Marokko is fucking geil!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmm...... van Marokko
Hoe groot was de steekproef? In welk gebied werd het gehouden? In de steden?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
HEtw as geloof ik 47% op het nieuws. Zoek maar even.
Maar ik vroeg me dat gewoon even af.
Tja. Ik uh.... BEn het vaak niet eens met hemquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Robert_Jensen niet? Als er iemand is die om een oordeel van iedereen vraagt is het RJ wel
Woensel-West iz da bestquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, veel Turken daar. In delen van Strijp, Tongelre en de Bennekel ook. Dat zijn wel de gezelligste wijken overigen, het meest 'dorps'.
jij ook volgens mijquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Marokko is fucking geil!![]()
Dan heb je geen positief beeld van die persoon lijkt me. Maar goed, zelfs al zou dit waar zijn, is 47% vd Marokkanen potentieel terrorist of moslimfundi.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je kunt het eens zijn met iemands denkbeelden, maar de manier waarop hij de denkbeelden naar buiten brengt, afkeuren.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Marokko is fucking geil!![]()
Het was ook niet tegen jou, het was tegen onderzoek in het algemeen. Er zijn genoeg onderzoeken aan te wijzen waarin de onderzoekers met de antwoorden die mensen gaven hebben zitten draaien zodat ze de conclusies kunnen trekken die de bedrijven die in het onderzoek investeren graag er uit zien komen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies ik stel enkel vragen
Ik ook niet met jou en vind jou wel Okayquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tja. Ik uh.... BEn het vaak niet eens met hem![]()
Daar ben ik het wel mee eens ja. MAar het ging er geloof ik om dat ze hem steunde. En dat is dus ook goedkeuren. MEnsen levens afnemen goedkeuren is in mijn ogen behoorlijk ziek.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je kunt het eens zijn met iemands denkbeelden, maar de manier waarop hij de denkbeelden naar buiten brengt, afkeuren.
Ja, da's op een andere manier een intieme wijk....quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:13 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Woensel-West iz da best
![]()
Herostratos heet hij toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
Waar is Herostrator trouwens? Komt die ooit nog 's?
Nee hoor, een terrorist maakt doden, dat zouden deze mensen dan niet doen. Een moslimfundi hoeft niet per definitie slecht te zijn, mits hij je niet lastig valt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan heb je geen positief beeld van die persoon lijkt me. Maar goed, zelfs al zou dit waar zijn, is 47% vd Marokkanen potentieel terrorist of moslimfundi.
Ik ben niet stoer, ik ben cute, heb je het niet gelezen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n stoere bink was als jij
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef pberends het volgende:
LOL @ gesprek met minister-president Balkenende bij Jensen.
Ja......en heb je ook antwoord?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Herostratos heet hij toch?
Alleen als ik geil ben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
jij ook volgens mij![]()
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar dan halen we er even 10% vanaf. Dan zou het nog enorm veel zijn. MAar goed. GEen enkel onderzoek is volgens mij echt betrouwbaar. Het is maar ent hoe je een vraag stelt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Het was ook niet tegen jou, het was tegen onderzoek in het algemeen. Er zijn genoeg onderzoeken aan te wijzen waarin de onderzoekers met de antwoorden die mensen gaven hebben zitten draaien zodat ze de conclusies kunnen trekken die de bedrijven die in het onderzoek investeren graag er uit zien komen.
Nee? Wat vind je van mensen die een positief beeld hebben van Hitler, maar zelf geen joden zouden vergassen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, een terrorist maakt doden, dat zouden deze mensen dan niet doen.
Het probleem is dat moslimfundi's mensen vaak wel lastigvallen.quote:Een moslimfundi hoeft niet per definitie slecht te zijn, mits hij je niet lastig valt.
Nee, het onderzoek was nogal vaag. Het ging namelijk om de vraag of ze een "positief" beeld over hem hadden. Ik twijfel zwaar aan dit onderzoek omdat ik zo vaak in Marokko kom en ik juist alleen maar negatieve dingen over hem hoor. Vooral na de aanslag op Casablanca.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. MAar het ging er geloof ik om dat ze hem steunde. En dat is dus ook goedkeuren. MEnsen levens afnemen goedkeuren is in mijn ogen behoorlijk ziek.
Oh ja, Dora, SCH en Michiel Smit ook trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, ik ben cute, heb je het niet gelezen?
Balkenende: "Stem CDA motherfuckers!!!"quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef pberends het volgende:
LOL @ gesprek met minister-president Balkenende bij Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |