Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Ze hadden het een paar weken moeten uitstellen, zaterdag moet iedereen idols kijken!!
Yup, en Idols is toch voor zwakzinnigen. Dus het niet kijken naar die hersendodende rommel zou zo'n schande niet eens geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...
Ja, dat komt wel goed hoor... ze zouden het echt niet programmeren tijdens Idols.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...
Marc Marie!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:50 schreef Cybart het volgende:
klopt het nu dat Marc Marie Huijbregts en Jochem Meyer het team hebben versterkt?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:32 schreef sweek het volgende:
Euh, ik ben erg bang dat ze doordat die caberetiers zijn opgestapt, het verkeerde deel van het programma gaan veranderen... maar ik ben benieuwd.
Is die Finale dan al?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Ze hadden het een paar weken moeten uitstellen, zaterdag moet iedereen idols kijken!!
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Marc Marie!!!
Dat zou heel leuk zijn..
Ik ken de man niet, maar ik hoorde net ook al iemand lovend over hem, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.
de leukste imitatie van jochem vind ik nog steeds als ie marc marie na doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.
Ow, die! Ja, die ken ik wel heel vaag ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
de leukste imitatie van jochem vind ik nog steeds als ie marc marie na doet
echt sprekend!
Mijn idee...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, en Idols is toch voor zwakzinnigen. Dus het niet kijken naar die hersendodende rommel zou zo'n schande niet eens geweest zijn.
Dat is zeg maar die nicht?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Marc Marie!!!
Dat zou heel leuk zijn..
Euh, ja, Tilburger met het hele hoge stemmetje...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is zeg maar die nicht?.
kan gewoon hoor...als kopspijkers klaar is begint IDOLS......ik denk trouwens dat het programma zonder Owen Schumacher en Paul Groot errug zal tegenvallen,want dat was altijd waar ik op zat te wachten...maar ik kijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Heeft nog niemand de voorstukjes gezien ofzo? Als je naar dat stukje op het vliegveld kijkt zulen het (in ieder geval):quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef Svensational het volgende:
Als Jochem erbij komt is dat zeker leuk
quote:Deze week is Kopspijkers weer terug op de buis. Jack Spijkerman en het beroemde kopspijkerspel zijn er nog, maar voor de rest is alles veranderd.
Schromen
Kopspijkers heeft vanaf komende zaterdag een geheel nieuwe opzet. Met uitzondering van het Kopspijkerspel is alles veranderd, meldde presentator Jack Spijkerman. "In het programma gaan we de balans van de afgelopen week opmaken en bepalen we wat echt nieuw was in die week. Hierbij schromen we niet het nieuwe beleid van minister Verdonk tegenover een nieuwe flesopener te zetten", zegt Spijkerman.
Cabaretiers
De presentator van het zeer goed bekeken programma koos voor het verspijkeren van de tv-formule na het vertrek van cabaretiers Owen Schumacher en Paul Groot, bekend van hun typetjes, naar de AVRO. Spijkerman gaat elke week weer intensief samenwerken met andere cabaretiers. Uit een pool van grappenmakers wordt voor elke uitzending een medepresentator geselecteerd, die ook weer een gast kan meenemen.
Succesformule
Het programma blijft dus bestaan uit cabaret, bijzondere gasten, muziek en tv-fragmenten, maar de vorm is anders. "Ook krijgt Kopspijkers nog meer een satirisch karakter", aldus Spijkerman. Volgens Jack was het heel moeilijk om de vroegere succesformule weg te gooien en een nieuwe te bedenken.
Lef
"Dat was rete-spannend, maar ik heb er wel lol in. Het nieuwe idee voelt heel goed en we tonen aan dat we lef hebben. Het programma bestaat nu zeven jaar en we zijn wel vaker veranderd. Toen we een tijdje geleden met die typetjes begonnen vonden de critici het eerst niets, maar je ziet hoe ver het is gekomen", vertelt Jack.
Duitsland
Van de verbouwde Kopspijkers zijn in de komende weken twaalf afleveringen te zien. "Mensen die de oude formule willen zien, moeten uitwijken naar RTL Duitsland, want daar is vanaf april het programma in de oude opzet te zien. Het programma krijgt daar een fantasietitel. In mei komt Kopspijkers op de buis bij de Vlaamse commerciële zender VTM en we zijn nog in onderhandeling met een Engelse commerciële zender
Ja, iddquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is zeg maar die nicht?.
thank youquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, en Idols is toch voor zwakzinnigen. Dus het niet kijken naar die hersendodende rommel zou zo'n schande niet eens geweest zijn.
Mja ik wil het ook wel zien. Ben erg benieuwd wat er veranders, en vooral, wat er verbeterd is. Want verandering was wel nodig...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:16 schreef Tristessa het volgende:
Ik ga vanavond denk ik wel kijken. Ik ben benieuwd of de nieuwe opzet weer wat leuker zal zijn dan het vorige seizoen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Tuurlijk.....Kopspijkers trekt al jaren ( met verschillende cabaret-bezettingen ) volle woonkamers.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:02 schreef rickie1970 het volgende:
aan het aantal reacties te zien zijn de mensen in ieder geval nieuwsgierig genoeg om vanavond weer een kijkcijfertoppertje te bezorgen
Er zat al een cabaretpanel in Kopspijkers lang voordat ze in 2001 met die typetjes/imitaties begonnen hoor...Paul Groot en die andere knakker zijn niet de enige cabaretiers in den lande.Ik zag in een promospoje Peter Heerschop weer voorbijkomen en die zat voorheen in het cabaretpanel. En die waren eigenlijk net zo goed, zo niet beter! Want een cabaretier die de boel een hak zet of iemand die verkleed als iemand anders een uitspraak doet, vind ik een groot verschil, het eerste is eigenlijk leuker ! Maar evengoed ben ik benieuwd wat ze brengen vanavond.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:33 schreef Joachim het volgende:
Het cabaret in kopspijkers was nou juist altijd DE reden dat ik keek. Vraag me af of het nog wat is...
Het begindeuntje is nog hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:06 schreef bugeye het volgende:
VERNIEUWD!!!!!!
Ik hoop het!
Hij heeft het bekend gemaakt in zijn eigen programmaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Edwin Evers
Wat een toeval.
ik vond de vorige beginstem veel leuker ,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef funmaster het volgende:
[..]
Het begindeuntje is nog hetzelfde.
Inderdaad, bagger.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Erg flauw tot nu toe.
True! dit is echt _helemaal_ ruk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:20 schreef funmaster het volgende:
Oude stijl vond ik véééél leuker.
Idd, en het was niet eens leuk ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:23 schreef pberends het volgende:
Jesus, wat een ouwe koeien worden uit de sloot gehaald.
Frank en Ronald de Boer
aha toch nog een goed onderdeel, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:27 schreef bugeye het volgende:
wachten op kopspijkerspel
En natuurlijk weer een paar achterlijke Amerikanen in beeld alsof ze allemaal achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Oh jee, wat een vreselijk "kijk mij nu een interessant doen met mijn pisbak" wijf.
welk logo?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Jaa, het spel.. Maar wat een lelijk logo
Beetje VS bashen scoort altijd, zeker onder VARA-publiek.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
En natuurlijk weer een paar achterlijke Amerikanen in beeld alsof ze allemaal achterlijk zijn.
Het kopspijkers logo..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
welk logo?
Dat tweede is jouw interpretatie hoor... ze zeggen toch ook gewoon dat ze die dingen uiteindelijk wel op plaatsen hebben gehangen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een paar achterlijke Amerikanen in beeld alsof ze allemaal achterlijk zijn.
De voorwaarde van iets wat écht grappig is, dat het onverwacht is. Dit is allemaal voorspelbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Btje te vanzelfsprekend.. Vond het niet zo grappig eigenlijk..
Nah idd. En deze tweede was weer een beetje te vergezocht..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
De voorwaarde van iets wat écht grappig is, dat het onverwacht is. Dit is allemaal voorspelbaar
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:33 schreef funmaster het volgende:
Een allochtoon
Euh, en dan is het slecht?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Nova-fragment: heb ik allang gezien
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:35 schreef sweek het volgende:
[..]
Euh, en dan is het slecht?
Vind jequote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:33 schreef bugeye het volgende:
allochtoon LOL
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vind jeIk vind het altijd maar goedkoop proberen te scoren met die spelletjes
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vind jeIk vind het altijd maar goedkoop proberen te scoren met die spelletjes
Inderdaad, met belachelijke GL-standpunten kan Jack nog 12 seizoenen Kopspijkers vullen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:37 schreef R_ON het volgende:
Echt een Groen Links-argument. Het slaat nergens op![]()
Inderdaad, ze willen de saaiheid verdoezelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Iritant evenwichts ding achter hem
Ik zei het hier net ook tegen iemand.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, even lekker CDA afzeiken. Altijd goed scoren.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Bij wie?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom kijk je het dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, ze willen de saaiheid verdoezelen.
En ze hadden het net over zo'n ja knikker. Ik bedoel betrek dan die lampapegaai achter je..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zei het hier net ook tegen iemand.
Uitzetten, dat ding.
In de vitirine @ spijkerman.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef funmaster het volgende:
[..]
Bij wie?
Inderdaad, zeg dat er dan ook bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze het nu over Rob Oudkerk?
Kijken of het verbeterd wasquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom kijk je het dan?![]()
Niet dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijken of het verbeterd was
Ik zie het nu iddquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
In de vitirine @ spijkerman.
Nova Politiek van gister had zelfs meer humor. En dat voor een serieus programmaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Ik kijk voortaan wel naar Get the Picture, enige stukje waar ik tot nu toe om heb gelachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef funmaster het volgende:
Voortaan kijk ik alleen maar het eerste half uur.
In tegendeel zelfs, van leuk is het alleen maar minder geworden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Het plan is gewoon simpelweg onuitvoerbaar. De politie heeft het daarentegen al druk genoeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Wat lult die PVDA muts om de vraag heen.
Saai gedoe.
Euh, hoe kun je al een idee hebben van wat er straks nog gaat komen dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef funmaster het volgende:
Voortaan kijk ik alleen maar het eerste half uur.
lol ik dus ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk voortaan wel naar Get the Picture, enige stukje waar ik tot nu toe om heb gelachen.
Deze keer met Willibrord.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Weer een gesprek
Waar kan je dat zien ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef funmaster het volgende:
Kijken wat morgen de kijkcijfers zijn
Heel hoog. Veel kijkers zijn vrij nieuwe kijkers die pas sinds een jaartje kijken of oude kijkers die hopen dat het beter worden. Die nieuwe kijkers zijn nog geen goede humor gewend en daarom vinden ze het zoooo supergoed.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef funmaster het volgende:
Kijken wat morgen de kijkcijfers zijn
www.kijkonderzoek.nlquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien ?
Ik vind Evers sowiezo al een bijdehandte niet-grappige komiek.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:45 schreef funmaster het volgende:
Wát een goedkope imitatie van Evers Staat Op zeg.
hahaha, moet nog terugdenken aan Kopspijkers Ouderjaarsavondquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Jerneyface
Prachtig. Zo helemaal opgehangenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:47 schreef bugeye het volgende:
[..]
hahaha, moet nog terugdenken aan Kopspijkers Ouderjaarsavond
Inderdaad, de echt goeie grappen kan je gewoon van het fok forum halen. Is het nou echt zo moeilijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Duurt het nog lang?
In het Israel/Palestina-topic worden nog betere grappen gemaakt.
Gelukkig is het niet echt..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:52 schreef Eightball het volgende:
That does it! Bortsato..
Dag Jack.
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
Dit is het einde??
Ik zag het nog net op tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Gelukkig is het niet echt..
Verschil is dat je om de liedjes van Al altijd wel kon lachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
Grappig hoor, parodies op liedjes. Dat deed Weird Al Yakonovic al 10 jaar geleden.
Trijntje.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Omg, hebben we d'oh ook nog
En wat ziet ze er leuk uit..![]()
Wou je gaan zappenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik zag het nog net op tijd.
Mwoah, ik vind het wel een redelijke parodie hoor...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschil is dat je om de liedjes van Al altijd wel kon lachen.
Nee dick vind het om te lachen..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Dit zullen Marco en Trijntje leuk vinden..
Weird Alquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschil is dat je om de liedjes van Al altijd wel kon lachen.
Ja, want het is echt heel slecht.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Wou je gaan zappen
je zou toch opzouten?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef funmaster het volgende:
http://info.omroep.nl/vara?nav=fdyjEsHzGHIcHrD
jup, maar is het dan niet beter dan haak ik af.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef bugeye het volgende:
het is AFGELOPEN,
Volgende week weer kijken of niet?
flauwe grapquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
De klok-grap![]()
![]()
Dat had ik nou echt niet verwacht toen ik die kop van die gast weer in beeld zag na de ondertiteling
Een 2 en halfje ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10 geef ik deze aflevering niet veel meer dan een 2,5
Vorig seizoen was barslecht, maar dit beloofd nog meer bagger te worden voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Was meteen de laatste keer dat ik naar die flauwe bagger heb gekeken.
Heerlijk, vrouwen die de waarheid vertellenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:59 schreef schatje het volgende:
Dat was echt niets aan zeg.
Als je van trailerparktypes houdt wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:59 schreef CreativeMind het volgende:
Datmeisje
bij Get the picture met 'r allochtoon
wat een schatje
Inderdaad, vage samenhang.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
En het is nu zo rommelig dat je niet eens meer naar de leuke stukken kunt doorspoelen...niet dat die er waren.
ik zag dit al een beetje aankomen die aflevering van vandaag,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Een 2 en halfje ja.
Ik ga volgende week wel kijken, hopelijk een verbetering.
Echt alles maar dan ook alles was voorspelbaar. Die 'allochtoon' grap zal ik al weken van te voren aankomen. En dan is ie al niet meer leukquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:01 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik zag dit al een beetje aankomen die aflevering van vandaag,
volgens mij denken veel mensen hetzelfde als ik: erg vreselijk teleurgesteld
volgende week ga ik liever niet kijken
Vijf minuten schreeuwerig Lagerhuis is grappiger.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:01 schreef Hare het volgende:
Ik hoef al niks meer te zeggen....
...butprogramma!
Weird Al? Probeer gerust 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
Grappig hoor, parodies op liedjes. Dat deed Weird Al Yakonovic al 10 jaar geleden.
Dat was tekstueel nog wel aardig, dit was gewoon kut.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef CaptainCab het volgende:
Billy Joel Goodnight Saigon/Supermarkten-oorlog lied.
Zo! Dat is niet mis. Bijna alleen maar negatieve reactiesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef funmaster het volgende:
http://info.omroep.nl/vara?nav=fdyjEsHzGHIcHrD
Het was geen hard onderwerp. Doe dan een liedje over Yassin ofzo. Hard scoort, dat zag je aan de reactie op 'allochtoon'.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Weird Al? Probeer gerust 20 jaar geleden
Dat parodieren van liedjes is overigens het enige potentiele wat ik vanavond heb gezien, dat zei ik vorig jaar al met dat Billy Joel Goodnight Saigon/Supermarkten-oorlog lied. Maar dan moeten ze wel natuurlijk niet met zo'n oude, vermoeide satire op internetdownloads aankomen
Respect the majority of the Fok-peoplequote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:10 schreef nozem het volgende:
Wat een stel zwartgallige, cynische klootviolen zijn jullie toch. Ga sowieso gewoon kijken in plaats van:
"Ow, dit is niks, even mijn gezeik op FOK! neertypen"
"Weer even kijken, ow, ik rol weer niet over de vloer van het lachen, even weer wat op FOK! typen, lekker klagen"
Jullie lijken wel Nederlanders.
Ik heb me prima vermaakt met Kopspijkers net als met de meeste voorgaande afleveringen. En doe me een lol, als je er niks aan vindt, kijk dan de volgende keer niet, ik erger me dood aan dat gezeik van jullie
Je zou haast denken dat je het niet leuk vind dat wij er niet veel meer aan vinden. Waarom zouden we dat niet mogen melden? We hebben er allemaal lang op moeten wachten, wat de nieuwsgierigheid bevorderde. Ik, en vele anderen vonden het een teleurstelling.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:10 schreef nozem het volgende:
Wat een stel zwartgallige, cynische klootviolen zijn jullie toch. Ga sowieso gewoon kijken in plaats van:
"Ow, dit is niks, even mijn gezeik op FOK! neertypen"
"Weer even kijken, ow, ik rol weer niet over de vloer van het lachen, even weer wat op FOK! typen, lekker klagen"
Ow nee he ....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Dát is nou precies waarom ze dat níet gedaan hebben; 't is veel te verwacht bij zo'n onderwerp...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:19 schreef MrBean het volgende:
Het viel me tegen dat ze geen filmpje hadden gemaakt van Rob Oudkerk die op de Wallen werkt als heroinehoerenchecker.
Zoals ik al zei... het was duidelijk zichtbaar dat ze daar nog ff moeten wennen aan het format... beetje rommelig, er mist structuur enz.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond het niet denderend... Het kan natuurlijk aan het format liggen, maar ik vond het geforceerd overkomen...
Peter Heerschop die 'verbaasd' opkijkt naar de pispot: "Ow, kijk! Hij staat er al!"quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond het niet denderend... Het kan natuurlijk aan het format liggen, maar ik vond het geforceerd overkomen...
Links VS links zal er niet snel inzitten... plus dat Oudkerk nu wel genoeg door het slijk is gehaald...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:19 schreef MrBean het volgende:
Het viel me tegen dat ze geen filmpje hadden gemaakt van Rob Oudkerk die op de Wallen werkt als heroinehoerencheckende ambtenaar.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Peter Heerschop die 'verbaasd' opkijkt naar de pispot: "Ow, kijk! Hij staat er al!"
Ja inderdaad het moet even wennen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef nozem het volgende:
Ik denk dat jullie er teveel van verwachten. Het moet het neusje van de zalm op amusementsgebied zijn anders is het al bij voorbaat niks. Accepteer nou maar gewoon dat het gewoon plat vermaak is en dat de humor gewoon vaak zat niet van hoogstaand niveau is. Mij boeit het niet, het is nog steeds een van de beste tv-programma's en ja dat zegt misschien ook wel IETS over het aanbod...
Ik vind de nieuwe opzet gewaagd, ze durven op hun bek te gaan en dat gaan ze soms ook, toch zie ik zeker toekomstperspectieven.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:12 schreef Kapmes het volgende:
Dit is weer een echte Kopspijkersdraad
Heel vele lui kraken het programma af (logisch om nu een mening te geven) en gaan volgende week weer kijken en weer hier klagen, daarna weer kijken en hier klagen, enz...
Inderdaad, het blijft toch wel de top van Nederlandse humorprogramma's. Zelfs die sketch in die parenclub (was dat een parodie op "Het Schaep met de Vijf Poten"?) vind ik 10x beter dan series als Bergen-Binnen of De Garagequote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]![]()
Ja, ach, de verwachtingen zijn gewoon te hoog. Je kon wel zien aankomen dat er niet al te positief op gereageerd zou worden. Ik zelf vond het wel aardig. Hoewel het misschien minder is geworden, blijft het toch 1 van de betere programma's die er nu op de buis zijn. Dan doen de andere programma's het wel erg slecht.
daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:26 schreef nozem het volgende:
Ach, als je verwachtingen maar hoog genoeg liggen dan valt alles tegen. Da's niet erg, da's menselijk
Peter speelt altijd de verloren onschuld, maar dat heeft zijn charme wel... Ik doel alleen meer op de hele presentatie... Duo-presentatie was een van de meest gehoorde verzoekjes, met name omdat dat in "zijn" voormalige show op Radio 2 WEL werkt (maar dat zijn meestal Marcel Verreck, Jan-Jaap van de Wal, Dolf Jansen en Felix Meurders, en die zijn veel sneller, bijdehanter en spelen on the fly op elkaar en gasten in)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Peter Heerschop die 'verbaasd' opkijkt naar de pispot: "Ow, kijk! Hij staat er al!"
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was geen hard onderwerp. Doe dan een liedje over Yassin ofzo. Hard scoort, dat zag je aan de reactie op 'allochtoon'.
Hij stelde ook vragen aan de heroinepoliticus.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond niet echt sprake van duo-presentatie hoor. Dat interviewtje van Heerschop met de WC-pot was het enige waar hij als "presentator" optrad.
Zeggikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond niet echt sprake van duo-presentatie hoor. Dat interviewtje van Heerschop met de WC-pot was het enige waar hij als "presentator" optrad.
Bekijk eens de topics van vorig seizoen. De roep om vernieuwing was destijds erg groot, dus ik weet niet of het deze keer dan wel zou werken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef cptmarco het volgende:
Ik hoop dat heer Spijkerman meelurkt op Fok! en het programma drastisch veranderd.
Ik mag toch wel blijven hopen......?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bekijk eens de topics van vorig seizoen. De roep om vernieuwing was destijds erg groot, dus ik weet niet of het deze keer dan wel zou werken.
WHAHAHA PARENCLUB HAHA SEX HAHAquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vond het erg leuk, op een onderwerp na... die parenclub. ik vond er helemaal niets aan. Dat mag er wel meteen weer uit
het was vanavond hoofdzakelijk goedkoop scoren met grappen over sex.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
WHAHAHA PARENCLUB HAHA SEX HAHA
![]()
Juist!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:11 schreef onanymous het volgende:
ze hadden beter iets totaal anders met die videofragmenten kunnen doen..
*zucht*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Willibrord en Bin Laden
Bos en Balkenende kopen een kroket bij de FEBO
Gerard Joling als krijgsgevange in Irak
Die goeie oude tijdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Juist!
Meer met die filmpjes en zo!
Dat was leuk!
Willibrord en Bin Laden
Bos en Balkenende kopen een kroket bij de FEBO
Gerard Joling als krijgsgevange in Irak
Hou het op Kopspijkers graag. Voor Idols hebben we een heel forum.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De meeste performances van idols zijn bagger, maar dat haar
Kusje Gorro. Wie ben je eigenlijk, ik kende je nog nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hou het op Kopspijkers graag. Voor Idols hebben we een heel forum.
Reacties verwijderd
Gorro is de man met 4 armen in Mortal Kombatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Kusje Gorro. Wie ben je eigenlijk, ik kende je nog niet![]()
![]()
Pas een half jaar mod hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Kusje Gorro. Wie ben je eigenlijk, ik kende je nog niet![]()
![]()
Offtopic, dit is Kopspijkers geen thread over mods.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:15 schreef Gorro het volgende:
[..]
Pas een half jaar mod hoorKom bijna nooit buiten FTR vandaar waarschijnlijk.
Oh kut, nu raak ik offtopic.
Ik vond Kopspijkers best aardig. Of het nieuwe concept beter of slechter was zal later moeten blijken. Een aantal dingen slaagden, andere niet (parenclub o.a.), maar het heeft wel potentieel in mijn ogen. Een keer wat anders vind ik wel een goede ontwikkeling.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:13 schreef bugeye het volgende:
[..]
Gorro is de man met 4 armen in Mortal Kombat
daar is al heel veel commentaar gegeven op de site van Kopspijkersquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:19 schreef CloudStrife het volgende:
En vonden jullie dat irritante bewegende voorwerp achter Jack ook zo irritant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |