Open er nog een topic over om gewoon lekker in het algemeen over te lullen in GC, eentje in R&P om uit te huilen dat het misschien allemaal niet doorgaat, eentje in SEX met de vraag of dat lekker neukt, in zo een BMW en eentje in DIG om te vragen of iemand misschien weet hoe je de radio aan moet zetten bij zo'n autoquote:maar ik denk ik deel het ff, hoe meer mensen het weten
en welke prijzen praat je dan over? We zijn studenten die 1 dag gaan racen dus max ¤200,- Rolkooi maken, verlagen, strippen, spuiten etc doen we zelf (is ook veel leuker om zelf te doen)quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef Tommeh het volgende:
Ga komend Z-A-C weekend even @ zandvoort kijken. Vaak staan daar genoeg e30jes te koop...
Wat is je mail GizartFRL? kan m zo niet vinden... Of mail zelf ff naar blaadieblaaditkloptniet apestaart hotmeel dot com Heb nl wel interessequote:Op zondag 21 maart 2004 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Psst, is een 205 GTI niets?
Bij intresse mail me maar even.
Valt altijd wel wat te regelen.
Gewoon ff op marktplaats kijken zou ik zeggen voor een e30 325i, staan er genoeg. Eentje met kapotte stoelbekleding uitzoeken en een paar deukjes. Als het blok (geen gescheurde kop door koud planken) en de aandrijflijn maar oke zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:10 schreef jwstoop het volgende:
Donderdag 29 april ga ik racen op zandvoort. Ik zou een auto lenen van een collega, een BMW 325i '87
[afbeelding]
Nu vertelde hij me vandaag dat hij hem plat heeft gereden op zandvoort, de bocht uitgevlogen (bocht nr 3 voor de kenners)
OK en dan nu het probleem: WE MOETEN EEN NIEUWE AUTO REGELEN!!! Ben dus druk op zoek, want het moet natuurlijk wel een beetje gelijkwaardig zijn aan die 325i, liefst.....
We hebben verder al staal en een professioneel lasapparaat voor een rolkooi, een brug, een werkplaats, autoambulance, alles dus eigenlijk om een nieuwe auto om te bouwen tot racebak en hem daar te krijgen. NU DE AUTO NOG.., heb ik V&A al deze ad gezet: [GEZ] CIRCUITAUTO dus BMW E30 325i oid maar ik denk ik deel het ff, hoe meer mensen het weten, hoe meer kans ik heb op een auto
Toen ik de eisen las van de TS in een andere topic (max 200, liefst 100 euro), denk ik liever een Alfa Romeo 33 met een 1.5i ofzo, die heeft 105 pk, boxer, is supersportief en ook nog eens snel. Die vind je heus wel met werkende motor voor 200 euro.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:42 schreef MRPhone het volgende:
Kijk ook eens naar een Volvo 360. Die hebben meestal een 2 Liter met 112 PK er zijn er ook een paar met 100 pk maar dat is wel op het kenteken te lezen . En hij is ook nog achterwielaangedreven dus super driften. Die kosten met een APK meestal rond de 300 a 400 euro dus een afgekeurde kost nog minder.
Dus geen 340! die heeft maar een 1.4 en een 1.7 en ook geen automaat nemen.
Hmm Turbo kan kapot gaan, en een 1.7i is maar 2 pk sterker dan een 1.5i, een 1.7i 16v is heel wat sterker (132 pk met kat, 140 zonder kat), maar is ook zwakker, daarmee zou ik niet racen anders zou het blokje in no time kapotlopen. De 1.5i is het beste voor jou want die is 105 pk, en zoeits gaat hard ook (gewicht is onder 1000 kilo's).quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:59 schreef jwstoop het volgende:
Hmm 150 euro voor een alfa 33.... Dan t liefst een 1.7...
Heb op dit moment de mogelijkheid om een volvo 440 turbo te kopen voor 150 euro... twijfel twijfel...
Mwa t is een studentenrace. We maken er WEL zelf een rolkooi in, lassen de carrossorie waar t nodig is, enz.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:13 schreef Roadster het volgende:
Als je er hard mee over de baan wilt zou ik toch voor een degelijke en betrouwbare auto kiezen, dan ben je gewoon tegen de 1000 euro kwijt....
Via de HTS-Autotechniek! Ik denk dat je het toch wel moeilijk krijgt tegen sommige auto's, toen ik de vorige keer meedeed, reed er ook een supra 3.0 turbo meequote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef pAin het volgende:
Studentenrace?? Wanneer hoe en waarom eigenlijk??
Anders doe ik de volgende keer ook een keertje mee, dan kan ik rustig aan rijden en win toch nog (270 pk op de dyno binnenkort)
Waar rij jij in?? Zijn er nog meer mensen die ook meedoen hier op FOK! ?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:55 schreef Taxi het volgende:
Studentenrace is alleen voor studenten en het wordt ook gecontroleerd dat de hoofdinschrijver een student aan de HTS is...![]()
Gelukkig is er ook nog een alternatieve mogelijkheid op het circuit van Zolder. Daar gaat het nog een heel stuk harder (Sierra's Cosworth 4x4, Lotus Super7, Porsche 928T, ex Challenge Alfa's).
Check www.circuitdag.nl voor de details.![]()
Citroën BX 16 TRi? kun je meestal wel voor een euro of 200 krijgen ofzo. Het is een 1.6 Multipoint Injectie motor met 105 pk. Gecombineerd met de lichte carrosserie (920kg), en een goede wegligging, moet dat wel een leuk autootje zijn om mee te karren op een circuit.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:10 schreef jwstoop het volgende:
Donderdag 29 april ga ik racen op zandvoort. Ik zou een auto lenen van een collega, een BMW 325i '87
Nu vertelde hij me vandaag dat hij hem plat heeft gereden op zandvoort, de bocht uitgevlogen (bocht nr 3 voor de kenners)
OK en dan nu het probleem: WE MOETEN EEN NIEUWE AUTO REGELEN!!! Ben dus druk op zoek, want het moet natuurlijk wel een beetje gelijkwaardig zijn aan die 325i, liefst.....
We hebben verder al staal en een professioneel lasapparaat voor een rolkooi, een brug, een werkplaats, autoambulance, alles dus eigenlijk om een nieuwe auto om te bouwen tot racebak en hem daar te krijgen. NU DE AUTO NOG.., heb ik V&A al deze ad gezet: [GEZ] CIRCUITAUTO dus BMW E30 325i oid maar ik denk ik deel het ff, hoe meer mensen het weten, hoe meer kans ik heb op een auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |