Een echte vent, zou zo premier kunnen worden, loopt ook breed!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hulde aan van aartsen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ga maar eens rusten. Ik heb weer genoeg gebaggerd voor vandaag.
quote:ROTTERDAM Hans Kombrink (PvdA) vertrekt per 1 mei 2004 uit de gemeenteraad van Rotterdam. Hij was eerder wethouder, Tweede-Kamerlid en staatssecretaris van Financiën, en wil nu nieuwe dingen doen.
=====
ZANDVOORT Wethouder Rabbae van Leiden is opgestapt. Het oud-Kamerlid besloot daartoe omdat hij bij de uitvoering van een collegebesluit een fout beging. Hij vindt dat zijn 'politieke zuiverheid' is aangetast.
bron: Teletekst 120
Zeg het niet te hard. Michiel Smit wil graag een martelaar worden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:44 schreef SCH het volgende:
Een ingehuurd VVD-lid uit Enschede, kosten of moeiten worden gespaard.
Weer een PvdA/GL-er met de staart tussen de benen er vandoor, voordat de escapades bekend worden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:46 schreef Kozzmic het volgende:
De week van het afscheid, part #zoveel...
[..]
Het is behoorlijk "in".quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Misschien wel, maar totaal niet relevant in dat topic.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:51 schreef SCH het volgende:
Goeie vraag, over Balkie
Ik vind het geen lekkere opmerking, maar als ik hier in ga grijpen dan blijf je ingrijpen, zo'n uitspraak is niet bepaald een uitzondering. Overigens kun je altijd de topicreport-optie gebruiken voor dit soort meldingen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kozzmic, ik wil niet zeikerig overkomen en daarom niet in het modereer topic plaatsen, maar kan je een kijkje nemen naar de laatste posting (lees: flame) in het topic over vrijheid van meningsuiting? (Hoe vreemd is dit eigenlijk ?!)
Uh, niet die van Goodluck, maar die ervoor.
En wat is er erg aan als je blijft modden?quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
maar als ik hier in ga grijpen dan blijf je ingrijpen
quote:Rabbae weg na misser bij DZB
LEIDEN - De hoofdpijnportefeuille DZB is GroenLinks-wethouder Mohamed Rabbae fataal geworden. Op de eerste werkdag na zijn hartoperatie maakte Rabbae vanochtend bekend zijn functie neer te leggen. De gemeente Leiden verwacht financiële schade op te lopen doordat een dure, Leidse CAO voor de werknemers van DZB niet bijtijds is overgezet naar een landelijke CAO.
Bij zijn aantreden in 2002 besloot wethouder Rabbae (63) om DZB (voorheen: De Zijlbedrijven), de sociale werkvoorziening, in vier jaar om te smeden tot een financieel gezonde organisatie. Onderdeel daarvan was een overgang van de medewerkers naar een landelijke CAO voor gesubsidieerde arbeid. Een eerder afgesloten eigen, Leidse CAO vond Rabbae te duur. De overgang van de ene naar de andere regeling blijkt nu 'op een onjuiste manier uitgevoerd'. In een persconferentie zei Rabbae vanochtend dat hij zich hiervoor zowel 'inhoudelijk als formeel' verantwoordelijk voelt.
In 1998 stelde de gemeente een CAO op voor de ongeveer tachtig medewerkers van DZB. Een jaar later kwam ook het rijk met een CAO voor gesubsidieerde arbeid, die goedkoper was dan de Leidse. Daarop besloot het college van B en W om de eigen CAO op te zeggen en over te stappen op de landelijke regeling. De Leidse CAO zou aflopen op 31 mei 1999, maar is nooit op de voorgeschreven wijze opgezegd. In mei vorig jaar besloot het college nogmaals om de Leidse CAO te beëindigen, maar ook toen gebeurde er niets. Dat betekent dat die CAO, die vijf jaar geleden al opgezegd moest zijn, in feite nog steeds van kracht is.
Het niet genomen besluit heeft echter wel gevolgen gehad voor de circa tachtig werknemers. Ongeveer twee derde van hen is ontslagen met als argument dat de CAO was opgezegd. Een advocaat kijkt nu op verzoek van de gemeente naar alle individuele dossiers.
De exacte schade voor de gemeente is nog niet berekend. Rabbae zegt echter dat hij ook zou zijn opgestapt als er van financiële schade geen sprake was geweest. ,,In mijn tijd in de Tweede Kamer heb ik altijd gestreden tegen de 'sorrycultuur', van politici die fouten maken en toch blijven vastplakken aan het pluche. Ik moet consequent blijven, ook wanneer het mijzelf betreft.'' Rabbae noemde zijn besluit 'pijnlijk', maar 'rationeel het enige juiste'.
Wethouder Wim de Boer, die Rabbae tijdens zijn ziekte verving, blijft nog in functie totdat GroenLinks een nieuwe kandidaat beschikbaar heeft.
http://www.leidschdagblad.nl/Index
Ik wil geen precedenten scheppen voor mijn opvolger.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En wat is er erg aan als je blijft modden?
Zou Robert_Jensen dat erg vinden dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:14 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik wil geen precedenten scheppen voor mijn opvolger.
Tsjah, ik meldde het omdat een aantal mensen zeiden dat het niveau aardig daalde. Het soort replies als de reply waar ik op doelde zouden daar aan bijgedragen kunnen hebben, al ben ik hier niet lang genoeg om die trend waargenomen te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind het geen lekkere opmerking, maar als ik hier in ga grijpen dan blijf je ingrijpen, zo'n uitspraak is niet bepaald een uitzondering. Overigens kun je altijd de topicreport-optie gebruiken voor dit soort meldingen.
Zet dit vertrek van Hans Kombrink (PvdA Rotterdam) en Mohammed Rabbae (GroenLinks Leiden) even af tegen Oudkerk (PvdA Amsterdam) en een derde van het partijbestuur van de PvdA in Amsterdam dat kon vertrekken en je vraagt je af of er sprake is van een Lemmingentrend op links,... en zo ja waardoor wordt dit veroorzaakt?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
quote:LPF: 'Uitkering alleen voor Nederlanders'
Bijstands- en WAO-uitkeringen moeten alleen nog worden verstrekt aan mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben. Toekomstige immigranten moeten werk hebben of een goedverdienende partner om zich te mogen vestigen. Dat zijn enkele van de hoofdpunten van een integratieplan van de LPF, waaruit De Telegraaf bericht.
Is al bekend of de auto van links kwam?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:02 schreef SCH het volgende:
Nog gezellige aanslagen op de agenda vandaag?
quote:Leger Israël valt Rafah binnen 02-04-2004
Het Israëlische leger is vrijdagmorgen het Palestijnse vluchtelingenkamp Rafah in de Gazastrook binnengevallen. Dat hebben ooggetuigen en Palestijnse veiligheidsambtenaren gezegd. Er zou een hevig vuurgevecht gaande zijn. Ambulances zijn naar de plaats van de gevechten gestuurd, maar er zijn geen berichten over gewonden.
Volgens Israël gaat het om een operatie om illegale tunnels tussen Rafah en Egypte te ontmantelen. Via die tunnels zouden wapens worden gesmokkeld.
Die arme manquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:05 schreef SCH het volgende:
Hij kwam van rechts - dus hij had voorrang. Van Aartsen krijgt een bon!
quote:Sharon: ook mogelijk actie tegen Arafat 01-04-2004
Israël zal in de toekomst mogelijk ook actie ondernemen tegen de Palestijnse leider Yasser Arafat. Dat heeft de Israëlische premier Ariel Sharon gezegd.
In een donderdag opgenomen interview met de Israëlische televisie zegt Sharon dat zijn regering overweegt om na de aanslag op Hamas-leider sjeik Yassin ook maatregelen te nemen tegen Arafat. Of hij daarbij doelt op het uit de weg ruimen van de Palestijnse leider of hem de Palestijnse gebieden uitzetten, maakt Sharon niet duidelijk. Het vraaggesprek met de premier is opgenomen ter gelegenheid van de viering van het joodse paasfeest en zal vrijdag worden uitgezonden.
Bron: Volkskrantquote:Brit koopt Nederlandse dagbladen
Van onze verslaggever Gerard Reijn
AMSTERDAM - Kranten- en boekenconcern PCM wordt overgenomen door de Britse investeringsmaatschappij Apax. Daarmee komen vier landelijke kranten in buitenlandse handen: de Volkskrant, NRC Handelsblad, Trouw en het Algemeen Dagblad.
Zakenvrouwtje, dat duidt trouwens duidelijk op extreem-links.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:13 schreef kLowJow het volgende:
Zelfs netjes geklede autochtone vrouwen plegen tegenwoordig al aanslagen.
Het is "mainstream" geworden
Ik heb vanochtend nog met mijn fiets tegen Wallage proberen aan te rijden, alleen doordat mijn spatbord los zit, is mijn fiets van verre te horen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
Ype![]()
Brother in crime
Ik heb expres mijn overbuurvrouw, de burgemeester, niet gegroet en heel boos gekeken. "Waarom demoniseert u mij ineens, buurman", vroeg ze meteen. De heks heeft alles doorquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog met mijn fiets tegen Wallage proberen aan te rijden, alleen doordat mijn spatbord los zit, is mijn fiets van verre te horen.
Ik zal keihard lachen als die man door een aanslag om het leven komt, kijken hoe men dan hier reageert...quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog met mijn fiets tegen Wallage proberen aan te rijden, alleen doordat mijn spatbord los zit, is mijn fiets van verre te horen.
Goedenmorgen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal keihard lachen als die man door een aanslag om het leven komt, kijken hoe men dan hier reageert...![]()
Goedenmorgen!
Oh ja, stufi intrekken van studenten die zich verslapen.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal keihard lachen als die man door een aanslag om het leven komt, kijken hoe men dan hier reageert...![]()
quote:Nieuwe Ford bestand tegen raketten
Ford springt in op het groeiende gevoel van onveiligheid bij de Amerikanen. De autofabrikant introduceert deze maand een auto die niet alleen bestand is tegen machinegeweervuur maar ook tegen inslagen van lichte raketten.
Ik heb nu demonisatie als nieuwe strategie tegen alles gebruikt om mezelf beter te profileren en overal voordelen uit te kunnen slaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb expres mijn overbuurvrouw, de burgemeester, niet gegroet en heel boos gekeken. "Waarom demoniseert u mij ineens, buurman", vroeg ze meteen. De heks heeft alles door![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]![]()
En van die duivelshoorntjes er bij verkopenquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:45 schreef Ype het volgende:
Misschien moet ik maar een demonisatie-instructie-videoband uitbrengen via TelSell.
Ja, die zo oplichten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
En van die duivelshoorntjes er bij verkopen![]()
Nog gezellige aanrijdingen tegen jou vandaag? Ik gun het je.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aaahikwordaangereden?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog gezellige aanrijdingen tegen jou vandaag? Ik gun het je.
Ik ook van jou lieverdquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog gezellige aanrijdingen tegen jou vandaag? Ik gun het je.
Zoiets. Ik gun iedereen een zwaar ongeluk met veel letsel die deze zaak bagatelliseert.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:48 schreef Ype het volgende:
Aaahikwordaangereden?
Gezellig. Ook goedemorgen. Doe alle verwensingen maar even dan hebben we dat ook gehad.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoiets. Ik gun iedereen een zwaar ongeluk met veel letsel die deze zaak bagatelliseert.![]()
Je roept het zelf af, dus wat zeur je nu? Je krijgt waar voor je geld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezellig. Ook goedemorgen. Doe alle verwensingen maar even dan hebben we dat ook gehad.
Wallage de dood toewensen is natuurlijk weer iets heel anders![]()
Ik roep niks sukkelie. Ik plaats dingen weer even in perspectief. Is hard nodig en daar ben ik voor ingehuurd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je roept het zelf af, dus wat zeur je nu? Je krijgt waar voor je geld.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik roep niks sukkelie. Ik plaats dingen weer even in perspectief. Is hard nodig en daar ben ik voor ingehuurd.
Zie je wel? Het komt allemaal door Arafat!quote:Sharon: liquidatie Arafat en Nasrallah niet uitgesloten 02-04-2004
Het is niet uitgesloten dat Israël ook de Palestijnse leider Yasser Arafat en de leider van de Libanese guerrillabeweging Hezbollah, Hassan Nasrallah, zal liquideren. Dat heeft de Israëlische premier Ariel Sharon gezegd in interviews die vrijdag in Israëlische kranten verschenen ter gelegenheid van het joodse paasfeest.
Ik zou niet willen zeggen dat een van beiden zich onschendbaar kan voelen, zegt Sharon in de krant Haaretz over Arafat en Nasrallah. Iedereen die joden vermoordt of een Israëlische burger iets aandoet, of anderen eropuit stuurt om joden te vermoorden is ten dode opgeschreven. Punt. In de krant Maariv zegt Sharon dat iedereen weet dat Arafat degene is die vooruitgang in het vredesproces tegenhoudt.
Het mag wat kosten....quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:32 schreef SCH het volgende:
Sidemod, jij gaat toch wel in het Frysk modereren?
Leave skat, mei ik jo wat freegje: wer bisto?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.
Ik bin thûs jer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Leave skat, mei ik jo wat freegje: wer bisto?![]()
Ik denk dat het eigenlijk de bedoeling was dit topic onder de username "Dora_van_Crizadak" te plaatsen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:14 schreef kLowJow het volgende:
'Nederland wil mij niet kennen'
"Reversed psychology" KB?
Do most de Frysken net sa demoniseerje hjer nouquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik bin thûs jer.
Ik vind Frysk n biesonder leluquh taal jer.
It doet mei denk'n oan de tiid dat ik in Fryslan woonde jer.
Met al die Frysken jer.
Dan helje ik Rintje Ritsma en Annemarie Thomas drbei jer, want die werkten vlakbii wer ik woonde jer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Do most de Frysken net sa demoniseerje hjer nou
want dan helje ik foppe der bei hjer nou
tsjoch op nou![]()
Ik hjer at ol - dom most needich an de ynburgeringskursus - oars sette wei dei yn een utsetsintrumquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan helje ik Rintje Ritsma en Annemarie Thomas drbei jer, want die werkten vlakbii wer ik woonde jer.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:32 schreef SCH het volgende:
Sidemod
Je vindt dat side niet leuk? Sorryquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
quote:Doden Fallujah waren ervaren ex-militairen
WASHINGTON (ANP) - De vier Amerikaanse mannen die woensdag in het Iraakse Fallujah werden gedood waren ervaren ex-militairen. Drie van de slachtoffers waren lid van speciale troepen van de marine, de vierde een ex-commando van de landmacht. Dat meldde The Washington Post vrijdag.
De vier werden gedood in hun wagens. Hun lichamen werden verbrand, verminkt en door de straten gesleept. Twee verkoolde lichamen werden aan een brug opgehangen.
Het kwartet was in dienst van het beveiligingsbedrijf Blackwater Security Consulting. Dat heeft tot taak om onder anderen medewerkers van Amerikaanse bedrijven, overheidsfunctionarissen en leden van inlichtingendiensten te beschermen. Blackwater heeft ongeveer vierhonderd mensen in Irak. De meeste werknemers verdienen er gemiddeld bijna 1000 dollar per dag.
quote:In het begin van de jaren tachtig ben ik zelf tegen de harde vuist van de Grijze Wolven aangelopen. Bij een buurtonderzoek naar woonlasten werd ik achtervolgd door drie 'wolven' die mij sommeerden de straat te verlaten. Toen ik weigerde werd ik in elkaar geslagen. Twee van de drie zijn later door de rechter veroordeeld en kregen zes weken waarvan drie voorwaardelijk. Aanleiding was het feit dat ik in de gemeenteraad vragen had gesteld over het feit dat progressieve Turkse leraren geen kans kregen in het onderwijs, dit in tegenstelling tot mensen die duidelijk sympathieën koesterden voor de Grijze Wolven. Bovendien had ik aan de verantwoordelijke wethouder opheldering gevraagd over het feit dat er tijdens de koranlessen in de moskee lijfstraffen op kinderen werden toegepast.
Ja, blablabla, jekkediesmekkedie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hjer at ol - dom most needich an de ynburgeringskursus - oars sette wei dei yn een utsetsintrum
Jaja, mensen bang maken begint z'n vruchten af te werpen.quote:Nieuwe Ford bestand tegen raketten
Ford springt in op het groeiende gevoel van onveiligheid bij de Amerikanen. De autofabrikant introduceert deze maand een auto die niet alleen bestand is tegen machinegeweervuur maar ook tegen inslagen van lichte raketten.
Jij ook?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:55 schreef pberends het volgende:
http://www.janmarijnissen.nl/publicaties/effedimmen_wolven.stm
Jan M. is ook een keer in elkaar geslagen door de grijze wolven.
[..]
wapen-auto-wedloop.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jaja, mensen bang maken begint z'n vruchten af te werpen.
Hoi btw![]()
Nee, maar wie weet wie nog meer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij ook?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:55 schreef pberends het volgende:
Morge allemaal![]()
![]()
Vraag 'm eens of ie in POL wil moddenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:03 schreef pberends het volgende:
Paul Cliteur is te mailen op: p.b.cliteur@law.leidenuniv.nl
voor de moslims onder ons.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vraag 'm eens of ie in POL wil modden![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Neem je het stokje over van me tegen de linkse rakkers?
Weet je ook de namen van zijn kinderen? Ik wil de bedreigingen wat ernstiger over laten komen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:03 schreef pberends het volgende:
Paul Cliteur is te mailen op: p.b.cliteur@law.leidenuniv.nl
voor de moslims onder ons.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:05 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidemodkick, het kroonprinsje en schoothondje van Kozziewozzie.
![]()
quote:Zwitserse muis heeft menselijk immuunsysteem
WASHINGTON/BELLINZONA (ANP) - Zwitserse wetenschappers hebben een muis met een menselijk immuunsysteem gefokt. Daarmee hopen zij in de toekomst reacties van het menselijke systeem op virusziekten zoals aids en hepatitis-C en op medicijnen en vaccins beter te kunnen onderzoeken.
Anyway, hou hem aan de lijn, want deze jongen gaat de buitenlucht in.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Dat arme muisje moet weer het slachtoffer worden van onze grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb Patty al aan de lijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anyway, hou hem aan de lijn, want deze jongen gaat de buitenlucht in.
I'll be back.![]()
Vergeet de Pruisen niet te groeten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag krakers en kaksletjes.
Nog altijd niet (Pruisisch) blauw ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet de Pruisen niet te groeten.
Af en toe? Ik weet het.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Af en toe geloof ik oprecht dat de wereld bevolkt wordt door minieme intellecten.
Zij die oprecht geloven, hopen op eeuwig loonquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Af en toe geloof ik oprecht dat de wereld bevolkt wordt door minieme intellecten.
Duisenberg afkorten tot Duis om het maar te laten rijmen is zoooooooooooo lame.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zagen, zagen, wiede wiede wagen,
Hamas kwam langs om een martelaar te vragen
Dat was toch niet pluis, dat was toch niet pluis
Knal, zei daarop Gretta Duis
Ik zou zelfs zoooooooooooooo zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Duisenberg afkorten tot Duis om het maar te laten rijmen is zoooooooooooo lame.
Hij was dierenliefhebber toch?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het trouwens wel eens iemand opgevallen dat je Hitler nooit op een paard ziet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde niet overdrijven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zoooooooooooooo zeggen.
Nee, hij was bang voor paarden, denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij was dierenliefhebber toch?
Misschien vond hij het wel zielig voor de paarden.
Bang is een groot woord, hij vond ze gewoon niet koosjer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij was bang voor paarden, denk ik.
Hitler had welquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij was dierenliefhebber toch?
Misschien vond hij het wel zielig voor de paarden.
Die is te eng voor die linkse zieltjes.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom heeft de Partij voor de Dieren zo'n suf beest gekozen ? Waarom niet
[afbeelding]
Welke hebben ze nu dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom heeft de Partij voor de Dieren zo'n suf beest gekozen ? Waarom niet
[afbeelding]
Zou je ook rechtse en linkse dieren hebben ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die is te eng voor die linkse zieltjes.![]()
Ja, mensen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zou je ook rechtse en linkse dieren hebben ?
quote:
Frappant is dat rechtse mensen zeer vaak honden hebben en linksen die beesten verafschuwen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zou je ook rechtse en linkse dieren hebben ?
Oh.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Frappant is dat rechtse mensen zeer vaak honden hebben en linksen die beesten verafschuwen.
+10 Verhelderende opmerkingquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Oh.
-3 generalisatie.
-7.5 nutteloos.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
+10 Verhelderende opmerking
Katten zijn links.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Oh.
-3 generalisatie.
Poesjes ook.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Katten zijn links.
Daarom moet er ook wat aan te pas komen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Poesjes ook.
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:.
[afbeelding]
Origineel Nederlandsche kwaliteit.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/
[afbeelding]
nieuwe site
quote:Martin Gaus is voor de Europese verkiezingen eveneens lijstduwer van de PvdD. Gaus is bekend geworden van zijn hondentrainingen en vele programma's die hij voor de Tros over dieren maakte.
Hmmmzzzz...nog voldoende loslopend wild in Nederlandquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/
[afbeelding]
nieuwe site
Gaus laat zich op andere vlakken dan het dierenwelzijn behoorlijk rechts uitquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Cliteurtje dan niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaus laat zich op andere vlakken dan het dierenwelzijn behoorlijk rechts uit. Dus toch een rechtse partij?
Niet te filmen!! Als die maar niet zo'n close fit shirt aantrekken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:48 schreef pberends het volgende:
kandidatenlijst:
Jan Wolkers
Belinda Meuldijk
Paul Cliteur:'(
Klopt de baltische staten bestaan nog maar iets langer dan 10 jaar en zo oud is Tsjechië als aparte staat ook nog niet. Polen is iets ouder maar is ook niet vaak een eigen land geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:48 schreef pberends het volgende:
De NAVO is vanmiddag officieel uitgebreid met 7 nieuwe leden.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
Katten
Ja ook maar weer doei, ik ga weer lekker werken (met kratten bier sjouwen zonder dat je mag drinkenquote:Hoi doei![]()
Zeg, gaan we katten?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
Katten
Hoi doei![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
Katten
Hoi doei![]()
Zaten de Jappen al in de NAVO?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt de baltische staten bestaan nog maar iets langer dan 10 jaar en zo oud is Tsjechië als aparte staat ook nog niet. Polen is iets ouder maar is ook niet vaak een eigen land geweest.
NAVO-vliegtuigen die boven de voormalige Sovjet-Unie patrouilleren. De overwinning is duidelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt de baltische staten bestaan nog maar iets langer dan 10 jaar en zo oud is Tsjechië als aparte staat ook nog niet. Polen is iets ouder maar is ook niet vaak een eigen land geweest.
tegen jou altijdquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, gaan we katten?![]()
quote:NAVO viert uitbreiding met vlagvertoon in Brussel
BRUSSEL - Met het hijsen van de vlaggen van Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië, Slowakije en Slovenië heeft de NAVO vrijdagmorgen in Brussel gevierd dat de alliantie met zeven nieuwe lidstaten is uitgebreid. Het vlagvertoon had plaats voor het hoofdkwartier van het bondgenootschap in de Belgische hoofdstad.
De uitbreiding werd al eerder deze week gevierd tijdens een bijeenkomst in het Witte Huis in Washington. Met de toetreding van de zeven landen telt de NAVO nu 26 leden.
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tegen jou altijd
Ik ga Syberia 2 uitspelen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tegen jou altijd
Ik ga Syberia 2 uitspelen.
Heb jij geen Google, vlegel ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Wat is dat voor een spel? Bron?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:11 schreef Ype het volgende:
Laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee.
Wel erg oud nieuws hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:10 schreef Flumina het volgende:
Hhaha, Paul Cliteur op de lijst voor Partij voor de Dieren!!![]()
Ook goedenmiddag allemaal
Google is lui, ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij geen Google, vlegel ?
quote:Aantal faillissementen blijft maar stijgen
In het eerste kwartaal van dit jaar zijn 2255 faillissementen uitgesproken, 350 meer dan in de eerste drie maanden van het recordjaar 2003. In 2003 werden in totaal 8750 faillissementen uitgesproken.
Ondeskundig ondernemerschap
Onderzoeksbureau Graydon ziet de oorzaak van het grote aantal faillissementen vooral in ondeskundig ondernemerschap. De stijging is ook het directe gevolg van de omvangrijke golf van nieuwe bedrijven in de jaren 2000 tot 2003. In die periode waren er 222.000 beginnende ondernemingen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:15 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Saudi-Arabië zal olietekort op wereldmarkt tegengaan
Saudi-Arabië zal ervoor zorgen dat er genoeg olie op de wereldmarkt is. Het zal nauw samenwerken met Amerika om te voorkomen dat hogere energiekosten de wereldeconomie schaden.
Prins Bandar bin Sultan
Dat heeft de Saudische ambassadeur in de Verenigde Staten, prins Bandar bin Sultan in Washington gezegd.
Prins Bandar zei tegen de pers dat hij de Amerikaanse president George Bush in het Witte Huis de boodschap had overgebracht van kroonprins Abdullah, de feitelijke regeringsleider van Saudi-Arabië. De ontmoeting vond plaats op de dag dat de organisatie van olie-exporterende landen OPEC, waarvan Saudi-Arabië het belangrijkste lid is, begon met een beperking van de olieproductie met een miljoen vaten per dag. De regering-Bush had die beslissing openlijk bekritiseerd, omdat de toch al hoge brandstofprijzen in de VS daardoor dreigden te stijgen.
Het viel me nu pas op helaas. Ander (oud) nieuws dan: http://www.nu.nl/news.jsp?n=301818&c=10quote:Wel erg oud nieuws hoor
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:19 schreef Ype het volgende:
En dicht!
goedemiddag btwquote:180 tt-TV1 180 vr 02 apr 12:44:55
milieu
VEETEELT GROOTSTE BEDREIGING AMAZONE
De groeiende Braziliaanse uitvoer van
rundsvlees vormt de grootste bedreiging
voor het Amazonewoud en is de oorzaak
van de toenemende ontbossing. dat
blijkt uit een internationale studie.
In de 12 maanden tussen juni 2001 en
2002 is de ontbossing met 40% toegeno-
men. 25.480 leeggekapte vierkante km is
het op één na hoogste cijfer. Voor de
volgende periode vrezen milieugroepen
een nog hogere ontbossing.
Milieubeschermers vreesden dat de soya-
teelt vooral tot ontbossing in de
Amazone zou leiden maar er zijn zes
keer meer weiden dan velden met soya.
In de Amazone lopen 57 miljoen runderen
rond.
Bron: nu.nlquote:WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft fel gereageerd op de terroristische aanslag op Van Aartsen. In een toespraak aan het Congres sprak hij felle woorden. "Deze laffe aanval op onze Atlantische vrienden is een aanslag op de democratie en een oorlogsverklaring aan onze vrijheid en de Westerse wereld, " aldus Bush.
De komende drie dagen zullen de vlaggen in de Verenigde Staten halfstok hangen. Sportevenementen zijn afgelast en Tom Ridge, minister van Binnenlandse Veiligheid, heeft de alarmfase verhoogd tot het een-na-hoogste niveau.
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Gaat weer lekker met Nederland.quote:Karremans uit Nederland gevlucht
HILVERSUM - De commandant van Dutchbat III, kolonel Thom Karremans, heeft zich in Spanje gevestigd omdat hij zich in Nederland bedreigd voelde. Karremans zegt dat vrijdag in het IKON-televisie programma Factor.
In het programma zegt Karremans, die sinds vorig jaar met pensioen is, dat hij dat hij een aantal keer verbaal is bedreigd. Tijdens een wandeling door Amsterdam ving hij op: "Die vent moeten ze ophangen". Dergelijke ervaringen hebben hem doen besluiten Nederland te verlaten. "Ik ben mijn eigen land ontvlucht en dat doet heel erg pijn", aldus Karremans.
Karremans was commandant van Dutchbat III, de eenheid die in 1995 de moslimenclave in Srebrenica moest beschermen. Dat eindigde in een drama. Servische troepen voerden meer dan 7000 moslimmannen en -jongens af, die niet meer terugkeerden.
2 april zekerquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Wat is dit voor onzin?![]()
![]()
Was het voorval dan ook op CNN ofzo?
Er was eens een keer een programma op discovery over watergebruik. Werd een gemiddeld Amerikaans gezin vergeleken met een gemiddeld gezin die in een of andere woestijn leefde.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:20 schreef pberends het volgende:
Jesus fucking hell.
Per inwoner consumeert de gemiddelde Amerikaan (0.67) dubbel zoveel olie als de gemiddelde Duitser (0.34)
quote:164 tt-TV1 164 vr 02 apr 12:43:00
buitenland
BRITSE IMAMS ROEPEN OP TEGEN TERREUR
In heel Groot-Brittannië roepen
moslimleiders tijdens hun vrijdagpreek
op om het terrorisme te verwerpen. De
moslimraad had dat gevraagd.
De imams zeggen dat de koran terreur-
daden verbiedt.
De geestelijke leiders delen ook
brochures uit die de gelovigen oproepen
om zich keurig te gedragen in de
maatschappij waarin ze leven.
Eerder deze week arresteerde de politie
tien radicale moslims in Groot-
Brittannië, op verdenking van
terrorisme.
Niets eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
wat dacht jij te bereiken ?
2 april grappen, als een verlate zaadlozing zo slecht.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Ja die vergelijkingen kan je met Nederland ook makenquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Er was eens een keer een programma op discovery over watergebruik. Werd een gemiddeld Amerikaans gezin vergeleken met een gemiddeld gezin die in een of andere woestijn leefde.
Alleen geloofde ik nou niet echt dat het gemiddelde Amerikaanse gezin 2 jetski's, een zwembad, een villa, superdeluxe waterverslindende huisraad en een lading gazonsproeiers heeft.
Daar komen mongooltjes van...quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
2 april grappen, als een verlate zaadlozing zo slecht.
En handelstekort.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja die vergelijkingen kan je met Nederland ook maken
Ze moeten gewoon de accijnzen op grondstoffen is wat verhogen in de VS, dan is het begrotingstekort zo weggewerkt.
Verspilde moeite. Altijd zullen we blijven horen: "Jah, maar moslims verwerpen nooit terreur".quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Nu de Nederlandse nogquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Mijn excuses.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
2 april grappen, als een verlate zaadlozing zo slecht.
quote:142 tt-TV1 142 vr 02 apr 13:28:44
economie
INTERBREW OVERWEEGT BELASTINGVLUCHT
De Leuvense bierbrouwer Interbrew over-
weegt om zijn maatschappelijke zetel op
papier te verhuizen naar een fiscaal
aantrekkelijker land, zoals Luxemburg.
Officieel gaat het om een studie en
mogelijk gebruikt Interbrew de
verhuizing als drukkingsmiddel voor
onderhandelingen met de fiscus.
Interbrew onderhandelt met de fiscus
over afspraken voor de komende jaren.
Minister van Financiën Didier Reynders
wil de directie van Interbrew ontmoeten
om een oplossing te zoeken. Interbrew
fuseert met een Braziliaanse brouwer.
Samen worden ze de grootste brouwer ter
wereld en de fusie zou de reden zijn
voor een mogelijke verhuizing. Zie 143.
quote:Al Qaida achter terroristische aanslag
Al Kut - Gister is er door Amerikaanse veilighiedsdiensten een videoband gevonden dit verband zouden hebben met de aanslag gister op Van Aartsen. Er werd in het Arabisch gesproken over "The right target" en "ze willen me vermoorden".
President Bush heeft na zijn veroordeling eerder vandaag, nu aangekondigd harde maatregelen te nemen tegen de bondgenoten van de terroristen. Welk land hij dit keer gaat aanvallen is onbekend, verwacht wordt dat Iran dit keer de lul is.
Bron: ANP
Nu hoop ik echt dat jij het forum mag gaan gebieden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
verwacht wordt dat Iran dit keer de lul is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Monidique en ondergetekende.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Van wie zijn:
Monikick
quote:Sidezzick
Geen idee.quote:Sidelick
Koos Voos.quote:Kickside
?
Oh jee, zou het nep zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
verwacht wordt dat Iran dit keer de lul is.
ANP-taal?
Waarom herken ik de humorlozen zo snel?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh jee, zou het nep zijn?
Wat is opa dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Kickside, de vader aller klonen.
quote:Extreem-links inderdaad achter aanslag
Den Haag - Uit het verhoor van de politie is gebleken dat de vrouw die de aanslag op Van Aartsen pleegde inderdaad uit de extreem-linkse hoek afkomstig is. Dit werd bewezen doordat bij een student uit Groningen, dhr. Ype van W. een Desert Eagle is gevonden.
Gezien de linksdraaiende kogels van het wapen en het merk van de auto, gecombineerd met de studie van de student, bleek al snel de afkomst van de dader, verweven in het netwerk van links-extremisme. Ook het feit dat de student een vegetariër blijkt te zijn roept nieuwe vragen op.
Bron: Nu.nl
It takes one to know onequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom herken ik de humorlozen zo snel?![]()
Wie was er eerder? Stront of de vlieg?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:40 schreef Monidique het volgende:
It takes one to know one
Aaahikwordgek.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie was er eerder? Stront of de vlieg?
Dan moet je pillen nemen. Wel zelf betalen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aaahikwordgek.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Plaatjes en zonnebril staat gelijk aan pberends.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:45 schreef Sidekick het volgende:
Kut, nu moeten er nog 28 posts komen voordat al die plaatjes uit mijn geheugen gaan.
Goed man, om door de subsidies hier op te heffen de veeteelt naar Brazilie te jagen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:24 schreef zakjapannertje het volgende:
over koeien gesproken:
[..]
goedemiddag btw
pBerends rulez.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hahaha, wat een plaatjes!![]()
![]()
gewoon geripped van fotofuckfrijdag @ geenstijlquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
pBerends rulez.![]()
Uit de Volkskrant.quote:Wie heeft de spek-en-bonen-portefeuille?
Kan minister Sybilla Dekker eigenlijk wel een handstand? De vraag komt op, omdat het kabinet-Balkenende vandaag een vertrouwelijke en geheime (maar nu niet meer) Catshuis-sessie belegt. Een benen-op-tafel-bijeenkomst, waar de hele ploeg zich onder leiding van de premier bezint op de nabije toekomst. Het informele samenzijn begint na de reguliere ministerraad en de wekelijkse persconferentie van de premier. Eerst een borreltje wellicht, dan een etentje in een van de nieuw ingerichte kamers van de ambtswoning en zomaar wat filosoferen over hoe het gaat en in de toekomst verder moet. En zo toch weer de voortzetting van een traditie in het landbestuur. Want ook de kabinetten-Kok hielden van die bijeenkomsten. Eén ervan werd beroemd. Niet omdat er ijzer met handen werd gebroken, maar omdat een fotograaf een pauze vastlegde, waarin de ploeg zich op het terras verpoosde. D66-minister Van Boxtel gaf toen een heuse handstand ten beste. Zo werd zijn hoofd goed leeg, gaf hij als verklaring. Van Boxtel beheerde in Paars II een beetje een bedachte portefeuille: grotestedenbeleid en integratie. 'Minister voor spek en bonen', schertste toenmalig CDA-voorman De Hoop Scheffer, zich nog niet bewust van de aanstormende Fortuyn-revolutie, die op juist die twee punten werd gevoerd.
Dat Rita Verdonk, die nu het tweede deel van Van Boxtels portefeuille beheert, er voor de lol bijzit, durft niemand meer te beweren. Wie heeft wel de spek-en-bonen-portefeuille? Minister Sybilla Dekker die, geconfronteerd met de woningnood wijst naar de aannemers die niet genoeg bouwen? Landbouwminister Veerman, die de duurzame landbouw wil stimuleren, maar ervan uitgaat dat dat vanzelf gebeurt. Of collega Karla Peijs die gaat over de mobiliteit in Nederland, maar moet accepteren dat de files blijven groeien? We wachten de foto's met spanning af.
Ondertussen wordt ook de vraag opportuun wie van deze ministersploeg het hardst kan rennen. Het Catshuis is dan wel nieuw onderkelderd, om te schuilen voor een echte aanslag moeten de bewindslieden van Balkenende II nog steeds naar de bunkers onder de ministeries van Defensie en Financiën.
Maar waar kan het parlement eigenlijk bescherming zoeken tegen Al Qa'ida? De volksvertegenwoordiging moet het net als de rest van Nederland maar zelf uitzoeken. Onder het Plein bevond zich tot enige tijd geleden een groot bunkercomplex, dat bij rampen dekking bood aan honderden mensen.
Maar er wordt verbouwd. De zalen rond de garage worden ontmanteld. Al na de val van de Muur was het vijanddenken zo ontaard, dat de schuilkelders verwaarloosd werden. En omdat de Kamer aan de overkant van het Plein een nieuw gebouw in gebruik neemt, is besloten om via de vroegere latrines, slaap- en fouragezalen, een afgesloten gang naar de Kamer aan te leggen. Opdat de ambtenaren en de dames en heren van de LPF die in het nieuwe gebouw huizen, niet de honderd meter over het onoverdekte Plein hoeven lopen. Gezien de auto-aanslag op Van Aartsen, gisteren, lijkt ook de veiligheid van parlementariërs er weer onverwacht mee gediend.
quote:Onderzoek racisme onder jeugd
Vrijdag 2 april, EINDHOVEN - Extreem-rechtse uitingen van jongeren in de regio hebben vrijwel geen politieke bedoeling, maar neigen eerder naar racisme. Er zijn geen georganiseerde groepen actief. Wel zoeken groepjes jongeren ruzie met buitenlandse jongeren. Dat blijkt uit politieonderzoek naar de toegenomen aandacht van jeugd voor extreem-rechts.
Ja, maar buitenlanders vechten ook zo fijn weg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
quote:-- Israeli police enter Jerusalem holy site, use stun grenades to quell Palestinian protesters who threw rocks at police at end of Friday prayers at Al Aqsa Mosque, according to Israeli police.
Watch CNN or log on to http://CNN.com for the latest news.
Gisteren Peter R. de Vries gezien?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:05 schreef Ype het volgende:
Jij weet tochzzzzzzzzzzz......................
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gisteren Peter R. de Vries gezien?
GL'ers zijn meestal hoogopgeleid.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
41 jarige carmageddonvrouw is advocate! LOL.![]()
![]()
nieuws.nlquote:SP: 'Desnoods voedseldroppings Gazastrook' 02-04-2004
Het Tweede Kamerlid van de Socialistische Partij, Harry van Bommel, vindt dat een voedselcrisis voorkomen moet worden. Hij denkt zelfs aan voedseldroppings. Door verscherpte grenscontroles heeft de VN veel moeite om de 600.000 inwoners van de Gazastrook te bereiken. Daardoor dreigt een voedselcrisis in Gaza, ondanks de hulpverlening die er al is.
De SP vraagt minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken erbij de Israëlische overheid op aan te dringen om toestemming te geven voor de voedselhulpverlening door de VN.
Directeur Hansen van de VN-organisatie UNRWA waarschuwde eerder voor een ernstige voedselcrisis. UNRWA verzorgt sinds 1950 gezondheidszorg, onderwijs en noodhulp in Palestijnse vluchtelingenkampen in de bezette gebieden en buurlanden van Israël.
[Copyright 2004, Novum]
Daar zagen we weer wat staaltjes van turkse eerwraak en maffia-praktijken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zei ik allang, minder migratie verkomt extreem-rechts. Maar het lijkt me sterk dat het alleen extreemrechtse jongeren expres ruzie zoeken met buitenlandse jongeren. Andersom zou ook net zo goed kunnen.quote:Wel zoeken groepjes jongeren ruzie met buitenlandse jongeren.
Weet ik niet, ik mijd advocaten, zeker als ze links zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
GL'ers zijn meestal hoogopgeleid.
Gaat ze zichzelf verdedigen trouwens?
Raar mens is dat.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:03 schreef Sidekick het volgende:
Sybella Dekker, handstand en voeten op de tafel.
Het klinkt niet goed.
Het heeft weinig zin hen te mijden wanneer ze jou niet mijden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik mijd advocaten, zeker als ze links zijn.
Uiteraard...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik allang, minder migratie verkomt extreem-rechts. Maar het lijkt me sterk dat het alleen extreemrechtse jongeren expres ruzie zoeken met buitenlandse jongeren. Andersom zou ook net zo goed kunnen.
quote:....
Uit het politieonderzoek blijkt dat ook allochtone jongeren als groep optrekken tegen autochtone jeugd. Zij hebben volgens Vrijsen geen specifieke manier om zich te uiten. 'Maar op het moment dat een groepje jongeren tegen hen is, zijn zij ook tegen die anderen'.
Geil.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zagen we weer wat staaltjes van turkse eerwraak en maffia-praktijken.
Precies, daarom heeft de Nederlandse politiek 2 problemen gecreëerd inplaats van ze beide simpelweg te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard...
[..]
Dat is een beetje simpel gesteld. Elke oplossing voor problemen heeft (meestal kleinere) negatieve gevolgen, die als je ze lang genoeg negeert weer uitgroeien tot nieuwe problemen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies, daarom heeft de Nederlandse politiek 2 problemen gecreëerd inplaats van ze beide simpelweg te voorkomen.
De vrouw die minister Van Aartsen aanreed blijkt een doorgedraaide sociaal avocate te zijn. Ze werkt bij Bureau Rechtshulp Utrecht .quote:
Niet nieuws onder de zon. Vroeger werd er straat tegen straat of dorp tegen dorp gevochten, nu is het autochtoon tegen allochtoon geworden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard...
[..]
Zijn dat van die advocaten die voor rechtsbijstandsverzekeraars werken? Of is dit meer een advokatenkollektief?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:23 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De vrouw die minister Van Aartsen aanreed blijkt een doorgedraaide sociaal avocate te zijn. Ze werkt bij Bureau Rechtshulp Utrecht .
Gelukkig maar, want............ vooroordelen zijn er, om bevestigd te worden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:23 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De vrouw die minister Van Aartsen aanreed blijkt een doorgedraaide sociaal avocate te zijn. Ze werkt bij Bureau Rechtshulp Utrecht .
Dus de auto kwam toch van links !
geen idee.. bel ze eens http://tinyurl.com/2xkpzquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:25 schreef freako het volgende:
[..]
Zijn dat van die advocaten die voor rechtsbijstandsverzekeraars werken? Of is dit meer een advokatenkollektief?
Ik denk dat ie brillantine gebruikt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:24 schreef pberends het volgende:
Doet Donner trouwens gel in z'n haar? Lijkt me sterk dat ie het zo strak krijgt zonder.
Nee, ze heeft een strippenkaart bij Britta..quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
GL'ers zijn meestal hoogopgeleid.
Gaat ze zichzelf verdedigen trouwens?
Ik voelde het aan mijn water en ballen. Linkse mensen zijn dom. Als hun sociale gelul niet werkt dan grijpen ze naar de harde middelen, waar zien we dat toch meer? Ik zie Lodewijk de Waal ook nog eens met een auto een politicus aanrijden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:23 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dus de auto kwam toch van links !
Niet zolang hij nog hoopt Wouter Bos op te volgenquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water en ballen. Linkse mensen zijn dom. Als hun sociale gelul niet werkt dan grijpen ze naar de harde middelen, waar zien we dat toch meer? Ik zie Lodewijk de Waal ook nog eens met een auto een politicus aanrijden.:')
hmmm.. eerst burgermeester van Amsterdam, dan premier en dan zakkenvullen bij de Shell en de ING.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water en ballen. Linkse mensen zijn dom. Als hun sociale gelul niet werkt dan grijpen ze naar de harde middelen, waar zien we dat toch meer? Ik zie Lodewijk de Waal ook nog eens met een auto een politicus aanrijden.![]()
![]()
Waar staat Koos Voos eigenlijk politiek gezien? Zeker geen PvdA'er?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
hmmm.. eerst burgermeester van Amsterdam, dan premier en dan zakkenvullen bij de Shell en de ING.
quote:Ongezien de tiefus voor Jezus
Godverdomme, voor het eerst een serieuze Dijkshoorn column in de mailbox. Het moet niet gekker worden. Meneer heeft zich de afgelopen dagen dood geërgerd over alle ophef rondom de film Passion of Christ. "Jezus kan mij niet hard genoeg worden aangepakt," aldus Nico. Enfin, vanavond is de film in première gegaan, de recensie van onze Antichrist lees je hierrr...
Nico...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
van geenstijl:
[..]![]()
![]()
Dat hoofd alleen al, meesterlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nico...![]()
![]()
![]()
Cohen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
hmmm.. eerst burgermeester van Amsterdam, dan premier en dan zakkenvullen bij de Shell en de ING.
Cohen is nog veel ongeloofwaardiger als Kok.. sterker, Cohen is een gevaar voor de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Cohen?![]()
Kok is zo ontzettend ongeloofwaardig, wat een schade heeft die man aangericht. Dat waren zo'n 500 aanrijdingen, omgerekend met politici...
Samen met Wallage een atoombom.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:42 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Cohen is nog veel ongeloofwaardiger als Kok.. sterker, Cohen is een gevaar voor de Nederlandse samenleving.
Contact Koos Voos....quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar staat Koos Voos eigenlijk politiek gezien? Zeker geen PvdA'er?![]()
![]()
Gelukkig geven rechtsen niet genoeg om de samenleving, om dit gevaar te "neutraliseren"quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:42 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Cohen is nog veel ongeloofwaardiger als Kok.. sterker, Cohen is een gevaar voor de Nederlandse samenleving.
Ik heb de laatste keer voor de laatste keer VVD gestemd..... slappe hap geworden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar staat Koos Voos eigenlijk politiek gezien? Zeker geen PvdA'er?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Boudewijn de Groot & Hans Hollestelle - Avond [Live Adam .mp3
Volgens "rechts" is Koos Voos nu verantwoordelijk voor een eventuele aanslag op Cohen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig geven rechtsen niet genoeg om de samenleving, om dit gevaar te "neutraliseren"![]()
Wel als je zo'n aktie als gisteren uithaalt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef Flumina het volgende:
Moordenaars hoeven niet per se dom te zijn, Aaahikwordgek.
Probeer je mij nu te beschuldigen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef Flumina het volgende:
Moordenaars hoeven niet per se dom te zijn, Aaahikwordgek.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef freako het volgende:
[..]
.
volgende keer pberends?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:46 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer voor de laatste keer VVD gestemd..... slappe hap geworden.
Niet volgens rechts, maar volgens sommige kortzichtige users hier op Fok.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens "rechts" is Koos Voos nu verantwoordelijk voor een eventuele aanslag op Cohen.
En dat is dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel als je zo'n aktie als gisteren uithaalt.
jij maakt het helemaal spannend... beetje mijn woorden verkeerd interpreteren !quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens "rechts" is Koos Voos nu verantwoordelijk voor een eventuele aanslag op Cohen.
Ik heb nog geen modrechten, dus je hebt geluk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:54 schreef Koos Voos het volgende:
(zo ff een screenshotje maken.. je weet maar nooit)
Wat bedoel je daar precies mee ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig geven rechtsen niet genoeg om de samenleving, om dit gevaar te "neutraliseren"![]()
Nee, hoor. Je noemt hem een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Ik heb wel eens gelezen dat dat demonisatie is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:54 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
jij maakt het helemaal spannend... beetje mijn woorden verkeerd interpreteren !
(zo ff een screenshotje maken.. je weet maar nooit)
Net een klein kind aan het lanceerplatform van een space shuttle. Dit kan niet goed gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb nog geen modrechten, dus je hebt geluk.
En dat is ook ok.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:52 schreef pberends het volgende:
[..]:'(
* freako is playing Genesis - I Can't Dance.mp3
quote:Geld voor meisje met lesbische Barbie op T-shirt 02-04-2004
Een lesbische tiener heeft donderdag een schikking getroffen met de stad New York nadat ze haar schorsing op school had aangevochten. De nu 15-jarige Natalie Young werd twee jaar geleden voor een dag geschorst omdat ze een T-shirt droeg met de tekst Barbie is a Lesbian, ook al had de school geen officiële kledingregels. Ze heeft 30.000 dollar gekregen.
Youngs advocaat zei dat de schorsing deel uitmaakte van een reeks discriminerende incidenten. De stad New York en het departement voor onderwijs gaan nu een kledingbeleid voor schoolgaande jeugd opstellen. Young zei te hopen dat de schikking het leven voor homoseksuele scholieren makkelijker maakt.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Je bedoeld die blauw-rode?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:59 schreef freako het volgende:
[..]
En dat is ook ok.
Maar die live-cd van Boudewijn de Groot in Paradiso is echt heel goed..
Goede actiequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een persoonlijke mening, en ik ben geen politicus of opiniemaker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je noemt hem een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Ik heb wel eens gelezen dat dat demonisatie is.
Ik denk ik plaats ook eens een subtiele rechts-links-polarisatie-postquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:57 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee ?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:03 schreef pberends het volgende:
Ik heb uit bronnen vernomen dat Theo van Gogh een nieuwe film gaat maken:
"Passion of Profeet Mohammed"
Met pikante gebeurtenissen in woestijntenten.
Passion betekent in deze titel namelijk iets heel anders
Waarmede?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn we nu nog niet klaar ?
Het onderhavig geouwehoer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarmede?
Injecteer een stelling in de onderhuid.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het onderhavig geouwehoer.
L'amour consiste a être bête ensemble.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Injecteer een stelling in de onderhuid.
Je poepgatje lust er vast wel 1.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:14 schreef Ype het volgende:
En nu is de zon weg en zit ik met 24 flessen witbier.
Ik zal jou eens een fles witbier met dop er nog op heen en weer in je kont raggen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Je poepgatje lust er vast wel 1.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een fles witbier met dop er nog op heen en weer in je kont raggen.
Gewoon opdrinken, die zon komt wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:14 schreef Ype het volgende:
En nu is de zon weg en zit ik met 24 flessen witbier.
Dank je, nu weet ik wat er in mijn volgende dreigbrief moet komen te staan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een fles witbier met dop er nog op heen en weer in je kont raggen.
No probs yo, spret de wurt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, nu weet ik wat er in mijn volgende dreigbrief moet komen te staan.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
Minister Verdonk opent vandaag 3 Inburgerkings in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon opdrinken, die zon komt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |