Wie? SC?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:42 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Hey, je hebt het over de man die zich opgaf en afgewezen werd bij een datingprogramma op TV en daarna ging klagen dat de presentatrice niet aardig tegen tegen em was.
Waterstofbommen zijn beterquote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Poll: Stelling: er moeten kernwapens ingezet worden tegen DrentheJa Nee Ik ben lid van D'66
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
waar gaan ze het dan over hebben?quote:
Yep. Nooit gehoord? Was nog op Fok, die shit.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wie? SC?
quote:
De as van het kwaad in die schurkenstaat!quote:
allochtonenhaterquote:
je ware aard!quote:
Dat kan niet want dan zijn de duinen opgeblazen en is heel West-NL weg.quote:
Wat is er te missen aan west nederland? Die paar moslims mist toch niemand.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zijn de duinen opgeblazen en is heel West-NL weg.
Bij Drenthe daar in tegen mist niemand wat.
Bron: http://www.schildpaddenverzorging.nl/quote:
Juist, dit illustreerd het begin van de Amerikaanse landing bij Scheveningen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vuurwerk in Scheveningen?
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Bron: http://www.schildpaddenverzorging.nl/
Om NL te bevrijden van de moslimbezetting. Ik haal ze juichend binnen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist, dit illustreerd het begin van de Amerikaanse landing bij Scheveningen.
Helaas wordt daarbee eerst heel Den Haag weggeblazenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:11 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Om NL te bevrijden van de moslimbezetting. Ik haal ze juichend binnen.
[afbeelding]
Welnee, ik wijs ze de weg naar de Schilderswijk. Zoals het NLe verzet in 40-45 ook de Canadezen hebben geholpen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helaas wordt daarbee eerst heel Den Haag weggeblazen.
Nee, alleen de Schilderswijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helaas wordt daarbee eerst heel Den Haag weggeblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |