mjah de voedingsbodem organiseerd geen aanslagen, die voert ze enkel uit.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, je maakt de voedingsbodem juist sterker.
Ongeveer net zo onzinnig als dat je denkt dat het oppakken van Bin Laden een gevoelige tik voor de terroristen is. Er komen gewoon nieuwe voor in de plaats.
Ah, dus op deze manier zorg je ervoor dat ze zich nog beter gaan organiseren. En effectievere methodes gaan ontwikkelen. Aangezien die voedingsbodem toch blijft bestaan en groter wordt.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah de voedingsbodem organiseerd geen aanslagen, die voert ze enkel uit.
hoe meer hoge koppen je uitschakeld hoe minder georganiseerde aanslagen er plaats zullen vinden, ik zeg niet dat de aanslagen er minder van zullen worden, verre van dat zelfs maar zolang dit gewoon palestijnen zijn die als kip zonder kop met explosieven de straat op rennen zijn zullen er wel minder slachtoffers vallen
quote:KirmiziBeyaz - maandag 22 maart 2004 @ 16:52
Ik verwacht ten eerste dat ze zich terugtrekken uit bezet gebied.
Jaja...Dus als je een kakkerlakken plaag bestrijdt doe je al het werk voor niks want ze komen toch weer terug. Das onzin. Als je het goed aanpakt komen ze niet meer terug. Dat geldt hetzelfde voor terrorisme...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, dus op deze manier zorg je ervoor dat ze zich nog beter gaan organiseren. En effectievere methodes gaan ontwikkelen. Aangezien die voedingsbodem toch blijft bestaan en groter wordt.
Op de een of andere manier gaat deze logica een beetje langs me heen.
Organisatie elimineren, dan valt het niet meer mee voor ze om aanslagen te organiseren. Misschien gaan ze dan inzien dat terreur tot niets lijdt plus dat de ophitsers dan pleite zijn. Dan is er daar best wel wat mogelijk denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, dus op deze manier zorg je ervoor dat ze zich nog beter gaan organiseren. En effectievere methodes gaan ontwikkelen. Aangezien die voedingsbodem toch blijft bestaan en groter wordt.
zolang niemand ze kan leren hoe of wat worden ze er toch echt minder georganiseerd van in mijn ogenquote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uhm, niet om het een of het ander, maar terrorisme is niet meer uit te schakelen. Sorry dat ik je uit je droom heb gehaald.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:59 schreef Masker het volgende:
[..]
Jaja...Dus als je een kakkerlakken plaag bestrijdt doe je al het werk voor niks want ze komen toch weer terug. Das onzin. Als je het goed aanpakt komen ze niet meer terug. Dat geldt hetzelfde voor terrorisme...
verkrachting kun je ook niet voorkomen, betekend dit dat we het maar moeten legaliseren?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:00 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Uhm, niet om het een of het ander, maar terrorisme is niet meer uit te schakelen. Sorry dat ik je uit je droom heb gehaald.
Die organisatie is niet ontstaan om het hebben van een organisatie, maar om iets te doen aan een probleem waar de palestijnen mee kampen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Organisatie elimineren, dan valt het niet meer mee voor ze om aanslagen te organiseren. Misschien gaan ze dan inzien dat terreur tot niets lijdt plus dat de ophitsers dan pleite zijn. Dan is er daar best wel wat mogelijk denk ik.
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
verkrachting kun je ook niet voorkomen, betekend dit dat we het maar moeten legaliseren?
nee natuurlijk niet, wat je wel kunt doen is het proberen in te dammen, door terroristen het vuur aan de schenen te leggen.
Zolang de onvrede over de Israëlische overheersing niet weggenomen wordt en kinderen opgroeien met geweld zullen er altijd weer nieuwe terroristen opstaan. Of sta jij een complete genocide van alle palestijnen voor?quote:Op maandag 22 maart 2004 16:59 schreef Masker het volgende:
[..]
Jaja...Dus als je een kakkerlakken plaag bestrijdt doe je al het werk voor niks want ze komen toch weer terug. Das onzin. Als je het goed aanpakt komen ze niet meer terug. Dat geldt hetzelfde voor terrorisme...
Die organisatie is opgericht om de staat Israel van de kaart te vegen. Zo'n organisatie moet je aanpakken dus als Israel zijnde.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:04 schreef Flowce het volgende:
[..]
Die organisatie is niet ontstaan om het hebben van een organisatie, maar om iets te doen aan een probleem waar de palestijnen mee kampen.
Het wegnemen van de organisatie zal resulteren in een nieuwe organisatie met hoogstwaarschijnlijk dezelfde doelen en mogelijkheden.
Werk aan het echte probleem
dat was inhoudelijkquote:Op maandag 22 maart 2004 17:04 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Verkrachting, legalisering, vuur aan de schenen brengen. Uit welke topic kom jij man. Reageer eens inhoudelijk.
De staat Israël had zichzelf o.a. het doel gesteld de palestijnen uit de weg te ruimen c.q. te verdrijven. Dat zou dus de palestijnen hetzelfde recht geven?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die organisatie is opgericht om de staat Israel van de kaart te vegen. Zo'n organisatie moet je aanpakken dus als Israel zijnde.
Leuk allemaal, maar vergane glorie. Het doel van Sharon is niet om alle Palestijnen te verdrijven.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef Shaman het volgende:
[..]
De staat Israël had zichzelf o.a. het doel gesteld de palestijnen uit de weg te ruimen c.q. te verdrijven. Dat zou dus de palestijnen hetzelfde recht geven?
Enkele quotes die hiervan getuigen:
«
mjah wat denk je dat er gebeurt als Israelische militairen hem proberen te arresteren???quote:Op maandag 22 maart 2004 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Opruimslot.
--
Beetje opgeruimd, sommige vergelijkingen laten staan, andere weer niet.
Het moge duidelijk zijn dat terrorisme een onuitroeibaar kwaad is (net als kakkerlakken en verkrachting) dat het beste te bestrijden is door er continue bovenop te zitten, tenminste dit is wat CMT en Sp3c aandragen, vandaar de vergelijkingen.
Of het stelselmatig liquideren van terroristen door een land dat zich als rechtsstaat profileert handig is is een punt van discussie, als ze hem met een paar helicopters kunnen neerschieten kunnen ze ook met een paar helicopters hem arresteren volgens mij, en daar ben je veel meer bij gebaat.
Of het hardhandig, met militair geweld, bestrijden van terrorisme een goede keus is valt ook over te twisten, maar doe dat wel inhoudelijk en niet door elkaar af te zeiken.
Sharon wil graag met de palestijnen samenleven? Hoe komt het dan dat alles wat hij en zijn voorgangers aan beleid gevoerd hebben, precies het tegenovergestelde effect beoogt?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar vergane glorie. Het doel van Sharon is niet om alle Palestijnen te verdrijven.
omdat geen van die voorgangers bereid was om de staat Israel te ontmantelenquote:Op maandag 22 maart 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sharon wil graag met de palestijnen samenleven? Hoe komt het dan dat alles wat hij en zijn voorgangers aan beleid gevoerd hebben, precies het tegenovergestelde effect beoogt?
quote:Witnesses in Lebanon: Israeli aircraft launch attack in response to Hezbollah shelling; no reports of casualties
quote:Hezbollah fires anti-tank rockets, mortar shells on IDF outposts at Har Dov area of Lebanese border
Naast de 8 Palestijnen (incl. Yassin) die vanochtend zijn gedood zijn er al 5 andere Palestijnen gedood. Doe vinden het natuurlijk geil om op precies te zelfde dag martelaar te worden als hun leider.quote:Hezbollah leader Nasrallah: The Zionists will discover soon that they have committed a very big folly
Het loopt (weer eens) nog verder uit de hand....quote:Defense Minister Shaul Mofaz convened a meeting of security officials Monday to reassess the Israel Defense Forces' readiness in light of a possible escalation of violence following the targeted killing of Hamas spiritual leader Sheikh Ahmed Yassin.
Earlier, Mofaz said that Israel was preparing for a new wave of terror attacks.
"Everybody has to move, run and grab as many (Palestinian) hilltops as they can to enlarge the (Jewish) settlements because everything we take now will stay ours...Everything we don't grab will go to them."quote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar vergane glorie. Het doel van Sharon is niet om alle Palestijnen te verdrijven.
Tot op heden zijn de Palestijnen en hun verhaal slechts als excuus gebruikt door Al-Qaeda maar ze hebben zich nog niets gelegen laten liggen aan hen. Wij zien nog geen optreden van Bin Laden en consorten in Israel. Daaruit concludeer ik dat het AQ niets interesseert. Hun zaak en financiën zitten in Irak, Pakistan, Afghanistan, Egypte en Saudi Arabië.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
--knip--
Zoals al gezegd heeft Yassin er wel voor gezorgd dat het conflict nationaal bleef, je zal zien dat Hamas nu de handen ineen zal slaan met organisaties als Al-Qaeda en dat de tegenstellingen alleen maar scherp zullen worden....
OMG, wat een stupide vergelijkingquote:Op maandag 22 maart 2004 16:59 schreef Masker het volgende:
[..]
Precies en dan komen er 3 organisaties voor in de plaats.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die organisatie is opgericht om de staat Israel van de kaart te vegen. Zo'n organisatie moet je aanpakken dus als Israel zijnde.
en dan schiet je die ook alledrie kapot desnoods net zolang tot er geen palestijnen meer in de regio zijn en dan is het vredequote:Op maandag 22 maart 2004 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies en dan komen er 3 organisaties voor in de plaats.
Een glansrijke overwinning voor de onderdrukkingquote:Op maandag 22 maart 2004 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan schiet je die ook alledrie kapot desnoods net zolang tot er geen palestijnen meer in de regio zijn en dan is het vrede
Dus jij ziet genocide als oplossing voor het Israëlisch-Palestijns conflict ?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan schiet je die ook alledrie kapot desnoods net zolang tot er geen palestijnen meer in de regio zijn en dan is het vrede
nee dan lees je toch verkeerd.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:42 schreef Shaman het volgende:
[..]
Dus jij ziet genocide als oplossing voor het Israëlisch-Palestijns conflict ?
![]()
En zolang Israel een volk blijft onderdrukken zijn de Palestijnen nergens toe gemachtigd, neem ik aan?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:45 schreef sp3c het volgende:
Zolang de palestijnen organisaties oprichten voor de vernietiging van Israel dmv terreur of andere militaire middelen is Israel gemachtigd om die organisaties uit te schakelen.
nog zo 1 ... ik heb het niet over onderdrukking.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Een glansrijke overwinning voor de onderdrukking![]()
Dat toekomstige dictators er maar wat van kunnen leren.![]()
dat zeg ik niet, je moet me geen woorden in de mond duwenquote:Op maandag 22 maart 2004 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En zolang Israel een volk blijft onderdrukken zijn de Palestijnen nergens toe gemachtigd, neem ik aan?
Volgens mij mis je het punt dat Hamas niet zou bestaan zonder die onderdrukking. En ook het punt dat die onderdrukking wel blijft bestaan zonder Hamas.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog zo 1 ... ik heb het niet over onderdrukking.
Mutant01 zegt dat iedere keer als een organisatie als Hamas wordt uitgeschakeld er 3 nieuwe voor terug komen, dat zegt mij dus dat de Palestijnen aan de terreur blijven gaan tot ze vernietigd zijn ... nix onderdrukking dus.
anders zou het een glansrijke overwinning voor de onderdrukking zijn
De toekomstige leider van Hamas kan er nog wat van leren.
Hamas blijft bestaan zolang de staat Israel bestaat, onderdrukking of niet ... dat was meneer Yassin's motto ook, Israel moest vernietigd worden goedschiks of kwaadschiks.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt dat Hamas niet zou bestaan zonder die onderdrukking. En ook het punt dat die onderdrukking wel blijft bestaan zonder Hamas.
Tamelijk belangrijk puntje.
Ze hadden van het begin af aan die fanatiekelingen op een normale manier moeten aanpakken, individuele berechting, zonder een heel volk de dupe te laten worden van enkele terroristen. Nu hebben ze die haat alleen maar versterkt en het conflict laten escaleren door een belachelijk rigide en discriminerende maatschappij te creeren voor alle Palestijnen.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hamas blijft bestaan zolang de staat Israel bestaat, onderdrukking of niet ... dat was meneer Yassin's motto ook, Israel moest vernietigd worden goedschiks of kwaadschiks.
dus is het in het belang van Israel om Hamas te vernietigen en dat begint met de grote baas, en zijn opvolger mogen ze ook afschieten van mij
Ten eerste, dit is de eerste keer dat ik het zeg, ten tweede zegt dat niets over "de denkwijze van "DE palestijnen." Zodra je zo'n organisatie uitroeit, toon je hun gelijk aan. "Zie je Israel is het kwade, ze willen ons vermoorden". Met dit soort actie's van Israel wordt de stelling realistischer, en voila een voedingsbodem voor haat. Haat is een voedingsbodem voor terrorisme...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog zo 1 ... ik heb het niet over onderdrukking.
Mutant01 zegt dat iedere keer als een organisatie als Hamas wordt uitgeschakeld er 3 nieuwe voor terug komen, dat zegt mij dus dat de Palestijnen aan de terreur blijven gaan tot ze vernietigd zijn ... nix onderdrukking dus.
anders zou het een glansrijke overwinning voor de onderdrukking zijn
De toekomstige leider van Hamas kan er nog wat van leren.
Zo blijf je de kringloop in stand houden. Je kan er van uit gaan dat er de komende tijd heftige aanslagen plaatsvinden. Voor Sjeik Yassin is nu al een vervanger. Om dit op te lossen is praten de enige oplossing. Een hamas leider neerknallen ver - ergert alleen maar de situatie. ( overigens stond er in VN nog een interessant artikel over terrorisme en de angst daarom heen )quote:Op maandag 22 maart 2004 16:58 schreef N_I_ het volgende:
Mooi zo, weer een terrorist minder
Zoals iemand anders al aangaf. Je blijft die terroristen uitschakelen totdat er geen terroristen meer zijn. Als er nu al een vervanger is dan liquideert Israël hem toch ook? En als het tot een land-land conflict komt dan helpt Amerika Israël wel een handjequote:Op maandag 22 maart 2004 18:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Zo blijf je de kringloop in stand houden. Je kan er van uit gaan dat er de komende tijd heftige aanslagen plaatsvinden. Voor Sjeik Yassin is nu al een vervanger. Om dit op te lossen is praten de enige oplossing. Een hamas leider neerknallen ver - ergert alleen maar de situatie. ( overigens stond er in VN nog een interessant artikel over terrorisme en de angst daarom heen )
Die iemand heeft dus niet gelijk. Hoe meer mensen je uitroeit, hoe meer mensen zich zullen aansluiten uit haat tegen Israel/VS. Dat is vrijwel een feit. Zie ook de toenemende religieus extremisten ( jongeren die willen vechten voor de Islam ) in NL. Dat heeft overigens niet direct te maken met dit voorval, maar wel met het geheel. Er is nu éénmaal een Islam bashing begonnen sinds 11 sept.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:14 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al aangaf. Je blijft die terroristen uitschakelen totdat er geen terroristen meer zijn. Als er nu al een vervanger is dan liquideert Israël hem toch ook? En als het tot een land-land conflict komt dan helpt Amerika Israël wel een handje![]()
Alleen KOMT het niet meer tot een land tot land conflict. Het is een nieuw soort oorlog, waarbij Amerika praktisch niets heeft aan haar arsenaal.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:14 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al aangaf. Je blijft die terroristen uitschakelen totdat er geen terroristen meer zijn. Als er nu al een vervanger is dan liquideert Israël hem toch ook? En als het tot een land-land conflict komt dan helpt Amerika Israël wel een handje![]()
Aan de hand van het AIVD rapport kan je wel zeggen dat het een feit is ja.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is dus geen feit?
Vrijwel een feit staat bij mij nog altijd voor geen feit.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan de hand van het AIVD rapport kan je wel zeggen dat het een feit is ja.
Ik ben alles behalve een Islam-basher. Heb een paar islamitische vrienden, dus ik weet waarover ik praat. Dit staat trouwens los van Islam in mijn ogen. Als de heersende godsdienst christendom was dan waren het wel extremistische christenen. Stalin wist wel raad met dit soort mensen, hij verbande het hele tsjetsjeense (sp?) volk naar Siberië. Toen ze terugkeerden was de helft van alle Tsjetsjenen gensneuveld. Misschien was het een fout om ze terug te halenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Die iemand heeft dus niet gelijk. Hoe meer mensen je uitroeit, hoe meer mensen zich zullen aansluiten uit haat tegen Israel/VS. Dat is vrijwel een feit. Zie ook de toenemende religieus extremisten ( jongeren die willen vechten voor de Islam ) in NL. Dat heeft overigens niet direct te maken met dit voorval, maar wel met het geheel. Er is nu éénmaal een Islam bashing begonnen sinds 11 sept.
Is dit oogkleppen tactiek ofzo? Er is emperisch onderzoek naar geweest en daar zijn ook heel wat feiten naar voren gekomen. Hij heeft een goed punt, dat je gaat zitten mierenneuken op een woord vind ik onnodig.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vrijwel een feit staat bij mij nog altijd voor geen feit.
ja maar als je het letterlijk neemt (wat je tenslotte moet doen met geschreven textquote:Op maandag 22 maart 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dit oogkleppen tactiek ofzo? Er is emperisch onderzoek naar geweest en daar zijn ook heel wat feiten naar voren gekomen. Hij heeft een goed punt, dat je gaat zitten mierenneuken op een woord vind ik onnodig.
Hij deed wat sharon nog steeds doet SIM-PELquote:Op maandag 22 maart 2004 18:44 schreef J_CDA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de liquidatie van een gore terrorist die vele honderden zo niet duizenden BURGERS de dood ingejaagd heeft af kan keuren?
Joh heeft Sharon duizenden burgers de dood ingejaagd? Je doet je gebruikersnaam wel eer aan.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij deed wat sharon nog steeds doet SIM-PEL
Een valide argument als je het ook zou toepassen op de Palestijnse aanslagen die de Israëli's steeds verder radicaliseren.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Die iemand heeft dus niet gelijk. Hoe meer mensen je uitroeit, hoe meer mensen zich zullen aansluiten uit haat tegen Israel/VS. Dat is vrijwel een feit.
Wat een CDA opmerking....totaal geen politiek inzichtquote:Op maandag 22 maart 2004 18:44 schreef J_CDA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de liquidatie van een gore terrorist die vele honderden zo niet duizenden BURGERS de dood ingejaagd heeft af kan keuren?
Ja, verlaat dit topic nu! Kom terug met enige kennis van zaken.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:47 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Joh heeft Sharon duizenden burgers de dood ingejaagd? Je doet je gebruikersnaam wel eer aan.
anders kijk je in het vervolg ff het nieuws ofzoquote:Op maandag 22 maart 2004 18:47 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Joh heeft Sharon duizenden burgers de dood ingejaagd? Je doet je gebruikersnaam wel eer aan.
Mij ontgaat de link met het CDA. Vertel...quote:Op maandag 22 maart 2004 18:48 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Wat een CDA opmerking....totaal geen politiek inzicht
Je nickname?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:52 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Mij ontgaat de link met het CDA. Vertel...
Er zijn wel internationale regels, maar die worden al jaren door Israël genegeerd. DIt is geen uitzondering. En de VS doet al jaren niks, en de EU dus ook niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:03 schreef el.grec0 het volgende:
Misschien een raar vraagje maar zijn er geen internationale regels waar israel zich ook moet aanhouden. Of gaat het tegenwoordig allemaal onder de naam van nationale veiligheid? Kortom preventief doden? Kan me best voorstellen dat de aanslagen uiteindelijk zich verder uitbreid met name richting europa. Neem bijvoorbeeld het kontkussen van nederland bij de vs en israel.
Slechte vergelijkingquote:Op maandag 22 maart 2004 19:08 schreef Caesu het volgende:
als er in Antwerpen een gek woonde die 100den Nederlanders doodt in bussen / winkelcentra denk ik dat Nederland ook wel een raketje bij hem inparkeert als het de kans krijgt.
slechte vergelijking natuurlijk - maar je kan zo iemand niet z'n gang laten gaan.
ik verbaas me er over dat ze het niet veel eerder hebben gedaan.
Geil hequote:Op maandag 22 maart 2004 19:28 schreef BB-King het volgende:
RIP die vent had wel een leuk stemmetje.
Indien je je door eventuele aanslagen zou laten chanteren tot verkondiging van andere gedachten dan je hebt moet je de kreet kontkussen in je betoog maar vlot vervangen om consequent te blijven.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:03 schreef el.grec0 het volgende:
Misschien een raar vraagje maar zijn er geen internationale regels waar israel zich ook moet aanhouden. Of gaat het tegenwoordig allemaal onder de naam van nationale veiligheid? Kortom preventief doden? Kan me best voorstellen dat de aanslagen uiteindelijk zich verder uitbreid met name richting europa. Neem bijvoorbeeld het kontkussen van nederland bij de vs en israel.
Wellicht bedoelde hij dat beiden er blijk van gaven in het openbare leven dat ze ze niet meer allemaal helder op een rijtje hadden staan...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
B&W nu.
Woordvoerder van de Palestijnse Autoriteit die het overlijden van Juliana in één adem noemt met het geval Sjeik Yassin. Namelijk beide als symbool van verzet.
Heel goedkoop![]()
![]()
.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:40 schreef Boosoog het volgende:
Het ware beter geweest om een Joodse staat te creëren in bijvoorbeeld de staat Nevada: daar is ruimte te over, en bovendien hadden ze dan geen regering hoeven vormen omdat zij in de amerikaanse politiek toch al oververtegenwoordigd zijn.
Das achteraf gelul waar we nu niks aan hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:40 schreef Boosoog het volgende:
Het ware beter geweest om een Joodse staat te creëren in bijvoorbeeld de staat Nevada: daar is ruimte te over, en bovendien hadden ze dan geen regering hoeven vormen omdat zij in de amerikaanse politiek toch al oververtegenwoordigd zijn.
Ze weten hoe de dankbaarheid van de Palestijnen jegens hun gastheren zich in Jordanië en Libanon vertaalde.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Das achteraf gelul waar we nu niks aan hebben.
Waarom wil geen enkele Arabische staat een paar miljoen Palestijnen opnemen. Kijk naar b.v. Saoedi Arabie. Een onwijs groot land met maar 25 miljoen inwoners.
Je zou ook de vraag kunnen stellen waarom de Vs niet bereid zijn om een paar miljoen Israëlies op te nemen; per slot van rekening heeft het leeuwendeel van hun broeders dáár domicilie gekoxen.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele Arabische staat een paar miljoen Palestijnen opnemen. Kijk naar b.v. Saoedi Arabie. Een onwijs groot land met maar 25 miljoen inwoners.
Omdat ze daar niet thuishoren....zoals de Israëlieten niet thuishoren in Palestina. En Saudi-arabië is niet echt prettig om te wonen.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
In Den Haag doen ze niet aan executies....quote:Op maandag 22 maart 2004 19:56 schreef Youssef het volgende:
Ongelovelijk, dit is je reinste terrorisme. Die gasten daar in Israel moeten zo snel mogelijk geexecuteerd worden door het hooggerechtshof in Den Haag.Zo een respectabele oude man.
![]()
is er ook een condoleance register voor sjeik Yassin op de gemeentehuizen?quote:Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
B&W nu.
Woordvoerder van de Palestijnse Autoriteit die het overlijden van Juliana in één adem noemt met het geval Sjeik Yassin. Namelijk beide als symbool van verzet.
Heel goedkoop![]()
![]()
.
Zit vol met onlogische verbanden en conclusies....klinkt als een verhaaltje uit één van die heilige boeken. Oorspronkelijk komt het joodse volk uit het huidige Irak. Dat lijkt me nu de oplossing! Alle Israëlieten terug naar Irak!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Als je is wat dieper op de materie ingaat zie je dat de joden 2000 jaar geleden al aanspraak maakte op dat stuk land... terwijl de islamieten pas 600 jaar later op kwamen draven..... dus laat dat gezeur van 1947 (doelend op een post hierboven over israel in Nevada)
De antwoorden liggen in de geschiedenis. Er zijn veel verbanden tussen de geschiedenis van Israël en de Palestijnse gebieden en die van de Westerse wereld (Europa en de Verenigde Staten). Die geschiedenis gaat over macht, bezit en godsdienst. Er is de geschiedenis van heel lang geleden (2000 jaar) en die van iets dichterbij (zo'n 100 jaar geleden). 2000 jaar geleden ontstond in Israël en de Palestijnse gebieden het christendom. De stichter, Jezus van Nazareth, leefde er tussen de joden (die er al heel lang leefden) en werd in Jeruzalem veroordeeld en gekruisigd. De steden uit die oude geschiedenis (Bethlehem, Jeruzalem,...) bestaan vandaag nog en worden door veel gelovigen, zowel christenen als joden, als heilig beschouwd. Ook door de islamieten (moslims). Hun godsdienst ontstond zo'n 600 jaar later
Ik lig ook eerder wakker van een levende Sharon dan een dode rolstoelganger....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:06 schreef BillyBeflap het volgende:
kill all terrorists!! Dat is mijn mening. Of het echt verstandig is van Israel betwijfel ik omdat 'de hel' nu echt zal losbarsten. Maar om die kut-opa zal ik niet wakker liggen....
Het paradijs was in het tweestromenland van de eufraat en de tigris, Irak inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2004 20:11 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Zit vol met onlogische verbanden en conclusies....klinkt als een verhaaltje uit één van die heilige boeken. Oorspronkelijk komt het joodse volk uit het huidige Irak. Dat lijkt me nu de oplossing! Alle Israëlieten terug naar Irak!
correctie: het waren flares van de IDF.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:13 schreef Caesu het volgende:
er is trouwens zojuist een auto ontploft in Jeruzalem
Maar ze gooien niet zomaar die flares naar buiten. Vliegen er raketten rond?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef Caesu het volgende:
[..]
correctie: het waren flares van de IDF.
Jericho is zelfs al bijna 10.000 jaar oud. In ongeveer 7.000 voor Christus hadden ze al stadmuren. Eén van de eerste steden ter wereld.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:15 schreef Boosoog het volgende:
Palestina heeft een geschiedenis van meer dan 5000 jaar. Megiddo, Jeruzalem en Jericho bestonden reeds als stad twee duizend jaar vóór Christus.
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar ze gooien niet zomaar die flares naar buiten. Vliegen er raketten rond?
haaretzquote:Explosion heard in Jerusalem neighborhood of Gilo was caused by flares fired by IDF; circumstances unclear
Ow, ik dacht aan flares waarmee helicopters hittezoekende raketten om de tuin leiden.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
[..]
haaretz
Voorbereidingen voor aan aanslag duren meestal 2 tot 4 dagen.
Aanslagen kunnen ze zeker verwachten en reactie daar weer op. and so on etc. etc.
daar heeft hij toch een goed puntquote:Yasser Arafat aides: PA chairman fears he`s next on Israel`s hit list
Maar volgens jou is dat dus allemaal onzinquote:Op maandag 22 maart 2004 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
SHeik Yassin is nu op Netwerk! (nl1) Het interview geeft wel heel goed aan waarom hij zo populair is, hij heeft een prachtige rethoriek en groot charisma... En als je naar hem luistert betovert hij als het ware met met mooie woorden en symboliekj je gedachten, ik kan me heel goed indenken waarom zoveel mensen met hem weglopen.
Wat een flauwekul, die man heeft altijd moeten vechten voor zijn vrijheid. Zijn daden bestonden alleen maar uit zelf verdediging.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
dat er enkele palestijnen zijn die huilen om de dood van iemand die ze 77 maagden voorspelde kan ik me voorstellen. dat er verder nog een aantal mensen in deze wereld is die deze terrorist een leven gunde verbaasd me, al is het het bekende handjevol. maar goed, de wonderen en de geschiedkundige nonsens die ik hier voorbij zie komen zijn de wereld nog niet uit. gelukkig maar anders werd het saai zonder al die josties.
mooi zo die loopt toch alleen maar in de wegquote:Op maandag 22 maart 2004 20:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar heeft hij toch een goed punt![]()
juistem...i rest my case.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, die man heeft altijd moeten vechten voor zijn vrijheid. Zijn daden bestonden alleen maar uit zelf verdediging.
Tsja ; wie begon er over geschiedkundige nonsens?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik concentreer me liever op de tijd nadat de palestijnen door vrijwel alle arabische buurlanden zijn afgeslacht als beesten. ik heb het liever over de tijd van de goedgekeurde afspraken en de tijd dat de eerste keer oorlog tegen de staat israel is gevoerd. toen begon dit decennia lang durend conflict. reactie op boosoog.
wat maakt het nou uit dat hij je kan 'betoveren', het gaat om de inhoud.. als je je laat inpalmen door een poltitiek/geestelijk leider doordat hij je zo goed kan inpakken dan is dat triest!!!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
SHeik Yassin is nu op Netwerk! (nl1) Het interview geeft wel heel goed aan waarom hij zo populair is, hij heeft een prachtige rethoriek en groot charisma... En als je naar hem luistert betovert hij als het ware met met mooie woorden en symboliekj je gedachten, ik kan me heel goed indenken waarom zoveel mensen met hem weglopen.
ik weet het niet, want ik lees geen torah. maar volgens mij is het eeuwenoud en staat daar niet zo gek veel in over de periode na 1948...kan het mishebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:53 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Tsja ; wie begon er over geschiedkundige nonsens?
Alsof de geschiedenis van het palestijnse volk niet meetelt, en die van Israël anno 1948 wel?
Dat jij en ik zich van verschillende literatuur bedienen wil nog niet zeggen dat jij de juiste leest.
Als je je gegevens uit een sprookjesboek als de Thora haalt , nah ja.
lolquote:Op maandag 22 maart 2004 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hamas op google: [afbeelding]
daar parkeer ik mijn harde raket ook wel even in .quote:Op maandag 22 maart 2004 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hamas op google: [afbeelding]
een brandpuntquote:Op maandag 22 maart 2004 20:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar heeft hij toch een goed punt![]()
In de bijbel staat ook niets over de naoorlogse periode in nederland.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet het niet, want ik lees geen torah. maar volgens mij is het eeuwenoud en staat daar niet zo gek veel in over de periode na 1948...kan het mishebben.
ik heb geen zin om appels met peren te vergelijken. sorry zoek maar een andere gesprekspartner.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:08 schreef Boosoog het volgende:
[..]
In de bijbel staat ook niets over de naoorlogse periode in nederland.
Verschil is dat de Duitsers na een 5 jarige bezetting wèl verdwenen zijn.
dat zal wel veel voorkomen de komende dagen.quote:Mofaz tells security officers to bolster security around Israeli embassies abroad, public figures in the country
Minister Henegbi: Now Yassin and other Hamas leaders understand that we will help them become martyrs
Firebomb thrown at Jewish house in Jewish-Arab neighborhood of Abu Tor in Jerusalem; no injuries
18-year-old boy stabbed in Haifa, says attacker was Arab man
Hamas en Al-Qaida werken dus samen, of deden ze dat toch al?quote:Islamist website says Al-Qaida vows revenge on U.S. over Israel`s assassination of Hamas leader Ahmed Yassin
zouden ze nu een resolutie steunen tegen Israël. denk het niet, als de Palestijnse acties niet veroordeeld worden, wordt een resolutie door de VS niet gesteund.quote:White House spokesman Scott McClellan: We are deeply troubled by this morning`s actions in Gaza
Demonisering van palestijnen. Wellicht onbedoeld, maar toch... Zowel onder joden als palestijnen leven mensen die voor rede vatbaar zijn Wat zou er moeten gebeuren om deze mensen het heft in handen te laten krijgen?quote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef deedeetee het volgende:
Het zal de komende tijd niet prettig toeven zijn in Israel ! En of het nou een ècht een goed idee was om die sjeik een koekje van eigen deeg te geven......
De hel was nat. allang geleden losgebarsten in Israel maar nu gaan we vast nog veel meer ellende zien. Volgens mij zijn die palestijnen veel beter in moorden als de israeli's , ze hebben er tenslotte veel langer ervaring in en deinzen nergens voor terug.
Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van moord, daar komt meestal een hoop narigheid van.
Al-Qaeda staat achter Hamas, ver achter Hamas... Dergelijke steunbetuigingen leveren in de alledaagse praktijk niets op, dat hebben de palestijnen sinds 1967 al wel ondervonden.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:17 schreef Caesu het volgende:
Hamas en Al-Qaida werken dus samen, of deden ze dat toch al?
zouden ze nu een resolutie steunen tegen Israël. denk het niet, als de Palestijnse acties niet veroordeeld worden, wordt een resolutie door de VS niet gesteund.
gezien de enorme joodse lobby in het congrs zal dat ook wel nooit gebeuren.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Al-Qaeda staat achter Hamas, ver achter Hamas... Dergelijke steunbetuigingen leveren in de alledaagse praktijk niets op, dat hebben de palestijnen sinds 1967 al wel ondervonden.
Ik verwacht inderdaad niet dat de VS een resolutie tegen Israel steunt. Dat hebben ze nog nooit gedaan.
Die bewoners van Jericho waren Palestijnen, of zoiets?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:33 schreef NorthernStar het volgende:
Als ze op grond van 'wij waren er eerder' gaan claimen hebben de Joden geen enkel recht. En verder hebben ze alleen de thora, waarvan er nauwelijks iets op feiten berust.
het lijkt of de leiders daar alleen maar beslissingen nemen om de boel verder te escaleren.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
mooi zo die loopt toch alleen maar in de wegbrengt hij tenminste wat schade aan het israelische arsenaal
Een raket kost al snel wat duiten en de waarde van Arafat zal dan maximaal zijn
. Kan Hamas eindelijk de macht grijpen en een echt beleid neerzetten
![]()
ja ok maar als men (ik ook) denk aan hamas denk ik aan Yassin...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat ook niet om mij! :-) ik ben ook niet door hem betoverd, maar ik zeg alleen maar dat zn charisma me in dit interview opvalt. Yassin was in ieder geval een stuk meer gematigd dan de nieuwe nr 1. van Hamas Rantissi
[afbeelding]
Ja, leg eens uit hoe ze dat in vredesnaam hadden moeten doen ? Het is natuurlijk moeilijk om nog na te denken wanneer je hebt gelezen dat ze oververtegenwoordigd zijn in de politiek.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:42 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
![]()
Wehe jij trapt in die propaganda van anti-semieten.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:49 schreef Shaman het volgende:
Onderstaande quote van Sharon getuigd dat hij VS steun voor een resolutie ook niet erg waarschijnlijk acht:
"I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it."
Ariel Sharon to Shimon Peres, October 3rd, 2001, as reported on Kol Yisrael radio.
En als ze straks Bin Laden dood maken, is dat volgens jou dan ook terrorisme? Ik zie het verschil namelijk niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:56 schreef Youssef het volgende:
Ongelovelijk, dit is je reinste terrorisme.
Of in Irak, de meest trouwe helpers van Saddam.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:46 schreef sjun het volgende:
[..]
Ze weten hoe de dankbaarheid van de Palestijnen jegens hun gastheren zich in Jordanië en Libanon vertaalde.
Tsja als je vóo'r Israël bent , ben je ook 200% voor en keur je hun barbarisme goed , laat je El Al vliegtuigen met verdachte lading ongecontroleerd via Schiphol doorstarten, eet je hun bloedsinaasappels, ontken je alle feiten die Israëls ware aard tonenquote:Op maandag 22 maart 2004 22:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wehe jij trapt in die propaganda van anti-semieten.
Die uitspraak heeft nooit plaatsgevonden en is alleen op vage sites te vinden zonder een werkelijke vermelding naar een respectabele bron die men kan checken.![]()
uit jaloezie of uit onmacht?quote:Op maandag 22 maart 2004 22:57 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Tsja als je vóo'r Israël bent , ben je ook 200% voor en keur je hun barbarisme goed , laat je El Al vliegtuigen met verdachte lading ongecontroleerd via Schiphol doorstarten, eet je hun bloedsinaasappels, ontken je alle feiten die Israëls ware aard tonen
Verleen je ze allerlei privileges voor im-export.
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar mag ik eerst ff kotsen ?
Uit afschuw.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
uit jaloezie of uit onmacht?
Of je plaatst een reactie op een bericht zonder dat de reactie betrekking heeft op het originele bericht.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:57 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Tsja als je vóo'r Israël bent , ben je ook 200% voor en keur je hun barbarisme goed , laat je El Al vliegtuigen met verdachte lading ongecontroleerd via Schiphol doorstarten, eet je hun bloedsinaasappels, ontken je alle feiten die Israëls ware aard tonen
Verleen je ze allerlei privileges voor im-export.
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar mag ik eerst ff kotsen ?
Rol die klootzak in varkensvet die vuile teringlijer.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:54 schreef MLorena het volgende:
goed voor m!!!!!!!! alleen een wiel van zn rolstoel over hahahaha
je gebeden zijn verhoord.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Rol die klootzak in varkensvet die vuile teringlijer.
@Sjeik Yassin:
[afbeelding]
Tot nu toe wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je gebeden zijn verhoord.
"Die now and curse invaign" -- The Nagzûlquote:Op maandag 22 maart 2004 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je gebeden zijn verhoord.
Erwin wolff Rommelquote:Op maandag 22 maart 2004 23:08 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Eeens kijken hoe het er aan het einde van de week voorstaat met het humeur van Herr Wolff.
zo zijn er nog een paar miljard. een gedeelte denkt ook: flikker maar lekker op in die kut zandbak.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Boosoog het volgende:
Volgens David Hammelburg, zojuist bij B en v D niet.
Die vindt dat misdadigers als Sharon niet moeten worden berecht.
Net zoiets van: des te meer criminelen we oppakken des te meer sympathie er is om crimineel gedrag te gaan vertonenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Die iemand heeft dus niet gelijk. Hoe meer mensen je uitroeit, hoe meer mensen zich zullen aansluiten uit haat tegen Israel/VS. Dat is vrijwel een feit. Zie ook de toenemende religieus extremisten ( jongeren die willen vechten voor de Islam ) in NL. Dat heeft overigens niet direct te maken met dit voorval, maar wel met het geheel. Er is nu éénmaal een Islam bashing begonnen sinds 11 sept.
Toch voel me een stuk minder misselijk bij gerichte acties (zoals vandaag tegen Yassin) dan bij een zelfmoordenaar die bewust een bus of café vol onschuldige mensen opblaast. Bin Laden of Al Qaida is voor mij het ultieme wrede en slechte, dus nee, ik vind Sharon niet net zo slecht. Wel dom en naief en óók laakbaar.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:14 schreef Chillmeister het volgende:
wat vinden jullie?
Ik vind dat Sharon net zo slecht is als elke terrorist. Ik vergelijk hem dan ook met mensen als Stalin, Saddam en Osama. Nou was Yassin net zo slecht daar niet van. Maar ik vind dat Sharon gewoon in Den Haag moet terecht staan in het internationale gerechtshof
Wat nou links gedachtengoed?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:26 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Net zoiets van: des te meer criminelen we oppakken des te meer sympathie er is om crimineel gedrag te gaan vertonenheerlijk dat linkse gedachtengoed
Maak een stralende zandbak met een atoombomquote:Op maandag 22 maart 2004 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zijn er nog een paar miljard. een gedeelte denkt ook: flikker maar lekker op in die kut zandbak.
Zullen we ons samen aanmelden bij het rekruterings bureau bij de israëlische ambasade?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:31 schreef MLorena het volgende:
yassin is een klootzak maar sharon is een joodse klootzak en dat is dan toch wel wat beter ...hehehe ik begrijp de reactie van de palestijnen maar sta 1000% achter mn familie who are living in israel....
Dus?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:32 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Wat nou links gedachtengoed?
is er een duidelijk bewijs dat de terreur minder wordt nu ze het hard aanpakken? Hell no.
dan ben ik tot mijn conclusie gekomen dat hammelburg dom isquote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Boosoog het volgende:
Die vindt dat misdadigers als Sharon niet moeten worden berecht.
ja doenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zullen we ons samen aanmelden bij het rekruterings bureau bij de israëlische ambasade?
oorlog
![]()
Hij heet David , hè ?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:44 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dan ben ik tot mijn conclusie gekomen dat hammelburg dom is
Er is sinds de bouw van het veiligheidshek rond Gaza nooit een zelfmoordterrorist uit dat gebied gekomen, tot deze week. De frequentie van het aantal aanslagen in Israël is ook dalende, dus kennelijk heeft het effect.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:32 schreef Jimmy het volgende:
Wat nou links gedachtengoed?
is er een duidelijk bewijs dat de terreur minder wordt nu ze het hard aanpakken? Hell no.
Nee dat land en de steden waren al oeroud voordat er nog maar sprake was van joden of de huidige palestijnen. Die kwamen allemaal veel later.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die bewoners van Jericho waren Palestijnen, of zoiets?
Haal mijn boze ogen weg. Dat is niet bedoelt voor kleine kinderen. Gebruik liever mijn fotoboekquote:
Post ze maar als ze verwijderd worden merken we het vanzelf welquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:12 schreef Darklight het volgende:
Damn ik heb foto's gezien van Yassin, ziet er niet echt smakelijk uit, weet niet of ik een link zal plaatsen
Vooruit dan maar, het is al laat(op de link naar beneden scrollen)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post ze maar als ze verwijderd worden merken we het vanzelf wel
Ja, dus kunnen de Joden toch nog steeds zeggen dat ze er eerder waren? Wat mij overigens helemaal niet boeit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
Nee dat land en de steden waren al oeroud voordat er nog maar sprake was van joden of de huidige palestijnen. Die kwamen allemaal veel later.
Toen ik even snel wat hersenen zag, vond ik het wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het is al laat(op de link naar beneden scrollen)
[]
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
[-]
http://www.vampier.net/blog/index.phpquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post ze maar als ze verwijderd worden merken we het vanzelf wel
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
[-]
Holy crap!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:15 schreef Darklight het volgende:
[-]
Ja, van mij mogen ze het zeggen. Veel waarde zal het echter niet hebben. Boeit mij verder ook niet, het was een reactie op iemand die dacht dat het land oorspronkelijk joods was.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dus kunnen de Joden toch nog steeds zeggen dat ze er eerder waren? Wat mij overigens helemaal niet boeit.
Hij had nog best wat, zo te zien, vraag je je af waar ie ze voor gebruikte.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:18 schreef Monidique het volgende:
Toen ik even snel wat hersenen zag, vond ik het wel weer genoeg.
Wat wil je als een menigte de stukken van het lijk af komt scheuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Een echt mooi lijk was het niet, dan zag Pim er beter uit.![]()
Tja... ook niet echt netjes van die Pallestijnen neequote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:39 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Wat wil je als een menigte de stukken van het lijk af komt scheuren.
Ja, kom jij nog eens met een stukje progaganda uit 1982 dat niets hiermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:47 schreef Boosoog het volgende:
SHARON'S NAZI-LIKE STATEMENTS
“The Dirty Work of Zionism is not Yet Finished”
“You can call me anything you like. Call me a monster or a murderer... Better I live Judeo-Nazi than a dead saint... Even if you prove to me that the present war in Lebanon is a dirty immoral war, I don't care... We shall start another war, kill and destroy more and more, until they will have had enough... Let them tremble, let them call us a mad state. Let them understand that we are a wild country, dangerous to our surroundings, not normal, that we might go crazy if one of our children is murdered, just one! If anyone even raises his hand against us we'll take away half his land and burn the other half, including the oil. We might use nuclear arms... Even today I am willing to volunteer to do the dirty work for Israel, to kill as many Arabs as necessary, to deport them, to expel and burn them, to have everyone hate us.... And I don't mind if after the job is done you put me in front of a Nuremberg Trial and then jail me for life. Hang me if you want, as a war criminal... What you don't understand is that the dirty work of Zionism is not finished yet, far from it.” Ariel Sharon, “Davar” on Dec. 17, 1982.
These are the shocking statements of the butcher and mass murderer Sharon made almost 20 years ago. Not surprising at the way he is massacring Palestinian Muslim and violating the basic human rights of people who have become refugees on the land that rightfully belongs to them!!!
toen had men een stok nodig om de yankees mee te slaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:14 schreef CeeJee het volgende:
Wat is er overigens gebeurd met het moslim-taboe op het tonen van foto's van doden ? Toen de familie Hussein uit Irak het loodje legden was het zo'n enorme fout van de Amerikanen dat ze de lijken toonden omdat ze daarmee de moslims krenkten. Nu kunnen we in de hersenpulp van Sheik Yassin kijken en hoor je er niemand over.
Ach, als je wil blijven posten kun je je er beter aan houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:19 schreef Viktor_R het volgende:
[..]
vooral netjes in de pas blijven lopen en niet afwijken wat de regeltjes die je zijn opgelegd. Je bent in elk geval een brave jongen.
Hoezo? Heb jij inside info??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
Beste mensen .. wat hier gebeurd is verschikkelijk .. iedereen veroordeeld de aanslagen .. behalve wie je zalt het al raden de usa .. naja maak nix uit .. dat wisten we al .. maarja nu de gevolgen .. er zullen aanslagen worden gepleegd overal in de wereld .. ook in nederland .. dit is een grote fout die ze hebben gemaakt .. ze zullen er hoe dan ook voor boeten
Lesje dramatiek gehad op school?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
Beste mensen .. wat hier gebeurd is verschikkelijk .. iedereen veroordeeld de aanslagen .. behalve wie je zalt het al raden de usa .. naja maak nix uit .. dat wisten we al .. maarja nu de gevolgen .. er zullen aanslagen worden gepleegd overal in de wereld .. ook in nederland .. dit is een grote fout die ze hebben gemaakt .. ze zullen er hoe dan ook voor boeten
De meeste Hammas leden zullen niet eens weten waar Nederland ligt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
er zullen aanslagen worden gepleegd overal in de wereld .. ook in nederland ..
Dat was Bernard Hammelburgquote:Op maandag 22 maart 2004 23:17 schreef Boosoog het volgende:
quote:Hamas leader surfaced only to worship
By Amos Harel and Aluf Benn Haaretz Correspondents
Hamas leader Ahmed Yassin knew very well that Israel was out to get him. As recently
as last week there were the detailed warnings issued by the security cabinet, as well as last September’s failed attempt on his life. The leaks last week specifically named him as a target for assassination and the sheikh indeed lowered his profile somewhat, reducing his public appearances.
He went underground, but there was one thing he found it difficult not to do as an Orthodox Muslim: attend morning prayers at the mosque in the Sabra neighborhood of
Gaza, about 250 meters away from his home. He appeared for prayers, and was killed as he came out.
Senior officers who were in on the secret of the plan to kill him told Haaretz yesterday that the defense establishment has long had much information about Yassin’s
movements, including his routine attendance at morning prayers, and the idea of
striking him there came up last summer.
The sheikh believed that the fact he chose one of three different routes to the mosque and home gave him immunity from attack. Close intelligence surveillance by the IDF and Shin Bet, relying on no fewer than 15 observation mechanisms (as opposed
to only three during an attempt) on his life three years ago) – enabled the successful
strike yesterday morning.
Since last Saturday, Yassin had been closely monitored by Israeli intelligence. Early
yesterday morning, when information came in that he planned to be at the morning
prayers, the decision to act was taken.
Late summer, a rare agreement between Chief of Staff Moshe Ya’alon and Shin Bet
chief Avi Dichter was reached on a new way to strike at Hamas. The security services would target the leadership for assassination instead of only the “ticking bombs . ”
Ismail Abu Shanab was killed, Mahmoud al-Zahar was wounded, and Yassin and a number of other Hamas leaders escaped a separate attempt. Since then, the assassination attempts have been focused on military leaders in the organization.
Last Monday, upon his return from the U.S. following the Ashdod attack, Defense
Minister Shaul Mofaz convened the security establishment, which agreed to recommend to the political echelon that the assassinations resume, starting with Yassin. At the same time, a series of nighttime raids in Gaza were also approved, under the code name “Serialized Story.”
The proposal for the assassination was approved last Tuesday in the security cabinet. Its two main proponents were Mofaz and Prime Minister Ariel Sharon, with the prime minister wanting to make sure the ministers shared responsibility for the decision. According to a senior government source, the ministers were told of Yassin’s direct responsibility for sending suicide bombers, and special emphasis was made of his approval for a suicide bombing by a woman with children at Erez junction, killing four Israelis earlier this year.
There was a little dispute between security chiefs. Shin Bet security service chief Avi
Dichter had reservations about the proposed assassination – though only about the
method chosen, apparently preferring an attack that would take out more leaders than
Yassin. The other security experts – Chief of Staff Moshe Ya’alon, Director of Military
Intelligence Major General Aharon Ze’evi, and National Security chief Giora Eiland
(who first raised the idea of an assassination campaign against Hamas leaders in late
December 2002, when he was head of planning for the General Staff), sided with the plan proposed by Mofaz and Sharon.
Likud ministers and National Union minister Avigdor Lieberman favored the army
plan. Shinui ministers Avraham Poraz and Yosef Lapid opposed it. Poraz explained yesterday that he believed the assassination of Yassin would lead to an escalation, would not eliminate Hamas, and only increase motivation for revenge.
Throughout the following days, the operation was approved a number of times but
then canceled out of concern that innocents would be hurt. On Sunday, ministers noticed Mofaz get up from his seat, go around the table, and hand Sharon a note. Sharon nodded, Mofaz wrote “approved” on the note - and in retrospect, that became the green light for yesterday morning’s operation.
Sharon went home to his Negev estate, where he followed the operation by phone.
Military sources said yesterday that as far as the army is concerned, the Serialized
Story continues. In other words, more assassinations of other senior officials in
Hamas can be expected.
Dan zal het wel een glasbak worden (verhit zand) en komt vanzelf de gedachte aan recycling om de hoek kijkenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maak een stralende zandbak met een atoombom![]()
![]()
![]()
![]()
Er zullen loze voorspellingen worden gedaan door zelfbenoemde profeten. Er zal angst worden gekweekt. Overal in de wereld... ook in Nederland. Goedgelovigen maken de denkfout dat een profetie pas na beproeving haar waarde bewijst.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
De VS hebben de aanslag al veroordeeld. Ze hebben sterke banden met Israël. De Amerikaanse Senaat bestaat voor een groot deel uit Joden. Mede daarom hebben ze veel belang bij stabiliteit in de regio en doen ze hun best om te bemiddelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
Alleen op ground zeroquote:Op dinsdag 23 maart 2004 05:10 schreef sjun het volgende:
[..]
Dan zal het wel een glasbak worden (verhit zand) en komt vanzelf de gedachte aan recycling om de hoek kijken
Goede manier om Israel te laten boeten door iets in Nederland op te blazen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Gtr28 het volgende:
er zullen aanslagen worden gepleegd overal in de wereld .. ook in nederland .. dit is een grote fout die ze hebben gemaakt .. ze zullen er hoe dan ook voor boeten
Denk je dat als ze 'm netjes zouden hebben gearresteerd en 'm een eerlijk proces hadden gegeven, de Palestijnen minder verontwaardigd zouden zijn en dit geen voedingsbodem was geweest voor verder terrorisme?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Zo blijf je de kringloop in stand houden. Je kan er van uit gaan dat er de komende tijd heftige aanslagen plaatsvinden. Voor Sjeik Yassin is nu al een vervanger. Om dit op te lossen is praten de enige oplossing. Een hamas leider neerknallen ver - ergert alleen maar de situatie. ( overigens stond er in VN nog een interessant artikel over terrorisme en de angst daarom heen )
Inderdaad. .quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:07 schreef Kwark het volgende:
[..]
Denk je dat als ze 'm netjes zouden hebben gearresteerd en 'm een eerlijk proces hadden gegeven, de Palestijnen minder verontwaardigd zouden zijn en dit geen voedingsbodem was geweest voor verder terrorisme?
haaretzquote:IDF intelligence chief Ze`evi says there won`t be a significant increase in terror attacks following Yassin killing
ja, alsof ik het wil maar het is een feit want nederland helpt de usa .. check spanje maarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goede manier om Israel te laten boeten door iets in Nederland op te blazen.
Omdat Nederland net als Spanje Amerika steunt, zal het doden van Yassin door Israël de Hamas-leden motiveren Israël terug te slaan door Nederland aan te vallen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef Gtr28 het volgende:
[..]
ja, alsof ik het wil maar het is een feit want nederland helpt de usa .. check spanje maar
Tja, om dit te begrijpen moet je waarschijnlijk net zo'n kromme gedachtengang hebben als die theedoekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat Nederland net als Spanje Amerika steunt, zal het doden van Yassin door Israël de Hamas-leden motiveren Israël terug te slaan door Nederland aan te vallen?
Geef mij even tijd dit te verwerken.
En als ze goed konden discussieëren ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:24 schreef sp3c het volgende:
hey als die figuren logisch na konden denken was het allang vrede daar
Nee, wat een uitstekende gelegenheid dit was om met zijn allen wraak te zweren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:23 schreef Chillmeister het volgende:
als je moest voostellen gisteren dat er 200.000 mensen naar de begrafenis gingen zie je maar hoe erg de palestijnen dit vinden. kan mij alleen voorstellen dat er 2x zo veel of niet meer aanslagen gepleegd zullen worden.
Prima, mij zul je niet horen. Laat ze maar al hun geld investeren in een hittezoeker die Sharon uitschakelt en wat bezuinigen op zelfmoordgordels.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Wat zouden de mensen die deze moord goedkeuren, ervan vinden als Sharon een raket op zijn hoofd krijgt? Hij heeft tenslotte ook nogal wat bloed aan zijn handen.
Ja, omdat ze anders toch geen flikker te doen hebben. Ga wat nuttigs doen, net als Israel doet en niet altijd lopen te janken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:23 schreef Chillmeister het volgende:
als je moest voostellen gisteren dat er 200.000 mensen naar de begrafenis gingen zie je maar hoe erg de palestijnen dit vinden. kan mij alleen voorstellen dat er 2x zo veel of niet meer aanslagen gepleegd zullen worden.
Amerika zitten natuurlijk veel rijke joden die veel geld geven aan de republiekle partij en veel macht en invloed hebben.
Echt waar? Ik ben er niet zo voor als politieke en geestelijke leiders worden vermoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:48 schreef sp3c het volgende:
hey als ze hem weten te raken dan mogen ze van mij, zou ik geen problemen mee hebben
Niet alleen daar maar buiten die regio waren er zat mensen op de been alleen dat is niet in het nieuws geweest hier in Nederland. En ik denk dat het tijd word om die aanslagen ook buiten Israel te voeren. Er zijn zat mensen die bereid zijn en het is het recht op zelf verdediging zoals Bush zei .quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:23 schreef Chillmeister het volgende:
Amerika zitten natuurlijk veel rijke joden die veel geld geven aan de republiekle partij en veel macht en invloed hebben.
Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten als oorlogsmisdadigers en andere seriemoordenaars het loodje leggen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben er niet zo voor als politieke en geestelijke leiders worden vermoord.
Ik ook niet, tenzij je daarmee het leven van veel onschuldige burgers op het spel zet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Kwark het volgende:
[..]
Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten als oorlogsmisdadigers en andere seriemoordenaars het loodje leggen, eigenlijk.
Fucking freakquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet alleen daar maar buiten die regio waren er zat mensen op de been alleen dat is niet in het nieuws geweest hier in Nederland. En ik denk dat het tijd word om die aanslagen ook buiten Israel te voeren. Er zijn zat mensen die bereid zijn en het is het recht op zelf verdediging zoals Bush zei .
Nee ik ook niet, maar het is wat anders als een regering opdracht geeft zo iemand te vermoorden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:55 schreef Kwark het volgende:
[..]
Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten als oorlogsmisdadigers en andere seriemoordenaars het loodje leggen, eigenlijk.
Hehehe U don't like it?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef RealLife het volgende:
[..]
Fucking freak. En nou gauw opdonderen met die taal en die kutkop van je icon staat me ook niet aan.
Nee dat is het niet. En hoewel ik me grotendeels kan vinden in de achtergronden van je stelling maak je het er niet makkelijker op met dit soort opruiende teksten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hehehe U don't like it?Het zal me om het even zijn als ze hier de Israelische ambassade een knalfeest geven. Het is hun goed recht of vind je van niet?
Ik hoop dat jij daar dan net voor langs loopt en 'collateral damage' wordtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zal me om het even zijn als ze hier de Israelische ambassade een knalfeest geven. Het is hun goed recht of vind je van niet?
killed or captured ... maakt mij geen verschilquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben er niet zo voor als politieke en geestelijke leiders worden vermoord.
Als het je goed recht is op zelfverdediging is om Politieke tegenstanders te liquideren dan is het ook hun goed recht om hetzelfde te doen met de politieke figuren van de tegenstander overal ter wereld.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. En hoewel ik me grotendeels kan vinden in de achtergronden van je stelling maak je het er niet makkelijker op met dit soort opruiende teksten.
Heel even dacht ik dat het Saruman wasquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef RealLife het volgende:
Fucking freak. En nou gauw opdonderen met die taal en die kutkop van je icon staat me ook niet aan.
Dat doe je ook als je ze laat leven, daar zijn het immers seriemoordenaars etc. voor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:57 schreef Posdnous het volgende:
Ik ook niet, tenzij je daarmee het leven van veel onschuldige burgers op het spel zet.
Dat heet oorlog. En wie zou er anders opdracht toe moeten geven? Ik hou het geweldsmonopolie liever bij de overheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het is wat anders als een regering opdracht geeft zo iemand te vermoorden.
wat wordt je aangevallen dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet alleen daar maar buiten die regio waren er zat mensen op de been alleen dat is niet in het nieuws geweest hier in Nederland. En ik denk dat het tijd word om die aanslagen ook buiten Israel te voeren. Er zijn zat mensen die bereid zijn en het is het recht op zelf verdediging zoals Bush zei .
Hamas staat op de lijst van terreurorganisaties, de Israëlische regering niet. En er is maar één goede terrorist, en dat is een dode terrorist.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als het je goed recht is op zelfverdediging is om Politieke tegenstanders te liquideren dan is het ook hun goed recht om hetzelfde te doen met de politieke figuren van de tegenstander overal ter wereld.
mjah feitelijk is het hetzelfde als jachtvliegtuigen en strax gevechtshelikopters boven Afghanistan te laten patrouilleren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het is wat anders als een regering opdracht geeft zo iemand te vermoorden.
Hamas welquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat wordt je aangevallen dan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:10 schreef Kwark het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat het Saruman was
Alleen vergeet men die vervelende wraakacties waar weer wat onschuldige schoolkinderen aan dood zullen gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Tikorev het volgende:
En er is maar één goede terrorist, en dat is een dode terrorist.![]()
nou niet bepaald, hij werd afgeschoten met raketten net of het 1 of andere Palestijnse terrorist is, doen ze bij al die figuren en hij is geen uitzondering.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef JohnDope het volgende:
Jesus, wat een mooie dood is Yassin gestorven
Wat een status heeft die kerel opgebouwd zeg ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op die kerel dat ze hem gewoon een paar raketten hebben weggeschoten.
Ik weet dat Yassin een hekel aan mensen als ik heeft, maar als hij op de tv kwam dan ging ik er altijd voor zitten, ik vond het zo`n duistere man om te zien, een melaatse kreupele en blinde gek in een rolstoel die een zooitje leeghoofden manipuleert (onder het mom van: we doen het allemaal voor de grote satan) en vervolgens wordt weggeschoten met raketten of het `1 of andere gevaarlijke ninja terminator is.
1 woord heb ik er voor: PRACHTIG!!
Nou als ze mijn ooit ook een keer moeten hebben dan wil ik ook met raketten weggeschoten worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet bepaald, hij werd afgeschoten met raketten net of het 1 of andere Palestijnse terrorist is, doen ze bij al die figuren en hij is geen uitzondering.
een kreupel paard verlos je ook uit zijn leiden
Welke ook weer terreuracties zijn uitgevoerd door terroristen die daar dus ook voor verantwoordelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Alleen vergeet men die vervelende wraakacties waar weer wat onschuldige schoolkinderen aan dood zullen gaan.
Lekker belangrijk wie erop staat of niet . Ik heb hier ook een lijst voor je daar staat Israel opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hamas staat op de lijst van terreurorganisaties, de Israëlische regering niet. En er is maar één goede terrorist, en dat is een dode terrorist.![]()
Vertegenwoordig jij een land met een Israëlische ambassade op haar grondgebiedquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wie erop staat of niet . Ik heb hier ook een lijst voor je daar staat Israel op
Nee maar daarom hoef ik me ook niks van die lijst aan te trekkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Vertegenwoordig jij een land met een Israëlische ambassade op haar grondgebied
Take your Weapons...Choose your destiny...It's time for skinny shaving...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef JohnDope het volgende:
WIJJJJJ GAAAAANNNN OPPPPPPP BAARDAAPJACHTTTTTTTTTTTT
(gewapend met scheerschuim en scheermes)
Ja als het hier in nederland los gaat door een bomaanslag of wat dan ook, dan ben ik ook los en dan zal ik iedereen opfokken om ook los te gaan!!!
het einde is zoek
Doe maar niet want dan kom je op die terroristen lijst van Tikorevquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat als er hier een aanslag gaat komen door een volk wat ons land is binnen gedrongen/ aan het overnemen is, dan word ik de Sjeik JohnDope van de Hollanders ala Yassin
Dan wens ik je veel sucsex...Mag je wel eerst beginnen die zak van je kop er af te halen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat als er hier een aanslag gaat komen door een volk wat ons land is binnen gedrongen/ aan het overnemen is, dan word ik de Sjeik JohnDope van de Hollanders ala Yassin
Hier wordt het ook tijd voor wat actie in israel kan het, dus hier kan het ook!
E.V.E
We gaan gewoon bij de uitgang van moskees staan en iedere baardaap die als een terrorist overkomt die pakken we aan ze baard, trekken die mafkees een steeg in en gaan hem ondervragen over het terrorisme, we scheren ze baard er af en laten hem in ze nakie door de stad lopen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:24 schreef Masker het volgende:
[..]
Take your Weapons...Choose your destiny...It's time for skinny shaving...![]()
Ik denk dat ik daar dan graag een uitzondering voor zal makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doe maar niet want dan kom je op die terroristen lijst van Tikorev![]()
Spelbreker ,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar dan graag een uitzondering voor zal maken
Als dingen moeten gebeuren, dan moeten die dingen gebeuren, wat ook de consequenties van het geheel mogen wezen. gewoon niet denken, gewoon gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Spelbreker ,
Waarom maak je voor hem een uitzondering?
Om jou dwars te zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom maak je voor hem een uitzondering?
ja ik sprak hem net in de kantine ... hij was nogal geagiteerd vanwege het feit dat de bosche bollekes op waren maar verder istie in zijn nopjes, heeft gister in zijn eentje een hele pretzel opgegeten zonder te stikken!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand George W. Bush al gezien trouwens?
Ik gok dat je uit je nek lultquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik sprak hem net in de kantine ... hij was nogal geagiteerd vanwege het feit dat de bosche bollekes op waren maar verder istie in zijn nopjes, heeft gister in zijn eentje een hele pretzel opgegeten zonder te stikken!
Nee dat is het niet. Het is niet je goed recht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als het je goed recht is op zelfverdediging is om Politieke tegenstanders te liquideren dan is het ook hun goed recht om hetzelfde te doen met de politieke figuren van de tegenstander overal ter wereld.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik gok dat je uit je nek lult
Inderdaad, opblazen die knesset.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Leiders van terroristische bewegingen uitschakelen. Een goede zaak.
Nou laat het in godsnaam ook snel overslaan naar Nederland want ik heb ook wel zin aan een lokaal oorlogje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
En Sp3c? Wat zei ik gister? Over dat het over zou slaan op andere landen?
En de overige miljoenen die op andere plekken aan het demonstreren warenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:59 schreef Frutsel het volgende:
mooie foto in de telegraaf over de begrafenis van Yassin en die gewapende terroristen/brigades. Lopen met kalashnikovs, pistolen en raketwerpers mee in de stoet...
Laat die F16's effe terugkomen... 100 vliegen in 1 klap...
Het enige verschil tussen vrijheidsstrijders of terroristen tegenwoordig is of de VS achter hun standpunt staat of niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:34 schreef Stiffie het volgende:
ik hou niet zo van luitjes die "in de naam van", andere mensen doodmaken.
Inderdaad, zal wel niet lang op zich laten wachten hoor. Ondertussen ben ik bezig met het nemen van schietlessen btw.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou laat het in godsnaam ook snel overslaan naar Nederland want ik heb ook wel zin aan een lokaal oorlogje.
We lusten jullie soort rouw, en we gaan dan ook alvast preventief baardapen ruimen zodat ze zeker weten niet aan de terrorisme gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zal wel niet lang op zich laten wachten hoor. Ondertussen ben ik bezig met het nemen van schietlessen btw.
mooi voor ze...ze liepen aardig in kolonne, dus een goed geplaatst "vliegend tapijtje" zou wonderen doen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de overige miljoenen die op andere plekken aan het demonstreren waren![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen vrijheidsstrijders of terroristen tegenwoordig is of de VS achter hun standpunt staat of niet.
Het erge is dat er serieus steeds meer mensen zijn die helaas niet bij machte zijn enige structuur in hun denkpatroon aan te brengen en derhalve de intelligentie missen om oorzaak-gevolg relaties te kunnen begrijpen, dat zij zich gemakshalve neerleggen bij dit soort standpunten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We lusten jullie soort rouw, en we gaan dan ook alvast preventief baardapen ruimen zodat ze zeker weten niet aan de terrorisme gaan.
Zij zijn eng, maar wij zijn enger
Inderdaad Frutsel, jij bent ook al overal klaar voor aan je signature te zien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mooi voor ze...ze liepen aardig in kolonne, dus een goed geplaatst "vliegend tapijtje" zou wonderen doen...
Nou ik ben wel blij dat veel mensen dit standpunt hebben ingenomen, ik ben zeker niet tegen alle moslims, maar baardapen en terroristen hoofden die ik wel eens door de stad zie lopen die mannen in hun jurken, die moeten gewoon uitkijken.Dus als er aanslagen komen dan ga ik preventief baardapen ruimen, voorkomen is tenslotte beter dan genezen, dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het erge is dat er serieus steeds meer mensen zijn die helaas niet bij machte zijn enige structuur in hun denkpatroon aan te brengen en derhalve de intelligentie missen om oorzaak-gevolg relaties te kunnen begrijpen, dat zij zich gemakshalve neerleggen bij dit soort standpunten.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Inderdaad Frutsel, jij bent ook al overal klaar voor aan je signature te zien?
weet ik niet meer?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
En Sp3c? Wat zei ik gister? Over dat het over zou slaan op andere landen?
selectie op uiterlijkheden ... hoe zieligquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat veel mensen dit standpunt hebben ingenomen, ik ben zeker niet tegen alle moslims, maar baardapen en terroristen hoofden die ik wel eens door de stad zie lopen die mannen in hun jurken, die moeten gewoon uitkijken.Dus als er aanslagen komen dan ga ik preventief baardapen ruimen, voorkomen is tenslotte beter dan genezen, dus.
Kijk ik maak nog een selectie, maarja er zijn inderdaad ook mensen die iedere krullebol als terrorist zien, ik probeer dat soort dingen goed te praten indien mogelijk, maar als het niet lukt dan trek ik ook me handen er vanaf en zoeken de desbetreffende partijen het maar uit.
Als je maar van Sinterklaas afblijftquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
.Dus als er aanslagen komen dan ga ik preventief baardapen ruimen, voorkomen is tenslotte beter dan genezen, dus.
Ik hou niet zo van luitjes die "in de naam van" denken het alleenrecht te hebben op een land en daar een exclusieve religieuze staat vestigenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:34 schreef Stiffie het volgende:
ik hou niet zo van luitjes die "in de naam van", andere mensen doodmaken.
Het verschil wordt gemaakt door het doel dat je als strijdende partij voor ogen hebt. Of het doden van strijders of het doden van zoveel mogelijk onschuldige burgers. Daar heeft Amerika bijzonder weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen vrijheidsstrijders of terroristen tegenwoordig is of de VS achter hun standpunt staat of niet.
Nou die gasten als yassin zie ik dagelijks door de stad lopen, grote baarden, vage jurken, etc, en dat is een terrorist in mijn ogen en als hij het niet is, dan is hij wel voor het besnijden van vrouwen, dan is dat al een goede reden om hem te straffen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
selectie op uiterlijkheden ... hoe zielig
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat veel mensen dit standpunt hebben ingenomen, ik ben zeker niet tegen alle moslims, maar baardapen en terroristen hoofden die ik wel eens door de stad zie lopen die mannen in hun jurken, die moeten gewoon uitkijken.Dus als er aanslagen komen dan ga ik preventief baardapen ruimen, voorkomen is tenslotte beter dan genezen, dus.
Kijk ik maak nog een selectie, maarja er zijn inderdaad ook mensen die iedere krullebol als terrorist zien, ik probeer dat soort dingen goed te praten indien mogelijk, maar als het niet lukt dan trek ik ook me handen er vanaf en zoeken de desbetreffende partijen het maar uit.
Ik blijf erbij ik bedoel dus gewoon die gasten met grote baarden en jurken, van die ghamala ghamala-gasten, die lijken op Yassin.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
:'(
Wat ben jij nou voor snotaap om je uit te laten over mensen die je helemaal niet kent en op basis van vooroordelen hele groepen mensen te discrimineren. Ventjes zals jij moeten ze eens heel snel naar inburgeringscursussen sturen, zodat ze wat respect in hun donder krijgen.
Dat heeft niks met het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen te maken. IRA en ETA plegen over het algemeen aanslagen op militairen of hoogwaardigheidsbekleders maar worden wel degelijk als terroristen betiteld.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Het verschil wordt gemaakt door het doel dat je als strijdende partij voor ogen hebt. Of het doden van strijders of het doden van zoveel mogelijk onschuldige burgers. Daar heeft Amerika bijzonder weinig mee te maken.
Hamas heeft overduidelijk het doel om zoveel mogelijk Israëlische burgers te doden. Israël heeft overduidelijk niet het doel om zoveel mogelijk Palestijnse burgers te doden want anders hadden die allang niet meer bestaan.
Ik had het niet over oorlog. Maar de woede is duidelijk overgeslagen naar andere landen. Beelden uit Cairo gezien? Of uit Libanon? Of uit Syrie? Of uit Irak? Laat de Nederlandse teevee niet zien, maar je schrikt van de hoeveelheid mensen die (understatement) nogal boos zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet meer?
is er weer oorlog dan?
tja, ik zie dat jij ook aardig gebrainwashed bent, je hebt je overhemdje zeker al gestreken?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou die gasten als yassin zie ik dagelijks door de stad lopen, grote baarden, vage jurken, etc, en dat is een terrorist in mijn ogen en als hij het niet is, dan is hij wel voor het besnijden van vrouwen, dan is dat al een goede reden om hem te straffen.
Wat hebben baarden en 'jurken' met fundamentalisme te maken als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ik bedoel dus gewoon die gasten met grote baarden en jurken, van die ghamala ghamala-gasten, die lijken op Yassin.
Als er een aanslag hier komt dan ga ik op dit soorft figuren wraak nemen.
Ik ben dus tegen fundamentalisten en NIET tegen moslims in het algemeen.
Hier is gerechtigheid, hier is afstraffing
hier is....
JohnDope
Bijna alle oudere moslims hebben een baard en dragen een jurkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ik bedoel dus gewoon die gasten met grote baarden en jurken, van die ghamala ghamala-gasten, die lijken op Yassin.
Als er een aanslag hier komt dan ga ik op dit soorft figuren wraak nemen.
Ik ben dus tegen fundamentalisten en NIET tegen moslims in het algemeen.
Hier is gerechtigheid, hier is afstraffing
hier is....
JohnDope
Noord-Ierland en Baskenland zijn ook niet door de VN erkende bezette gebieden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen te maken. IRA en ETA plegen over het algemeen aanslagen op militairen of hoogwaardigheidsbekleders maar worden wel degelijk als terroristen betiteld.
Het zijn op zich niet bepaald de gangbare modevormen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:22 schreef Posdnous het volgende:
Wat hebben baarden en 'jurken' met fundamentalisme te maken als ik vragen mag?
Door niemand ben ik gebrainwashed, maar ik vind mensen zo ASOCIAAL als ze hier in nederland op die brave nederlanders een aanslag ga plegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:22 schreef Re het volgende:
[..]
tja, ik zie dat jij ook aardig gebrainwashed bent, je hebt je overhemdje zeker al gestreken?
Klopt. Dat fundamentalisten het dragen ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zijn op zich niet bepaald de gangbare modevormen.
Oh man hoe stom! Het besnijden van vrouwen komt niet voor in de Islam zelf (das A), het komt alleen voor in midden Afrika onder allerlei stammen (das B) het is een eeuwen-oud gebruik/traditie (das C)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou die gasten als yassin zie ik dagelijks door de stad lopen, grote baarden, vage jurken, etc, en dat is een terrorist in mijn ogen en als hij het niet is, dan is hij wel voor het besnijden van vrouwen, dan is dat al een goede reden om hem te straffen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben netzoals die gasten van Hamas:
Nee een persoon met een hanekam heeft nou ik niet de meest gangbare modevorm, zal wel een terrorist zijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zijn op zich niet bepaald de gangbare modevormen.
kan ff geen tv kijken momenteel maar heb ik gezegd dat dit niet zo zou zijn dan???quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het niet over oorlog. Maar de woede is duidelijk overgeslagen naar andere landen. Beelden uit Cairo gezien? Of uit Libanon? Of uit Syrie? Of uit Irak? Laat de Nederlandse teevee niet zien, maar je schrikt van de hoeveelheid mensen die (understatement) nogal boos zijn.
zit niet te prietpraten, die fundamentalisten besnijden wel vrouwen, komt niet alleen in afrika voor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh man hoe stom! Het besnijden van vrouwen komt niet voor in de Islam zelf (das A), het komt alleen voor in midden Afrika onder allerlei stammen (das B) het is een eeuwen-oud gebruik/traditie (das C)
De veroordelingen waren dit keer erg fel, vooral vanuit Egypte. Bovendien vindt ik het niet al te snugger dat jij "de Joden" erbij haalt. Want diegene die protesteerde hadden het vooral op Sharon en zionisten gemunt. (allerlei liederen over Sharon)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan ff geen tv kijken momenteel maar heb ik gezegd dat dit niet zo zou zijn dan???
die figuren zijn altijd boos op Israel, schop ze vanachter tegen de schenen en ze denken dat de joden het hebben gedaan, de regeringen lopen echter niet zo bizar hard van stapel (mjah veroordelingen maar daar blijft het ook bij) en dat heb ik volgens mij gezegd
Weet je, je bent nog dommer dan dom. Fundamentalisten besnijden geen vrouwen sukkel, je moet sprookjes niet verwarren met de realiteit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zit niet te prietpraten, die fundamentalisten besnijden wel vrouwen, komt niet alleen in afrika voor.
ok ok wat jij wilt, 1 ding wat wel is, dat jullie heilige Profeet Mohammed maar een ranzige pedofiel is, die eigenlijk door ze volk gelynched hoorde te worden, vanaf dit moment is het allemaal fout gegaan in jullie cultuur.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je, je bent nog dommer dan dom. Fundamentalisten besnijden geen vrouwen sukkel, je moet sprookjes niet verwarren met de realiteit.![]()
Zal wel een punker zijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Nee een persoon met een hanekam heeft nou ik niet de meest gangbare modevorm, zal wel een terrorist zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |