Bron: NieuwRechtsquote:Michiel Smit lijsttrekker Europese Verkiezingen
Tijdens de feestelijke startbijeenkomst in Rotterdam voor de campagne Europese Verkiezingen 2004 heeft Nieuw Rechts aangekondigd met Michiel Smit als lijsttrekker de verkiezingen in te gaan. Tegelijk is ook de campagnestek www.MichielSmit2004.nl online gegaan om kiezers te informeren.
Onder de leuze "Nederland onafhankelijk, stem Nieuw Rechts!" zal de partij op jacht gaan naar een zetel in het Europees Parlement. Nieuw Rechts kiest duidelijk positie tegen de toenemende invloed van de Europese Unie en pleit voor behoud van soevereiniteit van de individuele lidstaten.
"Onze 'volksvertegenwoordigers', met name in het Europees Parlement, verkwanselen de Nederlandse belangen, terwijl het Nederlands belang juist voorop behoort te staan voor Nederlandse politici", aldus de lijsttrekker.
Tijdens deze eerste fase van de campagne zal Nieuw Rechts met honderden vrijwilligers op pad gaan met honderdduizenden pamfletten en posters. De gehele lijst en het uitgebreide programma zullen medio april gepresenteerd worden.
Waarom niet/wel?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vraag me af of dit nu zo'n verstandige zet is.
11 rooitjes heb je toch zo bijelkaar als je de juiste mensen kent.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:02 schreef Dokter_Mo het volgende:
Van mij mogen ze meedoen, want dan zijn ze 11000 euro armer.
1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Tikorev het volgende:
Waarom niet/wel?
Wie niet waagt die niet wint.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als je een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.
2) Deze partij is nog veel te klein en veel te onervaren om op Europees niveau mee te draaien. Je kandidaat stellen voor het Europees Parlement slaat gewoon nergens op als je op nationaal en zelfs lokaal gebied nog nat achter de oren bent.
Met 2) als hoofdreden.
Bijna iedereen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wint.
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
hehe ok iedereenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bijna iedereen?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:05 schreef JohnDope het volgende:
11 rooitjes heb je toch zo bijelkaar als je de juiste mensen kent.
Fortuyn was een door de wol geverfde relnicht met charisma en visie. Michiel Smit is een kale snotaap die net komt kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
Ja Fortuyn blijft de geniaalste politicus die we ooit gehad hebben.
Ja ik ken die kerel eigenlijk niet, ik ken alleen ome Berlus uit het EU parlement maar daar kunnen we als nederlanderzijnde toch niet op stemmen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Fortuyn was een door de wol geverfde relnicht met charisma en visie. Michiel Smit is een kale snotaap die net komt kijken.
Je moet wel reëel blijven. 3x raden wat ik denk dat er van dit waagstuk terecht zal komen.
Bekijk het reëel, ook deze titel is slechts een toeschrijving zoals als ook de titel "de hollandse Haider" dat was. Vlak Frits Bolkestein, Ruud Lubbers, Joop den Uyl, Hans van den Broek, Gert Schutte en Elco Brinkman niet uit... (en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde).quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja Fortuyn blijft de geniaalste politicus die we ooit gehad hebben.
Ik heb ook sterk de indruk dat er onzuivere (bij)bedoelingen in het spel zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:16 schreef sjun het volgende:
On topic: Ik vind dat Michiel Smit hier teveel hooi op zijn politiek niet volgroeide vork neemt. Mogelijk staan hem de Europese onkostenvergoedingen wel aan...
Tsja...quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:26 schreef JohnDope het volgende:
LOL
http://www.arabischeuropeseliga.nl
zullen ze bij de ael leuk vinden
Moeten ze wel in alle 19 districten 30 handtekeningen binnenhalen. Met conservatieven.nl lukte dat Smit bij lange na niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:51 schreef Tikorev het volgende:
Halen ze het niet hebben ze in iedergeval weer wat publiciteit gekregen doordat ze zendtijd krijgen op Nederland 1,2 en 3.
Je hebt zoveel Eurosceptische partijen in het EP, o.a. een Deense partij en de UK Independence Party.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.
En boer Koekoek danquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:16 schreef sjun het volgende:
[..]
Bekijk het reëel, ook deze titel is slechts een toeschrijving zoals als ook de titel "de hollandse Haider" dat was. Vlak Frits Bolkestein, Ruud Lubbers, Joop den Uyl, Hans van den Broek en Elco Brinkman niet uit... (en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde).
On topic: Ik vind dat Michiel Smit hier teveel hooi op zijn politiek niet volgroeide vork neemt. Mogelijk staan hem de Europese onkostenvergoedingen wel aan...
Gaat hij voor het Amerikaanse presidentschap of is hij lijsttrekker van een partij die een Europese zetel probeert te halen??quote:
LOLquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gaat hij voor het Amerikaanse presidentschap of is hij lijsttrekker van een partij die een Europese zetel probeert te halen??
Bij driekwart van de kiesdeler krijg je het terug.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:02 schreef Dokter_Mo het volgende:
Van mij mogen ze meedoen, want dan zijn ze 11000 euro armer.
Als je het slim speelt is het een goedkope manier om flink wat reclame voor jezelf te maken. Dan hoeft het resultaat nog niet eens een zetel te zijn, of het geld terug. Maar ja, bij post-Fortuyn-partijtjes als Ratelband.nl, Conservatieven.nl en AVD bij de laatste kamerverkiezingen was het gewoon weggegooid geld, van die partijen is na deze verkiezingen ook weinig meer vernomen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bij driekwart van de kiesdeler krijg je het terug.
En die 11.000 euro nu kan veel effectief zijn dan die euro's in een landelijke campagne.
Ik ben benieuwd. Ondanks dat deze partij nu ruim een jaar bestaat is er van een echt programma nog niet iets terug te vinden op hun site. Ik heb bij Michiel Smit nu ook nog niet echt het gevoel dat hij inhoudelijk nu zo aan de weg timmert. Hij spiegelt zich graag aan Fortuyn en DeWinter, maar ik heb (nog) niet de indruk dat hij ook maar iets van het charisma van deze heren in zich heeft. Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat hij zelf de kar zou trekken bij deze verkiezingen, nadat ik vorige week las dat ze van plan waren om deel te gaan nemen.quote:De gehele lijst en het uitgebreide programma zullen medio april gepresenteerd worden.
NieuwRechts kan dan ook niet vergeleken worden met Ratelband.nl, Conservatieven.nl en AVD.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:40 schreef Kozzmic het volgende:
Als je het slim speelt is het een goedkope manier om flink wat reclame voor jezelf te maken. Dan hoeft het resultaat nog niet eens een zetel te zijn, of het geld terug. Maar ja, bij post-Fortuyn-partijtjes als Ratelband.nl, Conservatieven.nl en AVD bij de laatste kamerverkiezingen was het gewoon weggegooid geld, van die partijen is na deze verkiezingen ook weinig meer vernomen.
Áls de standpunten verwerpelijk zouden zijn gaat "thats democratie" niet opquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:53 schreef ExTec het volgende:
Ik denk dat'ie er nog wel een haalt ook.
Hoe *laag* is de opkomst ook weer over het algemeen bij de EP verkiezingen?
Ik zie er ook geen kwaad in, thats democratie.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:49 schreef Akkersloot het volgende:
Kan in 'Liberale' jihad wekt weerzin in de Kamer ook het woordje "jihad" tussen aanhalingstekens. Dat de topic starter de VVD niet liberaal vindt is een mening die ik kan accepteren maar dat commentaar tegen de islam gelijk gesteld wordt aan de oorlog die de geesteszieke Mohammed bin Abdoellah tegen de "ongelovigen" heeft georganiseerd gaat me toch echt te ver.
Mag ik je even aan de volgende fotootjes van Michiel Smit en zijn vriendjes herinneren ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Áls de standpunten verwerpelijk zouden zijn gaat "thats democratie" niet op![]()
Bah bah en nog eens bah.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Mag ik je even aan de volgende fotootjes van Michiel Smit en zijn vriendjes herinneren ?
[afbeelding]
De helm met hakenkruis kan als je naief bent natuurlijk een verzamelobject zijn
Maar laten we eens kijken wat er op die vlag staat :
[afbeelding]
Meneer Smit is de meest rechtse figuur en de vlag zegt inderdaad: "White pride Worldwide". Zo een vlag is geen verzamelobject.
En men maakte er een feestje van met, jawel: Hollandia bier:
[afbeelding]
Dit is dus Michiel Smit ten voeten uit. Verwerpelijk of niet ?
Hij is gewoon gezellig op bezoek bij zijn Luxemburgse vrienden...quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto5.jpg
Dit is dus Michiel Smit ten voeten uit. Verwerpelijk of niet ?
Niks natuurlijk. Smit, de voorvechter van integratie van onze allochtone medemens en ridder op het witte paard voor de onderdrukte moslima drinkt slechts een biertje met wat autochtone kornuiten. Gezellig tafereel, vooral de wandbekleding is erg sfeervol.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:57 schreef WieWatWaarom het volgende:
Mag ik vragen wat er fout is op deze foto's?
"smit, de voorvechter van integratie" is natuurlijk gelul, sarcasme druipt eraf en daar heb je niets aan. Ridder op het witte paard? Ik weet niet hoe je aan die illusie komt mbt de onderdrukte moslima, hoe je uberhaubt aan moslima komt... Hij drinkt inderdaad een biertje, er bestaat nog een prive leven, en hij is nog steeds niet in overtreding. Als jij bij een gast komt, sensureer jij dan de 'wandbekleding' ? Ik niet, maar ik kom ook niet bij dergelijke gasten, maar smitje is natuurlijk wel bezig in de politie en politici moeten wel op de hoogte zijn van de belevingen van het volk. Als hij een krakerspand ingaat dan zal men het niet vernemen. Selectieve media heet dat.quote:Niks natuurlijk. Smit, de voorvechter van integratie van onze allochtone medemens en ridder op het witte paard voor de onderdrukte moslima drinkt slechts een biertje met wat autochtone kornuiten. Gezellig tafereel, vooral de wandbekleding is erg sfeervol.
Nee helaas. Het zou mooi zijn als iemand als Berlusconi dit land zou regeren! Zijn we gelijk van dat gezeik af met linkse kliekjes die al jaren bezig zijn met 'positieve discriminatie'quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja ik ken die kerel eigenlijk niet, ik ken alleen ome Berlus uit het EU parlement maar daar kunnen we als nederlanderzijnde toch niet op stemmen?
Helemaal mee eens! Het zal me een worst wezen dat hij een biertje drinkt bij wat gasten die een kale kop hebben en wat vlaggen hebben hangen. Het gaat om de politiek, de ideeën en de uitvoering ervan!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:21 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
"smit, de voorvechter van integratie" is natuurlijk gelul, sarcasme druipt eraf en daar heb je niets aan. Ridder op het witte paard? Ik weet niet hoe je aan die illusie komt mbt de onderdrukte moslima, hoe je uberhaubt aan moslima komt... Hij drinkt inderdaad een biertje, er bestaat nog een prive leven, en hij is nog steeds niet in overtreding. Als jij bij een gast komt, sensureer jij dan de 'wandbekleding' ? Ik niet, maar ik kom ook niet bij dergelijke gasten, maar smitje is natuurlijk wel bezig in de politie en politici moeten wel op de hoogte zijn van de belevingen van het volk. Als hij een krakerspand ingaat dan zal men het niet vernemen. Selectieve media heet dat.
Het was geen werkbezoek maar een meeting met gelijkgestemden. Ik zie extreem-rechtse symbolen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:40 schreef Compile het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het zal me een worst wezen dat hij een biertje drinkt bij wat gasten die een kale kop hebben en wat vlaggen hebben hangen. Het gaat om de politiek, de ideeën en de uitvoering ervan!
Aaah, leuk... Misschien dat je me daar eens wat meer over kunt vertellen...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:40 schreef Compile het volgende:
[..]
Het gaat om de politiek, de ideeën en de uitvoering ervan!
En dat ze gelijkgestemd zijn zie je aan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:57 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Het was geen werkbezoek maar een meeting met gelijkgestemden. Ik zie extreem-rechtse symbolen.
Zolang ze zichzelf maar belachelijk maken vind ik het goed.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Aaah, leuk... Misschien dat je me daar eens wat meer over kunt vertellen...
Ik heb eens rondgekeken op die verkiezingssite, en veel verder dan wat one-liners komt men (nog) niet. "Nederland geen melkkoe EU", "Tegen fusie met Turkije", "Tegen uitbreiding EU", "Voor Nederlandse onafhankelijkheid"; het komt allemaal een beetje op hetzelfde neer. Zag op het forum van NR ook een aardige reactie; NR is zo'n 2 jaar actief in de Rotterdamse gemeentepolitiek, maar een gemeentelijk programma hebben ze niet. NR is ongeveer een jaar bezig om landelijk aan de weg te timmeren, maar een landelijk programma hebben ze niet. Geen gekozen landelijk bestuur, een handjevol actieve afdelingen. De lijsttrekker benoemt zichzelf, en het is niet duidelijk hoe de rest van de lijst wordt gekozen. Hebben leden überhaupt wel inspraak?
Smit heeft iig geen hekel aan ze :quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:02 schreef Duritz het volgende:
[..]
En dat ze gelijkgestemd zijn zie je aan?
Jawel. Leden hebben vrij veel inspraak. Ze hebben ergens een online plekje waar ze brainstormen over programmapunten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hebben leden überhaupt wel inspraak?
Voor de volledigheid: het was een Holland-hardcore.com meeting. Dat was geen werkbezoek.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:02 schreef Duritz het volgende:
[..]
En dat ze gelijkgestemd zijn zie je aan?
Ik mag aannemen dat leden wel degelijk inspraak hebben. Oneliners roepen is ook erg mooi, maar echt concrete plannen en de uitvoering ervanm mis ik ook, daar geef ik je gelijk in. Maar we zullen zien, het is nu de taak van Nieuwrechts zich waar te maken. Ik vind een beetje tegengas nooit verkeerd, aangezien dit huidige kabinet ook niet echt perspectief bied, en de VVD als enige er voor staat, samen met de LPF bij het oplossen van bepaalde problemen in dit land.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb eens rondgekeken op die verkiezingssite, en veel verder dan wat one-liners komt men (nog) niet. "Nederland geen melkkoe EU", "Tegen fusie met Turkije", "Tegen uitbreiding EU", "Voor Nederlandse onafhankelijkheid"; het komt allemaal een beetje op hetzelfde neer. Zag op het forum van NR ook een aardige reactie; NR is zo'n 2 jaar actief in de Rotterdamse gemeentepolitiek, maar een gemeentelijk programma hebben ze niet. NR is ongeveer een jaar bezig om landelijk aan de weg te timmeren, maar een landelijk programma hebben ze niet. Geen gekozen landelijk bestuur, een handjevol actieve afdelingen. De lijsttrekker benoemt zichzelf, en het is niet duidelijk hoe de rest van de lijst wordt gekozen. Hebben leden überhaupt wel inspraak?
Het zijn aparte types ja, maar je kunt nergens zien dat hij gelijkgestemd is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Smit heeft iig geen hekel aan ze :
[afbeelding]
Kameraaaaaad !
Dus, hij wordt ergens gevraagd een biertje te drinken (onder je toekomstige stemmers begeven dus), en daar hebben ze allerlei rare dingen aan de muur hangen. Tja, het beste kun je dan weglopen, maar als je dat niet doet en je wordt zo gefotografeerd dan betekent het nog niet dat je gelijkgestemd bent. Het blijft een beetje dom natuurlijk, maar dat is iets anders.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: het was een Holland-hardcore.com meeting. Dat was geen werkbezoek.
Ik sta niet met extreem-rechtse symbolen op foto'squote:Op donderdag 18 maart 2004 23:12 schreef WieWatWaarom het volgende:
joh, wat een simpel gelul, als je je plaatje maar kan plaatsen. Kijk eens naar je eigen foto's, hoevaak sta je daar wel niet op vanwege het 'gedrag' ? hij zit daar en een ander hangt om hem. dus?
Bewijs? Bron?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Ik sta niet met extreem-rechtse symbolen op foto's
En als dit nou het enige was, maar nee. Ik kan me herinneren dat M.Smit wel eerder in opspraak is geweest, ondermeer vanwege uitspraken die hij zelf heeft gedaan op een internetforum. Die sloten overigens nauw aan bij de extreem-rechtse symboliek op de foto's.
Als je verwacht dat deze mensen op je gaan stemmen, zullen ze dat wel niet voor niets doen he. Meestal zijn het dan sympathisanten van je eigen denkbeelden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:14 schreef Duritz het volgende:
[..]
Dus, hij wordt ergens gevraagd een biertje te drinken (onder je toekomstige stemmers begeven dus), en daar hebben ze allerlei rare dingen aan de muur hangen. Tja, het beste kun je dan weglopen, maar als je dat niet doet en je wordt zo gefotografeerd dan betekent het nog niet dat je gelijkgestemd bent. Het blijft een beetje dom natuurlijk, maar dat is iets anders.
Dus als moordenaars of kinderverkrachters, criminelen stemmen op het CDA dan zullen ze dat ook niets voor niets doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:19 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Als je verwacht dat deze mensen op je gaan stemmen, zullen ze dat wel niet voor niets doen he. Meestal zijn het dan sympathisanten van je eigen denkbeelden.
Dat is niet zo raar in een dergelijke partij. Dit type partijen drijven bijna altijd op een charismatische leider. Veel leden wil geen inspraak, die willen een sterke leider.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Alsof die lui op Michiel Smit stemmen. Het ziet er wel gezellig uit op die foto, maar het lijkt me niet dat ze op een homofiel gaan stemmen die pro-Israel is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:19 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Als je verwacht dat deze mensen op je gaan stemmen, zullen ze dat wel niet voor niets doen he. Meestal zijn het dan sympathisanten van je eigen denkbeelden.
Ik doel op zijn uitspraken op het Stromfront forum.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Bewijs? Bron?
In dat geval was het een reactie op een forum over de ghettocultuur. Het was een flauwe oneliner. In alle geschriften over hem ben ik ook niets negatiefs over negers, of iets positiefs over blanken tegengekomen. Hij strijdt tegen de oprukkende islam. Maar dat is niet racistisch natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Ik sta niet met extreem-rechtse symbolen op foto's
En als dit nou het enige was, maar nee. Ik kan me herinneren dat M.Smit wel eerder in opspraak is geweest, ondermeer vanwege uitspraken die hij zelf heeft gedaan op een internetforum. Die sloten overigens nauw aan bij de extreem-rechtse symboliek op de foto's.
Die uit z'n verband gerukte oneliner over fopnegers bedoel je?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:23 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Ik doel op zijn uitspraken op het Stromfront forum.
Overigens heeft hij ook zijn steun uitgesproken voor de NNP.
Jij gaat er vanuit dat deze mensen ook daadwerkelijk nadenken over zulke dingen. Ze stemmen alleen meer op nieuws-rechts vanwegen de anti-islam en allochtonen houding. Kijk anders eens op www.holland-hardcore.com hoe deze lui over nieuws-rechts denken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof die lui op Michiel Smit stemmen. Het ziet er wel gezellig uit op die foto, maar het lijkt me niet dat ze op een homofiel gaan stemmen die pro-Israel is.
Klopt ook niet. Hij heeft de jongerenafdeling van deze partij succes toegewenst.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:23 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Ik doel op zijn uitspraken op het Stromfront forum.
Overigens heeft hij ook zijn steun uitgesproken voor de NNP.
Ik denk dat het zeker wel een rol speelt. Als puntje bij paaltje komt moet ik nog eens zien of deze lieden echt NR gaan steunen. Als ze überhaupt al gaan stemmen voor het EP...quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat deze mensen ook daadwerkelijk nadenken over zulke dingen. Ze stemmen alleen meer op nieuws-rechts vanwegen de anti-islam en allochtonen houding. Kijk anders eens op www.holland-hardcore.com hoe deze lui over nieuws-rechts denken.
Het is onder extreem-rechtse groeperingen heel hip om pro-Israel te zijn, want in de ogen van die groeperingen is Israel anti-Islam en anti-moslim.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof die lui op Michiel Smit stemmen. Het ziet er wel gezellig uit op die foto, maar het lijkt me niet dat ze op een homofiel gaan stemmen die pro-Israel is.
Dat zijn scholieren. Hetzelfde wordt gepraat over Amerika en dan stemt men PvdA, en dan vindt iedereen het wel goed. Laat mensen zelf uitmaken of ze de standpunten van Nieuw Rechts goed genoeg vinden, en of Michiel Smit een goede vertegenwoordiger is voor hen. Dat er een paar pubers lekker tegendraads zitten te doen boeit me geen zak. Ze hadden ook stoned op de dam kunnen zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat deze mensen ook daadwerkelijk nadenken over zulke dingen. Ze stemmen alleen meer op nieuws-rechts vanwegen de anti-islam en allochtonen houding. Kijk anders eens op www.holland-hardcore.com hoe deze lui over nieuws-rechts denken.
Vandaar dat de NVU zo pro-Israel is inderdaad. De meeste extreem-rechtse figuren zijn behoorlijk anti-Israel hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Het is onder extreem-rechtse groeperingen heel hip om pro-Israel te zijn, want in de ogen van die groeperingen is Israel anti-Islam en anti-moslim.
Nee hij heeft de NNP aangemoedigd in de hoop dat de LPF sterker zou staan als er nog een politieke partij sterk zou worden aan de rechterkant van het politieke spectrum. Tegen de NNP-ers heeft hij letterlijk gezegd: "mijn steun heb je".quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:25 schreef Duritz het volgende:
[..]
Klopt ook niet. Hij heeft de jongerenafdeling van deze partij succes toegewenst.
Je bent niet echt een kenner van extreem-rechts zo te zien, geeft niet, maar praat er dan niet over alsof je er wat vanaf weet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Het is onder extreem-rechtse groeperingen heel hip om pro-Israel te zijn, want in de ogen van die groeperingen is Israel anti-Islam en anti-moslim.
Echt extreem-rechtse groeperingen zijn juist erg voor de fundamentalistische islam.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Daarom richt hij natuurlijk ook z'n eigen partij op. Als steun voor de NNP.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Nee hij heeft de NNP aangemoedigd in de hoop dat de LPF sterker zou staan als er nog een politieke partij sterk zou worden aan de rechterkant van het politieke spectrum. Tegen de NNP-ers heeft hij letterlijk gezegd: "mijn steun heb je".
Dus? Hij zegt zijn steun toe aan de NNP om de LPF rechts te houden. Nou, heel nobel lijkt me. Maar dat zegt hij als LPF'er. Nu is hij niet aan te spreken op de daden van de NNP of wel soms?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Nee hij heeft de NNP aangemoedigd in de hoop dat de LPF sterker zou staan als er nog een politieke partij sterk zou worden aan de rechterkant van het politieke spectrum. Tegen de NNP-ers heeft hij letterlijk gezegd: "mijn steun heb je".
Die groeperingen heb je ook. Vooral een populair standpunt onder bepaalde groepen neo-nazis. Opportunistisch zooitje he?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Echt extreem-rechtse groeperingen zijn juist erg voor de fundamentalistische islam.
Niet echt. Geen enkele extreem-rechtse of vermeend extreem-rechtse partij is door de jaren heen veranderd van mening hierover. Nieuw Rechts is de eerste vermeend extreem-rechtse partij die het voor Amerika en Israël opneemt. Net als de rechterzijde van de VVD en de conservatieven in de VS.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Die groeperingen heb je ook. Vooral een populair standpunt onder bepaalde groepen neo-nazis. Opportunistisch zooitje he?
Inderdaad, vandaar ook de afstand van Florens. Smit en Florens kijken toch anders tegen de toekomst aan en zijn ook 'uit elkaar' geloof maar niet dat Nieuwrecht Nnp en de Na elkaar zo liggen,quote:Daarom richt hij natuurlijk ook z'n eigen partij op. Als steun voor de NNP.
Hij heeft het zelfs ook nog bij conservatieven.nl geprobeerd. Erg consistent is hij dus niet. Ik ga pitten trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom richt hij natuurlijk ook z'n eigen partij op. Als steun voor de NNP.
Ik heb ook nergens gezegd dat Smit consistent is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:32 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelfs ook nog bij conservatieven.nl geprobeerd. Erg consistent is hij dus niet. Ik ga pitten trouwens.
Heeft NR een charismatische leider? Wie is dat dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar in een dergelijke partij. Dit type partijen drijven bijna altijd op een charismatische leider. Veel leden wil geen inspraak, die willen een sterke leider.
Dus? Femke komt van de PvdA. En gebrek aan consistentie is wel een erg zwak aftreksel van gelijkgestemdheid met white power-figuren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:32 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelfs ook nog bij conservatieven.nl geprobeerd. Erg consistent is hij dus niet.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:32 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar ook de afstand van Florens. Smit en Florens kijken toch anders tegen de toekomst aan en zijn ook 'uit elkaar' geloof maar niet dat Nieuwrecht Nnp en de Na elkaar zo liggen,
volg je nieuws als je er iets over wilt zeggen.......
http://www.nieuwrechts.nl/veelgestelde_vragen.htmlquote:Waarom werkt Nieuw Rechts samen met de Nieuwe Nationale Partij?
Wij willen op alle fronten waar dat mogelijk is één vuist maken met gelijkgestemden. Dit houdt niet in dat we de standpunten van de andere persoon of partij meteen voor 100% onderschijven. Wij voelen ons echter niet genoodzaakt ons actief te distantiëren van partijen, personen of standpunten waar wij niets mee te maken hebben.
Groen Links en de NCPN (je weet wel: van die knokploeg) gaan aanstaande zaterdag samen demonstreren. Dit maakt Groen Links toch ook niet fan van NCPN of wel soms?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:36 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwrechts.nl/veelgestelde_vragen.html
Nee helemaal niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Die groeperingen heb je ook. Vooral een populair standpunt onder bepaalde groepen neo-nazis. Opportunistisch zooitje he?
Waarom noemen ze de PvdA nog steeds progressief, terwijl ze niets willen veranderen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:38 schreef gelly het volgende:
Nieuw-rechts is trouwens nog linkser dan de SP, behalve op allochtonen vraagstukken. Waarom heet het nieuw-rechts ? Het partij programma is zo oud als de weg naar Rome.
Werkt Groen-Links actief met de NCPN samenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:37 schreef Duritz het volgende:
[..]
Groen Links en de NCPN (je weet wel: van die knokploeg) gaan aanstaande zaterdag samen demonstreren. Dit maakt Groen Links toch ook niet fan van NCPN of wel soms?
Dat extreem-links en -rechts elkaar raken, zie het politieke spectrum deels als een cirkel, is niet zo raar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:38 schreef gelly het volgende:
Nieuw-rechts is trouwens nog linkser dan de SP, behalve op allochtonen vraagstukken. Waarom heet het nieuw-rechts ? Het partij programma is zo oud als de weg naar Rome.
De naam is slecht gekozen. Dat ben ik met je eens. Als de partij over tien jaar nog bestaat is het niet nieuw meer en links of rechts in je naam zetten vind ik ook niet handig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:38 schreef gelly het volgende:
Nee. Maar ze demonstreren samen. Dit doet (deed) Nieuw Rechts ook met de NNP. En zoals dat stukje ook aangeeft, Nieuw Rechts hoeft zich niet te distantiëren van de NNP, waarom ook? Maar het betekent nog niet dat Nieuw Rechts zich hoeft te verantwoorden voor daden, het verleden of leden van de NNP. Ook niet als ze om meer mensen te trekken een keer samenwerken omwille van een demonstratie. Andere partijen mochten zich namelijk ook inschrijven.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Werkt Groen-Links actief met de NCPN samen
Klopt, maar het hele partijprogramma komt nationaal-socialistisch over. Er is niks rechts aan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat extreem-links en -rechts elkaar raken, zie het politieke spectrum deels als een cirkel, is niet zo raar.
Is dat zo raar? Ik meen dat CPN een van de partijen was die gefuseerd is tot GL.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Werkt Groen-Links actief met de NCPN samen
Ja, maar sindsdien is er weinig communistisch meer aan GL.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik meen dat CPN een van de partijen was die gefuseerd is tot GL.
Hó! Als er niets rechts aan is, dan hoef ik het ook niet meer te verantwoorden hè.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Klopt, maar het hele partijprogramma komt nationaal-socialistisch over. Er is niks rechts aan.
Het politieke spectrum is dan ook niet unidimensionaal.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Klopt, maar het hele partijprogramma komt nationaal-socialistisch over. Er is niks rechts aan.
Dat is subjectief. Voor mij is de PvdA enorm communistisch, voor andere is D66 weer enorm rechts.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar sindsdien is er weinig communistisch meer aan GL.
Arbitrair. Maar GL is voornamelijk klassiek "progressief links" .quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar sindsdien is er weinig communistisch meer aan GL.
En hebben die veel succes in het EP zelf?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef freako het volgende:
Je hebt zoveel Eurosceptische partijen in het EP, o.a. een Deense partij en de UK Independence Party.
Anderen dan weer, wensen zich een mediagenieke leiderquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar in een dergelijke partij. Dit type partijen drijven bijna altijd op een charismatische leider. Veel leden wil geen inspraak, die willen een sterke leider.
quote:Nieuw Rechts heeft borg voor EU-verkiezingen betaald(15-04-04)
Nieuw Rechts heeft gisteren de borgstelling aan de Nederlandse staat voldoen voor de deelname aan de Europese Verkiezingen op 10 juni 2004. De opwarmronde voor de campagne in mei is in volle gang, er zijn al ruim 100.000 pamfletten verspreidt. De campagnestek www.MichielSmit2004.nl trekt vele bezoekers en ook melden zich wekelijks tientallen mensen zich aan als vrijwilliger.
De campagne van Nieuw Rechts is gericht tegen de huidige Europarlementariërs, die sterk pro-EU zijn en de Nederlandse belangen verkwanselen. De partij wil zich de andere keuze profileren, voor de vele Nederlanders die zich nog steeds bedrogen voelen na de invoering van de Euro en de toelating van landen als Polen.
Onder het motto “Nederland onafhankelijk, Stem Nieuw Rechts” zal Nieuw Rechts zich onder meer voor de volgende punten inzetten:
• Nederland geen melkkoe Europese Unie
• Tegen uitbreiding Europese Unie
• Tegen Brusselse ambtenaren/regels
• Tegen fusie met Turkije in Europese Unie
• Voor Nederlandse onafhankelijkheid
Komt omdat we te laks zijn in het binnenhalen van de beschikbare Europese subsidies en geldenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Nieuw Rechts heeft een punt.
Nederland is de grootste netto betaler van alle europese landen en daar hoor je niemand over.
Dus wens ik Nieuw Rechts veel succes.![]()
Dus Rechts betekent automatisch racistisch.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik was eigelijk wel blij dat deze topic diep begraven lag. Nu komt iemand het weer opgraven. NR (Neo-Racisten) verdient geen enkele kans.
Omdat de welvaart van een land een factor is voor de hoogte van de bijdragen, daarom is Nederland nettobetaler. Door de open markt van NL verdienen we het flink terug, maar die economiecijfers zie je niet terug in de begroting.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Nee alle andere EG landen hebben ook voordelen maar betalen minder.
Is Nieuw Rechts racistisch dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik was eigelijk wel blij dat deze topic diep begraven lag. Nu komt iemand het weer opgraven. NR (Neo-Racisten) verdient geen enkele kans.
Neuh voornamelijk dom en extreem rechts.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is Nieuw Rechts racistisch dan?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh voornamelijk dom en extreem rechts.
Het heet nu radicaal rechts om accociaties met de tweede wereldoorlog te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh voornamelijk dom en extreem rechts.
Ach het blijft foutquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het heet nu radicaal rechts om accociaties met de tweede wereldoorlog te voorkomen.
Da's jouw mening.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het blijft fout
Nog maar een keertje dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Nee alle andere EG landen hebben ook voordelen maar betalen minder.
Trouwens Nieuw Rechts zal weinig stemmen behalen want de DDR Staatsomroep in ons land zwijgt alles rechts van het midden dood.
Yepquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's jouw mening.
Ik vind jouw partijtjes ook behoorlijk foutquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yepen dat die van jou er meestal lijnrecht tegenovewr staat wist ik al
.
Wat een bullshit. Hoeveel meer economische groei heeft Nederland gekregen dankzij Europa in tegenstelling tot bijvoorbeeld landen als Noorwegen of Zwitserland?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oftewel; de bijdrages aan de EU zijn volstrekt irrelevant in verhouding tot de extra economische groei die de EU een land oplevert.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hoeveel meer economische groei heeft Nederland gekregen dankzij Europa in tegenstelling tot bijvoorbeeld landen als Noorwegen of Zwitserland?
quote:EUOBSERVER / BRUSSELS - Norwegians are eagerly watching developments in the EU as the country moves towards a new battle over EU membership.
Each Norweigian already contributes 233 euro per year to the EU's enlargement process - more per capita than any EU member.
The money pays for access to the enlarged internal market for Norwegian products. But enlargement may also pave the way for more flexible European co-operation, which could make Norwegian membership of the EU more likely.
Enlargement is set to change the architecture of the Union and it must become more flexible in order to function with 25 members, argued Norwegian Prime Minister Kjell Magne Bondevik during a visit to Brussels on Thursday (5 February).
If Norway were to apply for membership again, it would be a very different European Union from the one Norwegians turned down in the last referendum in 1994, Mr Bondevik pointed out in Brussels.
There is still deep scepticism towards deeper European integration in Norway, and more flexible European co-operation would be a step in the right direction, according to the prime minister.
Dat lijken mij eenmalige kosten. Verdeel die over het aantal jaren dat Nederland al nettobetaler is in de EU en ze komen er volgens mij veel voordeliger uit.quote:Each Norweigian already contributes 233 euro per year to the EU's enlargement process - more per capita than any EU member.
The money pays for access to the enlarged internal market for Norwegian products.
Eenmalige kosten en "per year" spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat lijken mij eenmalige kosten.
Lijkt me lastig meetbaar, omdat de EU al zo lang bestaat. De open markten zijn gewoon geworden. En het is blijkbaar erg lucratief, anders willen de Noren niet 233 euro/inw jaar betalen. Verder sluit ik mij aan bij wat HiZ hierover gezegd heeft. Lees dat nog maar eens door.quote:Bovendien ging het om de economische groei die Nederland of Noorwegen meer heeft door een lidmaatschap van de EU.
Dan vraag ik me af waarom men het niet laat bij 'more flexible co-operation' ipv meteen alles op één hoop te gooien.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:54 schreef freako het volgende:
[..]
Eenmalige kosten en "per year" spreekt elkaar een beetje tegen..
[..]
Verder sluit ik mij aan bij wat HiZ hierover gezegd heeft. Lees dat nog maar eens door.
http://www.opzoeknaareuro(...)gories=Wist+u+dat...
Noorwegen betaalt een hoop geld aan de EU, maar heeft niks te vertellen. Ook niet aanlokkelijk. Noorwegen heeft 4,5 mln inwoners, dus betaalt meer dan 1 mld euro per jaar.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
bij 'more flexible co-operation'
Daarom snap ik niet waarom die grondwet er zo doorgedrukt moet worden. Daar zijn de machtsverhoudingen te weinig gebaseerd op wat iemand inbrengt. Noorwegen is een prima voorbeeld. Daarom ben ik voor 'more flexible co-operation' maar tegen de EU zoals men die nu ziet.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef freako het volgende:
[..]
Noorwegen betaalt een hoop geld aan de EU, maar heeft niks te vertellen. Ook niet aanlokkelijk. Noorwegen heeft 4,5 mln inwoners, dus betaalt meer dan 1 mld euro per jaar.
Als je gaat kijken naar inbreng in geld om te bepalen wat iemand te vertellen heeft, voer je eigenlijk een censuskiesrecht in. Het is maar de vraag of je dat moet willen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom die grondwet er zo doorgedrukt moet worden. Daar zijn de machtsverhoudingen te weinig gebaseerd op wat iemand inbrengt.
Ik vind de huidige manier ook rechtvaardig. Bepaalde landen betalen veel, terwijl andere landen beslissen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:05 schreef freako het volgende:
[..]
Als je gaat kijken naar inbreng in geld om te bepalen wat iemand te vertellen heeft, voer je eigenlijk een censuskiesrecht in. Het is maar de vraag of je dat moet willen.
Nou ja, ok, hoeveel jaar 'enlarged' Europa?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:54 schreef freako het volgende:
[..]
Eenmalige kosten en "per year" spreekt elkaar een beetje tegen..
Vandaag is de aanmelding bij de Kiesraad, dus het zal snel duidelijk worden of ze ook echt mee gaan doen in juni.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:06 schreef Koos Voos het volgende:
erg stil rond 'nieuwrechts' en de EU verkiezingen...
oef.. gelukkigquote:Op woensdag 28 april 2004 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze doen mee. De kandidatenlijst voor de Kafka-wannabe's:
1. Michiel Smit (m) (Rotterdam, 27 jaar)
2. Antonia Viljac (v) (Rotterdam, 30 jaar)
3. Koen Berghuis (m) (Tilburg, 19 jaar)
Die jongen lijkt wel wat op de middendertiger Maarten Hanenbergh uit Utrecht.quote:
Hij heeft ook wel wat weg van ETAfiel Marc de Graafquote:Op woensdag 28 april 2004 15:33 schreef Bela het volgende:
[..]
Die jongen lijkt wel wat op de middendertiger Maarten Hanenbergh uit Utrecht.
Ik zou zweren dat het Marc de Waard van het Baskisch Informatie Centrum was.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:33 schreef Bela het volgende:
[..]
Die jongen lijkt wel wat op de middendertiger Maarten Hanenbergh uit Utrecht.
Inderdaad. Voor degene die het niet heeft gezien: http://www.nieuwrechts.nl/data/video/mediaplayer/nr384kps.wmvquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef Yankee het volgende:
dat spotje van nieuwrechts voor de Europese verkiezingen; jezus wat erg!
Wat een stelletje kansloze debielen!
Dit moeten de Nederlandse omroepen verplicht uitzenden omdat NR voldoende handtekeningen heeft verzameld, voldoende borg heeft betaald en dus meedoet aan de verkiezingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:58 schreef Internationalist het volgende:
Dat is dus ffvoor die kerel die zat te kankeren dat de Nederlandse omroepen hen doodzwijgen. Domme kneus.
mag ik jou daar ook onder rekenen ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:20 schreef Internationalist het volgende:
Losers. 100%
Tuurlijk. Ik zal er niet minder om slapenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:24 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
mag ik jou daar ook onder rekenen ?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Fortuyn was een door de wol geverfde relnicht met charisma en visie. Michiel Smit is een kale snotaap die net komt kijken.
Je moet wel reëel blijven. 3x raden wat ik denk dat er van dit waagstuk terecht zal komen.
Wat een NSB'ers...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:58 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor degene die het niet heeft gezien: http://www.nieuwrechts.nl/data/video/mediaplayer/nr384kps.wmv
Als de relatief grootste nettobetaler aan de EU droeg Nederland de afgelopen jaren 3,3 miljard Euro (206 euro per inwoner) af. Tot 2006 groeit het verschil tussen wat Den Haag betaalt en wat uit Brussel terugvloeit tot 4,8 miljard euro, ofwel 300 euro per inwoner per jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat de welvaart van een land een factor is voor de hoogte van de bijdragen, daarom is Nederland nettobetaler. Door de open markt van NL verdienen we het flink terug, maar die economiecijfers zie je niet terug in de begroting.
Ja, dat zeg ik, Nederland draagt veel af, en dat komt door de grote welvaart hier. Alleen in deze cijfers zie je de economische winst niet terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Als de relatief grootste nettobetaler aan de EU droeg Nederland de afgelopen jaren 3,3 miljard Euro (206 euro per inwoner) af. Tot 2006 groeit het verschil tussen wat Den Haag betaalt en wat uit Brussel terugvloeit tot 4,8 miljard euro, ofwel 300 euro per inwoner per jaar.
Er is dus geen economische winst.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, Nederland draagt veel af, en dat komt door de grote welvaart hier. Alleen in deze cijfers zie je de economische winst niet terug.
Meneer_Aart, waarom zijn het trouwens NSB'ers?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:10 schreef robh het volgende:
Die clip van NR doet me een beetje denken aan de reclames die je op TV-Noord ziet.
"Grasmaai'n is mien hobby, meubels verkoop'n mien vak"
Die cijfers gaan over de begroting. Daar is verlies. Economische groei is iets totaal andes, en dankzij de open economie, die Nederland heeft, is een goede handelsrelatie met landen noodzakelijk. Door het wegvallen van alle barrieres binnen de EU heeft onder andere Nederland ontzettend veel profijt. De voordelen zijn voor een land als Noorwegen al voldoende om meer aan de EU te spenderen qua inwoners dan Nederland om het voordeel te ontvangen; meer dan 200 euro per inwoner per jaar spendeerd Noorwegen aan de EU, terwijl het niets ontvangt (op de begroting, wel qua economie), of zelfs echte invloed heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:58 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Er is dus geen economische winst.
Vergeet de marsmuziek en een leider met een paardenkop niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:37 schreef Meneer_Aart het volgende:
"Stem Nieuw RRECHTS. Stem Nieuw RRECHTS. Stem Nieuw RRECHTS. Stem Nieuw RRECHTS."
Alleen de marcherende laarzen ontbreken...
"Alle Oost-Europeanen en Turken die gaan komen om de banen vd Nederlanders in te pikken."quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef Meneer_Aart het volgende:
[..]
Wat een NSB'ers...
Of nog een simpelere versie van de SP, het ligt eraan hoe je er tegen aankijkt natuurlijk! Alleen de SP zeurt niet over die Polen en de Turken.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat laatste stukje eigenlijk wel komisch: "nu is het wel genoeg".
Voor de rest is het een wat ruige versie van de LPF - simplisme in optima forma.
De LPF welquote:Op zondag 30 mei 2004 11:19 schreef Flumina het volgende:
Alleen de SP zeurt niet over die Polen en de Turken.
Ja, ik zie het nu pas. Ik had liever gezegd Turkije erbij dan die 10 lidstaten van nu, maar goed.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De LPF wel
Als allereerste verkiezingsspotje voor zo'n kleine beginnende partij vind ik het een goed spotjequote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:58 schreef Internationalist het volgende:
[..]
http://www.nieuwrechts.nl/data/video/mediaplayer/nr384kps.wmv
De posters van de SP zijn nog het allersimpelst.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat laatste stukje eigenlijk wel komisch: "nu is het wel genoeg".
Voor de rest is het een wat ruige versie van de LPF - simplisme in optima forma.
LPF en SGP-CU zijn ook zulke partijen. SP en VVD zijn ook in mindere mate euro-sceptisch te noemen.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:44 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als allereerste verkiezingsspotje voor zo'n kleine beginnende partij vind ik het een goed spotje
Een eurosceptische partij is wel wat er nog ontbreekt in Nederland...
Christenunie/SGP vinden precies hetzelfde hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:36 schreef Meki het volgende:
Michiel smit : Turkije mag nooit bij eu horen
Hoe kan hij dat zeggen wat een ezel
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Christenunie/SGP vinden precies hetzelfde hoor.
Overigs ook een achterlijke corrupte fractie.
Ja en Israel en Libie en Zuid Afrika en China en India en Tadzjikistan en de Galapagos Eilanden.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat niet
Turkije mag wel in EU samen met Marokko
Op naar een EU-supermacht met die laatste!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja en Israel en Libie en Zuid Afrika en China en India en Tadzjikistan en de Galapagos Eilanden.
Je hoeft nu niet te overdrijven. Marokko is een afrikaans land. Turkije is zowel europees als aziatisch en dankzij die uitzonderingspositie is het niet meer dan logisch dat Turkije wel lid zal worden.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat niet
Turkije mag wel in EU samen met Marokko
Mooi eiland. Gekke tamme vogels daar.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Op naar een EU-supermacht met die laatste!
Israel niet , tegen vredequote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja en Israel en Libie en Zuid Afrika en China en India en Tadzjikistan en de Galapagos Eilanden.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel niet , tegen vrede
Ja, Israel is boze wolf. Israel past beter bij de EU dan Turkije.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel niet , tegen vrede
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, Israel is boze wolf. Israel past beter bij de EU dan Turkije.
- Religieuze basis is er en sluit beter aan op het Westen
- technologisch zeer ver
- economisch goed
- ook een broertje dood aan fundamentalisten.
Turkije ligt ook grotendeels in Azie en Israel is wel democratisch.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel ligt in Azie
Israel is niet democratisch![]()
Een broertje dood? De hele Gazastrook wordt bezet om maar 7500 fundamentalisten...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
- ook een broertje dood aan fundamentalisten.
Turkije ligt ook in Azie, en in Israel worden premiers gekozen, wat is daar niet democratisch aan?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel ligt in Azie
Daarom willen ze er ook weg, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een broertje dood? De hele Gazastrook wordt bezet om maar 7500 fundamentalisten...
Sharon is gekozen met geld . Sharon is te dik .quote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Turkije ligt ook in Azie, en in Israel worden premiers gekozen, wat is daar niet democratisch aan?
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Sharon is gekozen met geld . Sharon is te dik .
Sharon kan geen engels
En Marokko ligt in Afrika.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel ligt in Azie
Sinds wanneer speelt lichaamsgewicht een rol bij eventuele toetreding tot de EU?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Sharon is gekozen met geld . Sharon is te dik .
Sharon kan geen engels
Dat is gewoon de waarheidquote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt lichaamsgewicht een rol bij eventuele toetreding tot de EU?
Jemig zeg, jij bent echt met afstand de allerdomste randdebiel van dit forum.
Dat jij met afstand de allerdomste randdebiel van dit forum bent? Dat is inderdaad gewoon de waarheid.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid
Wel sportief van je om dat toe te geven.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat jij met afstand de allerdomste randdebiel van dit forum bent? Dat is inderdaad gewoon de waarheid.
Economische Europese Gemeenschap als voorloper van de EU is opgericht om een sterker europa te krijgen en om landen economisch beter te laten worden. Ik zie het voornamelijk als een door Amerika opgericht pakt, om een sterkere bondgenoot te krijgen tegen communistische landen als Rusland en china. In de huidige EU zie ik echter enkel grote Europese bedrijven voordelen behalen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die cijfers gaan over de begroting. Daar is verlies. Economische groei is iets totaal andes, en dankzij de open economie, die Nederland heeft, is een goede handelsrelatie met landen noodzakelijk. Door het wegvallen van alle barrieres binnen de EU heeft onder andere Nederland ontzettend veel profijt. De voordelen zijn voor een land als Noorwegen al voldoende om meer aan de EU te spenderen qua inwoners dan Nederland om het voordeel te ontvangen; meer dan 200 euro per inwoner per jaar spendeerd Noorwegen aan de EU, terwijl het niets ontvangt (op de begroting, wel qua economie), of zelfs echte invloed heeft.
Ben jij niet gewoon een kloon van Tikorev ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:15 schreef rob2004 het volgende:
Je praat wel anders als straks de nederlandse cultuur helemaal verdwenen is. En in de buurt waar ik woon is het er niet meer.
Die mag je even onderbouwen kneusje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:11 schreef E-ric het volgende:
Nieuw rechts? sjonge dan is het toch erg slecht met je gesteld.
Wat een stelletje domme kampnazi's. Te triest voor woorden.
Je kunt niet snel uitleggen wat de nederlandse cultuur is. Het gaat veel verder dan molens en klompen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:16 schreef E-ric het volgende:
welke nederlandse cultuur? spijkerpoepen en koekhappen?
Vertel eens wat de nederlandse cultuur is?
Jij schijnt te weten wat het is.
Ik woon in een wijk met bijna alleen maar Nederlanders, en hoe deze rotzooi maken en met mekaar omgaan. Als dat het is hoeft het van mij ook niet.
Die bij elke Nederlander totaal anders is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:32 schreef rob2004 het volgende:
Het is een gevoelskwestie.
Welk stuk dat je dom bent als je er op stemt of dat domme kampnazi stuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die mag je even onderbouwen kneusje.
Het is maar wat je verkiest...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:57 schreef Koos Voos het volgende:
geitenwollensokkenluchtjes.....![]()
quote:15. R.J. Copier (1979)
--------------------------------------------------------------------------------
Rob Copier is ook een Rotterdammer en penningmeester van Nieuw Rechts in Delfshaven. In september 2003 bezoekt hij een bijeenkomst van de NNP-jongeren met als thema "Stop de Islam". Hier zijn allerlei radicale rechts-extremisten aanwezig uit de NNP, zoals bijvoorbeeld Paul Peters en Rens Kaaijk. Copier is erg actief op internet, en dan vooral op de extreem- rechtse gabberwebsite "Holland Hardcore". De ondertitel van deze website is "Eigen Volk Eerst" en Copier tooit zich dan ook met de schuilnaam "E.V.E.". Ook is hij betrokken bij de website www.eigenvolkeerst.com. In oktober tracht Copier met een groep rechts-extremisten in Amsterdam te demonstreren, maar dit wordt door anti-fascisten voorkomen. In december heeft hij meer succes in Den Haag als de NNP-jongeren met de Jonge Fortuynisten tegen gratie voor een RAF-lid demonstreren. Op het Holland Hardcore internetforum zegt Copier in januari dat hij naar een meeting in Haarlem wil. Deze meeting ontaard in een vechtpartij tussen twee toevallig passerende allochtonen en een groep van 25 extreem-rechtse jongeren op het station van Haarlem.
Opmerkelijk is dat er al enige tijd compromitterende foto's van Michiel Smit op internet circuleren, waarin hij aanwezig is op een feestje met NNJ-leden en mensen van Holland- Hardcore. Op de foto's zit Smit onder andere voor een grote vlag met keltisch kruis en de leuze "White Pride Worldwide" en poseert een andere aanwezige met een Duitse helm met een nazi-symbool. Onlangs suggereerde Smit dat hij er bij die bijeenkomst in is geluisd. Laat Rob Copier nou een van de organisatoren van de bijeenkomst zijn geweest en erg waarschijnlijk een deel van de foto's hebben gemaakt. Copier werd tijdens deze bijeenkomst overigens door Michiel Smit kaalgeschoren.
Rob Copier (rechts)
=============
11. R.P.Q. van der Tempel (1985)
--------------------------------------------------------------------------------
Roald van der Tempel is afkomstig uit de jongerenorganisatie van de NNP, de Nieuwe Nationale Jongeren (NNJ) en woont in Hoek van Holland. Hij was de afgelopen jaren zeer actief op allerlei extreem-rechtse internetfora. Vooral op het fascistische forum van Stormfront en het daaruit voortgekomen "Extreem Rechts Jongeren Forum" postte hij regelmatig zijn berichten. Zo lanceert hij eens het idee om een moskee te ontheiligen door een varkenskop aan de deur te hangen. In november 2002 wordt hij lid van de NNJ en bezoekt hij wat bijeenkomsten. In maart voegt hij een daad bij het woord dat hij eerder tegen een moskee uitsprak en doet hij mee aan een NNP demonstratie in Rotterdam tegen de islam en de komst van de Essalaam moskee. Rond die tijd verklaart hij op Stormfront ook dat hij Mein Kampf van Hitler gaat bestellen. Toch ziet Van der Tempel zichzelf niet als neo-nazi, maar dat hij racist is geeft hij nog wel toe. Sinds 2004 is hij erg actief voor Nieuw Rechts, loopt allerlei actie's en bijeenkomsten van hen af en is betrokken bij de ordedienst van de partij.
=============
6 A.H.J. van Gool (1972)
Beter dan hijzelf kan niemand René van Gool uit Kaatsheuvel presenteren: "Tieten en Bier!" is zijn motto en dat is Van Gool (alias "Blokkie" of "Blokske") ten voeten uit. Hij is al een aantal jaar actief in de Nederlandse Skinhead-scene. Van Gool presenteerde zich daarbinnen als een rechtsconservatieve seksist, homohater en geweldpleger. Niet zulke opmerkelijke karakteriseringen binnen in het Skinhead-wereldje. Zijn concrete activiteiten beperkten zich echter vooral tot concertbezoek en feesten.
Dat veranderde met de opkomst van en moord op Pim Fortuyn want hierdoor werd hij politiek actief. Direct na de oprichting van Nieuw Rechts werd Van Gool actief voor die partij en sindsdien loopt hij vrijwel alle acties en bijeenkomsten af. In zijn eigen regio (Tilburg) zette hij diverse acties, bijeenkomsten en borrels op poten. Inmiddels is hij interim-voorzitter van de afdeling Tilburg van Nieuw Rechts.
Daarnaast is hij ook een actief deelnemer aan het internetforum van de partij. Hij laat zich daar voortdurend gaan en ontspoort in tirades, scheldpartijen en geweldsdreigementen tegen politieke tegenstanders en allochtonen. Wanneer een jonge gabber in Muiderberg drie Marokkanen neerschiet reageert Van Gool onmiddellijk op het Nieuw Rechts-forum met een bericht "De omgekeerde wereld....." en drie lachende gezichtjes.
Zelf onderneemt hij af en toe ook concrete actie tegen die tegenstanders. Toen een groep milieuactivisten bij Van Gool in de buurt een bos bezetten, begon hij een pest-campagne. Verder houdt hij zich op een hapsnap-basis bezig met het verzamelen van informatie over linkse activisten. Erg toepasselijk is het mailadres vernietiglinkstuig@...com dat hij hiervoor gebruikt.
http://kafka.antifa.net/nr.eur.kand.htm
De meneren die jij hier toont zullen vast vuige gasten zijn, maar om de bewijslast nu uit jouw bron te halen... Nogal suggestief, subjectief en zeer onbetrouwbaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:22 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is maar wat je verkiest...
[..]
als het rechts betreft is bij Kozzmic alles toegestaan .... het optreden van Kafka in Den Haag was echt walgelijk., eindelijk gaat de overheid eens wat doen aan dat extreem linkse leger wat overigens voor een deel uit niet Nederlanders bestaat.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De meneren die jij hier toont zullen vast vuige gasten zijn, maar om de bewijslast nu uit jouw bron te halen... Nogal suggestief, subjectief en zeer onbetrouwbaar.
so what.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:34 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
wat overigens voor een deel uit niet Nederlanders bestaat.![]()
Dat zouden ze hier ook moeten doen bij jouw posts.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef Internationalist het volgende:
Had net op dat forum een lang verhaal geschreven, alles netjes etc, wordt het gewoon verwijderd. Open ik er een topic over, waarom het is verwijderd, is dat topic na 3 sec gewoon weg.
Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen als 'jullie'.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook moeten doen bij jouw posts.
Ik ben honderdmaal toleranter en ruimdenkender dan de gemiddelde moslim.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen als 'jullie'.
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen als 'jullie'.
Dat maakt toch helemaal niets uit? Feit is dat die groepen beide debiel zijn, daar gaat het om.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vaak hebben rechtse lieden alleen maar denkbeelden, zonder de overheid omver te willen werpen, bij krakers als kafka, antifa, lijkt het vaak het doel om én de overheid omver te werpen als ook hun idealen op te dringen door iedere andere mening met geweld teniet te doen. Zum kotzen.
Het is maar de vraag wie er op de extremiteitsschaal met de beker ervandoor gaat.![]()
Ik ben wel benieuwd naar dat boek. Tot nu toe heeft Smit niet bepaald de indruk gegeven over enige inhoud te beschikken.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef Internationalist het volgende:
Had net op dat forum een lang verhaal geschreven, alles netjes etc, wordt het gewoon verwijderd. Open ik er een topic over, waarom het is verwijderd, is dat topic na 3 sec gewoon weg. En deze lui staan zogenaamd voor vrijheid van meningsuiting. Wat een teringlijers.
Die smeerlap heeft trouwens een boek geschreven hehe. http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1086444829.html
Ja, maar het mag wel eens wat duidelijker worden dat extreem-links net zo gevaarlijk is, zoniet gevaarlijker.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niets uit? Feit is dat die groepen beide debiel zijn, daar gaat het om.
Ik heb gewelddadige acties van AFA altijd veroordeeld, kijk er nog maar eens wat oude topics op na, Koosie.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:34 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
als het rechts betreft is bij Kozzmic alles toegestaan .... het optreden van Kafka in Den Haag was echt walgelijk., eindelijk gaat de overheid eens wat doen aan dat extreem linkse leger wat overigens voor een deel uit niet Nederlanders bestaat.![]()
Laat dat mister White Pride er maar af hoor Kozzie... ik heb niets met rechts behalve dat ik VVD stem.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb gewelddadige acties van AFA altijd veroordeeld, kijk er nog maar eens wat oude topics op na, Koosie.
Maar de feiten die KAFKA presenteert zijn over het algemeen niet bepaald verzonnen. Ik snap niet dat jij altijd zo de mond vol hebt over dat tuig van links, terwijl je het tuig van rechts loopt te verdedigen. Het feit dat AFA op een verkeerde manier omgaat met het 'verschijnsel' NieuwRechts wil nog niet zeggen dat Smit en consorten allemaal betrouwbare en nette figuren zijn. De feiten spreken tegen mister White Pride.
Arme Kozzmicquote:Op zondag 6 juni 2004 14:13 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Laat dat mister White Pride er maar af hoor Kozzie... ik heb niets met rechts behalve dat ik VVD stem.
Jij hebt meer met rechts gezien je eerder postings hier, het zou mij niet verbazen of jij bent zelf zo'n Kafka lafbekje die gemaskerd door het leven gaat..![]()
AEL is gevaarlijkerquote:Op zondag 6 juni 2004 14:31 schreef Meki het volgende:
Nieuw Rechts is een gevaar voor Nederland
Kozzmic, wat weet jij allemaal van die linkse krakers? Wat hebben die allemaal op hun geweten? Kortom, ze verwijten hun vijanden waar ze zich zelf aan schuldig maken. Waar kunnen we de "betrouwbare" bio's van deze heer/damesschappen lezen?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb gewelddadige acties van AFA altijd veroordeeld, kijk er nog maar eens wat oude topics op na, Koosie.
Maar de feiten die KAFKA presenteert zijn over het algemeen niet bepaald verzonnen. Ik snap niet dat jij altijd zo de mond vol hebt over dat tuig van links, terwijl je het tuig van rechts loopt te verdedigen. Het feit dat AFA op een verkeerde manier omgaat met het 'verschijnsel' NieuwRechts wil nog niet zeggen dat Smit en consorten allemaal betrouwbare en nette figuren zijn. De feiten spreken tegen mister White Pride.
Het zal wat aangedikt zijn. Dat zeker. Maar an sich is het aardig betrouwbaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:33 schreef rob2004 het volgende:
Ik dacht altijd dat de informatie die op kafka staat zeer betrouwbaar was en absoluut niet uit de duim is gezogen. Of heb ik het nu verkeerd ???
Dat betekent dat jij de NVU-leden kent?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:10 schreef freako het volgende:
[..]
Het zal wat aangedikt zijn. Dat zeker. Maar an sich is het aardig betrouwbaar.
Met Mister White Pride refereer ik aan Michiel Smit, en niet aan jou, Koos.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:13 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Laat dat mister White Pride er maar af hoor Kozzie... ik heb niets met rechts behalve dat ik VVD stem.
Jij hebt meer met rechts gezien je eerder postings hier, het zou mij niet verbazen of jij bent zelf zo'n Kafka lafbekje die gemaskerd door het leven gaat..![]()
reageer jij ook eens op mijn opmerkingen. Beetje erg arrogant van je. Of kun je niet tegen de waarheid en reageer je alleen als je ergens een gaatje ziet voor je propaganda?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Met Mister White Pride refereer ik aan Michiel Smit, en niet aan jou, Koos.
En voor de rest van je post:
Reageer eens inhoudelijk.
HAHAHAHAHAHA.....quote:Op maandag 7 juni 2004 11:10 schreef freako het volgende:
Het zal wat aangedikt zijn. Dat zeker. Maar an sich is het aardig betrouwbaar.
Nee, dat betekent dat iig de feitelijkheden over lidmaatschappen zullen kloppen. Het zou niet sterk van Kafka zijn als er feitelijke onwaarheden over dit soort zaken worden vermeld, ze afficheren zich immers als onderzoeksgroep. En een lidmaatschap van de NVU of de NNP zegt mij eigenlijk al genoeg. Dat deze gegevens met een wat subjectief sausje worden overgoten, tja...quote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij de NVU-leden kent?
Oh, in welk boek las je dat?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwrechts, een gevaar voor de samenleving. Hun doel is de samenleving zo ontwrichten zodat het uitmond in een bloedige burgeroorlog.
Ach, soms ontmoet je wel eens extreem rechtse nieuwrechts aanhangers. En die vertellen je wel eens boeiende dingen.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, in welk boek las je dat?
Ze zijn wat mij betreft volledig ongeloofwaardig. Een onderzoeksgroep die geweld gebruiken om hun onderzoek kracht bij te zetten?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat iig de feitelijkheden over lidmaatschappen zullen kloppen. Het zou niet sterk van Kafka zijn als er feitelijke onwaarheden over dit soort zaken worden vermeld, ze afficheren zich immers als onderzoeksgroep. En een lidmaatschap van de NVU of de NNP zegt mij eigenlijk al genoeg. Dat deze gegevens met een wat subjectief sausje worden overgoten, tja...
Topic gaat over NieuwRechts, niet over 'linkse krakers'. KAFKA staat niet gelijk aan AFA, en hoewel er ongetwijfeld dwarsverbanden zullen zijn doet het weinig af aan de feiten die KAFKA presenteert over extreem-rechtse partijen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kozzmic, wat weet jij allemaal van die linkse krakers? Wat hebben die allemaal op hun geweten? Kortom, ze verwijten hun vijanden waar ze zich zelf aan schuldig maken. Waar kunnen we de "betrouwbare" bio's van deze heer/damesschappen lezen?
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
reageer jij ook eens op mijn opmerkingen. Beetje erg arrogant van je. Of kun je niet tegen de waarheid en reageer je alleen als je ergens een gaatje ziet voor je propaganda?
Waar gebruiken ze geweld? Ze presenteren hun feiten via een website, ik zie daar niets gewelddadigs in. Juist een prima manier om te strijden tegen het 'kwaad'.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zijn wat mij betreft volledig ongeloofwaardig. Een onderzoeksgroep die geweld gebruiken om hun onderzoek kracht bij te zetten?![]()
Zeker lid van de propaganda afdeling van KAFKA?!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwrechts, een gevaar voor de samenleving. Hun doel is de samenleving zo ontwrichten zodat het uitmond in een bloedige burgeroorlog.
Tussen de politie en de linkse betogers werden rake klappen uitgedeeld. Mede door het uitvoeren van enkele charges slaagde de politie erin om de twee groepen uit elkaar te houden. Om meer problemen te voorkomen, werden de antifascistische betogers aangehouden en tijdelijk opgesloten in een sporthal van de politie. >...quote:Op maandag 7 juni 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Waar gebruiken ze geweld? Ze presenteren hun feiten via een website, ik zie daar niets gewelddadigs in. Juist een prima manier om te strijden tegen het 'kwaad'.
Dat was KAFKA niet, dat was AFA.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:58 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Tussen de politie en de linkse betogers werden rake klappen uitgedeeld. Mede door het uitvoeren van enkele charges slaagde de politie erin om de twee groepen uit elkaar te houden. Om meer problemen te voorkomen, werden de antifascistische betogers aangehouden en tijdelijk opgesloten in een sporthal van de politie. >...![]()
zelfde clubje ..een pot nat...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was KAFKA niet, dat was AFA.
... en als ze dat over rechtse organisaties zeggen begin jij altijd te gillen als een speenvarken.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
zelfde clubje ..een pot nat...![]()
Precies, kijk anders even naar de domeinnaam:quote:Op maandag 7 juni 2004 13:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt vrees ik dat het zinloos is om met je te discussieren.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon bevestigen zodat Kozzmic niet slechts van zichzelf hoeft te getuigen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja zou kunnen zeggen dat KAFKA en hun gewelddadige arm op straat AFA en clubjes die zich AUTONOMEN noemen ook wat op een verkeerde manier omgaan met de democratie. Waar KAFKA zich slechts op Wilderiaanse manier werpt op de informatie en deze bijzonder uitvergroot waarbij ze niet schuwen toeschrijvingen te publiceren voor waarheden gaan de straatvechtertjes van de juiste mentaliteit nog wat verder. Als onvervalste knokploegjes voor de politiek correcte mening trekken zij rellend en vechtend door de straat zoals de jongens van de Stormafdeling dat vroeger deden.quote:Maar de feiten die KAFKA presenteert zijn over het algemeen niet bepaald verzonnen. Ik snap niet dat jij altijd zo de mond vol hebt over dat tuig van links, terwijl je het tuig van rechts loopt te verdedigen. Het feit dat AFA op een verkeerde manier omgaat met het 'verschijnsel' NieuwRechts wil nog niet zeggen dat Smit en consorten allemaal betrouwbare en nette figuren zijn. De feiten spreken tegen mister White Pride.
Het is idd zinlloos om met AFA cq KAFKA fascisten te discussieren ... ze verstaan alleen de taal van het geweld zoals de laatste tijd wederom blijkt...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt vrees ik dat het zinloos is om met je te discussieren.
Welke gewelddadige groepering dan ? Op die site staat alleen dat antifa een internet provider is die gratis webruimte biedt aan anti-fascistische en anti-racistische grouperingen. Daar zullen ongetwijfeld gewelddadige groeperingen tussen zitten en, ik geef toe, als je zulke groeperingen een spreekbuis geeft, ben je zelf tot op zekere hoogte medeverantwoordelijk, maar dat maakt de provider an sich niet gewelddadig... Het zegt verder ook weinig over KAFKA's gewelddadigheid.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nogmaals:
http://kafka.antifa.net/
Kafka neemt een geweldadige groepering als internethoster in de arm. Kijkt allen anders even op http://www.antifa.net/
De banden zijn daarmee aangetoond en het zal mij zeker niet verbazen als er aan kruisbestuiving wordt gedaan.
Net als polinco zit antifa aan de andere kant van die grote plas water, helaas, ik zou ook graag zien dat polinco zou verdwijnen, KAFKA heb ik minder moeite mee...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:55 schreef Koos Voos het volgende:
ik geef toe, als je zulke groeperingen een spreekbuis geeft, ben je zelf tot op zekere hoogte medeverantwoordelijk
goed gezien.. net zoals 357 hosting kan ook antifa.net worden aangepakt, nog even geduld..![]()
Dat maakt niets meer uit binnenkort.. de info is op Nederland gericht dus... fout !quote:Op maandag 7 juni 2004 13:58 schreef Shaman het volgende:
[..]
Net als polinco zit antifa aan de andere kant van die die grote plas water, helaas, ik zou graag zien dat polinco zou verdwijnen...
Als met KAFKA ook polinco verdwijnt, kan ik het alleen maar toejuichenquote:Op maandag 7 juni 2004 14:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dat maakt niets meer uit binnenkort.. de info is op Nederland gericht dus... fout !
(ze moeten wel ivm casino's op het net)
Ja, en die nazi's zijn fijne jongens.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:50 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Het is idd zinlloos om met AFA cq KAFKA fascisten te discussieren ... ze verstaan alleen de taal van het geweld zoals de laatste tijd wederom blijkt...![]()
(Gelukkig is het gedogen een beetje afgelopen.. het begon wel op te vallen)
mag van mij .. en ook nog wel wat fundi teringzooi op het net in het Nederlands..quote:Op maandag 7 juni 2004 14:04 schreef Shaman het volgende:
[..]
Als met KAFKA ook polinco verdwijnt, kan ik het alleen maar toejuichen![]()
als een lul op een drumstel...quote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, en die nazi's zijn fijne jongens.![]()
Tja, in verhouding met die Nazi-figuren zullen al die zogenaamde niet door de beugel kunnende AFA-toestanden mij worst wezen eigenlijk. Dus waar hebben we het over?quote:Op maandag 7 juni 2004 14:06 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
als een lul op een drumstel...![]()
![]()
![]()
Tegen onderzoek kan geen bezwaar bestaan, wel als ze hun onderzoek via een dubieuze site laten hosten. Dat maakt toch de suggestie en dat wil een vredelievende organisatie als kafka toch zeker niet?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:58 schreef Shaman het volgende:
[..]
Net als polinco zit antifa aan de andere kant van die grote plas water, helaas, ik zou ook graag zien dat polinco zou verdwijnen, KAFKA heb ik minder moeite mee...
Nou, kruip jij maar weer achter het aanrecht ....quote:Op maandag 7 juni 2004 14:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, in verhouding met die Nazi-figuren zullen al die zogenaamde niet door de beugel kunnende AFA-toestanden mij worst wezen eigenlijk. Dus waar hebben we het over?![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:11 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nou, kruip jij maar weer achter het aanrecht ....![]()
Waar doel je op? Die PGP-sleutel? Dat zal wel voor de paranoide bezoekers van de site zijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Afa heeft geheimen?
Nogmaals, wat is het verband nu tussen AFA en KAFKA?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nogmaals:
http://kafka.antifa.net/
Kafka neemt een geweldadige groepering als internethoster in de arm. Kijkt allen anders even op http://www.antifa.net/
De banden zijn daarmee aangetoond en het zal mij zeker niet verbazen als er aan kruisbestuiving wordt gedaan.
AFA wordt ook gehost op antifa.net, daarmee is al een link met het tolereren van geweld. Kafka laat zich ook hosten door antifa.net, waarvan ik net de link met het geweldadige AFA aantoonde. Ik zie ze als één pot nat.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is het verband nu tussen AFA en KAFKA?
Ik zie alleen maar een hoster die anti-fascistische groeperingen de ruimte biedt voor hun sites, gratis.
Ik zie nergens op hun site dat antifa.net geweldadig is, noch zie ik een link tussen AFA en KAFKA. KAFKA zie ik ook niet bertrouwbaar, het is de linkse Peter Siebelt.
Nou, ze hebben dezelfde hoster. Zozo, het is een link ja. Maar daarmee kan je niet het geweld van AFA linken aan KAFKA.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
AFA wordt ook gehost op antifa.net, daarmee is al een link met het tolereren van geweld. Kafka laat zich ook hosten door antifa.net, waarvan ik net de link met het geweldadige AFA aantoonde. Ik zie ze als één pot nat.
Ik zie de feiten van kafka niet. Overigens wil ik best geloven dat NR uit extreem-rechtse lieden bestaat, de foto's spreken voor zich. Maar de "feiten" van kafka gingen toch over NVU?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, ze hebben dezelfde hoster. Zozo, het is een link ja. Maar daarmee kan je niet het geweld van AFA linken aan KAFKA.
Maar om maar weer eens ontopic te gaan: de feiten van KAFKA staan, en de dubieuze verledens van de diverse "hooggeplaatste NR'ers" zijn wel duidelijk. NieuwRechts bestaat voor een groot deel uit extreem-rechtse lieden.
Wat moet ik met de "waarheid" van een extreem-linkse club? Het gaat mij om de feiten die verifieerbaar zijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef TomBombadil het volgende:
Wel grappig dat dit soort scum alleen maar "verdedigd" wordt door linkse clubjes aan te vallen. Blijkbaar valt er op de kritiek op NR niet zo gek veel af te dingen.
De feiten gingen over NieuwRechts-lieden die eerder bij de NVU en NNP zaten. En ja, ook de foto's spreken boekdelen. Alleen sommige die proberen het extreem-rechtse karakter van NieuwRechts te ontkennen.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Overigens wil ik best geloven dat NR uit extreem-rechtse lieden bestaat, de foto's spreken voor zich. Maar de "feiten" van kafka gingen toch over NVU?
Politiemensen worden bij voorbaat al blauwe nazi's genoemd. Verontwaardigd reageren ze op de hekken. Het was maar goed dat ze er stonden, want anders hadden we meer gewonden gehad.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:39 schreef Koos Voos het volgende:
nog zo'n geinige hoster : Officer-M Hosting - Assen.
Die host oa http://www.officer-m.nl/afadrenthe/ (leuke foto's !)
Zeg maar meneer FOK, dat staat er.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:57 schreef Koos Voos het volgende:
Maar hebben ze derhalve geen recht op een mening cq debat, mijnheer morse, want dat is mijn bezwaar tegen die AFA terroristen.
Zie eens aan.. een poging tot een argument. Volgens de initiatiefnemer tot demonisering van een sneue club tot kampnazi ben je dom met als argument dat je dom bent als je op kampnazi's stemt. Nu niog even werken aan de onderbouwing van de bewering dat Michiel Smit en companen kampnazi's zouden zijn. We hebben het misschien over wat eenkennige 'boeren' maar ik kan me niet heugen dat Smit en zijn clubje ergens sympathie met Hitler en zijn nationaal socialisme betuigd hebben. Ik ben benieuwd naar de bronnen die je gaat aanhalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:03 schreef E-ric het volgende:
[..]
Welk stuk dat je dom bent als je er op stemt of dat domme kampnazi stuk.
Je bent dom als je op Michiel stemt omdat 'de punten' niet goed zijn voor het land. Hmm... wat wordt er nu precies verduidelijk middels deze stellingname? Je gaat nog niet in op punten die Smit aan de orde stelt en... je vergeet te benoemen waarom die punten negatief uitwerken voor de opbouw van Nederland. Wèl heb je albvast je etiketje klaar terwijl je gemakshalve zonder onderbouwing stelt dat 'deze punten' niet werken in de huidige samenlevingen.... Toe maar, toe maar. Naarstig zie ik uit naar de onderbouwing die ongetwijfeld zal volgen.quote:Dat je dom bent als je er op stemt, omdat de punten gewoon niet goed zijn voor dit land, dat ze discriminerend zijn en simpelweg niet werken in de huidige samenlevingen wereld.
Tsja, kampnazi's op basis van je eigen toeschrijving... Jammer hoor ik hoopte op openbaringen. In jouw redenering zijn al de lui met wie Volkert van der Graaf optrok waarschjinlijk ook moordenaars? Ik moet zeggen dat je zo het stemmen op diverse kandidaten wel vereenvoudigt.quote:Dat kampnazi's? omdat het gewoon een aftakking is van het extreem rechts. Kijk naar de standpunten, kijk naar de lui met wie michiel smit optrekt als dat al niet genoeg zegt.
Wat nationaal bewustzijn kan geen kwaad als je wenst dat mensen in ieder geval nog ergens op aanspreekbaar zullen zijn. Verder delen de verschillende bevolkingssegmenten immers bar weinig.quote:Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen
--
Nieuwe vorm van de hitler jugend?
Ach, als Michiel hiertoe aan randvoorwaarden van bvoldoende opvang in eigen regio wenst te voldoen kan het geen kwaad de schaarse ruimte hier niet verder met instroom van nagenoeg kanslozen op de arbeidsmarkt te belasten. De man mag dit idee of ideaal er best op na houden. Of het vlot realiseerbaar zal zijn is weer een andere vraagquote:Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen
Ik kan me bedenken dat een economische vluchteling tijdelijk in zijn of haar onderhoud voorzien wenst te worden en een economische asielzoeker direct gaat voor een permanente verblijfsstatus in het land van melk en honing aan de Noordzee.quote:wat is het verschil tussen een economische asielzoeker en een economische vluchteling??
Waarom zou jij als braindrainer egoïstisch voor jezelf gaan in plaats van het land op te bouwen waarin je opgroeide en te zorgen dat er ook daar een hoogwaardiger industrie en wetenschap kan ontstaan? Alles mag maar niet alles bouwt op.quote:En stel ik woon in Afrika, ben zeer intelligent en zeer goed geschoold maar in mijn land kan ik alleen bananenplukken terwijl ik veel bij kan dragen aan bijvoorbeeld ontwikkeling van medicijnen, noem maar op, waarom zou ik dan niet in een ander land mogen werken??
Wie ben jij om iedereen maar op kosten van een ander verblijf toe te zeggen?quote:Wie ben jij om tegen mensen te zeggen dat ze niet ergens anders mogen wonen en werken.
De gemeente Amsterdam is al hard bezig mij de stad uit te jagen met haar enorme afvalverwerkingsaanslagen en haar verhoogde gemeentebelastingen. Gezien er ook wel weer een huurverhoging zit aan te komen en diverse levensbehoeften in Amsterdam wat prijziger zijn dan elders zal degene die kan rekenen en vooruitzien eerder gaan overwegen het eigen heil buiten Amsterdam te zoeken. Wie iets heeft moet nu eenmaal niet gaan wonen in Amsterdam want daar wordt gepoogd hem uit te kleden door criminelen en gemeenteambtenaren. Slechts wie niets heeft heeft in Amsterdam niets te verliezen en wie heel veel heeft bekostigt mogelijk graag de extra pecunia voor het wonen dicht bij het vermaak dat de stad biedt.quote:Even kort door de bocht, maar stel je werkt in amsterdam en je woont in een boerendorp. En de gemeente amsterdam bepaald dat je daar niet zou mogen werken en dat je in je boerendorpje moet blijven voor de rest van je leven. Hoe zou je dat vinden?
Wees maar zuinig op de vrijheid die je nog hebt.quote:We moeten kunnen leven in een vrije wereld.
Het beestje had ook beter bij de naam genoemd kunnen worden: Stoppen van instroom van kanslozen op de nederlandse arbeidsmarkt door vormen van kwartiermakerij. Dit heeft niets met gezinshereniging te maken. met verenigt mensen rondom de vleespotten van de nederlandse belastingbetalers. Dergelijk oneigenlijk gebruik van gezinsheriniging heeft de draagkracht in menig wijk ernstig ondergraven. Het wordt tot dat er open en democratisch gedebatteerd kan worden over de kosten en baten van de gestage toestroom van kanslozen op de nederlandse arbeidsmarkt in tijden dat het economisch minder gaat.quote:Aan banden leggen van gezinshereniging
Daar gaat het dan wel over gezinshereniging in eigenlijke zin zoals het oorspronkelijk ook bedoeld is. Natuurlijk zou je je nog af kunnen vragen wat iemand uit het midden-oosten helemaal in Nederland moet komen doen terwijl elk land toch wel wat buurlanden heeft. Niettemin komt er voor dergelijke vluchtelingen en hun familie ruimte als de oneigenlijke instroom van kanslozen op de nederlandse arbeidsmarkt gestopt wordt. In mijn optiek moet er echter gewoon meer besteed worden aan de wereldvluchtelingenorganisatie en moet deze club budget en mandaat krijgen om voor mensen in de eigen regio een opvang te kunnen regelen. Buiten dat er dan voor hetzelfde budget meer mensen kunnen worden opgevangen doen de in eigen regio opgevangen mensen geen beroep op de nederlandse krappe woningmarkt en de wachtlijsten in de nederlandse zorg. Verder wordt deze mensen een culturele schok bespaard daar men dicht bij de eigen culturele wortels kan werken aan een nieuw bestaan dat men zo vlot mogelijk in eigen hand kan nemen.quote:Fijn als je met de dood in je land bedreigd wordt, je naar nederland vlucht omdat je anders dood bent maar je vrouw en kinderen dan niet naar Nederland mogen komen. Je hier alleen zit tegen je zin in.
Ja maar, ja maar, hun willen niet luisteren, hum moeten dan maar voelen, blauwe nazi's of niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:02 schreef Koos Voos het volgende:
De taktiek om individuen/partijen de mond te snoeren door met een paar honderd man de openbare orde te verstoren is zoooooo 1972....![]()
Ga gewoon in het openbaar en zonder jullie maskertjes de discussie aan.
Feit: Ze zijn niet nationaal-socialistischquote:Op maandag 7 juni 2004 16:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Feiten:
1. Ze zijn rechts (zie hun naam)
2. Ze zijn nationalistisch (zie verkiezingsprogramma en de nieuwrechts site, ze noemen zich ook zelf zo)
Ze zijn dus rechts-nationalistisch.
Het rechts-nationalisme zit aan de rechterkant van het rechtse deel van het politieke spectrum.
Dat zijn feiten, geen loos geblaat meneer Voos.
Dit is een topic over Nieuwrechts (zie topictitel). Jij bent een van die figuren die het nodig vindt de discussie om te buigen naar een anti-AFA topic. Ik beweer niet dat Nieuw Rechts geen recht op een mening cq debat heeft, in tegendeel zelfs. Maar ik heb het in die discussie (die tenslotte over Nieuw Rechts gaat) tenminste over Nieuw Rechts. Ik heb geen omtrekkende bewegingen nodig om mijn punt te maken. Vooralsnog heb ik jou alleen op AFA en KAFKA zien afgeven, maar het is me volkomen onduidelijk wat je daarmee over Nieuw Rechts wil zeggen. Verder ben je niet erg verdraagzaam en af en toe zeker ook onbeschoft, maar dat terzijde.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:57 schreef Koos Voos het volgende:
Maar hebben ze derhalve geen recht op een mening cq debat, mijnheer morse, want dat is mijn bezwaar tegen die AFA terroristen.
De vraag is dan ook niet wat Nieuw Rechts niet is. De vraag is wat ze wel zijn. Ze zijn dus flink rechts aan de rechter zijde. Het zou interessant zijn om je af te vragen of dat hetzelfde is als extreem-rechts.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:03 schreef sjun het volgende:
[..]
Feit: Ze zijn niet nationaal-socialistisch
wat is precies jouw probleem?
Degenen die ten aanval gingen waren toch overduidelijk de links georiënteerde zelfbenoemde beterweters die middels geweld hetgeen afweek van hun ideaal in de kiem wensten te smoren.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef TomBombadil het volgende:
Wel grappig dat dit soort scum alleen maar "verdedigd" wordt door linkse clubjes aan te vallen. Blijkbaar valt er op de kritiek op NR niet zo gek veel af te dingen.
Waarom hecht jij zo aan het plakken van etiketjes?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De vraag is dan ook niet wat Nieuw Rechts niet is. De vraag is wat ze wel zijn. Ze zijn dus flink rechts aan de rechter zijde. Het zou interessant zijn om je af te vragen of dat hetzelfde is als extreem-rechts.
Vertel eens iets wat nog niemand wist. Niemand zal ontkennen dat NR rechts en nationalistisch is. Wat nu?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb hierboven glashelder laten zien dat Nieuw Rechts een rechts-nationalistische partij is die zich aan de rechterkant van het rechtse deel van het politieke spectrum bevindt. Ga daar eens op in?
In discussie gaan met racisten is zooooo pre- '39.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:02 schreef Koos Voos het volgende:
De taktiek om individuen/partijen de mond te snoeren door met een paar honderd man de openbare orde te verstoren is zoooooo 1972....![]()
Ga gewoon in het openbaar en zonder jullie maskertjes de discussie aan.
Je volgt mijn (schaarse) posts in POL ? Ik hecht in het geheel niet aan het plakken van etiketjes. Ik hecht wel aan argumenten en aan onderbouwingen. Regelmatig wordt beweerd dat NR extreem rechts is, of juist dat ze dat niet zijn. Argumenten en onderbouwingen heb ik voor beide stellingen nog nauwelijks gezien. Toch is het kennelijk een kwestie die leeft. Ik ben benieuwd naar argumenten, echte argumenten, geen retorische truken. Dat een andere partij extreem links zou zijn, zegt immers niets over Nieuw Rechts.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom hecht jij zo aan het plakken van etiketjes?
Hoezo aanspreekbaar? Moeten ze daarom het volkslied leren? Je hebt daar toch wetten voor?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:00 schreef sjun het volgende:
Wat nationaal bewustzijn kan geen kwaad als je wenst dat mensen in ieder geval nog ergens op aanspreekbaar zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |