Nee, ik voel aan mn water dat het Maud wordtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice..
ja, ik ben toch positief?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kappen nouw, ik vind Alice best knap hoor
Jouw water is verontreinigd. Daar kunnen we niet op af gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik voel aan mn water dat het Maud wordt.
Nee joh, Maud was heel goed vanavond!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Nee, ik voel aan mn water dat het Maud wordt.
Ik was serieus, ze heb wel een leuk bekkie, als ze gewoon dr mond dicht houdt enzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, ik ben toch positief?
(over die twee punten)
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
Willen de 7 mensen die tegen Boris hebben gestemd zich even melden?![]()
Lol..dus moet ik ook even stemmen dan komt het in evenwichtquote:BVO:
Mag van mij best. Ik begin Irma ook steeds leuker te vinden
. Nog snel ff een tweede stem op Maud uitbrengen
.
Hind is leuker dan deze 8 bij elkaarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:27 schreef Sweetlay-d het volgende:
idd, hind mag van mij wel ff komen zingen..
ach, ze heeft es ff haar orale kwaliteiten in de computerruimte laten gelden, dus ze is vast weer door.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Alice heeft wel geluk dat het fragment wat ze laten zien het beste stukje van haar performance was, en dat kan voor haar wel een voordeel zijn.
Alleen dr tieten in beeld en het geluid uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Alice heeft wel geluk dat het fragment wat ze laten zien het beste stukje van haar performance was, en dat kan voor haar wel een voordeel zijn.
JA die kan gewoon echt goed zingen PUNTquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:27 schreef Sweetlay-d het volgende:
idd, hind mag van mij wel ff komen zingen..
Ze was heel goed, maar Nederland heeft geen smaak.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee joh, Maud was heel goed vanavond!.
Leuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
Hind is leuker dan deze 8 bij elkaar.
* BVO gaat binnenkort weer naar een optreden van Hind.
iddquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja!. Goftedomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |