Wat BB zegt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok baggeraar geeft tips HTT-Thalan let op :
Als er in een korte tijd veel topics van je gesloten worden, helemaal in je eerste jaar. Doe dan gewoon een weekje rustig aan met de TO-diaree. post gewoon regulier en open even geen topics. Als je dan al een tijdje niet meer door mods op je kop gezeten bent open je het topic waarvan jij denkt dat hij leuk gaat worden. Een mod jouw al weer vergeten omdat hij met andere newbies bezig is zal dit topic laten staan. Loopt zon topic erg goed en staan er andere mensen in dan alleen jij dan kan dit de mods neuzen een andere kant op laten staan.
Deze neuzen kun je dezelfde kant op laten staan door, niet te zeuren bij elk slotje, leuke topics te open, en gewoon algeheel het leukste voor hebben met het forum.
Met andere woorden laat een natuurlijke golfbeweging zijn werk doen, en respecteer de sociale regels op het forum.
*tvp*quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat BB zegt.
Ok, relax, haal diep adem en sta ff op. Doe dat gordijn open en kijk naar buiten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.
Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
1) Ik hield me aan de regelsquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:34 schreef Knut het volgende:
Maar Thalan.
ga je nog op de opmerkingen in zonder het op "je vind me vervelend" of het "je doet het om me te pesten" te gooien ?
Leesvoertopicquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*tvp*
Bedankt voor hetquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:41 schreef apophis4u het volgende:
Zit ik een heel verhaal te typen, zit het topic vol
[..]
Ok, relax, haal diep adem en sta ff op. Doe dat gordijn open en kijk naar buiten.
INDERDAAD!!! DE ZON SCHIJNT!
Er zijn ook nog mooie dingen in de wereld en windt je niet zo op. Neem een extra bakkie koffie erbij of als je zin hebt een biertje. Je maakt je veels te druk over iets wat heel niet zoveel voorsteld. En ik ben het af en toe met je eens over hoe het beleid soms wordt gehandhaafd, maar probeer hier op een redelijke manier over te communiceren, want hoe agressiever en aanvallender jij overkomt des te minder zul je uiteindelijk bereiken.
Witte welquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:40 schreef Houzer het volgende:
Als ik een liefdesbetuig topic voor inso open gooit een jaloerse mannelijke mod em dan niet dicht?
SVP niet gaan stellen dat elke mod 'zo objectief' zijn mening laat blijken, want het zal in elk geval niet snel gebeuren dat de modjes tegen elkaar in discussie gaan in een openbaar topic. Volgens gebeurt zoiets alleen achter de schermen in de privefora voor de mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 @ 11:35 schreef Insomaniac het volgende:
Als drie modjes, los van elkaar, zonder overleg dezelfde mening over jouw topic en gedrag vormen, zou dat dab aan hen of aan jou liggen? Ga nu eens op de argumenten in en laat die complottheorie varen.
Beetje het idee uit het leger, drillen en een gezamelijke vijand creeren om eenheid binnen de manschappen te bevorderen. Die mensen hekelen ook de inlikkers van de sergeantquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:45 schreef apophis4u het volgende:
[..]
SVP niet gaan stellen dat elke mod 'zo objectief' zijn mening laat blijken, want het zal in elk geval niet snel gebeuren dat de modjes tegen elkaar in discussie gaan in een openbaar topic. Volgens gebeurt zoiets alleen achter de schermen in de privefora voor de mods.
Er zal verder ook een beleid zijn dat keuzes en stellingen door mods niet zonder gegronde reden in het openbaar in twijfel zullen worden gebracht door andere mods, omdat dit wellicht de 'integriteit' van het forum kan schaden.
quote:
Kerel, laat hangen joh. Lees mijn laatste posts, en doe ermee wat je wilt, dat topic boeit me allang niet meer. Dit is een vriendelijke nadiscussie, en ik heb me er allang bij neergelegd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:46 schreef Knut het volgende:
Dude ?
WAT WIL JE NOU!
Je topic gaat niet open. Mijn mening dat je een vervelende (nu ook doordrammende) user bent word hier niet minder om.
Je verpest het hier nu echt helemaal voor jezelf.
Het was een kuttopic ?
Het was bagger.
Het was postopkrikkend.
Wat wil je nou bereiken ?
En wat ik dan niet begrijp dat je niet ziet waar het in deze om gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En wat ik dan niet begrijp is dat jij de *tvp* tolereert, terwijl deze prachtige nieuwe forumsoftware over de mogelijkheid beschikt om bookmarks te plaatsen
Dat was een reactie op jouw laatste post schatquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kerel, laat hangen joh. Lees mijn laatste posts, en doe ermee wat je wilt, dat topic boeit me allang niet meer. Dit is een vriendelijke nadiscussie, en ik heb me er allang bij neergelegd.
In dat geval:quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat was een reactie op jouw laatste post schat.
Ik begrijp jouw post heel goed om aan te geven dat de post met het advies van BB is opgenomen in het newbie inleestopic. Dit kan je echter ook gewoon posten zonder daarbij die *tvp* aan te halen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Knut het volgende:
[..]
En wat ik dan niet begrijp dat je niet ziet waar het in deze om gaat.
terwijl je in het vorige deel nog overkwam als iemand die het wel snapte.
oehquote:
1) Het was in feite een soort opsomtopic. Zijn wij niet zo dol opquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
1) Ik hield me aan de regels
2) Het was een redelijk origineel onderwerp
3) Er werd niet gebaggerd
4) Er werd niet geadviseerd (want als zij vond dat dat topic beter had gekund, was advies beter op zijn plaats geweest)
5) Ze staat op haar strepen
6) Ze strijkt me tegen de haren in (kan ik slecht tegen)
Anders lees je je even in en open je gewoonb ONZ-waardige topics. Dan heb je van mij ook geen last.quote:Ik ben absoluut geen gewelddadig persoon, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, maar ik ben vrij snel geirriteerd door dit soort zaken. Ik snapt waarom de mods er zijn, ik zeg ook niet dat ze allemaal slecht werk doen, want ik zie er genoeg die ik wel kan waarderen.
Dat is alleen maar mooi en positief. Maar blijkbaar heb je ONZ nog niet helemaal door, want je topics zijn niet echt ONZ-stijl.quote:Ik post in het ONZ forum omdat het een onderwerpenlijst heeft die me interesseert, en omdat ik de reacties van veel users leuk en origineel vind. Ik doe een poging me daarin te mengen, en open daartoe wat topics.
Je stelt je aan. Echt waar. Lees die post van Bosbeetle eens goed en alle argumenten die Knut, jogy en ik je hebben gegeven.quote:Topics van baggeraars worden getolereerd omdat ze zich bewezen hebben, maar ook wel eens zonder. Mijn topics worden per definitie bijna allemaal gesloten, wanneer dat niet gebeurt lijkt dat bijna te zijn omdat ze het niet gezien hebben.
Pardon? Geef ik een grote bek? Ik beargumenteer netjes en uitgebreid waarom ik je topic heb gesloten, jij negeert al die argumenten en zeurt alleen maar door over mijn ego en het feit dat ik het op jou gemunt heb. Wij adviseren vaak genoeg en als er om gevraagd wordt, krijgen users een argumentatie waarom hun topic op slot is gegaan.quote:Ik pleit voor een andere visie onder de mods. Leer en adviseer, in plaats van iedereen maar een grote bek te geven als ze moeilijk doen en te sluiten als je het er niet mee eens bent.
-Edit- Dit wilde ik idd ook in het andere topic posten, maar dat was dicht. Bij deze mijn zegje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |