abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18080244

Met zeer veel dank aan Nouk en FF .

In het langverloren gewaande land van OjvL waait een nieuwe wind.
De raad van wijzen heeft besloten om 4 mods te smeden, die alleen zullen regeren. Deze 4 mods zijn afzonderlijk al krachtig, maar gecombineerd komt hun echte sterkte naar boven:

4 mods to rule them all......

1 mod to save them all

Through his helmet-powers, this Mod will save them all.

1 mod to moon them all

His magical buttocks will shine their light on them all.

1 mod to develop them all

His development-powers will enable Fotoboek-communication to them all.

1mod, to amaze them all

Though beautiful, this moderette will indeed whoop-ass them all. .

Betuig hier Uw steun aan dit 4-span, dat U zal leiden door de diepste bagger, over de hoogste rellen, en langs de diepste afgronden.

4mods, rule me. .

Tekst © by JohnnyKnoxville

vorige deel; Feedback *the MODS you love to hate*

[ Bericht 90% gewijzigd door Insomaniac op 31-03-2004 11:43:13 (OP ingefrut) ]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18080255
Goede titel!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:39:14 #3
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_18080265
Het slotje kwam van boven links rechts toch van boven..
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_18080266
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok baggeraar geeft tips HTT-Thalan let op :

Als er in een korte tijd veel topics van je gesloten worden, helemaal in je eerste jaar. Doe dan gewoon een weekje rustig aan met de TO-diaree. post gewoon regulier en open even geen topics. Als je dan al een tijdje niet meer door mods op je kop gezeten bent open je het topic waarvan jij denkt dat hij leuk gaat worden. Een mod jouw al weer vergeten omdat hij met andere newbies bezig is zal dit topic laten staan. Loopt zon topic erg goed en staan er andere mensen in dan alleen jij dan kan dit de mods neuzen een andere kant op laten staan.
Deze neuzen kun je dezelfde kant op laten staan door, niet te zeuren bij elk slotje, leuke topics te open, en gewoon algeheel het leukste voor hebben met het forum.

Met andere woorden laat een natuurlijke golfbeweging zijn werk doen, en respecteer de sociale regels op het forum.
Wat BB zegt.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:40:37 #5
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080292
Als ik een liefdesbetuig topic voor inso open gooit een jaloerse mannelijke mod em dan niet dicht?
ik ben de jager met de pet.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:40:43 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18080293
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:39 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Wat BB zegt.
*tvp*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_18080305
Zit ik een heel verhaal te typen, zit het topic vol
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.

Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
Ok, relax, haal diep adem en sta ff op. Doe dat gordijn open en kijk naar buiten.

INDERDAAD!!! DE ZON SCHIJNT!

Er zijn ook nog mooie dingen in de wereld en windt je niet zo op. Neem een extra bakkie koffie erbij of als je zin hebt een biertje. Je maakt je veels te druk over iets wat heel niet zoveel voorsteld. En ik ben het af en toe met je eens over hoe het beleid soms wordt gehandhaafd, maar probeer hier op een redelijke manier over te communiceren, want hoe agressiever en aanvallender jij overkomt des te minder zul je uiteindelijk bereiken.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:42:27 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18080331
dus toch een conspiratie ik wist het wel
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18080353
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:34 schreef Knut het volgende:
Maar Thalan.
ga je nog op de opmerkingen in zonder het op "je vind me vervelend" of het "je doet het om me te pesten" te gooien ?
1) Ik hield me aan de regels
2) Het was een redelijk origineel onderwerp
3) Er werd niet gebaggerd
4) Er werd niet geadviseerd (want als zij vond dat dat topic beter had gekund, was advies beter op zijn plaats geweest)
5) Ze staat op haar strepen
6) Ze strijkt me tegen de haren in (kan ik slecht tegen)

Ik ben absoluut geen gewelddadig persoon, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, maar ik ben vrij snel geirriteerd door dit soort zaken. Ik snapt waarom de mods er zijn, ik zeg ook niet dat ze allemaal slecht werk doen, want ik zie er genoeg die ik wel kan waarderen.

Ik post in het ONZ forum omdat het een onderwerpenlijst heeft die me interesseert, en omdat ik de reacties van veel users leuk en origineel vind. Ik doe een poging me daarin te mengen, en open daartoe wat topics.

Topics van baggeraars worden getolereerd omdat ze zich bewezen hebben, maar ook wel eens zonder. Mijn topics worden per definitie bijna allemaal gesloten, wanneer dat niet gebeurt lijkt dat bijna te zijn omdat ze het niet gezien hebben.

Ik pleit voor een andere visie onder de mods. Leer en adviseer, in plaats van iedereen maar een grote bek te geven als ze moeilijk doen en te sluiten als je het er niet mee eens bent.

-Edit- Dit wilde ik idd ook in het andere topic posten, maar dat was dicht. Bij deze mijn zegje.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:43:51 #10
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080359
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

*tvp*
Leesvoertopic
pi_18080380
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:41 schreef apophis4u het volgende:
Zit ik een heel verhaal te typen, zit het topic vol
[..]

Ok, relax, haal diep adem en sta ff op. Doe dat gordijn open en kijk naar buiten.

INDERDAAD!!! DE ZON SCHIJNT!

Er zijn ook nog mooie dingen in de wereld en windt je niet zo op. Neem een extra bakkie koffie erbij of als je zin hebt een biertje. Je maakt je veels te druk over iets wat heel niet zoveel voorsteld. En ik ben het af en toe met je eens over hoe het beleid soms wordt gehandhaafd, maar probeer hier op een redelijke manier over te communiceren, want hoe agressiever en aanvallender jij overkomt des te minder zul je uiteindelijk bereiken.
Bedankt voor het onder mijn riem
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:45:09 #12
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080386
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:40 schreef Houzer het volgende:
Als ik een liefdesbetuig topic voor inso open gooit een jaloerse mannelijke mod em dan niet dicht?
Witte wel
pi_18080391
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 @ 11:35 schreef Insomaniac het volgende:
Als drie modjes, los van elkaar, zonder overleg dezelfde mening over jouw topic en gedrag vormen, zou dat dab aan hen of aan jou liggen? Ga nu eens op de argumenten in en laat die complottheorie varen.
SVP niet gaan stellen dat elke mod 'zo objectief' zijn mening laat blijken, want het zal in elk geval niet snel gebeuren dat de modjes tegen elkaar in discussie gaan in een openbaar topic. Volgens gebeurt zoiets alleen achter de schermen in de privefora voor de mods.

Er zal verder ook een beleid zijn dat keuzes en stellingen door mods niet zonder gegronde reden in het openbaar in twijfel zullen worden gebracht door andere mods, omdat dit wellicht de 'integriteit' van het forum kan schaden.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:46:53 #14
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080412
Dude ?
WAT WIL JE NOU!
Je topic gaat niet open. Mijn mening dat je een vervelende (nu ook doordrammende) user bent word hier niet minder om.

Je verpest het hier nu echt helemaal voor jezelf.
Het was een kuttopic ?
Het was bagger.
Het was postopkrikkend.

Wat wil je nou bereiken ?
pi_18080428
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:45 schreef apophis4u het volgende:

[..]

SVP niet gaan stellen dat elke mod 'zo objectief' zijn mening laat blijken, want het zal in elk geval niet snel gebeuren dat de modjes tegen elkaar in discussie gaan in een openbaar topic. Volgens gebeurt zoiets alleen achter de schermen in de privefora voor de mods.

Er zal verder ook een beleid zijn dat keuzes en stellingen door mods niet zonder gegronde reden in het openbaar in twijfel zullen worden gebracht door andere mods, omdat dit wellicht de 'integriteit' van het forum kan schaden.
Beetje het idee uit het leger, drillen en een gezamelijke vijand creeren om eenheid binnen de manschappen te bevorderen. Die mensen hekelen ook de inlikkers van de sergeant
Laptop kopen?
pi_18080439
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef Knut het volgende:

[..]

Leesvoertopic

En wat ik dan niet begrijp is dat jij de *tvp* tolereert, terwijl deze prachtige nieuwe forumsoftware over de mogelijkheid beschikt om bookmarks te plaatsen
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:48:23 #17
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18080447
Ik wil even zeggen dat PR echt de aller-, aller-, allertofste mod is!
op een niet homofiele manier
Ik wilde er bijna een topic over openen
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:48:23 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18080448
wordt
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18080452
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:46 schreef Knut het volgende:
Dude ?
WAT WIL JE NOU!
Je topic gaat niet open. Mijn mening dat je een vervelende (nu ook doordrammende) user bent word hier niet minder om.

Je verpest het hier nu echt helemaal voor jezelf.
Het was een kuttopic ?
Het was bagger.
Het was postopkrikkend.

Wat wil je nou bereiken ?
Kerel, laat hangen joh. Lees mijn laatste posts, en doe ermee wat je wilt, dat topic boeit me allang niet meer. Dit is een vriendelijke nadiscussie, en ik heb me er allang bij neergelegd.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:49:07 #20
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080461
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef apophis4u het volgende:

[..]

En wat ik dan niet begrijp is dat jij de *tvp* tolereert, terwijl deze prachtige nieuwe forumsoftware over de mogelijkheid beschikt om bookmarks te plaatsen
En wat ik dan niet begrijp dat je niet ziet waar het in deze om gaat.
terwijl je in het vorige deel nog overkwam als iemand die het wel snapte.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:49:41 #21
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080475
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Kerel, laat hangen joh. Lees mijn laatste posts, en doe ermee wat je wilt, dat topic boeit me allang niet meer. Dit is een vriendelijke nadiscussie, en ik heb me er allang bij neergelegd.
Dat was een reactie op jouw laatste post schat .
pi_18080488
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Knut het volgende:

[..]

Dat was een reactie op jouw laatste post schat .
In dat geval:

Boeie.
Laptop kopen?
pi_18080528
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Knut het volgende:

[..]

En wat ik dan niet begrijp dat je niet ziet waar het in deze om gaat.
terwijl je in het vorige deel nog overkwam als iemand die het wel snapte.
Ik begrijp jouw post heel goed om aan te geven dat de post met het advies van BB is opgenomen in het newbie inleestopic. Dit kan je echter ook gewoon posten zonder daarbij die *tvp* aan te halen.

En ik bedoelde het niet zo serieus van 'delete die post want hij hoort hier niet', maar als een grapje. Ik meen mij trouwens te herinneren dat er wat strenger omgegaan zou worden met o.a. het plaatsen van deze terugvindtposts en mede daarom haalde ik dat op deze wijze even aan.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:52:19 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18080531
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef Knut het volgende:

[..]

Leesvoertopic
oeh
pi_18080534
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

1) Ik hield me aan de regels
2) Het was een redelijk origineel onderwerp
3) Er werd niet gebaggerd
4) Er werd niet geadviseerd (want als zij vond dat dat topic beter had gekund, was advies beter op zijn plaats geweest)
5) Ze staat op haar strepen
6) Ze strijkt me tegen de haren in (kan ik slecht tegen)
1) Het was in feite een soort opsomtopic. Zijn wij niet zo dol op
2) Nee. Er zijn veel vaker dat soort topics geweest
3) Dat doet er niet toe
4) Mijn advies was dat het geen ONZ-topic was
5) Ik sta niet op mijn strepen. Zowel Knut, jogy als ik hebben je uiteglegd waarom het geen ONZ-topic is. Jij laat al die argumenten links liggen en blaat dat we alles van jou sluiten zonder het gelezen te hebben, alleen omdat jij de TS bent.
6) Moet ik mijn postgedrag aan jou aanpassen? Dat probleem ligt toch echt bij jou en niet bij mij.
quote:
Ik ben absoluut geen gewelddadig persoon, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, maar ik ben vrij snel geirriteerd door dit soort zaken. Ik snapt waarom de mods er zijn, ik zeg ook niet dat ze allemaal slecht werk doen, want ik zie er genoeg die ik wel kan waarderen.
Anders lees je je even in en open je gewoonb ONZ-waardige topics. Dan heb je van mij ook geen last.
quote:
Ik post in het ONZ forum omdat het een onderwerpenlijst heeft die me interesseert, en omdat ik de reacties van veel users leuk en origineel vind. Ik doe een poging me daarin te mengen, en open daartoe wat topics.
Dat is alleen maar mooi en positief. Maar blijkbaar heb je ONZ nog niet helemaal door, want je topics zijn niet echt ONZ-stijl.
quote:
Topics van baggeraars worden getolereerd omdat ze zich bewezen hebben, maar ook wel eens zonder. Mijn topics worden per definitie bijna allemaal gesloten, wanneer dat niet gebeurt lijkt dat bijna te zijn omdat ze het niet gezien hebben.
Je stelt je aan. Echt waar. Lees die post van Bosbeetle eens goed en alle argumenten die Knut, jogy en ik je hebben gegeven.
quote:
Ik pleit voor een andere visie onder de mods. Leer en adviseer, in plaats van iedereen maar een grote bek te geven als ze moeilijk doen en te sluiten als je het er niet mee eens bent.

-Edit- Dit wilde ik idd ook in het andere topic posten, maar dat was dicht. Bij deze mijn zegje.
Pardon? Geef ik een grote bek? Ik beargumenteer netjes en uitgebreid waarom ik je topic heb gesloten, jij negeert al die argumenten en zeurt alleen maar door over mijn ego en het feit dat ik het op jou gemunt heb. Wij adviseren vaak genoeg en als er om gevraagd wordt, krijgen users een argumentatie waarom hun topic op slot is gegaan.

Mijn vraag aan jou, wat wil je nu bereiken?
Echte liefde!
pi_18080593
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

1) Het was in feite een soort opsomtopic. Zijn wij niet zo dol op
2) Nee. Er zijn veel vaker dat soort topics geweest
3) Dat doet er niet toe
4) Mijn advies was dat het geen ONZ-topic was
5) Ik sta niet op mijn strepen. Zowel Knut, jogy als ik hebben je uiteglegd waarom het geen ONZ-topic is. Jij laat al die argumenten links liggen en blaat dat we alles van jou sluiten zonder het gelezen te hebben, alleen omdat jij de TS bent.
6) Moet ik mijn postgedrag aan jou aanpassen? Dat probleem ligt toch echt bij jou en niet bij mij.
[..]

Anders lees je je even in en open je gewoonb ONZ-waardige topics. Dan heb je van mij ook geen last.
[..]

Dat is alleen maar mooi en positief. Maar blijkbaar heb je ONZ nog niet helemaal door, want je topics zijn niet echt ONZ-stijl.
[..]

Je stelt je aan. Echt waar. Lees die post van Bosbeetle eens goed en alle argumenten die Knut, jogy en ik je hebben gegeven.
[..]

Pardon? Geef ik een grote bek? Ik beargumenteer netjes en uitgebreid waarom ik je topic heb gesloten, jij negeert al die argumenten en zeurt alleen maar door over mijn ego en het feit dat ik het op jou gemunt heb. Wij adviseren vaak genoeg en als er om gevraagd wordt, krijgen users een argumentatie waarom hun topic op slot is gegaan.

Dat weet je best. Wereldheerschappij!

Nee, even serieus. Ik wil gewoon dat jullie accepteren dat ik nou ook eenmaal 1 van die users ben binnen het onzin forum. Ik krijg alleen het idee dat jullie zo druk een voorbeeld proberen te stellen aan mij dat de rest van de baggeraars niet opgemerkt worden. Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden. Als jullie dan toch vinden dat er iets aan veranderd moet worden, meld dat dan, dan houden we daar rekening mee.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:56:07 #27
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18080595
Insomaniac, jij bent ook wel tof hoor.
Maar niet zo tof als PR.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:56:17 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080600
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

In dat geval:

Boeie.
Okay.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18080638
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
Aha! Dus het is een feit!
quote:
Bekentenis:
Dat we dat dan maar even bevestigd hebben dat je dus users persoonlijk 'achtervolgt'
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:58:02 #30
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080643
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik wil .... *knip*
Boeie!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:58:16 #31
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080648
Inso check je fotodinges nou es?
pi_18080676
quote:

[..]

Nee, even serieus. Ik wil gewoon dat jullie accepteren dat ik nou ook eenmaal 1 van die users ben binnen het onzin forum. Ik krijg alleen het idee dat jullie zo druk een voorbeeld proberen te stellen aan mij dat de rest van de baggeraars niet opgemerkt worden. Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden. Als jullie dan toch vinden dat er iets aan veranderd moet worden, meld dat dan, dan houden we daar rekening mee.
Ook even serieus, hoe kom jij er in godsnaam bij dat we jou niet accepteren als 1 van de vele users in ONZ? En topics waar ik geen ruk aan vind, maar door HET PUBLIEK met veel plezier in wordt gepost, blijven altijd open, MITS het een ONZ-topic is.
Echte liefde!
pi_18080700
jezus htt-thalan wat doe je moeilijk om je gelijk te krijgen wel een aantal pagina's aan jou besteed. doe niet zo moeilijk. en trouwens ik weet niet wat inso heeft maar ze is uitermate lief en geduldig en legt alles 20 keer uit. ben je ziek inso? ach toch lief dat je het hem ff uitlegt. ik had hem allang een ban aangenaait als ik jou was
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 12:00:54 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18080706
quote:

zeik toch niet zo man, zelfs topics van mij (allen uiteraard potentiele TTT-topics) worden gesloten

over een paar maanden blijven topics opeens wel weer open en een paar maanden later gaat alles weer dicht

daarom is dit ook het ONZ-forum
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:00:59 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080712
quote:
Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden.
HET PUBLIEK, bestond uit jou en Cyberik, daarna kwamen er nog een paar andere langs, maar HET PUBLIEK liet zich daar gotendeels niet zien, eigenljik dus.

Maar anyway, blijf het proberen, of niet, en wij zullen het open laten, ofniet.

Simpel zat, de meeste mensen kunnen hier in onzin goed uit de voeten komen, maar jij blijkbaar niet. En nu verwacht je blijkbaar dat ONZ zich aanpast aan jou soort humor, en dat gaat niet gebeuren.
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:02:23 #36
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18080748
HTT-Thalan, je kan dit beter met PR bespreken, hij is echt heel tof.
pi_18080794
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef DubbelFrisss het volgende:
HTT-Thalan, je kan dit beter met PR bespreken, hij is echt heel tof.
inso beredeneerd best goed hoor,hier heb je pr niet voor nodig.
pi_18080801
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:00 schreef jogy het volgende:

[..]

HET PUBLIEK, bestond uit jou en Cyberik, daarna kwamen er nog een paar andere langs, maar HET PUBLIEK liet zich daar gotendeels niet zien, eigenljik dus.

Maar anyway, blijf het proberen, of niet, en wij zullen het open laten, ofniet.

Simpel zat, de meeste mensen kunnen hier in onzin goed uit de voeten komen, maar jij blijkbaar niet. En nu verwacht je blijkbaar dat ONZ zich aanpast aan jou soort humor, en dat gaat niet gebeuren.
Dat stond ook helemaal niet te lezen in mijn text. Ik las toch echt meer dan 2 users in dat topic. Maar ik denk dat de strekking beider kanten nu wel duidelijk is, het wachten is op de eerste resultaten.

Toch blijf ik het geen verkeerd idee vinden om de mods minder te laten sluiten, en meer te laten leren. Als jullie echt vinden dat er zulke chronische fouten gemaakt worden, help ze dan.
Laptop kopen?
pi_18080823
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:04 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

inso beredeneerd best goed hoor,hier heb je pr niet voor nodig.
Inso redeneert als vrouw. Ik als man. Dat rijmt niet, dat heeft het in het verleden der mensheid nog nooit gedaan, en ik zie het de eerstekomende 5000 jaar ook nog niet gebeuren.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:06:12 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080844
even een nuttige tip tussendoor voor m'n collega's stop deze in je favorieten dan gaat het sluiten veel makkelijker
Vrijheid
pi_18080851
is er nog een deel 3 ontstaan gisteravond
Scheren is voor schapen!
pi_18080886
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef jogy het volgende:
even een nuttige tip tussendoor voor m'n collega's stop deze in je favorieten dan gaat het sluiten veel makkelijker

Die is dan wel weer grappig
pi_18080889
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!

Hey, dit was een serieus baggertopic, en nog eens niet leuk ook toen mn vriendin het las hadden we knallende ruzie en het is nog open
Laptop kopen?
pi_18080900
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:05 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Inso redeneert als vrouw. Ik als man. Dat rijmt niet, dat heeft het in het verleden der mensheid nog nooit gedaan, en ik zie het de eerstekomende 5000 jaar ook nog niet gebeuren.
Nee, ik beredeneer volgens logica en de huisregels. Je topic is terecht op slot gegaan. Je hebt van 3 mods argumenten en uitleg gekregen waarom. Dat jij ONZ niet begrijpt is jouw probleem.

Je gedraagt je nu echt als een zielig figuur en dat je bovenstaande 'argumentatie' gebruikt zegt m.i. al genoeg. Je topic is dicht, live with it. Don't blame it on the titties.
Echte liefde!
pi_18080904
quote:

[..]

Daar heeft hij wel een punt natuurlijk ..
pi_18080914
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er nog een deel 3 ontstaan gisteravond
Neah, niet echt. Het liep een beetje teleurstellend af.
Echte liefde!
pi_18080917
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!

Hey, dit was een serieus baggertopic, en nog eens niet leuk ook toen mn vriendin het las hadden we knallende ruzie en het is nog open
eerst zeikt ie dat zijn topic dicht is en nu zeikt ie dat zijn topic nog open is
nou heb je je bewijs dat niet al je topics op slot gaan.
pi_18080928
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nee, ik beredeneer volgens logica en de huisregels. Je topic is terecht op slot gegaan. Je hebt van 3 mods argumenten en uitleg gekregen waarom. Dat jij ONZ niet begrijpt is jouw probleem.

Je gedraagt je nu echt als een zielig figuur en dat je bovenstaande 'argumentatie' gebruikt zegt m.i. al genoeg. Je topic is dicht, live with it. Don't blame it on the titties.
Ook daarover zwijg ik.
Laptop kopen?
pi_18080931
quote:

[..]

wie voelde zich ook al weer gediscrimineerd en bevooroordeeld???
pi_18080940
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

eerst zeikt ie dat zijn topic dicht is en nu zeikt ie dat zijn topic nog open is
nou heb je je bewijs dat niet al je topics op slot gaan.
Naja dit was niet echt de bedoeling, ik vond het wel grappig wat timbob deed.
Laptop kopen?
pi_18080947
quote:
Don't blame it on the titties.
!
pi_18080949
quote:

[..]

volgens mij val je in herhaling
pi_18080972
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ook daarover zwijg ik.
.

Okay, dus je wil dat wij modjes anders gaan modereren, maar je wil geen feedback van een mod met tieten? Is goed joh, als je weer een topic opent wat niet in ONZ thuis hoort, pleur ik hem wel zonder argumentatie op slot. Ik snap het toch niet, want ik heb tieten.
Echte liefde!
pi_18080977
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Naja dit was niet echt de bedoeling, ik vond het wel grappig wat timbob deed.
maar dit is wel het bewijs dat je niet gediscrimineerd word,en dat je hierdoor ruzie met je vriendin krijgt is je eigen schuld en probleem.
pi_18080991
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Okay, dus je wil dat wij modjes anders gaan modereren, maar je wil geen feedback van een mod met tieten? Is goed joh, als je weer een topic opent wat niet in ONZ thuis hoort, pleur ik hem wel zonder argumentatie op slot. Ik snap het toch niet, want ik heb tieten.
:')
pi_18081025
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

.

Owja?

Nee, even serieus: Daar gaat het niet om. Ik zweeg, want ik zwijg altijd als ik een (te) grove opmerking voel opborrelen die naar mijn mening niet op zijn plek is.

Ik zeg niet dat je per definitie anders moet gaan modereren, ik zeg alleen (en denk dat je dat toch met me eens moet zijn) dat het nuttig zou zijn als je de users die in jullie ogen chronisch fout zitten een handje helpen, in plaats van genadeloos afzeiken en/of sluiten.
Laptop kopen?
pi_18081043
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

maar dit is wel het bewijs dat je niet gediscrimineerd word,en dat je hierdoor ruzie met je vriendin krijgt is je eigen schuld en probleem.
Ga jij eens touwtjespringen op de A2, wil je. Je loopt te stoken.
Laptop kopen?
pi_18081075
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Owja? [afbeelding]

Nee, even serieus: Daar gaat het niet om. Ik zweeg, want ik zwijg altijd als ik een (te) grove opmerking voel opborrelen die naar mijn mening niet op zijn plek is.

Ik zeg niet dat je per definitie anders moet gaan modereren, ik zeg alleen (en denk dat je dat toch met me eens moet zijn) dat het nuttig zou zijn als je de users die in jullie ogen chronisch fout zitten een handje helpen, in plaats van genadeloos afzeiken en/of sluiten.
Zeggeh.. waar zeiken wij users genadeloos af? Lees even een paar feedbacktopics en dan zie je dat we users altijd netjes uitleggen wat ze fout doen.

En be my guest als je iets grofs tegen me wilt zeggen. Misschien ben je dan iets minder gefrustreerd.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:17:23 #59
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18081079
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:15 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

dude ?
Ga nou niet in ons feedbacktopic mensen dood lopen te wensen.
pi_18081085
quote:

[..]

tering jij bent echt triest he? van die nutteloze opmerkingen plaatsen als ik een feit plaats. dit is nou precies het probleem,je bent uitgeluld en gaat dan maar een trieste opmerking plaatsen
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:18:11 #61
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18081095
Ik word heel erg moe van deze user trouwens .
pi_18081104
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef Knut het volgende:

[..]

dude ?
Ga nou niet in ons feedbacktopic mensen dood lopen te wensen.
ow shit ik had je reactie nog niet gezien,sorry knut
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 12:19:22 #63
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18081113
waar is dat eerstvolgende ban, place your bets topic?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18081116
quote:

[..]

Als ik hier FA zou zijn zou ik je definitief van het forum sodeteringstralen.

Wat ben jij zielig zeg
pi_18081144
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
waar is dat eerstvolgende ban, place your bets topic?
Eerstvolgende ban, place your bets, #8
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:21:00 #66
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_18081147
* HighLander mag nooit meedoen met dat topic, iets over handelen met voorkennis.
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_18081156
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

ow shit ik had je reactie nog niet gezien,sorry knut
Je bent weer typisch iemand die meelult met de mods, je voegt niets toe.

En @ Inso, blijkbaar met jij het *chronisch* niet met mij eens.

@ Knut, dude = uit.

@ Jogy, jij bent nog de mod geweest die het meest behulpzaam was!
Laptop kopen?
pi_18081170
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

tering jij bent echt triest he? van die nutteloze opmerkingen plaatsen als ik een feit plaats. dit is nou precies het probleem,je bent uitgeluld en gaat dan maar een trieste opmerking plaatsen
2 verkapte doodsverwensingen in een feedbacktopic

*ril*
pi_18081191
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:22 schreef apophis4u het volgende:

[..]

2 verkapte doodsverwensingen in een feedbacktopic

*ril* [afbeelding]
Hoe kun je jezelf Pimp noemen, trouwens. Toppunt van zelfverwensing.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:23:40 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18081196
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Knut het volgende:
Ik word heel erg moe van deze user trouwens .
Heb hier een plaat voor je harsus (met voorbeeld)

replace OPM to HTT-Thalan ..
Vrijheid
pi_18081198
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:21 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Je bent weer typisch iemand die meelult met de mods, je voegt niets toe.

En @ Inso, blijkbaar met jij het *chronisch* niet met mij eens.
Je bent een aansteller die spoken ziet.
quote:
@ Knut, dude = uit.

@ Jogy, jij bent nog de mod geweest die het meest behulpzaam was!
Jogy en ik hebben je exact hetzelfde uitgelegd. -edit- en Knut heeft ook exact hetzelfde uitgelegd.

stom van me, jogy heeft een piemel, dus neem je het wel van hem aan.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:23:55 #72
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18081199
Ik zet een streep onder deze discussie.
Afgelopen uit.
Stay away als je niets nieuws kan zeggen.
Dat geld alle kanten op.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:24:33 #73
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_18081213
Geen kunst, hij's geband.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:25:15 #74
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18081230
Het gaat dus vanaf nu over het neuken van de onzinmods.
Zoals het hoort in deze topics
pi_18081279
Ik heb gister niet geneukt.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:28:36 #76
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18081297
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb gister niet geneukt.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:31:13 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18081352
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:28 schreef Knut het volgende:

[..]
Vrijheid
pi_18081385
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:31 schreef jogy het volgende:

[..]
pi_18081396
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:33 schreef Conflict het volgende:

[..]
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:42:53 #80
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18081530
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:25 schreef Knut het volgende:
Het gaat dus vanaf nu over het neuken van de onzinmods.
Zoals het hoort in deze topics
DIGmods weer niet?
pi_18081544
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:42 schreef Slarioux het volgende:

[..]

DIGmods weer niet?
Héb je geneukt?
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:56:11 #82
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18081782
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Héb je geneukt?
Gister wel.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:58:07 #83
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18081814
Welke snodaard heeft uit dit topic een tekst van mij verwijderd?

Weet je wat een geweldig idee zou zijn?
pi_18082300
Snodaard :')
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:46:31 #86
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18084191
Jogy gij mormel!
quote:
Jogy wroteTen eerste heb ik een persoonlijke pesthekel aan de Duitse taal, en ten tweede is de voertaal hier Nederlandsch.

Slotje maar doen dus
Ten eerste doet jouw persoonlijke voorkeur hier niet terzake, je hoort objectief te zijn en kunt niet zomaar vanalles sluiten dat niet past bij jouw kortzichtige belevenis van humor. Straks ga je me nog vertellen dat je een heterotopic sluit omdat je zelf homo bent, dat is toch net zo kortzichtig??

Ten tweede is deze topictitel volledig Engelstalig, dus wat lul je nou over voertaal, terwijl in Nederland alleen het Nederlands en Fries voertalen zijn Ik beslis verdomme zelf toch wel in welke taal ik mijn mede-fokkers adresseer; al is dat in het Midcentraal-kantonees, ik zie nergens een verbod voor een inheemse taal, laat staan dat dat absurd is.

Slotje er dus maar weer af en rap een beetje aub
das deutsches thema, teil zwei
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:56:20 #87
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18084387
Ik ben het met jogy eens.
Duits is een gruwelijk irritante taal.
Ga maar naar een duits discussie board als je duits wil ouwehoeren .
Niet hier.
pi_18084558
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:56 schreef Knut het volgende:
Niet hier.
Dat is een persoonlijke mening van jou... Er word verder toch niemand mee beledigt of pijn gedaan met dit topic? Wie heeft er in hemelsnaam baat bij dat het gesloten word...
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:24:57 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18084949
Sorrie mensen, anders gaan jullie maar in het Duits met elkaar mailen, hier is de voertaal Nederlands, als we jullie laten gaan begint de volgende Spaans te lullen en diegene daarna gaat weer Japans typen, dus we beginnen er gewoon niet aan. Nederlands of slotje, simpel.

Een uitzondering in het Engels daar gelaten, maar ook niet altijd
Vrijheid
pi_18084952
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:03 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Dat is een persoonlijke mening van jou... Er word verder toch niemand mee beledigt of pijn gedaan met dit topic? Wie heeft er in hemelsnaam baat bij dat het gesloten word...
Ik!
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 15:27:36 #91
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18084996
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:24 schreef jogy het volgende:
... diegene daarna gaat weer Japans typen, ...

edit
Konnitchi wa!!

[ Bericht 14% gewijzigd door UIO_AMS op 31-03-2004 15:28:59 (link :)) ]
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18085228
Whehehehe, voertaal Nederlands.

"site navigatie"
"logout | bookmarks | FAQ & Policy | Reset cookie | Active Topics | My Active Topics | Passmailer, Online Users"

En dan blijf ik nog boven de "banner".
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 15:41:04 #93
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18085272
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Engels, ban dus
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 15:43:12 #94
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18085326
quote:
Knut (Moderator) - woensdag 31 maart 2004 @ 15:35 Loyal Dog

Ik moet "consuquent" blijven
gelukkig, werd al een beetje moe van dat slappe Japanse gezeik
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:52:51 #95
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18085554
quote:
fijn... geen boodschap aan, ik ben omnivoor, dan sla ik ook geen vegetariërs omdat zij niet doen wat ik ook doe, ook al zijn ze vreselijk irritant.
quote:
Niet hier.
ga maar naar marktplaats als je iets wilt verkopen
ga maar naar google als je iets wilt zoeken
ga maar naar tmf chat als je wilt chatten
ga maar naar nu.nl als je de originele berichten wilt lezen waar ze van fok 3/4 van het nieuws vanaf halen

zie je nou zelf niet de ridiculie in van dit geneuzel?

doe niet zo flauw en doe dat topic open stelletje xenofoben; jullie laten je wel kennen nu hoor
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 16:01:35 #96
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18085735
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:52 schreef dr.dunno het volgende:
-knip-
De laatste die hier door bleef drammen over een al dan niet terecht gesloten topic.

Ik mis hem nu al een beetje
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:05:12 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18085805
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

fijn... geen boodschap aan, ik ben omnivoor, dan sla ik ook geen vegetariërs omdat zij niet doen wat ik ook doe, ook al zijn ze vreselijk irritant.
=

..

Anyway, iedereen moet er in principe in mee kunnen, mensen die alleen de Nederlandse taal beheersen ook.
quote:
Daar hebben we V&A voor.
quote:
Goed plan!
quote:
Of IRC
quote:
ga maar naar nu.nl als je de originele berichten wilt lezen waar ze van fok 3/4 van het nieuws vanaf halen
Daar kan je geen discussie voeren over de berichten .
quote:
Nee, wel het gezeur van een user die er niet tegen kan dat z'n topic dicht is .
quote:
doe niet zo flauw en doe dat topic open stelletje xenofoben; jullie laten je wel kennen nu hoor
Get over it, wie laat zich hier nou kennen? .

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 31-03-2004 16:08:28 (tags :r) ]
Vrijheid
pi_18085839
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

De laatste die hier door bleef drammen over een al dan niet terecht gesloten topic.

Ik mis hem nu al een beetje
Alleen vind ik nu de houding en de onderbouwing een stuk beter. Dus hier is meer sprake van feedback en ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de reacties van de mods hier op
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 16:07:28 #99
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18085850
/ teveel
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:10:10 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18085911
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
/ teveel
Jah, kloterige tags ..
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:11:51 #101
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18085941
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:06 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Alleen vind ik nu de houding en de onderbouwing een stuk beter. Dus hier is meer sprake van feedback en ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de reacties van de mods hier op

*oneensch*
pi_18085944
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

[afbeelding] = [afbeelding]

..

Anyway, iedereen moet er in principe in mee kunnen, mensen die alleen de Nederlandse taal beheersen ook.
[..]

Daar hebben we V&A voor.
[..]

Goed plan!
[..]

Of IRC
[..]

Daar kan je geen discussie voeren over de berichten .
[..]

Nee, wel het gezeur van een user die er niet tegen kan dat z'n topic dicht is .
[..]

Get over it, wie laat zich hier nou kennen? .
Je ontwijkt hier nu in zijn geheel een goede argumentatie Jogy.

Wat je bijna suggereert is dat we daar een subforum 'buitenlandse taal' voor bij moeten hebben, zodat discussie over buitenlandse en in buitelandse taal kunnen plaatsvinden. Ik denk dat het volgen van en participeren in een dergelijke discussie in een buitenlandse taal zeker zal bijdragen aan de taal van een nederlander die die taal niet tot amper spreekt.

Wat jij stelt dat een nederlander het niet kan lezen geldt ook voor dig. De taal en termen die daar langs komen om problemen op te lossen zijn eigenlijk ook een soort buitenlandse taal. En dat terwijl die discussie ook kan bijdragen aan die 'nederlander' die eigen de ballen verstand heeft van die taal.

En jij laat je in dit geval met een dergelijk antwoord kennen
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:15:01 #103
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18086007
Wat is dit voor dag ?
Zeik door over slotjes ?

Kijk een klacht die gefundeerd is okay.
Maar de 2 discussies van vandaag gaan nergens over.

In ONZ word nederlands gepraat.
PUNT!

Je kan lang ouwehoeren of kort ouwehoeren.
Het is zo .
[/dictator]
pi_18086020
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:11 schreef Knut het volgende:

[..]

*oneensch*
Ben jij het oneens met mijn stelling dat zijn houding en argumentatie 'beter' is dan die van HTT-Thalan?

Of ben jij het er gewoon niet mee eens dat er sprake is van feedback en dat dit hele topic dus eigenlijk domweg bullshit is, omdat er geen sprake is van feedback waar wat mee gedaan wordt, maar een uitlaatklep waar een user ff wat kan zeggen en het modje nogmaals zijn standpunt die toch al zo subjectief is nogmaals verkondigt (een herhaling van de sluitpost dus, das dan wel weer goed, omdat die topics dus ineens pleite zijn).
pi_18086060
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:15 schreef Knut het volgende:
Wat is dit voor dag ?
Zeik door over slotjes ?

Kijk een klacht die gefundeerd is okay.
Maar de 2 discussies van vandaag gaan nergens over.

In ONZ word nederlands gepraat.
PUNT!

Je kan lang ouwehoeren of kort ouwehoeren.
Het is zo .
[/dictator]
ontwijk jij nu ook al een discussie vanwege gebrek aan goede onderbouwing van jouw zijde?

Antwoord: 'Ja' -> ik ben pleite uit deze discussie
Antwoord: 'Nee' -> onderbouwing SVP
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 16:20:46 #106
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18086134
Wederom Knut, wordt is in de derde persoon enkelvoud met dt!

Laat het dan wel op zijn minst correct Nederlands zijn!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18086268
Ja hallo!

Hier even spuit 11. .
Deze spuit 11 is wél gecharmeerd van de duitse taal. Ik lees en hoor graag duits. Ondanks mijn voorliefde voor deze taal vind ik het complete bull om in ONZ een duitstalig topic te hebben.

[/mening]
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:33:18 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18086463
Ow, en apo, zoek eens een andere hobby?
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:43:08 #109
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18086732
Is dit het 'zeg het Pi's ' topic ?

pi_18086751
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:43 schreef detulp050 het volgende:
Is dit het 'zeg het Pi's ' topic ?

Nee.
Echte liefde!
pi_18086777
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:33 schreef jogy het volgende:
Ow, en apo, zoek eens een andere hobby?
Goed ook uit deze ontwijkende reactie maak ik dus op dat geen van jullie mods de discussie wil aangaan en ik mag hieruit afleiden dat er erg incorrect gemod wordt en dat geen van de achter de username verschuilende personages durft in te zien dat hij of zij ook fouten maakt en deze openlijk durft toe te geven en zijn fouten eventueel wil corrigeren. Er wordt namelijk niet geantwoord op een mijns inziens goede argumentatie. (van meerdere users in deze feedback)

Ik ga hier dan ook niet verder op deze discussie en jullie kunnen dan nu wel een leuk opgelucht gevoel van 'overwinning' hebben dat die 'baggeruser apophis4u' die alleen loopt (in jullie waarschijnlijke bewoording) 'te zeiken' dan pleite is en jullie in jullie territorium weer lekker de dictator kunnen uithangen.

Topwerk modjes!

Ik wil niet zeggen dat jullie 'slecht werk' verrichten, integendeel zelfs, ik heb respect voor jullie functioneren, ik vind echter dat jullie objectiever een discussie moeten aan kunnen gaan

* pleite is
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:45:55 #112
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18086800
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nee.
oh
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:50:32 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18086936
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef apophis4u het volgende:
Ik ga hier dan ook niet verder in op deze discussie
.
Vrijheid
pi_18087012
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Goed ook uit deze ontwijkende reactie maak ik dus op dat geen van jullie mods de discussie wil aangaan
Ik heb de hele middag met iemand gediscusieërd hoor. Dat [betreffende user] een plaat voor zn harses heeft kan ik ook niks aan doen.
quote:
en ik mag hieruit afleiden dat er erg incorrect gemod wordt
. Omdat er twee kuttopics op slot zijn gegooid, wij verklaren waarom en ze dichtbleven? Is dat incorrect? Kijk, reageren we alleen met 'opbokken huilie het is een kuttopic' dan is je commentaar terecht, maar nu sla je de plank echt finaal mis.
quote:
en dat geen van de achter de username verschuilende personages durft in te zien dat hij of zij ook fouten maakt en deze openlijk durft toe te geven en zijn fouten eventueel wil corrigeren.
. Hoe de neuk trek jij die conclusie? Er zijn m.i. vandaag geen fouten gemaakt. Maak ik een fout geef ik dat toe hoor. Heb ik net nog op MSN gedaan tegenover een ex-mod ivm een onterechte kick.
quote:
Er wordt namelijk niet geantwoord op een mijns inziens goede argumentatie. (van meerdere users in deze feedback)
Welke feedback? Dat we topics waar geen plaats voor is open moeten laten in ONZ? Dat ik niet kan beargumenteren omdat ik tieten heb? Over welke feedback heb je het?
quote:
Ik ga hier dan ook niet verder op deze discussie en jullie kunnen dan nu wel een leuk opgelucht gevoel van 'overwinning' hebben dat die 'baggeruser apophis4u' die alleen loopt (in jullie waarschijnlijke bewoording) 'te zeiken' dan pleite is en jullie in jullie territorium weer lekker de dictator kunnen uithangen.
Je stelt je net zo aan als HTT-Thalan. Als wij echt zulke vreselijke dictators waren zouden we echt niet zoveel moeite doen om users uit te leggen waarom hun kuttopic op slot is getieft. En ik voel helemaal geen overwinning, alleen oprechte verbazing over jouw kromme manier van beredeneren en je onterechte aannames.
quote:
Topwerk modjes!

Ik wil niet zeggen dat jullie 'slecht werk' verrichten, integendeel zelfs, ik heb respect voor jullie functioneren, ik vind echter dat jullie objectiever een discussie moeten aan kunnen gaan

* pleite is
Volgens mij is iedereen hier vandaag hardstikke objectief geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Insomaniac op 31-03-2004 16:53:51 (PI) ]
Echte liefde!
pi_18087026
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef detulp050 het volgende:

[..]

oh
Wacht, je had toch gelijk. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:54:44 #116
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087036
Hoi
pi_18087051
Is dit het verkeerde moment om op te merken dat ofschoon de voertaal Nederlands is, twee mods van ONZ een Engelse gebruikersnaam hebben en de twee andere ONZ-mods (deels) Engelse signaturen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:55:55 #118
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18087061
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dank je
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:56:05 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18087066
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit het verkeerde moment om op te merken dat ofschoon de voertaal Nederlands is, twee mods van ONZ een Engelse gebruikersnaam hebben en de twee andere ONZ-mods (deels) Engelse signaturen?
daarbij komt nog dat nederlands eigelijk gewoon duits is met een heleboel fouten.. als je duits een kuttaal vindt, wat is nederlands dan wel niet?
  Redactie Frontpage woensdag 31 maart 2004 @ 16:56:22 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18087073
quote:
In FB stond net dat dat mag, Engels is een wereldtaal
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:56:38 #121
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18087080
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Danke Scho(met puntjes erop)n
pi_18087089
quote:
Neen, geen verkeerd moment, alleen appel en peer. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:58:13 #123
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087109
quote:
Nederlands is niet meer dan een dialect van het Germaans; ik eis derhalve dat we ook geen Nederlands meer spreken dan, als we toch zo nodig het duits af aan branden zijn.

Reageer nou eens op mijn vragen modjes, ik zie alleen maar drogredeneringen en emotionele argumentatie, terwijl mijn vraag onbeantwoord blijft door objectieve informatie waar we wat aan hebben.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 16:58:29 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18087114
nietus !
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 16:58:40 #125
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18087117
quote:
Ja
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:59:25 #126
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087132
ik vraag jullie toch niet om de topics inhoudelijk te lezen? het is duits en schijnbaar zou niemand het willen lezen, dus dan schaad je er ook geen mensen mee als er 'verkeerde' dingen in zouden staan, of komen er nu ineens toch veel geïnteresseerden kijken in dat topic?
  Admin woensdag 31 maart 2004 @ 16:59:29 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18087133
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:58 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Nederlands is niet meer dan een dialect van het Germaans; ik eis derhalve dat we ook geen Nederlands meer spreken dan, als we toch zo nodig het duits af aan branden zijn.

Reageer nou eens op mijn vragen modjes, ik zie alleen maar drogredeneringen en emotionele argumentatie, terwijl mijn vraag onbeantwoord blijft door objectieve informatie waar we wat aan hebben.
a) Je zeurt
b) Je geniale topic is dicht, boeuh,
c) het was een kuttopic
en d) ga in de zon zitten ofzo.
Doei.
Gepijpzeik hier.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:59:38 #128
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087138
Waarom word er toch zoveel moeite in deze discussie gestoken? Wat interesseert het jullie - de mods - nou of er 1 (!) topic in het duits is
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:00:24 #129
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087157
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:57 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Neen, geen verkeerd moment, alleen appel en peer. .
Want? Er zijn meer Nederlanders die Duits dan Engels verstaan hoor.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 17:00:37 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18087162
Gepijpzeik
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:02:44 #131
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087205
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

a) Je zeurt
b) Je geniale topic is dicht, boeuh,
c) het was een kuttopic
en d) ga in de zon zitten ofzo.
Doei.
Gepijpzeik hier.
het gaat mij op het principe yvonne; met dit soort opmerkingen raak je newbies misschien in het hart, mij niet; ik wil weten waarom het nodig is om principieel duitse topics af te branden, terwijl een op zichzelf staand spaans of engels topic zonder problemen stand houdt; wie ben jij (anders dan iemand die orde dient te bewaren en rechten dient te distribueren over users etc.) om te oordelen of een topic 'kut' was? die users (waaronder crewleden in dat topic waren het niet met je eens, noch een aantal mensen die in feedback mijn topics steeds weer van slot gooiden na die onterechte slotjes van Breuls).

is inhoudelijk reageren nou werkelijk zo moeilijk?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:06:05 #132
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087276
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

daarbij komt nog dat nederlands eigelijk gewoon duits is met een heleboel fouten.. als je duits een kuttaal vindt, wat is nederlands dan wel niet?
wat ik zei.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:07:38 #133
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087305
voor de volledigheid nog even de complete tekst uit FB :

Open beklag moderatie onzinforum

gericht aan: knut en jogy (omdat discussie in hun eigen forum over mod-beslissingen schijnbaar niet nodig is, ook al raakt de beslissing in kwestie kant nog wal).
uit: Feedback *the MOD-conspiracy*

Jogy gij mormel!
quote:
Jogy wroteTen eerste heb ik een persoonlijke pesthekel aan de Duitse taal, en ten tweede is de voertaal hier Nederlandsch.

Slotje maar doen dus
Ten eerste doet jouw persoonlijke voorkeur hier niet terzake, je hoort objectief te zijn en kunt niet zomaar vanalles sluiten dat niet past bij jouw kortzichtige belevenis van humor. Straks ga je me nog vertellen dat je een heterotopic sluit omdat je zelf homo bent, dat is toch net zo kortzichtig??

Ten tweede is deze topictitel volledig Engelstalig, dus wat lul je nou over voertaal, terwijl in Nederland alleen het Nederlands en Fries voertalen zijn Ik beslis verdomme zelf toch wel in welke taal ik mijn mede-fokkers adresseer; al is dat in het Midcentraal-kantonees, ik zie nergens een verbod voor een inheemse taal, laat staan dat dat absurd is.

Slotje er dus maar weer af en rap een beetje aub
das deutsches thema, teil zwei

en vervolgens:
quote:
quote:
Niet hier.

terwijl ze met een strak gezicht kijken naar hetzelfde als wij:
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehe, voertaal Nederlands.

"site navigatie"
"logout | bookmarks | FAQ & Policy | Reset cookie | Active Topics | My Active Topics | Passmailer, Online Users"

En dan blijf ik nog boven de "banner".
wat is dit voor slap gelul? wie zijn zij om even te beoordelen wat goede humor is, als nota bene een aantal crewleden zelfs vertier vinden in genoemde draden, alleen maar omdat hun intellectuele vermogens niet de afstand tot onze naastenburen en taalverwanten kunnen overbruggen?

ergo:
zullen we dan bij muziek ook alleen nog maar Frans Bauer, Jantje Smit, Gerard Joling en Linda de Mol gaan bespreken... en bij Nieuws alleen nog maar het komkommernieuws uit de Enschedese akkers over de zoveelste geitenneuker... en bij PTA het alleen nog maar hebben over de Spyker-, DAF, Nedcar producten ... bij Culinair alleen nog maar over de hollandse hutspot en de pasta-variaties in de ban doen? Goh, laten we dan gelijk ook maar alles wat van niet- .nl domeinen af komt blokkeren, maar haal dan verdorie ook al dat Engels uit deze nieuwe forumsoftware, stelletje Xenofoben!

graag een reactie van een admin of GM in deze; het is toch te belachelijk voor woorden dat een mod wegens zijn eigen overtuigingen (c.q. tekortkomingen in bv humor perceptie) een topic op slot doet, dat gewoon lekker loopt en waar een hoop andere mensen (inclusief crewleden) gewoon humor in hebben?
definieer humor en graag objectieve argumentatie waarom dit en dit niet onder humor zouden horen te vallen.

Zoals een tv-karakter van de Ferengi-soort genaamd Quark ooit zei; wij zijn all-ears

graag inhoudelijke reactie.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:10:27 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087375
Oe, heb je de nieuwe smiley al gezien??

.
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:10:46 #135
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087379
Hi all

Waarom mag ik (met dit warme weer nog wel) geen biertopic openen

engels is tenslotte een wereldtaal ..
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:11:39 #136
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087395
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Wederom Knut, wordt is in de derde persoon enkelvoud met dt!

Laat het dan wel op zijn minst correct Nederlands zijn!
Snap je wat ik bedoel ?

Zeik dan niet.
pi_18087416
dr.lullo, krijg een leven, het is maar Fok! en het was gewoon een randdebielerig topic. .
'In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact.'
- Marlene Dietrich
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:12:58 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087423
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:10 schreef S03P het volgende:
Hi all

Waarom mag ik (met dit warme weer nog wel) geen biertopic openen

engels is tenslotte een wereldtaal ..
Kssst~!

1) Het was bagger
2) Engels wordt soms gedoogd, lang niet altijd .
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:14:46 #139
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087468
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
Oe, heb je de nieuwe smiley al gezien??

.
hey, heb je deze smiley al gezien?

kansloos, dat je op zo'n manier alleen maar je gelijk denkt te kunnen halen; in een echte discussie ga je zo onderuit
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 17:16:44 #140
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18087514
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:11 schreef Knut het volgende:
Snap je wat ik bedoel ?

Zeik dan niet.
op een vreemde manier mag ik je nog steeds
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:16:49 #141
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087517
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Kssst~!

1) Het was bagger
2) Engels wordt soms gedoogd, lang niet altijd .
Als Bioslock, Flyingfox of Conflict in de toekomst een biertopic opent kan ik op je rekenen
pi_18087522
* FritsVanEgters steekt hart onder riem van dr.dunno
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:17:26 #143
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087538
dr.dunno.

Het is een forum waar beslissingen genomen worden door een team.
Dit team heeft "verantwoordelijkheid" voor de leesbaarheid en plezier in het forum.
Dit team neemt een beslissing.
Dat er MOGELIJKHEID tot feedback is betekend nog niet dat de opties die door users aangebracht worden bij deze feedback doorgevoerd worden.

Je kan hier 100 keer over door blijven pijpzeiken (copyright yvonne) maar de beslissing is ondertussen genomen en het enige dat jij echt kan doen is je daarbij neerleggen.
pi_18087540
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:16 schreef S03P het volgende:

[..]

Als Bioslock, Flyingfox of Conflict in de toekomst een biertopic opent kan ik op je rekenen
Die hebben al bewezen dat ze van een ruk-topic een leuk topic kunnen maken. Jij niet. Lees je in. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:18:08 #145
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087554
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

op een vreemde manier mag ik je nog steeds
Das wederzijds
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:18:50 #146
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087565
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:17 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Die hebben al bewezen dat ze van een ruk-topic een leuk topic kunnen maken. Jij niet. Lees je in. .
1) Gelukkig heeft iedereen een eigen definitie van leuk
2) Ik krijg ook geen kans om er een leuk topic van te maken
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 17:19:47 #147
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18087587
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:18 schreef Knut het volgende:
Das wederzijds
Daarom zeg ik ook niet, dat betekent in de derde persoon enkelvoud met een t is.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18087595
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:18 schreef S03P het volgende:

[..]

1) Gelukkig heeft iedereen een eigen definitie van leuk
2) Ik krijg ook geen kans om er een leuk topic van te maken
Omdat je tot op heden nog niet hebt bewezen dat je het kan. En dat kan je doen in lopende topics. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:20:52 #149
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087618
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:19 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook niet, dat betekent in de derde persoon enkelvoud met een t is.
.
Ik heb moeite met d's en t's als ik snel zit te tikken.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:22:12 #150
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087651
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:17 schreef Knut het volgende:
dr.dunno.

Het is een forum waar beslissingen genomen worden door een team.
wrong, individu dat gebackupped wordt door nog iemand met een xenofobie (nofi)
quote:
Dit team heeft "verantwoordelijkheid" voor de leesbaarheid en plezier in het forum.
juist, daarom dien je ook niet je persoonlijke smaak voorop te stellen maar het algemeen belang van users; ik kan me niet herinneren dat jullie hierover de overige users hebben geconsulteerd, sterker nog, consequent een aantal metgezellen van me negeren.
quote:
Dit team neemt een beslissing.
... om de moderator in kwestie niet af te vallen; kan ook niet, want dan verlies je je geloofwaardigheid enzo naar 'het plebs' toe
.... en staat vervolgens niet open voor discussie, daar emotionele argumentatie elke vorm van ratio lijkt te blokkeren.
quote:
Dat er MOGELIJKHEID tot feedback is betekend nog niet dat de opties die door users aangebracht worden bij deze feedback doorgevoerd worden.
ik heb gelukkig ook niet de indruk gekregen dat die mogelijkheid er überhaupt (o god, een duits woord, moord brand!! ) is.
quote:
Je kan hier 100 keer over door blijven pijpzeiken (copyright yvonne) maar de beslissing is ondertussen genomen en het enige dat jij echt kan doen is je daarbij neerleggen.
dat zou te gemakkelijk zijn; ik wil objectief antwoord, drogredeneringen en emotionele argumentatie hebben ik en de anderen gewoon niets aan.

wat voor werk doe je in het dagelijkse leven knut? kom je daar ook weg met je handelingen niet kunnen verklaren en verantwoording voor kunnen afleggen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:22:31 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087661
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

hey, heb je deze smiley al gezien? [afbeelding]

kansloos, dat je op zo'n manier alleen maar je gelijk denkt te kunnen halen; in een echte discussie ga je zo onderuit
Dat jij nou pissig bent omdat je geen gelijk krijgt omdat de voertaal hier Nederlands is, is niet mijn probleem hoor.

Het antwoord is gegeven ondanks dat je gewoon overkomt als een arrogante lul waardoor het willen discusseren met jou al een stuk minder wordt.

Nederlands is de voertaal, Engels wordt soms gedoogd, Duits, frans, Japans, Russisch etc. niet.

Glashelder lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 31-03-2004 17:24:32 (- s :{.) ]
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:22:59 #152
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087672
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:20 schreef Knut het volgende:

[..]

.
Alleen als je snel tikt ?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:24:03 #153
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18087685
Hoi .

heb ik nog wat gemist? .
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:24:23 #154
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087695
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]
Nederlands is de voertaal, Engels wordt soms gedoogd, Duits, frans, Japans, Russisch etc. niet.
Topics in het Spaans en Italiaans van Uierz liggen me nog vers in het geheugen
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:24:35 #155
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087705
quote:

[..]

.
In het Engels heb je die d/t handel niet; zullen we met z'n allen overschakelen naar het Engels? Vind het prima hoor, ben zelf half Engels.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:25:24 #156
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087726
quote:

[..]

Dat jij nou pissig bent omdat je geen gelijk krijgt omdat de voertaal hier Nederlands is, is niet mijn probleem hoor.

Het antwoord is gegeven ondanks dat je gewoon overkomt als een arrogante lul waardoor het willen discusseren met jou al een stuk minder wordt.

Glashelder lijkt me.
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef S03P het volgende:

[..]

q.e.d.
pi_18087727
Dr.dunno,

Je hoeft niet op de man te gaan spelen.

Een duits topic voegt niks toe aan ONZ. Dit is een nederlandstalig forum. Anglicismen en germanismen worden gedoogd (net als IRL) maar een heel topic in het duits voegt niks toe. Ik mail zelf wel eens met een duitstalig meisje om mijn duits op niveau te houden, daar is ONZ niet voor nodig. Er is een beslissing genomen op terechte gronden (topic past niet in ONZ) live with it and take a chill pill.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:25:39 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087730
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef S03P het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer een topic gehad waar we met Babblefish spaans gingen praten, en toen sloot PDD dat topic ..
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:25:53 #159
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087736
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef dr.dunno het volgende:
wat voor werk doe je in het dagelijkse leven knut? kom je daar ook weg met je handelingen niet kunnen verklaren en verantwoording voor kunnen afleggen?
Dat gaat jou geen donder aan en is totaal onrelevant voor deze discussie.

Hoewel ?
Wat doe jij in het dagelijks leven ?
Kom je daar ook weg met het totaal doordrammen van je mening bij de beslissingnemende ?

Voor mij zou je niet lang werken op die manier namelijk.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:26:38 #160
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087754
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer een topic gehad waar we met Babblefish spaans gingen praten, en toen sloot PDD dat topic ..
Maar dat was ook gewoon een lul Jogy
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:27:08 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087765
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:26 schreef S03P het volgende:

[..]

Maar dat was ook gewoon een lul Jogy
Hji had gewoon gelijk .
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:27:25 #162
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087770
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef jogy het volgende:

[..]

och gut, ik begrijp dat dat een jeugdtrauma voor je geweest moet zijn geweest, maar ik wil je dan toch vragen dat soort beslissingen niet door te zetten naar andere users toe; beslissingen uit "jouw jeugd" kunnen ook op verkeerde judgement zijn gebaseerd.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 17:27:30 #163
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18087775
quote:
.
En ondanks dat, mag ik je nog steeds

Ik ga nu lekker een stukkie fietsen door het Vondelpark en daarna pak ik een ijskoud spaatje blauw met een schijfje citroen. En een stampertje natuurlijk.

Dr.dunno, ik raad je aan ook een stukkie te gaan fietsen, voordat je net zo eindigt als HTT-Thalan (of hoe die ook heten mag).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:28:00 #164
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087789
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
Dr.dunno,

Je hoeft niet op de man te gaan spelen.

Een duits topic voegt niks toe aan ONZ. Dit is een nederlandstalig forum. Anglicismen en germanismen worden gedoogd (net als IRL) maar een heel topic in het duits voegt niks toe. Ik mail zelf wel eens met een duitstalig meisje om mijn duits op niveau te houden, daar is ONZ niet voor nodig. Er is een beslissing genomen op terechte gronden (topic past niet in ONZ) live with it and take a chill pill.
en als je nou geen duits meisje kent?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:28:21 #165
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087793
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Hji had gewoon gelijk .
Dat neemt niet weg dat het een lul was, of is
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:29:06 #166
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087809
Goed, dr.dunno, ga mee, een leuk topic opzoeken
pi_18087834
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en als je nou geen duits meisje kent?
Er zijn genoeg duitstalige fora. Daar zit vast een meisje wat dolgraag met jou wil mailen. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:30:52 #168
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087848
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef Knut het volgende:

[..]

Dat gaat jou geen donder aan en is totaal onrelevant voor deze discussie.
irrelevant? ik neem aan dat je je beslissingen, zoals je ze in het echte leven doet, ook doorvoert in je handelen op fok, toch?
quote:
Hoewel ?
Wat doe jij in het dagelijks leven ?
student geneeskunde, bijna mee klaar ; voor de rest zelfstandig ondernemer van een goedlopend computerbedrijf en een ingenieursbedrijf; jij?
quote:
Kom je daar ook weg met het totaal doordrammen van je mening bij de beslissingnemende ?
als het al nodig zou zijn (men heeft daar oren om (objectief) mee te luisteren), dan wel ja, aangezien ik de directeur ben.
quote:
Voor mij zou je niet lang werken op die manier namelijk.
al sinds mn 18de... hoezo?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:31:57 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18087870
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

och gut, ik begrijp dat dat een jeugdtrauma voor je geweest moet zijn geweest, maar ik wil je dan toch vragen dat soort beslissingen niet door te zetten naar andere users toe; beslissingen uit "jouw jeugd" kunnen ook op verkeerde judgement zijn gebaseerd.
Nee, ik reageer mijn trauma's op jou af, dat heb je nou toch wel door, iemand met jouw intellect, inzicht en onfeilbare inschattingsvermogen ziet toch wel dat ik het desbetreffende topic gesloten heb om jou te pesten en omdat ik last heb van de digitale mishandelingen die ik in het verleden te verdragen heb gehad van dat tiranieke blauwe gespuis wat hier rondhangt.
Vrijheid
pi_18087888
quote:

[..]

.
Je bedoelt "dikken" zeker...

woensdag 31 maart 2004 @ 17:33:35 #171
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18087901
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

irrelevant? ik neem aan dat je je beslissingen, zoals je ze in het echte leven doet, ook doorvoert in je handelen op fok, toch?
Wat de fuck is dat met dat spelling gezeik ?
onrelevant irrelevant
JE SNAPT HET TOCH AAP!

Maar goed.
quote:
student geneeskunde, bijna mee klaar ; voor de rest zelfstandig ondernemer van een goedlopend computerbedrijf en een ingenieursbedrijf; jij?
Ah. Student.
En eigen baas.
quote:
als het al nodig zou zijn (men heeft daar oren om (objectief) mee te luisteren), dan wel ja, aangezien ik de directeur ben.
Je maakt dus zelf de beslissingen.
Ik gok dat je het alleen doet .
[/q]
al sinds mn 18de... hoezo?
[/quote]
Voor jezelf ja.
Deze houding krijgt je nergens.
verder trek ik me terug uit deze discussie en ga ik lekker van mijn vrije avond genieten.
Ga lekker terug naar je studiebankje
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:35:09 #172
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18087937
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:33 schreef Knut het volgende:

JE SNAPT HET TOCH AAP!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:36:07 #173
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18087958
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, ik reageer mijn trauma's op jou af, dat heb je nou toch wel door, iemand met jouw intellect, inzicht en onfeilbare inschattingsvermogen ziet toch wel dat ik het desbetreffende topic gesloten heb om jou te pesten en omdat ik last heb van de digitale mishandelingen die ik in het verleden te verdragen heb gehad van dat tiranieke blauwe gespuis wat hier rondhangt.
weet je dat jongetjes die vroeger insecten poten en vleugeltjes uittrokken en later over gaan naar kleine criminaliteit, vaak een jeugdtrauma hebben overgehouden aan grootschalige huwelijkscrises en met name (sexuele) mishandeling door een ouderfiguur of iemand anders binnen 2 graden van de familie?

net zo irrelevant als de argumentatie die je tot nu toe aangevoerd hebt om je daden te rechtvaardigen; nochtans nog steeds geen antwoord op mn vragen, het is duidelijk dat je geen enkele intentie hebt daar ook toe te komen, je zoekt het verder maar uit met je domme gebral (nofi), sorry hoor... dacht echt dat er ook nog wel wat eisen werden gesteld aan de mogelijkheid tot discussie bij het aannemen van mods e.d.
pi_18088012
Iemand gezien hoe lekker weer het is buiten? Op naar het terras, ik trakteer.
pi_18088030
Dr.dunno?

Knap van je dat het je lukt om én zelfstandig een bedrijf te runnen én een zware studie te doen, maar dat geeft je niet het recht om hier zo denigrerend in dit topic rond te blaten.

Je duitse topic is op slot. Live with it en kom van je ivoren toren af.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:40:01 #176
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088034
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:33 schreef Knut het volgende:

[..]

Wat de fuck is dat met dat spelling gezeik ?
onrelevant irrelevant
JE SNAPT HET TOCH AAP!
wat zeg je? er zit een banaan in mn oor ofzo
quote:
Maar goed.
[..]

Ah. Student.
uhuh
quote:
En eigen baas.
[..]
Je maakt dus zelf de beslissingen.
Ik gok dat je het alleen doet .
leuke poging, maar we zijn met 6-8 man in totaal... + paar extern gelieerden.
quote:
Voor jezelf ja.
ja... is het erg als je direct je eigen bedrijf start en je tijd niet verspilt met in loondienst gaan werken? ik snap trouwens niet wat de relevantie is van dit geneuzel knut, noch het persoonlijk worden; mag ik dan ook zeggen dat je argumentatie net zo sterk is als je beheersing van het Nederlands? zou ik normaal niet zeggen, maar als een mod zelf ook zo begint, tja
quote:
Deze houding krijgt je nergens.
verder trek ik me terug uit deze discussie en ga ik lekker van mijn vrije avond genieten.
Ga lekker terug naar je studiebankje
trusten
pi_18088041
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Echt waar? Maar dan moet ik zo ver treinen. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:40:40 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18088045
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef dr.dunno het volgende:
-piep-
Het is heel simpel, je hebt je antwoord gehad, maar je blijft doorzeuren tot je je zin hebt, net als een verwend nest die naast de trap gaat staan janken als ze naar boven wordt gestuurd omdat ze iets stouts heeft gedaan, sorrie, je hebt je antwoord, daar moet je het mee doen. We gaan hier niet vergaderen en tot een overeenkomst komen die voor beide partijen acceptabel is, het antwoord is nee, geen Duits, en daar doe je het maar mee.
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:41:34 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18088058
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik moet nog 20 minuten werken .
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:43:21 #180
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18088096
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:40 schreef dr.dunno het volgende:

noch het persoonlijk worden
Wie begon daarmee ?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:43:56 #181
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18088111
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:41 schreef jogy het volgende:

[..]

werken .
!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:44:48 #182
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088131
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef Knut het volgende:

[..]

Wie begon daarmee ?
jogy; waar blijft de rest van je argumentatie?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:44:54 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18088137
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef S03P het volgende:

[..]

!
Excuus, ik bedoel aanwezig zijn voor het geval dat er nog gewerkt moet worden.
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:45:27 #184
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088143
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik moet nog 20 minuten werken .
werken? proletariër

nou. vind je nog steeds een dikke waard voor het totaal ontbreken van sluitende argumentatie, maar heb me de afgelopen 1,5 uur ofzo kostelijk vermaakt met deze rel; wellicht tot binnenkort, mijn beugeltje wacht, aangezien ik mezelf net vrij heb gegeven.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:46:05 #185
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18088158
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:44 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jogy; waar blijft de rest van je argumentatie?
En eerder schreef hij :
quote:
en dan aan mij vragen waarom ik het aan de persoon wil koppelen ?
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:46:26 #186
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088169
[edit]

[ Bericht 97% gewijzigd door Knut op 31-03-2004 17:47:04 ]
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:47:24 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18088190
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

werken? proletariër

nou. vind je nog steeds een dikke [afbeelding] waard voor het totaal ontbreken van sluitende argumentatie....
Waar jij het mee eens bent, klopt

Zuipse .
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:47:28 #188
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18088191
Geen duits.
Je mag gewoon in het nederlands gedag zeggen
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:47:45 #189
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088201
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:46 schreef Knut het volgende:

[..]

En eerder schreef hij :
[..]

en dan aan mij vragen waarom ik het aan de persoon wil koppelen ?
Je mag me even toevoegen op je msn als je tijd hebt, dan licht ik e.e.a. graag toe. Eerst even 'n beugeltje halen.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:48:09 #190
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088216
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:47 schreef Knut het volgende:
Geen duits.
Je mag gewoon in het nederlands gedag zeggen
Auf Wiederschnitzel.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:48:16 #191
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18088217
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:47 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Je mag me even toevoegen op je msn als je tijd hebt, dan licht ik e.e.a. graag toe. Eerst even 'n beugeltje halen.
Ik heb betere dingen te doen dan met jou te msnen.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:49:09 #192
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088240
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:48 schreef Knut het volgende:

[..]

je bent nog geen ervaringsdeskundige, maar Conflict voegt je vast wel weer een keer toe in onze groepschat.
pi_18088253
Ach, een ding is nu duidelijk na deze rel; dr.dunno is een arrogante klootzak. .
- Marlene Dietrich
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:50:07 #194
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088265
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:48 schreef Knut het volgende:

[..]

Begrijp trouwens dat je Visual Basic Programmeur bent; mocht je ook nog een wat betere programmeertaal als C++ beheersen, heb ik misschien nog wel paar klusjes bij wat lopende projectjes voor je hoor.
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:50:30 #195
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18088270
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef Umbabarauma het volgende:
Ach, een ding is nu duidelijk na deze rel; dr.dunno is een arrogante klootzak. .
Dus
pi_18088279
quote:
Nofi ofcourse. .
- Marlene Dietrich
pi_18088287
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:50 schreef S03P het volgende:

[..]

Dus
Dat wist ik nog niet.
- Marlene Dietrich
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:52:11 #198
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088306
quote:
we doen ons best.

mn vrienden en andere mensen die me persoonlijk kennen vinden me helaas alleen veel te aardig
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:53:16 #199
64387 ioor
be cool!
pi_18088321
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

we doen ons best.

mn vrienden en andere mensen die me persoonlijk kennen vinden me helaas alleen veel te aardig
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_18088324
quote:

[..]

Glashelder lijkt me.
Mij ook.

Ben het wel zat nu, dr. dunno.
Je moet het hier mee doen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_18088366
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Hji had gewoon gelijk .
PDD heeft nooit gelijk!
Scheren is voor schapen!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:57:28 #202
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088419
nou jongens, genoeg gespeeld; ik ga ff biertje drinken, nodig een ieder uit hier om hetzelfde te gaan doen; Tschüß
pi_18088436
off-topic meuk en geflame verwijderd. Vriendelijk verzoek o weer even normaal te doen hier.
Echte liefde!
pi_18088442
Wat is het leuke aan een rel als de berichten verwijderd worden. .
- Marlene Dietrich
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:08:42 #205
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18088656
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen lezen op de vraag wanneer ik blauw word

Want dat vorige topic is niet meer terug te lezen in mijn 'user - history', stelletje lieve incompetente prutsers
pi_18088741
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen lezen op de vraag wanneer ik blauw word

Want dat vorige topic is niet meer terug te lezen in mijn 'user - history', stelletje lieve incompetente prutsers
Link staat in de OP lieve blinde prutser. .
Echte liefde!
pi_18088968
Waarom reageer ik godverdomme nou nog eigenlijk?
Waarschijnlijk omdat ik denk dat in elk geval Insomaniac nog wel over de capaciteiten beschikt om te kunnen lezen
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik heb de hele middag met iemand gediscusieërd hoor. Dat [betreffende user] een plaat voor zn harses heeft kan ik ook niks aan doen.
[..]
Was niet persoonlijk bedoelt, mijn excuses inso, maar jogy en knut hebben veel argumentaties ontweken en deze opmerking heeft dan ook hoofdzakelijk betrekking op hen.
quote:
. Omdat er twee kuttopics op slot zijn gegooid, wij verklaren waarom en ze dichtbleven? Is dat incorrect? Kijk, reageren we alleen met 'opbokken huilie het is een kuttopic' dan is je commentaar terecht, maar nu sla je de plank echt finaal mis.
[..]
Het boeide me met deze post niet of het nou onterecht of terecht is waarom die topics zijn gesloten, alleen om de wijze waarop er hier in de feedback gereageerd wordt op argumentatie.
quote:
. Hoe de neuk trek jij die conclusie? Er zijn m.i. vandaag geen fouten gemaakt. Maak ik een fout geef ik dat toe hoor. Heb ik net nog op MSN gedaan tegenover een ex-mod ivm een onterechte kick.

[..]
Die conclusie zuig ik dus uit mijn duim en ik heb grote handen. Ik heb verder ook geen andere bron om een logische gevolgtrekking op te baseren, aangezien er dus geen antwoord wordt gegeven op argumentatie.
quote:
Welke feedback? Dat we topics waar geen plaats voor is open moeten laten in ONZ? Dat ik niet kan beargumenteren omdat ik tieten heb? Over welke feedback heb je het?
[..]
Feedback in de wijze waarop er wordt geantwoord. Zoals ook Dunno verderop in het topic aanhaalt; Jogy en Knut geven gewoon geen antwoord en komen met hele andere dingen aanzetten.
quote:
Je stelt je net zo aan als HTT-Thalan. Als wij echt zulke vreselijke dictators waren zouden we echt niet zoveel moeite doen om users uit te leggen waarom hun kuttopic op slot is getieft. En ik voel helemaal geen overwinning, alleen oprechte verbazing over jouw kromme manier van beredeneren en je onterechte aannames.
[..]
Mijn houding in die post moet je dus ook niet letterlijk nemen, ik snap alleen de wijze niet waarop Jogy en Knut dus onderbouwen en alleen maar argumentatie met compleet andere antwoorden uit de weg gaan.
quote:
Volgens mij is iedereen hier vandaag hardstikke objectief geweest.
Objectief?

Ik ga de vele voorbeelden die hier in het topic staan niet quote, maar er staat wel degelijk meerdere keren van 'ik vind het hier niet passen omdat blablabla'. En een mening is in principe nooit objectief. Er worden om subjectieve redenen topics gesloten. En als er door een user goede argumentatie wordt aangedragen en deze argumentatie wordt simpelweg ontweken dan vind ik dat enigszins triest.

Verder is de hele discussie al afgelopen en wil ik deze niet opnieuw aanwakkeren. Je intepreteerde deze post dus anders dan ik hem heb bedoeld.
Verder hoop ik dat Knut en Jogy in het vervolg op goede argumentatie ook met goede antwoorden komen of anders zeggen van: "je hebt gelijk, maar het is mijn mening". En ze durven gewoon de user geen gelijk te geven. Het ontwijken van die goede argumentatie middels de meest onzinnige antwoorden vind ik onterecht.
pi_18089120
Apophis,

Excuses aanvaard en de rest ter kennisgeving aangenomen. Toch wil ik nog even e.e.a. kwijt.
Het moeilijke aan het modden van ONZ, is dat topics case by case worden beoordeeld. In de meeste andere fora zijn duidelijke richtlijnen van wat wel en niet gewenst is. Topics die buiten de policy vallen zijn makkelijk, die gaan gewoon op slot omdat ze policyoverschrijdend zijn.

De rest van de topics worden stuk voor stuk gelezen en beoordeeld door de desbetreffende mod. Komt er feedback met argumentatie (en dus niet, gooi dat topic snel open [belediging]) bekijken wij het nog eens. Ik heb ooit eens een topic dicht gegooid omdat het op het eerste gezicht bagger leek, na argumentatie in dit topic van TS, heb ik topic weer open gegooid en zelfs heel leuk mee gepost. Dus wij zijn mensen en we maken wel eens fouten.

Daarnaast is er vandaag hier meermaals neergezet dat wij van een topic af moeten blijven als er users zijn die het leuk vinden. Nou, dan kunnen we stoppen met sluiten. Want zelfs de grootste bagger wordt altijd wel door een iemand leuk gevonden.

Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.

Kortom een terecht slotje. In beide gevallen van vandaag wordt er uitleg gegeven en reageren de beiden TS m.i. buiten hun boekje qua houding. I.p.v. dat we ze negeren of vertellen op te tiefen gaan we er nog op in ook. En dat allemaal vrijwillig.

Hadden er hier andere mods gezeten, was het topic misschien open gebleven, maar misschien ook niet. De beslissing is genomen en daar blijven wij achter staan. Zijn we daarom incapabel? Kunnen we daarom meteen niet redeneren?
Echte liefde!
pi_18089137
Echt lief dat jullie mijn Hopla! topic open laten!

Dat mag ook weleens gezegd worden
pi_18089143
aanvulling;

Jij hebt het steeds over argumentatie van onze kant. Maar de argumenten van beide TS waren ook ruk. Voornaamste argument was n.l. dat het open moest omdat zij het leuk vonden. Nou, wij niet en wij hebben helaas het laatste woord.

Er hebben zelfs een FA en een A gereageerd die het eens waren met onze beslissing.
Echte liefde!
pi_18090338
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:42 schreef Conflict het volgende:
Echt lief dat jullie mijn Hopla! topic open laten!

Dat mag ook weleens gezegd worden
pi_18091020
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
aanvulling;

Jij hebt het steeds over argumentatie van onze kant. Maar de argumenten van beide TS waren ook ruk. Voornaamste argument was n.l. dat het open moest omdat zij het leuk vonden. Nou, wij niet en wij hebben helaas het laatste woord.

Er hebben zelfs een FA en een A gereageerd die het eens waren met onze beslissing.
En ik denk echter (ik kan het natuurlijk niet zeker weten) dat jij zelf ook wel beseft dat jullie beslissingen van collegamods in het openbaar in principe niet in twijfel trekken teneinde de geloofwaardigheid naar buiten toe in stand te houden. Als dit niet een geschreven regel is op de achtergrond, dan is het wel een ongeschreven regel binnen de 'cultuur' op fok.

Dus het klinkt allemaal heel leuk al die bijstand, maar ikzelf geloof daar niet zo in en met mij denk ik nog wel enkele users.

En verder is idd die argumentatie van beide TS op een aantal punten zeer discutabel en die van mij zal ook niet altijd even relevant zijn geweest, feit was wel dat de totale argumentatie waar ook wel zinnige punten bij zaten volledig ontweken werden.
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:14:28 #213
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18091081
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:

Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits spreken . Behoorlijk overdreven argument imho, maar de discussie was al afgerond he?Toch wou ik het nog even kwijt

Insomaniac, je bent wel lief hoor
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 20:40:41 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18091736
Overigens vind ik dat Dr Dunno gelijk heeft. Ik denk dat ik dus maar een topic in Mid-Centraal Kantonees ga openen
pi_18091904
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik dat Dr Dunno gelijk heeft. Ik denk dat ik dus maar een topic in Mid-Centraal Kantonees ga openen
Zet een uitgewerkt woordenboek in de OP
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 20:49:14 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18091933
quote:
Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Wat zou dat. Er is ook al een wildgroei aan belachelijke mod aanstellingen.

-edit- om nog niet te spreken over infantiele bier smiley kuttopics met 300 reacties
quote:
Whehehehe
en verder nix.

De verregaande nixerigheid is tot kunst verheven in dit tot zijn strot in de stront gezakte tyfus subforum.

Maar dat terzijde

[ Bericht 44% gewijzigd door Swetsenegger op 31-03-2004 20:58:31 ]
pi_18092250
Gelukkig geeft Swetsenegger altijd het goede voorbeeld. .
Echte liefde!
pi_18092293
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:14 schreef S03P het volgende:

[..]

Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits spreken . Behoorlijk overdreven argument imho, maar de discussie was al afgerond he?Toch wou ik het nog even kwijt

Insomaniac, je bent wel lief hoor
Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken. .
Echte liefde!
pi_18092402
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken. .
Bijstaat:
quote:
bron: Feedback *the MOD-conspiracy*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 21:08:21 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18092431
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Gelukkig geeft Swetsenegger altijd het goede voorbeeld. .
Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.

Jij bent de vlees geworden baggershit van dit kutforum wat het tegenwoordig is.
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:12:15 #221
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18092545
* Pakt popcorn.
pi_18092796
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.

Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen.

.
Echte liefde!
pi_18092825
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Bijstaat:
[..]

bron: Feedback *the MOD-conspiracy* .
'Een wildgroei aan anderstalige topics' is imo niet hetzelfde als 'iedereen gaat duits spreken' .

[ Bericht 3% gewijzigd door Insomaniac op 31-03-2004 21:23:02 (quote gefikst) ]
Echte liefde!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 21:27:13 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18092937
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen.

.
Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?

Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.

Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.

Interactie is blijkbaar een vies woord.

Maar ge je maar met belangrijke dingen bezig houden huppelkut
pi_18093185
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ze er wat leuks van maken. .
quote:
Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.
Joh, ik mod dit forum niet alleen hoor. Het schijnt dat ene jogy, PR en Knut ook wel eens wat doen. Of zijn dat ook vleesgeworden baggerende noobs?
quote:
Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.
Daarom hebben we dus de TTT bedacht. Niet dat je daar ooit naar kijkt. En sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor een hele generatie?
quote:

Het schelden is niet nodig. .

Kijk, heb jij als oldbie tips hoe het beter moet, heel graag. Wil je hier alleen maar zeiken over hoe kut ik ben en over hoe kut ONZ is, kan je van mij de rambam krijgen.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:41:39 #226
87870 Handsome
Forever more
pi_18093390
quote:

[..]

zeikerd!
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:52:52 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18093737
quote:

Christus , kan ik hier uit concluderen dat het hedendaagse ONZ niet in jouw straatje past en dat het vroeger allemaal beter was. Dat is ook al een klacht zo oud als de weg naar Rome volgens mij . Inso is dan wel met een sneltreinvaart de crew binnengestormd maar zoals je ziet is ze al goed geintegreerd, daar veranderd een aanmeld datum geen ruk aan .
Vrijheid
pi_18096801
quote:

[..]

Jij bent gewoon stom

Schelden vanaf een afstandje

Ga je moeder pijpen!
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 april 2004 @ 00:58:42 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_18098236
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Jij bent de rancuneus geworden opperhomo van dit kutinternet wat het tegenwoordig is.
  donderdag 1 april 2004 @ 10:06:44 #230
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18101610
Inso .
pi_18101663
Hai birthdayboy. .
Echte liefde!
  donderdag 1 april 2004 @ 10:38:51 #232
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18102303
Anders gaan we gewoon even posts van mij in dit topic massaal verwijderen
pi_18102357
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:38 schreef DubbelFrisss het volgende:
Anders gaan we gewoon even posts van mij in dit topic massaal verwijderen
De laatste post van Dunno is ook verwijdert
pi_18102874
Waarom word me hele topic weggehaald
is slotje neit genoeg ?
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
pi_18102948
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:03 schreef Steve-O2 het volgende:
Waarom word me hele topic weggehaald
is slotje neit genoeg ?
Lees *hier* waar je topic is gebleven!

Gesloten ONZ-topics worden onzichtbaar voor users. Ze verdwijnen uit de AT en MyAT. Alleen als je ze gebookmarked hebt, kan je ze blijven zien.
Echte liefde!
pi_18102977
Mededeling

Dit is geen reltopic. Het is niet de bedoeling dat je zomaar uit het niets hier andere users gaat afzeiken. Dat soort berichten worden dan ook verwijderd. .
Echte liefde!
pi_18103015
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Gesloten ONZ-topics worden onzichtbaar voor users. Ze verdwijnen uit de AT en MyAT. Alleen als je ze gebookmarked hebt, kan je ze blijven zien.
Ok bedankt voor de opheldering
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 11:10:46 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18103031
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling

Dit is geen reltopic. Het is niet de bedoeling dat je zomaar uit het niets hier andere users gaat afzeiken. Dat soort berichten worden dan ook verwijderd. .
nah waar slaat dat nou weer op , zeikerds
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 11:12:15 #239
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18103067
quote:
Mededeling

Als ik hier schrijf, dat ik je echt ontzettend leuk vind, blijft dat dan wel staan
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18103114
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Als ik hier schrijf, dat ik je echt ontzettend leuk vind, blijft dat dan wel staan
Ja, want dat gaat over mij. En ik ben een mod. Je mag hier dus de mods afzeiken en/of de hemel in prijzen, maar het is niet de bedoeling det users die hier posten zomaar afgezeken worden. En het is dus ook niet de bedoeling dat elke spelfout hier verbeterd wordt.
Echte liefde!
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 11:14:14 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18103124
quote:
Mededeling

Mag je hier wel zeggen dat je herman heijnsbroek een lul vind ?
pi_18103156
Ik wou even zeggen dat ik medelijden met alle OvjL mods heb met al die 1 april bagger.

Arme mods
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_18103206
Dank je Maud. Erg liev van je .
Echte liefde!
  donderdag 1 april 2004 @ 11:17:35 #244
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18103211
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:14 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ja, want dat gaat over mij. En ik ben een mod. Je mag hier dus de mods afzeiken en/of de hemel in prijzen, maar het is niet de bedoeling det users die hier posten zomaar afgezeken worden. En het is dus ook niet de bedoeling dat elke spelfout hier verbeterd wordt.
Toch vreemd dat mijn posts dan verwijderd zijn
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 11:20:07 #245
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18103279
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ok bedankt voor de opheldering
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18103367
dus in principe zou ik hier ook kwijt mogen dat ik op inso geil en dat ik haar de tering wil neuken als ik zou willen?
pi_18103431
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:23 schreef frenzy2003 het volgende:
dus in principe zou ik hier ook kwijt mogen dat ik op inso geil en dat ik haar de tering wil neuken als ik zou willen?
Ja hoor, pubertje
pi_18103494
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:26 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ja hoor, pubertje
maar ik heb al een fok lover!
pi_18104864
Hoi. Ik ben hier om patent aan te vragen op de "creatief met" topics. Maanvis... swa.....maar die plakband grappen zijn echt heel lame en halen het gemiddelde niveau van de topics zwaar omlaag.

verdomme [ ]
pi_18104994
quote:
Mededeling

quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:53 schreef Conflict het volgende:
[..]

Jij bent gewoon stom :')

Schelden vanaf een afstandje

Ga je moeder pijpen!
Lijkt me [edit]opnieuw[/edit] een typisch geval van selectieve verontwaardiging.

[edit2]
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:41 schreef Handsome het volgende:

[..]

zeikerd!
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij bent de rancuneus geworden opperhomo van dit kutinternet wat het tegenwoordig is.
[/edit2]

[ Bericht 7% gewijzigd door FritsVanEgters op 01-04-2004 13:01:47 ]
pi_18109159
Is er soms een nieuw ontmoedigings beleid dat er voor zorgt dat al mijn topics gesloten worden? .
- Marlene Dietrich
  donderdag 1 april 2004 @ 16:00:49 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18109986
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef Umbabarauma het volgende:
Is er soms een nieuw ontmoedigings beleid dat er voor zorgt dat al mijn topics gesloten worden? .
Ja, het ligt aan ons, niet aan je topics, sorrie, je staat sinds 3 weken op de zwarte lijst en komt er pas vanaf als er ¤15 over is gemaakt op giro: 669483823, ten name van topic-open chantage.
Vrijheid
pi_18110302
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan ons, niet aan je topics, sorrie, je staat sinds 3 weken op de zwarte lijst en komt er pas vanaf als er ¤15 over is gemaakt op giro: 669483823, ten name van topic-open chantage.
Okay, gelukkig. Dacht bijna dat het aan mij lag.
- Marlene Dietrich
pi_18110459
-edit-

laat ook maar

[ Bericht 45% gewijzigd door apophis4u op 01-04-2004 16:28:42 (ciao) ]
pi_18110585
  donderdag 1 april 2004 @ 16:26:37 #256
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18110621
Heb je niks beters te doen. Ga nou niet modjes vertellen hoe ze hun werk moeten doen. Er is een reden dat jij geen mod bent namelijk.
pi_18110666
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef ShaoliN het volgende:
Heb je niks beters te doen. Ga nou niet modjes vertellen hoe ze hun werk moeten doen. Er is een reden dat jij geen mod bent namelijk.
Dat is allemaal een kwestie van tijd, geloof me.
pi_18110690
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef ShaoliN het volgende:
Zit ik absoluut niet op te wachten
  donderdag 1 april 2004 @ 16:29:58 #259
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18110710
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:28 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jouw, maar ik zie dat die andere knul inmiddels zijn post ge-edit heeft.
pi_18110791
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jouw, maar ik zie dat die andere knul inmiddels zijn post ge-edit heeft.
Nou, dan is het goed, ShaoliN
  donderdag 1 april 2004 @ 16:35:28 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18110843
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:28 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Morgen krijg je het kleurtje, okay?

Mag jij het feedbacktopic voor je rekening nemen .
Vrijheid
pi_18110882
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Morgen krijg je het kleurtje, okay?

Mag jij het feedbacktopic voor je rekening nemen .
Het is een begin. Maar ik dacht meer aan OvjL met mogelijkheid om binnen een week Admin te zijn. MIsschien ziet yvonne me dan eindelijk staan
  donderdag 1 april 2004 @ 16:50:54 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18111186
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:37 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Het is een begin. Maar ik dacht meer aan OvjL met mogelijkheid om binnen een week Admin te zijn. MIsschien ziet yvonne me dan eindelijk staan
Nee, dat moet je via GC proberen, denk je dat je dat aan kan? ..
Vrijheid
pi_18111277
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat moet je via GC proberen, denk je dat je dat aan kan? ..
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 17:26:17 #265
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18112022
ik heb helemaal geen problemen met de modjes wat doe ik fout
pi_18113241
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb helemaal geen problemen met de modjes wat doe ik fout
Ik anders ook niet hoor

Zij schijnbaar alleen wél met mij
  donderdag 1 april 2004 @ 18:30:12 #267
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18113367
Is het de moeite waard om de afgelopen 500 reacties door te lezen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_18113409
quote:
Op donderdag 1 april 2004 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Is het de moeite waard om de afgelopen 500 reacties door te lezen?

Nahhh ik denk als je een korte samenvatting aan Inso vraagt dat zij het je mooi in het kort kan uitleggen. Naar mijn mening hoef je het niet aan Jogy en Knut te vragen. Voor de details kan je daar natuurlijk wel over teruglezen.
  donderdag 1 april 2004 @ 21:27:46 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18117596
quote:
Op donderdag 1 april 2004 18:32 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Nahhh ik denk als je een korte samenvatting aan Inso vraagt dat zij het je mooi in het kort kan uitleggen. Naar mijn mening hoef je het niet aan Jogy en Knut te vragen. Voor de details kan je daar natuurlijk wel over teruglezen.
En apodingus heeft een nieuwe hobby nodig, of ¤50 voor een lief hoertje.

Maar voor de rest is alles helemaal leuk.
Vrijheid
  donderdag 1 april 2004 @ 22:29:37 #270
43509 Eksteroog
pijnlijk maar mooi.
pi_18119493
Okay, dat slotjes onderaan de forumlijst niet verschijnen vind ik al één van de stomste acties ooit verzonnen door deze amoebe-verzameling die zich crew noemt, maar dat nu ook nog een of andere mongoloïde teringlijer heeft verzonnen dat die topics zelfs niet meer in je posthistorie staan slaat toch werkelijkwaar alles. Wat doet het daar in godesnaam kwaad, ik wil mijn topics ook wel eens terug kunnen lezen. Ik open net een topic en binnen een minuut is dat hele kloteding nergens meer terug te vinden op het forum, lekker gebruiksvriendelijk, vooral voor volle topics is dit een gigantisch idee! Geweldig! Echt, hoe krijgen jullie dit verzonnen, geniaal.. Je zou bijna het idee krijgen dat mensen hier weleens nadenken!

verwar mij niet met raven.
  donderdag 1 april 2004 @ 22:33:18 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18119611
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:29 schreef Eksteroog het volgende:
Okay, dat slotjes onderaan de forumlijst niet verschijnen vind ik al één van de stomste acties ooit verzonnen door deze amoebe-verzameling die zich crew noemt, maar dat nu ook nog een of andere mongoloïde teringlijer heeft verzonnen dat die topics zelfs niet meer in je posthistorie staan slaat toch werkelijkwaar alles. Wat doet het daar in godesnaam kwaad, ik wil mijn topics ook wel eens terug kunnen lezen. Ik open net een topic en binnen een minuut is dat hele kloteding nergens meer terug te vinden op het forum, lekker gebruiksvriendelijk, vooral voor volle topics is dit een gigantisch idee! Geweldig! Echt, hoe krijgen jullie dit verzonnen, geniaal.. Je zou bijna het idee krijgen dat mensen hier weleens nadenken!

Jij bent dus niet blij met het ontmoedigingsbeleid?
Vrijheid
  donderdag 1 april 2004 @ 22:38:08 #272
43509 Eksteroog
pijnlijk maar mooi.
pi_18119747
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de bedoeling dat dat beleid ontmoedigt? Het posten in onzin in het algemeen? Want dat lukt aardig zo tenminste. Welke debiel heeft dit verzonnen, en hoe kwam dat idee in zijn/haar iq-loze botte hersens op? Ronduit belachelijk dit, ik ben heel benieuwd met de uitleg waarom het is, en nee, ik ga tfs niet u'en, want dat ding werkt nog kutter dan google, en het zou me niets verbazen als zelfs de search leuke, gesloten topics wegfiltert.
verwar mij niet met raven.
pi_18119956
Zero Tolerance!
pi_18119983
quote:
Op donderdag 1 april 2004 21:27 schreef jogy het volgende:

[..]

En apodingus heeft een nieuwe hobby nodig, of ¤50 voor een lief hoertje.

Maar voor de rest is alles helemaal leuk.
Kan ik op jouw subsidie rekenen

En je beseft zelf toch ook al dat jouw geloofwaardigheid bij mij relatief laag is?
pi_18120906

Ik kweek een verslaving, whhehehehhe,
pi_18125084
het is nationale-zeik-een-modje-van-onz-af-week.
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:59:10 #277
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18125113
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Eksteroog het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de bedoeling dat dat beleid ontmoedigt? Het posten in onzin in het algemeen? Want dat lukt aardig zo tenminste. Welke debiel heeft dit verzonnen, en hoe kwam dat idee in zijn/haar iq-loze botte hersens op? Ronduit belachelijk dit, ik ben heel benieuwd met de uitleg waarom het is, en nee, ik ga tfs niet u'en, want dat ding werkt nog kutter dan google, en het zou me niets verbazen als zelfs de search leuke, gesloten topics wegfiltert.
.
En verder vind ik je nogal vervelend op de vroege morgen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:01:19 #278
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_18125140
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Eksteroog het volgende:

[..]

Ik vind het ook idioot. Waarom gaan ze uit je posthistorie? Dat slaat nergens op.
For great justice!
pi_18125303
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:01 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik vind het ook idioot. Waarom gaan ze uit je posthistorie? Dat slaat nergens op.
Het is nog ff wennen he om te leven als gewone user

Kop op, er is meer in het leven
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:11:31 #280
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_18125311
Ik vind de mods verder wel lief hoor. .
Behalve PR, die neukt teveel. .
For great justice!
pi_18125330
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind de mods verder wel lief hoor. .
Behalve PR, die neukt teveel. .
Jaloers?

Jogy gaat mij 50 eur financieren
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:19:27 #282
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_18125434
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:13 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Jaloers?
Waarom denk je dat ik gestopt ben? .
For great justice!
pi_18125474
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik gestopt ben? .
Good choice

oh, das geen nederlands, dus dat mag niet -> note
  Moderator vrijdag 2 april 2004 @ 10:43:14 #284
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18125925
kan iemand met de tpic change optie hier even een C bij voorzetten, deel CCXIII dus?

De GPD-Topic [Deel CXIII] - *O*

bij voorbaatdank
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:49:02 #285
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18126035
jogy, godverdomme. Waarom ben ik nog geen mod? Ik maak godverdomme niet voor niets ¤250,- over.
pi_18126399
Ik heb gister wel geneukt.
Echte liefde!
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:06:25 #287
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18126442
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb gister wel geneukt.
Wie was de gelukkige?
pi_18126567
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Wie was de gelukkige?
Dezelfde als altijd. Mijn vriend .
Echte liefde!
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:11:52 #289
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18126580
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dezelfde als altijd. Mijn vriend .
The lucky bastard.

En jogy, als ik niet binnen 30 minuten mod ben, wil ik mijn geld terug.
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:30:46 #290
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18127009
Ik heb niet geneukt .

Maar ik heb wel een heel geil cadeau gekregen!
120 GB USB2.0 8MB CACHE 9.0 ms leessnelheid externe HDD gekregen
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:36:17 #291
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18127160
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:30 schreef Knut het volgende:
Ik heb niet geneukt .

Maar ik heb wel een heel geil cadeau gekregen!
120 GB USB2.0 8MB CACHE 9.0 ms leessnelheid externe HDD gekregen
En daar heb je toen maar je zwans in gehangen?

vrijdag 2 april 2004 @ 11:37:01 #292
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18127182
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:36 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

En daar heb je toen maar je zwans in gehangen?

Nee!
Maar wel mijn "video" collectie opgezet
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:38:11 #293
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18127216
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:37 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee!
Maar wel mijn "video" collectie opgezet
Oh ja, ga eens aan het werk!
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:56:41 #294
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18127734
Aktieplan houdt Onzin schoon

Al een geruime tijd kom ik op dit gezellige, leuke, humoristische subforum van Fok! Zoals iedereen die hier nieuw is, duurde het wel even voordat ik mijn draai kon vinden. Ik was er niet op ingesteld dat je zomaar afgezeken kon worden en deed erg mijn best om overal bij te horen. Ik kan gelukkig zeggen dat ik deze tijd ontgroeit ben.

Alleen de laatste tijd wordt OvjL in mijn optiek overspoeld met bagger. Ondanks vier mods, een mooi, uitgebreid Welkom newbies topic, Feedback topic en een huisregel topic, blijft het voor mensen die nieuw zijn binnen de wondere wereld van OvjL moeilijk om zich aan te passen, bepaalde regels te accepteren en de bestaande pikorde te respecteren.

Daarom opper ik het volgende idee. Als iedere user die hier al iets langer komt, nou eens een newbie adopteerd, als een soort van mentor. Dan zou zo’n mentor een nieuwe user kunnen coachen, troosten wanneer de user door een andere user is afgebrand en af en toe een beetje sturing kunnen geven. Geheel gefinanceerd door Fok! uiteraard.

Dit is uiteraard stap 1. Gaandeweg kunnen we dan kijken of het behaalde resultaat overeenkomt met de verwachtingen en kunnen we eventuele verdere stappen gaan ondernemen.

Het is natuurlijk maar een idee.
pi_18127822
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
Aktieplan houdt Onzin schoon
*knip* mooi verhaal
Ben ik nog te redden dan
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:00:13 #296
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18127827
Zou jij in je bagger nieuwbie tijd "geluisterd" heben naar een mentor ?
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:00:49 #297
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_18127847
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef Knut het volgende:
Zou jij in je bagger nieuwbie tijd "geluisterd" heben naar een mentor ?
Ja! Nee, eigenlijk niet. Maar als we het nou zo regelen dat alles wat gepost wordt eerst langs de mentor moet gaan.
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:17:59 #298
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18128200
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ja! Nee, eigenlijk niet. Maar als we het nou zo regelen dat alles wat gepost wordt eerst langs de mentor moet gaan.
En de laagdrempeligheid kwijtraken ?
pi_18128343
Er is ergens een fout haakje in Ik heb een astronomisch okay idee. geslopen en ik heb niet de rechten om de boel te corrigeren. Help mij! Wat doe ik fout? Is het RDE?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:26:44 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18128364
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:46 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Kan ik op jouw subsidie rekenen
Nope .
quote:
En je beseft zelf toch ook al dat jouw geloofwaardigheid bij mij relatief laag is?
Ja hoor, en jij beseft natuurlijk wel dat het mij weinig kan boeien wat jij denkt, het kan mij zelfs weinig boeien als je morgen spontaan ontbrand, in de krant komt en heilig verklaard wordt door een schimmige sekte in Oost-Texas waarna ze een burgeroorlog beginnen in jouw naam en elke dag 15 maagden aan jouw evenbeeld op offeren.

op zich dan
Vrijheid
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:28:57 #301
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18128403
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Er is ergens een fout haakje in Ik heb een astronomisch okay idee. geslopen en ik heb niet de rechten om de boel te corrigeren. Help mij! Wat doe ik fout? Is het RDE?
Weet niet wat het was.
maar het staat nu goed
pi_18128404
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope .
quote:
[..]

Ja hoor, en jij beseft natuurlijk wel dat het mij weinig kan boeien wat jij denkt, het kan mij zelfs weinig boeien als je morgen spontaan ontbrand, in de krant komt en heilig verklaard wordt door een schimmige sekte in Oost-Texas waarna ze een burgeroorlog beginnen in jouw naam en elke dag 15 maagden aan jouw evenbeeld op offeren.

op zich dan
Hijs fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')