quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef Tokay het volgende:
Beste Knut,
Leg me nou eens uit wat ik verkeerd doe in jouw ogen...
Onzin voor je leven wordt omschreven als "Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor".
En nu mag ik van jou geen topics meer openen met leuke/lieve plaatjes, en ook geen 'wat zijn we lief topics'.
Ik snap er helemaal niks van.
Groetjes, Tokay.
Wat jij verkeerd doet in mijn ogen is de need voor topics openen over allerlei dingen waar gewoon echt helemaal geen humor meer inzit. Je hebt (voor mijn gevoel vooral) iedere dag wel een paar topics waar iets leuk of schattig is.
Je hebt heel erg de neiging om te gaan slowchatten waar leuke topics door verpest kunnen worden
![]()
.
Ik zeg niet dat je niks meer MAG openen. Ik zou graag willen dat je nadacht over je te openen topic. En of het niet heel erg veel lijkt op dat topic dat je gisteren geopend hebt.
Ik ben bijna in principe allergisch voor topics met een topictitel en alleen wat plaatjes.
In de loop der jaren dat ik hier rondloop heb ik die 100den keren langs zien komen en ik WEET gewoon dat het 99% van de keren niks word.
Ik sluit ze echt niet allemaal omdat mijn mening over onzin niet DE mening over onzin is. Echter vind ik ze storend aanwezig de laatste tijd. En je nelly topic is daarbij de druppel in de reeds volle emmer geweest
![]()
.
Hou er rekening mee dat sommige dingen niet 2 keer leuk zijn. Sommige dingen moet je 1 keer doen en dan is het wel genoeg geweest
![]()
.
Ow en ik heb dit topic even opgeschoond
![]()
.
Hij was zo "rommelig"
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.