KM/u, is in Portugal.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:06 schreef -Pepe- het volgende:
plaatje 9: 90 km of mijl? per uur...
Gamma...quote:Op zondag 21 maart 2004 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
ik zie flink wat verhogingen in het gras/bos, meneer heeft de controle over de auto verloren over een natuurlijke springheuvel gereden en daardoor de lucht ik geschoten en vol met de zijkant tegen een boom geknald.....
van een boom win je het nooitquote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
wooooow! En die boom staat nog gewoon overeind na zo'n vette klap ook.
Zo'n boom krijg je met een 10 tons vrachtwagen nog niet om hoor! De auto is in dit soort gevallen altijd de zwakste schakel.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
quote:I have a picture I excluded that shows 2 covered bodies...
Een boom krijg je echt niet om, geloof me, dit waren zelfs kleine bomen. Zelfs al ram je met een vrachtwagen met 100+ een dikke boom, de boom blijft overeind.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef neliz123 het volgende:
ECU kreeg geen stroom meer ofzo? Ik weet dat die dingen met de ECU werken, dus het zou kunnen dat de ECU gestopt was door de crash ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef ook_gek het volgende:
waarom zijn die tellers zo blijven staan
Electrische aansturing. Net als je horloge stil blijf staan op het moment van de klap.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef ook_gek het volgende:
waarom zijn die tellers zo blijven staan
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Electrische aansturing. Net als je horloge stil blijf staan op het moment van de klap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |