Pardon ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Birth, School, Work, Death
belsen +1
zelfstandignaamwoordenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Van de wieg tot aan het graf in vier lidwoorden.
Heb 'm toevallig laatstelijk in mijn playlist staan:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Lang niet meer gedraaid. Verloren juweeltje.
Het is nog goed ook!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:06 schreef Davidboaz het volgende:
Peter Cetera?
Over welk nummer zei Tori Amos overigens, dat het -tussen al haar nummers- één van haar beste vriendinnen is?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:06 schreef Davidboaz het volgende:
Peter Cetera?
Over welk nummer zei Tori Amos overigens, dat het -tussen al haar nummers- één van haar beste vriendinnen is?
Bells For Her misschien?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:11 schreef Davidboaz het volgende:
beide zijn niet goed...
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Courtney Love?
Dan zou ik maar gokken op een van de drie...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Oei.. Dan zou het Shakira of Christina of Pink kunnen zijn.
Pinkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gokken op een van de drie...
Nee joh, die is daar toch veel te braaf voor...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Pink
Met die kont?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Shakira
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:31 schreef elvje het volgende:
christina
Welk album van welke band?quote:Two years and 32 compilations, box sets, books, DVDs, and so on, since their last studio album (the lukewarm @@@), *** returned as a hungry, grumpy band once again with the excellent &&&. The subtitle is a reference to the fact that even *** aren't exempt from having early versions of albums leaked to the Internet, but it could just as well be a way to separate the album from the numerous substandard releases. One listen to the opening "Green Eyed Loco-Man" (a rare love song from the group) and it's easy to see the band is trying harder than it had lately. A higher percentage of leader %%%'s lyrics are audibly intelligible, and his writing has returned to the jocular and enthusiastic style fans adore. "Mountain Energei" may be the second song in recent memory that %%% has written about credit problems, but he delivers the song with that wry authority that makes him special, rhyming Dolly Parton and Lord Byron over a skipping beat. Musicwise, the 2003 band is tight enough to handle the album's twist and turns, sounding garage and punk on "Open the Boxoctosis #2" and like Can when they really throbbed on "Last Commands of Xyralothep via M.E.S." The antipastoral anthem "Contraflow" ("I hate the countryside/so much") and the football hooligan commentary "Theme From Sparta F.C." ("stay at home/with TV set") are rocking highlights. Producer Grant Showbiz's contribution is as crisp and complimentary as it was on The Unutterable while new keyboardist Elini Poulou fills the melodic hole left by Julia Nagle's exit. Making up for some momentum lost last time out, &&& gives the faithful another reason to believe. — David Jeffries
Inderdaad!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:16 schreef belsen het volgende:
Dat is de enige echte nieuwe van The Fall...
Ik heb ze volgens mij pas nog gezien, met Hoogmoed in het voorprogramma.
De precieze titel wist ik niet meer, maar wel dat het iets met enige nieuwe was...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad!
De volledige titel is trouwens The real new Fall LP, formerly "Country on the Click", maar die krijgje van me kado.
belsen +1
Toch niet...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Zal the Lion King wel zijn.
Eigenlijk natuurlijk Mamma mia, maar ik reken hem goed...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:53 schreef ranja het volgende:
Abba the musical?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Lenette van Dongen als Björn.
desondanks grobbel + 1quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:58 schreef Grobbel het volgende:
Gary Jules, dus...
Al vind ik die vergelijking met bijvoorbeeld Nick Drake zwaar overtrokken.
quote:Op zondag 21 maart 2004 04:27 schreef ranja het volgende:
niemand?
quote:Op zondag 21 maart 2004 04:27 schreef ranja het volgende:
niemand?
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:07 schreef Berkery het volgende:
Jerney Kaagman
Prince werd al opgericht in 1958, hoor...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
The Stooges
Pink Floyd
New Order
Sisters Of Mercy
Prince
Ween
Pulp
Volgorde van oprichten?
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:34 schreef belsen het volgende:
Sisters Of Mercy - 1959
New Order - 1963
Pink Floyd - Summer of '68
The Stooges - 1969 en 1970 (zelfde riff trouwens ook)
Ween - Freedom of '76
Prince - 1999
Pulp - Disco 2000
Nee...quote:Op zondag 21 maart 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Was dat Candy Dulfer?
Die wel ja!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Lois Lane dan.
Dat album is er zelfs al:quote:Op zondag 21 maart 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Engelse indieband die in 2002 debuteerde met een mini-album en dit jaar een volwaardig album wil afleveren. Speelden in 2002 ook op London Calling.
Ik had 'm al opgezocht dus bukgeit + 1quote:Op zondag 21 maart 2004 19:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat album is er zelfs al:
[afbeelding]
Dat is 6! = 720 verschillende mogelijkheden, maak ik wel een beginnetje:quote:Op zondag 21 maart 2004 20:20 schreef bukgeit het volgende:
Zet in de juiste volgorde:
Migala
Gem
Air
Franz Ferdinand
Mintzkov Luna
Kaizers Orchestra
en nu?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:42 schreef bukgeit het volgende:
Redenatie klopt, maar er staat een band niet op de goede plaats.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef belsen het volgende:
Goo Goo Dolls?
Maar die zijn toch Schots, of niet...
Wat is deze tekst hierboven in elk geval niet?quote:I'm adaptable and I like my new role
I'm getting better and better
And I have a new goal
I'm changing my ways where money applies
Inderdaad meneer Bukgeit, heel goed!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:36 schreef bukgeit het volgende:
een liefdesliedje!
Hoezo niet origineel?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef Gillingham het volgende:
Origineel....
Ik vind het gewoon een beetje voor de hand liggend.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Hoezo niet origineel?![]()
blue+Red=Purplequote:Op zondag 21 maart 2004 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Toon aan dat dit klopt:
Joni Mitchell + King Crimson = Stone Temple Pilots
quote:Op maandag 22 maart 2004 00:16 schreef belsen het volgende:
Groen?
Correct!! Mr. Wizzel + 1quote:Op maandag 22 maart 2004 10:44 schreef MrWizzel het volgende:
Dat moet dan wel haast Megalomaniac zijn. Van Therion weet ik het niet zeker, maar van de andere 2 wel![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
L.A. ?
Nee, ook niet New York.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
New York
Nee, dat was er nog niet toen Don McLean dit nummer schreefquote:Op maandag 22 maart 2004 11:38 schreef bigshadow het volgende:
het internet?
Mmm, volgens mij is ie toch moeilijker als ik had gedacht.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De hel
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Woodstock?
en lucy in the sky with diamonds was een tekeningquote:Op maandag 22 maart 2004 12:02 schreef MrWizzel het volgende:
1. Street Lobotomy (Body Count)
2. the drugs don't work - the verve
3. White Rabbit (Jefferson Airplane)
4. Heroin (Velvet Underground)
5. Cold Turkey (John Lennon)
6. Nederwiet - doe maar
7. Cocaine (Eric Clapton)
8. special K - placebo
9. Pass the Dutchie (Musical Youth)
10. Heroine (Doe Maar)
Als je hem goedkeurt mag iemand anders verder gaan met een nieuwe vraag, of je moet anderhalf uur wachten... ben d'r effe vandoor.
nee, dat is wel degelijk een nummer wat over drugs gaat, zij het in vermomming.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Golden Brown (Stranglers)
The Golden Brown is toch een schip
In dat geval: Punt voor Mr. Wizzel, en een vraag voor iemand anders!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, dat is wel degelijk een nummer wat over drugs gaat, zij het in vermomming.
Hmm...booze ook drugs?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:02 schreef MrWizzel het volgende:
6. Whiskey in the Jar (Metallica)
Ach, ik viel er meer over dat de credits niet naar Thin Lizzy gaanquote:Op maandag 22 maart 2004 12:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hmm...booze ook drugs?![]()
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, ik viel er meer over dat de credits niet naar Thin Lizzy gaan
BAUHAUS.......pffffff.........ik wist het welquote:Op maandag 22 maart 2004 13:57 schreef ranja het volgende:
ja ik had haast
dolle_hond zit qua stijl redelijk in de buurt
Lijkt me wel, ja, hoewel in het Westen maatschappelijk geaccepteerd en dus niet op de lijst van verboden middelen. Ga voor jezelf maar eens na wat de uitwerking op zowel korte als lange termijn is.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hmm...booze ook drugs?![]()
Gever van het goede antwoord, tenzij hij/zij erg lang niets van zich laat horen... (waarbij erg lang een subjectief begrip isquote:Op maandag 22 maart 2004 17:45 schreef Doeke het volgende:
Ligt de vragensteller vast of mag de gever van het goede antwoord de vraag stellen?
goed.... Doeke +1quote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef Doeke het volgende:
[..]
BAUHAUS.......pffffff.........ik wist het wel![]()
http://www.waste.org/bauhaus/d/burningfromtheinside.html
Fred
Zal wel iets met een rolstoel zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:50 schreef Doeke het volgende:
Ok hier komt de vraag:
Wat is de link tussen Michael Brook, Robert Wyatt en Technotronic?![]()
da's toch het 'brein' achter Technotronic ?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:12 schreef bukgeit het volgende:
Jo Bogaert, dat is 'm
Hopelijk heeft ie nog meer gedaanquote:Op maandag 22 maart 2004 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
da's toch het 'brein' achter Technotronic ?
Dat sowieso...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie nog meer gedaan
Het lijkt dus te kloppen...quote:Jo Bogaert also released a record under his own name in 1993 (Different voices), with a more experimental approach to electronic music. In 1996 he did a project called Millenium: "Millennium is a project of Belgium producer Jo Bogaert (of Technotronic fame), drawing from an extremely varied number of sources: an unusual mix of electronic beats, acoustic textures and song structures. Aided by the guitar of Michael Brook or the occasional violin of Chikako Sato, and serving up the exquisite voices of singing legend Robert Wyatt and the not so famous Blissphemy, Bogaert comes up with a highly convincing hybrid. Not soundscapes per se, nor songs per se, but something in between. This music would have been impossible five years go, but sounds well at ease in the mid '90s."
Jo Bogaert was and is also an established producer of "regular" rock-groups (e.g. Mensen Blaffen, Gorki, An Pierlé), even doing production work for - at first thought quite an unlikely combination - folk-hippie Jan de Wilde.
Yeb gefeliciteerdquote:Op maandag 22 maart 2004 20:12 schreef bukgeit het volgende:
Jo Bogaert, dat is 'm
Nou...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:57 schreef ranja het volgende:
Dat 2e plaatje maakte het wel makkelijk
MAW: Punt en vraag voor Bukgeit!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:58 schreef Doeke het volgende:
[..]
Yeb gefeliciteerd
En dit is de cd waar het om draait: http://fringedigital.com/brook/disc/civilised.shtml
Fred Bruinenberg
Sheena Easton - Madness, Money & Musicquote:Op maandag 22 maart 2004 21:07 schreef ranja het volgende:
Wie is dit...
En voor geen bonuspunt: en welk album?
[afbeelding]
Je hoeft geen bronnen te melden, hoor. Ranja zegt zo wel of het goed is.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:08 schreef Doeke het volgende:
[..]
Sheena Easton - Madness, Money & Music
http://www.allmusic.com/c(...)45&sql=A2s320r4ac48z
Zo wilde ik het niet zeggen, maar eh...quote:Op maandag 22 maart 2004 21:15 schreef ranja het volgende:
met bronvermelding lijkt het wel of je het opzoekt... kun je beter niet doen dus.
Ok......de boodschap is duidelijkquote:Op maandag 22 maart 2004 21:15 schreef ranja het volgende:
Doeke +1
met bronvermelding lijkt het wel of je het opzoekt... kun je beter niet doen dus.
Hoezo opkomst? Ik loop hier alweer een tijdje rond, anders.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:19 schreef bukgeit het volgende:
De opkomst van de non-usericon user
het feit dat david sylvian vocals heeft gedaan voor Tweaker, project van chris vrenna (NIN)quote:Op maandag 22 maart 2004 21:20 schreef Doeke het volgende:
[..]
Ok......de boodschap is duidelijk
Ok een makkelijke nu dan.......Wat is de link tussen David Sylvian en NIN![]()
Yeb your right.......was een makkie dusquote:Op maandag 22 maart 2004 21:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
het feit dat david sylvian vocals heeft gedaan voor Tweaker, project van chris vrenna (NIN)
Nee maar er komt wel weer een nieuwe Undark aan......misschien dat Sylvian daar weer op mee doet.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:26 schreef bukgeit het volgende:
Russell Mills?
ik had hem heel toevallig net opstaan....quote:Op maandag 22 maart 2004 21:53 schreef Doeke het volgende:
[..]
Yeb your right.......was een makkie dus![]()
bartrid + 1
Heel goed Jimmy...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:21 schreef Jimmy het volgende:
Armand
De vraag is goed (zelfs met het uitroepteken), maar de foto niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:26 schreef Mark het volgende:
Start! Gok: Roger Taylor
Ben benieuwd, al zie ik Russell Mills liever hoezen ontwerpen dan dat ik 'm muziek hoor maken. Hij heeft overigens zowel voor David Sylvian als voor Nine Inch Nails hoezen gemaakt.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:55 schreef Doeke het volgende:
[..]
Nee maar er komt wel weer een nieuwe Undark aan......misschien dat Sylvian daar weer op mee doet.
Pas als je een goeie hebt!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag ik nu al roepen, of pas als ik een letter goed heb?
Heel goed Mark!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:29 schreef Mark het volgende:
Rickenbacker?
Mag ik uberhaupt wel meedoen?quote:Op maandag 22 maart 2004 22:19 schreef belsen het volgende:
Hoi lieve trivia boys , daar ben ik weer met een nieuwe Guess this picture...
Oeioeioei Mark, al zoveel goed, maar nog steeds geen idee voor de foto...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:32 schreef Mark het volgende:
Sjonnie en Anita
En girls, bij deze...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag ik uberhaupt wel meedoen?
Inderdaad Bukgeit!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:34 schreef bukgeit het volgende:
orgel
Maar natuurlijk Mark, gewoon een echo!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef Mark het volgende:
Echo?
Ik zou zelf zeggen: linkshandigheid, maar goed...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:42 schreef Mark het volgende:
Linkshanders
Dan moet je beter drukken...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:42 schreef Mark het volgende:
En met die niet ter zake doende vakjes duurt het nog wel even voor ik het zie
Ja Lucillequote:Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je beter drukken...![]()
Dat was erg snel, Bukgeit!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef bukgeit het volgende:
Enter Sandman
Je mag pas gokken als je de vraag goed hebt...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:45 schreef Davidboaz het volgende:
Staat Paul de Munnik op de foto?
Prachtig Bukgeit!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:47 schreef bukgeit het volgende:
Young ones
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:50 schreef Mark het volgende:
Over de muur, Huub van der Lubbe
De mijne heb je...quote:Op maandag 22 maart 2004 23:08 schreef bukgeit het volgende:
Sorry voor het verkloten van m'n eigen vraag.
Punt voor belsen, met ieders instemming hoop ik
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:15 schreef bukgeit het volgende:
Dat van de Blues Brothers
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:39 schreef Jimmy het volgende:
Opgezocht, kende de naam wel, maar onbekend met de muziek.
ik heb een anagram terugquote:Op maandag 22 maart 2004 23:46 schreef bukgeit het volgende:
En toch moet het geraden worden
Een anagram van z'n naam:
As Kipmarinade
Een knieblessurequote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Ok, boodschap duidelijk:
De kans is groot dat Britney Spears enkele concerten van haar nieuwe tournee moet afzeggen. Wat is de reden?
As Kipmarinade = Mike Paradinas = Jake Slazenger = µ-Ziq
Ik heb gewoon geluk dat UIO niet online was om dit schaampuntje van me af te pakkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Je eer stond op het spel
bigshadow +1
Ik heb gelukkig mijn inziens tussen haakjes erbij gezetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Music Has The Right To Children - Boards Of Canada
Inderdaad, zijn album heet niet voor niets Nieuwegein aan zee...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:22 schreef bartrid het volgende:
nieuwegein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |