Hoi homo.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:18 schreef du_ke het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:18 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
allemaal, weer onder de wol (jullie mogen mee kruipen)
[extreme-make-over]quote:Op maandag 29 maart 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
Whatever.
ik heb nog een heleboel intressante plaatjes over spoorwegbotsingen. Je weet wel, mensen die hun hoofd niet erbij hieldenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:16 schreef sizzler het volgende:
Kunnen de dood & verderf plaatjes aub achterwegen blijven?
Nog Zulu's, Azteken of Romeinen afgeslacht?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
Whatever.
met een bepaalde geloofsovertuiging ging het in WO2 erg snelquote:Op maandag 29 maart 2004 23:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nog Zulu's, Azteken of Romeinen afgeslacht?
![]()
Ik ben nu bezig met de vernietiging van Japan. Mijn nieuwe taktiek is: Vernietig ze, want ze slaan toch wel weer terug.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nog Zulu's, Azteken of Romeinen afgeslacht?
![]()
Wat vind je daar interessant aan? Ik vind het nogal morbide...quote:Op maandag 29 maart 2004 23:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
ik heb nog een heleboel intressante plaatjes over spoorwegbotsingen. Je weet wel, mensen die hun hoofd niet erbij hielden![]()
Heb je die online versie al eens gespeeld. Ik zou wel eens tegen je willen spelen. Billlekoek!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de vernietiging van Japan. Mijn nieuwe taktiek is: Vernietig ze, want ze slaan toch wel weer terug.
zionistquote:Op maandag 29 maart 2004 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vind je daar interessant aan? Ik vind het nogal morbide...![]()
op rotten.com zijn er op dit moment genoeg gespleten hoofden persoonlijkheden te bewonderen.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vind je daar interessant aan? Ik vind het nogal morbide...![]()
Ruk Geniet je daar van?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
op rotten.com zijn er op dit moment genoeg gespleten hoofden persoonlijkheden te bewonderen.
Nee, maar het werkt beter dan koffie als je wakker wilt blijven.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ruk Geniet je daar van?
Ik heb C3C en PTW, ja, maar met zakjapannertje lukte het niet. Hoewel ik altijd opnieuw kan proberen.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Heb je die online versie al eens gespeeld. Ik zou wel eens tegen je willen spelen. Billlekoek!!!![]()
PTW?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb C3C en PTW, ja, maar met zakjapannertje lukte het niet. Hoewel ik altijd opnieuw kan proberen.
Mwah, FreeCiv is niet zo leuk, vind ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:39 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
PTW?
Linux Mandrake 9.2 heeft het standaard erin zitten, ik zal wel eens kijken hoe het heet (FreeCiv?).
FreeCiv is een ultra goedkope kloonquote:Op maandag 29 maart 2004 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mwah, FreeCiv is niet zo leuk, vind ik.
PTW?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mwah, FreeCiv is niet zo leuk, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |