abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17888553
En hier gaan we verder (als dat mag tenminste )

Vorige topics:

Sheikh Yassin [spirituele leider Hamas] gedood
Israël doodt Hamas-leider Sjeik Yassin -2-
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:13:55 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17888579
ik ben er blij mee ... de man was een loeder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_17888619
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:13 schreef sp3c het volgende:
Ondanks dat hij een loeder was, heb ik nu al mogen lezen dat de hele wereld de actie zwaar veroordeeld. Ik denk persoonlijk dat dit een superdomme stap van Sharon is geweest.
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:16:28 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17888664
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:01 schreef _The_General_ het volgende:
Vinden jullie overigens niet dat uit de keuze van de plaats van de aanslag een compleet disrespect voor de islam spreekt?
Voor zover zichtbaar was de moskee totaal niet beschadigd, het is ook niet iets wat ter sprake is gebracht eigenlijk. Als ze de moskee hadden weggevaagd, dan was het iets anders geweest maar dat is niet gebeurd.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17888672
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:13 schreef sp3c het volgende:
Ik ben er niet blij mee, al was hij een loeder, vind het een erg domme zet van Israel die weer eens laat zien wat voor een havik Sharon echt is.
pi_17888729
Wat kunnen de gevolgen nou zijn? De terreurgroepen wilden sowieso al veel schade aanrichten, wat ze dus niet kunnen.
pi_17888771
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
Wat kunnen de gevolgen nou zijn? De terreurgroepen wilden sowieso al veel schade aanrichten, wat ze dus niet kunnen.
Jij noemt ze terreur. Ik niet, waardoor de schade die jij denkt dat ze aanbrengen niet hun doel is. Tenslotte moeten ze dan hun eigen land opbouwen als ze winnen.
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:20:50 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17888778
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:14 schreef Fokslet het volgende:

[..]

Ondanks dat hij een loeder was, heb ik nu al mogen lezen dat de hele wereld de actie zwaar veroordeeld. Ik denk persoonlijk dat dit een superdomme stap van Sharon is geweest.
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik ben er niet blij mee, al was hij een loeder, vind het een erg domme zet van Israel die weer eens laat zien wat voor een havik Sharon echt is.
en dat vind ik hypocriet

waarom laat deze actie specifiek zien dat Sharon een havik is maar hoor je nauwelijks nog iemand als er 1 of ander derderangs generaaltje uit zijn taxi wordt geschoten ... omdat hij oud is/was en in een rolstoel zit/zat?
  maandag 22 maart 2004 @ 15:21:44 #9
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17888802
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat er in Nederland een soort hamas was dan. Je loopt over straat en je ziet een paar kinderen uit je buurt weggevaagd worden door een hamasdebiel die zichzelf opblaast. En zo'n oude gek in een rolstoel lacht zich rot om die actie en wil elke Nederlander van de aardbodem vegen. De Nederlandse regering schakelt die persoon uit. Ga jij de Nederlandse regering dan dom noemen?
pi_17888825
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:21 schreef thetruth het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat er in Nederland een soort hamas was dan. Je loopt over straat en je ziet een paar kinderen uit je buurt weggevaagd worden door een hamasdebiel die zichzelf opblaast. En zo'n oude gek in een rolstoel lacht zich rot om die actie en wil elke Nederlander van de aardbodem vegen. De Nederlandse regering schakelt die persoon uit. Ga jij de Nederlandse regering dan dom noemen?
Uhm, als wij de bezetter waren en hun degene die hier ooit woonden, is het dan niet onze schuld?
pi_17888832
Als een Palestijn de Jordaanse koning 50 jaar geleden kon doodschieten in de Al-Aqsa moskee dan valt het wel mee met de heiligheid van de moskee.
pi_17888844
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:20 schreef Fokslet het volgende:
Jij noemt ze terreur.
Het zijn terroristen.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:23:33 #13
46184 Gtr28
gtr28.geeko.nl
pi_17888847
quote:

[..]

dit is niet een verglijking .. verzin een betere .. het land waar hij in zat was bezet ... ???
gtr28.geeko.nl .. daag je tegenstander uit voor je favo spelletjes .. registeer je snel op gtr28.geeko.nl .. :)
pi_17888888
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zijn terroristen.
Tuurlijk schatje

Jij hebt altijd gelijk. En nu snel mailtje naar Bush schrijven dat je een goede daad hebt verricht
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:25:36 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17888903
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef CeeJee het volgende:
Als een Palestijn de Jordaanse koning 50 jaar geleden kon doodschieten in de Al-Aqsa moskee dan valt het wel mee met de heiligheid van de moskee.
wordt ook regelmatig geschoten vanuit moskeeen

dat is al jaren zo met dergelijk tuig, dat is in Irak zo, dat was 50 jaar geleden in Indië zo en dat zal altijd zo zijn, als die gasten niet doodgeschoten willen worden voor een moskee dan doen ze er goed aan niet meer naar de moskee te gaan, als ze niet willen dat er burgers om het leven komen als Israel hun komt halen dan doen ze er goed aan zich er niet door te laten omsingelen etc. etc. etc.
pi_17888918
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
- verdere polarisatie
- haat jegens de israëliërs vanaf de geboorte, zonder dat deze ooit genuanceerd kan worden.
- meer opkropping frustaties, met alle eventuele gevolgen van dien. (kat in het nauw-principe)
- sabotage vredesonderhandelingen

Dit is wat ik voorlopig heb kunnen verzinnen. Waarschijnlijk zijn er nog meer gevolgen, maar dit dekt denk ik wel zo'n beetje de lading.

De terreurgroepen willen inderdaad schade aanrichten met als motief een tegenreactie op de aanvallen en onderdrukking door het terroriserende Israël. En Israël vergeldt deze aanval weer, en de Palestijnen vergelden deze aanval weer, en Israël vergeldt deze aanval weer, en de Palestijnen vergelden deze aanval weer, en Israël vergeldt deze aanval weer, en de Palestijnen vergelden deze aanval weer, en Israël vergeldt deze aanval weer, en de Palestijnen vergelden deze aanval weer..........

Het lijkt wel een soap.
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:26:20 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17888927
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Gtr28 het volgende:

[..]

dit is niet een verglijking .. verzin een betere .. het land waar hij in zat was bezet ... ???
veranderd nix

terrorisme is altijd fout
pi_17888930
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Gtr28 het volgende:

[..]

Dus is het goed te praten dat een invalide met een baard hard zit te lachen als schoolkinderen uit elkaar worden gerukt door een explosie omdat het landjepik is/was????
Don't look behind if you don't know what it is...
pi_17888948
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:25 schreef Fokslet het volgende:
Tuurlijk schatje

Jij hebt altijd gelijk.
Dat wil ik niet meteen zeggen, maar in dit geval heb ik wel gelijk, ja. Het opzettelijk onthoofden van baby's in het openbaar vervoer is terrorisme.
quote:
En nu snel mailtje naar Bush schrijven dat je een goede daad hebt verricht
Wat heeft Bush hier mee te maken? Tevens vind ik dit wéér een denigrerende opmerking en oogt het als een vooroordeel, dat is wel een zwaktebod, hoor.
pi_17888958
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

veranderd nix

terrorisme is altijd fout
Ja sorry hoor, maar mag ik even:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Kom nou eens met onderbouwde kritiek, please
  maandag 22 maart 2004 @ 15:27:38 #21
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17888964
quote:

[..]

de reactie van de Hamas zal velen malen harder zijn.. Hamas spreekt al van wraakacties waarbij honderden Israeliers zullen gedood worden..

Als je dat riskeerd, ben je best dom ja.. Verder doet dit de vrede geen goed.. en de hele wereld veroordeeld het..
pi_17888970
Het is niet leuk voor hem persoonlijk, maar ik vindt het een goede zaak dat hij opgeruimd is. En gezien de uitslag op www.stand.nl de meerderheid van de nederlandse bevolking ook.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:28:13 #23
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_17888976
Die man was idd een loeder, wel hypocriet dat al die regeringen de aanslag verdelen: volgens vij vinden het ze het zo erg nog niet, die man/loeder heeft immers zoveel moorden op z'n geweten en was niet echt pro-westen.

P.S wel een van de hoogtijdagen van het Israëlische leger: een half blinde, aan een rolstoel gekluisterde, als een gecastreerde pavarotti klinkende, man dmv raketten wegvagen.
Hoe lang zou het geduurd hebben om 'm bij elkaar te schrapen?
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
pi_17888991
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:54 schreef Gtr28 het volgende:
n amerika .. gewoon een staatje mischien waarom deden ze dat niet dan .. ?
Omdat er in Amerika geen ruimte was voor een eigen staat. Bovendien weerden de Amerikanen in die tijd bijkans alles wat Oost-Europees of Mediterraan was.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:29:08 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17888993
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef Masker het volgende:

[..]

Dus is het goed te praten dat een invalide met een baard hard zit te lachen als schoolkinderen uit elkaar worden gerukt door een explosie omdat het landjepik is/was????
Wat denk je dat Sharon doet als hij hoort dat bnij een actie van zijn leger 10 kids zijn omgekomen.. die lacht erom en noemt ze terorristen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')