abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17880552
quote:
Report: Hamas leader Yassin killed in IAF strike in Gaza City
By The Associated Press

GAZA CITY - Israel Airforce helicopters fired missiles at Hamas leader Sheikh Ahmed Yassin's car as it left his house for a mosque at daybreak Monday, residents said, and mosque loudspeakers said he was killed.
Ambulances raced to the scene, and mosques in the area amplified the sound of Quranic verses, as announcements were made calling Yassin a "martyr," meaning he had been killed. Gunfire was heard in the Sabra neighborhood where Yassin lives

Israel has been carrying out an offensive in the Gaza Strip against Hamas militants since a double suicide bombing attack in the port of Ashdod on March 14. The attack, which killed 10 Israelis, was carried out by two Palestinians who infiltrated into Israel from Gaza.
Haaretz.

Dit is echt enorm bizar.

Nu worden ze echt gek die terroristen!

meer over Yassin

[Achtergrond] Wie was Sheikh Ahmed Yassin

[ Bericht 4% gewijzigd door Dagonet op 22-03-2004 07:57:00 (linkje toegevoegd) ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 22 maart 2004 @ 04:48:44 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_17880554
Damn, volgens mij niet echt slim van Israel, dit zal zeker een enorme reactie teweeg brengen..
pi_17880557
Het is een enorme terrorist maar dit zet echt de boel in vuur en vlam.

Ik dacht al Sharon trek zich niet zomaar terug uit Gaza, daar gaat hij eerst nog even een flinke daad stellen.

Waarschiijnlijk breekt er nu een orgie van geweld uit dat die terugtrekking uit Gaza ook niet meer wordt uitgevoerd (voorlopig).
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17880559
quote:
Op maandag 22 maart 2004 04:46 schreef Caesu het volgende:

[..]
(...)
Nu worden ze echt gek die terroristen!
Ze gaan hem wreken, bedoel je zeker

Is ie toch nog martelaar op z'n ouwe dag, dan wordt je toch verklaard?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 22 maart 2004 @ 04:53:58 #5
19840 Libris
Live from Singapore
pi_17880561
CNN meldt nog niets trouwens

-edit-
Nu wel: NEWS ALERT Hamas spiritual leader Sheikh Ahmed Yassin killed in apparent Israeli attack on his car, Palestinian sources tell CNN.
pi_17880563
quote:
Op maandag 22 maart 2004 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ze gaan hem wreken, bedoel je zeker

Is ie toch nog martelaar op z'n ouwe dag, dan wordt je toch verklaard?
ja en 77 maagden.
ik denk dat er nog geen maagd te vinden is die boven op hem wil zitten voor een miljoen.

maar dit gaan ze zeker wreken. echt niet slim volgens mij. misschien wel op de lange duur. maar ze staan de springen op zich op te blazen in tel aviv / jeruzalem

de dood van yassin wreken - dat willen ze allemaal wel doen - een hele eer

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 22-03-2004 05:01:19 ]
pi_17880566
quote:
Hamas confirms its leader Sheikh Ahmed Yassin killed in IAF strike in Gaza City
Hamas: "Sharon heeft de poorten van de hel geopend."

BBC World:
"Massa's mensen met wapens op de straat in Gaza.
Ook 3 bodyguards gedood.
Hij zat in z'n rolstoel en kwam net terug van de moskee."

[ Bericht 20% gewijzigd door Caesu op 22-03-2004 05:09:22 ]
pi_17880569
Volgens God (schreef een hoofdstukje in Dude, where's my country) was Maria de laatste maagd die de hemel had bereikt, dus vind ueberhaupt maar es 77 maagden daaro. [/humor]

Ik geloof inderdaad dat dit wel het één en ander ontketent, maar ik ben zelf behoorlijk Israel-numb.
De toekomst van dat land hangt volgens mij sterk samen met de verkiezingen in de US. Ze zijn militair erg afhankelijk van hun, ook in wat ze wel en niet mogen.

Ieder weldenkend mens vindt dat de Palestijnen recht hebben op een eigen staat (volgens mijn defiinitie van weldenkend iig)en betere leefomstandigheden, maar het zou me niks verbazen dat al haal ik de 100 dat ik dat dan nog niet meemaak.
  maandag 22 maart 2004 @ 05:10:48 #9
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_17880570
oeps, dit is idd een foutje van Israel, ik heb die man altijd raar gevonden, die stem van m, het leek net of ie een smurf was zo klonk ie
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_17880573
Hij was ook nog eens op weg naar de moskee, om te dus ( CNN )

Helemaal koren op de molen voor fundamentalisten lijkt me
pi_17880577
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:10 schreef Jackal_Omega het volgende:
oeps, dit is idd een foutje van Israel, ik heb die man altijd raar gevonden, die stem van m, het leek net of ie een smurf was zo klonk ie
ze hadden hem eerder kunnen doden maar toen was hij net weg.
deze man heeft veel doden op zijn geweten. update: hij kwam zojuist aan in de hel hoor ik net.

maar ja ze zullen hem wreken.
  maandag 22 maart 2004 @ 05:18:14 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17880578
Na de moord op minister Ze'evi door Pallestijnen kunnen ze moeilijk zeggen dat je geen kopstukken mag pakken dus och...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 22 maart 2004 @ 05:18:14 #13
24921 Dr.MBA
MBA Productions®
pi_17880579
Oh Yeah, maak je borst maar nat Hamas laat dit niet ongestraft zijn. Muchos problema ,BIG TIME
De hel zal op dit moment los breken ............
Niet dat ik het goed praat.....
pi_17880581
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:17 schreef Caesu het volgende:

[..]
(...)
update: hij komt net aan in de hel hoor ik net.
(...)
Ook BBC World?

Had hij die rolstoel overgehouden aan die aanslag in sept 2003?
pi_17880582
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ook BBC World?

Had hij die rolstoel overgehouden aan die aanslag in sept 2003?
nee hij was al veel eerder lam. toen hij nog kind was.
quote:
Hamas militants vow to `bring death to Israel` in revenge for killing of Yassin (Reuters)
pi_17880584
Even los van het hele conflict; ik vind het niet echt stoer om een oude man in een rolstoel te vermoorden dmv het afvuren van raketten met een helikopter.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_17880586
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
Even los van het hele conflict; ik vind het niet echt stoer om een oude man in een rolstoel te vermoorden dmv het afvuren van raketten met een helikopter.
stoer doen was niet de bedoeling.
het is een massa moordenaar! hij stuurt zelfmoordbommen naar steden/bussen!
  maandag 22 maart 2004 @ 05:25:44 #18
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17880589
Zonde van die auto en rolstoel.
  maandag 22 maart 2004 @ 05:26:13 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17880590
Er komt nooit einde aan deze spiraal van geweld. Hammas zal wraak nemen enz. Met als vermodelijk eindresultaat een hoop dode brugers aan beide kanten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17880592
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:24 schreef Caesu het volgende:

[..]

stoer doen was niet de bedoeling.
het is een massa moordenaar! hij stuurt zelfmoordbommen naar steden/bussen!
was... nou is het een martelaar.
pi_17880593
een nieuwe Yassin staat al te trappelen waarschijnlijk om hem te overtreffen in de terreur.
quote:
Palestinian PM Korei: This is crazy, dangerous act. Yassin is known for his moderation, he was controlling Hamas

Thousands of Palestinians, many in tears, pour into streets in Gaza after Hamas leader Yassin killed

Palestinian witness: blown-up remains of Yassin`s wheelchair spotted near his car after hit by missiles

Israel closes Erez crossing at northern tip of Gaza after Yassin killed in missile strike
  maandag 22 maart 2004 @ 05:29:37 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17880594
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:27 schreef Caesu het volgende:
een nieuwe Yassin staat al te trappelen waarschijnlijk om hem te overtreffen in de terreur.
Trappelen? met verlamde benen?
pi_17880596
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:27 schreef Caesu het volgende:
Hamas leider Yassin gedood in Gaza Stad
pi_17880597
quote:
Op maandag 22 maart 2004 05:29 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Hamas leider Yassin gedood in Gaza Stad
ik zag het ja
pi_17880598
Goede Actie!

May he burn in Hell...
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')