http://www.intdartsleague.nl/quote:Poule A:
Raymond van Barneveld
Garry Robson
James Wade
Steve Duke sr.
Poule B:
John Walton
Tomas Seyler
Martin Atkins
Robbert Wagner
Poule C:
Tony O'Shea
Darryl Fitton
Stephen Bunting
Davey Richardson
Poule D:
Tony West
Dave Routledge
Bob Taylor
Albertino Essers
Poule E:
Mervyn King
Jarkko Komula
Andy Fordham
Tony Eccles
Poule F:
Garry Anderson
Andre Brantjes
Martin Adams
Mario Robbe
Poule G:
Tony David
Peter Hunt
Shaun Greatbatch
Co Stompé
Poule H:
Ted Hankey
Rick Hofstra
Brian Derbyshire
Vincent van der Voort
Ik denk dat hijzelf ook zeer benieuwd isquote:Op maandag 29 maart 2004 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat Tino nu gaat doen...
maar dan heeft ie wel 3 wedstrijdjes gespeeld.... is ook wel leuk voor m een keertjequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:34 schreef mitt het volgende:
....
Stompe weer exit na ronde 1
Komt nog wel stomme prutsmodquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:34 schreef mitt het volgende:
slaat wel weer aan die SPT-topics van jou kalf
blijven kicken calvquote:Op maandag 5 april 2004 18:46 schreef calvobbes het volgende:
Er is brand in de Uithof
Hopelijk brand de ijshockey hal niet helemaal af, anders word het het eerste openluchtdarttoernooi
Kan Mervyn iig niet klagen over de airco
Met een beetje pech word het wel Utrecht in mei:quote:Op maandag 5 april 2004 18:48 schreef mitt het volgende:
ik dacht aan de Uithof bij Utrecht maar ik heb het weer verkeerd :')
Zo te horen is dat dus precies de zaal waar ze over een maand moeten gaan dartenquote:Een deel van de dertig jaar oude binnenbaan, gebruikt voor ijshockey en kunstschaatsen, is ingestort. Volgens de brandweer is dat deel van de Uithof verloren. De grote buitenbaan en de skihal bleven volgens de brandweer gespaard.
quote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef kooba het volgende:
Is dit vanavond al op tv? Of pas vanaf donderdag ofzo?![]()
!?!?!!?quote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef kooba het volgende:
ow, volgende week pas zien ik
WTF?!quote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
[..]
!?!?!!?
Kun je nou echt niet lezen 'kooba'?
Volgende maand!!!!!
Ja.quote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef kooba het volgende:
Net stond daar nog maart!! (of ik ben echt gek aant worden)
Helaas voor jouquote:Op maandag 5 april 2004 23:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
dan maar geen IDL
het Haags stadshuis heeft toch zo'n grote hal.............quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Helaas voor jou
Vooralsnog gaat het gewoon door, maar dan wel op een andere lokatie. Een ijshockytoernooi wat komend weekend plaats zou vinden in de uithof, gaat nu naar een hal in Dordrecht.
Dus als ze op zo'n korte termijn hier iets voor kunnen vinden, dan zal het ook wel lukken om binnen een maand een andert lokatie voor het darten te vinden
quote:Jan van de Laar vrijdag 9 april 2004
Schoofs Management heeft zijn uiterste best gedaan, en hebben bij deze weer een probleem minder. Het is ze namelijk gelukt om een andere locatie te vinden, we hadden ook niet anders verwacht van de heer Schoofs.
De nieuwe locatie van de International Darts League 2004, wordt nu Silverdome Zoetermeer.
Let wel dat je dit niet verward met Snowdome. Wij hopen ondanks alle tegenslagen dat het dit jaar ook weer een super evenement zal worden. En kunnen alle dartsliefhebbers weer genieten van een 9 dagen durende spektakel, de datum blijft het zelfde, Van 8 t/m 16 mei 2004.
De IDL heeft ook bij deze een nieuwe sponsor en wel het Rotterdamse bedrijf Tempus, zij hebben een contract van drie jaar getekend.
Harrie Dechering, Manager Marketing & Sales: “We zijn er trots op dat we als Tempus op kunnen treden als hoofdsponsor van de Tempus IDL. Het toernooi sluit uitstekend aan bij hetgeen waar wij voor staan, namelijk topniveau dat voor iedereen makkelijk toegankelijk is. Verder is darts een sport die zich in korte tijd een grote populariteit in heel Nederland verworven heeft, precies datgene waar ook Tempus naar streeft.”
mooi zal het ff doorgeven aan Cootequote:Op vrijdag 9 april 2004 22:33 schreef calvobbes het volgende:
Nieuwe lokatie is al bekend
Het word het Silverdome in Zoetermeer, niet Den Haag zelf, maar toch niet al te ver daarvandaan.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:42 schreef calvobbes het volgende:
zie je wel dat het een leuk topic is M|tt
Had ie weer last van zn darteretitus?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:15 schreef calvobbes het volgende:
Nou dat was een interessante middag gister
Fitton met 1 van de hoogste gemiddeldes ooit
Fordham die een pak slaag kreeg
Stompe en Hunt die 26 pijlen nodig hadden om een laatste dubbel te gooien
En 's avonds leek Essers 2 legs nog wel in te kunnen brengen. Maar blijkbaar heeft hij zijn zenuwen nog steeds niet onder controle
Als ie niet van Komula weet te winnen waag ik dat te betwijfelenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:23 schreef Hari-Bo het volgende:
Mervyn King zal overwinnen!
Dat kunnen we van BArney niet altijd zeggen!!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:26 schreef Hari-Bo het volgende:
Maar hij maakte Fordham wel in
Nouwww.... King had gister in het begin anders wel moeite met Brantjes.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Haha King tegen Van der Voort, wat zal dat toch een spannende partij worden. Ik zou echt niet weten wie er gaat winnen hoor
Mervyn King maakt hem dik in!
Barney.. tja.. ik kan me nog een uitspraak herrinneren, was op een avond, vlak voor een embassy-wedstrijd(geloof ik)... Die avond speelde ook het nederlands elftal.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:38 schreef J-Will het volgende:
Co moest gisteravond huilen. Ik vind hem echt een sympathieke kerel
Barney kan ik niet uitstaan, daarentegen.
Fitton gaat voor een hele mooie verrassing zorgen hoop ik. Ik hoop ook dat Andy doorgaat, net als Co.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:35 schreef Hari-Bo het volgende:Dat bedoel ik maar
Mervyn King über alles, die Barney moet dit keer echt opfucken!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Haha King tegen Van der Voort, wat zal dat toch een spannende partij worden. Ik zou echt niet weten wie er gaat winnen hoor
Dat plaatst zijn afgezaagde v. Barneveld opmerking ook in het juiste daglicht. Deze dart grootmeester vertelt het wel even.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stumpertjequote:Op woensdag 12 mei 2004 13:35 schreef Hari-Bo het volgende:Dat bedoel ik maar
Mwuahahahaahhaahahahahahaquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef Hari-Bo het volgende:
als er 1 partij niet leuk wordt is het deze welquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef Hari-Bo het volgende:
22:00 K - Mervyn King (2) - Martin Adams kan nog een leuke partij worden
Gewonnen wedstrijden natuuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:18 schreef Me_Wesley het volgende:
waar kan ik trouwens de stand zien? ik heb het nog niet echt gevolgd om eerlijk te zijn
edit: gevonden..
Hoe zit het met de puntentelling? kijken ze eerst naar gewonnen sets of eerst naar gewonnen wedstrijden?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Oke.. dus als tony nu verliest en niet meer dan 3 legs pakt is brantjes door?
Dit gaat wel lijken op ene schumacher in de F!, hij wint zowat alles en iedereen haat hem meteen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:35 schreef Hari-Bo het volgende:Dat bedoel ik maar
Na de tweede pouleronde zullen wederom de beste twee spelers van elke poule doorgaan naar de kwartfinale op vrijdagavond 14 mei (bestaande uit 4 wedstrijden).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Het is best of 11 legs, geen sets
Maar ik had het over de 2e ronde en niet de kwart/halve/finalequote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef superdave het volgende:
[..]
Na de tweede pouleronde zullen wederom de beste twee spelers van elke poule doorgaan naar de kwartfinale op vrijdagavond 14 mei (bestaande uit 4 wedstrijden).
Deze wedstrijden zullen worden gespeeld op een Knock-Out basis met het speltype: Best of 11 sets, 3 Legs.
Zaterdag 15 mei zullen de twee Halve Finales worden gespeeld over de Best of 17 sets, 3 Legs.
De Finale, op zondag 16 mei, zal gaan over de Best of 25 sets, 3 Legs.
![]()
Heeft ook niemand gezegdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:50 schreef neggix het volgende:
Zo gek ben ik dus nog niet
ben ik het toch niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef superdave het volgende:
[..]
Heeft ook niemand gezegd![]()
2e ronde was best of 13 legsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Maar ik had het over de 2e ronde en niet de kwart/halve/finale![]()
Jahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:55 schreef tukkeronline het volgende:
de finale best of 25 sets?? pfff, dat kan een lang potje worden dan
de schumacher van et dartenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:55 schreef aldostuta het volgende:
35,39 per dart: JEZUS!!!!!!!!!!!
Gelukkig nog eentje die er zo over denktquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:51 schreef Intxaurraga het volgende:
King for president
hoop dat ie eindelijk es een groot toernooi wint (ondanks de barslechte wedstrijd)
Vergeet het maar.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:11 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Gelukkig nog eentje die er zo over denkt![]()
En ik hoop dat The King in de finale aan het langste eind trekt en Barney verslaat.
Kan meevallen, is ook weer best of 3 legs...in het tempo waarin Barney zijn legs wint, zal het een finale van een uurtje worden of zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:55 schreef tukkeronline het volgende:
de finale best of 25 sets?? pfff, dat kan een lang potje worden dan
Als The King zo gooit op de dubbels als gisteren, kan je dat inderdaad vergeten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:11 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Gelukkig nog eentje die er zo over denkt![]()
En ik hoop dat The King in de finale aan het langste eind trekt en Barney verslaat.
Daar ziet het niet naar uit. 6-2 Barneveld en hij gooit erg sterk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:09 schreef AchJa het volgende:
Dat Fitton het maar mag winnen.
Idd, 7-2 ondertussen al. Fitton is helemaal inelkaar gezakt na de 3e set.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar ziet het niet naar uit. 6-2 Barneveld en hij gooit erg sterk.
En 8-2..nog eentje..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, 7-2 ondertussen al. Fitton is helemaal inelkaar gezakt na de 3e set.
Maar bleef wel redelijk doorspelen. Fitton heeft het hele bord niet meer geraakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:05 schreef AchJa het volgende:
Raymond had tijdens de Lakeside klachten over wapperend papier.
Maar zeurde er wel over en nu moet Fitton niet zeuren. Een beetje slap van hem.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar bleef wel redelijk doorspelen. Fitton heeft het hele bord niet meer geraakt.
Dat zei hij niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar zeurde er wel over en nu moet Fitton niet zeuren. Een beetje slap van hem.
Anders moeten ze in het kader van "omgaan met externe storende factoren" maar eens wat sets bij de PDC gaan gooien. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 16 mei 2004 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zei hij niet.
Hij had het ook gehoord en ja het is iirtant, maar als een professioneel dartspeler moet je daar mee om kunnen gaan, anders verlies je...
net als hij zelf tijdens lakeside. Dus hij had gelijk
En daarnaast vind ik het sowieso gepijpzeik. Normaal gesproken stonden ze in een rokerige kroeg te darten....
Die vindt volgens mij nog tijd om tijdens een wedstrijd, terwijl de ander 3 pijlen naar het bord aan het gooien is, om ff snel een halve liter achterover te slaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:
verliezende darters hebben altijd wat te zeuren
uitzondering is Fordham want die weet dat die na een nederlaag weer meer tijd heeft om zich vol te gooien met lager
Nou ik ben een professionele schakeltechnicus en als ik afgeleid word tijdens het uitgooien maak ik ook foutenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij had het ook gehoord en ja het is iirtant, maar als een professioneel dartspeler moet je daar mee om kunnen gaan, anders verlies je...
Indeedquote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp die weerstand tegen Barney niet. Wat is dat toch in die Nederlanders dat wanneer iemand succes heeft we 'm dan toch maar SNEL de grond in moeten stampen.
Ja de man is arrogant mbt darten... en terecht! Hij is fenomenaal.
Wat een calvanistische spruitjes lucht houding weer gadverdamme.
Best of 25quote:Op zondag 16 mei 2004 20:31 schreef mitt het volgende:
Best of 23..
2-0 Barney ondertussen.
Ik vind Barneveld nog een irritantere uitstraling hebben dan Kevin Painter...Ik moet hem gewoon niet, toen ik hem voor het eerst op tv zag, had ik al genoeg van die vent.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp die weerstand tegen Barney niet. Wat is dat toch in die Nederlanders dat wanneer iemand succes heeft we 'm dan toch maar SNEL de grond in moeten stampen.
Ja de man is arrogant mbt darten... en terecht! Hij is fenomenaal.
Wat een calvanistische spruitjes lucht houding weer gadverdamme.
buiten dat begint het een "beetje saai" qua tournooi winnaar te worden met dat Darts, jammer dat die 2 bonden niet samen gaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij is inderdaad misschien een tikkeltje te arrogant
Ik vind hem helemaal niet irritant. En Overigens vind ik Shumacher OOK fenomenaal.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:53 schreef J-Will het volgende:
Swets, als je uit Zwitserland komt en je kijkt neutraal naar het darten. Je zet alle 32 deelnemers op een rijtje en je moet de grootste arrogante prick eruit halen die geen vriendelijke uitstraling heeft. Wie kies je?
Ik zie juist veel te vaak dat Nederlanders alleen voor Barney zijn omdat hij de beste Nederlander / beste van iedereen is. Dan zou bij de formule 1 iedereen voor Schumachter moeten zijn en midden jaren 90 waren alle Amerikanen voor de Bulls bij basketball. Gelukkig werkt het zo niet en kijk je ook naar uitstraling als je je favoriet pikt. Dat doe ik tenminste.
edit:
net weer 180 en 140 gegooid. Ik begin het weer te leren
November toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:33 schreef mitt het volgende:
we wachten nog steeds op een Taylor - Barney confrontatie.
yep, de 2 groten tegen elkaar, ben dan wel benieuwd naar de uitkomst van die partij. Wel een lekker lange pratij dan he, best of 31 ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 22:33 schreef mitt het volgende:
we wachten nog steeds op een Taylor - Barney confrontatie.
Net als Ted Hankey die denk dat hij echt graaf Dracula is en Fitton welke debiel op een jaren 80 nummer staat te dansen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:59 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het alleen zo fucking irritant dat hij zo debiel met zijn armen omhoog langs zijn lichaam gaat staan als hij gewonnen heeft...
1 keer is dat leuk om te zien, maar tegenwoordig is het zo'n fake en verplicht nummertje geworden.
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2quote:Op zondag 16 mei 2004 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
November toch?
Och, je zou toch mogen verwachten dat ze allebei in de finale komenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2
Ik dacht dat het 2 poules van 3 waren, waarin ze dus eerst allemaal tegen elkaar spelen alvorens naar de volgende ronde/finale te gaan..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja in t zelfde toernooi maar dat garrandeerd nog geen duel tussen die 2
Dat is grappig bedoeld en ze geven gewoon een showtje weg, het is een gimmick...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Net als Ted Hankey die denk dat hij echt graaf Dracula is en Fitton welke debiel op een jaren 80 nummer staat te dansen.
En Tony stond er daarna ook bij te lachen van "tja, wat moet je hier ook tegen doen". Het moment van de wedstrijd wmbquote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
GENIAAL
Barney raapte de verkeerde flight op ofzo, liggen tony en barney helemaal in een deuk midden in de wedstrijd.. vervolgens gaat barney verder en gooit gelijk bullseye, triple 14, dubbel 16
gewoon te ziekelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |