dat doen dan negersquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef deGVR het volgende:
Moeten er dan niet ook mensen zijn die bier maken?
Goed plan!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:00 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
dat doen dan negers
Neen. Bier IS er gewoon. Het onstaat niet, het is er.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef deGVR het volgende:
Moeten er dan niet ook mensen zijn die bier maken?
"Bier is goed voor het milieu"quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef 9christensen het volgende:
Ik vind het goed.. Dan kunnen ze de auto's ook afschaffen. Is ook nog 's goed voor het millieu.
Chips maken enzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:05 schreef Zwansen het volgende:
En alle on-toffe mensen maken het bier en doen de andere noodzakelijkheden...
Nee mên. Iedereen drinkt bier, ergo, iedereen is tof.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:05 schreef Zwansen het volgende:
En alle on-toffe mensen maken het bier en doen de andere noodzakelijkheden...
Niet nodig. Er is immers bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Chips maken enzo.
Hehe ok. Briljant!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee mên. Iedereen drinkt bier, ergo, iedereen is tof.
En ontiegelijk lekker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe ok. Briljant!
die moeten er maar aan wennen danquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
tis niet voor iedereen , je hebt ook van die dweeps die worden agressief van drank![]()
Ik snap niets van wat je bedoelt, neem nog een bier en geef er mij ook 2.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
tis niet voor iedereen , je hebt ook van die dweeps die worden agressief van drank![]()
*tword wel bijna, ik blijf lekker buiten hangen tot 24:00 of tot ut koud word weer*![]()
Nou, das juist lachen, dan laten we die al bierdrinkend met elkaar vechten en dan hebben we weer wat om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
*tword wel bijna, ik blijf lekker buiten hangen tot 24:00 of tot ut koud word weer*![]()
Nee mên. Het is liefde alom. Iedereen drinkt bier en ligt wat suf voor zich uit te staren in de grote groene weide.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:19 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Nou, das juist lachen, dan laten we die al bierdrinkend met elkaar vechten en dan hebben we weer wat om naar te kijken
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Als iedereen nou voortaan bier ging drinken, in plaats van naar school en werken, en al die andere onzin.
Gewoon, dat iedereen op de aarde bier zit te drinken. Niets anders. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |