quote:aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 8,5:1
max. vermogen 178 kW (242 pk) 6000tpm
max. koppel 302 Nm 4000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja
katalysator geregeld
quote:topsnelheid 245 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,1 s
1/4 mijl [/b]13,8 sec[/b]
laatste nieuwprijs[/b] ¤ 52.026 [/b]
Huideige prijs +-¤20.000
dat dit racemonster ed 1/4 mijl net zo snel doet als een bone stock supra misschien?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:01 schreef Five_Aces het volgende:
Sorry, maar wat is er bijzonder aan die celica behalve wat extra PK's? Tis verder een leuke auto, maar ook niet echt bijzonder imho![]()
http://zoek.autotrader.nl(...)d48d30bd&did=1000119quote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Trouwens TF, de prijs klopt niet. in NL koop je de auto niet onder de 20.000 euro.
importeren kan (op mobile.de staat een zwarte te koop in italie voor 11.000) maar met invoeren en alles erbij, kom je ook lekker aan die 20.000
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:53 schreef BoJo het volgende:
vette bak![]()
![]()
![]()
hoi
Net zo snel als een supra? Dat meen je niet? ik vind het er niet echt van afstralen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat dit racemonster ed 1/4 mijl net zo snel doet als een bone stock supra misschien?
en zich daardoor goed kan meten met 'niewere' auto's als de rx-8?
of dat trd zo'n 800pk uit het motorblok van deze auto perst?
En dit motorblok dan in een supra wordt gebouwd voor het serieuze racewerk?
en daarnaast ook nog eens bloedmooi is
maar verder, nee. niet echt bijzonder ofzo
+ dit is het slowchattopic, en de 'featured' auto van de slowchat heeft het volgnummer van de slowchat in zich.
Trouwens TF, de prijs klopt niet. in NL koop je de auto niet onder de 20.000 euro.
importeren kan (op mobile.de staat een zwarte te koop in italie voor 11.000) maar met invoeren en alles erbij, kom je ook lekker aan die 20.000
wanneer gaan we weer kartenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jojo
![]()
volgende keer zowiezo een buitenbaan......quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer karten
Ah ja dat is leuker kan ik je een hooistapel indrukken ipv bandenstapelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgende keer zowiezo een buitenbaan......![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:24 schreef ook_gek het volgende:
En dan word je nog onderweg door je moeder gebeld dat een kennis van ons is overleden
zonder marshalls dit keer dan hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ah ja dat is leuker kan ik je een hooistapel indrukken ipv bandenstapel![]()
maar dan kan ik niemand omkopen meerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zonder marshalls dit keer dan he![]()
* ThaFreak gaat even wat werk verrichten
zoals?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding] specs zijn geil, absoluut, maar de looks zijn niet geheel mijn smaakte veel (functionele?) tierelanteintjes e.d.
ze zijn in prijs gezakt. deze auto staat al haast een jaar te koop, en is geimporteerd vanuit italie als ik het goed heb. kostte eerst 25000, daarna 20000 en nu dus 18500quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl(...)d48d30bd&did=1000119
maar heb het iig aangepast....
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:03 schreef Xtreem het volgende:wat een kutbak
Hij valt wel opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
kan ik me indenken ja. ik denk trouwens ook dat als je dit in het echt ziet, je het best mooi vindt.
Maar idd, er is ook nét iets teveel chroom gebruikt in de grille, dat maakt het geheel wat "goedkoop" aandoen.
deze is beter?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij valt wel opHij maakt z'n looks wel waar, dus wat dat betreft hoor je mij niet zo snel zeuren
'goedkoop' zou ik het niet willen noemen, eigenlijk alleen onrustig
dat wat je bij die rode zag, dat is een extra onderlip, standaard van toyota.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:55 schreef Xtreem het volgende:
Is beter, vooral omdat de voorbumer uit (veel) minder lagen bestaat... Die van jou heeft 1 grote luchtinlaat, ipv 4 laagjes... oogt rustiger (en naar mijn smaak dus mooier)
Die bodykit had ik eerst willen hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi![]()
ongetwijfeld standaard, maar dat maakt 'm nog niet mooiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat wat je bij die rode zag, dat is een extra onderlip, standaard van toyota.
(ik zat er over te denken om die zelf ook te nemen)
eens. en eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ongetwijfeld standaard, maar dat maakt 'm nog niet mooi
persoonlijk zou ik, als je toch wilt investeren, geld stoppen in de motor
Strak=mooiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:03 schreef Xtreem het volgende:
kijk, die zapt is mooi
Eensch...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
eens. en eens.
Als ik niet ging trouwen dit jaar dan kwam er wel een gt4. echt wel.
Kan het wel betalen, het gaat er om wil je het betalen.
Normaal wil ik in een mooie auto rijden, maar als ik zo'n bak thuis had staan, ging ik wel met een goedkope klotediesel of de t:rein naar het werk.
ik spaar helaas in een jaar geen 10.000 euro's weer bij elkaar. dan mag ik wel een sponsor gaan zoekenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eensch...
ik kan ook wel een auto (...) betalen, maar dan moet ik zoveel andere dingen (een sociaal leven bijv.) laten, dat heb ik er niet voor over...
Maar goed, als het goed is ga je volgend jaar niet (weer) trouwen, dus daar is je kans
Je vriendin vrouw omtoveren van bodemloze put naar sponsor?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik spaar helaas in een jaar geen 10.000 euro's weer bij elkaar. dan mag ik wel een sponsor gaan zoeken
eerst gat in de hand dichtnaaienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vriendin vrouw omtoveren van bodemloze put naar sponsor?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:30 schreef Xtreem het volgende:
Ach, dan heb je thuis wat leuks te naaien
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier precies zo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
t wordt tijd dat ik de staatsloterij ofzo win...'k wil een A3 3.2, 406 coupe 3.0 oid...
Bankovervallen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier precies zo...
dat van dat winnen dan.
Count me in... (kan ook wel wat extra geld gebruiken...)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bankovervallen?![]()
zeg maar welke.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bankovervallen?![]()
Moet je wel deze kant opkomen... hier is de beveiliging een stukje minderquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Count me in... (kan ook wel wat extra geld gebruiken...)
Hier is de postbank het slechts beveiligdquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zeg maar welke.
mutz, zorg jij voor de bivakpetten?
ik kom d'r anquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier is de postbank het slechts beveiligd
Ik ook...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik kom d'r an
Nou vooruit, maar veel meer moeten het er ook niet worden... 'k hou niet zo van delen met veel mensenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:32 schreef manny het volgende:
gasten,
Zit niet zo in de scene wat betreft tunen en dat soort zaken ( ben tdi rijder.... ) maar om een goede start te maken heb ik ook funds nodig ( voor Nissan Sylvia ). Wil graag meedoen. Ik heb nog zo'n neppistool uit Spanje liggen en 2 honkbalknuppels, raketwerper is out of my league....
Iemand anders nog een raketwerper??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:32 schreef manny het volgende:
gasten,
Zit niet zo in de scene wat betreft tunen en dat soort zaken ( ben tdi rijder.... ) maar om een goede start te maken heb ik ook funds nodig ( voor Nissan Sylvia ). Wil graag meedoen. Ik heb nog zo'n neppistool uit Spanje liggen en 2 honkbalknuppels, raketwerper is out of my league....
Nee, denk het niet...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:36 schreef jwstoop het volgende:
zou het opvallen als ik jullie deze uitleen?
[afbeelding]
Ziet er goed uit, hoewel het plaatje niet echt heel erg duidelijk is... (heb je hem niet in kleur??)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:45 schreef manny het volgende:
ik dacht meer hieraan, dat intimideerd lekker weg..
[afbeelding]
GEEF ME JE GELD, WIJ WILLEN MOOIE AUTO'S KOPEN ! !!
Ik voldoe niet aan de eisen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:58 schreef Xtreem het volgende:
arsenaal moet natuurlijjk wel in een auto passen
wat anders:
http://pedopas.iiivx.net/
Feestbeest...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:41 schreef LWaS het volgende:![]()
Ik ben ok weer even onder de levenden, voor iik zo naar een nieuw feessie moet
ja, kan ik er wat aan doen dat mijn beste vriend altijd twee dagen na mij jarig is?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Feestbeest...
nee, die is bij de dealer. Voor onderhoud.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:49 schreef MutZ het volgende:
LWaS, heb jij trouwens nog een raketwerper liggen??
Jammer...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, die is bij de dealer. Voor onderhoud.
Hoiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:33 schreef ThaFreak het volgende:
hoooooi mensen
donderdag is ie terugquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Dat is dus precies wat ik er ook van vond. Zo raar ze daar met klanten omgingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:14 schreef jwstoop het volgende:
Ik post t nog maar ff, aangezien de vorige op slot is(is van gister)
hey tjabbo, we zijn voor de lol ff naar Peterman geweest, serieus geluld met die verkoper over de auto enzo, en dat we toch wel wat sportievers willen dan een Carina E 1.6 Over inruil gehad van die auto enz... Nadat we de hele auto (celica) een btje waren rondgelopen en gecheckt hadden op de staat waarin hij verkeerd (zag er zeer goed uit, op en klein parkeerdeukje na, 98000 km, boekjes erbij en ingevuld) kwamen we op het onderwerp proefrit..... WIL IE DAAR ALLEEN AAN BEGINNEN ALS WE EERST ZAKEN DOEN ?!?!?! Sorry maar naar mijn weten wil je toch eerst goed weten WAAR je zaken over doet, zeker bij een auto van 10 jaar oudNee een proefrit kon wel maar eerst rond de tafel gaan zitten... naja lekker en dat noemt zich een (serieus) toyota-merkdealer? Toen die Carina E aangeschaft werd, bij een andere Toyotadealer was een proefrit geen probleem, eerder een vanzelfsprekendheid. Naja Peterman heeft dus DUIDELIJK afgedaan voor ons...
da wastlaaterrrrrrrr
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook...
En tjabbo, ik neem ze mee... Nog voorkeur voor kleur??
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:28 schreef Xtreem het volgende:
ik wil graag een zwarte.... dat kleurt goed bij m'n jas
Heeft wel altijd in de planning gezeten ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
@ tjabbo,,,,,,
ben je van plan dat slipcursus te gaan houden.....???
ik mail je zo eve......quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:03 schreef Tjabbo het volgende:
Heeft wel altijd in de planning gezeten ja.
Het is er echter nog nooit van gekomen.
hoezo? lijkt het je ook wat?
altijd goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik mail je zo eve......
kijk maar eve, heeft alle tijdquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
altijd goed.
krijg vanavond kameraad+vriendin op bezoek, dus ik weet niet wanneer ik kan antwoorden
Lukt het een beetje met je kamer??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben net terug uit zwolle, wat een tering wind, gelukkig regende het niet meer, zoals vanmiddag.
Trustequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:01 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal...
Jij ook voor straks...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Truste
Dankjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij ook voor straks...![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef UrbanMike het volgende:
damn wat een wind... waaide net bijna wegen nog wel wat moois gezien... een GFT bak... omgevallen tegen een sjonnie golf
die gozer helemaal flippen, mijn plastic... wat doe je?
jammer dat ik geen cam bij me had
shit, wat heb jij gezopenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Slaap zacht o geweldig PTA
Nope... 'k heb het leuke ritme ontwikkeld dat ik ieder weekend grieperig benquote:Op zondag 21 maart 2004 13:27 schreef Tjabbo het volgende:
nog veel gezopen gister?
Beetje van dat Noaber bier gehad. dat valt er best in. pffeeuw. 6 of 7 vol% ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nope... 'k heb het leuke ritme ontwikkeld dat ik ieder weekend grieperig ben![]()
Dinsdag wel genoeg gezopen, maar dat telt vast niet...
Gij?
quote:Op zondag 21 maart 2004 13:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beetje van dat Noaber bier gehad.
Smaakt goedquote:Op zondag 21 maart 2004 13:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik als afstammmeling van echte grollenaeren heb dat nog steeds niet gehad
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Smaakt goed![]()
was bij onze c1000 in de aanbiedingquote:Op zondag 21 maart 2004 14:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem wil dat ook!
Ik zal er vanmiddag ook aan moeten geloven... Heb zojuist m'n radiator naar de klote geholpen... Maar mss kan ik m'n pa's auto meejatten...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:01 schreef ThaFreak het volgende:
middag mensen......
fietsen was zeker geen fun....
hehe tis hier gelukkig al wat minder geworden.....quote:Op zondag 21 maart 2004 15:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zal er vanmiddag ook aan moeten geloven... Heb zojuist m'n radiator naar de klote geholpen... Maar mss kan ik m'n pa's auto meejatten...Ik ga denk nu maar ff bedelen...
werd tijd, was die herhalingen helemaal zat......quote:Op zondag 21 maart 2004 15:40 schreef darkwing het volgende:
nog even een mededeling vanaf 8 mei weer top gear (de nieuwe, de echte, de complete, die van de bbc dus)
ik zat ook al om de 2 weken een keer de oude afleveringen op band weer te kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 15:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werd tijd, was die herhalingen helemaal zat......![]()
afleveringen downloaden heb ik het bij gehouden......quote:Op zondag 21 maart 2004 15:45 schreef darkwing het volgende:
[..]
ik zat ook al om de 2 weken een keer de oude afleveringen op band weer te kijken, afkickverschijnselen werden me te veel
Rustig aan dan maar... Beterschap...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:55 schreef PeuRac het volgende:
Hoi PTA vriendjes.
Ben weer thuis van t werken, ik merk nu alleen dat ik de sfgelopen dagen m'n rug heb lopen afmatten
Dankje, ik zie het maar zo, heb ik iig de tijd om uit te zoeken hoe ik een website on-line zet, want daar kom ik nl niet uitquote:Op zondag 21 maart 2004 15:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar... Beterschap...
[TK] Audi TDI motorquote:Op zondag 21 maart 2004 16:12 schreef yup het volgende:
Hallo PTA'ers. Lees mijn interessante en verontrustende topic eens:
Hoe in de n**k kan iemand zoeits voormekaar krijgen? A3crash
Ik ben gewoon voor de gein een beetje met HTML lopen kutten, nu wil ik de zooi op m'n hccnet account zetten, en op de hccnet site zeggen ze dat je daar een FTP programmatje nodig hebt, maar dat heb ik niet, en kan ik ook niet zo snel vinden.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:04 schreef BoJo het volgende:
uploaden met een ftp programmatje. geef eens wat meer info
leechftp 1.3quote:Op zondag 21 maart 2004 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de gein een beetje met HTML lopen kutten, nu wil ik de zooi op m'n hccnet account zetten, en op de hccnet site zeggen ze dat je daar een FTP programmatje nodig hebt, maar dat heb ik niet, en kan ik ook niet zo snel vinden.
Ik wil een super simpel programma, want ik heb 2 linker handen als het om pc's gaat.
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
leechftp 1.3
http://stud.fh-heilbronn.de/~jdebis/leechftp/downloads.html
ja hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dankje, ik ga t straks meteen uitzoeken, kan ik als ik vragen heb, jou mailen of aanspreken op msn?
erg coole intro idd zeg.....quote:Op zondag 21 maart 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
Trouwens, van de GT4OC (GT4 Owners Club) website een gaaf introfilmpje.
http://www.gt4oc.com/
zal ik es een celica blaat topic openenquote:Op zondag 21 maart 2004 17:36 schreef ThaFreak het volgende:
toyota spam
eeeensquote:Op zondag 21 maart 2004 17:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zal ik es een celica blaat topic openen?
waarom niet?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
serieus ?
tja.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom niet?
hebben ze dikke pech, gewoon een paar pics van je eigen celica en het topic kan beginnenquote:Op zondag 21 maart 2004 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tja.
gebrek aan belangstelling ?
edit.
niet van mijn kant btw
hehehe.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben ze dikke pech, gewoon een paar pics van je eigen celica en het topic kan beginnen![]()
Yupz maak maar aan.....beetje specs enzoquote:Op zondag 21 maart 2004 17:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe.
zullen we es doen dan.
Mooie openingspost maken enzo...
toch?
doen we.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Yupz maak maar aan.....beetje specs enzo![]()
![]()
is goed....quote:Op zondag 21 maart 2004 17:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doen we.
gaat wel ff duren. wil ik het wel goed doen. ongeveer.
* MutZ ook...quote:Op zondag 21 maart 2004 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is goed....
* ThaFreak wacht met spanning![]()
Nee je bent gefrustreerd omdat jij dan niet mee kan doen omdat je geen auto hebtquote:Op zondag 21 maart 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
jezus straks gaat iedereen een topic maken over z,n eigen auto
en ja ik verveel me
ik heb bus 23 in scheveningenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee je bent gefrustreerd omdat jij dan niet mee kan doen omdat je geen auto hebt
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee je bent gefrustreerd omdat jij dan niet mee kan doen omdat je geen auto hebt
Alleen 23 maar? Armoedzaaierquote:Op zondag 21 maart 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bus 23 in scheveningen
moet je wel een algemeen topic over bussen openen he.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bus 23 in scheveningen
sommige steden hebben gewoon een goed sluitend openbaar vervoer.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen 23 maar? Armoedzaaier
Ik heb 23, 25 en 74 in Doetinchem, 43, 91 en 231 in Arnhem of Apeldoorn en 5, 10, 90, 91, 96, 102 en 104 in Apeldoorn![]()
en dan tussendoor nog ergens een trein
kost ma tensamen 2uur
Ik kom door 12 stedenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sommige steden hebben gewoon een goed sluitend openbaar vervoer.
dat kan het OV niet helpenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom door 12 steden
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:46 schreef Tjabbo het volgende:sexy bussie hoor
ik zou het niet weten ik heb een autoquote:Op zondag 21 maart 2004 19:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
helft van de stoelen staan achterstevoren.... en da's kut in een bus
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik zou het niet weten ik heb een auto
Ik ook... behalve als je een lekkende radiator hebt...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik zou het niet weten ik heb een auto
hoe komt dat dan?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook... behalve als je een lekkende radiator hebt...
nou nou het druipt er weer af.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
milieu terrorist, egoist.
* Xtreembomen
Geen idee... Dat is het erge... Ik ga morgen maar eens langs de garage denk ik...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
hoor je op zich niet vaak van een charade, dat zoiets snel kapot gaat.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen idee... Dat is het erge... Ik ga morgen maar eens langs de garage denk ik...
Dat klopt, daarom rijdt ze ook een Cuorequote:Op zondag 21 maart 2004 20:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor je op zich niet vaak van een charade, dat zoiets snel kapot gaat.
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom rijdt ze ook een Cuore
[..]
[..]
cuore en niet quore... Hoe durf je m'n auto zo te beledigen...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
charade, quore, allemaal 1 pot nat.
truste mutz
Ze wilde de benzine slang er in stekenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
De eigenaar van zo'n raamtintbedrijf heeft ook een hummer... op vrachtwagen kentekenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor net van me vader dat er op scheveningen een Hummer H1 rijd. Hij is verlgent. De eigenaar heeft er speciaal een vrachtwagen rijbenwijs voor gehaals.
Hij is de eigenaar van de strandtent twins. Dus als iemand hem wil zien moet je daar zijn
Zal eens kijken of ik ooit foto,s kan regelen.
even snel gekeken en het lijkt erop dat je idd gelijk hebt.....quote:Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef ook_gek het volgende:
Verdomde vespa!
Mensen dit is het eerste PTA topic
maandag 19 maart 2001 @ 23:23 <--- was de datum van dat topic.
Klopt het dat dit topic dan het eerste was. En is op die dag PTA geopend? Zo ja dan was PTA jarig
* MutZ ook...quote:Op maandag 22 maart 2004 06:52 schreef PeuRac het volgende:
Moguh* PeuRac is naar school
Als modje moet je dat wel in de gaten houden hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 01:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
even snel gekeken en het lijkt erop dat je idd gelijk hebt.....
kan je niet iets leuks gedaan dan ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2004 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun zit weer thuis, alleen, zonder ook maar iets te doen te hebben
Das echt niet fijn >:
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:54 schreef LWaS het volgende:
[...]
kan je niet iets leuks gedaan dan ofzo?
Ben je niet zo goed in creatief zijn betreft zelf wat verzinnen om te gaan doenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was 't maar waar dat ik iets kon gaan doen.. Dan had ik nu niet thuis achter de pc gezeten..
Neuh, geen fut vandaag.. echt 0,0.. Moet eerst weer op gang komen na 't weekend enzow..quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je niet zo goed in creatief zijn betreft zelf wat verzinnen om te gaan doen
Goed werkquote:Op maandag 22 maart 2004 12:53 schreef ThaFreak het volgende:
middag pta-ers.....
ik ben weer een nieuwe kabelmodem rijker en een scheldpartij lichter
yupz nicequote:Op maandag 22 maart 2004 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Goed werk
like my new avatar guys? of not?
Toch wel jammer van die Toyota die erop staat...quote:Op maandag 22 maart 2004 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Goed werk
like my new avatar guys? of not?
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Toch wel jammer van die Toyota die erop staat...![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Leuke avatar Tjabbo... Ben jij zaterdag trouwens nog op de universiteit??
quote:
Pas maar anders moet ik over jouw auto gaan beginnenquote:Op maandag 22 maart 2004 15:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk??
![]()
Hij is inmiddels weer gemaakt hoor...quote:Op maandag 22 maart 2004 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Pas maar anders moet ik over jouw auto gaan beginnen
* BoJo uithuilen gaat op het artc forum, stelletje Alfa haters hier![]()
Algemeen Celica blaat topic deeltje 1quote:Op maandag 22 maart 2004 15:41 schreef UrbanMike het volgende:
even een vraagje over de Celica hoor
In Augustus word ik 18 (ja het duurt nog een tijdje, maar ik moet wel alvast gaan sparen)
En dan heb ik ongeveer 2000 - 2500 euro voor een 2ehands auto...
Is een Celica dan leuk om mee te beginnen? (niet het nieuwste model natuurlijk).
Zit er niet veel onderhoud aan... zijn de oude modellen ook goede auto's over het algemeen?
thnx
Duitse auto naar NL halen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:08 schreef Fuxl het volgende:
Hoi, weet iemand hier het topic te vinden over een auto importeren uit duitsland?
bvd
Owh he, daar had ik nog niet aan gedacht, bedanktquote:Op maandag 22 maart 2004 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Duitse auto naar NL halen.
via:
http://www.google.com/search?q=site:forum.fok.nl+PTA+buitenland&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&start=10&sa=N
En ik dan??quote:Op maandag 22 maart 2004 16:11 schreef Ultimora het volgende:
goedenmiddag heren
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoi
mede
toyota
fan
en dame!quote:Op maandag 22 maart 2004 16:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
En ik dan??![]()
niet gezienquote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Tjabbo
Heb je mijn vraag een stukje naar boven gelezen??
Open dag... Ik ga volgend jaar daar studeren...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet gezien
Maar ik denk niet dat ik er ben. tenzij er een server vervangen moet worden
hoezo? ga je daarnaar toe? er is introductie he?
Dat klinkt beter...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:20 schreef Ultimora het volgende:
[..]
en dame!![]()
Welke opleiding dan ?quote:Op maandag 22 maart 2004 16:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Open dag... Ik ga volgend jaar daar studeren...Dus bereid je er maar vast op voor...
Ben ik zo voorspelbaar??quote:Op maandag 22 maart 2004 16:26 schreef Ultimora het volgende:
k zat al te wachten,dag Mutz
alles goed?
Technische geneeskunde of biomedische technologie... Waarschijnlijk wordt het BMT...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welke opleiding dan ?
ben er idd mee bekendquote:Op maandag 22 maart 2004 16:36 schreef UrbanMike het volgende:
www.suprnova.org
maar die ken je al neem ik aan?
technische geneeskunde... dat is die nieuwe opleiding of niet?quote:Op maandag 22 maart 2004 16:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Technische geneeskunde of biomedische technologie... Waarschijnlijk wordt het BMT...
tsja ik zou t gewoon proberen, niet iedereen vindt het fijn werken, de werking is een beetje moeilijk uitleggen, en niet iedereen vindt het fijn. ik wel, je moet er wat bandbreedte voor inleveren, maar dan kan je ook heel makkelijk complete dvd's in een keer downloaden op behoorlijke snelheden (dus niet de gebruikelijke 7kb\s van edonkey of overnet om maar wat te noemen)quote:Op maandag 22 maart 2004 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is dat Bit Torrent eik voor spul? m'n schoonzusje gebruikt het ook voor bepaalde downloads.. Ze beweert dat het erg goed werkt..
nouja daarom zeg ik ook, je moet het gewoon proberen en kijken wat je er van vindt. sommigen vloeken erbij, anderen zweren ondertussen er al bij. ik doe geen van beiden, maar vind het een prettige manier van downloaden.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. bandbreedte inleveren.. Dat klinkt niet echt fijn.. Dat moet bij Overnet ook.. En eerlijk gezegd vindt ik dat echt niet te doen.. Dan kan ik nieteens meer normaal fokken..
Hij is idd vrij nieuw... Geneeskunde & Management ken ik niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
technische geneeskunde... dat is die nieuwe opleiding of niet?
want hier bij mijn faculteit hebben ze ook iets van Geneeskunde & Management enzo
Is een leerstoel van de faculteit BBTquote:Op maandag 22 maart 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij is idd vrij nieuw... Geneeskunde & Management ken ik niet...
Das knap lullig voor je...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug,
eerst als mazzel met het tanken vanochtend, ik dacht dat ik nog ruim heen en weer naar school konvlak bij school toch meer heel snel naar het tankstation gereden, ging er nog 55.74 liter in, van de 58 (@ Ulti, m'n pa zei dat er max 58L in kon, en geen 55L), dat was dus mazzel hebben.
Ging ik naar huis (2 uur eerder vrij * PeuRac helemaal vrolijk) nog geen km van school, moet ik uitwijken voor een of andere oetlul, ik ram de stoep, band lekeerst band verwisselen, daarna naar de Euromaster, dus was ik nog later thuis als normaal
Nope, ik wist het nog niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:30 schreef Ultimora het volgende:
had ik al verteld dat het euvel van de Passat een kapotte waterpomp was?
Dat is wel beter...quote:Op maandag 22 maart 2004 19:36 schreef Ultimora het volgende:
nouja dan weten jullie het nu
bij deze: de waterpomp van de Passat was naar de klote en is onder garantie vervangen
[flauwe modus]quote:Op maandag 22 maart 2004 19:36 schreef Ultimora het volgende:
nouja dan weten jullie het nu
bij deze: de waterpomp van de Passat was naar de klote en is onder garantie vervangen
Ohjaquote:Op maandag 22 maart 2004 19:46 schreef Ultimora het volgende:
nee koekebakker.. dat was een DD*
*Droomdynamo
Jij zo van....quote:Op maandag 22 maart 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
moet ik uitwijken voor een of andere oetlul, ik ram de stoep, band lekeerst band verwisselen,
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Jij zo van....
Heey stoep....mijn band wat doe je....
De stoep zo van....
hehehe ja jij knal tegen mij aan
![]()
Het is gewoon typisch iets van FOK!... M'n ... wat doe je?? Hij blijft idd leuk...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lig idere keer weer in een deuk van die hey blabla MIJN blabla Wat doe je! comments.. 't heeft imo iets geestigs..
jij zo vanquote:Op maandag 22 maart 2004 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wazig forum ook.. zomaar onaangekondigd upgraden..
Was aangekondigd in MED...quote:Op maandag 22 maart 2004 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wazig forum ook.. zomaar onaangekondigd upgraden..
hmm.. ik kom bijna nooit buiten PTA eik.. enkele keer in V&A, maar meer ook niet..quote:Op maandag 22 maart 2004 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was aangekondigd in MED...
truste mutzquote:Op maandag 22 maart 2004 22:12 schreef MutZ het volgende:
Welterusten, ik ga slapen...
Dat is een mogelijkhiedquote:Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
"Leeching pr0n faster than you can spell rimmjob"
goedemorgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:49 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen allemaal...
Hij doet het weer...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
goedemorgen.
hoe is''t met je autootje?
Dat is idd wel service.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij doet het weer...Garage kwam hem gisteren gewoon gratis ophalen en bracht hem ook weer thuis... Dat vind ik best wel service...
Ja, het was de radiator... Ben in totaal nu een 250 euro lichter, maar m'n ouders betalen, dus dat heb ik goed gedaan...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is idd wel service.
De radiator was het toch?
Die zijn snel te verhelpen. heeft mijn pa vorig jaar ook gedaan bij de oude starlet van mijn ma
en de service is goed ja, ik denk dat heel wat mensen jaloers zijn op zo'n garage als jij hebt
gefeliciteerd zeg!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:25 schreef ook_gek het volgende:
Filmpje van m,n nieuwe auto
http://www.racecar.com/gumball/images/mac.mpg
watvoor één?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:44 schreef jwstoop het volgende:HOI!
Vandaag maar weer verder met de jacht op een 'raceauto'
Lees maar:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
watvoor één?
moet 't perse koop zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:44 schreef jwstoop het volgende:HOI!
Vandaag maar weer verder met de jacht op een 'raceauto'
hoezo?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
moet 't perse koop zijn?
www.gummen.org -> een van de leden daar verhuurt E30jes speciaal voor track/drift days....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:36 schreef jwstoop het volgende:
[..]
hoezo?kans op schade is groot hoor
ben je daar nou nog niet uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:29 schreef jwstoop het volgende:
[..]
Lees maar:
K$t! Ik ga racen maar weet niet meer waarin...
Gewoon type 'loop of sloop', liefst btje snel
onder werktijd johquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:43 schreef jwstoop het volgende:
haha ja euhmm zondagmiddag hoorde ik dat de 325i die ik zou lenen, plat was gereden op zandvoort. Maandag werk ik van 8 tot 6 dus heb nog niet echt veel tijd gehad om te zoeken he...
haha t leukste is nog dat ik met werk constant bij autodealers en schadebedrijven over de vloer kom, maar die hadden nix. De opel dealer zoekt wel mee naar een gsi'tjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:45 schreef LWaS het volgende:
[..]
onder werktijd joh
nog steeds je spiegels niet binnenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
what are you on drugsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
spijker heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |