Je weet wel, daarom treedt Kozzmic binnenkort af als mod van POL>quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Kozzmic-gate?
Kozzmic heeft Sidekick onderhands de macht gegevenquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Kozzmic-gate?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Je weet wel, daarom treedt Kozzmic binnenkort af als mod van POL>
Na mijn sovjet score kunnen weinig mensen nog om me heenquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet wel dat hij weggaat, maar niet waarom.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
Een parlementaire POL-enquete over de Kozzmic-gate:
LOLquote:
Het lijkt hier wel het Pieter Baan-centrum.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar iedereen is dan ook zwaar geshockeerd van de gepleegde fraude door Kozzmic. Sidekick nam de steekpenningen aan, dat is ook zeer kwalijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:17 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel het Pieter Baan-centrum.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen is dan ook zwaar geshockeerd van de gepleegde fraude door Kozzmic. Sidekick nam de steekpenningen aan, dat is ook zeer kwalijk.
Het is zeer treurig wat er gebeurd is, maar we zullen dit altijd in ons leven met ons mee moeten dragen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:24 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel aan mij liggen..........
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |