Dank je...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Belsen! Wat een leuke vragen in het vorige deel! Bimmeliaans zou ik zeggen.
Na beter kijken lijkt deze meneer me inderdaad Japans of Chinees jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:36 schreef Doeke het volgende:
Warm![]()
quote:For we know how to spend the time
Who cares about the weather
We'll dance in the town till the sun goes down
And push our beds together
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:19 schreef bartrid het volgende:
doeke +2
Eerste gedeelte goed maar hoe heet de toetsenist!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:34 schreef bukgeit het volgende:
Keith Lowe
bukgeit + 4 - 2 = 2quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:44 schreef Doeke het volgende:
Twee vragen goed ---------> bukgeit + 4 of had je nog meer punten?
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:20 schreef belsen het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling:
Dit is een dubbel punten-topic (een tiende topic namelijk)...
Iedere vraag is dus twee punten waard.
Maar gelukkig zie ik dat de meesten van jullie die afspraak al kennen...
Ok uit het blote koppiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:07 schreef bukgeit het volgende:
Wie is ouder: Mick Jagger of Keith Richards? En hoeveel scheelt het ongeveer?
En verwijder je die andere even, anders is het geen tellen meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:07 schreef Doeke het volgende:
[..]
Ok bukgeit + 2
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:35 schreef Crook het volgende:
Brian May dus niet! hahaha
Nee maar hij komt wel net als Brian May uit Engelandquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:36 schreef Crook het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:37 schreef headfirsttohell het volgende:
Kerry King!
Nee sorry ik bedoel echt een gitarist en geen bassist en zoek het in de Progressieve hoek:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:37 schreef Crook het volgende:
Mark King?
Da's de gitarist van Slayer en toen ik het voor de laatste keer tsjekte kwam hij nog gewoon uit Amerika hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:37 schreef headfirsttohell het volgende:
Kerry King!
Gefeliciteerd Mark + 2quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef Mark het volgende:
Zus van Robert Fripp
Hmpf, ik zal maar door de schrijffouten heenkijken (sterfelijke koolquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:51 schreef Doeke het volgende:
This Mortal Coal - It all End in Tears
Zeg ik toch dat het een makkie isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:00 schreef Crook het volgende:
Makkie
Scott Walker
Ze zijn té makkelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:08 schreef Doeke het volgende:
Candyman van Clive Barker
Ik heb 'm opgezocht. Makkie is subjectief blijkt maar weer eensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:16 schreef Doeke het volgende:
Om in de film hoek te blijven en wederom een makkie![]()
OK en wat is de titel?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgezocht. Makkie is subjectief blijkt maar weer eens![]()
Uh nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:34 schreef Doeke het volgende:
[..]
OK en wat is de titel?
Berkery +2quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:41 schreef Berkery het volgende:
8
Ik zoek dusquote:Theonly existed for three years, and in that time they went through many a false start as well as some membership and directional changes -- but in the process, they helped bridge the gap between the pop-psychedelia of 1967 and the more ambitious (and, ultimately, pretentious) brand of music known variously as art rock or progressive rock. They never sold many records in their own time, until near the end of their history as a band, but they were among the 1960s groups that had some of the greatest influence on the music of the early '70s. In the beginning, they were just supposed to provide backup, à la
, for American-born soul singer P.P. Arnold, an ex-member of the Ikettes who producer/manager/music mogul Andrew Oldham believed he could make into the next Tina Turner.
Nee...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:54 schreef Gambolputty het volgende:
The Band?
Hier nog zo één..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik had er nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef belsen het volgende:
Stand staat er...
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:15 schreef Jimmy het volgende:
Gebabelfished ofzo neem ik aan? OF anders een behoorlijk dsylectische zanger.
Nr. 1-hit, 1989.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:29 schreef Jimmy het volgende:
Hint?
Hmmm.. had wel verwacht dat jij 'm meteen zou zien..quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:15 schreef ranja het volgende:
komt me wel bekend voor maar ik kom er niet op... met dat city enzo...
Met een wat latequote:Op woensdag 24 maart 2004 07:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Belfast Child - Simple Minds
Da's het enige juiste antwoord onkjoe +2quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:28 schreef onkjoe het volgende:
Neil Diamond?
Wil niet flauw zijn, maar ik dacht toch echt dat ik in de vorige ronde 2 punten gescoord had i.p.v. 1...., zo kom ik nooit aan de topquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef belsen het volgende:
Stand staat er...
nee.. die zou het onmiddelijk met drie handen aangrijpenquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Robbie Williams?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:07 schreef bartrid het volgende:
ik zou ook geen duet met haar willen zingen maar liever wat anders doen
Ehmm...beschuitje eten?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:07 schreef bartrid het volgende:
ik zou ook geen duet met haar willen zingen maar liever wat anders doen
bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ehmm...beschuitje eten?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:43 schreef againstthegrain het volgende:
Elvis Costello?
Totale gok...
haha na zijn escapades in de wc met die mannelijke undercover agent? Dacht het nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:49 schreef Jimmy het volgende:
George Michael?
Ik dacht een fotomodel...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:01 schreef ranja het volgende:
maar wie is zij dan?
klein deel uit het interview:quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:01 schreef ranja het volgende:
maar wie is zij dan?
Helena Christensen oid, die 'van' Chris Isaak?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:09 schreef ranja het volgende:
ja, maar vast wel een bekende naam dan
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:29 schreef belsen het volgende:
Michael Stipe...
Stond op teletekst.
Nou, bijvoorbeeld Dennis Leary in MTV unplugged. (ging eigenlijk over REM maar ja)quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:33 schreef belsen het volgende:
Wie zong er een nummer over Michael Stipe?
Nee dus...quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld Dennis Leary in MTV unplugged. (ging eigenlijk over REM maar ja)
Welke was dat?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:45 schreef belsen het volgende:
Ik vond je eerste usericon toch nog steeds het mooiste...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lenny Kravitz?
@Belsen; nu je online bent, kun je aub even laten weten dat je dit gelezen hebt. Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:42 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Wil niet flauw zijn, maar ik dacht toch echt dat ik in de vorige ronde 2 punten gescoord had i.p.v. 1...., zo kom ik nooit aan de top![]()
Pquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:33 schreef belsen het volgende:
Paradise Lostquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee dus...
Denk: Vanessa Paradis...
Ik vond je eerste usericon toch nog steeds het mooiste...
Natuurlijk!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
P
Met oa Gibby Haynes van the butthole surfers en Johnny Depp
Zeikerd!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:51 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
@Belsen; nu je online bent, kun je aub even laten weten dat je dit gelezen hebt. Bij voorbaat dank.
ik weet het, ik ben een zeikerd![]()
Deze niet...quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Welke was dat?
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:01 schreef belsen het volgende:
Zeikerd!
Ik zoek het na...
Is het punt wel toegekend. Stond het duidelijk in bold aangegeven, want de laatste tijd wordt het een beetje een zooitje met de punten toekennen. MAW: geef duidelijk aan wie een punt gekregen heeft (dus in bold) voor welke vraag (dus in een quote)...
Gevonden, fout geanalyseerd en om te corrigeren:quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:05 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Om je even te helpen, het ging volgens mij over deze vragen;
- Megalomaniac
- 10 songtitels over drugs
Artiest en nummer graagquote:Held to ransom, hell to pay
A revolution everyday
USSR, GDR, London, New York, Peking
It's the puppets, It's the puppets
Who pull the strings
Thxquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Gevonden, fout geanalyseerd en om te corrigeren:
MrWizzel +1
Seconds te laat.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:20 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Inderdaad....
Oh ja!quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:20 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Inderdaad....
Leuk om de tovenaar in je usericoon te zien. Dat waren nog eens tijden....quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:20 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Inderdaad....
Yes. Met zang van The Edgequote:Op woensdag 24 maart 2004 14:17 schreef bartrid het volgende:
u2 seconds.
fIREHOSE - For The Singer Of R.E.M.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:33 schreef belsen het volgende:
Dat moet wel Peter Steele zijn.. Type O Negative?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:09 schreef bartrid het volgende:
nee, newyorkse band die begonnen zijn met hardcore en nu gothic rock spelen. De zanger heeft nog eens in de playgirl gestaan.....
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:32 schreef Crook het volgende:
Dat moeten de rockers van Lizzie Borden zijn
Die bedoelde ik ook, het nummer van Flotsam and Jetsam over Lizzy Borden:quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:31 schreef Berkery het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van het nummer "She took an axe", maar ik heb geen idee van wie of hoe het gaat
Dan ben je óf een ouwe lul (net als ik) óf je hebt het opgezocht!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef BH-Guy het volgende:
mick pointer.yeah!
Makkie! The Bruisers! Oi Oi Oiquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef BH-Guy het volgende:
liefhebber.! ok:
Hoe heette de band waar de zanger van Dropkick Murphys(Al Barr) vroeger in zong?
Belsen +2 en nieuwe vraagquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef belsen het volgende:
Flip Kowlier?
ma baker - boney mquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Opa - Heideroosjes
Die hadden Oma's aan de top!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef Doeke het volgende:
Opa - K3![]()
Jimmy +2quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:28 schreef Jimmy het volgende:
Bruce Hornsby
Ja, ik bedacht me opeens de goede voornaam.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:33 schreef onkjoe het volgende:
handigerd![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Aerosmith?
Fijne muzikant.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:41 schreef belsen het volgende:
Jonathan Richman...
Wilde ik ook nog eens een vraag over stellen?
En australie is Oceanie, niet azie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:00 schreef BH-Guy het volgende:
en Azië - south australia(the Pogues)
maar voglens mij had Berkery ze al...
Europaquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef belsen het volgende:
Ook wel bekend van The Egyptian reggae...
Noem tien nummers met landen in de titel, twee per contignent...
Dus 2 uit:Europa Afrika Azië Amerika Oceanië
Ik geef het punt maar aan deze meneer...quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Europa
Nits - In the Dutch mountains
Scooter - Back in the UK
Afrika
Bangles - Walk like a egyptian
Bob Marley - Zimbabwe
Azie
Tori Amos - China
Billy Joel - Goodnight saigon
Amerika
Imca marina - Mexico
Bruce Springsteen - Born in the usa
Oceanie
Men at work - Down under
Manic street preachers - Australia
Die vraag werd ooit op TV in een filmquiz aan iemand gesteld die ik ken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:34 schreef Jimmy het volgende:
OK, makkelijke:
Wie zingt de liedjes in There's something about Mary?
Saigon is geen land maar een stadquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik geef het punt maar aan deze meneer...
Punten en vraag voor Big Shadow...
klopt, maar vond het wel mooi staan. Had ook guano apes kunnen neerzetten bv.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Saigon is geen land maar een stad
Neemt niet weg dat men naar je had moeten luisteren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:30 schreef Doc het volgende:
Die vraag werd ooit op TV in een filmquiz aan iemand gesteld die ik ken.
Ik riep heel hard tegen het beeldscherm: "MIchel, het is Jonathan Richman" maar het mocht niet baten.
Het feit dat e.e.a. ook al opgenomen was hielp ook al niet mee...
Ken uw getattoeerde bovenarmenquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eminem
Leuke poging..........quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:34 schreef bigshadow het volgende:
Ze hebben allen meerdere albums met de zelfde titel?
2x rancid, 2 x my generation. 2 of 3 x tubalair bells
-edit- de andere 2 zeggen me niks
Ze hebben gemeen dat geen van alle een nummer met de titel Tommy hebben, maar dat bedoel ik natuurlijk niet....quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tommy?
Zo simpel was 't nou!!! * TheSilentEnigma lepelt 2 puntjes bij modern gelul naar binnen.......quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:23 schreef ModernTalking het volgende:
Ze hadden allemaal een nummer getiteld Tatoo?
Dat was een gevleugeld kreet bij de platenmaatschappijen waar ze hun platen mochten laten horen ofzo, moesten ze steeds om 10 uur precies aanwezig zijn. Meen ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:30 schreef ModernTalking het volgende:
Kende alleen Mike Oldfield's nummer (niet bep. één van z'n muzikale hoogstandjes BTW)
Voor de rest deden de hints het 'em
Nieuwe vraag:
Hoe komen TEN SHARP aan hun naam?!
In de versie die ik gehoord heb ging het om de opnamestudio, maar de essentie is goedquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dat was een gevleugeld kreet bij de platenmaatschappijen waar ze hun platen mochten laten horen ofzo, moesten ze steeds om 10 uur precies aanwezig zijn. Meen ik
Gaat lekker zo, niet verwacht dat die zo snel beantwoord zou worden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:51 schreef ModernTalking het volgende:
Jean-Michel Jarre
eh, nee, soloact mag ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
moet ook nog eens een band zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:29 schreef ranja het volgende:
ehm... dit was niet helemaal wat ik bedoelde, in de tekst en/of titel is namelijk niks veranderd... voor zover ik weet.
Ik zal een voorbeeld geven:
Tiffany - I saw him standing there, orgineel Beatles - I saw her standing there.
Nou nog 9.
Dacht in eerste instantie dat je nummers als "A boy named Sue" en "He's a woman, she's a man" bedoeldequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:27 schreef ranja het volgende:
Noem 10 covers waarbij een geslachtswisseling heeft plaatsgevonden.... dus 'hem' is 'haar' geworden of 'Johnny' is ineens 'Janet' ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |