Ondanks dat hij een loeder was, heb ik nu al mogen lezen dat de hele wereld de actie zwaar veroordeeld. Ik denk persoonlijk dat dit een superdomme stap van Sharon is geweest.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:13 schreef sp3c het volgende:
ik ben er blij mee ... de man was een loeder
Voor zover zichtbaar was de moskee totaal niet beschadigd, het is ook niet iets wat ter sprake is gebracht eigenlijk. Als ze de moskee hadden weggevaagd, dan was het iets anders geweest maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:01 schreef _The_General_ het volgende:
Vinden jullie overigens niet dat uit de keuze van de plaats van de aanslag een compleet disrespect voor de islam spreekt?
Ik ben er niet blij mee, al was hij een loeder, vind het een erg domme zet van Israel die weer eens laat zien wat voor een havik Sharon echt is.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:13 schreef sp3c het volgende:
ik ben er blij mee ... de man was een loeder
Jij noemt ze terreur. Ik niet, waardoor de schade die jij denkt dat ze aanbrengen niet hun doel is. Tenslotte moeten ze dan hun eigen land opbouwen als ze winnen.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
Wat kunnen de gevolgen nou zijn? De terreurgroepen wilden sowieso al veel schade aanrichten, wat ze dus niet kunnen.
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:14 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Ondanks dat hij een loeder was, heb ik nu al mogen lezen dat de hele wereld de actie zwaar veroordeeld. Ik denk persoonlijk dat dit een superdomme stap van Sharon is geweest.
en dat vind ik hypocrietquote:Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee, al was hij een loeder, vind het een erg domme zet van Israel die weer eens laat zien wat voor een havik Sharon echt is.
Stel je eens voor dat er in Nederland een soort hamas was dan. Je loopt over straat en je ziet een paar kinderen uit je buurt weggevaagd worden door een hamasdebiel die zichzelf opblaast. En zo'n oude gek in een rolstoel lacht zich rot om die actie en wil elke Nederlander van de aardbodem vegen. De Nederlandse regering schakelt die persoon uit. Ga jij de Nederlandse regering dan dom noemen?quote:Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee, al was hij een loeder, vind het een erg domme zet van Israel die weer eens laat zien wat voor een havik Sharon echt is.
Uhm, als wij de bezetter waren en hun degene die hier ooit woonden, is het dan niet onze schuld?quote:Op maandag 22 maart 2004 15:21 schreef thetruth het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat er in Nederland een soort hamas was dan. Je loopt over straat en je ziet een paar kinderen uit je buurt weggevaagd worden door een hamasdebiel die zichzelf opblaast. En zo'n oude gek in een rolstoel lacht zich rot om die actie en wil elke Nederlander van de aardbodem vegen. De Nederlandse regering schakelt die persoon uit. Ga jij de Nederlandse regering dan dom noemen?
Het zijn terroristen.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:20 schreef Fokslet het volgende:
Jij noemt ze terreur.
dit is niet een verglijking .. verzin een betere .. het land waar hij in zat was bezet ... ???quote:Op maandag 22 maart 2004 15:21 schreef thetruth het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat er in Nederland een soort hamas was dan. Je loopt over straat en je ziet een paar kinderen uit je buurt weggevaagd worden door een hamasdebiel die zichzelf opblaast. En zo'n oude gek in een rolstoel lacht zich rot om die actie en wil elke Nederlander van de aardbodem vegen. De Nederlandse regering schakelt die persoon uit. Ga jij de Nederlandse regering dan dom noemen?
Tuurlijk schatjequote:Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zijn terroristen.
wordt ook regelmatig geschoten vanuit moskeeenquote:Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef CeeJee het volgende:
Als een Palestijn de Jordaanse koning 50 jaar geleden kon doodschieten in de Al-Aqsa moskee dan valt het wel mee met de heiligheid van de moskee.
- verdere polarisatiequote:Op maandag 22 maart 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
Wat kunnen de gevolgen nou zijn? De terreurgroepen wilden sowieso al veel schade aanrichten, wat ze dus niet kunnen.
veranderd nixquote:Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Gtr28 het volgende:
[..]
dit is niet een verglijking .. verzin een betere .. het land waar hij in zat was bezet ... ???
Dus is het goed te praten dat een invalide met een baard hard zit te lachen als schoolkinderen uit elkaar worden gerukt door een explosie omdat het landjepik is/was????quote:Op maandag 22 maart 2004 15:23 schreef Gtr28 het volgende:
[..]
dit is niet een verglijking .. verzin een betere .. het land waar hij in zat was bezet ... ???
Dat wil ik niet meteen zeggen, maar in dit geval heb ik wel gelijk, ja. Het opzettelijk onthoofden van baby's in het openbaar vervoer is terrorisme.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:25 schreef Fokslet het volgende:
Tuurlijk schatje![]()
Jij hebt altijd gelijk.
Wat heeft Bush hier mee te maken? Tevens vind ik dit wéér een denigrerende opmerking en oogt het als een vooroordeel, dat is wel een zwaktebod, hoor.quote:En nu snel mailtje naar Bush schrijven dat je een goede daad hebt verricht
Ja sorry hoor, maar mag ik even:quote:Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
veranderd nix
terrorisme is altijd fout
de reactie van de Hamas zal velen malen harder zijn.. Hamas spreekt al van wraakacties waarbij honderden Israeliers zullen gedood worden..quote:Op maandag 22 maart 2004 15:21 schreef thetruth het volgende:
[..]
Omdat er in Amerika geen ruimte was voor een eigen staat. Bovendien weerden de Amerikanen in die tijd bijkans alles wat Oost-Europees of Mediterraan was.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:54 schreef Gtr28 het volgende:
n amerika .. gewoon een staatje mischien waarom deden ze dat niet dan .. ?
Wat denk je dat Sharon doet als hij hoort dat bnij een actie van zijn leger 10 kids zijn omgekomen.. die lacht erom en noemt ze terorristen..quote:Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef Masker het volgende:
[..]
Dus is het goed te praten dat een invalide met een baard hard zit te lachen als schoolkinderen uit elkaar worden gerukt door een explosie omdat het landjepik is/was????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |