Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?quote:Op maandag 5 april 2004 16:08 schreef Queued het volgende:
De uithof staat in de brand
ijsbaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?
Het is een indoorschaats- en skibaan. En je kan er ook karten, geloof ik.quote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?
Hehehe jij bedoelt het binnenhofquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow is dat nu tot ijsbaan omgetoverd? Leuk! Voor hoe lang? En kost het geld om daar te mogen schaatsen?quote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ijsbaan
http://www.deuithof.nlquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het eruit ziet. Ik hoorde het op een online politiescanner die ik heb ontdekt. Het zit aan de Jaap Edenweg. Ik zie nu een heleboel rook in lucht.quote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |