijfers om 15.30 uur, meteen omhoog. De dollar is ook erg sterk.
Bij alle Amerikaanse sectoren zijn meer banen geteld. Er zijn meer pay-rolls, meer mensen staan op de loonlijst. De extra werkgelegenheid is een goed teken voor de sterkte van de Amerikaanse economie.
Werkloosheid
De werkloosheid steeg wel van 5,6 naar 5,7 procent. Dat komt doordat er per mand 100.000 potentiële werknemers bijkomen in de VS. Die, natuurlijke, groei, kan nog niet worden geplaatst.
Bush
Overigens houden veel kenners en marktvorsers (ook Amerikanen, niet alleen de meer kritische Europeanen) er rekening mee dat op last van president Bush de cijfers positief zijn gekleurd. Bush wil in november worden herverkozen en goede arbeidsmarktcijfers geven hem aanzienlijk meer kans.
Handelaren woest
Overigens deed zich het opvallende feit voor dat 2 minuten voordat de cijfers bekend werden de futures op de ka[pitaalmarkt al omhoog vlogen. Handelaren waren woest over dit voortijdige lekken van de cijfers.
Het Amerikaanse minsterie van Arbeid onteknt overigens dat er aanwijzingen zijn voor het uitlekken van de cijfers, "er zijn geen aanwzijingen voor."
De cijfers zijn overigens altijd al in een kleine kring de avond van tevoren bekend. De top van het ministerie heeft er dan al weet van, de cijfers worden al 's avonds vastgesteld
En natuurlijk nieuwe peilingenquote:Vanavond in NOVA Politiek
Aanslag Van Aartsen
Vanavond een discussie over de vraag of de aanslag op Van Aartsen het gevolg is van de heftige toon van het huidige publieke debat. Met: de Kamerleden Hilbrand Nawijn (LPF), Mirjam Sterk (CDA) en Jeroen Dijsselbloem (PvdA) en de kersverse burgemeester van Leeuwarden Geert Dales (VVD), tot vorige week loco-burgemeester van Amsterdam.
Integratiedebat
De Tweede Kamer debatteert dinsdag over de conclusies van de commissie-Blok. De commissie deed onderzoek naar het Nederlandse integratiebeleid van de afgelopen dertig jaar en kreeg in januari veel kritiek op haar eindrapport. In NOVA Politiek alvast een voorschot op het debat.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
ga eerst maar eens ergens een cursus NL volgen + moderne alinea-opbouw.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding\]afbeelding\]afbeelding]
Geen zorgen mensen, het komt goed!
Voor de zekerheid hier nog een link voor twijfelaars.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]Zekers dat hij een toffe gozer is.
Wat een zuigdebat over van Aartsen weer. Dat gezeik hebben we nu wel gehad. Laten we flamen over boeiendere zakenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef pberends het volgende:
Vanavond in NOVA:
[..]
En natuurlijk nieuwe peilingen
Het begint over 10 minuten
Dan moet je ook die post van die gast er bij zettenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Zegt DrWolffenstein.
Weinig veranderd. GL wint er één, de CU verliest er één in vergelijking met vorige week.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef pberends het volgende:
En natuurlijk nieuwe peilingen
Hoeveel fouten stonden daarin?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan moet je ook die post van die gast er bij zetten
Als er écht vandaag peilingen zouden worden gehouden zou er wel iets meer veranderd zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Weinig veranderd. GL wint er één, de CU verliest er één in vergelijking met vorige week.
http://www.politiekebarometer.nl/
Allah zij dank.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
de CU verliest er één in vergelijking met vorige week.
Jezus, de PvdA weer op de bres voor de allochtonen. Laat ze aub ff hun kutkoppen houden. Denk je eindelijk realistische voorstellen van Wouter Bos en de PvdA te krijgen, maar hier lopen ze weer te huilen van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker krampachtige stelling over Marokko <-> Nederland
Bedreigingen zijn aan de orde van de dag tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik krijg zin om Clairy Polak kapot te schieten.
Hij kan wel een cursus alinea opbouwing gebruikenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel fouten stonden daarin?
Avond dronkenlapquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Avond geile dondersstraaltjes
En overigens ook een cursus normaal redeneren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij kan wel een cursus alinea opbouwing gebruiken
Idd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En overigens ook een cursus normaal redeneren.
Zit helaas pas aan me tweede biertje, net klaar met werk. En mag ook weer niet teveel drinken, morgen weer vroeg melden. Kutzooiquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Avond dronkenlap
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zit helaas pas aan me tweede biertje, net klaar met werk. En mag ook weer niet teveel drinken, morgen weer vroeg melden. Kutzooi![]()
Jij ook al?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik krijg zin om Clairy Polak kapot te schieten.
Jij hebt tenminste bier, denk eens aan al die mensen in Afrika!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zit helaas pas aan me tweede biertje, net klaar met werk. En mag ook weer niet teveel drinken, morgen weer vroeg melden. Kutzooi![]()
Nee hoor, valt best wel mee, ik vermaak me opperbest.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]het leven is hard
Ik was eerst!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Jij ook al?
Liever niet, stel dat die ineens allemaal bier gaan krijgen, des te minder voor mijn persoontje. Dat kan ik dus niet hebben, Aaahquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste bier, denk eens aan al die mensen in Afrika!
Het lijkt wel of de wapenhandelaar aan het knutselen is geweest met het vizier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Jij ook al?
Goed voor de Nederlandse export. Allemaal volgieten met bier!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Liever niet, stel dat die ineens allemaal bier gaan krijgen, des te minder voor mijn persoontje. Dat kan ik dus niet hebben, Aaah
Bier verkopen aan afrikanen zal een leuk handeltje zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Liever niet, stel dat die ineens allemaal bier gaan krijgen, des te minder voor mijn persoontje. Dat kan ik dus niet hebben, Aaah
Wat een naïviteit van dat CDA snolletje.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef pberends het volgende:
Subsidie stromen aan moskee'en? Wat een onzin.
Pff ik word moe van de mens. "Sterk" is ze zeker niet, eerder een marionettepop van het CDA.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een naïviteit van dat CDA snolletje.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Pff ik word moe van de mens. "Sterk" is ze zeker niet, eerder een marionettepop van het CDA.
Ja het gaat toch nergens over. Ze leest gewoon cda-rapportjes en lult dat na in de media. Flikker nou een end op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jan Marijnissen ondervraagt vervolgens Gerrit Zalm...quote:1 - Wanneer gaan we met Harry van Bommel een biertje drinken?
Zo snel mogelijk. Bijvoorbeeld volgende week woensdag…(mijn voorstel ligt inmiddels bij jou en Harry in de mailbox.)
2 - Heb je iemand betrapt die de nieuwe rook-regels op het Binnenhof heeft overtreden. Zo ja, wie?
Nee, ik heb daar geen oog voor.
3 - Is nederland minder veilig door de moord op Hamas leider Yassin?
Nee, ik geloof het niet. Maar als ik in Israël zou wonen zou ik niet blij zijn met deze moord. De oog om oog-politiek van beide zijden maakt straks allen blind. Al moet gezegd: De Palestijnen zijn de onderliggende partij. Zíj worden onderdrukt, uitgebuit en hen wordt elke hoop op een betere toekomst ontnomen.
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=239
Benieuwd of er antwoorden op komen...quote:1. Wanneer stond jij voor het laatst rood?
2. Wanneer stel jij als een ware blogger je weblog open voor commentaar?
3. Cohen pleit voor een progressieve en een conservatieve volkspartij.
Waar zou jij je - als echte liberaal - het meeste thuisvoelen?
De enige realist is Nawijn. Men blijft maar aannemen dat de Islam het beste met het westen voor heeft en het daarom in bescherming moeten nemen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Pff ik word moe van de mens. "Sterk" is ze zeker niet, eerder een marionettepop van het CDA.
Zucht, ik moet gelijk denken aan de flashmobs, een idee van Adam Curry bevalt mij sowieso niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
De weblogestafette....
Adam Curry stelt vragen, Jan Marijnissen antwoordt...
[..]
Jan Marijnissen ondervraagt vervolgens Gerrit Zalm...
[..]
Benieuwd of er antwoorden op komen...
Het hele debat gaan nerges over. Ze moeten migratie naar nederland gewoon verbieden. Dan komt integratie verzelf.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De enige realist is Nawijn. Men blijft maar aannemen dat de Islam het beste met het westen voor heeft en het daarom in bescherming moeten nemen.
Dat is een goed punt, zolang je het binnen NL nog niet op orde hebt, moet je niet nog meer binnenlaten. Dat is dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hele debat gaan nerges over. Ze moeten migratie naar nederland gewoon verbieden. Dan komt integratie verzelf.
Zullen we ff een formatie bommenwerpers over mekka heen laten gaan en dan weer kijken of we nog steeds onbekend zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
'Al-Qaeda roept op tot oorlog met het westen'
Nederland wordt nog niet prominent genoemd in het lijstje
Ach je kent m'n beleidquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, zolang je het binnen NL nog niet op orde hebt, moet je niet nog meer binnenlaten. Dat is dweilen met de kraan open.
Wat zegt Ali Lazrak erover?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
De weblogestafette....
Adam Curry stelt vragen, Jan Marijnissen antwoordt...
[..]
Jan Marijnissen ondervraagt vervolgens Gerrit Zalm...
[..]
Benieuwd of er antwoorden op komen...
Nederland heeft toch geen echte bommenwerpers? Alleen F16's ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zullen we ff een formatie bommenwerpers over mekka heen laten gaan en dan weer kijken of we nog steeds onbekend zijn.
Het wordt tijd dat die zwarte steen wordt opgeblazen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zullen we ff een formatie bommenwerpers over mekka heen laten gaan en dan weer kijken of we nog steeds onbekend zijn.
Is Ali Lazrak eigenlijk moslim?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat zegt Ali Lazrak erover?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat zegt Ali Lazrak erover?
quote:
We kunnen B52'ers van de amerikanen overkopen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen echte bommenwerpers? Alleen F16's ofzo.
Boem.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die zwarte steen wordt opgeblazen.
LOL @ titel.quote:
Lijkt me duidelijk. In de landen met een 2-partijen stelsel zijn de conservatieven rechts en de liberalen links.quote:3. Cohen pleit voor een progressieve en een conservatieve volkspartij.
Waar zou jij je - als echte liberaal - het meeste thuisvoelen?
Zo ZOU het moeten zijn ja.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. In de landen met een 2-partijen stelsel zijn de conservatieven rechts en de liberalen links.
Ja, en Zalm heeft ook gewoon meer conservatieve trekjes dan progressieve. Ik denk dat Marijnissen Zalm een beetje "voor het blok" wil zetten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. In de landen met een 2-partijen stelsel zijn de conservatieven rechts en de liberalen links.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is Ali Lazrak eigenlijk moslim?
Hij is echter wel tegen de 'Islamisering van Nederland'...quote:
quote:Mogen we op dat punt ook wat verwachten van de allochtone gemeenschappen?
'Jazeker, in de eerste plaats dat ze de taal leren. Zonder dat is integreren onmogelijk. Zonder interesse voor de Nederlandse samenleving trouwens ook. Kijk eens wat er al bestaat aan islamitische scholen, islamitische winkels en islamitische sportverenigingen. Het enige dat we verdorie nog niet hebben is een islamitische busmaatschappij! Waarom moeten allochtone gemeenschappen hun eigen wereldje creëren? We leven toch in Nederland?!'
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200110/interviewlazrak.stm
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:13 schreef Kozzmic het volgende:
Hij is echter wel tegen de 'Islamisering van Nederland'...
Zalm is progressief hoor, zeker als het gaat om sociale issues. Hij is alleen conservatief als het gaat om de portemonnee vd bevolking van Wassenaar. We hebben in Nederland zoveel progressieve partijen, daarom vrees ik dat de VVD zich zal aansluiten bij een eventueel conservatief blok.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, en Zalm heeft ook gewoon meer conservatieve trekjes dan progressieve.
Maar hij snapt niet dat hij een bijdrage levert aan de Islamisering zolang hij nog in Nederland woont.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Helaas is de wereld niet zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Helaas is de VS wel zo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Helaas is de wereld niet zo zwart-wit.
Ja, socialistisch Nederland en progressief Nederland zitten in links. Liberaal en conservatief Nederland zitten bij rechts.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Achjah, bij ons heeft het socialisme links gekaapt.
Spelling- en grammaticafoutenquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:19 schreef Gaja het volgende:
Ik snap niet waarom er zo diep ingegaan wordt op dit topic, ik volg de hele dag wat er gezegt wordt.
Als moslim zijnde vind ik het niet waard om met hem\haar een discussie te voeren. Hij\zij\het ziet islam als een bedreiging en ziet het positieve van verschillende culturen niet.
Hij/zij/het, wil geloven in waar hij wil geloven. Dit soort topics moeten eigenlijk een slotje krijgen.
Mensen mogen hun eigen religie behouden in Nederland
Mensen mogen wonen waar ze willen wonen in Nederland
Mensen mogen naar kerken, scholen, doktoren, ziekenhuizen in Nederland
Mensen mogen stemmen in Nederland
Mensen mogen zelf hun beslissingen nemen in Nederland
We leven niet in een oerwoud dat je mensen hun geloof kan afnemen, Nederland heeft ook nederlanders die moslim zijn.
Nederland is een vrij land, iedereen is vrij in wat ze willen geloven.
Topicstarter wil het negatieve zien, helaas moet ik hem\haar\het teleurstellen dat de meerderheid in de samenleving het hiermee niet mee eens is.
Zijn/haar haat tegen de islam is uit te halen uit zijn discussies, en met deze persoon valt niet te discuseren.
Wie geen respect toont voor mij, mijn geloof en om wie ik ben, zal het respect wederzijds zijn.
En dit betekend niet dat ik geen respect heb voor de nederlandse samenleving, maar voor degene die geen respect tonen voor een ander.
Progressief is liberaal op maatschappelijk gebied, en socialistisch op economisch gebied.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is het verschil tussen progressief en liberaal? Ik zie geen verschil.
Ah, ok. Helder ja. Dan zou een liberaal in Nederland in het centrum vallen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Progressief is liberaal op maatschappelijk gebied, en socialistisch op economisch gebied.
Althans, zo zie ik het.
Is dat een quote of een vraag?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zijn jullie ooit gabber geweest? En dan bedoel ik echt gabber, dus hoofd kaal, trainingspak, etc.
Onzin, conservatief en progressief zijn termen die aanduiden hoe een partij staat op het ethische gebied (conservatieve normen en waarden). Partijen die tot het conservatieve vlak worden gerekend zijn de Christelijke partijen en mogelijke moslimpartijen (zoals de AEL).quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, socialistisch Nederland en progressief Nederland zitten in links. Liberaal en conservatief Nederland zitten bij rechts.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Verdonk op Nederland 3
Wat een flauwe zooi.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Verdonk op Nederland 3
Ik deel liberaal dan ook bij rechts, en niet bij conservatief.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Liberaal voldoet totaal niet aan deze conservatieve visie en kan niet worden ingedeeld bij conservatief.
Ik vind het socialisme eigenlijk niet zo progressief. De SP vind ik best wel conservatief hoor.quote:Socialisten en Liberalen zijn beide progressief, maar op een andere manier.
Op welke punten is de SP conservatief?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het socialisme eigenlijk niet zo progressief. De SP vind ik best wel conservatief hoor.
Inderdaad, maar Verdonk staat als een blok boven water.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een flauwe zooi.
Raymann heeft tenminste stijl door haar uit te nodigen. Dat zal Vara Laat bijvoorbeeld niet snel doen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Verdonk staat als een blok boven water.
... of zoiets.
Lastig om punten te noemen. Ik vind de SP erg terughoudend. Een beetje "de overheid weet wat goed voor u is"-gevoel. Een beetje terug naar de grijjze-tijd-gevoel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Op welke punten is de SP conservatief?
Rechts is zowel conservatief (moslims eruit, en al die andere onzin) en liberaal (vrije economie, etc). Daarom is rechts ook altijd zo'n aapjes term, je zegt dat je rechts bent, en mensen denken dat je anti-moslim bent (niet dus)quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik deel liberaal dan ook bij rechts, en niet bij conservatief.
In Nederland vind ik dit wel het geval. In de VS bijvoorbeeld niet.
Ja, ligt eraan hoe je progressief defineerd. Als je zegt dat het het streven naar verandering is, dan is de SP wel progressief. Voor mij is het persoonlijk een achteruitgang, maar ja ...quote:
[..]
Ik vind het socialisme eigenlijk niet zo progressief. De SP vind ik best wel conservatief hoor.
Hij maakt idd geen geintjes ten koste van haar, dat zou bij Vara Laat of zo wel gebeuren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Raymann heeft tenminste stijl door haar uit te nodigen. Dat zal Vara Laat bijvoorbeeld niet snel doen.
De lastercampagne van HP/De Tijd is zo te zien effectief geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Lastig om punten te noemen. Ik vind de SP erg terughoudend. Een beetje "de overheid weet wat goed voor u is"-gevoel. Een beetje terug naar de grijjze-tijd-gevoel.
Consider it done.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De lastercampagne van HP/De Tijd is zo te zien effectief geweest.
Pberends, Aaahikwordgek, DrWolffenstein, Duritz, ik nodig u allen uit om eens een post te plaatsen in dit topic: NL'ers angstig voor verlies cultuur 2 .
Dank je. Ik moet koste wat kost voorkomen dat het topic doodbloedt en ene theedoekdragende snor haar zin krijgt met haar achterlijke "slotje"-geblaat.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Consider it done.
slotje roepen mag toch niet meer? Anyway, at your service en ik ga nu film kijken!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet koste wat kost voorkomen dat het topic doodbloedt en ene theedoekdragende snor haar zin krijgt met haar achterlijke "slotje"-geblaat.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
nnnnnnnnnnnnnnu!
Roosendaal - Rosenmöllerquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wolvega - Grijze Wolvega
Etten-Leur - Minaretten-Leur
Ter Apel - Terror Apel
Amersfoort - Islamersfoort
Leiden - Bin Leiden
Breukelen - Bröcalan
Nijmegen - Besnijmegen
Alkmaar - Allahkmaar
Bennekom - Talibannekom
Hoofddorp - Hoofddoek
Haarlem - Harem
Almere - Al Merafat
Coevorden - Couscousvorden
Scheveningen - Mokeeveningen
Amsterdam - Imamsterdam
Maastricht - Hamastricht
Eindhoven - Husseindhoven
Abcoude - Kebabcoude
Arnhem - Shoarnhem
Oosterhout - P.L.Oosterhout
Slagharen - Aanslagharen
Heerenveen - Heratveen
Roosendaal - Rosenmöller
http://www.borisdittrich.nl/article.php?sid=126![]()
![]()
.
M'n reactie op de site:quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
http://www.borisdittrich.nl/article.php?sid=126![]()
![]()
.
quote:Boris is een schatje
door: pberends op Saturday 03 April @ 00:03:47
Ik vind Boris D. al tijden een schatje. Ik denk dat ik verliefd op hem bent. Elke keer dat lieve kuiltje in z'n kin doet me zwijmelen. Kusjes voor Boris!! Op naar zijn presidentsschap.
Dat ene artikel is compleet bagger ja. Daar baseer ik me ook niet op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De lastercampagne van HP/De Tijd is zo te zien effectief geweest.
Waar is die eigenlijk?quote:Duritz
Ik heb ook gereageerd nu.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n reactie op de site:
Vakantie? Geen zin meer? Joost mag het weten ..quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:06 schreef Sidekick het volgende:
Waar is die eigenlijk?
Als het gaat om de SP? Zoals je zei is het meer een gevoelskwestie. De 1 zal de SP zien als conservatief, de ander weer als progressief.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat ene artikel is compleet bagger ja. Daar baseer ik me ook niet op.
En wat is er nu precies verkeerd an de typering conservatief?
LOLquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik heb ook gereageerd nu.
Hmm, in psychologische zin vrij ziek, maar de ironie is goed bedacht!quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
EATING BRAINS WITH HANNIBAL op net 5!!
Bron?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Wow, de nieuwe layout is er.
Waar ??quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Dat zijn je modereerknoppen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Ja hallo, ik probeerde mijn fout nog recht te zetten. Nu verknal jij het met die opmerking.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat zijn je modereerknoppen...
Lijkt me niet, hij is niet blauw.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat zijn je modereerknoppen...
Je kunt ook de rechten hebben zonder blauw te zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij is niet blauw.
Geen taal voor een toezichthouder.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Sidekick het volgende:
Oh, het was alleen bijmij fucked up
Stop eens met dat gediss. Die flames beginnen behoorlijk te itchen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen taal voor een toezichthouder.
Ass hole.
Dat kan het POL-gepeupel niet zien, Kozzmic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:44 schreef Kozzmic het volgende:
Welkom Sidekick!!
Het enige dat itcht is mijn trigger finger/quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Stop eens met dat gediss. Die flames beginnen behoorlijk te itchen.
Woord.
......ja, burgers.......quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat kan het POL-gepeupel niet zien, Kozzmic.
Vrouwen en dan nog kaffirs ook.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
StelletjePaars
-voorstanders hier.
Zeg toch eens een keer waar het op staat.
Deze "spanning" is toch leuk?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
StelletjePaars
-voorstanders hier.
Zeg toch eens een keer waar het op staat.
Nou neequote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze "spanning" is toch leuk?
Vloekjes bij de thee, en hij noemt het spanning.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mjah...quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het gevloek bij de thee.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vloekjes bij de thee, en hij noemt het spanning.
Er zat geen christelijke partij in de coalitie, dat is racisme.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:53 schreef Monidique het volgende:
Wat is er mis met Paars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |