Het is ook niet mijn muziek maar de naam is wel vrij bekendquote:The technically proficient guitar playinghas elevated
, to the upper echelon of contemporary heavy metal. While its lineup has continuously evolved, the Long Island-based quintet has consistently delivered sharp-edged music.
is known for its high-energy concert performances. While they've released several live albums, they remain one of heavy metal's most bootlegged bands.
Yesquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:11 schreef Crook het volgende:
Dream Theater
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:12 schreef placebeau het volgende:
dream theater dan?
is dat een antwoord?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:25 schreef belsen het volgende:
Stand in the place where you live!
Down here, it's coming tomorrow or tonight, I'm telling you...
Jeetje, een metalband waarvan de leden lang haar hebben. Zoveel kunnen dat er toch niet zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:17 schreef Crook het volgende:
We houden het nog even simpel deze morgen
Welke metalband is dit?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef Mark het volgende:
Voivod
Ken uw metalbands zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jeetje, een metalband waarvan de leden lang haar hebben. Zoveel kunnen dat er toch niet zijn?
Denk niet dat die nog veel aan zijn verjaardag doetquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef Z het volgende:
Miles?
Vader Hansquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:25 schreef bigshadow het volgende:
Candy dulfer
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
is dat een antwoord?![]()
Dat snap ik, maar geboortedag blijft geboortedag natuurlijk...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog veel aan zijn verjaardag doet
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:03 schreef ranja het volgende:
Thijs van Leer?
Als het per ongeluk goed is wacht dan niet op een vraag van mij, ik ben weg.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:37 schreef Berkery het volgende:
Is 't iets met ene Kim Deal erin? The Breeders?
Zou best goed kunnen zijn:quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als het per ongeluk goed is wacht dan niet op een vraag van mij, ik ben weg.
Kim is dan ook buitengewoon cool!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:59 schreef Mark het volgende:
gecombineerd met ranja's fascinatie voor mevrouw Deal....
Niet zomaar ene Kim Deal, DE Kim Dealquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:37 schreef Berkery het volgende:
Is 't iets met ene Kim Deal erin? The Breeders?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:27 schreef Mark het volgende:
Of getatoueerd? Zal verder niet meer gokken
Het was nog een serieuze vraag ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:39 schreef belsen het volgende:
[..]
![]()
Sid Viciousquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:49 schreef Mark het volgende:
Misschien overbodig, maar de hint is: Punk
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:19 schreef Mark het volgende:
Nee, meer duivels
Hee, das nie aardig! Je geeft 2 x dezelfde hint man ... Volgens mij ben jij de duivel en is dat een foto van jou uit je puberteit...quote:Op woensdag 31 maart 2004 xx:xx schreef Mark het volgende:
Nope, denk wat meer richting de man met de hoorntjes
The place to be.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:45 schreef Doeke het volgende:
Belzebub? Satan?![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef bartrid het volgende:
richard hell?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef Krisis1981 het volgende:
Het staat zelfs in boven je Usericon >> Awesome dude from hell ... das geen toeval meer...
Mijn heldquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
The place to be.....
Overigens is Jan Smit de Antichrist. Hij moet gestopt worden
Je bedoelt Oscarquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:03 schreef Mark het volgende:
Glenn Benton?
quote:A band that takes its name from a French children's television series about a boy and his dog would almost have to be precious, and, to be certain,is precious. But "precious" can be a damning word, and
doesn't have the negative qualities that the word connotes — they are private but not insular, pretty but not wimpy; they make gorgeous, delicate melodies sound full-bodied. Led by guitarist/vocalist
, the seven-piece band has an intimate, majestic sound that is equal parts folk-rock and '60s pop, but
gift for not only whimsy and surrealism, but also for odd, unsettling lyrical detail keeps the songs grounded in a tangible reality.
iggy_in_the_house +1quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Belle & Sebastian
Volgens mij ook, maar had ook al gespiektquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef bartrid het volgende:
Inkoppertje dacht ik zo.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef bartrid het volgende:
hmm zulllen we deze vraag even parkeren en doorgaan met een andere?
Dan moet het Front 242 zijn.... hoop ikquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:05 schreef bartrid het volgende:
nope dat was de derde
Wie isquote:Based in Brooklyn, vocalistand her supporting band
were one of the most consistent pop-funk/R&B groups of the mid-'80s.
were also members of
, the funk group that performed and produced the majority of
&
albums.
&
recorded their debut single,
soon after forming in 1985, releasing it as an independent single. The group quickly signed to Columbia Records, which
re-released the single; it climbed into the R&B Top Ten and the U.K. Top 20. The group amassed a number of hit songs throughout the '80s, yet by the end of the decade their success had begun to dry up; they disbanded after 1991's.
embarked on a solo career, releasing the commercially unsuccessful
in 1993.
Bij gebrekaan een instemmendquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef Berkery het volgende:
Lisa Lisa& The Cult Jam
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
chicago
Berkery +1quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef Berkery het volgende:
Lisa Lisa& The Cult Jam
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:28 schreef ranja het volgende:
The darts?
Van Barneveld gebruikt "The Eye Of The Tiger" als opkomstmuziek. Ik had natuurlijk ook een foto van Mr. T kunnen gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:31 schreef ranja het volgende:
Survivor, natuurlijk![]()
ben geen dart-kijker
Wederomquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:25 schreef belsen het volgende:
Stand staat er...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:25 schreef belsen het volgende:
Stand in the place where you live!
Down here, it's coming tomorrow or tonight, I'm telling you...
Gefeli Mark, je bent op de magische 100 punten grens!
Check de datum...quote:Op donderdag 1 april 2004 08:40 schreef Mark het volgende:
Vreemd, toen ik bovenstaande postte, kreeg ik een melding dat ik gebanned was. Nu staat ie er gewoon en kan ik weer posten
quote:Rain
Bring me the strength
Is breeding me this way
To get to another day
and all I want to see
Set us free
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sepultura - Roots Bloody Roots
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:29 schreef Mark het volgende:
Depeche Mode - It's no good (van Ultra)
Word...quote:Op donderdag 1 april 2004 00:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wederomvoor de moeite maar toch ook enigzins benieuwd welk spreadsheet-pakket je gebruikt.
De nummering is wat onnavolgbaar of zijn HP en VP van plaats gewisseld?
Sta trouwens daardoor nu eindelijk weer eens in de top 10![]()
Nu al!quote:Op donderdag 1 april 2004 08:33 schreef Mark het volgende:
1e Doelstelling voor 2004 bereikt! Nu nog een Top 10 notering aan het eind van het jaar.....
Ik wil gewoon dat code het weer doet, dan is ie gewoon weer goed en mooi...quote:Op donderdag 1 april 2004 08:33 schreef Mark het volgende:
Overigens: Omdat Berkery TSE heeft bijgehaald lijkt het net of iedereen een plaats is opgeschoven. Persoonlijk vind ik het mooier als je dan een nummer overslaat, zoals:
1 Pietje (meestal bukgeit) 666
2 Jantje 208
3 Klaasje 157
Marietje 157
5 Bertje 150
Bertje houdt immers 4 mensen voor zich. Maar goed, my 2 cents
Sorry, was ff wegquote:Op donderdag 1 april 2004 09:33 schreef bukgeit het volgende:
Moloko
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:12 schreef bukgeit het volgende:
Dexy's Midnight Runners
quote:is one of the most successful vocalists in the history of Panamanian music. A former member of bands led by Ray Baretto and Willie Colon,
has continued to influence Salsa music with his highly-literate, politically-tinged, lyrics and his modern-minded arrangements which subsititute the usual horn and Latin percussion sections with synthesizers and drum sets. Often referred to as "the Latin Bruce Springsteen",
has provided a musical voice for the middle class of Central America.
Nieuwe Gloria & Jamai mixquote:Op donderdag 1 april 2004 10:14 schreef ranja het volgende:
Miamai Sound machine - Conga?
Freekje Spatbord? (Freddy Fender)quote:Op donderdag 1 april 2004 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Kort antwoorden, UIO:
[..]
Nee, de heer IJzersquote:Op donderdag 1 april 2004 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Freekje Spatbord? (Freddy Fender)
Ruben Blades!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Kort antwoorden, UIO:
Hierro?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, de heer IJzers
Da's een tijd geleden. Om in Latin sferen te blijven:quote:Op donderdag 1 april 2004 10:30 schreef bukgeit het volgende:
UIO_AMS +1
quote:is one of the foremost Latin jazz pianists of the last half of the century, blessed with a technique that fuses such ubiquitous jazz influences as the styles of Herbie Hancock, Thelonious Monk and McCoy Tyner into a Latin context. No purist, he has also shown a welcome willingness to experiment with fusions of Latin and non-Latin music. However, despite a number of stints with major labels and numerous industry awards and nominations, he has yet to break into the American record scene in a big way.
iggy_in_the_house + 1quote:Op donderdag 1 april 2004 10:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eddie Palmieri
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:14 schreef Mark het volgende:
Thomas Dolby?
Geen ideequote:Op donderdag 1 april 2004 11:22 schreef bartrid het volgende:
is die niet pas nog aan bod gekomen?
Eindelijkquote:Op donderdag 1 april 2004 11:25 schreef bukgeit het volgende:
Technotronic
quote:and
are the premier cultural expressions of the spirited and hardy people of southwest Louisiana. While the two styles have some similarities, they are also quite different.
music as we know it today can be traced back to early Acadian, French, Creole, and Anglo-Saxon folk songs. These early ballads and lullabies — typically concerned with troubles and hard times — were often sung a cappella. For the most part, they were performed at home and passed down orally from generation to generation; however, the singers of these traditional songs were eventually accompanied by simple instrumentation.
music is, of course, meant for dancing — one-step, two-step, and waltzes. Traditionally, the
dance ("Fais-do-do" in
) was the major social function in
society. The principal instrument in
music is the diatonic accordion, preferably in the key of C. Although it is a German instrument, the
people adopted it in the 1870s. To a lesser degree, the fiddle is also a favorite instrument in
music. Early
bands featured both of these instruments, as well as a triangle to keep the rhythm. Acoustic guitars were added to the lineup by 1920, then, three decades later, steel, electric guitars, and sometimes drums. Although
music has changed somewhat over the years and has been influenced by other styles of music — notably country and blues — it has remained a distinctive style.
UIO_AMS + 1quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Cajun ?
nu al?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef bigshadow het volgende:
hintje?
altijdquote:Op donderdag 1 april 2004 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nu al?
nee, dat is helaas niet correct.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef desintbestaat het volgende:
new order?
nee, ook dat is helaas niet correctquote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef Z het volgende:
Beats International?
dat zegt mij dan weer niksquote:Op donderdag 1 april 2004 14:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Telex?
Z + 1quote:Op donderdag 1 april 2004 14:21 schreef Z het volgende:
Mecano.
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:34 schreef bartrid het volgende:
en dan dus bingo, pussy voor nashville pussy en cake for motorpsycho
Een top 100, door luisteraars gekozen. Bestaat al zo'n 30 jaar en word elk jaar uitgezonden op de nederlandse radio. Behalve dit jaar las ik net.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef placebeau het volgende:
wat vor top 100 is dat eigenlijk?
1. Rolling Stones 17quote:Op donderdag 1 april 2004 15:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Golden Earring?
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:21 schreef ranja het volgende:
Nog 6 dus. Tja, de top 100 allertijden is in de laatste 5 a 10 jaar nogal veranderd, moeilijk vergelijkbaar met de oude Veronica lijst... Misschien dat dat invloed heeft gehad...
Black sabbath
Marco Borsato
Madonna
Bryan Adams
Simple minds
Wings
Nee, was vroeger op Veronica toen die nog op vrijdag uitzond op Hilversum 3, meestal op goede vrijdag geloof ik...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Jimmy het volgende:
Is het die van radio 2? Die ik ook aan het eind van 2003 vrolijk heb zitten luisteren?
dat was een top 2000quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Jimmy het volgende:
Is het die van radio 2? Die ik ook aan het eind van 2003 vrolijk heb zitten luisteren?
Goeie!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:27 schreef placebeau het volgende:
fleetwood mac
the beach boys
Ah, ok. Volgens mij is die van radio 2 wat betrouwbaarder, doen in elk geval extreem veel mensen aan mee.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef ranja het volgende:
Nee, was vroeger op Veronica toen die nog op vrijdag uitzond op Hilversum 3, meestal op goede vrijdag geloof ik...Deep purple stond van 1974 tot 1983 op 1
Later is de lijst verhuisd, ik geloof naar 538 en kwam er onzin als Backstreetboys in
![]()
1. Rolling Stones 17quote:Op donderdag 1 april 2004 15:27 schreef placebeau het volgende:
fleetwood mac
the beach boys
1. Rolling Stones 17quote:Op donderdag 1 april 2004 15:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Bee gees!
Ja, maar die werken met een voorkeuze lijst. Dat was bij die top 100 niet, je moest gewoon een briefkaart sturen met jouw top 10, minimaal 1 jaar oud en 1 per band/artiest. Verder vrije keus.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:27 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ah, ok. Volgens mij is die van radio 2 wat betrouwbaarder, doen in elk geval extreem veel mensen aan mee.
Hert gaat hard ineens.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Mark het volgende:
Police?
Oei!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef Jimmy het volgende:
Led Zep en Beach boys had ik ook al gegokt. Maar helaas
Die nr 3 zouden we toch moeten kunnen raden?
Kinks?
die had ik al gezegdquote:Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef Mark het volgende:
En Dire straits klinkt ook goed
Yep. Die stond alleen in 1971 al 7 keer inquote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef ranja het volgende:
Mist nou de amerikaanse act nog?
1. Rolling Stones 17quote:Op donderdag 1 april 2004 15:33 schreef Jimmy het volgende:
the Who?
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Creedence Clearwater Revival?
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef ranja het volgende:
CCR is australisch, zal wel niet dus.
Ranja, heb je last van de zon? Everly brothers Brits?quote:Formed 1967 in El Cerrito, CA
die heeft er idd 5quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Berkery het volgende:
btw: Bowie ook niet, zal wel op 11 staan vermoed ik.
Die midi op die site.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:37 schreef Berkery het volgende:
Al die wijsheid heb ik hier vandaan: http://www.top100-allertijden.nl/
Born in Brownie, Kentucky, Don Everlyquote:Op donderdag 1 april 2004 15:37 schreef ranja het volgende:
Everly's zijn brits
Waarom doen ze dan hun reunieconcert in Londen?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Born in Brownie, Kentucky, Don Everly
En Phil is geboren in Chicago
quote:Gevoegd bij CCR uit Australie, neem ik je voortaan met een korrel zout
Het was maar een grapjequote:Op donderdag 1 april 2004 15:46 schreef ranja het volgende:
![]()
Keith Richardsquote:Op donderdag 1 april 2004 15:51 schreef Jimmy het volgende:
Van welke gitarist werd aangekondigd dat hij dood was, waarvan het later een hoax bleek te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |