ja hup snel Claire terug, laat die Kim Pieters in dr vrije tijd rare reisjes gaan maken zeg......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
Ow trouwens, in de Televizier stond dat Kim Pieters (Claire) een maandje door Afrika is wezen reizen... verklaart haar afwezigheid in ONM!! En maand is nu wel om, dus ze komt vast snel terug!!
Bram doet zijn naam wel eer aan: hij is een brulboei. Er komt alleen maar een eentonig vervelend geluid uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
[b]Bram de Boei doet zijn naam geen eer aan
Victor is er al lang uit. Daarom zie je 'm niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef Basic het volgende:
Ik zie geen Victor er in erg jammer...
Dan heeft ze vast en zeker Maurice van Margot afgepakt. Bij gehuwde mannen heeft zij nogal eens de neiging om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
Ow trouwens, in de Televizier stond dat Kim Pieters (Claire) een maandje door Afrika is wezen reizen... verklaart haar afwezigheid in ONM!! En maand is nu wel om, dus ze komt vast snel terug!!
Heb je er een jpegje van?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
zou best kunnen. Babette je hebt allemaal hele jonge leden die alleen maar Bram kennen en Frank, Cor en Ed helemaal nooit meegemaakt hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Victor is er al lang uit. Daarom zie je 'm niet meer.
Ik dacht dat Kim Pieters de serie ging verlaten? Dat was geen hoax van mij, in elk geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
Idd Bram is zeer saai.. aub snel Claire terug voor wat opschudding!
Nope, heb geen scanner. Maar bericht was verder ook niet boeiend, ging over buitenlands eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je er een jpegje van?
Daarom was ik al stomverbaasd dat vrijwel alle jonge acteurs (muv Joost) de eerste ronde niet eens doorkwamen!! En heel veel huidige-acteurs vielen ook al rap af... Dus tot nu toe was ik tevreden haha (en nu ben ik DIEP teleurgesteld.... *zucht*........)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
Babette je hebt allemaal hele jonge leden die alleen maar Bram kennen en Frank, Cor en Ed helemaal nooit meegemaakt hebben.
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
Daarom was ik al stomverbaasd dat vrijwel alle jonge acteurs (muv Joost) de eerste ronde niet eens doorkwamen!! En heel veel huidige-acteurs vielen ook al rap af... Dus tot nu toe was ik tevreden haha (en nu ben ik DIEP teleurgesteld.... *zucht*........)
Oh ja, maak me gek!!! Zooooo'n lekker ding echt....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was?
()
Zo denk ik over de (echte) Babette. Mag wat mij betreft vanavond al in ONM terugkomen. 4Ever!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:05 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, maak me gek!!! Zooooo'n lekker ding echt....
Aankomende weekquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wanneer komt Joyce terug? Wordt ook eens aardig tijd.
Jij moet niet mijn flauwe geintjes gaan overnemen, hè? Heb ik patent op.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:13 schreef babette21 het volgende:
Aankomende week
Jaa!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
vrijdag 2 april: soapies bij De Zwakste Schakel
Owh, dat is bij jou dan ook voor het eerst ... ehhh ... of geldt dat nou voor mij?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
Flauw geintje?!?! Ik was bloedserieus!!!![]()
Je doet maar. Ik haat die stad anyway. De Boei die een B-ram voor zijn "hoofd" moet krijgen, moet asap opzoutuh!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die geen hekel heeft aan Bram.
Van mij mogen ze Amsterdam voortaan Bramsterdam noemen.
Tara op het woutenkantoor is nog leuker!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Joost's verhalen
Ik denk niet dat Tuur 'm er daar gaat uithalen, hahahahaha.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
"Openhartoperatie?? Kunt u hem daar even uithalen?!" WAT DENK JE ZELF?!?!?
van mij hoeft Brammie er ook niet uit hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die geen hekel heeft aan Bram.
Van mij mogen ze Amsterdam voortaan Bramsterdam noemen.
Wat zie jij dan in Gods naam in die zouteloze uitdrukkings- en karakterloze kop van 'm?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
van mij hoeft Brammie er ook niet uit hoor.
hahaha, die was erg leuk jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef pberends het volgende:
Gast: "Meneer van Walsum zit midden in een openhart operatie."
Joost: "Openhart operatie? Kunt u 'm daar even uithalen, tis zeer belangrijk!"![]()
![]()
ik ben toch benieuwd hoe Betje zich hier nou weer uit weet te draaien.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Renée is pissed.
het ligt meer aan zijn manier van doen. laatst met dat gedoe met Tuur. vond ik wel een strakke actie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat zie jij dan in Gods naam in die zouteloze uitdrukkings- en karakterloze kop van 'm?
Hij heeft inderdaad van die momenten. Ik vond Bram erg strak toen hij een paar weken geleden de vloertegels van het ziekenhuis kuste.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
het ligt meer aan zijn manier van doen. laatst met dat gedoe met Tuur. vond ik wel een strakke actie.
ik zal zondag opletten.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heet JP Mulder met de achternaam? Hij zei tegen Ariel dat de dokter iemand met "Meneer Mulder" aansprak.
dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad van die momenten. Ik vond Bram erg strak toen hij een paar weken geleden de vloertegels van het ziekenhuis kuste.
Een paar maanden geleden, vlak voor of vlak na de geboorte van Doris stortte Bram zich op zijn werk en ook op de werkvloer. Hij zag toen de vloertegels van dichtbij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
dat heb ik dan weer niet gezien
Volgens mij ging dat over een mede-patiënt... JP heeft al 10 jaar geen achternaam, de schrijvers doen hun best dat zo te houden (zoals laatst bij de rechtzaak of wat 't ook was)... dan gaan ze dat echt niet zo tussendoor 'n beetje onthullen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heet JP Mulder met de achternaam? Hij zei tegen Ariel dat de dokter iemand met "Meneer Mulder" aansprak.
Die arrestatie heeft niets met het artikel van Lizzy te maken, maar komt door de aangifte van de ouders van Floor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Stomme kuthoer die Lizzy.
Een beetje Tara en Joost laten oppakken op de kosten van de belastingbetaler
Toch is het mooi dat Tara eventjes krijgt verteld naar wie ze behoort te luisteren.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:21 schreef babette21 het volgende:
Die arrestatie heeft niets met het artikel van Lizzy te maken, maar komt door de aangifte van de ouders van Floor...![]()
Laat die ouders gewoon Floor een schop verkopen......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:21 schreef babette21 het volgende:
Die arrestatie heeft niets met het artikel van Lizzy te maken, maar komt door de aangifte van de ouders van Floor...![]()
Er zitten me daar toch ook wat van die legbatterijkippen bijeen zeg. Renée is de enige die haar snavel opentrekt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef Wup het volgende:
Wat een stelletje sukkels bij de OR, Renee is nog niet binnen of ze neemt meteen de hele handel over. En dik applaus....
Maar ja, ze zijn natuurlijk blij eindelijk van Bram verlost te zijn.....
Werkstraf? Voor straf de tuin omspitten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
Laat die ouders gewoon Floor een schop verkopen......
Jammer! Dan kon ie over Do Riz struikelen en zo via het raam de woning verlaten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Maar Bram kan niet met kids omgaan. Gisteren (25-03) pakte hij het wiegje met doris erin bijna ondersteboven op. Dat ze er niet uitgevlogen is zegik vind ONM een heel geloofwaardige, goede serie, alleen dat was even
![]()
nou precies, hij was vast aan het oefenenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jammer! Dan kon ie over Do Riz struikelen en zo via het raam de woning verlaten.
Wat denk je dat er over een tijdje gaat gebeuren als Do Riz banaantjes gaat eten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
nou precies, hij was vast aan het oefenen
De geest van Pim (die later nog bleek te leven!) kwam terug om wraak te nemen op Cor; Ed werd eens wakker in een graancirkel; Aïsha werd bezeten door een kwade geest; Miguel ligt ingevroren....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:30 schreef Viking84 het volgende:
ik vind ONM een heel geloofwaardige, goede serie
daar willen we helemaal niet wachten...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat denk je dat er over een tijdje gaat gebeuren als Do Riz banaantjes gaat eten?
Ik kan niet wachten..... Die glijer wil ik dan wel in slowmo zien (daar waren ze toch zo gek op bij de montage van ONM)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat denk je dat er over een tijdje gaat gebeuren als Do Riz banaantjes gaat eten?
Jawel. Heel geloofwaardig, want helderzienden bestaan en iemand invriezen lijkt me geen kunt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
De geest van Pim (die later nog bleek te leven!) kwam terug om wraak te nemen op Cor; Ed werd eens wakker in een graancirkel; Aïsha werd bezeten door een kwade geest; Miguel ligt ingevroren....
Wat je zegt: heel geloofwaardig!!![]()
![]()
En dan zul je gvd zien dat ze beneden een privézwembad hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef babette21 het volgende:
Ik kan niet wachten..... Die glijer wil ik dan wel in slowmo zien (daar waren ze toch zo gek op bij de montage van ONM)
Nog lulliger?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
daar willen we helemaal niet wachten...
hoewel, het is natuulijk nog lulliger......
dat eerste gedeelte hoef ik dus echt niet te zien....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog lulliger?
Ehhh... Bram komt met zijn worst tussen de ritssluiting (zoals Rutger Hauer deed in Turks Fruit), springt heen en weer van de pijn. Struikelt over Do Riz, houdt zichzelf vast, maar smakt toch over die banaan. Helaas neemt hij dan de verkeerde exit.
Ik liever ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dat eerste gedeelte hoef ik dus echt niet te zien....
Okay! Dat suggereren we dan maar.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
dat eerste gedeelte hoef ik dus echt niet te zien....
Ik ook niet, maar hij moet uit het raam en later moet dan blijken hoe dat is gekomen. Ellen klept het door naar Renée, zij klept het verder naar Bettina, zij lult het door naar Tuur en hij vertelt het tegen Tara.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
Ik liever ook niet..
dit lees ik nu pas. Er is geen beroerder programma wat ze voor ONM hadden kunnen zetten zeg. Wat een trieste vertoning is dat......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat ik ONM zometeen nog kan horen, want Eddy Keur en die schreeuwnicht blazen de trommelvliezen uit mijn oren.
goed teken dat hij zo heftig aan het bijklussen is........quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij hoor ik nu Robin Rienstra bij een ING kaart reclame .....
Denk je dat hij dan bijna opzout?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
goed teken dat hij zo heftig aan het bijklussen is........
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denk je dat hij dan bijna opzout?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......
Nou, als je 'm goed wilt scheren heeft hij geen hoofd meer en dat is erg lastig bij de sollicitaties.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......
Nee, dat was Pietje, zijn marmot.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
op die foto uit t vorige topic leek t wel een toupetje wat onze Huug op zn kop had.
Ik!! Al is 't jammer dat Viccie weg is, daar kon ze lekker meer ruziemaken!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is er voor dat Gina Rodrigues terugkomt?
Tja, vooral toen Vic Kever met een alcoholkegel wilde gaan opereren.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
Ik!! Al is 't jammer dat Viccie weg is, daar kon ze lekker meer ruziemaken!!
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, vooral toen Vic Kever met een alcoholkegel wilde gaan opereren.
Het wordt tijd dat jij je videotapes eens voor me op dvd gaat zetten, want die afleveringen zijn allemaal uit de periode die ik niet op tape heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....
Geen probleem.... 40 euro per kopie...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat jij je videotapes eens voor me op dvd gaat zetten, want die afleveringen zijn allemaal uit de periode die ik niet op tape heb.
Okay, maar dat betekent dat jij 50 euro per aflevering moet betalen voor de kopieën die jij van mij wilt kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:33 schreef babette21 het volgende:
Geen probleem.... 40 euro per kopie...
Dat waren de prijzen hier, toch?!![]()
Btw.: Lotus Verburg is niet bepaald onsmakelijk, dus die mag ook terugkomen. Kunnen ze weer lekker om Renée ruziën. Of met z'n drieën lekker in één bedje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....
nee, geen Lotus hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Lotus Verburg is niet bepaald onsmakelijk, dus die mag ook terugkomen. Kunnen ze weer lekker om Renée ruziën. Of met z'n drieën lekker in één bedje.![]()
Jawel. Die was behoorlijk lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
nee, geen Lotus hoor.
Luciel dan maar terugnemen?quote:maar Renee kan inderdaad wel wat afleiding gebruiken.
Door een bommelding lag de bouw vandaag stil.....quote:Die setbouwers zetten er ook geen haast achter. Hoelang moet ze nog op haar nieuwe stulpje wachten?
Er zal eerst een setje afgebroken moeten worden in Bramsterdam/Nieuw Ulft.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
Die setbouwers zetten er ook geen haast achter. Hoelang moet ze nog op haar nieuwe stulpje wachten?
Over helderzienden gesproken... Ik had vannacht een voorspellende (?) droom à la Margot...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Heel geloofwaardig, want helderzienden bestaan en iemand invriezen lijkt me geen kunt.
Je bent echt aan weekend toe hoor, als je van ONM gaat dromen....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Over helderzienden gesproken... Ik had vannacht een voorspellende (?) droom à la Margot...
Ik zat in de auto bij Aafke, Bram en Ellen, 3 karakters die OnM gaan verlaten. We waren op weg naar de studio, voor de laatste opnamedag. Ellen vertelde dat een terugkeer er voor haar niet meer in zit. Aafke vertelde dat ze wel levende de serie uit gaat. Bram zei helemaal niks, hij zat maar aan het stuur stil voor zich uit te staren.
En toen werd ik wakker...![]()
Bram zei niets, omdat hij een nietszeggend figuur is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:28 schreef Wup het volgende:
Bram zei niks omdat hij hier meeleest
Niets zeggen kan ook veelzeggend zijn... en vise versa.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram zei niets, omdat hij een nietszeggend figuur is.
En alleen maar omdat Lizzy em erg kwaad aankeekquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Joost is grappig volgende week als de politie hem zoekt. "Joost? ehhhh... Joost, die liep ehhh....Ik ben Joost"
In bram's geval niet ..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niets zeggen kan ook veelzeggend zijn... en vise versa.
Hij zei toch tegen Lizzy dat ze moest rectificeren en dat ze moest zeggen dat hij in een bezopen bui maar wat heeft geluld. Misschien heeft Lizzy Lizzard dat gedaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Joost is grappig volgende week als de politie hem zoekt. "Joost? ehhhh... Joost, die liep ehhh....Ik ben Joost"
Maar Bram heeft daarbij ook nog een nietszeggende kop. Als hij zijn smikkel dichthoudt weet je dus echt niet wat hij wil of denkt. Als hij dan al iets denkt.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Niets zeggen kan ook veelzeggend zijn... en vise versa.
Dat hoef ik eerlijk gezegd niet te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar Bram heeft daarbij ook nog een nietszeggende kop. Als hij zijn snikkel dichthoudt weet je dus echt niet wat hij wil of denkt. Als hij dan al iets denkt.....
Ehh ... je ziet het verkeerd. Bram denkt met zijn snikkel, als hij al wat denkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
Dat hoef ik eerlijk gezegd niet te zien
Dat heb ik echt totaal gemist. Ik ga het ff terugkijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Hai Svennie.....
Joost was vandaag grappiger met zn openhartoperatie.....
ow je hebt mij niet horen zegen dat Dennis Overeen slecht acteert, alleen dat Bram zo een walgelijk overbig en storend karakter is. En dat hij Ellen daarin meesleept. Ellen is zonder Bram helemaal oke.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind Bram eigenlijk helemaal niet zo vervelend
Ik vind Bram en Ellen sowieso goed acteren.....hun verhaallijn komt altijd erg geloofwaardig over. Ik denk trouwens dat Bram en Ellen nog best geliefde personages zijn (behalve bij de fokkers dan).
citaat op pagina 1 van pberendsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
Dat heb ik echt totaal gemist. Ik ga het ff terugkijken
hey nu je het zegt, zoek leeft ook weerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
effe offtopic:
Sinds wanneer doet myAT het weer?????
echt top!!!!
Dus het was niet te zien in de afl.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
[..]
citaat op pagina 1 van pberends
jawellusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Dus het was niet te zien in de afl.
Haha, ik zie het nu net ja. Hij is nog verontwaardigd ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
[..]
jawellus
Ja die lizzy is wel een beetje een snitch dat is wel minder maargoed...wel een eerlijke meid dus die zal ook niet snel vreemdgaan daar heb je dus wel wat aan als je zelf ook eerlijk bent hahahaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
En alleen maar omdat Lizzy em erg kwaad aankeek
Er is altijd wel iemand die zijn eigen onzin gelooft .....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:23 schreef Basic het volgende:
Ja die lizzy is wel een beetje een snitch dat is wel minder maargoed...wel een eerlijke meid dus die zal ook niet snel vreemdgaan daar heb je dus wel wat aan als je zelf ook eerlijk bent hahaha:)
hehe, ja maar ik bedoel het acteerwerk, hoor :-) en wat ze meemaken is doorgaans realistischer dan in GTST, het staat veel meer bij de echte wereld. Taalgebruik en omgangsvormen enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
De geest van Pim (die later nog bleek te leven!) kwam terug om wraak te nemen op Cor; Ed werd eens wakker in een graancirkel; Aïsha werd bezeten door een kwade geest; Miguel ligt ingevroren....
Wat je zegt: heel geloofwaardig!!![]()
![]()
Echt werken doen ze bij ONM ook niet. Is het je nooit opgevallen dat iedereen altijd tijd heeft? Als iemand Duuk nodig heeft staat hij gelijk paraat. Als Bettina iets van iemand moet, moet hij gelijk, nu, meteen op haar kantoor komen en als er twee tortelduiven zich tegenkomen in het ziekenhuis, gaan ze gelijk lunchen. Behalve Chris. Die moeten ze lynchen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:02 schreef Viking84 het volgende:
hehe, ja maar ik bedoel het acteerwerk, hoor :-) en wat ze meemaken is doorgaans realistischer dan in GTST, het staat veel meer bij de echte wereld. Taalgebruik en omgangsvormen enzoin GTST heb je alleen maar valse lui, t speelt zich allemaal af bij de rijken, ze hebben wel een baan maar doen alles behalve werken... vet weird gewoon
Kdenkut...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier vandaag maar alleen?
God, wat ben je toch zielig. Sommige mensen hebben ook nog een levenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier vandaag maar alleen?
Jouw icon is Juliana, dus ben jij al ruim een week dood!quote:Op zondag 28 maart 2004 03:50 schreef Svensational het volgende:
God, wat ben je toch zielig. Sommige mensen hebben ook nog een leven![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 05:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jouw icon is Juliana, dus ben jij al ruim een week dood!
Ik neem gewoon de vier personages die boven elkaar staan en daar de winnaars van spelen weer tegen elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef soapie het volgende:
Mag ik nog even een kleine kritische kanttekening plaatsten. De uitslag van deze quiz kan enigzins beinvloed worden door de makers, door de manier van personen tegenover elkaar zetten. Het is niet negatief bedoelt hoor, maar het viel me op.
Ik bedoelde het ook niet rot, daarom zei ik ook 'het KAN', niet DAT het gebeurd.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:13 schreef Svensational het volgende:
Ik neem gewoon de vier personages die boven elkaar staan en daar de winnaars van spelen weer tegen elkaar.
JAAAAAAAAA, ik wil dat ze NU terugkomt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is er voor dat Gina Rodrigues terugkomt?
en Kenan Raven aan het einde van een reclame van de Postbank (?) waar je voor de helft van de prijs een Pinkpop-kaartje kan kopen als je een rekening aanmaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij hoor ik nu Robin Rienstra bij een ING kaart reclame .....
Julika Marijn (Gina Rodriquez) spreekt ook heel veel reclames in. Oa. Always en Maybeline.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:38 schreef dunn0w het volgende:
Heel veel van die (ex-)Soapies doen reclame:
En dan nog Ex-GTST'ers Isa Hoes en Tanja Jess die spreken samen ongeveer 80% van alle reclames in.
Volgens mij doet zij een spotje van Essent over groene stroom.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:38 schreef dunn0w het volgende:
Heel veel van die (ex-)Soapies doen reclame:
Kim Pieters(Claire) - een of ander makelaars-spotje
Een beter topic begint bij jezelf.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:01 schreef Svensational het volgende:
![]()
Kun je het misschien ontopic houden?
Jp slaat haar neerquote:Op zondag 28 maart 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik waarom Aaphke vrijdag a.s. bewusteloos ligt. Ze heeft een tumor. Op 26 december kiepte ze ook al om, maar doordat Carlo, die toen op de postkamer werkte, de dossiers verwisselde leek het alsof Aaphke gezond was.
Nee, da's niet helemaal waar volgens mij.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik waarom Aaphke vrijdag a.s. bewusteloos ligt. Ze heeft een tumor. Op 26 december kiepte ze ook al om, maar doordat Carlo, die toen op de postkamer werkte, de dossiers verwisselde leek het alsof Aaphke gezond was.
Van mij mag hij. Hij wil Koen neerslaan, maar die gaat bijtijds opzij. Aaphke is net in Koens reet aan het kruipen en wordt geraakt. Doiiiiing! Daar ligt die ouwe knar!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Jp slaat haar neer
Vergeet niet vrijdag wat caps van een bewusteloze Aaphke te maken.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef Wup het volgende:
Nee, da's niet helemaal waar volgens mij.
het was een bloedonderzoek, Carlo had volgens mij niets verwisseld, alleen gekeken uit nieuwsgierigheid. Wel heeft Renee [ vraag me niet waarom zij dat onderzoek deed ] Aafke toen gemeld dat alles in orde was.
Ik weet dit nog omdat ik me nog zo geergerd heb aan de onzinnigheid ervan. Aafke voelde zich niet goed, kreeg bloedonderzoekje en vervolgens was het lijntje weer eens zomaar dood. Sterker nog, er was ook ineens helemaal niks meer met haar aan de hand. Ik zou het bijzonder triest vinden als dit lijntje nu ineens weer wordt opgepikt.
nope, nul caps van voor 2004quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vergeet niet vrijdag wat caps van een bewusteloze Aaphke te maken.
Btw.: heb jij caps van Lara?
Kom eens langs met die laptop van je. Dan sluiten we mijn videorecorder er even op aan.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
nope, nul caps van voor 2004
wordt nooit echt mooi meer van video, maar je mag me best wat bandjes opsturenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom eens langs met die laptop van je. Dan sluiten we mijn videorecorder er even op aan.
Yeah right! En dan nooit meer terugkrijgen?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
wordt nooit echt mooi meer van video, maar je mag me best wat bandjes opsturen
doe datquote:Op zondag 28 maart 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! En dan nooit meer terugkrijgen?
Als ik al die tapes moet versturen kan ik beter een tv in/out kopen....
Zijn we boos?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
doe dat
Bewusteloos gezopen???quote:Op zondag 28 maart 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar goed: effe op Aaphke terugkomen. Als ze dan geen tumor in haar hoofd heeft, hoe kan het dan dat ze omligt? Lekkende gaskraan? Hersenbloeding? Hartstilstand?
pisnijdig....quote:Op zondag 28 maart 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn we boos?
ik hoopte ook al dat ze wordt neergeknuppeld eigenlijk.....quote:Maar goed: effe op Aaphke terugkomen. Als ze dan geen tumor in haar hoofd heeft, hoe kan het dan dat ze omligt? Lekkende gaskraan? Hersenbloeding? Hartstilstand?
Strohrum van 80%?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:11 schreef soapie het volgende:
Bewusteloos gezopen???
Reden?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
pisnijdig....
Dan wel door Carlo! Zij rip en hij in de bak. Twee klappen in een vlieg!quote:ik hoopte ook al dat ze wordt neergeknuppeld eigenlijk.....
Omdat het nog even duurt eer ze terugkeert.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
en waarom is Claire nog niet in je verhaaltjes?
Laat hij dan in het voorbijgaan Chris ook flink hard raken, zijn we daar ook mooi vanaf!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan wel door Carlo! Zij rip en hij in de bak. Twee klappen in een vlieg!
Die wordt omvergelopen. Als Carlo mad is, is hij net zo gevaarlijk als een kudde buffels.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Laat hij dan in het voorbijgaan Chris ook flink hard raken, zijn we daar ook mooi vanaf!!!!!
wat onlief...quote:Op zondag 28 maart 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Omdat het nog even duurt eer ze terugkeert.
nee joh, laat Chris eerst Kyra afmaken...quote:Op zondag 28 maart 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Laat hij dan in het voorbijgaan Chris ook flink hard raken, zijn we daar ook mooi vanaf!!!!!
Ik had haar liever verleden week al terug, maar ja.... ik schrijf niet de scripts.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
wat onlief...
Moet hij dan siliconen gaan plaatsen? Wat dat betreft is Kyra nog niet helemaal af.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:20 schreef Wup het volgende:
nee joh, laat Chris eerst Kyra afmaken...
Eerder die hersenexperimentjes van Victor die hij nog even was vergeten af te maken.....quote:Op zondag 28 maart 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet hij dan siliconen gaan plaatsen? Wat dat betreft is Kyra nog niet helemaal af.
en nu ben jij verbaasd?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Owh mijn God, ik krijg net een berichtje waarin wordt gezegd dat Hugo en Kyra toch een relatie gaan krijgen.
Je bedoelt met het effect van een ongekookt ei in een magnetron als resultaat?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
Eerder die hersenexperimentjes van Victor die hij nog even was vergeten af te maken.....
Nee. Die twee zouteloze sufzakken verdienen elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:37 schreef Wup het volgende:
en nu ben jij verbaasd?
met een beetje propwerk past Kyra prima in een magnetron...quote:Op zondag 28 maart 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bedoelt met het effect van een ongekookt ei in een magnetron als resultaat?
En anders goed aanstampen!quote:Op zondag 28 maart 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
met een beetje propwerk past Kyra prima in een magnetron...
tsja daar verheug ik me nou ook echt enorm op... zal echt enorm boeiende scenes op gaan leveren...quote:Op zondag 28 maart 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee. Die twee zouteloze sufzakken verdienen elkaar.
Bram gaat stiekem ook weer iets met Kyra krijgen. Huug betrapt die twee. Hij slaat hun koppen tegenelkaar. Huug ziet Bram als de aanstichter en gooit 'm uit het raam. Helaas komt Bram net voor een wals terecht. Bramquote:Op zondag 28 maart 2004 21:41 schreef Wup het volgende:
tsja daar verheug ik me nou ook echt enorm op... zal echt enorm boeiende scenes op gaan leveren...
we beginnen een aardig raam syndroom op te lopen hier.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram gaat stiekem ook weer iets met Kyra krijgen. Huug betrapt die twee. Hij slaat hun koppen tegenelkaar. Huug ziet Bram als de aanstichter en gooit 'm uit het raam. Helaas komt Bram net voor een wals terecht. Bram![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Owh mijn God, ik krijg net een berichtje waarin wordt gezegd dat Hugo en Kyra toch een relatie gaan krijgen.
Je bedoeltquote:Op zondag 28 maart 2004 21:53 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://members.lycos.co.uk/killerb04/smileys/nono.gif[\]afbeelding[/url]]
Nee ik bedoelquote:Op zondag 28 maart 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt?
Leuk als Sid terugkomt. Dan kan hij een cd van Lizzy's nichtje produceren. Capriolen à la Suzy. Maar de afloop is iets anders: dat nichtje is de nieuwe vriendin van Carlo en als zij wordt bedonderd breek Carlo al Sids botten.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
we beginnen een aardig raam syndroom op te lopen hier.
Kyra er ook acheraan en Huug in het gevang, waar hij Sidje mag aflossen.
Dat zou mooie opruiming zijn.
Sid kan op zn minst die pleeborstel in de Gallaxy vervangen. Daarna zien we wel verder. Maar alsjeblieft geen Suzy terug....quote:Op zondag 28 maart 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk als Sid terugkomt. Dan kan hij een cd van Lizzy's nichtje produceren. Capriolen à la Suzy. Maar de afloop is iets anders: dat nichtje is de nieuwe vriendin van Carlo en als zij wordt bedonderd breek Carlo al Sids botten.
Dus jij vindt dat Sid zijn ouwe tent moet terugkopen? Van welke poen moet dat?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:02 schreef Wup het volgende:
Sid kan op zn minst die pleeborstel in de Gallaxy vervangen. Daarna zien we wel verder. Maar alsjeblieft geen Suzy terug....
Mijn reactie was ontopicquote:Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga je nu weer on topic reageren?
Nou doe je het weer, topicbasher die je bent.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:
Mijn reactie was ontopic![]()
Joost schijt zeven kleuren.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:16 schreef Basic het volgende:
Zo ben weer helemaal bij gelezen...En ik vond het een leuk weekje onderweg! Verheug me al weer op maandag ben erg benieuwd hoe het afloopt met Joost en oom agent.
Tara moet er helemaal niet uit. Zij isquote:Op zondag 28 maart 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou doe je het weer, topicbasher die je bent.
Hoe gaan we trouwens Tara uit de serie schrijven? Ik stel voor dat ze failliet gaat en dat ze dan een bank overvalt. Huug in de jail wegens de moord op Bram, Tuur in de jail vanwege de poging tot moord op Bettina en Tara zit vast wegens een overval. De van Walsums zijn één familie, dus met z'n allen in de bak. Behalve Joost, die gaat naar een lunatic asylum, want die wordt helemaal wauws van zijn scripts.
Volgens Claire is Tara een platte hoer, hoewel ik denk dat Claire eens naar de oogarts moet, want Tara staat lekker bolquote:Op zondag 28 maart 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
Tara moet er helemaal niet uit. Zij is![]()
![]()
Hoe vaak ga je die opmerking nog herhalenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens Claire is Tara een platte hoer, hoewel ik denk dat Claire eens naar de oogarts moet, want Tara staat lekker bol, maar platte hoeren zijn slecht voor de NL normen en waarden.
Tot Tara grijze haren heeft.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
Hoe vaak ga je die opmerking nog herhalen![]()
Ja, maar dan wordt het wel rap tijd dat ze in die striptent gaat werken, hahahahahahahaha.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
Tara is inderdaad juist 1 van de personages die nog wel leuks kan gaan brengen.
Ja, Joost heeft na die nekbreuk ook niks meer gehad.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wat Joost betreft: het wordt tijd dat hij weer eens een fotoshoot kan maken, want dat filmscript wordt helemaal niks.
Zullen we 'm zijn hals nogeens laten breken? Misschien breekt hij zijn hals weer als hij onder Brams raam loopt, terwijl hij er uit valt?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:58 schreef Wup het volgende:
Ja, Joost heeft na die nekbreuk ook niks meer gehad.
wat ben jij moordzuchtig vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zullen we 'm zijn hals nogeens laten breken? Misschien breekt hij zijn hals weer als hij onder Brams raam loopt, terwijl hij er uit valt?
Ik houd van horrorfilmsquote:Op zondag 28 maart 2004 23:07 schreef Wup het volgende:
wat ben jij moordzuchtig vandaag.
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was!?quote:maar ik zou niet zo treuren om een dode Joost.
Ik ben minder enthousiast over Joost dan de meesten hier. Ik vind het een beetje een karikatuur geworden wiens rol nu wel voldoende uitgemolken is. Van mij mag ie moven.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was!?
Ik heb het dan ook niet in de gaten.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
geen namen noemt![]()
![]()
ach kom je ook weer even zuurpruimen?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat zou het toch leuk zijn als je net als bij een soap bepaalde "personages" uit een topic kunt schrijven...voorgoed
geen namen noemt![]()
![]()
Maar natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ach kom je ook weer even zuurpruimen?
Dank je, Wuppie.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
ach kom je ook weer even zuurpruimen?
En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar natuurlijk![]()
Ik laat mn ouwe geliefde topic niet zomaar in de steek![]()
Kom terug, kom terug!!!!! Ik red het niet in m'n eentjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Ik laat mn ouwe geliefde topic niet zomaar in de steek![]()
Als jullie beiden nou eens opzouten en dan zetten we er twee Wuppen voor in de plaats. Deal?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Kom terug, kom terug!!!!! Ik red het niet in m'n eentje![]()
Wiv, neem morgen eens een dag vrij en ga eens wat leuke,originele en nieuwe leuzen bedenken. Je wordt zo voorspelbaarquote:Op zondag 28 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....
Maar als ik dan weer die leuke grapjes zie van WIV dan ga ik weer ernstig twijfelen of ik toch niet moet blijven hangenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als jullie beiden nou eens opzouten en dan zetten we er twee Wuppen voor in de plaats. Deal?
Ik heb nog wat touw voor je.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
of ik toch niet moet blijven hangen
Er ontstond een fikse vechtpartij, waarbij Tuur flinke kneuzingen opliep.quote:Ontopic: Hoe staat het met Arthur en Bettina heb het donderdag en vrijdag niet kunnen zien!
Wat heb jij tegen Wup?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?
wat heb ik jou nou ooit misdaan? maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?
Arthur knokken met Tante Betsiequote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat touw voor je.
[..]
Er ontstond een fikse vechtpartij, waarbij Tuur flinke kneuzingen opliep.
Nee sorry, ik bedoelde eigenlijk alleen WIV. Klein foutjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heb ik jou nou ooit misdaan? maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.
Neeeeeeeeeeee! Please! Ik smeek je! Blijf hier!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Nee sorry, ik bedoelde eigenlijk alleen WUP. Klein foutjeJij bent oké
![]()
Je gelooft hemquote:Op zondag 28 maart 2004 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Arthur knokken met Tante Betsie![]()
Jawel. Het gebeurde buiten 't beeld.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Tis namelijk niet waar![]()
Gelukkig is WIV er nog.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
Is Wup nu echt weg? Zo bedoelde ik het niet namelijk
mja het klonk idd al erg weet_ik_veel erigquote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gelooft hemTis namelijk niet waar
![]()
Bettina kreeg een functioneringsgesprek en werd daar erg hard aangepakt. Met moeite wist ze de mensen er van te overtuigen dat ze wel degelijk kon samenwerken met Arthur.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
mja het klonk idd al erg weet_ik_veel erig
Maar ja weet ik nog niet wat er gebeurt is![]()
verdomde studie enzo![]()
Nou ... die twee moeten mij op straat niet tegenkomen....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:53 schreef Basic het volgende:
Laten we het ontopic houden en die persoonlijke discussie's ruzie vechten jullie maar uit op straat....word er een beetje moe van...en ik denk dat ik niet de enige ben.
[ONTOPIC[
Tara, is absoluut een mooie meid! die van mij er zeker nog wel een tijdje mag inblijfen net als Hugo vind hem wel spontaan en is gewoon lekker zich zelf. Kyra komt deze week denk ik veel in de spotlights met haar leuke collega Chrisje.
Impressive....very impressivequote:Op zondag 28 maart 2004 23:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... die twee moeten mij op straat niet tegenkomen....
Twee tegen een is oneerlijk.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:59 schreef Svensational het volgende:
Impressive....very impressive![]()
Zo denkt Koen vast ook over jou ...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Koen
Prima deal.... Ik hoef nl geen kopies van jou... maar wil voor jouw best ff kopiëren hoor. Als ik 't geld binnen heb, zal ik ermee aan de slag gaan!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay, maar dat betekent dat jij 50 euro per aflevering moet betalen voor de kopieën die jij van mij wilt kopen.
Klopt, ben 't inmiddels ook goed zat. Ben half uur bezig met bijlezen, terwijl de helft bullshit is...quote:Op zondag 28 maart 2004 23:53 schreef Basic het volgende:
Laten we het ontopic houden en die persoonlijke discussie's ruzie vechten jullie maar uit op straat....word er een beetje moe van...en ik denk dat ik niet de enige ben.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: heb jij caps van Lara?
In die aflevering ziet ze er niet uit en speelt ze een vreselijk truttige rol met haar strijkbas.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:01 schreef babette21 het volgende:
Vanavond: Nikkie Plessen in (een herhaling van) Costa!
Dan moet je eens goed opletten wanneer dat gebeurt en wie er mee begint.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:54 schreef babette21 het volgende:
Klopt, ben 't inmiddels ook goed zat. Ben half uur bezig met bijlezen, terwijl de helft bullshit is...
Geen idee, waarschijnlijk 'n stelletje rond de zomerstop (ze hadden 't over heel 2004, dus 't kan ook best zijn dat de leegloop pas in okt. of nov. 2004 begint....)quote:Op maandag 29 maart 2004 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet iemand al wanneer de eerste personages gaan vertrekken...dat nieuws van dat massale vertrek is inmiddela al weer zo oud. Ik verwacht dat er binnen niet al te korte tijd een grote leegloop begint
Geweldigquote:Op maandag 29 maart 2004 14:54 schreef babette21 het volgende:
DE ONM STAMBOOM 2004
Ik heb bewust niet alle (ex-)huwelijken vermeld, dan wordt 't zo'n volle bedoeling (en dat is 't al, kun je nagaan)... 't gaat tenslotte toch vooral om de familiebanden... Goedbedoelde tips kunnen dus achterwegen gelaten worden!!
Dank je wel!!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldig
quote:EN die foto van Ed...was zeker uit z'n Orion periode
Plaatjes doen het nietquote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Sebastiaan Labrie, speelt voor Jantje Beton
[afbeelding]
Frits Jansma, speelt voor Stadskinderboerderij De Dierencapel in A'dam
[afbeelding]
Sander Foppele, speelt voor de Lepra Stichting
[afbeelding]
Mimi Ferrer, speelt voor Stichting Mensen in Nood
[afbeelding]
Dominique van Vliet, speelt voor Emma TV
Wie mag er winnen?!?!
Leuk om Gepke weer eens op tv te zien. Ik hoop dat ze gauw weer in een soap gaat spelen, samen met Marianne Vloetgraven!quote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef babette21 het volgende:
Kandidaten in De Zwakste Schakel (a.s. vrijdag) :
Gepke Witteveen (Desiree uit goudkust)
dat ligt dan aan jouw pc, hier doen ze 't gewoonquote:Op maandag 29 maart 2004 17:35 schreef Svensational het volgende:
Plaatjes doen het niet
Ja, inmiddels doen ze het bij mij ookquote:Op maandag 29 maart 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jouw pc, hier doen ze 't gewoon![]()
![]()
Mimi, want die vind ik nog steeds de leukste.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
Wie mag er winnen?!?!
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mimi, want die vind ik nog steeds de leukste.
Zij moet absoluut terugkomen en samen met Daan het kind opvoeden.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:we zijn het eens
![]()
Mimi is idd leuk...mag zeker terugkomen in ONM
No way!!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zij moet absoluut terugkomen en samen met Daan het kind opvoeden.
Onzin. Lizzy heeft gelijk. Tara had voor maatregelen moeten zorgen. Het is haar feest, dus is zij er helemaal voor verantwoordelijk. Moet ze de mensen laten fouilleren.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:48 schreef Notorious het volgende:
Lizzy moet echt zelf een paar XTC pillen slikken met flink wat alcohol erachter aan. Ik walg van dit kind!
Ik vind Duuk echt een prachtige personage. Hoe hij alles aan elkaar weet te pappen is meesterlijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:11 schreef Svensational het volgende:
BTW, Duuk en JP hadden toch ruzie? JP had Duuk eruit gegooid nadat hij voor het beatrix had gekozen.
Lizzy had voor een deel gelijk, maar om zo de zus van je vriendje te naaien is gewoon fout. Ze had haar snuit er buiten moeten houden en haar naam niet in het artikel moeten zetten.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Onzin. Lizzy heeft gelijk. Tara had voor maatregelen moeten zorgen. Het is haar feest, dus is zij er helemaal voor verantwoordelijk. Moet ze de mensen laten fouilleren.
Die is terug gegaan naar haar ouders en is weer in God gaan geloven.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Duuk echt een prachtige personage. Hoe hij alles aan elkaar weet te pappen is meesterlijk.
Wat is er eigenlijk met z'n zusje/nichtje Suzy gebeurd?
Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens. Al is het natuurlijk wel hypocriet om alcohol wel en drugs niet te legaliseren, om over roken nog maar te zwijgen...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Onzin. Lizzy heeft gelijk. Tara had voor maatregelen moeten zorgen. Het is haar feest, dus is zij er helemaal voor verantwoordelijk. Moet ze de mensen laten fouilleren.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens. Al is het natuurlijk wel hypocriet om alcohol wel en drugs niet te legaliseren, om over roken nog maar te zwijgen...
van legalize.netquote:6 Redenen waarom de drugsrepressie moet stoppen !
Het drugsverbod veroorzaakt een enorme hoeveelheid misdaad. Wereldwijd benadert de illegale drugsomzet de 1000 miljard gulden. Dit is 8 procent van de wereldeconomie, en 80 procent van de totale criminele omzet. In de Verenigde Staten heeft de 'War on Drugs' de afgelopen 10 jaar de criminele omzetten vervijfvoudigd naar meer dan 500 miljard gulden per jaar. In vele landen is drugs-gerelateerde corruptie een dagelijks verschijnsel geworden, en de veiligheid van burgers wordt bedreigd door elkaar bestrijdende bendes. In grotere steden is 80 procent van de kleine misdaad gerelateerd aan drugs.
De economische en financiële schade veroorzaakt door het drugsverbod is enorm. De economie wordt vervormd door de enorme stromen crimineel geld, en sommige landen zijn in ernstige mate afhankelijk geworden van illegale handel. Grote sommen belastinggeld worden verspild om de misdaad te bestrijden die het drugsverbod zelf veroorzaakt. In de Verenigde Staten worden 15 miljard dollar per jaar aan het 'federal drug control budget' besteed, en de totale kosten aan eigendomsschade, politie, justitie en gevangenissen zijn een veelvoud van dit bedrag.
De drugsrepressie veroorzaakt sociale en persoonlijke schade op grote schaal. Honderdduizenden belanden in de gevangenis, families zijn uiteengerukt, verslaafden leven op straat, we hebben heroine- prostitutie, angst om 's avonds de straat op te gaan, dubbele sloten op de deur, 'overlast' - en veel meer.
De drugsrepressie heeft geen van de beoogde effecten. Terwijl de misdaad hoogtij viert, neemt het aantal gebruikers toe, en is de schade aan de volksgezondheid veel groter dan nodig is, doordat normen en controle ontbreken. In de binnensteden is de situatie van heroïnegebruikers door de repressie zo ernstig geworden dat ook veel politiemensen nu voor gecontroleerde verstrekking van heroïne zijn.
Normen en waarden zijn in gevaar door de drugsrepressie. Gebruik en bezit van, en handel in, drugs bestempelt normale mensen tot illegalen, wat het respect voor de normen en regels die de maatschappij stelt geen goed doet. We leven in een maatschappij waarin 80 procent van alle misdaad verband houdt met het drugsverbod. Als we ons echt zorgen maken over onze normen en waarden, moeten we eerst de oorzaak van al deze misdaad aanpakken - het drugsverbod.
Het feitelijke volksgezondheidsprobleem waarvoor het drugsverbod wordt verondersteld de oplossing te zijn, is gering in vergelijking met andere gezondheidsproblemen. Tabak veroorzaakt 6 procent van alle sterfgevallen in de wereld. In de VS sterven 400.000 mensen per jaar aan de gevolgen van roken, 100.000 door alcohol, en 5000 door drugs. Voor Nederland is dat 17.000, 2000 en 40. Gemiddeld vertonen deze cijfers een 100 tot 25 tot 1 verhouding. We pakken de problemen veroorzaakt door tabak en alcohol aan via regulering en voorlichting. Dat is ook voor gezondheidsproblemen door drugs de beste oplossing!
maar ... wat is legalisering ?
Wetten moeten worden gemaakt die bepalen onder welke voorwaarden drugs kunnen worden gebruikt en verhandeld, net als de regels die er zijn voor andere middelen welke een zeker risico inhouden, zoals alcohol en tabak. Dit betekent niet dat alles overal voor iedereen verkrijgbaar moet zijn. Kortom, om tabak, alcohol en drugs te reguleren, vragen wij om verstandige en samenhangende wetgeving !
Die is er nu ongeveer een jaar uit. Victor experimenteerde met electroschokken op zijn eigen brein en hij werd insane.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:19 schreef Notorious het volgende:
Ik heb het trouwens een tijdje niet gevolg wat is er met Viktor gebeurd? Ed was niet z'n vader en hij werd gek ofzo?
Dat maakt niets uit. Als er op Tara's feestje gevaarlijke drugs worden gedeald is zij ervoor verantwoordelijk. Vriendin of geen vriendin. Ik zou hetzelfde als Lizzy hebben gedaan. Aanpakken die hap!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:16 schreef Notorious het volgende:
Lizzy had voor een deel gelijk, maar om zo de zus van je vriendje te naaien is gewoon fout. Ze had haar snuit er buiten moeten houden en haar naam niet in het artikel moeten zetten.
Nou en? Dan heb ik tenminste wat om over te zeikenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ff breinstormen over een nieuwe topictitel. Opschieten jullie, anders open IK een nieuw topic!
Toch vormden ze ooit een leuk stel.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
't kan mij niet schelen of Joost Lizzy dumpt of visa versa: die twee hebben werkelijk niets bij elkaar te zoeken en mogen beide hun eigen kant op...
De laatste is de beste...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Een paar titels:
ONM #28: Lizzy, van Liefje tot Lizzard
ONM #28: Aafke's Aanval
ONM #28: Tara met Tieten
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[q]
ONM #28: Tara met Tuiten
Doe de tweede maar ....quote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Een paar titels:
ONM #28: Lizzy, van Liefje tot Lizzard
ONM #28: Aafke's Aanval
ONM #28: Tara met Tuiten
Hoezo die tweede? Die is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doe de tweede maar ....
Gun die ouwe knar ook eens een eigen topic.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:27 schreef Svensational het volgende:
Hoezo die tweede? Die is helemaal niet leuk.
Jij hebt Wup weggejaagd, dus naar die screenshots kun je fluitenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er iemand screenshots van een verbaasd kijkende Duuk, als hij hoort dat hij wordt ontslagen?
Beste mijnheer Svensational,quote:Op maandag 29 maart 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt Wup weggejaagd, dus naar die screenshots kun je fluiten
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~quote:Op maandag 29 maart 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gun die ouwe knar ook eens een eigen topic.
Ze heeft geen e-mail adres in d'r profiel staan anders had ik 'r ff gemaild.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beste mijnheer Svensational,
Zoudt U de goedheid willen hebben om Mevrouw Wup terug te halen?
ONM # 29 ~ Aafke met een voet in het grafquote:Op maandag 29 maart 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
#28: Lizzy, van lieverd tot lizzard
#29: Aafke, binnenkort huwelijk #6 ?!?
Dat weet ik, anders had ik het zelf wel gedaan!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft geen e-mail adres in d'r profiel staan anders had ik 'r ff gemaild.
Laat Iwan het volgende topic maar openenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders had ik het zelf wel gedaan!
Maar: als Wup dit leest komt ze vast en zeker weer bij ons terug.
Welke titel ga je kiezen als je het aanstaande topic opent?
Is hij daartoe in staat of moeten wij hem nog wat tips geven?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:
Laat Iwan het volgende topic maar openen![]()
Ik vind dat Ed eens de topictitel verdient, ondanks zijn afwezigheidquote:Op maandag 29 maart 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind dat Claire wel weer eens de topictitel verdiend, ondanks haar afwezigheid![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind dat Ed eens de topictitel verdient, ondanks zijn afwezigheid![]()
![]()
Nou. Wup en ik vinden dat Claire rap moet terugkomen en dat er nog een topictitel met haar moet komen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:49 schreef Svensational het volgende:
neuh..Claire hoeft van mij niet zo
Dan moet ze in de topictitel als ze weer is teruggekomenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou. Wup en ik vinden dat Claire rap moet terugkomen en dat er nog een topictitel met haar moet komen.
ONM # 29 ~ Claire, De Arts Met Veel Flair.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:52 schreef babette21 het volgende:
Claire, de ontbrekende ONM Ster![]()
Volgende topic wordt #28quote:Op maandag 29 maart 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
ONM # 29 ~ Claire, De Arts Met Veel Flair.
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef Svensational het volgende:
Als je nou ook nog een paar screenshots geeft, kan ik een openingsplaatje maken.
Laten we daar idd even op wachten. Zodra ze terug is wijden we 'n topic aan d'r!!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef Svensational het volgende:
Dan moet ze in de topictitel als ze weer is teruggekomen
Ja, mij schiet er eentje te binnen: "De Gevallen Vrouw", toen de zwangere Joyce in 't Seepaert van de trap sodeflikkerde. De trap stond in de boenwas.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:56 schreef babette21 het volgende:
Wat een geblaat over die titels eigenlijk...
ONM heeft ook 'n tijdje titels gehad... trieste bedoeling was dat haha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |